abonnement Unibet Coolblue
pi_170962989
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170962998
quote:
Op maandag 15 mei 2017 17:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik vermijd juist liever de optie dat ze het kunnen vragen :')
Moet ik gaan praten over de geografie van het songfestival terwijl ze choreografie bedoelen en daarna weer aan het werk terwijl mijn hoofd voller zit dan voor de pauze :')
Laat mij maar heel autistisch ergens naar mijn yoghurt staren
Vaker werk ik gewoon door, kan ik ook eerder weg
ik zei gewoon altijd nee en nu vragen ze t niet meer en ga ik er gewoon bij zitten als ik zin heb.
Maar ik ben ook wat awkward in groepen vaak. Zeg dingen die niet blijken te kunnen terwijl ik het normaal vind en vraag dingen die te persoonlijk zijn zonder dat ik dat in de gaten heb enzo :@
En dan wordt er wat gelachen en noemen mensen me raar. :')
compact en kleverig.
  maandag 15 mei 2017 @ 17:49:33 #3
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_170963019
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom is iedereen bang voor zijn baan eigenlijk? Is het zo'n bedrijf dat constant de onderste zoveel % er uit flikkert of zo?
:X
Same shit, different day
SC hopper present
pi_170963031
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien is het niet eens zo bewust. Wat mij vaker is opgevallen is dat mensen iemand die wat minder lekker in de groep ligt (om wat voor reden dan ook) bijna automatisch gaan mijden.
Hopelijk ben ik dat dan en zijn al mijn pauzes safe :D

Ik kan wel leuk doen in een groep, maar ik vind dat energie kosten. En ik heb echt kak weinig pauze en dan heb ik geen zin om sociaal wenselijk te gaan zitten doen en nog meer energie op te gaan maken
Kijk als het zo uit komt dat wanneer ik pauze wil houden er toevallig net mensen zitten dan doe ik wel sociaal, maar ik probeer het wel zo te plannen dat ik niet aan een of andere grote tafel zit met mensen waarvan ik de naam toch steeds vergeet en dan praten over een onderwerp waar ze niks van snappen maar toch een mening over hebben
pi_170963068
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
  maandag 15 mei 2017 @ 17:52:59 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_170963078
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Lot88 het volgende:
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
dat dus :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_170963082
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Lot88 het volgende:
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
Het is leuker met, maar ik vind het geen enorm gemis
Ik doe het werk zelf toch alleen dus het gaat om een pauze van 10 minuten en een pauze van 25 minuten
Dus dat overleef ik wel, vooral gezien wat ze me betalen :9

En als ik die pauzes door werk ben ik eerder thuis om af te spreken met mensen waarvan ik nu al weet dat ik ze graag zie
  maandag 15 mei 2017 @ 17:53:59 #8
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_170963097
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Lot88 het volgende:
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
Dit dus :Y

Dan is de dag ook zo om en nooit een hekel om naar t werk te gaan :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  maandag 15 mei 2017 @ 17:55:26 #9
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_170963125
Net ff rondje hardgelopen maar ben kapot, wat een hitte :o
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_170963128
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Lot88 het volgende:
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
Geldt voor mij ook. Waar ik momenteel zit is het ook maar 'meh...' en ik merk dat dat best wel aan me vreet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170963140
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:X
Dat schijnt heel normaal beleid te zijn in veel organisaties....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170963144
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dat dus :Y
Wij zouden goede collegas zijn !
pi_170963172
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:52 schreef Lot88 het volgende:
Werksfeer is voor mij wel mega belangrijk. Als ik geen toffe collegas heb mis ik wel wat hoor. Bij beveiligingsbedrijf waar ik werk is het werk voor mij verre van uitdagend maar de collegas maken het een feestje.
ik vind t fijn als ik met ze op kan schieten, maar dan maak ik liever af en toe n praatje bij n bureau dan dat ik in de pauze met 12 man zit.

Ik maak 1 van mijn collega's altijd heel erg aan t lachen als ik met zijn kantoorgenoot praat, dat is wel leuk :@

[ Bericht 21% gewijzigd door JaniesBrownie op 15-05-2017 18:47:55 ]
compact en kleverig.
pi_170963175
quote:
9s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat schijnt heel normaal beleid te zijn in veel organisaties....
Mijn ervaring is dat een groot deel van die mensen nogal de kantjes er vanaf lopen en dat zelf heel goed weten. Dan zit je altijd een beetje op hete kolen.
pi_170963187
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:53 schreef Allures het volgende:

[..]

Het is leuker met, maar ik vind het geen enorm gemis
Ik doe het werk zelf toch alleen dus het gaat om een pauze van 10 minuten en een pauze van 25 minuten
Dus dat overleef ik wel, vooral gezien wat ze me betalen :9

En als ik die pauzes door werk ben ik eerder thuis om af te spreken met mensen waarvan ik nu al weet dat ik ze graag zie
Tja ik doe mijn afstudeeronderzoek ook alleen maar vind het wel fijn om tussendoor even te kletsen met mensen die naast mij zitten. Bij de rechtbank voerde ik mijn werk ook zelfstandig uit maar ook daar hecht ik waarde aan collegas. Ik wil op den duur als zzper aan de slag en weet nu al dat ik voor die tijd een extra hobby moet gaan zoeken
pi_170963197
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:53 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Dit dus :Y

Dan is de dag ook zo om en nooit een hekel om naar t werk te gaan :)
Nee idd! Ik ga met plezier naar mijn werk als ik toffe collegas heb. Dat is mij goud waard
pi_170963199
Ja 1 op 1 vind ik met de meeste ook helemaal niet erg!
Maar er werken zo veel mensen dat ik niet met iedereen uit ga zoeken of het met hun 1 op 1 ook leuk is :P
Doms kom je er per ongeluk achter en dat is dan gewoon oké zeg maar
pi_170963220
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Tja ik doe mijn afstudeeronderzoek ook alleen maar vind het wel fijn om tussendoor even te kletsen met mensen die naast mij zitten. Bij de rechtbank voerde ik mijn werk ook zelfstandig uit maar ook daar hecht ik waarde aan collegas. Ik wil op den duur als zzper aan de slag en weet nu al dat ik voor die tijd een extra hobby moet gaan zoeken
ja maar ik zie dus in mijn werk wel heel veel mensen. Praat de hele dag met mensen want dat is de inhoud van de baan

En naast het werk ben ik ook heel sociaal
Dan is het in de pauze gewoon op en wil ik in mijn bakje yoghurt staren :@
pi_170963223
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat een groot deel van die mensen nogal de kantjes er vanaf lopen en dat zelf heel goed weten. Dan zit je altijd een beetje op hete kolen.
Al werk je je helemaal de tering, er zal altijd een slechtst beoordeelde zoveel % zijn. Ik vind het geen manier van omgaan met je werknemers iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170963246
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:01 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar ik zie dus in mijn werk wel heel veel mensen. Praat de hele dag met mensen want dat is de inhoud van de baan

En naast het werk ben ik ook heel sociaal
Dan is het in de pauze gewoon op en wil ik in mijn bakje yoghurt staren :@
Nouja prima toch ik heb wel minder sociaal klanten contact of iig afstandelijker daar zit het verschil in denk ik.
pi_170963271
Misschien zou ik wel eens wat anders willen doen
Maar wat dan he
En hoe

En alles wat ik bedenk is in dezelfde lijn dus ja :')
pi_170963272
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Al werk je je helemaal de tering, er zal altijd een slechtst beoordeelde zoveel % zijn. Ik vind het geen manier van omgaan met je werknemers iig.
Ik had waarschijnlijk je andere post moeten quoten. Het gaat niet zozeer om de onderste %'en eruit te schoppen, maar meer over waarom, naar mijn mening, een hoop mensen bang zijn ok hun baan te verliezen.
pi_170963276
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Al werk je je helemaal de tering, er zal altijd een slechtst beoordeelde zoveel % zijn. Ik vind het geen manier van omgaan met je werknemers iig.
Dat is toch iets dat speelt bij baantjes als callcenters, macdonalds productiewerk etc?
  maandag 15 mei 2017 @ 18:04:54 #24
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_170963278
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:04 schreef Allures het volgende:
Misschien zou ik wel eens wat anders willen doen
Maar wat dan he
En hoe

En alles wat ik bedenk is in dezelfde lijn dus ja :')
Dan doe je dus het goede werk ^O^ waarom wat anders willen doen dan? :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_170963282
:9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')