abonnement Unibet Coolblue
pi_171341674
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:26 schreef faptist het volgende:
Kooks is m'n Pinterest twin O+
Ben onwijs benieuwd wat jullie ervan gaan maken!
Haha, heb je ook al die Etsy shop gezien met customised stickers voor het Kura bed?
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:46:54 #62
335643 faptist
Maakt fouten
pi_171360791
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:33 schreef kooks11 het volgende:

[..]

Haha, heb je ook al die Etsy shop gezien met customised stickers voor het Kura bed?
M'n portemonnee. Wat doe je O+
pi_171481698
Heeft iemand hier ervaring met twee kinderen op 1 kamer? Voordele , nadelen? 2x een eigen bed, of een tweepersoons of twijfelaar?
Wij zitten met het idee te spelen om 1 kinderslaapkamer te maken en van de andere een speelkamer.
pi_171481721
Oh en nog een vraag: ik zag hier ooit van die goudkleurige ronde muurstickers. Weet iemand een adresje?
pi_171482172
L (bijna 9) en J (6,5) slapen sinds 2,5 jaar samen op 1 kamer.
Eerst hadden ze allebei een eigen gedeelte van de kamer, afgeschermd met kasten.
In ons nieuwe huis sinds een jaar, in een hoekstapelbed.
Het hoekstapelbed willen we waarschijnlijk nog gaan ombouwen naar een normaal stapelbed omdat de kamer niet heel groot is.

Het is soms even keten, meestal gaat L wat later naar bed, maar wacht J tot ze ook komt :') wat we wel eens doen als ze beide heel moe zijn, een bij ons in bed doen en dan later overleggen.

Meestal gaat het heel goed :) over een paar jaar als L ouder wordt en niet meer met haar broertje op de kamer wil slapen, zien we dan wel weer :) bij hun vader slapen ze ook samen op de kamer.

Over het algemeen houden ze elkaar niet wakker, slapen ze door elkaars hoestbuien heen en doen ze erg lief voor elkaar.

As we speak, fokwet...kom ik boven zijn ze nog aan het praten ;)
pi_171482607
Hier mijn tweeling bij elkaar op de kamer. En de twee grote meiden ook (9 en 7). Grote meiden gaan een eigen kamer krijgen omdat we de zolder verbouwen met extra badkamer. Ze hebben nu allebei een eigen hoek en dat werkt prima. Eigen spulletjes zijn wel belangrijk.
Tweeling is niet anders gewend dan bij elkaar op de kamer en die zitten elkaar ook niet in de weg. Ze hebben nu losse bedden. Als er straks bv een bureau op de kamer bij moet bouwen we om naar een hoek stapelbed.
Met een meidenkwartet
pi_171483561
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh en nog een vraag: ik zag hier ooit van die goudkleurige ronde muurstickers. Weet iemand een adresje?
Ela had die! Haar even vragen.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:06:32 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171484282
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh en nog een vraag: ik zag hier ooit van die goudkleurige ronde muurstickers. Weet iemand een adresje?
Ik heb ze in het zwart, gewoon van Ali. Daar vind je ook gouden.
KuikenGuppy
  maandag 5 juni 2017 @ 21:35:45 #69
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_171485233
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh en nog een vraag: ik zag hier ooit van die goudkleurige ronde muurstickers. Weet iemand een adresje?
Gewoon Karwei.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:51:58 #70
335643 faptist
Maakt fouten
pi_171485792
Ik heb van mijn 4e tot 11e met mijn broertje op 1 kamer geslapen. Was altijd hartstikke leuk. We hadden een stapelbed en alle twee een eigen leeslampje. Samen lezen, stiekem geluidloos tv kijken op nl 1,2,of 3 op een héle oude tv. Oh de herinneringen. Echt fijn.
We zijn heel hecht geworden en ik denk dat ik echt wel door het samen slapen komt.
Toen ik naar de middelbare school ging kreeg ik de kamer van m'n zus, maar af en toe was het toch pendelen naar broertjes kamer. Gewoon omdat het zo gezellig was :D
Ik zou het dus doen O+
pi_171486831
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 19:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met twee kinderen op 1 kamer? Voordele , nadelen? 2x een eigen bed, of een tweepersoons of twijfelaar?
Wij zitten met het idee te spelen om 1 kinderslaapkamer te maken en van de andere een speelkamer.
Djenna en Boaz slapen ook op 1 kamer. Vinden ze hartstikke gezellig maar soms duurt het even voordat ze in slaap vallen daardoor. Soms leggen we Djenna dan in ons bed en als wij zelf gaan slapen leggen we haar in haar eigen bed. Als een van de twee 's morgens wakker is maakt diegene de ander wakker. Maar het is nu even niet anders. In januari wordt de zolder verbouwd tot slaapkamer. Dan hebben ze alle drie een eigen kamer.
pi_171491912
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:51 schreef faptist het volgende:
Ik heb van mijn 4e tot 11e met mijn broertje op 1 kamer geslapen. Was altijd hartstikke leuk. We hadden een stapelbed en alle twee een eigen leeslampje. Samen lezen, stiekem geluidloos tv kijken op nl 1,2,of 3 op een héle oude tv. Oh de herinneringen. Echt fijn.
We zijn heel hecht geworden en ik denk dat ik echt wel door het samen slapen komt.
Toen ik naar de middelbare school ging kreeg ik de kamer van m'n zus, maar af en toe was het toch pendelen naar broertjes kamer. Gewoon omdat het zo gezellig was :D
Ik zou het dus doen O+
Precies dit hoop ik ook dat zij beleven. Ze vallen nu al vaak samen in slaap in ons bed. Gisteren lagen ze bv naast elkaar en O wilde S "kuffele" dus die slaat een arm om hem heen, en hij hield zijn armpjes om haar arm heen. Ze zijn zo gek op elkaar <3<3

quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb ze in het zwart, gewoon van Ali. Daar vind je ook gouden.
Ali natuurlijk. Moet ik toch eens aan geloven haha.
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Ela had die! Haar even vragen.
Ga ik doen, dank je!
pi_171581863
Mag ik even een website tippen? Motiflow heet het: ik heb er net voor het eerst stof besteld, maar ik zag dat ze ook behang hebben. Heeeeel veel gave printjes, beschikbaar in stof, papier en behang!

Zelf bestelde ik dit geweldige stofje met hondjes. O+
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_171582807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:03 schreef Taartje het volgende:
Mag ik even een website tippen? Motiflow heet het: ik heb er net voor het eerst stof besteld, maar ik zag dat ze ook behang hebben. Heeeeel veel gave printjes, beschikbaar in stof, papier en behang!

Zelf bestelde ik dit geweldige stofje met hondjes. O+
_O_ _O_ _O_ . Zie ik gewoon ineens het perfecte behang voor de babykamer. Dank je!!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_171594781
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ . Zie ik gewoon ineens het perfecte behang voor de babykamer. Dank je!!
Oh, wat goed! Wil je (al) vertellen welke je gekozen hebt?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_171595018
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:13 schreef Taartje het volgende:

[..]

Oh, wat goed! Wil je (al) vertellen welke je gekozen hebt?
https://www.motiflow.com/pattern/birds-2 Dit gaat 'm worden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 13:40:37 #77
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171595321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:33 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Hihi! Wat leuk om het bankje in jullie setting terug te zien. Het wordt een mooie kamer!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171603806
quote:
Wat een mooie kleuren! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_171643094
Ik ben op zoek naar een webshop met leuke posters/kaarten voor kinderen. Niet het Disney-type, maar met diere, pastelkleuren, geometrische vormen etc. Liefst een die internationaal bezorgt ;) Ik vind steeds alleen sites met batman en cars, enzo -O-
pi_171643258
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben op zoek naar een webshop met leuke posters/kaarten voor kinderen. Niet het Disney-type, maar met diere, pastelkleuren, geometrische vormen etc. Liefst een die internationaal bezorgt ;) Ik vind steeds alleen sites met batman en cars, enzo -O-
Etsy, misschien? Dieren, pastel én geometrisch in één print ;).
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_171643409
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik ben op zoek naar een webshop met leuke posters/kaarten voor kinderen. Niet het Disney-type, maar met diere, pastelkleuren, geometrische vormen etc. Liefst een die internationaal bezorgt ;) Ik vind steeds alleen sites met batman en cars, enzo -O-
http://s.aliexpress.com/yAbIbmUv

Hopelijk lukt het via deze link. Heb al een aantal dingen via deze shop besteld. Komen zonder lijst en het materiaal is wat canvas-achtig

Oeh die van Etsy is ook leuk zeg O+
pi_171643452
Goeie tips!
Ik moet toch maar eens aan Ali geloven, denk ik :D
pi_171643460
Haha dat konijn van Taartje heeft die shop ook :D
pi_171643516
Roomsnoes, voor posters kijk ik vaak hier:

https://desenio.nl/nl/art(...)e-posters/index.html

En hier hebben ze veel kaarten maar sowieso wel originele dingen:

https://www.liefsvanmaantje.nl
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171644259


Ik heb T.'s nieuwe kamer geverfd. Best trots op het resultaat! Nu nog verder aankleden, dus wordt vervolgd :)
pi_171644363
Veeet! Mooie kleuren!
pi_171644659
Gotc, wat een klus lijkt me dat maar wat is het tof geworden zeg! O+
pi_171644781
Dank O+! Totaal 3 uurtjes werk, waarvan de helft aan afplakken, viel me nog mee. En de nacht ervoor niet geslapen, vond het nogal spannend :+
  maandag 12 juni 2017 @ 16:25:52 #89
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171645030
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:05 schreef Skittles het volgende:

[..]

http://s.aliexpress.com/yAbIbmUv

Hopelijk lukt het via deze link. Heb al een aantal dingen via deze shop besteld. Komen zonder lijst en het materiaal is wat canvas-achtig

Oeh die van Etsy is ook leuk zeg O+
Wat een toptip ^O^
Heb er meteen twee van deze winkel besteld O+

Super mooi geworden, GotC!
pi_171650186
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:49 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb T.'s nieuwe kamer geverfd. Best trots op het resultaat! Nu nog verder aankleden, dus wordt vervolgd :)
Heel erg mooi! Kleuren vind ik ook prachtig gekozen! Ik blijf dit zo tof vinden he O+
pi_171660854
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:11 schreef Franny_G het volgende:
Roomsnoes, voor posters kijk ik vaak hier:

https://desenio.nl/nl/art(...)e-posters/index.html

Veel tofs! Ik heb er twee kaarten gekocht, een van Oslo en een van Amsterdam, voor bij ons op de kamer. Ik houd erg van kaarten :)

Volgend hoofdstuk: speelgoed. Ik moet het ergens kwijt, en ik ben allergisch voor het soort ikea-bakken waar je van alles in kan dumpen. Vervolgens ben ik de helft kwijt en zien de kinderen niet wat er in zit. Maar overal waar ik zoek, vind ik dot soort bakken.
Iemand andere tips?
pi_171675692
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:49 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb T.'s nieuwe kamer geverfd. Best trots op het resultaat! Nu nog verder aankleden, dus wordt vervolgd :)
Supergaaf! O+
pi_171676591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:22 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Veel tofs! Ik heb er twee kaarten gekocht, een van Oslo en een van Amsterdam, voor bij ons op de kamer. Ik houd erg van kaarten :)

Volgend hoofdstuk: speelgoed. Ik moet het ergens kwijt, en ik ben allergisch voor het soort ikea-bakken waar je van alles in kan dumpen. Vervolgens ben ik de helft kwijt en zien de kinderen niet wat er in zit. Maar overal waar ik zoek, vind ik dot soort bakken.
Iemand andere tips?
Ik lees even mee. Voor Sticker hebben we nu een mooie rieten mand met deksel, maar daar kan eigenlijk te weinig in. Oudste heeft zo'n Ikea-kast met bakken. Ik vind het vreselijk lelijk, maar het is wel functioneel. Een echt fijne oplossing die ook mooi is, heb ik nog niet.
pi_171676644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:22 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Veel tofs! Ik heb er twee kaarten gekocht, een van Oslo en een van Amsterdam, voor bij ons op de kamer. Ik houd erg van kaarten :)

Volgend hoofdstuk: speelgoed. Ik moet het ergens kwijt, en ik ben allergisch voor het soort ikea-bakken waar je van alles in kan dumpen. Vervolgens ben ik de helft kwijt en zien de kinderen niet wat er in zit. Maar overal waar ik zoek, vind ik dot soort bakken.
Iemand andere tips?
Je kunt ook lades en leuke deurtjes enzo in een kallax zetten hè!

Ik heb het wel maar per bak wel 1 soort bijv Duplo, houtenspoor etc

Maar een mooie kast met lades ofzo? En wat plankjes voor boeken?
pi_171677377
Nja, ik wil ben echt niet van die bakken. Alleen voor speelgoed à la duplo, maar voor de keukenspulletjes, babyspeelgoed wil ik het liefst dat het te zien is, zodat ze het kunnen zien. Ik zag zojuist de Eket, die vind ik wel leuk. Dan kan ik het speelgoed een soort "tentoonstellen", evetueel in kleine bakjes. Daarnaast dan het keukentje en de bakken met duplo etc. Heb een flisat voor de boeken, zodat ze die ook kunnen zien.

Maar ben er nog niet helemaal over uit of ik het ideaal vind :{

Denk dat ik zo iets zoek.

Boekenkast met mandjes volstaat eigenlijk... :D
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:20:32 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171678287
En een bakkerskast, room?
KuikenGuppy
pi_171678407
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:20 schreef Burdie het volgende:
En een bakkerskast, room?
Ik moest even googelen. Maar die zijn gaaf zeg! Echt heel tof!
pi_171678924
Ik vind te veel in het zicht juist weer erg onrustig en storend.
pi_171679196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:41 schreef L-E het volgende:
Ik vind te veel in het zicht juist weer erg onrustig en storend.
Ik op zich ook. Maar zolang ze het meest in de huiskamer spelen, wil ik dat het speelgoed zichtbaar is en ze kan inspireren. Ik heb ook lang niet alle speelgoed tegelijk in de kamer, maar wissel veel af.
pi_171679220
De Eket is net een maatje kleiner dan de Kallax, die manden passen in ieder geval niet. Ik vind de vakjes eigenlijk net te klein om echt wat leuks in te zetten.
Wij hebben dus de Eket en ook de Nornas van Ikea, die laatste ben ik echt fan van O+

http://www.ikea.com/nl/nl(...)5327_PE399445_S3.JPG

Ik denk alleen dat deze niet meer verkocht wordt in Nederland.
pi_171695287
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, ik ben echt dol op het zelf samenstellen van interieur met oude (opgeknapte) spullen. Dus ik vind het geweldig. Maar over smaak valt niet te twisten ;)
Wij hebben in de woonkamer een oude biedermeier kast. Nu als opslag plek, maar hopelijk over een paar jaar vol met bordspelletjes enzo. Ik vind echt niks gezelliger dan zo'n oude kast met krakende en piepende deurtjes.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:27:01 #102
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171695541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Nja, ik wil ben echt niet van die bakken. Alleen voor speelgoed à la duplo, maar voor de keukenspulletjes, babyspeelgoed wil ik het liefst dat het te zien is, zodat ze het kunnen zien. Ik zag zojuist de Eket, die vind ik wel leuk. Dan kan ik het speelgoed een soort "tentoonstellen", evetueel in kleine bakjes. Daarnaast dan het keukentje en de bakken met duplo etc. Heb een flisat voor de boeken, zodat ze die ook kunnen zien.

Maar ben er nog niet helemaal over uit of ik het ideaal vind :{

Denk dat ik zo iets zoek.
[ afbeelding ]
Boekenkast met mandjes volstaat eigenlijk... :D
Ik klikte op je link en schrok me wild van de prijs, totdat ik zag dat het noorse kronen zijn :o :')
sorry offtopic
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 22:57:58 #103
269689 crew  Viv
pi_171700688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:13 schreef ReginaFalange het volgende:
Wij hebben in de woonkamer een oude biedermeier kast. Nu als opslag plek, maar hopelijk over een paar jaar vol met bordspelletjes enzo. Ik vind echt niks gezelliger dan zo'n oude kast met krakende en piepende deurtjes.
offtopic: Hee daar ben je! Ik dacht er laatst aan dat ik al een tijdje niks over Goedzakje gelezen had in het babytopic, en je was zo gezellig! O+
pi_171750125
Bureautje gekocht bij de ikea.
Eerst wilde wij de stuva bank en lade, maar toen stuitte wij op een bureautje die in hoogte verstelbaar is en hij gelijk aan wilde knutselen.

Ik heb een oud whiteboard staan op de randen op te knappen. Pallets leeggetrokken om planken voor in zijn kast te maken. Een oude plank met riemen en een oud stuk buitenhek om toffe dingen aan te hangen. Nieuwe stofjes voor vlaggetjeslijn en kussentjes te naaien.
Binnenkort weer verder aan de klus :)
Schudden voor gebruik
pi_171857487
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:05 schreef Skittles het volgende:

[..]

http://s.aliexpress.com/yAbIbmUv

Hopelijk lukt het via deze link. Heb al een aantal dingen via deze shop besteld. Komen zonder lijst en het materiaal is wat canvas-achtig

Oeh die van Etsy is ook leuk zeg O+
oh my, ik ben los gegaan op ali met die prints en een muursticker O+ :@

Met Zoekterm "Nordic" krijg je zoveel tof spul! Hopelijk is het n beetje van goede kwaliteit, en anders, ach, heeft het me 25 euro gekost _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_171859478
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh my, ik ben los gegaan op ali met die prints en een muursticker O+ :@

Met Zoekterm "Nordic" krijg je zoveel tof spul! Hopelijk is het n beetje van goede kwaliteit, en anders, ach, heeft het me 25 euro gekost _O-
Wat heb je precies gekocht? :P
pi_171859534
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:09 schreef essnhiIIs het volgende:

[..]

Wat heb je precies gekocht? :P
http://s.aliexpress.com/UJvIv6j2

En
http://s.aliexpress.com/Qv2U3aQb

En nog een die ik even niet meer terug kan vinden :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172015511
Heeft iemand zulk soort mandjes wel eens in het groen gezien?



Ik zie ze vaak bij de Action of Xenos ofzo, maar nog nooit in het groen (geen pasteltinten, echt appeltjesgroen zeg maar).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172016856
goede vraag twist, nooit op die kleur gelet dus durf het niet te zeggen.

Ik wil jullie graag voor tips vragen voor de kleur van de gordijnen op de babykamer. Dit behang zit op de muur: https://goo.gl/images/hq7Uxk
Maar welke kleur past daar nou mooi bij?
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:27:15 #110
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_172017085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:31 schreef twist02 het volgende:
Heeft iemand zulk soort mandjes wel eens in het groen gezien?

[ afbeelding ]

Ik zie ze vaak bij de Action of Xenos ofzo, maar nog nooit in het groen (geen pasteltinten, echt appeltjesgroen zeg maar).
Ik heb er hier 1 in appelgroen staan. Het materiaal is alleen plastic-achtig ipv stof. Hij staat hier nu stof te happen, dus zeg het maar.. hij is trouwens vierkant :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 28 juni 2017 @ 14:58:09 #111
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172017849
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:18 schreef Nolita het volgende:
goede vraag twist, nooit op die kleur gelet dus durf het niet te zeggen.

Ik wil jullie graag voor tips vragen voor de kleur van de gordijnen op de babykamer. Dit behang zit op de muur: https://goo.gl/images/hq7Uxk
Maar welke kleur past daar nou mooi bij?
ik zou n beetje richting grijzig of grijsblauw gaan denk ik. En als je wat vrolijkers zoekt denk ik dat iets oud roze achtigs ook prima kan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172017880
Lampen voor kinderkamers, wat een ramp. Ik zoek iets moderns, geen Disney. Wat hebben jullie hangen? De muur is donkerblauw en de vloer licht eik.
pi_172017977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Lampen voor kinderkamers, wat een ramp. Ik zoek iets moderns, geen Disney. Wat hebben jullie hangen? De muur is donkerblauw en de vloer licht eik.
We hebben een silhouet-lamp van De Noest. Met voorschuifbare afbeeldingen (nu zomer, straks weer Sinterklaas etc).
En een rustige projectielamp op het plafond.

Verders een gewone lamp.
Make my day!
  woensdag 28 juni 2017 @ 17:27:16 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172021736
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:04 schreef agter het volgende:
We hebben een silhouet-lamp van De Noest.
O+ die vind ik zo mooi, rustgevend!
KuikenGuppy
pi_172023432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik zou n beetje richting grijzig of grijsblauw gaan denk ik. En als je wat vrolijkers zoekt denk ik dat iets oud roze achtigs ook prima kan.
Dat zijn idd de kleuren die ik ook in gedachte had. Grijs vind ik echter te somber ofzo op de babykamer, vrij brede ramen, dus flink wat stof.
Ik neig nu naar zacht roze, maar wellicht is er nog een uniseks optie want eigenlijk ben ik niet zo van het roze. Een bepaalde blauwtint hou ik ook in gedachte, kan prima voor een meisje..
pi_172023465
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+ die vind ik zo mooi, rustgevend!
:D
En het is ook leuk om een nieuwe voorzet-silhouet te kiezen.
Make my day!
pi_172025041
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb er hier 1 in appelgroen staan. Het materiaal is alleen plastic-achtig ipv stof. Hij staat hier nu stof te happen, dus zeg het maar.. hij is trouwens vierkant :)
Ja, die kunststoffen varianten ken ik ook wel ja. Maar ik zoek er eigenlijk meerdere en wil dan het liefst wel allemaal dezelfde...
Ik zoek nog even verder, maar hou het in m'n achterhoofd, goed? :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:15:06 #118
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172025717
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Lampen voor kinderkamers, wat een ramp. Ik zoek iets moderns, geen Disney. Wat hebben jullie hangen? De muur is donkerblauw en de vloer licht eik.
We hebben 3 cottonballs hangen. 3 verschillende maten en kleuren aan 1 punt. Kun je zelf kleuren kiezen.
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:17:54 #119
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_172025793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:54 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, die kunststoffen varianten ken ik ook wel ja. Maar ik zoek er eigenlijk meerdere en wil dan het liefst wel allemaal dezelfde...
Ik zoek nog even verder, maar hou het in m'n achterhoofd, goed? :)
Prima, ik heb de mijne toen bij Babypark gekocht trouwens.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_172025863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 14:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Lampen voor kinderkamers, wat een ramp. Ik zoek iets moderns, geen Disney. Wat hebben jullie hangen? De muur is donkerblauw en de vloer licht eik.
Zit hier wat bij? https://www.dreumesenzo.nl/hanglamp-kinderkamer

Ik heb voor kleuter deze als wandlamp in een lichtere tint blauw (de dieren zie je alleen met het licht aan):


[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 28-06-2017 20:27:27 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')