abonnement Unibet Coolblue
pi_170986312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Zal wel een psychologisch trucje zijn om je in een bepaalde mindset te krijgen.

Wellicht is er zelfs een enquete met een of meerdere controlegroepen waarin chagrijnige gezichten, of gekleurde vrolijke gezichten, gekleurde chagrijnige gezichten eerst worden getoond...

Of verwacht ik dan teveel van huidige studenten?

ik ben bang van wel
pi_170986339
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:58 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Is dit serieus het niveau tegenwoordig op een bachelor opleiding? :'(
Ja dit is tegenwoordig het niveau van alle bacheloropleidingen, bij de bachelor wiskunde maken ze ook mooie vragenlijsten over Marokkanen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170986348
OT, ingevuld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171004411
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Zal wel een psychologisch trucje zijn om je in een bepaalde mindset te krijgen.

Wellicht is er zelfs een enquete met een of meerdere controlegroepen waarin chagrijnige gezichten, of gekleurde vrolijke gezichten, gekleurde chagrijnige gezichten eerst worden getoond...

Of verwacht ik dan teveel van huidige studenten?
Controle groepen zijn er wel, no worries! Ik snap wel dat lachende gezichten op beleefdheid beoordelen niet de beste combo is voor het onderzoek en de vragenlijst op het eind idd te "obvious" is. Maar ja, van trial en error leer je.
pi_171004535
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zou het eerder een oefening naar priming zijn. Een net onderzoek geeft na afloop een briefing bij zoiets dergelijks. Ik denk dus niet dat dat dat zo is ;)
Het is idd geen priming experiment, maar er zijn wel controle groepen. Anders zou dat idd in de debriefing gementioned zijn.
pi_171131459
De survey is nu gesloten, maar ik wou iedereen nog even bedanken voor het invullen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')