abonnement Unibet Coolblue
pi_170970119
Beste mensen,

Nadat ik naar een Vans winkel ben geweest om de schoenen te passen, heb ik uiteindelijk de verkeerde maat grijze Vans schoenen gekocht. Ik heb extreem brede voeten, waardoor ik niet in de 43ers pas terwijl de lengte perfect zit. Eerst leek dit nog te lukken door de veters goed los te maken, maar toen ik buiten begon te lopen was het niet te doen.

Om deze reden wil ik de schoenen graag terug brengen. Zij zijn nog in perfecte staat en ik heb het labeltje nog met sluiting, alleen is deze dus wel losgemaakt. Ik vraag me af of iemand een plek of methode weet om dit te fixen, zodat ik de schoenen alsnog kan retourneren? Het lijkt me zonde om de schoenen permanent in de kast te zetten; zeker omdat ik veel moeite heb gedaan om te kijken of ze daadwerkelijk goed zitten.

Bijgaand vinden jullie een foto van hoe ik het labeltje nu heb.

Groeten,

http://imgur.com/a/895lr
pi_170970340
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:42 schreef carrythworld het volgende:
ik veel moeite heb gedaan om te kijken of ze daadwerkelijk goed zitten.
Ik wil niet lullig doen, maar...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 15 mei 2017 @ 22:11:17 #3
180174 Diemux
People vs Me
pi_170970784
Lijkt mij dat je deze gewoon kan retourneren. Online of in de winkel?
pi_170971663
Hoe wil je dat gaan fixen dan?
pi_170971754
Als die schoenen verder nog prima zijn, dan, dan zie ik niet in waarom ze hem niet met een los labeltje zouden ruilen.
pi_170971967
Ik heb nog wel zo'n soort sluiting liggen, kopen?? :P
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_170973228
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als die schoenen verder nog prima zijn, dan, dan zie ik niet in waarom ze hem niet met een los labeltje zouden ruilen.
In de retourvoorwaarden staat dat labeltje enzo er nog op moet zitten. Ik heb het labeltje dus wel, maar deze zit er niet meer op. Ik heb zelfs het ding waarmee het vastzat maar die is dus open. Indien mogelijk zou ik hem graag dus zelf vastmaken maar weet niet of dat te doen is zonder dat het opvalt (bijv. plakband is dus geen optie). Wellicht dat iemand hier met technische skills of connecties weet hoe ik dit kan fixen? haha
pi_170973268
Je hebt er buiten op gelopen... -O-
pi_170973324
lijmpistool
:]
pi_170974047
Dat plastic dingetje kan je met een vuurtje zo weer aan elkaar smelten !
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170975582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 01:47 schreef margaretha_01 het volgende:
Dat plastic dingetje kan je met een vuurtje zo weer aan elkaar smelten !
Dit ja
pi_170993392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:04 schreef carrythworld het volgende:

[..]

In de retourvoorwaarden staat dat labeltje enzo er nog op moet zitten. Ik heb het labeltje dus wel, maar deze zit er niet meer op. Ik heb zelfs het ding waarmee het vastzat maar die is dus open. Indien mogelijk zou ik hem graag dus zelf vastmaken maar weet niet of dat te doen is zonder dat het opvalt (bijv. plakband is dus geen optie). Wellicht dat iemand hier met technische skills of connecties weet hoe ik dit kan fixen? haha
Als het een winkel is met een beetje klantenservice zouden ze hier niet moeilijk over doen lijkt me.
Faka G
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:24:23 #13
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170993889
Plakband.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')