abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2017 @ 22:30:27 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170971102
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:56 schreef KoningPils het volgende:
Victor Reinier

Wie heeft het topic? :D
Wie bedoel je? 8-)
  maandag 15 mei 2017 @ 22:31:06 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170971122
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:56 schreef potjecreme het volgende:
Spannendste moment van deze hele seizoen.
Was die kaart nu geel?
pi_170971144
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Was die kaart nu geel?
Ja dacht ook dat hij geel was.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 00:52:12 #54
335263 freaky40
pi_170973798
Weer het geluk aan hun kant die Siham en Hicham in deze aflevering, bloedirritant die lui! Maar het lag er te dik bovenop door te zeggen dat de rode kaart wel in die enveloppe zou zitten, dat het haast wel juist niet zo zou wezen en ja hoor...groen! Het is al lang weer duidelijk wie dit seizoen moet gaan winnen...En dan volgende week ook nog die andere bloedirritante Victor Reinier mee, nou het feest is compleet... :(
En dan die Elle in het team van Awa en Margaux, die het in eerste instantie voor Awa opnam maar later Margaux toch eigenlijk wel gelijk moest geven dat die Awa verschrikkelijk is. Dat zei ze niet, maar zag je haar wel denken.
Allemaal cabaretteketet!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 mei 2017 @ 00:54:47 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170973827
Het is een complot!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:47:10 #56
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_170974484
Ik vraag me af dat als Awa zichzelf terug ziet ze ziet dat ze zich zwaar achterlijk heb lopen gedragen
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_170974687
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:47 schreef Pixxie. het volgende:
Ik vraag me af dat als Awa zichzelf terug ziet ze ziet dat ze zich zwaar achterlijk heb lopen gedragen
Vraag het me af. Die heeft gewoon een hele grote plaat voor d'r irritante kop.

Blij trouwens dat broer en zus er in zijn gebleven :)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:37:15 #58
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_170974862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:18 schreef AMCA het volgende:

[..]

Vraag het me af. Die heeft gewoon een hele grote plaat voor d'r irritante kop.

Blij trouwens dat broer en zus er in zijn gebleven :)
Jaaa, ondanks dat ik geen van ben van die 2 hadden ze niet verdiend er uit te gaan
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_170974879
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:37 schreef Pixxie. het volgende:

[..]

Jaaa, ondanks dat ik geen van ben van die 2 hadden ze niet verdiend er uit te gaan
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden. In het begin vond ik vooral de zus nogal vervelend. Van mij mogen zij wel winnen :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 10:58:51 #60
335263 freaky40
pi_170977164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:38 schreef AMCA het volgende:

[..]

Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden. In het begin vond ik vooral de zus nogal vervelend. Van mij mogen zij wel winnen :)
Opbokken met die gasten!
Allemaal cabaretteketet!
pi_170977331
Deze aflevering vond ik heel vermakelijk om te kijken.

- Awa werd terecht op haar plaats gezet
- Margeaux heeft niet gehuild
- Broer en zus zijn toch door
- De Belgische jongens met hun ijsfabriek
- Het wiebelende ijsje van de Belgische presentator

De opdracht vond ik leuker dan de andere, veel meer gericht op het land ook. Het was ook fijn meer beelden van de omgeving te zien en minder van de presentatoren.

Wel heb ik, uiteraard, ook een minpunt. Dit keer was het Ann-Sophie die te ver ging, dat vrouwtje leek eerst boos, toen in angst. Laura deed heel passief (niets dus). Als die twee echt bij de politie werken, dan zetten ze het hele Belgische korps flink voor schut.

Awa treft een keer de verkeerde. Zoals zij aan de mensen trekt, letterlijk, dat is vragen om een klap op je bek.

Conclusie, deze aflevering is tot nu toe de leukste.
pi_170978648
Hoe tref je een ijsfabriek aan in the middle of nowhere ergens in Laos _O- En dan toch de proef niet mogen spelen :D Normaal gesproken had ik Awa verwacht die andermans vrieskist zonder te vragen zou leeg halen, maar nu deden Ann-Sophie en Laura dat. Het moment dat Awa zich verontschuldigt en Ella zegt: is goed joh.. als blikken konden doden! _O_ Siham en Hicham waren weer het slimste van het stel door gewoon een koelbox mee te sjouwen en die op een veredelde kruiwagen te zetten. Maar er werd al gehint (door Hicham: als dit fout is (nummer) zijn we de lul hé!) en ook het stukje waarin ze reflecteren op al hun gewonnen proeven (we zijn nooit laatste geworden) dat ze op het end laatste zouden zijn. Wel op een stomme manier, want zo'n leuke mind fuck was het ook weer niet. Alles om die groene kaart te tonen, of was het nu :G :+

Ik had graag gezien dat Ella/Margaux een nieuw duo zouden vormen, die twee liggen elkaar veel beter. Dump Awa maar in die rivier van waar ze die beelden uit het water moesten trekken. Of dump Awa ergens in the middle of nowhere bij die Laotiaan *; . Ben echt klaar met dat mens. Je hebt fanatiek (mooiboys en Siham vooral) en tè fanatiek (Awa met het in de nek hijgen van Ella, met een passagier sta je buitenspel klaar!) Ik gun het Margaux om Cambodja te halen en net zoals zij zal ik qua Awa nog even moeten doorbijten, met de ogen rollen en hardop zuchten :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 16-05-2017 17:33:00 ]
mag het weten
pi_170985816
Samen met August zat Awa elke keer in de voorhoede en is het één keer fout gegaan, wat meteen het einde van hun Peking Express betekende (die twee politieagentes zijn elke keer laatste of eennalaatste, maar zitten er nog steeds in :')). Dan krijgt ze een tweede kans en vormt ze een team met Margaux die niets bijdraagt. Margaux is veel te lief voor het spel, toont geen enkel initiatief en als Awa dan iets voor haar regelt, durft ze nog steeds niet. Margaux is telkens negatief, ze klaagt dat ze Steff mist (dit kan ik wel begrijpen) en kan niet mee in het tempo van Awa. Dat Margaux problemen heeft met Awa, zegt ze ook niet hardop, ze roddelt liever met de rest over haar.

Awa is erg fel in het spel en gaat soms te ver, maar toch zou ik liever met haar in Peking Express willen zitten, dan met Margaux. Zelfs Ella, die het niet heel goed met Awa kon vinden, koos haar uit voor de proef. Ella begreep ook dat je daar niets aan Margaux had.
Ik heb medelijden met Awa dat ze met een persoon als Margaux zit opgescheept.
pi_170985887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
Samen met August zat Awa elke keer in de voorhoede en is het één keer fout gegaan, wat meteen het einde van hun Peking Express betekende (die twee politieagentes zijn elke keer laatste of eennalaatste, maar zitten er nog steeds in :')). Dan krijgt ze een tweede kans en vormt ze een team met Margaux die niets bijdraagt. Margaux is veel te lief voor het spel, toont geen enkel initiatief en als Awa dan iets voor haar regelt, durft ze nog steeds niet. Margaux is telkens negatief, ze klaagt dat ze Steff mist (dit kan ik wel begrijpen) en kan niet mee in het tempo van Awa. Dat Margaux problemen heeft met Awa, zegt ze ook niet hardop, ze roddelt liever met de rest over haar.

Awa is erg fel in het spel en gaat soms te ver, maar toch zou ik liever met haar in Peking Express willen zitten, dan met Margaux. Zelfs Ella, die het niet heel goed met Awa kon vinden, koos haar uit voor de proef. Ella begreep ook dat je daar niets aan Margaux had.
Ik heb medelijden met Awa dat ze met een persoon als Margaux zit opgescheept.
Niks aan toe te voegen.
pi_170993358
Waarom niet elke 20 minuten water op je ijsblok donderen als hij eenmaal in de koeling ligt :D

Aankomen met 32 kilo, dat was een stunt geweest!
pi_170994146
hoezo wist die Victor Reinier ineens wie hun waren en hoe goed ze het deden?? Ik vond dat heel vreemd, de andere BN'ers deden net alsof ze niet echt wisten wie het stel was en alsof ze net waren aangekomen.

en die idiote opdracht weer waardoor ineens een supergoed team laatste wordt?? sorry maar het lijkt wel alsof een stel kinderen dit allemaal bedacht heeft. Ik zie het productieteam al zitten in de vergaderruimte "jaaa dat is leuk, dan moeten ze een liedje raden ok!??, en dan juist opschrijven! En als het fout is winnen ze niet! Maar dan is de envelop wel groen!" ,
"oh oh weet je wat ook leuk is?? Dat ze een foto moeten maken met de lokale bevolking terwijl ze samen een noodle sliert delen! En ook een foto dat ze elkaar kleding aan moet trekken haha! Echt leuke tv".
pi_170996414
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:01 schreef Coritchando het volgende:
Waarom niet elke 20 minuten water op je ijsblok donderen als hij eenmaal in de koeling ligt :D

Aankomen met 32 kilo, dat was een stunt geweest!
Ik had het gedaan :D
mag het weten
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:10:59 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170996796
Ondanks dat ik blij ben dat broer en zus er niet uitvlogen door die domme overhaaste zet van zus, voelde dit wel echt ENORM als doorgestoken geregisseerde kaart.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:19:34 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170996885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
Samen met August zat Awa elke keer in de voorhoede en is het één keer fout gegaan, wat meteen het einde van hun Peking Express betekende (die twee politieagentes zijn elke keer laatste of eennalaatste, maar zitten er nog steeds in :')). Dan krijgt ze een tweede kans en vormt ze een team met Margaux die niets bijdraagt. Margaux is veel te lief voor het spel, toont geen enkel initiatief en als Awa dan iets voor haar regelt, durft ze nog steeds niet. Margaux is telkens negatief, ze klaagt dat ze Steff mist (dit kan ik wel begrijpen) en kan niet mee in het tempo van Awa. Dat Margaux problemen heeft met Awa, zegt ze ook niet hardop, ze roddelt liever met de rest over haar.

Awa is erg fel in het spel en gaat soms te ver, maar toch zou ik liever met haar in Peking Express willen zitten, dan met Margaux. Zelfs Ella, die het niet heel goed met Awa kon vinden, koos haar uit voor de proef. Ella begreep ook dat je daar niets aan Margaux had.
Ik heb medelijden met Awa dat ze met een persoon als Margaux zit opgescheept.
Die Ella was echter NA die proef (waarbij ze Awa koos) al snel ook net zo hard weer klaar met Awa. Ik denk dat een goede kandidaat in t midden moet liggen ergens. Margeaux is idd veel te passief en durft he-le-maal niks. Daar heb je vrij weinig aan. Trekken aan een dood paard. Maar de manier van Awa is gewoonweg onsportief en bloedirritant. Op zo'n manier zou ik persoonlijk niet willen winnen.

Dus ondanks dat je aan Margeaux in t spel zelf niets hebt, kijk ik er 1000x liever naar dan naar de ronduit onbeschofte en onsportieve Awa. Zeker nu Margeaux niet meer zat te janken :D (want dat moet nu ECHT wel klaar zijn zeg.....).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_171081961
Het ging hier laatst over de positie van de cameramensen toch? Dan is deze leuk om te kijken: http://www.net5.nl/progra(...)en-de-zwaarste-baan/ :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 21 mei 2017 @ 11:00:11 #71
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171091156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:34 schreef JufMariska het volgende:
Het ging hier laatst over de positie van de cameramensen toch? Dan is deze leuk om te kijken: http://www.net5.nl/progra(...)en-de-zwaarste-baan/ :)
^O^
vind ik altijd leuk, zo achter de schermen meekijken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171091860
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Ondanks dat ik blij ben dat broer en zus er niet uitvlogen door die domme overhaaste zet van zus, voelde dit wel echt ENORM als doorgestoken geregisseerde kaart.
Als het echt gebeurt zoals ze doen voorkomen, kan dat niet. Eén van de koppels heeft immers gedurende de hele etappe de zwarte envelop bij zich. Dus de inhoud van de envelop is al bepaald voor de etappe begonnen is en kan gedurende de etappe niet meer door de productie aangepast worden vanwege een bepaald koppel.
pi_171092350
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Als het echt gebeurt zoals ze doen voorkomen, kan dat niet. Eén van de koppels heeft immers gedurende de hele etappe de zwarte envelop bij zich. Dus de inhoud van de envelop is al bepaald voor de etappe begonnen is en kan gedurende de etappe niet meer door de productie aangepast worden vanwege een bepaald koppel.
Ervan uitgaande dat de productie de inhoud van de envelop kent, kunnen ze de spelers natuurlijk wel sturen.

Het is voor mij 1 van de grootste ergernissen van dit programma, die constante groene enveloppen en terughalen van de 2 downies...
  maandag 22 mei 2017 @ 20:36:51 #74
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171125613
Zijn ze al begonnen of is dit een terugblik?! :?
  maandag 22 mei 2017 @ 20:40:08 #75
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171125735
Begonnen dus... wat een kutstreek :')
pi_171125834
Victor is lekker fanatiek :P
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 20:44:48 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171125921
Dat die flikken elkaar verstaan zonder ondertiteling! :D
pi_171125949
Awa :')
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 20:46:19 #79
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171125975
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Awa :')
De beste stuurlui :')
  maandag 22 mei 2017 @ 20:46:32 #80
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_171125985
Ik wou dat margeaux had geweigerd
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_171126024
Dat ze nu pas voor het eerst de vraag krijgen om bij te dragen aan brandstofkosten :D
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 20:48:01 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171126032
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:46 schreef Pixxie. het volgende:
Ik wou dat margeaux had geweigerd
of die hele zooi 'per ongeluk' had omgekieperd over Awa heen :X
pi_171126071
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:48 schreef babette21 het volgende:

[..]

of die hele zooi 'per ongeluk' had omgekieperd over Awa heen :X
Bwhehe, terecht wel. Awa is een echt viswijf :P
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 20:59:11 #84
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171126492
En uiteraard mag het trio van de week ook de proef spelen (ze slepen die lui tenslotte niet helemaal over voor een beetje liften) :X
pi_171126738
Blad, steen en schaar _O-
mag het weten
pi_171127018
Is dat de kledingkast? :X
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 21:40:53 #87
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171128268
Wat een gekke opdracht, heel die markt aan de drank :')
  maandag 22 mei 2017 @ 21:41:47 #88
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_171128298
Agentes door *O*
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_171128337
quote:
17s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:41 schreef Pixxie. het volgende:
Agentes door *O*
Hopelijk niet ten koste van broer en zus
pi_171128382
Ooh niet verwacht
pi_171129270
Verrassend die uitkomst. Natuurlijk is de zwarte enveloppe rood :R :')
mag het weten
  maandag 22 mei 2017 @ 22:19:54 #92
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_171129718
Die agentes mogen er wel uit hoor... Dat taaltje alleen al!

Nevermind. Was vergeten dat de uitzending allang voor bij was... #uitgesteldkijken

[ Bericht 49% gewijzigd door Europees op 22-05-2017 22:45:37 ]
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
  One tough cookie dinsdag 23 mei 2017 @ 00:18:45 #93
169210 liesje1979
pi_171132655
Ben wel benieuwd of Awa contact heeft met haar dochter. Aan de reactie van Awa te zien zit daar wel iets mis. En net als Margeaux had, vond ik het prettig eens wat emotie bij haar te zien. Sowieso stoorde ik me meer aan zus, dan aan Awa deze aflevering. Ze leken eindelijk wat meer de balans te hebben gevonden. Maar uiteraard het meest terechte afvallerskoppel, ze lagen er natuurlijk al lang geleden uit.
pi_171136580
Wij zijn over op de politieagentes. Die mogen wel winnen. Broer en zus is vooral stuk gemaakt door zus deze week wat ons betreft.
pi_171138756
Hier nog steeds voor broer en zus w/
pi_171138835
Ik blijf voor Margaux O+ en uit de finalisten kies ik voor Ann-Sophie en Laura aka de Brusselse politie-agentes *O* Als er twee (Cedric en Brecht vs Siham en Hicham) vechten om een been gaat de derde (Ann-Sophie en Laura) ermee heen O-)
mag het weten
pi_171156327
Vond het een leuke uitzending, kijkcijfers blijken overigens best tegen te vallen (weet niet hoe dat in België is, iemand?) En het programma van Rik zelf, doet het helemaal slecht. Al vind ik de zoveelste blik achter de schermen in een amerikaans bordeel ook wel erg goedkoop.

Vind de koppels met de kennis van nu, toch best goed gekozen. Format van het programma, blijft goed en ik hoop op n vervolg.

Belgische flikken mogen winnen.
pi_171161390
waarom zou je die Belgische agentes willen zien winnen?? Ze kunnen niet goed liften, zijn bij vlagen onbeschoft, kunnen niet communiceren met de bevolking (en dat kan niet alleen aan de taal liggen als het andere koppels wel lukt om hun punt duidelijk te maken). Ik vind ze ook nogal klunzig. Zou behoorlijk onterecht zijn als ze winnen.

ik vond het in deze afl. opvallend dat Awa en Margaux de hele tijd voor lagen en toch als laatste eindigden? Doordat ze het spannend willen houden heb je eigenlijk geen idee wat er gebeurt in de laatste kilometers. Sowieso heb ik het idee dat we minder zien van de liften en de bevolking.

De enige reden dat ik nog kijk is broer en zus.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 16:54:22 #99
335263 freaky40
pi_171224615
Dit zal wel bij 1 seizoen blijven, kijkcijfers vallen inderdaad tegen. Eerst waren de cijfers in de marktaandelen nog best ok voor Net 5 maar deze zakken nu ook. Jammer maar helaas, volgende week dus de allerlaatste aflevering ooit vrees ik....

Weer die Siham en Hicham met alle het geluk van de wereld in de finale. Verder had ik Margaux absoluut de finale gegund, maar Awa zeker niet dus voor haar is het prima dat ze er uit is. Dit kindvrouwtje is dus weer lekker terug bij haar zoontje...oh wacht...was haar vriend...
Ik ben helemaal voor de twee politieagentes die mogen dit seizoen winnen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_171226508
Ik hoop dat Brechtje en Ceetje winnen. Dat zijn de enigen waarbij ik niet met gekromde tenen zit te kijken en die het toch heel goed doen.

Bij de anderen heb ik vaak een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Dat overdreven gesmeek en gebedel van de flikken bijvoorbeeld. Doe eens normaal zeg - waar is je zelfrespect? Of kandidaten die hoogst verontwaardigd gaan doen bij een plaspauze en de mannen nog net niet uit de bosjes terug naar de auto sleuren. Leuk dat je wilt winnen, maar hou je wel even in gedachten dat mensen je een gunst verlenen? Sommige kandidaten gedragen zich alsof ze recht hebben op een snelle rit. Die verwarren fanatisme met lompheid. Of boeit het niet dat ze mensen schofferen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')