abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:12:00 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171430182
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef Broomer het volgende:

[..]

Er zijn wel meer Nobelprijs winnaars van het padje afgegaan. Dat is niet ongewoon.

Maar het belangrijkste: wetenschap werkt niet op basis van autoriteit, maar op basis van bewijs. Althans, zo hoort het te werken (is natuurlijk niet altijd zo het geval).

Beroepen op het feit dat iemand een Nobelprijs heeft is een fallacy: appeal to authority.
Zo claimden allerlei aluhoedjes en homeopatie aanhangers de authoriteit van deze Nobelprijs winnaar voor hun kwakzalverij, echter, de man zelf had dit nooit geclaimt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 4 juni 2017 @ 07:59:30 #202
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171438156
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef Japie77 het volgende:
Door het werk van mijn held Michael Tellinger op deze TED talk gekomen. Het vernietigen van kankercellen door geluid.
Dat is al een 85+ jaar oud concept. Rife.

Eerst moest kanker uitgemolken worden. Alle methodieken verbieden, opkopen, belachelijk maken zodat het een uiterst lucratieve en florerende biljoenenindustrie is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 04-06-2017 08:14:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 juni 2017 @ 08:01:54 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171438167
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:42 schreef Kamina het volgende:

[..]

Geluidsgolven zijn trillingen van atomen. Atomen hebben elektronen.

Als je een onderhuidse tumorcel wil bestrijden met geluid, dan pak je alle cellen daarvoor en daarachter ook mee, en waarschijnlijk ook alles eromheen.

Net als nierstenen in een supersonisch bad. Blauwe plekken in je huid.
nope. Alles heeft zijn eigen grondtoon.

Waarom dit afkraken terwijl criminele chemo niets anders is dan atoombommen gebruiken om een vlieg te doden. Alles vernietigen en dus ook de kankercellen.


Overigens ook met geluid is het symptoon bestrijding. De waarom moet weg gehaald. De bron. Een tumorcel is niet de bron. De tumorcel is een gevolg.

In veel gevallen stelmatig niet naar je lichaam luisteren.

Kanker is een survival modus van het lichaam
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 juni 2017 @ 08:15:35 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171438278
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:10 schreef .SP. het volgende:

[..]


En voor de duidelijkheid; ik werk dagelijks met kankercellen.
Dat is wel duidelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171439418
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk
Dank je, en dat jij dat niet doet ook.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 13:37:04 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_171444386
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope. Alles heeft zijn eigen grondtoon.

Waarom dit afkraken terwijl criminele chemo niets anders is dan atoombommen gebruiken om een vlieg te doden. Alles vernietigen en dus ook de kankercellen.

Overigens ook met geluid is het symptoon bestrijding. De waarom moet weg gehaald. De bron. Een tumorcel is niet de bron. De tumorcel is een gevolg.

In veel gevallen stelmatig niet naar je lichaam luisteren.

Kanker is een survival modus van het lichaam
Hoe krijg je het allemaal uit je toetsenbord :N
  zondag 4 juni 2017 @ 14:47:18 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171446364
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 13:26 schreef Japie77 het volgende:

...

Iedere kankercel heeft een specifieke frequency die door een soort van geluids blast vernietigd wordt.
En waar is deze claim op gebaseerd? Hij is nogal afwijkend van alles wat we weten over cellen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 juni 2017 @ 14:49:04 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171446420
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope. Alles heeft zijn eigen grondtoon.

Waarom dit afkraken terwijl criminele chemo niets anders is dan atoombommen gebruiken om een vlieg te doden. Alles vernietigen en dus ook de kankercellen.

Overigens ook met geluid is het symptoon bestrijding. De waarom moet weg gehaald. De bron. Een tumorcel is niet de bron. De tumorcel is een gevolg.

In veel gevallen stelmatig niet naar je lichaam luisteren.

Kanker is een survival modus van het lichaam
De oorzaak van de tumor weghalen zorgt er niet voor dat de tumor automatisch ook verdwijnt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171448593
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Door onderzoek. :)
Het is niet echt een nieuw idee.
Er zijn sterke aanwijzingen dat vroegere beschavingen hier ook mee werkten zoals de Egyptenaren.
Dit filmpje laat zien hoe verschillende patronen kunnen ontstaan door verschillende frequenties van geluid.
  zondag 4 juni 2017 @ 17:46:14 #210
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171451038
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nope. Alles heeft zijn eigen grondtoon.

Waarom dit afkraken terwijl criminele chemo niets anders is dan atoombommen gebruiken om een vlieg te doden. Alles vernietigen en dus ook de kankercellen.


Overigens ook met geluid is het symptoon bestrijding. De waarom moet weg gehaald. De bron. Een tumorcel is niet de bron. De tumorcel is een gevolg.

In veel gevallen stelmatig niet naar je lichaam luisteren.

Kanker is een survival modus van het lichaam
Deze techniek is echter niet veel anders; je moet een breed spectrum aan frequenties gebruiken als je meerdere cellen wil weghalen, lijkt me. 1 voor 1 cellen weghalen wordt een flinke klus, want je hebt er miljoenen miljarden van in je lichaam. En het is nog maar de vraag in hoeverre andere cellen niet worden aangetast terwijl je specifieke frequenties probeert te bepalen.
1 + 1 = blauw
  zondag 4 juni 2017 @ 18:09:11 #211
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171451565
Toch mooi dat mensen als Lambiekje en Japie weten hoe je kanker geneest, beter dan oncologen, en naast hun heilzame werk dat ze daar ongetwijfeld mee verrichten nog tijd vinden dit topic vol te spammen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171455267
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch mooi dat mensen als Lambiekje en Japie weten hoe je kanker geneest, beter dan oncologen, en naast hun heilzame werk dat ze daar ongetwijfeld mee verrichten nog tijd vinden dit topic vol te spammen.
Ze mogen toch wel nieuwe ideeën erin brengen, anders gaat dit een erg saai topic worden.
Probeer eens open te staan voor nieuwe ideeën, blijkbaar is hier op dit moment onderzoek naar en boeken ze in dit voorstadium vooruitgang.
Als personen met een nieuw idee komen val jij elke keer terug in je homeopathie verhaal en dat daarom niet waar moet zijn. Het is nu wel duidelijk dat dit een placebo effect heeft dat hebben we nu wel besproken en weten we wel.

Dat sommige mensen ook geen antwoord kunnen geven op jullie vragen is toch niet heel gek, je kan toch niet verwachten dat ze overal een professionele kennis van hebben.

Stel je de vraag eens af hoeveel je misschien niet weet, jij hebt in 5 minuten tijd al een oordeel en zal het niet waar zijn want de homeopathie....
Bewijs dat het niet waar is heb je ook niet.
Iedereen heeft een andere kijk en kennis op onderwerpen, zelfs als je het met iemand niet eens bent kan je van die persoon wel altijd iets leren.
  zondag 4 juni 2017 @ 21:09:44 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171456736
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Propps het volgende:

[..]

Ze mogen toch wel nieuwe ideeën erin brengen, anders gaat dit een erg saai topic worden.

ze brengen geen nieuwe ideeen in, lambiekje is vooral aan het schelden en copy past wat zaken, en japie doet hetzelfde in groen. Beide zijn niet in staat een inhoudelijke discussie te voeren
quote:
Probeer eens open te staan voor nieuwe ideeën, blijkbaar is hier op dit moment onderzoek naar en boeken ze in dit voorstadium vooruitgang.
Waar haal jij de notie vandaan dat ik niet open sta voor nieuwe ideeën? Nogal een dooddoener bij gebrek aan argumenten
quote:
Als personen met een nieuw idee komen val jij elke keer terug in je homeopathie verhaal en dat daarom niet waar moet zijn. Het is nu wel duidelijk dat dit een placebo effect heeft dat hebben we nu wel besproken en weten we wel.
Ik kom hiermee als homeopatie ter sprake komt, en ik heb ook jou daar nooit een goed antwoord op zien geven.
quote:
Dat sommige mensen ook geen antwoord kunnen geven op jullie vragen is toch niet heel gek, je kan toch niet verwachten dat ze overal een professionele kennis van hebben.
Toch hebben deze mensen een heel sterke mening, die ze echter nooit weten te onderbouwen, ze roepen maar wat.
quote:
Stel je de vraag eens af hoeveel je misschien niet weet, jij hebt in 5 minuten tijd al een oordeel en zal het niet waar zijn want de homeopathie....
Ik nodig je dan graag uit eens een inhoudelijke discussie aan te gaan.
quote:
Bewijs dat het niet waar is heb je ook niet.
Als mijn argumenten tegen homeopatie niet doorslaggevend zijn, waarom haal je ze dan niet onderuit?
quote:
Iedereen heeft een andere kijk en kennis op onderwerpen, zelfs als je het met iemand niet eens bent kan je van die persoon wel altijd iets leren.
Tja. En velen praten poep, als zij dit doen, zeg ik hun dat zij poep praten. Net zoals jij hier een heleboel woorden gebruikt en eigenlijk niets zegt. Je wrijft wat aan, ik zou niet open staan voor nieuwe ideeën en bouwt daar een betoog op. Dat noem je een stropop.
Heb je zelf niet door dat je geen enkel argument hebt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171467917
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Propps het volgende:

[..]

Ze mogen toch wel nieuwe ideeën erin brengen, anders gaat dit een erg saai topic worden.
Probeer eens open te staan voor nieuwe ideeën, blijkbaar is hier op dit moment onderzoek naar en boeken ze in dit voorstadium vooruitgang.

Probleem is dat beide door hun blinde haat niet met nieuwe ideeën komen maar met complete ongenuanceerde bullshit verhalen.

Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën; zeker als die Tinnitus kunnen oplossen :P. Maar beide heren voeden het wantrouwen in BigPharma enorm...

Kritisch zijn is ok, maar blijf objectief en dat zijn beide heren totaal niet. Ze kunnen alleen maar link dumpen en totaal zelf geen argumenten geven voor hun stierenshit.

Ze missen ook totaal de nuance en relativeren kunnen ze al helemaal niet; laat staan voor zichzelf een mening te vormen.

"Het heb op Natural News" gestaan!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  maandag 5 juni 2017 @ 18:48:10 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171480399
Vaccines of the future could be as contagious as viruses

Gewoon ff afgegaan op de titel van het artikel heb ik wel een beetje een huuuuu gevoel :@. Het klinkt ideaal maar is wel een niet te controleren iets als het eenmaal 'vrij' wordt gelaten op een populatie. Fijn als een van die vaccinaties over de lange termijn onvoorziene bijwerkingen heeft, ook leuk voor mensen die de vaccinatie niet wil hebben. Opt out lijkt me lastig. Aan de andere kant is het als allerlaatste redmiddel wel een goede nucleaire optie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 juni 2017 @ 07:54:18 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171491916
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ij-10918775-a1561709

Hoezo kan het goedkoper door niet massaproductie.

En zal een friesche apotheker geen ander spul aflevering dan limburgse.

Ik vind maar een vreemd plannetje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:14:03 #217
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171493222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ij-10918775-a1561709

Hoezo kan het goedkoper door niet massaproductie.

En zal een friesche apotheker geen ander spul aflevering dan limburgse.

Ik vind maar een vreemd plannetje
Het gaat om personal medicine, dus ieder product moet juist anders zijn. Daarbij gaat het om biologische geneesmiddelen, die lastig houdbaar zijn.
1 + 1 = blauw
pi_171503927
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ij-10918775-a1561709

Hoezo kan het goedkoper door niet massaproductie.

En zal een friesche apotheker geen ander spul aflevering dan limburgse.

Ik vind maar een vreemd plannetje
Ben ik het een keer met Lambiekje eens. Kwaliteitscontrole lijkt me nogal tricky.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:28:19 #219
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171506585
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ben ik het een keer met Lambiekje eens. Kwaliteitscontrole lijkt me nogal tricky.
Lijkt me niet onmogelijk; de shelflife van die producten is sowieso heel kort, dus zolang het binnen de tijd wordt toegediend, moet het weinig problemen opleveren. Daar zijn zelfs hulpmiddelen voor, die ongeletterden helpen met herkennen wanneer het over datum raakt.

Verder maakt alleen de productie uit, maar aangezien dat getest moet worden, lijkt mij, kan die test direct worden opgeslagen in een externe database.

Technologische middelen genoeg!
1 + 1 = blauw
pi_171509787
een artikeltje over waarom kanker zo (bizar) weinig voorkomt in israël en ook amper dodelijk is. Ik vond het persoonlijk wel interessant: http://www.germaansegenee(...)pvallend-zelden.html
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171510327
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 19:28 schreef Kamina het volgende:

[..]

Verder maakt alleen de productie uit, maar aangezien dat getest moet worden, lijkt mij, kan die test direct worden opgeslagen in een externe database.

Technologische middelen genoeg!
Ik denk dat je daar veel te makkelijk over denkt. Alleen de productie maakt uit? Afhankelijk van het medicijn kan het in een flink aantal stappen foutgaan. En wat voor apparatuur heeft die apotheker tot beschikking om goed te testen of het product er daadwerkelijk inzit, zonder verontreinigingen? Is het de moeite wel waard om het uitgebreid te testen als het om 1 patient gaat?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:54:21 #222
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171511530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:20 schreef Broomer het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar veel te makkelijk over denkt. Alleen de productie maakt uit? Afhankelijk van het medicijn kan het in een flink aantal stappen foutgaan. En wat voor apparatuur heeft die apotheker tot beschikking om goed te testen of het product er daadwerkelijk inzit, zonder verontreinigingen? Is het de moeite wel waard om het uitgebreid te testen als het om 1 patient gaat?
Voor het testen bestaan allerlei mogelijkheden; nieuwe kunnen altijd bedacht worden. (Massa)spectroscopie lijkt me het meest praktisch, maar kan duur zijn. Anders kan je werken met markers.
Wel een interessante vraag; personal medicine is nog jong, dus het is slechts beperkt langsgekomen tijdens mijn opleiding. :)

De enige stap die ik niet genoemd heb, die ik nu even zo snel bedenken kan, is de tijdelijke opslag van de medicatie.

En natuurlijk is het de moeite waard! :D
1 + 1 = blauw
pi_171588774
Yay Ohio! Hopelijk leid het tot het inzicht dat er bedrijven zijn die tot BigPharma behoren welke gewoon drugsdealers zijn die mensen verslaafd willen maken aan hun product.

quote:
"We believe the evidence will also show that these companies got thousands and thousands of Ohioans — our friends, our family members, our co-workers, our kids — addicted to opioid pain medications,” Attorney General Mike DeWine declared. “These drug manufacturers knew what they were doing was wrong, but they continued to do it anyway.”

By minimizing the risk of addiction, they helped create “a population of patients physically and psychologically dependent on them,” the suit states. “And when those patients can no longer afford or legitimately obtain opioids, they often turn to the street to buy prescription opioids or even heroin.”
http://www.nbcnews.com/st(...)oid-epidemic-n766706

Opioid epidemie (in de VS): https://en.wikipedia.org/wiki/Opioid_epidemic

quote:
In 2015 there were 52,000 American deaths from all drug overdoses. Two thirds of them, 33,000, were from opioids, compared to 16,000 in 2010 and 4,000 in 1999.[3][4] In 2016, deaths from overdoses increased over the previous year by 26% in Connecticut, 35% in Delaware, 39% in Maine, and 62% in Maryland.[5] Nearly half of all opioid overdose deaths involve a prescription opioid.

Opioid addiction has mostly been an American problem. Between 1991 and 2011, prescriptions of painkillers in the U.S. grew from 76 million to 219 million per year.
In het kort nemen meer een meer Amerikanen 'medicijnen' namelijk pijnstillers als opioiden (lijkt op morfine) en sterven vervolgens aan overdosis. Ohio heeft een rechtszaak gestart tegen een aantal farmaceutische bedrijven omdat zij vinden dat zij misleiden (bagatelliseren van schadelijke effecten, vergelijkbaar met wat de tabaksindustrie doet) en dat zij daarom verantwoordelijk zijn voor de dood van vele patiënten.

De opioiden in kwestie: OxyContin, MS Contin, Dilaudid, Butrans, Hyslingla, Targiniq, Percocet, Percodan, Opana, Zydone, Actiq, Fentora, Duragesic, Nucynta, Kadian, Norco and several generic opioids
Beschrijving Oxycontin in NL: http://db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h34224.pdf

Ik heb zelf weinig kennis/ervaring met pijnstillers, alleen met cannabis en ibuprofen (beiden overigens geen opiaten). Maar opioiden lijken ook populair in NL te zijn.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 08:27:07 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171590307
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:46 schreef Kamina het volgende:

[..]

Deze techniek is echter niet veel anders; je moet een breed spectrum aan frequenties gebruiken als je meerdere cellen wil weghalen, lijkt me. 1 voor 1 cellen weghalen wordt een flinke klus, want je hebt er miljoenen miljarden van in je lichaam. En het is nog maar de vraag in hoeverre andere cellen niet worden aangetast terwijl je specifieke frequenties probeert te bepalen.
als het goed is heb je maar een paar kankercellen en die hebben een andere frequentie dan al die andere functionerende cellen

Eerst goed betalen welke vorm de tumorcel is en daar dan de juist frequentie bij pakken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 08:30:41 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171590328
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:05 schreef SecretPret het volgende:
een artikeltje over waarom kanker zo (bizar) weinig voorkomt in israël en ook amper dodelijk is. Ik vond het persoonlijk wel interessant: http://www.germaansegenee(...)pvallend-zelden.html
da's niet zo mogelijk te geloven.

Zoals ieder weet runt Israel de wereld. In alles wat de Westerse maatschappij maakt en draait.

Profits van de slechte toestand van de overige wereldburgers en zelf beetje buitenschot blijven

Het is te toevallig dat het in Israël drastisch minder is dan elders in de wereld.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 10-06-2017 08:35:43 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 08:35:09 #227
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171590351
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 21:05 schreef SecretPret het volgende:
een artikeltje over waarom kanker zo (bizar) weinig voorkomt in israël en ook amper dodelijk is. Ik vond het persoonlijk wel interessant: http://www.germaansegenee(...)pvallend-zelden.html
Heb je die site goed gelezen? Wat een ongelofelijke zelfbevlekking zonder ook maar 1 druppel wetenschappelijk bewijs :')

Het "wij van wc-eend" gehalte is echt extreem op dit broddelwerkje.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 08:35:55 #228
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171590354
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 08:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

da's niet zo mogelijk te geloven.

Zoals ieder weet runt Israel de wereld. In alles wat de Westerse maatschappij maakt en draait.

Profits van de slechte toestand van de overige wereldburgers
Je hebt dus niet eens gelezen wat die site beweert maar omdat je denkt dat het in je straatje past ben je het er al bij voorbaat mee eens _O- beetje opzichtig
pi_171597471
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 08:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je hebt dus niet eens gelezen wat die site beweert maar omdat je denkt dat het in je straatje past ben je het er al bij voorbaat mee eens _O- beetje opzichtig
Mooie vent ook, die dokter.

quote:
Hijzelf is met behulp van de Germaanse van bronchiale kanker genezen, maar voor niet-Joodse patiënten heeft hij tientallen jaren voorheen en nadien het tegendeel gedaan, namelijk chemo!
Wat een teringlijer. :D

Nou moet ik erbij zeggen dat ik niet geloof dat chemo de ideale therapie is tegen kanker, maar ik ben dan ook verre van een dokter. Dit is echter wel weer een lekker bizar artikeltje. Leuk zo op de zaterdagmiddag, om van te smullen. :9
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 16:48:54 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_171599186
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 08:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

da's niet zo mogelijk te geloven.

Zoals ieder weet runt Israel de wereld. In alles wat de Westerse maatschappij maakt en draait.

Profits van de slechte toestand van de overige wereldburgers en zelf beetje buitenschot blijven

Het is te toevallig dat het in Israël drastisch minder is dan elders in de wereld.
Geef je nu zelfs Israel de schuld van kanker in de rest van de wereld? Je bent niet goed.
pi_171600388
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geef je nu zelfs Israel de schuld van kanker in de rest van de wereld? Je bent niet goed.
Ja, en die Joden genezen de niet-Joden met opzet niet. _O- Of Israëlieten, weinig met geloof te maken denk ik.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 18:11:28 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_171600727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en die Joden genezen de niet-Joden met opzet niet. _O- Of Israëlieten, weinig met geloof te maken denk ik.
Het is toch werkelijk ongelofelijk. Schandalig ook.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 18:14:41 #233
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171600780
Het is nog steeds doodsoorzaak nummer 1 in Israel

http://m.jpost.com/app/article/435356
pi_171600795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is toch werkelijk ongelofelijk. Schandalig ook.
Denk dat er te weinig van dat soort dokters zijn in de wereld om een dergelijk complot te kunnen handhaven. Meeste dokters zijn niet gehinderd door (bij)geloof, en zullen niet snel een patient weigeren om zijn afkomst of overtuiging - ongetwijfeld bestaan ze, maar genoeg om het kankerpercentage in een heel land en dan alleen bij Joden drastisch omlaag te brengen? Het lijkt me sterk, heel sterk.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 18:20:38 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_171600878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk dat er te weinig van dat soort dokters zijn in de wereld om een dergelijk complot te kunnen handhaven. Meeste dokters zijn niet gehinderd door (bij)geloof, en zullen niet snel een patient weigeren om zijn afkomst of overtuiging - ongetwijfeld bestaan ze, maar genoeg om het kankerpercentage in een heel land en dan alleen bij Joden drastisch omlaag te brengen? Het lijkt me sterk, heel sterk.
Het lijkt mij uit de duim gezogen.
pi_171600935
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt mij uit de duim gezogen.
Nog een artikel van dezelfde site:
http://www.germaansegenee(...)-ontstoken-kies.html

Volgens de "Germaanse Geneeskunde" (wat de fuck dat ook moge zijn) is een ontstoken kies een teken van herstel (van betreffende kies). Had ik dat maar geweten, scheelt me een flinke duit in tandartskosten (wordt niet vergoed waar ik woon).

Gevalletje smeert 'r wat wietolie op en gaan met die banaan. Cocaïne werkt overigens beter, maar heel tijdelijk. Ben overigens wel van mening dat wietolie wonderen kan doen voor bepaalde ziektes, dus dit is maar ludiek, maar je snapt 'm vast wel.
  Moderator zaterdag 10 juni 2017 @ 18:26:33 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_171601003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Nog een artikel van dezelfde site:
http://www.germaansegenee(...)-ontstoken-kies.html

Volgens de "Germaanse Geneeskunde" (wat de fuck dat ook moge zijn) is een ontstoken kies een teken van herstel (van betreffende kies). Had ik dat maar geweten, scheelt me een flinke duit in tandartskosten (wordt niet vergoed waar ik woon).

Gevalletje smeert 'r wat wietolie op en gaan met die banaan. Cocaïne werkt overigens beter, maar heel tijdelijk. Ben overigens wel van mening dat wietolie wonderen kan doen voor bepaalde ziektes, dus dit is maar ludiek, maar je snapt 'm vast wel.
Dat is nieuw voor me: een ontsteking is een teken van herstel. Koekoek :|W
pi_171601077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor me: een ontsteking is een teken van herstel. Koekoek :|W
Heel gevaarlijk, dat soort opvattingen.

Germaanse Geneeskunde, krijg er echt zo'n Mengele-gevoel van trouwens. :+

[ Bericht 12% gewijzigd door illusions op 10-06-2017 18:37:45 ]
  zondag 11 juni 2017 @ 08:29:39 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171611718
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Heel gevaarlijk, dat soort opvattingen.

Germaanse Geneeskunde, krijg er echt zo'n Mengele-gevoel van trouwens. :+
Westerse geneeskunde is ook de basis van Mengele
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 11 juni 2017 @ 08:36:39 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171611751
Ofzo als in AD staat een turkse vrouw. Lekker op slinkse manier pesten.

Werken er participatielui? Verplicht onbetaald aan de slag.
Hoe in vredesnaam heeft kabinet en dergelijke partisipatiewet bedacht.
Het sloopt. Het vernietigd expertise.

[ Bericht 16% gewijzigd door ChrisCarter op 11-06-2017 12:17:44 (Laster) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171612353
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 08:36 schreef Lambiekje het volgende:


Ofzo als in AD staat een turkse vrouw. Lekker op slinkse manier pesten.

Werken er participatielui? Verplicht onbetaald aan de slag.
Hoe in vredesnaam heeft kabinet en dergelijke partisipatiewet bedacht.
Het sloopt. Het vernietigd expertise.
Hoop onsamenhangend gewauwel. ..

[ Bericht 6% gewijzigd door ChrisCarter op 11-06-2017 12:18:08 (Quote edit) ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171612514
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:56 schreef User8472 het volgende:
Yay Ohio! Hopelijk leid het tot het inzicht dat er bedrijven zijn die tot BigPharma behoren welke gewoon drugsdealers zijn die mensen verslaafd willen maken aan hun product.

[..]

http://www.nbcnews.com/st(...)oid-epidemic-n766706

Opioid epidemie (in de VS): https://en.wikipedia.org/wiki/Opioid_epidemic

[..]

In het kort nemen meer een meer Amerikanen 'medicijnen' namelijk pijnstillers als opioiden (lijkt op morfine) en sterven vervolgens aan overdosis. Ohio heeft een rechtszaak gestart tegen een aantal farmaceutische bedrijven omdat zij vinden dat zij misleiden (bagatelliseren van schadelijke effecten, vergelijkbaar met wat de tabaksindustrie doet) en dat zij daarom verantwoordelijk zijn voor de dood van vele patiënten.

De opioiden in kwestie: OxyContin, MS Contin, Dilaudid, Butrans, Hyslingla, Targiniq, Percocet, Percodan, Opana, Zydone, Actiq, Fentora, Duragesic, Nucynta, Kadian, Norco and several generic opioids
Beschrijving Oxycontin in NL: http://db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h34224.pdf

Ik heb zelf weinig kennis/ervaring met pijnstillers, alleen met cannabis en ibuprofen (beiden overigens geen opiaten). Maar opioiden lijken ook populair in NL te zijn.
Prince is er aan overleden.
Het is een lastige discussie omdat de oorzaak van de opiaatinname, chronische pijn, niet wordt weggenomen. Daardoor zit de patiënt vast aan de pijnstiller. Daarnaast heb je in de VS een nogal verrot zorgstelsel, waardoor patiënten afhankelijk worden van illegale handel.
In Nederland hebben dat beter voor elkaar. Maar ook hier sterven mensen aan overdosering. Zelf gelukkig niet meegemaakt, maar ken wel chronisch zieken die liever overlijden aan de medicatie dan dat ze de pijn moeten dragen en daardoor verschillende malen op de ic zijn belandt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 11 juni 2017 @ 10:38:49 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171612718
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Prince is er aan overleden.
Het is een lastige discussie omdat de oorzaak van de opiaatinname, chronische pijn, niet wordt weggenomen. Daardoor zit de patiënt vast aan de pijnstiller. Daarnaast heb je in de VS een nogal verrot zorgstelsel, waardoor patiënten afhankelijk worden van illegale handel.
In Nederland hebben dat beter voor elkaar. Maar ook hier sterven mensen aan overdosering. Zelf gelukkig niet meegemaakt, maar ken wel chronisch zieken die liever overlijden aan de medicatie dan dat ze de pijn moeten dragen en daardoor verschillende malen op de ic zijn belandt.
ik ken ook chronische patiënten die naar buitenland gaan omdat artsen hier arrogante onbekwame onwelwillende hufters zijn. En ze het liefst de nederlandse behandeld arts willen wurgen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171612820
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ken ook chronische patiënten die naar buitenland gaan omdat artsen hier arrogante onbekwame onwelwillende hufters zijn. En ze het liefst de nederlandse behandeld arts willen wurgen
Dat zijn hologrammen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171613004
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoop onsamenhangend gewauwel. ..
Een 35 jarige Turkse overleed aan een simpele ingreep waarschijnlijk door verkeerd toegediende narcose. Sommigen suggereren opzet omdat het al vaker is gebeurd. Anderen stellen onkunde en een angstcultuur waardoor medewerkers er niets over durven te zeggen die het constateren. Wat me logisch lijkt want dan is zo iemand lager in rang die het moet opnemen tegen iemand hoger in de hierarchie met het risico de baan te verliezen.

Mijn eigen mening is ongetwijfeld een ongeluk maar wel eentje die had kunnen worden voorkomen en dan moet het ziekenhuis verbeteren. Ik wist al decennia dat er risico's zijn bij algehele narcose, niet alleen kan het snel verkeerd toegediend worden maar sommige mensen reageren er gewoon slecht op, wat van te voren niet in te schatten lijkt te zijn.

http://www.ad.nl/binnenla(...)sterfgeval~a69f5084/
relevant: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/fouten-in-de-anesthesie
  zondag 11 juni 2017 @ 12:20:07 #246
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171614445
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:55 schreef User8472 het volgende:

[..]

Een 35 jarige Turkse overleed aan een simpele ingreep waarschijnlijk door verkeerd toegediende narcose. Sommigen suggereren opzet omdat het al vaker is gebeurd. Anderen stellen onkunde en een angstcultuur waardoor medewerkers er niets over durven te zeggen die het constateren. Wat me logisch lijkt want dan is zo iemand lager in rang die het moet opnemen tegen iemand hoger in de hierarchie met het risico de baan te verliezen.

Mijn eigen mening is ongetwijfeld een ongeluk maar wel eentje die had kunnen worden voorkomen en dan moet het ziekenhuis verbeteren. Ik wist al decennia dat er risico's zijn bij algehele narcose, niet alleen kan het snel verkeerd toegediend worden maar sommige mensen reageren er gewoon slecht op, wat van te voren niet in te schatten lijkt te zijn.

http://www.ad.nl/binnenla(...)sterfgeval~a69f5084/
relevant: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/fouten-in-de-anesthesie
Ja het lastige is dat mensen nu eenmaal fouten kunnen maken. Maar de illusie die hier door bepaalde figuren gewekt wordt dat het in het buitenland beter zou zijn is lachwekkend; overal worden helaas fouten gemaakt.

Belangrijkste is openheid erover.
  zondag 11 juni 2017 @ 12:21:10 #247
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171614460
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ken ook chronische patiënten die naar buitenland gaan omdat artsen hier arrogante onbekwame onwelwillende hufters zijn. En ze het liefst de nederlandse behandeld arts willen wurgen
Met dit soort uitspraken niet doorhebben wat voor modderfiguur je slaat.

Ik neem aan dat je geen gebruik maakt van de gezondheidszorg in Nederland anders ben je gewoon hypocriet.
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 13:04:51 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_171615309
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik ken ook chronische patiënten die naar buitenland gaan omdat artsen hier arrogante onbekwame onwelwillende hufters zijn. En ze het liefst de nederlandse behandeld arts willen wurgen
Heb jij weleens van nuance gehoord Lambiekje? Wél van alles en iedereen over 1 kam scheren.
Ik vind het echt schandelijk hoe jij over de gehele medische wereld spreekt. Zoveel artsen met enorm veel hart voor hun patienten worden door jou op reguliere basis geschoffeerd :N
pi_171615377
quote:
ik ken ook chronische patiënten
Die kent hij helemaal niet.
Conscience do cost.
pi_171620690
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:55 schreef User8472 het volgende:

[..]

Een 35 jarige Turkse overleed aan een simpele ingreep waarschijnlijk door verkeerd toegediende narcose. Sommigen suggereren opzet omdat het al vaker is gebeurd. Anderen stellen onkunde en een angstcultuur waardoor medewerkers er niets over durven te zeggen die het constateren. Wat me logisch lijkt want dan is zo iemand lager in rang die het moet opnemen tegen iemand hoger in de hierarchie met het risico de baan te verliezen.

Mijn eigen mening is ongetwijfeld een ongeluk maar wel eentje die had kunnen worden voorkomen en dan moet het ziekenhuis verbeteren. Ik wist al decennia dat er risico's zijn bij algehele narcose, niet alleen kan het snel verkeerd toegediend worden maar sommige mensen reageren er gewoon slecht op, wat van te voren niet in te schatten lijkt te zijn.

http://www.ad.nl/binnenla(...)sterfgeval~a69f5084/
relevant: https://www.nemokennislink.nl/publicaties/fouten-in-de-anesthesie
Kiek, zo is het tenminste te volgen ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')