abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170968658
Hallo,

Heb al veel gegoogled maar kom er niet aan uit. Mijn radio onthoud wel de FM zenders maar niet de instellingen. overal lees je rood en geel omdraaien maar die zitten er bij mij niet op.

Iemand die weet wat er verkeerd zit?






De 2 draden linksvoor zijn 2kleurig roodgeel. En staat constant 12v op de draad met de connector alleen als contact aan staat.


Iemand de tip?
pi_170969054
Die met de connector is aangesloten op de aansluiting met het accu symbool. Ik denk dat deze constant + moet zijn en die andere in de hoek geschakeld op contact.
.
pi_170969871
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:09 schreef Fer het volgende:
Die met de connector is aangesloten op de aansluiting met het accu symbool. Ik denk dat deze constant + moet zijn en die andere in de hoek geschakeld op contact.
Hey bedankt voor het meedenken,Dus die op de foto linksvoor in de hoek omwisselen met die met de connector?
pi_170970494
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:34 schreef Urnotindangr het volgende:

[..]

Hey bedankt voor het meedenken,Dus die op de foto linksvoor in de hoek omwisselen met die met de connector?
Ja, maar die rood/gele ernaast is ook constant + ? Want dat lijkt mij een uitgang om de electrische antenne op aan te sluiten.
.
pi_170970877
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Fer het volgende:

[..]

Ja, maar die rood/gele ernaast is ook constant + ? Want dat lijkt mij een uitgang om de electrische antenne op aan te sluiten.
Ja daar staat ook continu 12v op
pi_170970923
Heb deze auto pas gekocht en heb het vermoeden dat de vorige eigenaar een goede radio eruit heeft gehaald met inruilen, en een oude ervoor in de plaats gestoken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')