abonnement Unibet Coolblue
pi_170958145
Een collega heeft een vraag gekregen van uit zijn kerk. Ze willen graag met hun tijd mee en kerkdiensten gaan uitzenden via https://kerkdienstgemist.nl/
Alleen hebben ze op dit moment nog geen internetverbinding liggen in de kerk. De vraag is eigenlijk, wat is het goedkoopste (ADSL)abonnement voor zo'n toepassing? Het enige wat gebeurt is een streaming upload naar de server van kerkdienst gemist. Daar heb je echt geen turbo snel internet voor nodig lijkt me. En het streamen gebeurt dan elke zondag 1 a 2 keer. Iemand een tip?
pi_170958196
Waarschijnlijk makkelijkste om even een andere kerk te benaderen die dit al doet. Zal vast ook wel een IT-pipo rondlopen.
pi_170958253
Lijkt me dat je het best even contact met kerkdienstgemist zelf op kunt nemen. Neem aan dat zij ook nog een fee rekenen, en er zal ook e.e.a. afgestemd moeten worden over de exacte techniek/formaat die je aanbiedt enz. Ze hebben gewoon een whatsapp en telefoonnummer op de site staan ;)

Ook speelt mee welke camera's er nu hangen, de bitrate / resolutie van die dingen, enz. Full hd zal iets meer snelheid nodig hebben dan 480p.

En de internetaansluiting verschilt van adres tot adres. Glasvezel kabel adsl wel/niet pair bonding enz, zonder adres moeilijk vergelijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door gekkewiebel op 15-05-2017 13:35:25 ]
pi_170958263
Tele2 is 22 euro per maand.
pi_170958332
En dan straks een nog legere kerk omdat die oudjes thuis de computer aanzetten :')
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 15 mei 2017 @ 13:41:26 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170958460
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dan straks een nog legere kerk omdat die oudjes thuis de computer aanzetten :')
Collecte kan dan via iDeal.
Fade to Black
pi_170959439
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Een collega heeft een vraag gekregen van uit zijn kerk. Ze willen graag met hun tijd mee en kerkdiensten gaan uitzenden via https://kerkdienstgemist.nl/
Alleen hebben ze op dit moment nog geen internetverbinding liggen in de kerk. De vraag is eigenlijk, wat is het goedkoopste (ADSL)abonnement voor zo'n toepassing? Het enige wat gebeurt is een streaming upload naar de server van kerkdienst gemist. Daar heb je echt geen turbo snel internet voor nodig lijkt me. En het streamen gebeurt dan elke zondag 1 a 2 keer. Iemand een tip?
met een ADSL verbinding heb je een beperkte upload, die is op mijn locatie bv maar 2mbit beschikbaar, als upload mag je rekening houden met ongeveer:

1.0 - 2.3 Mbps for SD video
2.3 - 4.5 Mbps for 720p video
4.5 - 9.0 Mbps for HDX 1080p video

afhankelijk van de codec en hoeveel bewegende beelden er zijn, als je alleen het altaar en het lichaam van de priester in beeld brengt en hij beweegt alleen zijn mond dan is de hoeveelheid veranderde bitjes minimaal, maar heb je een dansende shout out kerk dan heb je meer bandbreedte nodig natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 14:50:09 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')