abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2017 @ 09:49:59 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170954339
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Ryon het volgende:

[..]

Geen idee of hij zelf ook een account heeft, hij wordt aangehaald door de mensen aldaar. Net als die andere helden (Julien Blanc etc.) Dat type dus.
Ah, ik dacht even dat hij zelf een account had.
Zal hij ook vast wel hebben trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170954351
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Over buigen gesproken.
Nou nou nou.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:52:47 #153
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170954375
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als dit niks wordt krijgen we echt Belgische toestanden.
Stemmingmakerij. We hebben hier alweer enige jaren een stabiele regering.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:53:28 #154
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170954389
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar het laat wel zien hoe het landelijke CDA er momenteel in staat (en dat het niet alleen Buma is). De andere geluiden komen vooral van oud-politici en politici die werkzaam zijn als wethouder of burgemeester.
Nee, de suggestie van Wijffels dat het alleen Buma was, was ook vrij bizar. Slechts een handjevol CDA'ers steunt de gedachte dat GL in het kabinet komt. Een groot deel was al vanaf dag één kritisch.

Het is niet in het belang van D66 en VVD om GL nu al uit de formatiebesprekingen te hebben. Maar of het nog goed gaat komen, naar wat ik hoorde zag het er weken geleden al somber uit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 15 mei 2017 @ 09:54:06 #155
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170954400
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, ik dacht even dat hij zelf een account had.
Zal hij ook vast wel hebben trouwens.
Zou niet heel onverstandig zijn. Zijn klanten zijn wel in dit/dat deel van het internet te vinden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 15 mei 2017 @ 09:55:32 #156
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170954423
quote:
13s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:52 schreef Reya het volgende:

[..]

Stemmingmakerij. We hebben hier alweer enige jaren een stabiele regering.
Dankzij de anti-immigratie Vlamingen ja.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 15 mei 2017 @ 09:56:14 #157
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170954433
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, de suggestie van Wijffels dat het alleen Buma was, was ook vrij bizar. Slechts een handjevol CDA'ers steunt de gedachte dat GL in het kabinet komt. Een groot deel was al vanaf dag één kritisch.

Het is niet in het belang van D66 en VVD om GL nu al uit de formatiebesprekingen te hebben. Maar of het nog goed gaat komen, naar wat ik hoorde zag het er weken geleden al somber uit.
Pragmatisme wordt ook altijd gevraagd wanneer het past in het eigen kadertje.
Als het de PVV was geweest, dan hadden een hoop de weerstand van Buma geprezen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:56:35 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170954441
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dankzij de anti-immigratie Vlamingen ja.
Daar blijken ook een aantal Fokkers tussen te zitten, gezien de tendens aldaar om coalitiepartners uit te maken voor "Gutmenschen".
pi_170954442
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
Dit. Het wekt bij mij erg de indruk dat Buma de boel graag wil torpederen.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:57:19 #160
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170954452
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Daar blijken ook een aantal Fokkers tussen te zitten, gezien de tendens aldaar om coalitiepartners uit te maken voor "Gutmenschen".
België loopt nog wat achter op het gebruik van stoere termen. Het is al enkele jaren policors die agitprop verspreiden.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 15 mei 2017 @ 09:58:44 #161
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170954471
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Pragmatisme wordt ook altijd gevraagd wanneer het past in het eigen kadertje.
Als het de PVV was geweest, dan hadden een hoop de weerstand van Buma geprezen.
Ja, want niemand er heeft er belang bij om de PVV in de coalitie te hebben. Alleen als het niet anders kan en ook liever maar een minderheidskabinet.

Maar GroenLinks ipv de ChristenUnie komt zowel de liberalen als de groene golf beter uit. Veel meer te winnen. Daarnaast heeft Jesse Klaver de onderhandelingsvaardigheden van een trainee. Valt ook een boel op te winnen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 15 mei 2017 @ 09:58:51 #162
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170954474
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
Voor een CDA'er is het al gauw effectief wanneer we alles bij het oude laten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_170954476
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
pi_170954489
Had ik al gezegd dat gisteren een van de mooiste dagen ooit was?
  maandag 15 mei 2017 @ 10:00:05 #165
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170954497
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, want niemand er heeft er belang bij om de PVV in de coalitie te hebben. Alleen als het niet anders kan en ook liever maar een minderheidskabinet.

Maar GroenLinks ipv de ChristenUnie komt zowel de liberalen als de groene golf beter uit. Veel meer te winnen. Daarnaast heeft Jesse Klaver de onderhandelingsvaardigheden van een trainee. Valt ook een boel op te winnen.
Ben benieuwd wat hij weet te bereiken in de onderhandelingen.
Zolang GroenLinks lager in de peilingen staat dan dat ze nu aan zetels hebben, zie ik ze wel koest houden in een kabinet.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_170954510
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:32 schreef Ryon het volgende:
Haha, mooi verhaal dit:

https://joop.vara.nl/nieuws/wow-keihard-seksisme-op-radio

Op NPO1 een debat over seksisme en het internet. N.a.v die rel bij Geenstijl. Oorspronkelijk zou het debat gaan tussen Anne Fleur / Heleen Mees en Maxime Hartman en Jan Roos.

Die laatste twee durfden niet omdat het afbreukgevaar te hoog laag. Jan Dijkgraaf zegde om die reden ook af, plus nog veel meer mensen. Ik ben ook nog benaderd of ik de plek in wilde nemen, maar dat is echt politieke zelfmoord.

Uiteindelijk zijn het twee jongens geworden waarvan 1 gast van het FVD en 1 Fok!Held / vrouwenversierder. Een gouden greep want het debat ontspoorde:

[..]

De belangrijkste vraag: heeft Tim na dit debat nog met Anne Fleur geneukt? Een echte versierder kan elke vrouw voor zich winnen, natuurlijk.
  maandag 15 mei 2017 @ 10:01:54 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170954518
quote:
15s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voor een CDA'er is het al gauw effectief wanneer we alles bij het oude laten.
Conservatief hè, niets veranderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 mei 2017 @ 10:02:54 #168
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170954530
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Legitiem punt.
  maandag 15 mei 2017 @ 10:05:57 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170954564
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Het gaat mij niet eens zo om waar we staan, maar wel om het niet oneindig zijn van fossiele bronnen, we zullen daar gewoon rap op moeten anticiperen. Laat ze de ontwikkeling van milieuvriendelijke alternatieven maar steunen en uitwerken, en nee, dat is niet nog 10.000 windmolens in het Ijsselmeer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 mei 2017 @ 10:06:51 #170
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170954577
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Eens. Vooral met die laatste zin.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170954587
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Legitiem punt.
Het is vooral een excuus om eigenlijk maar niks te hoeven doen. Zo groot zijn de ambities niet en ze zijn al deels aangepast op de ruimtelijke spreiding van de economische activiteit.
pi_170954593
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Je lost de milieuproblemen niet op door de rekening van land naar land te blijven schuiven in de hoop dat de vervuiler naar rato gaat betalen. Iedereen heeft wat mij betreft dezelfde inspanningsverplichting en het heeft geen zin om te roepen "maar zij doen ook niets!".
  maandag 15 mei 2017 @ 10:08:06 #173
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170954603
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Aan de andere kant, een klein en dichtbevolkt land als Nederland kan ook weer eenvoudiger openbaar vervoer organiseren en het wegverkeer weg managen (pun intended) dan uitgestrekte landen. Het is ook niet verbazingwekkend dat we hier meer treinkilometers per inwoner maken, dan bijvoorbeeld in de Verenigde Staten. Onze geografische ligging draagt dus zowel bij aan hogere emissies, als dat het kansen biedt om emissies te verlagen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 15 mei 2017 @ 10:08:27 #174
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170954606
Krijgen we eigenlijk straf wanneer we de doelstellingen van Parijs niet halen?
pi_170954609
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je lost de milieuproblemen niet op door de rekening van land naar land te blijven schuiven in de hoop dat de vervuiler naar rato gaat betalen. Iedereen heeft wat mij betreft dezelfde inspanningsverplichting en het heeft geen zin om te roepen "maar zij doen ook niets!".
De vervuiler laten betalen vindt Kowloon een fundamenteel slecht idee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')