abonnement Unibet Coolblue
pi_170966397
quote:
99s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neen.

Wel een leuke meid.
Ja, ons verdomme wel een beetje lekker maken maar dan niet over de brug komen :(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_170966404
Godver 3 dagen offline dus mag nog even: jaaaaaaaaaaa kampioeneeeeeeen
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_170966451
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:52 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ja, ons verdomme wel een beetje lekker maken maar dan niet over de brug komen :(
Typisch is dat hè :N
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170966482


DE FELICITATIES VAN PELLE!!!!

WAT een lekker wijfffie trouwens :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170966489
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kijk wel met iets meer zin de EL finale nu ik voor het eerst in m'n leven voor Man U kan juichen. Maarja, de weekenden worden wel een beetje zaad nu tot augustus :(. American Football begint ook pas rond diezelfde periode dus dat is wel balen.
Hoeren. Zuipen. Festivals. XTC. Mooi weer. Strand. Terrasje.

Ik ben oprecht blij dat het voetbal is afgelopen en we vol blijdschap de zomer in kunnen gaan.
  maandag 15 mei 2017 @ 19:57:51 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170966569
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:55 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Hoeren. Zuipen. Festivals. XTC. Mooi weer. Strand. Terrasje.

Ik ben oprecht blij dat het voetbal is afgelopen en we vol blijdschap de zomer in kunnen gaan.
Maar geld gaan sparen voor tripjes naar Londen, Madrid en Dortmund.

Ben wel blij dat het voorbij is, zo'n seizoen als deze moet je niet veel vaker hebben. Al lukt dat ook niet meer omdat het nu geen 18 jaar gaat duren voor we weer kampioen worden maar een stuk korter.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 15 mei 2017 @ 20:04:21 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170966823
Die uitzending van DWDD _O-

De keren dat ik kippenvel heb gehad de afgelopen dagen zijn inmiddels niet meer te tellen. En aan het weer kan het niet gelegen hebben :P
pi_170966882
quote:
De spelers van Feyenoord stonden een half uurtje op het bordes van het Rotterdamse Stadhuis, maar als het aan Steven Berghuis had gelegen zou het feestje op de Coolsingel langer geduurd hebben.
''Het was genieten. Maar het was jammer dat de microfoon op een gegeven moment niet meer gebruikt mocht worden. Waarom weet ik niet. Dat was wel een beetje teleurstellend, want we hadden het nog mooier kunnen maken. Maar dat lag niet binnen onze handen'', aldus de aanvaller tegenover Voetbal International.
Weet niet of dit al voorbij was gekomen, maar een beetje flauw :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 15 mei 2017 @ 20:07:37 #84
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170966933
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Weet niet of dit al voorbij was gekomen, maar een beetje flauw :')
Daarom zei ik (en meerdere anderen) van morgen al: het is gewoon een geregisseerd feestje. Leuk voor de liefhebber, maar je moet maar van glazuur houden. Gisteren, dat was puur. Desondanks begrijp ik zoals het gaat natuurlijk.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170967216
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom zei ik (en meerdere anderen) van morgen al: het is gewoon een geregisseerd feestje. Leuk voor de liefhebber, maar je moet maar van glazuur houden. Gisteren, dat was puur. Desondanks begrijp ik zoals het gaat natuurlijk.
Ik heb inderdaad m'n feestje gisteren al gehad. Dat zal ik nooit meer vergeten. :D

Zo puur, het is ook in een roes gegaan eerlijk gezegd, maar ik zal die sfeer nooit vergeten. Wildvreemden die bij elkaar in de armen vallen, toeter-turken in de stad, vlaggen uit ramen enz.

Het is inmiddels al vaker gezegd, maar het leek écht meer op een Bevrijdingsdag dan op een kampioensfeestje. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 15 mei 2017 @ 20:17:39 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170967233
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom zei ik (en meerdere anderen) van morgen al: het is gewoon een geregisseerd feestje. Leuk voor de liefhebber, maar je moet maar van glazuur houden. Gisteren, dat was puur. Desondanks begrijp ik zoals het gaat natuurlijk.
Ik hoefde vandaag ook niet zo nodig naar het Coolsingel toe. Die wedstrijd gister en het Hofplein erna, dat was puur, spontaan en heerlijk.

We zijn vanuit Zevenkamp naar de Binnenrotte gefietst. Overal vlaggen en shirts onderweg. Dan die wedstrijd, en dan lopen naar Hofplein. Toeterende auto's overal, heel het centrum lijkt in een gelukzalige chaos terecht te zijn gekomen.

Mooi ook voor de kleine, het gozertje keek z'n ogen uit :)
pi_170967375
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom zei ik (en meerdere anderen) van morgen al: het is gewoon een geregisseerd feestje. Leuk voor de liefhebber, maar je moet maar van glazuur houden. Gisteren, dat was puur. Desondanks begrijp ik zoals het gaat natuurlijk.
Die mening die ik. Best jammer. Had mij er meer van voorgesteld vandaag. Kijk, het was natuurlijk alsnog waanzinnig, maar het is toch mooier om het met de spelers te vieren. Die spontane interactie is juist wat het zo mooi maakt.

Gelukkig heeft Kuyt er nog wat van gemaakt. Stel je voor dat hij het kort en formeel had gehouden. Dan bleef er weinig spontaniteit over
pi_170967456
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Die mening die ik. Best jammer. Had mij er meer van voorgesteld vandaag. Kijk, het was natuurlijk alsnog waanzinnig, maar het is toch mooier om het met de spelers te vieren. Die spontane interactie is juist wat het zo mooi maakt.

Gelukkig heeft Kuyt er nog wat van gemaakt. Stel je voor dat hij het kort en formeel had gehouden. Dan bleef er weinig spontaniteit over
Wat dat betreft mooi dat gisteren en vandaag vlekkeloos zijn verlopen. Wie weet, héél misschien, mogen we een volgende keer wel weer gewoon op zondag huldigen.

Alhoewel, misschien niet zolang Aboutaleb burgemeester is. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170967488
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:44 schreef Merkie het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)kleedkamer-opzetten/

Was dit interview met Schaken al voorbij gekomen? Wat een held. Bless _O_ .
_O_
pi_170967506
quote:
12s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Nou idd. Hier in het topic komen ze ongevraagd langs.
_O_
pi_170967532
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Typisch is dat hè :N
Typisch komt wel vaker niet over de brug. Met weddenschappen schijnt hij ook niet zo goed te zijn.
pi_170967563
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat dat betreft mooi dat gisteren en vandaag vlekkeloos zijn verlopen. Wie weet, héél misschien, mogen we een volgende keer wel weer gewoon op zondag huldigen.

Alhoewel, misschien niet zolang Aboutaleb burgemeester is. :P
Klopt. De beelden van zondag zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift zijn. Die 1-0, bevrijding van de 3-0 en de uitbundigheid na de wedstrijd. De huldiging was vandaag leuk en goed dat het zonder problemen is verlopen, maar niet iets waar ik jaren later nog aan zal terugdenken.

Hoop vooral dat Feyenoord deze lijn kan voortzetten want het smaakt naar meer.
  maandag 15 mei 2017 @ 20:28:20 #94
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_170967585
quote:
13s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef eight het volgende:

[..]

Welke klapmongool verbied nou zoiets ?
Ik denk dat ze bang waren voor een Van Gobbeltje. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 15 mei 2017 @ 20:31:12 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_170967697
Prachtige beelden van de Binnenrotte, met (volgens mij) de gehele eerste helft. Wedstrijd begint bij 4:00. Hier is de tweede helft.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 15-05-2017 20:39:12 ]
pi_170967735
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Daarom zei ik (en meerdere anderen) van morgen al: het is gewoon een geregisseerd feestje. Leuk voor de liefhebber, maar je moet maar van glazuur houden. Gisteren, dat was puur. Desondanks begrijp ik zoals het gaat natuurlijk.
natuurlijk was het bij die wedstrijd puur...dat was emotie omdat de spanning er was van het kampioenschap.

Maar de sfeer in de kuip was werkelijk fantastische...nog nooit eerder vertoond. Zelfs die finale van 2002 in de EL kon daar niet aan tippen...

En natuurlijk was het vanmiddag allemaal geregisseerd. het was zelfs zo geregisseerd dat alleen kuijt en gio het woord namen...

De andere spelers kwamen helemaal niet aan bod, ik denk dat dit van te voren was afgesproken. Dat was een beetje jammer. EL kan toch heus wel dat publiek bespelen? of Vilhenna had op dat balkon nog even kunnen zeggen dat hij de steun die hij had gekregen fantastische vond?

Dat was best jammer.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170967751
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Typisch komt wel vaker niet over de brug. Met weddenschappen schijnt hij ook niet zo goed te zijn.
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170968272
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:32 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dan ligt dat blijkbaar aan mij. Hij leek mij niet helemaal koekoek tussen de oren.
Eens.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_170968492


Dit is ook een legendarische beeld

1 seconde voor de aftrap kijkt Elia in de camera....hij weet het al... ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170968801
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is ook een legendarische beeld

1 seconde voor de aftrap kijkt Elia in de camera....hij weet het al... ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')