abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170975608
registreer om deze reclame te verbergen
Bij deze verkoop ik mijn Steelseries toetsenbord. Deze heb ik anderhalf jaar geleden gekocht (helaas geen bon meer). Toetsenbord werkt perfect en is niet van nieuw te onderscheiden. Ook krijg je er gratis een z.g.a.n. Steelseries mousepad bij.

Het toetsenbord heeft 2 usb poorten aan de bovenkant, en 5 zones die je met de Steelseries engine allemaal zelf kunt programmeren in kleuren die je zelf wilt.

Reden van verkoop is dat ik over wil stappen naar een mechanisch toetsenbord. Op te halen in Terneuzen (Zeeland).

Verzenden is ook een optie, maar kosten voor de koper. Advertentie staat ook op Tweakers

Vraagprijs is 45 euro!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door D92V op 16-05-2017 09:41:46 (Vraagprijs vergeten) ]
pi_170975702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:38 schreef Najieto het volgende:
Wat is je vraagprijs?
Oops , vergeten :z 45 euro is de vraagprijs, ik zal de openingspost ook even aanpassen
pi_170997819
registreer om deze reclame te verbergen
up
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')