Ah, ik dacht even dat hij zelf een account had.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geen idee of hij zelf ook een account heeft, hij wordt aangehaald door de mensen aldaar. Net als die andere helden (Julien Blanc etc.) Dat type dus.
Stemmingmakerij. We hebben hier alweer enige jaren een stabiele regering.quote:Op maandag 15 mei 2017 08:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dit niks wordt krijgen we echt Belgische toestanden.
Nee, de suggestie van Wijffels dat het alleen Buma was, was ook vrij bizar. Slechts een handjevol CDA'ers steunt de gedachte dat GL in het kabinet komt. Een groot deel was al vanaf dag één kritisch.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het laat wel zien hoe het landelijke CDA er momenteel in staat (en dat het niet alleen Buma is). De andere geluiden komen vooral van oud-politici en politici die werkzaam zijn als wethouder of burgemeester.
Zou niet heel onverstandig zijn. Zijn klanten zijn wel in dit/dat deel van het internet te vinden.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat hij zelf een account had.
Zal hij ook vast wel hebben trouwens.
Dankzij de anti-immigratie Vlamingen ja.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. We hebben hier alweer enige jaren een stabiele regering.
Pragmatisme wordt ook altijd gevraagd wanneer het past in het eigen kadertje.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, de suggestie van Wijffels dat het alleen Buma was, was ook vrij bizar. Slechts een handjevol CDA'ers steunt de gedachte dat GL in het kabinet komt. Een groot deel was al vanaf dag één kritisch.
Het is niet in het belang van D66 en VVD om GL nu al uit de formatiebesprekingen te hebben. Maar of het nog goed gaat komen, naar wat ik hoorde zag het er weken geleden al somber uit.
Daar blijken ook een aantal Fokkers tussen te zitten, gezien de tendens aldaar om coalitiepartners uit te maken voor "Gutmenschen".quote:Op maandag 15 mei 2017 09:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dankzij de anti-immigratie Vlamingen ja.
Dit. Het wekt bij mij erg de indruk dat Buma de boel graag wil torpederen.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
België loopt nog wat achter op het gebruik van stoere termen. Het is al enkele jaren policors die agitprop verspreiden.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar blijken ook een aantal Fokkers tussen te zitten, gezien de tendens aldaar om coalitiepartners uit te maken voor "Gutmenschen".
Ja, want niemand er heeft er belang bij om de PVV in de coalitie te hebben. Alleen als het niet anders kan en ook liever maar een minderheidskabinet.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pragmatisme wordt ook altijd gevraagd wanneer het past in het eigen kadertje.
Als het de PVV was geweest, dan hadden een hoop de weerstand van Buma geprezen.
Voor een CDA'er is het al gauw effectief wanneer we alles bij het oude laten.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hem dan met alternatieven komen die wel een effectief milieubeleid opleveren.
Niks doen blijft geen optie.
Ben benieuwd wat hij weet te bereiken in de onderhandelingen.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, want niemand er heeft er belang bij om de PVV in de coalitie te hebben. Alleen als het niet anders kan en ook liever maar een minderheidskabinet.
Maar GroenLinks ipv de ChristenUnie komt zowel de liberalen als de groene golf beter uit. Veel meer te winnen. Daarnaast heeft Jesse Klaver de onderhandelingsvaardigheden van een trainee. Valt ook een boel op te winnen.
De belangrijkste vraag: heeft Tim na dit debat nog met Anne Fleur geneukt? Een echte versierder kan elke vrouw voor zich winnen, natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:32 schreef Ryon het volgende:
Haha, mooi verhaal dit:
https://joop.vara.nl/nieuws/wow-keihard-seksisme-op-radio
Op NPO1 een debat over seksisme en het internet. N.a.v die rel bij Geenstijl. Oorspronkelijk zou het debat gaan tussen Anne Fleur / Heleen Mees en Maxime Hartman en Jan Roos.
Die laatste twee durfden niet omdat het afbreukgevaar te hoog laag. Jan Dijkgraaf zegde om die reden ook af, plus nog veel meer mensen. Ik ben ook nog benaderd of ik de plek in wilde nemen, maar dat is echt politieke zelfmoord.
Uiteindelijk zijn het twee jongens geworden waarvan 1 gast van het FVD en 1 Fok!Held / vrouwenversierder. Een gouden greep want het debat ontspoorde:
[..]
Legitiem punt.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Het gaat mij niet eens zo om waar we staan, maar wel om het niet oneindig zijn van fossiele bronnen, we zullen daar gewoon rap op moeten anticiperen. Laat ze de ontwikkeling van milieuvriendelijke alternatieven maar steunen en uitwerken, en nee, dat is niet nog 10.000 windmolens in het Ijsselmeer.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Eens. Vooral met die laatste zin.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Het is vooral een excuus om eigenlijk maar niks te hoeven doen. Zo groot zijn de ambities niet en ze zijn al deels aangepast op de ruimtelijke spreiding van de economische activiteit.quote:
Je lost de milieuproblemen niet op door de rekening van land naar land te blijven schuiven in de hoop dat de vervuiler naar rato gaat betalen. Iedereen heeft wat mij betreft dezelfde inspanningsverplichting en het heeft geen zin om te roepen "maar zij doen ook niets!".quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
Aan de andere kant, een klein en dichtbevolkt land als Nederland kan ook weer eenvoudiger openbaar vervoer organiseren en het wegverkeer weg managen (pun intended) dan uitgestrekte landen. Het is ook niet verbazingwekkend dat we hier meer treinkilometers per inwoner maken, dan bijvoorbeeld in de Verenigde Staten. Onze geografische ligging draagt dus zowel bij aan hogere emissies, als dat het kansen biedt om emissies te verlagen.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weinig doen is naar mijn idee wel een optie. Er zit naar mijn idee een intrinsieke weeffout in al die grote internationale milieuafspraken, ze houden geen rekening met de ruimtelijke spreiding van economische activiteit. In Nederland zijn diverse emissiekampioenen geconcentreerd; Haven van Rotterdam, Schiphol, het Westland, het zeer drukke wegverkeer en zware industrie. Wat er mis gaat is dat de emissies daarvan niet toegerekend worden aan het buitenland, terwijl het buitenland wel het grootste economische profijt trekt van de eerder genoemde emissiekampioenen. Ik vind het nooit verbazingwekkend dat Nederland in alle milieulijstjes onderaan hangt, en maak mij daar dus ook niet zoveel zorgen om.
De vervuiler laten betalen vindt Kowloon een fundamenteel slecht idee.quote:Op maandag 15 mei 2017 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je lost de milieuproblemen niet op door de rekening van land naar land te blijven schuiven in de hoop dat de vervuiler naar rato gaat betalen. Iedereen heeft wat mij betreft dezelfde inspanningsverplichting en het heeft geen zin om te roepen "maar zij doen ook niets!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |