abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 mei 2017 @ 20:27:10 #101
163650 Greys
pi_170967548
Maar om het maar ff op de organisatie te houden: de reacties van esf fans zijn allemaal flabbergasted en vol lof over stad (en wrs accomodatie) bekendmaken op dag 1 van het overleg. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170967818
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:27 schreef Greys het volgende:
Maar om het maar ff op de organisatie te houden: de reacties van esf fans zijn allemaal flabbergasted en vol lof over stad (en wrs accomodatie) bekendmaken op dag 1 van het overleg. :D
Zo'n verademing na afgelopen jaar!

Het helpt ook een heel klein beetje om de PED (post Eurovision depression) weg te nemen. Ik heb gelijk al zin om de ontwikkelingen voor volgend jaar te volgen. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2017 @ 20:43:23 #103
368283 ato
pi_170968213
festival-da-cancao is ook zeer Populair ieder jaar in Portugal.

Grappig dat voor het eerst dit jaar Engels talige nummers mee mochten doen en toch een Portugees liedje won.

En de rest is geschiedenis.

[ Bericht 9% gewijzigd door ato op 15-05-2017 20:50:26 ]
Life can be a bitch, so like it..
pi_170968723
quote:
5s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:05 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft iemand hier een tip. Stel je wilt erheen en je wilt bv de semi met Nederland erin live bijwonen. HOE WERKT DAT?

Want zodra in juni de data bekend zijn moet je dus al een verblijf boeken omdat anders alles vol zit. En je vlucht evt al boeken. Maar je weet nog maandenlang niet eens op welke datum jouw land moet in welke semi en of je überhaupt wel een kaart kunt bemachtigen..

Hoe dóen mensen dat? Straks kan je geen kaart voor de show krijgen omdat snel uitverkocht en dan zit je met een vlucht en hotel. Of je kunt wel een kaart krijgen en je hebt het hotel op de verkeerde datum.

Ben één keer naar esf geweest en zou graag nog eens gaan, maar toen was het in Düsseldorf en gewoon met de auto en voor de deur parkeren en geen hotel nodig want vriendin woonde op een uur afstand.
Ben je lid van de OGAE, de fanclub? Via hen kun je kaartjes bestellen als je minstens zo lang lid bent geweest. Nadeel is wel dat je een heel pakket moet kopen, dus drie repetities, twee voorrondes en een finale,. Maar voor een echte fan is dat natuurlijk geen nadeel. :D
Ben je geen lid dan ga je inderdaad in de vrije verkoop mee. Dan moet je op het moment dat de kaartverkoop klaarzitten achter je computer en hopen dat je hoog genoeg in de wachtrij wordt geplaatst om kaartjes te kunnen krijgen. Dat heb ik tot Stockholm altijd gedaan. Daarna ben ik lid geworden van OGAE omdat dat zoveel gemakkelijker gaat.

Het is wel aan te raden om van tevoren alvast hotels te boeken. Ik heb net voor Lissabon al geboekt, maar dan wel via een site waarbij je gratis kunt annuleren, mochten de uiteindelijke data toch anders worden. Met vluchten wacht ik wel altijd tot ik 100% zeker ben of en wanneer ik kan gaan. Anders wordt het wel een erg duur grapje, mocht het toch anders worden. :P

Daarbij is Lissabon natuurlijk geen slechte stad om zonder kaartjes te zitten. Je kunt altijd de show nog op grote schermen in de stad of op de hotelkamer kijken en de rest van de tijd lekker op het strand liggen. :)
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 21:03:40 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170968877
Lissabon is ook heerlijk om doorheen te slenteren, veel restaurants die heel goed vis serveren, prima om te shoppen, paar leuke musea. Je hoeft je er inderdaad echt niet te vervelen. En een heel leuk sfeertje. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170968886
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Beide halve finales toen in de zaal... die kaarten voor de juryrehearsals liepen uit mijn hoofd helemaal niet zo storm en zijn qua prijs ook iets aantrekkelijker.

Het zal overigens lastig zijn om plekken op de vloer te bemachtigen, omdat die vaak door de OGAE-fanclubs worden opgeslokt.
Voor de jury rehearsals zijn bijna altijd nog wel kaarten te vinden, vaak op de avond zelf nog wel. :) Of anders een fan die via OGAE kaarten voor de jury rehearsal moest kopen lief aankijken en proberen ze van diegene over te nemen, dat wil ook nog wel eens werken. :P In Stockholm heb ik toen mijn kaarten weggegeven aan iemand omdat die helemaal niets had en ik wel een avondje vrij wilde hebben. :P
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2017 @ 21:10:40 #107
368283 ato
pi_170969111
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Lissabon is ook heerlijk om doorheen te slenteren, veel restaurants die heel goed vis serveren, prima om te shoppen, paar leuke musea. Je hoeft je er inderdaad echt niet te vervelen. En een heel leuk sfeertje. O+
En vergeet de fadobars niet waar geweldig wordt gezongen..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 mei 2017 @ 21:11:14 #108
163650 Greys
pi_170969130
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:58 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ben je lid van de OGAE, de fanclub? Via hen kun je kaartjes bestellen als je minstens zo lang lid bent geweest. Nadeel is wel dat je een heel pakket moet kopen, dus drie repetities, twee voorrondes en een finale,. Maar voor een echte fan is dat natuurlijk geen nadeel. :D
Ben je geen lid dan ga je inderdaad in de vrije verkoop mee. Dan moet je op het moment dat de kaartverkoop klaarzitten achter je computer en hopen dat je hoog genoeg in de wachtrij wordt geplaatst om kaartjes te kunnen krijgen. Dat heb ik tot Stockholm altijd gedaan. Daarna ben ik lid geworden van OGAE omdat dat zoveel gemakkelijker gaat.

Het is wel aan te raden om van tevoren alvast hotels te boeken. Ik heb net voor Lissabon al geboekt, maar dan wel via een site waarbij je gratis kunt annuleren, mochten de uiteindelijke data toch anders worden. Met vluchten wacht ik wel altijd tot ik 100% zeker ben of en wanneer ik kan gaan. Anders wordt het wel een erg duur grapje, mocht het toch anders worden. :P

Daarbij is Lissabon natuurlijk geen slechte stad om zonder kaartjes te zitten. Je kunt altijd de show nog op grote schermen in de stad of op de hotelkamer kijken en de rest van de tijd lekker op het strand liggen. :)
Bedankt voor je heel uitgebreide reactie! O+
Nee geen lid. Kon jij nog IN Lissabon reserveren voor een hotel? Is er geen risico dat ze jouw reservering er dan uit kwakken zodra de data definitief zijn en ze de artiesten kwijt moeten? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170969165
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:58 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ben je lid van de OGAE, de fanclub? Via hen kun je kaartjes bestellen als je minstens zo lang lid bent geweest. Nadeel is wel dat je een heel pakket moet kopen, dus drie repetities, twee voorrondes en een finale,. Maar voor een echte fan is dat natuurlijk geen nadeel. :D
Ben je geen lid dan ga je inderdaad in de vrije verkoop mee. Dan moet je op het moment dat de kaartverkoop klaarzitten achter je computer en hopen dat je hoog genoeg in de wachtrij wordt geplaatst om kaartjes te kunnen krijgen. Dat heb ik tot Stockholm altijd gedaan. Daarna ben ik lid geworden van OGAE omdat dat zoveel gemakkelijker gaat.

Het is wel aan te raden om van tevoren alvast hotels te boeken. Ik heb net voor Lissabon al geboekt, maar dan wel via een site waarbij je gratis kunt annuleren, mochten de uiteindelijke data toch anders worden. Met vluchten wacht ik wel altijd tot ik 100% zeker ben of en wanneer ik kan gaan. Anders wordt het wel een erg duur grapje, mocht het toch anders worden. :P

Daarbij is Lissabon natuurlijk geen slechte stad om zonder kaartjes te zitten. Je kunt altijd de show nog op grote schermen in de stad of op de hotelkamer kijken en de rest van de tijd lekker op het strand liggen. :)
Wow, dat wist ik helemaal niet van de OGAE! :o
Kan je daar ook zomaar lid van worden, of moet je daar nog iets voor doen? Ik weet nog niet of volgend jaar Lissabon zou lukken (hoewel, zoals je zegt, wel een perfecte stad om sowieso heen te gaan als het niet doorgaat), maar als je zoveel makkelijker aan kaartjes komt is het sowieso iets om te onthouden voor een volgende keer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 21:14:45 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170969231
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:10 schreef ato het volgende:

[..]

En vergeet de fadobars niet waar geweldig wordt gezongen..
Oh. Hoe kon ik die vergeten idd. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170969293
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Bedankt voor je heel uitgebreide reactie! O+
Nee geen lid. Kon jij nog IN Lissabon reserveren voor een hotel? Is er geen risico dat ze jouw reservering er dan uit kwakken zodra de data definitief zijn en ze de artiesten kwijt moeten? :@
Graag gedaan. :)
Lid worden is vaak wel handig als je eens wilt gaan. Enige nadeel is wel dat je minstens een jaar lid moet zijn voor je kaarten wil kopen, geloof ik. Dus je kunt niet twee dagen van tevoren opeens lid worden. :P
Ik heb twee hotels, één in het midden van de stad en de andere vlak naast de plek waar het festival gehouden zou gaan worden. Maar er was helaas al wel heel veel uitverkocht. :{
Ik denk dat de kans wel bestaat dat ik er uitgegooid kan gaan worden - daarom twee hotels - maar voor zover ik weet boekt de EBU gelijk na de finale genoeg hotelkamers. Aan de andere kant zijn normaal gesproken de data van tevoren al bekend, dus volgend jaar gaat allemaal een beetje anders worden dan normaal.

Het is trouwens ook wel zo dat veel fans gelijk al tig hotels boeken voor het geval dat en dat ze die vaak later annuleren. Een vriend van mij had voor Kiev vijf hotelkamers vastgezet. :P Dus vaak zijn later ook nog wel hotelkamers te vinden. Voor Kiev heb ik een maand van tevoren nog een heel mooie en centrale plek kunnen vinden. :)
Het is vaak veel checken en een beetje geluk hebben.
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2017 @ 21:17:47 #112
368283 ato
pi_170969311
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh. Hoe kon ik die vergeten idd. :D
In de tijd dat ik in Lissabon was rookte ik nog en rookte ook tijdens het zingen in de Fadobars.
Erg he, moet ik niet meer aan denken.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170969357
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wow, dat wist ik helemaal niet van de OGAE! :o
Kan je daar ook zomaar lid van worden, of moet je daar nog iets voor doen? Ik weet nog niet of volgend jaar Lissabon zou lukken (hoewel, zoals je zegt, wel een perfecte stad om sowieso heen te gaan als het niet doorgaat), maar als je zoveel makkelijker aan kaartjes komt is het sowieso iets om te onthouden voor een volgende keer.
Volgens mij kun je gewoon lid worden, inderdaad. Maar wel een jaar van tevoren, dacht ik.
Het is trouwens niet 100% zeker dat je kaartjes krijgt als je lid wordt. Je moet je voor-inschrijven en dan probeert OGAE Nederland van de internationale OGAE het aantal kaartjes te krijgen naar gelang het aantal mensen dat ingeschreven zijn. Als we geluk hebben krijgen we genoeg kaartjes voor iedereen. Zo niet, dan moet er geloot worden.
Voor Kiev is het goed gegaan omdat er niet zoveel Nederlanders leken te gaan (al zag het nog aardig oranje in de kroegen :P ) maar voor Lissabon kan het wel zijn dat er teveel Nederlanders willen gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 mei 2017 @ 21:24:12 #114
163650 Greys
pi_170969530
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:16 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Graag gedaan. :)
Lid worden is vaak wel handig als je eens wilt gaan. Enige nadeel is wel dat je minstens een jaar lid moet zijn voor je kaarten wil kopen, geloof ik. Dus je kunt niet twee dagen van tevoren opeens lid worden. :P
Ik heb twee hotels, één in het midden van de stad en de andere vlak naast de plek waar het festival gehouden zou gaan worden. Maar er was helaas al wel heel veel uitverkocht. :{
Ik denk dat de kans wel bestaat dat ik er uitgegooid kan gaan worden - daarom twee hotels - maar voor zover ik weet boekt de EBU gelijk na de finale genoeg hotelkamers. Aan de andere kant zijn normaal gesproken de data van tevoren al bekend, dus volgend jaar gaat allemaal een beetje anders worden dan normaal.

Het is trouwens ook wel zo dat veel fans gelijk al tig hotels boeken voor het geval dat en dat ze die vaak later annuleren. Een vriend van mij had voor Kiev vijf hotelkamers vastgezet. :P Dus vaak zijn later ook nog wel hotelkamers te vinden. Voor Kiev heb ik een maand van tevoren nog een heel mooie en centrale plek kunnen vinden. :)
Het is vaak veel checken en een beetje geluk hebben.
Oké dankjewel!
En mag ik ajb weten via welke site jij hebt geboekt? :@ En op welke data jij gegokt hebt? Evt via dm als je het niet openbaar wilt gooien uiteraard. Dan ga ik morgen ook vast iets boeken.

Oh nog één vraag. Weet jij of de kaarten van de juryshows gelijk in de verkoop gaan met de gewone shows? Nu nog niet van belang ofzo maar gewoon nieuwsgierig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 21:24:16 #115
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170969533
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:17 schreef ato het volgende:

[..]

In de tijd dat ik in Lissabon was rookte ik nog en rookte ook tijdens het zingen in de Fadobars.
Erg he, moet ik niet meer aan denken.
Lekker schor meezingen. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170969541
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:19 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewoon lid worden, inderdaad. Maar wel een jaar van tevoren, dacht ik.
Het is trouwens niet 100% zeker dat je kaartjes krijgt als je lid wordt. Je moet je voor-inschrijven en dan probeert OGAE Nederland van de internationale OGAE het aantal kaartjes te krijgen naar gelang het aantal mensen dat ingeschreven zijn. Als we geluk hebben krijgen we genoeg kaartjes voor iedereen. Zo niet, dan moet er geloot worden.
Voor Kiev is het goed gegaan omdat er niet zoveel Nederlanders leken te gaan (al zag het nog aardig oranje in de kroegen :P ) maar voor Lissabon kan het wel zijn dat er teveel Nederlanders willen gaan.
Bedankt voor de uitleg! :)

Dan ga ik misschien ook wel lid worden. Voor volgend jaar zou het niet uitmaken, maar ik wil zo graag een keer naar een ESF en als je zoveel makkelijker aan kaartjes komt is het voor de lange termijn heel handig om alvast lid te zijn.

Al lijkt Lissabon me ook gewoon heel tof, zeker na de winst van misschien wel mijn favoriete ESF lied ooit. En sowieso heb ik altijd al een keer naar Portugal gewild. Dus wat dat betreft wordt het gewoon er snel bij zijn als ik volgend jaar wil.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170969601
En dan voor het ESF 2019 alvast Ahoy Rotterdam afboeken *)

  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 mei 2017 @ 21:28:29 #118
163650 Greys
pi_170969651
Vinden jullie het trouwens oké als we het organisatie topic ook een beetje gebruiken voor eventueel bezoeken en tips daarvoor? :) Eerlijk zeggen hoor, kan ook in apart topic maar leek me wel een beetje te overlappen hier en daar en er is toch niet elke dag organisatienieuws. Hoewel, met Portugal misschien ook wel met hun sneltreinvaart. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170969830
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké dankjewel!
En mag ik ajb weten via welke site jij hebt geboekt? :@ En op welke data jij gegokt hebt? Evt via dm als je het niet openbaar wilt gooien uiteraard. Dan ga ik morgen ook vast iets boeken.

Oh nog één vraag. Weet jij of de kaarten van de juryshows gelijk in de verkoop gaan met de gewone shows? Nu nog niet van belang ofzo maar gewoon nieuwsgierig.
Via booking.com. :P Ik gok op 12 mei voor de finale. De week daarvoor vinden de halve finales voor de Champions League plaats op dinsdag (zou dan tegelijk met voorronde ESF zijn) en twee weken later is de finale van de Champions League op zaterdag. De EBU probeert de clashes met de Champions League vaak te voorkomen.
Het kan ook 19 mei nog worden, maar dan is de Duitse bekerfinale dus gaat de Duitse omroep misschien moeilijk doen. :)

Meestal gaan de kaarten voor de juryshows tegelijk in de verkoop. Maar die blijven meestal ook nog wel lang in de verkoop liggen terwijl de kaarten voor de echte shows binnen een paar minuten weg zijn, dus daar hoef je niet op maandagochtendvroeg vrij van je werk voor te nemen. :)
pi_170969884
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg! :)

Dan ga ik misschien ook wel lid worden. Voor volgend jaar zou het niet uitmaken, maar ik wil zo graag een keer naar een ESF en als je zoveel makkelijker aan kaartjes komt is het voor de lange termijn heel handig om alvast lid te zijn.

Al lijkt Lissabon me ook gewoon heel tof, zeker na de winst van misschien wel mijn favoriete ESF lied ooit. En sowieso heb ik altijd al een keer naar Portugal gewild. Dus wat dat betreft wordt het gewoon er snel bij zijn als ik volgend jaar wil.
Het kost trouwens wel geld om lid te worden, ik dacht rond de ¤15,- maar kan ik ook helemaal mis hebben.
Ja, de sfeer in de stad is meestal voor de show ook geweldig. :) Al regende het de afgelopen jaren wel steeds op de middag voor de finale dus dat is vaak wel een domper. :P
pi_170970079
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:34 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Het kost trouwens wel geld om lid te worden, ik dacht rond de ¤15,- maar kan ik ook helemaal mis hebben.
Ja, de sfeer in de stad is meestal voor de show ook geweldig. :) Al regende het de afgelopen jaren wel steeds op de middag voor de finale dus dat is vaak wel een domper. :P
15 euro is wel te overzien. Dat valt me nog heel erg goed mee als je ziet wat de voordelen zijn.

Ja, die sfeer lijkt me dus ook echt geweldig als je naar zoiets gaat :D Al die ESF fans bij elkaar, de hoststad die het hele sfeertje ademt. Lijkt me een geweldige ervaring!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170970317
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:33 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Via booking.com. :P Ik gok op 12 mei voor de finale. De week daarvoor vinden de halve finales voor de Champions League plaats op dinsdag (zou dan tegelijk met voorronde ESF zijn) en twee weken later is de finale van de Champions League op zaterdag. De EBU probeert de clashes met de Champions League vaak te voorkomen.
Het kan ook 19 mei nog worden, maar dan is de Duitse bekerfinale dus gaat de Duitse omroep misschien moeilijk doen. :)

Meestal gaan de kaarten voor de juryshows tegelijk in de verkoop. Maar die blijven meestal ook nog wel lang in de verkoop liggen terwijl de kaarten voor de echte shows binnen een paar minuten weg zijn, dus daar hoef je niet op maandagochtendvroeg vrij van je werk voor te nemen. :)
Ik kan op booking.com nog niet verder dan 9 mei 2018 boeken :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170970354
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

15 euro is wel te overzien. Dat valt me nog heel erg goed mee als je ziet wat de voordelen zijn.

Ja, die sfeer lijkt me dus ook echt geweldig als je naar zoiets gaat :D Al die ESF fans bij elkaar, de hoststad die het hele sfeertje ademt. Lijkt me een geweldige ervaring!
Yup, Stockholm was echt een feestje, zelfs mijn vriend die er eigenlijk niet veel aan vindt was helemaal om :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170970438
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik kan op booking.com nog niet verder dan 9 mei 2018 boeken :?
Ik kan tot 30 augustus?
Misschien via een directe link?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 mei 2017 @ 22:33:58 #125
163650 Greys
pi_170971183
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, Stockholm was echt een feestje, zelfs mijn vriend die er eigenlijk niet veel aan vindt was helemaal om :D
Ik was in Düsseldorf met 3 meiden die alle drie geen ene reet met het songfestival hadden en hebben maar die het echt zó gaaf vonden :D Waar we overdag ook liepen in de stad in onze roodwitblauwe jurkies gilde men 'Shalalieeeee sjalalaaaaa' (en we waren er in het jaar van de 3js maar iedereen zong nog Shalalieeeee _O- ). En in de avond wilde iedereen met iedereen van de fans op de foto met fans van alle landen voordat het begon en in de zaal juichte iedereen voor iedereen. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')