abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 mei 2017 @ 01:54:57 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170974061
quote:
99s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Verliezerspraat.
Johan Derksen is neutraal, Hans.
Oh.
pi_170974355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Johan Derksen is neutraal, Hans.
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170974359
Als Go Ahead Eagles nou gewoon meer wedstrijden had gewonnen dan waren zij kampioen. Dat ziet iedereen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 16 mei 2017 @ 07:31:35 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_170974416
Ik kan echt niet wachten tot de 24e, tranen zullen zoet zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_170974445
Ajax is ook gewoon de grootste club van NL met de grootste historie, beste spelers en meeste prijzen, alleen de laatste jaren staan de al behoorlijk droog.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 08:14:27 #31
186611 Haags
pi_170974648
Prima vermaakt gister met VI.
Zonder wrijving geen glans
pi_170982789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:37 schreef nickhguitar het volgende:
Ajax is ook gewoon de grootste club van NL met de grootste historie, beste spelers en meeste prijzen, alleen de laatste jaren staan de al behoorlijk droog.
Mwah, 3 jaar is geen 18, dus vind het wel meevallen. Belangrijkste is dat het Ajax van Peter Bosz weer helemaal des Ajax speelt. Dominant,attractief/mooi en ook nog met overtuiging/vechtlust.
En dan zal je misschien een wedstrijd verliezen. So what... punt is dat er altijd beter aankomt bij Ajax en dat is dus hoop. Dat is bij de meeste andere clubs en met name die uit Rotterdam-Zuid helemaal niet zo. Daar is het meer tussen hoop en vrees en bij voorbaat weet je het vooraf al: "weer niks." *)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 17:12:24 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170985357
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Mwah, 3 jaar is geen 18, dus vind het wel meevallen. Belangrijkste is dat het Ajax van Peter Bosz weer helemaal des Ajax speelt. Dominant,attractief/mooi en ook nog met overtuiging/vechtlust.
En dan zal je misschien een wedstrijd verliezen. So what... punt is dat er altijd beter aankomt bij Ajax en dat is dus hoop. Dat is bij de meeste andere clubs en met name die uit Rotterdam-Zuid helemaal niet zo. Daar is het meer tussen hoop en vrees en bij voorbaat weet je het vooraf al: "weer niks." *)
Eens. Dat verschrikkelijke anti voetbal van de boer was niet om aan te zien. En dat terwijl ik absoluut geen fan van ajax ben. Voornamelijk vanwege haar achterban.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170989279
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef MeneerDeSultan het volgende:

Op een plek in de Europa League finale en een prijzenkast die tot de nok toe gevuld is na dan.

Ik weet niet of die Iwan het zelf bedacht of gejat heeft, maar hij maakt een opmerking over dat ze bij Ajax de kampioensschalen als bitterbalborden gebruikten bij de club borrel omdat ze er zoveel hebben, en daar moest ik echt om lachen
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_170989340
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Mwah, 3 jaar is geen 18, dus vind het wel meevallen. Belangrijkste is dat het Ajax van Peter Bosz weer helemaal des Ajax speelt. Dominant,attractief/mooi en ook nog met overtuiging/vechtlust.
En dan zal je misschien een wedstrijd verliezen. So what... punt is dat er altijd beter aankomt bij Ajax en dat is dus hoop. Dat is bij de meeste andere clubs en met name die uit Rotterdam-Zuid helemaal niet zo. Daar is het meer tussen hoop en vrees en bij voorbaat weet je het vooraf al: "weer niks." *)
alleen jammer dat ie elk jaar weer opnieuw kan beginnen omdat die jonge kneusjes liever op hun 20ste voor 4 keer meer geld op de bank gaan zitten bij een Engelse middenmoter (of erger) dan eens 3 jaar een echt goede ontwikkeling met elkaar door te maken en voor de Champions League te gaan.

Hebzucht is een slechte zaak
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_170989353
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef MeneerDeSultan het volgende:

[..]

Op een plek in de Europa League finale en een prijzenkast die tot de nok toe gevuld is na dan.

[..]

Niet gek als je het gehele seizoen Europees voetbal speelt.
MU walst over ajax heen. En helaas zijn t geen kakkerlakken.
Dream on.
and no
pi_170989424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:14 schreef DR898 het volgende:

[..]

MU walst over ajax heen. En helaas zijn t geen kakkerlakken.
Dream on.
Dat heb ik nergens ontkend. We gaan het zien de 24e. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.
pi_170990305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:14 schreef DR898 het volgende:

[..]

MU walst over ajax heen. En helaas zijn t geen kakkerlakken.
Dream on.
United is ook niet in goede vorm, dus Ajax maakt zeker kans. Overigens Feyenoord verdient kampioen hoor, mooi feest na zoveel jaar.

Vraag me af wat er volgend seizoen gebeurt
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:50:57 #39
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170994477
Speel liever tegen feyenoord als grootste concurrent dan al die boeren nepclubs bij elkaar. Laten Ajax en feyenoord de komende jaren maar strijden om de titels.
De 2 met de grootste aanhang. 2 verschillende voetbalculturen en meest fanatieke.

Laat maar komen. De rest zal huilen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_170994884
Doet pijn hé. Helemaal niets! Hahahaha
pi_170995937
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:50 schreef Red_85 het volgende:
Speel liever tegen feyenoord als grootste concurrent dan al die boeren nepclubs bij elkaar. Laten Ajax en feyenoord de komende jaren maar strijden om de titels.
De 2 met de grootste aanhang. 2 verschillende voetbalculturen en meest fanatieke.

Laat maar komen. De rest zal huilen.
:')
pi_170995962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 07:37 schreef nickhguitar het volgende:
Ajax is ook gewoon de grootste club van NL met de grootste historie, beste spelers en meeste prijzen, alleen de laatste jaren staan de al behoorlijk droog.
😂
pi_171022107
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:11 schreef vaarsuvius het volgende:

Ik weet niet of die Iwan het zelf bedacht of gejat heeft, maar hij maakt een opmerking over dat ze bij Ajax de kampioensschalen als bitterbalborden gebruikten bij de club borrel omdat ze er zoveel hebben, en daar moest ik echt om lachen
Ja, ik heb humor alleen zien de meesten dat niet. :+ Maarre heb het ooit zelf gezien in de Ajax businessclub ruimte waar de meesten zich verzamelen,vooraf en na afloop vd wedstrijd, en bij de 3de Schaal van Ajax onder Frank de Boer werd er o.a. een schaal bitterballen rondgebracht op een kampioensschaal. Er lag wel vetvrij papier op om de schaal te beschermen maar het was echt de kampioensschaal van een titel uit het verleden. Er werd toen gezegd "ach...we hebben toch genoeg van die dingen en er komen nog veel meer aan de komende jaren." :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2017 10:02:27 ]
pi_171049954
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja, ik heb humor alleen zien de meesten dat niet. :+ Maarre heb het ooit zelf gezien in de Ajax businessclub ruimte waar de meesten zich verzamelen,vooraf en na afloop vd wedstrijd, en bij de 3de Schaal van Ajax onder Frank de Boer werd er o.a. een schaal bitterballen rondgebracht op een kampioensschaal. Er lag wel vetvrij papier op om de schaal te beschermen maar het was echt de kampioensschaal van een titel uit het verleden. Er werd toen gezegd "ach...we hebben toch genoeg van die dingen en er komen nog veel meer aan de komende jaren." :D
Heel stoer idd. Laat dat nou ook net de exacte reden zijn dat 95% van de Ajax supporters überhaupt voor Ajax is. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om als kind maar 'voor Ajax te worden'. Jammer wel dat mensen op latere leeftijd schijnbaar nog steeds niet voor zichzelf kunnen denken.
pi_171053836
Eens met OP. 'T is ook zo. Als Ajax dat gedaan had was het anders gegaan. Maar dat is altijd zo met 'als' 'dat' 'dan' Allemaal zinloze verwijten. Ze hadden het gewoon moeten pakken.
pi_171053849
Triest. Feyenoord verdiend kampioen. Ajax hopelijk de EL.

Groetjes van een Ajacied.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171053868
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heel stoer idd. Laat dat nou ook net de exacte reden zijn dat 95% van de Ajax supporters überhaupt voor Ajax is. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om als kind maar 'voor Ajax te worden'. Jammer wel dat mensen op latere leeftijd schijnbaar nog steeds niet voor zichzelf kunnen denken.
Huilen. Het is een complot!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171054415
Als HC Helmond voetbal speelde in plaats van hockey en de meeste punten hadden gepakt in de eredivisie, hadden zij nu die schaal.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:46 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heel stoer idd. Laat dat nou ook net de exacte reden zijn dat 95% van de Ajax supporters überhaupt voor Ajax is. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om als kind maar 'voor Ajax te worden'. Jammer wel dat mensen op latere leeftijd schijnbaar nog steeds niet voor zichzelf kunnen denken.
Wat jou betreft kunnen mensen die sinds hun jeugd voor Ajax zijn beter op volwassen leeftijd FC Eindhoven gaan suporten, omdat die niet zoveel prijzen pakken?
pi_171057339
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:46 schreef nickhguitar het volgende:

Heel stoer idd. Laat dat nou ook net de exacte reden zijn dat 95% van de Ajax supporters überhaupt voor Ajax is. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om als kind maar 'voor Ajax te worden'. Jammer wel dat mensen op latere leeftijd schijnbaar nog steeds niet voor zichzelf kunnen denken.
Heerlijk weer die aannames die op niks gebaseerd zijn. Ik heb in de jaren 70 bewust voor Ajax gekozen omdat ik het voetbal mooi vond. Het spel Braziliaans achtig en dat is ook de essentie van voetbalbeleving. Schoonheid in vloeiend spel en technische hoogstandjes.

En dat gelul van met name Rotterdam-Zuid,waar ik zelf vandaan kom, over "liefde"en al wat niet meer. "Liefde"is een breed begrip, maar jezelf omdat je club zelden tot nooit prijzen wint,bijna alleen maar tegenslagen kent om wat voor reden ook, om vervolgens dat te gebruiken als excuus om jezelf iets aan te meten nl. "hondstrouw gedrag" en hoe het ook heten mag is, is gewoon debiel. Alsof de mens gemaakt is om te lijden. Nou... elke wetenschapper/psycholoog zal je vertellen dat het een hersenspinsel is van mensen die doelbewust zich dit aanmeten omdat ze anders helemaal niets hebben om mee voor de dag te komen. Je moet immers toch iets hebben om jezelf een houding te geven. _O- Dus "lijden". :')

Oh ja en het feit dat het antisemitisme/ haat jegens alles wat met AFC Ajax heeft te maken vooral in Rotterdam erg sterk is, maakt dat ik mij elke keer weer, dat ik die schuimbekkende idioten zie, des te trotser voel dat ik al zoveel jaren (50+?) verbonden ben aan de club uit De Meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2017 18:38:54 ]
pi_171061873
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Heerlijk weer die aannames die op niks gebaseerd zijn. Ik heb in de jaren 70 bewust voor Ajax gekozen omdat ik het voetbal mooi vond. Het spel Braziliaans achtig en dat is ook de essentie van voetbalbeleving. Schoonheid in vloeiend spel en technische hoogstandjes.

En dat gelul van met name Rotterdam-Zuid,waar ik zelf vandaan kom, over "liefde"en al wat niet meer. "Liefde"is een breed begrip, maar jezelf omdat je club zelden tot nooit prijzen wint,bijna alleen maar tegenslagen kent om wat voor reden ook, om vervolgens dat te gebruiken als excuus om jezelf iets aan te meten nl. "hondstrouw gedrag" en hoe het ook heten mag is, is gewoon debiel. Alsof de mens gemaakt is om te lijden. Nou... elke wetenschapper/psycholoog zal je vertellen dat het een hersenspinsel is van mensen die doelbewust zich dit aanmeten omdat ze anders helemaal niets hebben om mee voor de dag te komen. Je moet immers toch iets hebben om jezelf een houding te geven. _O- Dus "lijden". :')

Oh ja en het feit dat het antisemitisme/ haat jegens alles wat met AFC Ajax heeft te maken vooral in Rotterdam erg sterk is, maakt dat ik mij elke keer weer, dat ik die schuimbekkende idioten zie, des te trotser voel dat ik al zoveel jaren (50+?) verbonden ben aan de club uit De Meer.
Tl;dr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')