abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2017 @ 22:38:56 #81
73386 Fazz
onderweg
pi_170971279
Go kruipers *O* Er gaat een wereld voor ze open nu 8-)

Auch Mies, dat is wel een tegenvaller weer :{ Sterkte!

Mijn mini was gisteren alweer 6 weken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170971360
kruipende baby's *O* Hier een ventje die hoopt dat gefrustreerd je kont omhoog gooien je ook vooruit helpt :')

aawh Fazz wat een moppie! en trotse broer O+

en mensen wat een heerlijk weer vandaag! O+

SPOILER: stylebaby!(en peuter)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 mei 2017 @ 22:49:20 #83
269689 crew  Viv
pi_170971481
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en mensen wat een heerlijk weer vandaag! O+
Nou hè? O+ Wij deden vandaag voor het eerst met ZZ een rondje lokale dierentuin. En dat gaan we nog veel vaker doen, want we hebben een abonnement genomen (ook vanwege de reuzenpanda's die binnenkort te zien zijn *; ).
  maandag 15 mei 2017 @ 23:05:34 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170971879
Mies, ik zal het niet meer vragen :X

Fazzo en GM, wat een mooie duo's!

Burd, jouw gutfeeling was juist. Net nog even een fles gegeven, want er 'miste' toch iets, besloot Max :P Prima, viel te proberen. We luisteren naar hem. Blijkbaar nog geen tijd voor 3 flessen :)

Ja, de dierentuin moeten wij ook eens doen! Dat zeg ik al te lang.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:24:31 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_170975441
Fazz, ik vind grote broer F echt zo ontzettend aandoenlijk O+ O+ wat een knuffelkont. Detje boft maar ;)

Gm, laten ze die brillen ook echt op of was het een lucky shot? Saar heeft d'r gangsterface in elk geval goed onder de knie 8-)
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:27:19 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_170975487
En ik heb weer een stukje handleiding gevonden hoor. Ik wiegde Guusmans altijd in slaap en legde m dan slapend weg. Nu heb ik hem al 3 slaapjes op rij huilmopperend van moeheid weggelegd EN JAWEL HIJ GAAT GEWOON SLAPEN! :')
Moet ik wel even 5 minuten doorbijten maar het werkt *O* Nooit te oud om te leren zijn we.
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:31:45 #87
73386 Fazz
onderweg
pi_170975557
Dat klinkt goed SQ! Hoe gaat het met het mopperen/huilen overdag, zijn de krampjes nu op z'n retour?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:34:44 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_170975591
Een beetje met ups en downs, maar het wordt wel minder. Ik blijf het gewoon lastig vinden om kleine baby's tevreden te houden :')
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:35:32 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170975606
Jeeeej SQ! Knap van 'm :) En van jou ;)

Wij versliepen ons vandaag. Normaal is Max mijn wekkertje, maar nu pas om kwart over 8 gezellig gebrabbel door de babyfoon. Ik gun iedereen hier op den duur dit soort nachten O+ Daarna vervolgens wel me de tandjes haasten om overal op tijd te zijn, dat wel.
pi_170976078
Kleine baby's zijn ook gewoon vreselijk moeilijk vind ik hoor. Peuter heeft ook een beste gebruiksaanwijzing, maar ik vind die driftbuien e.d. toch echt wel beter te handelen dan een baby, waarbij het toch een beetje gissen blijft wat er aan de hand is.

L. moppert zichzelf overigens ook in slaap. Als ze begint te jengelen moet ik haar gewoon even laten gaan, want dan slaapt ze daarna heerlijk. Als ik haar oppak raakt ze gefrustreerd want "Moeders, ik was net in slaap aan het vallen. :( ".

Vandaag zit ik de hele dag bij eindexamens, hopelijk gedraagt L. zich een beetje bij man want ik heb dus geen tijd om snel even naar huis te komen. :X

Wat een heerlijke broer-zus foto's, Fazz en GM. O+ Peuter heeft sinds kort ook een zonnebril, maar het is veel cooler om die op je hoofd te zetten ipv op je neus volgens haar. :P
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:07:56 #91
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170976157
Die foto's O+ Leuk zeg, die broer-zus foto's!

Awwh, Mies. Hopelijk gaat het vandaag weer gewoon goed.

Echt SQ? :o Is hij dan 5 minuten aan het huilen, maar valt dan in slaap?
Misschien ook eens proberen. Ze slaapt nu alleen nog maar in draagdoek of bovenop mij. Krijg d'r zonder borst ook niet in slaap als ze te moe is, maar peuter vindt het geen goed idee als ik boven baby in slaap voed. Dan roept ze elke 2 minuten of ik al klaar ben en het blijkt dat het geen goed slaaprecept is om naast een bijna slapende baby terug te roepen :P

Klinkt goed, Q! Ik zou de haast graag op de koop toe nemen ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170976204
Ik hoop dat het goed gaat, sel! Gelukkig wel bij man, vind dat altijd net iets fijner dan kdv.

L heeft een pet. Als hij die op heeft is het net een bn'er. No pictures please :{w
In zijn eentje spelen heeft hij moeite mee. En met 1 ding spelen ook. De Doos is hit, een opbergbox vol met speelgoed. Ik stop alles er in, l haalt het er uit en gaat meppen met de blokjes die onderin zitten.
pi_170976212
Ik heb dit keer ook een ikhuilmoppersmurfmezelfinslaap-exemplaar :')
pi_170977928
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Fazz, ik vind grote broer F echt zo ontzettend aandoenlijk O+ O+ wat een knuffelkont. Detje boft maar ;)

Gm, laten ze die brillen ook echt op of was het een lucky shot? Saar heeft d'r gangsterface in elk geval goed onder de knie 8-)
saar houdt m wel op, want stoer... James was er na de foto snel klaar mee :')
S. 2014
J. 2016
pi_170978765
Broers en zussen foto's O+

Mies nee hè ;( alweer ziek
Beterschap voor je meisje :*

Sq fijn dat hij zelf in slaap kan vallen. Scheelt weer een hoop geschommel
Ik ben ook echt geen kleine baby moeder. Ik vind dat ook zo moeilijk.

Fijn dat de nachten zo goed gaan quoi. Alleen daarom vind ik grotere baby's al makkelijker :P

Hier zijn nog 2 tanden door *O*
Nog 17 te gaan :7
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:36:27 #96
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170987105
Hoe is het gegaan, Selv?

Jeeej Ikke! Hopelijk heeft ie niet zoveel last van de andere 17 ;)

Ik ben ook geen kleine-baby's-moeder. Ik dacht dat het misschien de nieuwigheid was de vorige keer, maar hoewel het me wel makkelijker af gaat deze keer kijk ik toch wel uit naar als ze iets groter is. Vorige keer vond ik het leuker worden vanaf 6 maanden.

Ik probeer wel goed te kleine-baby-snuiven, want er zitten niet meer kinderen in de planning :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170988582
Wat jij schrijft herken ik me helemaal in Sylver. L. is de meest geweldige baby ooit, maar toch kijk ik enorm uit naar 6/9/12+ maanden omdat ik weet hoe leuk het nog wordt. O+ De enige reden dat ik het vervelend vind dat ze zo snel groeit is omdat ze haar awesome pakjes al zo snel niet meer aan kan. :P

L. heeft net als vorige week dinsdag voorbeeldig uit de fles gedronken bij papa. :') :') :') 320cc totaal, zonder ook maar enig gemopper. Dat is natuurlijk fantastisch, maar op het kinderdagverblijf drinkt ze dus nog steeds niks. De leidsters denken dat ze de techniek nog niet beheerst, maar dat doet ze dus wel. Ze vertikt het gewoon. Kleine draak. }:| O+
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:14:51 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_170989364
Jemig selvaria... wat een opperdraak :')
Fijn te weten dat ze het kan iig :D
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:17:54 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_170989437
Ik verdenk mijn baby van het krijgen van tanden :')
Hij kauwt de hele tijd op z'n knuistjes en kwijlt als een newfoundlander. En ik zie twee streepjes in z'n onderkaak.
Tanden, dude. Je bent 10 weken :')
disclaimer
pi_170989445
Wat goed sel, dat jouw man zulke magic power heeft. Kun je haar in ieder geval bij hem met een gerust hart achterlaten.
En dan komt het vast op het kdv ook wel goed

Ik heb erg genoten van emmy toen ze een klein frummeltje was, maar vind het eigenlijk alleen maar leuker worden. De interactie, haar lach, haar gebrabbel en gezang, de eerste woordjes, haar snoetje als ik s ochtends boven haar bedje hang of op kom halen van de oppas, haar humor, hoe het een persoontje wordt, te kijken naar hoe ze reageert op mijn man en de gekke dingen die ze samen doen, kijken hoe ze een plannetje maakt hoe ze iets toch te pakken gaat krijgen dat ze niet mag en er dan vol voor gaat en lacht en trappelt van genot en ondeugend zijn, hoe ze reageert op diertjes vol verbazing en opwinding.
De wereld door haar ogen zien O+

[ Bericht 34% gewijzigd door Arja op 16-05-2017 20:26:30 ]
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:19:26 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170989474
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verdenk mijn baby van het krijgen van tanden :')
Hij kauwt de hele tijd op z'n knuistjes en kwijlt als een newfoundlander. En ik zie twee streepjes in z'n onderkaak.
Tanden, dude. Je bent 10 weken :')
_O-

Die kinderen af en toe ook he, mafkezen :D

Hier zit ze me heel vaak met een :') hoofd aan te kijken

Snap ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:21:42 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170989530
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170989806
SQ tanden doe normaal! Mijne heeft er pas 1. :') maar nu komen er twee slagtanden aan, ultieme pret.

Ik vond het mini-baby toch wel weer erg leuk! En toen een tijdje iets minder, hij tijgerde met 5 maanden en kroop met 6 maanden al snel en op papier klinkt dat leuk maar hij was mentaal echt een minibaby maar dan een die stekkers kon opeten en het fornuis aan kon zetten. :')

Nu is het zo leuk dat ie kletst en zwaait en zich verstopt! En gewoon mee-eet! Als hij zou slapen was het echt een modelbaby. :+
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:45:21 #104
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170990123
Sq tanden :o hoe dan?

Selv wat fijn dat ze de fles dus wel snapt. Hoop dat ze op het kdv ook gaat drinken.

Lieve foto's fazz en gm O+

Dit zijn mijn monsters. 100x zeg ik dat ze zachtjes moet doen met haar zusje maar dat heeft echt geen enkel nut als I. Er zo op reageert :')

Ow, ook nog hoed en tut van dr zusje gestolen
pi_170990206
Oef die lies-massage :o

Dat lachje O+
Herkenbaar lachje ook
pi_170990208
Goed dat het je man wel lukt Selvaria! Houdt hij haar misschien op een andere manier vast? M wil vaak op een bepaalde manier gevoed worden, de diva :+ Zou een kniffeltje of een doekje wat naar jou of man ruikt helpen op het kdv?

Jouw posts zijn altijd zo liefdevol Arja O+

Nu al tandjes SQ :o Snelle! M heeft nog steeds niets :')

Ik vond het na 3 maanden steeds leuker worden. Al vind ik verse baby's nog wel altijd heel schattig om te zien. En soms mis ik het ook wel, zo'n kleintje die dan op je borst in slaap valt. Maar aan de andere kant komt ze nu naar me toe getijgerd wanneer ik haar ophaal bij het kdv O+ Zo schattig O+

Normaal ben ik woensdag vrij, maar morgen moet ik naar een klant en ben ik donderdag vrij. Terwijl er morgen zo goed weer voorspeld is ;(. Ik wil fietsen! Hopelijk is het donderdag ook nog droog.
We hebben trouwens zo'n rol bij het stoeltje met Nijntje. Dat zit vast met klittenband, en bij het proefrondje met man zat M die er al af te trekken :') :P
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:03:18 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_170990487
Miez, dat er regen voorspeld is wil niet zeggen dat het dan de hele dag onafgebroken regent he :P

Svane, hij eet dus inmiddels? Yay! Erg fijn!

Snoenk, dat gaat niet zachtzinnig :') toch vindt baby het prima zo te zien :D
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:04:58 #108
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170990520
Fazz wat een liefde O+

SQ nu al tanden ja? :o wanneer kreeg Mauw tanden?

Snoenk O+ ook herkenbaar maar hier luistert Lucas uiteindelijk wel. Nu ben ik volgens mij wel overbeschermend maar ik vind haar zo klein en kwetsbaar in vergelijking met die grote lompe knul van me.

Miez I feel you. Normaal ook vrij op woensdag maar morgen heb ik een cursus dus zit de hele tijd binnen.

Amélie is nog steeds ziek dus vandaag thuis gebleven. Kon ik wel een beetje van het weer genieten. Hoop dat ze snel beter is. Vrijdag moeten we naar het cb voor prikjes maar ga wel even overleggen of dat slim is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:06:46 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_170990553
Arme amelie. Het is geen weer voor ziek zijn ;(

En het is een vermoeden van tanden he, ze zijn denk ik nog niet door. Maar mauw was 17 weken. Dit kind is iets rijper geboren dus ach,het zou me weinig verbazen :')
disclaimer
pi_170990657
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Miez, dat er regen voorspeld is wil niet zeggen dat het dan de hele dag onafgebroken regent he :P

Svane, hij eet dus inmiddels? Yay! Erg fijn!

Snoenk, dat gaat niet zachtzinnig :') toch vindt baby het prima zo te zien :D
Yes, als een beer opeens en werkelijk alles. :') we hadden gehoopt op wat meer slaap ook daardoor, maar dat nog niet. Maar dat komt vast ooit!
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:12:45 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_170990682
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:11 schreef Svane het volgende:

[..]

Yes, als een beer opeens en werkelijk alles. :') we hadden gehoopt op wat meer slaap ook daardoor, maar dat nog niet. Maar dat komt vast ooit!
gek he, die spelregels. Het is in elk geval al één zorg minder!
disclaimer
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:32:12 #112
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170991183
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Arme amelie. Het is geen weer voor ziek zijn ;(

En het is een vermoeden van tanden he, ze zijn denk ik nog niet door. Maar mauw was 17 weken. Dit kind is iets rijper geboren dus ach,het zou me weinig verbazen :')
Dat is ook vlot.

En rijper geboren :D zolang hij nog maar geen baardgroei krijgt :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:40:34 #113
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170991415
Ach chanty zo sneu zieke baby's :'(
En overbezorgd.. Ik heb het liever ook niet maar I. Lijkt er weinig last van te hebben :') en ze mag niet bij haar hoofd springen ed en daar luistert ze gelukkig wel naar.

Hoe is het met M. Mies?
pi_170991416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:36 schreef Sylver_ het volgende:
Hoe is het gegaan, Selv?

Jeeej Ikke! Hopelijk heeft ie niet zoveel last van de andere 17 ;)

Ik ben ook geen kleine-baby's-moeder. Ik dacht dat het misschien de nieuwigheid was de vorige keer, maar hoewel het me wel makkelijker af gaat deze keer kijk ik toch wel uit naar als ze iets groter is. Vorige keer vond ik het leuker worden vanaf 6 maanden.

Ik probeer wel goed te kleine-baby-snuiven, want er zitten niet meer kinderen in de planning :)
Ik vond die ieniemienie baby period ook niet het leukst. Natuurlijk wel bijzonder enzo en ik was super trots op mijn vers geperste baby. Maar ja, echt veel deed ie natuurlijk niet, plus krampjes en reflux. Keek toen echt uit naar 6+ maanden. Maar dat mag je dus eigenlijk niet zeggen.

Nu is hij bijna 5 maanden en vanaf 4 maanden vind ik hem écht een mensje en hij wordt elke dag leuker, alsof hij elke dag weer meer kan ofzo. En nu wil ik juist dat de tijd langzaam gaat.

Hij groeit zo snel, ik heb gewoon een baby van bijna 5 maanden, voor mijn gevoel ben ik echt nét uit het kraamverband joh.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_170991505
SQ een tand, met 10 weken?! :D :')

Iedereen (ook compleet onbekende kort pittige moekes die de kinderwagen in gluurde) roept nu al 5 weken dat mijn baby tanden krijgt. Veel kwijlen, 2 vuisten tegelijk in zijn mond duwen en overal op kauwen en boos als hij niks over zijn tandvleesje mag wrijven.

Maar ik zie niks.

Goedzakje slaapt nu trouwens al een aantal nachten van 19u tot 6u.
En wat hebben we met z'n allen schandalig geslapen, ik lijk weer 10 jaar jonger.

Selv: Wat fijn dat je baby wel bij je man drinkt. Het begin is gemaakt zullen we maar zeggen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 21:48:39 #116
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170991623
Oh wat fijn rf. Slaap is heerlijk O+
En volgens mij is dat vooral wat baby's doen. Kwijlen en alles in je mond douwen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:52:09 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170993135
Kraamverband :') Ik stond er net nog mee in m'n handen. En (ongebruikte) netbroekjes. To hell with them. Of naar 'mijn' verloskundigenpraktijk, die inzamelt. Morgenochtend effe langshoppen onderweg naar het cb.

Whiee, het cb :{ Benieuwd!

Kleine babies. Ik betrapte mezelf vanmiddag toen ik vertederd keek naar eentje. Ik wou tegen de moeder zeggen: geniet ervan, het is zo voorbij. Maar bedacht me toen dat dat de moeder der cliché's is :P
pi_170993593
Oh die netbroekjes was ik gewoon al vergeten!

Of die eerste paar dagen dat je opstaat en er een liter bloed uit klotst. :')

En de kraamzorg die gilt ga op bed liggen niet naar beneden. Niet van de trap, je onderkantje!!!!!11
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 23:17:16 #119
269689 crew  Viv
pi_170993721
Arja O+

Selv wat goed joh, 320 cc! *O*

Ik vond de periode dat mijn baby mini was echt genieten, op dat akkefietje met de borstvoeding na. :+ Ze was verder ook wel enorm makkelijk: huilen was honger of moe, ze heeft geen krampjesperiode gehad, ze kwam vanaf het begin maar 1 keer midden in de nacht en vanaf 2 maanden sliep ze het klokje rond. :o
pi_170996376
Och dat filmpje Snoenk, wat een lekker lachje O+ Lompe zussen zijn the bomb.

Selv, wat goed dat L. zo goed heeft gedronken bij je man! *O* Je hebt het vast al eens gezegd, maar zou je man op kdv kunnen vinden als het anders echt niet wil?

Arja, wat lief hoe je over Emmy praat O+
M. kwijlt ook met periodes, we denken al maanden dat ze tandjes krijgt, maar jog steeds niks.
Met M. gaat het gelukkig weer goed! Ze voelde zich gistermiddag weer kiplekker.

Ik vind het nu steeds leuker worden, nu ze wat groter wordt, maar tegelijkertijd gaat het ook zo ontzettend snel! Ik heb genoten van toen M. nog mini was, maar ben heel blij dat ze nu niet meer zo fragiel is als in het begin. En die interactie is echt fantastisch O+
pi_170996540
Degene die vrij zijn: wat gaan jullie vandaag voor leuks doen? Ik wil naar het strand of een meertje met M. maar weet niet hoe leuk zij het zal vinden en vind het dan best een onderneming :P
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:22:27 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_170996926
Wij gaan gewoon lekker in de tuin zitten / liggen ;)
disclaimer
  woensdag 17 mei 2017 @ 10:13:44 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170997645
Lekker doen Mies! Kleedje mee en gaan :)

Wij zijn al bij het cb geweest (8:15 een afspraak :') dat was nog aanpoten). Geen op- of aanmerkingen. Stats: 10,37 kg en 76,4 cm. Netjes +2 :)

Erna liep ik even langs de vk praktijk om wat kraampakketspullen te droppen. Ik had rekening gehouden met een drukke praktijk en weinig contact, maar eenmaal binnen was het leeg én was mijn vk er O+ Ze vond het zo leuk om Max weer te zien (hoe kan iemand dat zich allemaal herinneren!) en even gebabbeld. Zo tof :P

Max is zich nu even lekker moe aan het kruipen/tijgeren, dus mag zo zijn bed in. Ik krijg bezoek van mijn ouders vanmiddag, dus kan niet de hort op }:| Ik denk dat ik meteen erna richting terras ga met Max. Genieten maar van het weer!
  woensdag 17 mei 2017 @ 10:18:55 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170997736
Ik heb trouwens 2 kleine verschuifbare salontafels staan in de huiskamer en die gaan echt de hele kamer door :') Niks leuker dan je om de poten heen krullen, of eronder liggen en je benen strekken zodat de tafel omhoog gaat.
pi_170999128
Selv wat fijn dat je man er wat in heeft gekregen met de fles. Papa power ^O^

Mies fijn dat het beter gaat. Nou hoop ik dat ze alle ellende heeft gehad :*
Lekker gaan als je wat wil doen, lijkt me heerlijk als je naar het strand kan gaan.

Hier ook maanden een kwijlende bijtende baby gehad. Elke keer dacht ik dat er nu dan eindelijk een tand zou komen want dat kon toch niet anders... wel dus :')
Maar nu gaat het ineens ook snel en is nummer 4 in aantocht. Ik merk dat Stijn in zijn oren gaat pulken als het echt zover is

Ik heb net gepumpt en zit nu met een heerlijke kop koffie in de tuin. Stijn slaapt door al het lawaai van de verbouwing op zolder heen en peuter loopt met de tuinslang door de tuin heen O+

Chanty is je meisje inmiddels beter?

Quoi goed stats ^O^ mooi in lijn toch.
Leuk dat de vk jullie nog herkende en tijd had voor een praatje
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:15:46 #126
73386 Fazz
onderweg
pi_171000215
Steady groei Quoi! Mooi dat hij eigenlijk al vanaf het begin zo z'n eigen lijn volgt :)

Beterschap voor A Chanty :*

Fijn dat het bij papa wel goed gaat Selv, hopelijk volgt het kdv snel...

De eerste voorzichtige lachjes zijn hier gespot, heerlijk weer O+ Ik ben er ondanks hitte wel even op uit, de peuter is nog steeds niet helemaal beter. Thuis blijven is nu uitdagender dan er op uit dus we zitten bij het theehuisje in het bos hier, onder de parasol 8-)
pi_171000470
Mooie stats Quoi!

Wij zijn vandaag met z'n drieën thuis. Ik geniet ook echt van onze tuin momenteel. Veel schaduw,in de middag wat meer zon. Het is echt onze buitenhuiskamer met dit weer.
pi_171004474
Goede stats Quoi! Max doet het allemaal maar super :)

Fazz, die eerste lachjes zijn zo tof he?

M. en ik zijn naar een meertje geweest en hebben onder een boom gepicknickt O+ Heerlijk! O+

Wat geven jullie je baby's naast melk nog meer te drinken?
pi_171004709
Wat een weertje. O+

Peuter vermaakt zich al de hele dag met een met water gevulde flexibele wasmand en een gietertje en L. zit in de wipstoel, bij mij of in de box te chillen. De leven dit hoor. O+
pi_171004835
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:08 schreef Mies_poes het volgende:
Goede stats Quoi! Max doet het allemaal maar super :)

Fazz, die eerste lachjes zijn zo tof he?

M. en ik zijn naar een meertje geweest en hebben onder een boom gepicknickt O+ Heerlijk! O+

Wat geven jullie je baby's naast melk nog meer te drinken?
Niks, want nog geen zes maanden :) Als je borstvoeding geeft, is onbeperkt de borst voldoende. Als je flesvoeding geeft, kun je water bijgeven.
pi_171005120
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:21 schreef WupWup het volgende:

[..]

Niks, want nog geen zes maanden :) Als je borstvoeding geeft, is onbeperkt de borst voldoende. Als je flesvoeding geeft, kun je water bijgeven.
Wanneer begin je dan met ook ander drinken aan te bieden? Ik bedoel, ik blijf niet nog acht jaar borstvoeding geven :P
  woensdag 17 mei 2017 @ 15:35:47 #132
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171005145
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:34 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Wanneer begin je dan met ook ander drinken aan te bieden? Ik bedoel, ik blijf niet nog acht jaar borstvoeding geven :P
Je kunt bij tussendoortjes drinken aanbieden :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171005263
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:35 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Je kunt bij tussendoortjes drinken aanbieden :)
Dat doe ik, maar ik ben benieuwd wat anderen geven. Ik geef bij het brood wat drinken en bij de tussendoortjes ook. Water, slappe thee of roosvicee laxo. Die laatste bevat wat te veel suiker naar mijn zin, maar ze poept er goed op en zonder niet. (Ik verdedig mezelf vast, merk ik :+ )
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:52:49 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171007235
Flesvoeding natuurlijk, maar wij geven water, verder niks.

Wat heerlijk hè dat blotebabyvoetjesweer 8-)
pi_171007618
Ik geef nog niets anders qua vocht. Ze komt nog elke nacht en ik ben bang dat als ik overdag minder BV aanbied ze nog vaker 's nachts komt. Volgens het schema van Kleintjes staat er vanaf 11 maanden dacht ik :P maar dat volg ik niet echt.

Na de afspraak mocht ik naar huis dus even buiten geweest met M O+ Alleen was ze moe dus ze vond het niet zo boeiend allemaal :')
pi_171007634
Heerlijk weer idd O+ ik hou ervan

Mies ik geef Stijn een rietjes beker met water. Dat doe ik al vanaf 6 maanden. Na een tijdje kauwen en sabbelen kreeg hij er per ongeluk wat uit en nu weet hij precies hoe het moet maar hij laat het ook weer uit zijn mond lopen :') leuk spelletje
Maar andere dingen bied ik niet aan. Zolang hij niet weet dat er nog wat anders bestaat vind ik dit prima. Peuter drinkt nog steeds alleen maar water (thuis...bij opa en oma krijgt hij limonade)
  woensdag 17 mei 2017 @ 17:09:32 #137
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171007696
Bij de oudste deed ik hetzelfde als Ikke. Ik gaf met een maand of 6 de Hema rietjesbeker met water, al spelenderwijs heeft ze daar uit leren drinken. Denk dat ik dat nu weer doe als baby 6 maanden is :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 17 mei 2017 @ 17:14:25 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171007832
Bij het cb zeiden ze dat ik mag gaan oefenen met een open :o beker! Nou, ik zal het eens proberen.
pi_171008291
Wat goed van jullie! M. krijgt een flesje water/thee/roosvicee en doet daar de hele dag mee (150cc) en ze komt nog net zo vaak voor de borst :s)
pi_171009115
Water of fruit"thee"
pi_171009789
Open beker kan prima, Q. En met dit mooie weer kan je ze lekker buiten zelf laten kliederen. :Y)

Peuter drinkt thuis nog steeds alleen water en melk, vanaf 8 maanden ongeveer denk ik. Buiten de deur mag ze altijd wel iets van ranja of appsap of zo. :)

Mijn twee dames hebben elkaar helemaal gevonden. O+ Peuter vond L. al wel heel leuk en interessant, maar L. lacht nu ook steeds terug en kraait naar haar grote zus, die dat op haar beurt weer helemaal leuk vindt. Wat heerlijk is dat toch. O+
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:51:50 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_171009943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:52 schreef Quoi het volgende:
Flesvoeding natuurlijk, maar wij geven water, verder niks.

Wat heerlijk hè dat blotebabyvoetjesweer 8-)
Q, mijn dochter heeft heel goed uit deze bekertjes leren drinken. Zijn ook nog eens goed voor de lip/mond motoriek..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link in spoiler ivm de grootte ervan.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:15:02 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171010511
Ik ga het proberen! Thanks voor de linkjes en ervaringen :)
pi_171011893
Ik dacht dat Kleintjes het zelfs over een jaar heeft. Met als gedachtegang dat wat je baby aan ander vocht drinkt, hij niet aan de borst drinkt en dat je dan dus in principe afbouwt. Je kunt je afvragen of dat heel erg is of onderdeel van het natuurlijk proces tot spenen. Bij de peuter gaf ik geloof ik een beker water vanaf acht maanden ofzo.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 22:41:00 #145
269689 crew  Viv
pi_171016269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:14 schreef Quoi het volgende:
Bij het cb zeiden ze dat ik mag gaan oefenen met een open :o beker! Nou, ik zal het eens proberen.
Wij gaan proberen de tuitbeker/rietjesbeker/etc toestanden over te slaan en oefenen nu met de Babycup, die kunnen ze al jong zelf vasthouden omdat er maar 50 ml in past: http://www.babycup.co.uk/(...)n-drinking-cups.html
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:06:49 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171017074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wij gaan proberen de tuitbeker/rietjesbeker/etc toestanden over te slaan en oefenen nu met de Babycup, die kunnen ze al jong zelf vasthouden omdat er maar 50 ml in past: http://www.babycup.co.uk/(...)n-drinking-cups.html
Van die foto's op de website word ik al blij :) Ik krijg er gewoon zin in!

nu Max nog
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 23:16:39 #147
269689 crew  Viv
pi_171017449
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:06 schreef Quoi het volgende:
Van die foto's op de website word ik al blij :) Ik krijg er gewoon zin in!

nu Max nog
Hier nu 2 keer geoefend met water, ze hapt enthousiast in de rand als je het bekertje voor haar vasthoudt. Haar onderste 2 tandjes zijn net een paar mm door dus dat tikt mooi haha. Bij het zelf doen pakt ze het nog verkeerd vast (met de vingers in het water) en wordt ze boos als je haar een beetje probeert te helpen. :') Ze kiept het binnen 2 seconden leeg op tafel met een blik van "Zo, was dat nu zo moeilijk? :{w " O+
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:36:49 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171018000
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hier nu 2 keer geoefend met water, ze hapt enthousiast in de rand als je het bekertje voor haar vasthoudt. Haar onderste 2 tandjes zijn net een paar mm door dus dat tikt mooi haha. Bij het zelf doen pakt ze het nog verkeerd vast (met de vingers in het water) en wordt ze boos als je haar een beetje probeert te helpen. :') Ze kiept het binnen 2 seconden leeg op tafel met een blik van "Zo, was dat nu zo moeilijk? :{w " O+
Precies dat! :') lekker wapperen met een volle beker water. Met de rietjesbeker speelt ze ook alleen, ze weet wel hoe het moet maar drinkt buiten bv om nog niet veel water.

Vandaag had madame nog verhoging maar wel vrolijk dus morgen mag ze weer naar het kdv. Wat zouden jullie doen ; wel of niet inenten vrijdag? Van zo-woe koorts gehad dus.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171018858
Chanty ik denk dat ik het van morgen af zou laten hangen. Of ze koortsvrij is en de kdv dag goed is doorgekomen enzo

Wat doen jullie nu met die warmte s nachts aan bij jullie baby?
Ik heb een romper met korte mouwen gedaan en een dunne slaapzak met korte mouwen. Zou ze dan geen koude armen krijgen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 07:05:42 #150
269689 crew  Viv
pi_171020176
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 00:18 schreef Arja het volgende:
Wat doen jullie nu met die warmte s nachts aan bij jullie baby?
Ik heb een romper met korte mouwen gedaan en een dunne slaapzak met korte mouwen. Zou ze dan geen koude armen krijgen?
Hier alleen een romper met lange mouwen (ik had korte gedaan als we die in huis hadden), en een lakentje maar dat heeft ze weggetrappeld. De warmte blijft heel erg hangen in dit huis, en ze is van zichzelf al erg warm, dus ze was alsnog helemaal zweterig. Volgende keer zonder romper denk ik. :')
  donderdag 18 mei 2017 @ 07:08:16 #151
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171020181
Ik ben ook weer even zoekende. Vannacht had ze een mouwloze romper, truitje en dunne mouwloze slaapzak aan en dekentje tot haar middel maar ze was best zweterig toen ik haar uit bed haalde.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171020484
Hier een slaapzak zonder mouwen en een rompertje met korte mouwen. Haar armen voelden niet koud aan vanochtend.
Vandaag wordt het weer wat koeler, ben benieuwd of het in huis ook afkoelt.
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:01:13 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171020503
Ik was met fokkers op pad gisteravond dus Koos had haar alleen in bed gelegd gisteren. In alleen haar luier onder een lakentje :D
Maar ze heeft prima geslapen en was niet koud _O-

Vandaag maar eens kijken qua kleding, gek weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171020555
Kortemouwenromper + mouwloze slaapzak hier. Had hem voor de vorm onder een laken gelegd maar hij besloot dat als kussen te gebruiken en 180 graden gedraaid in bed te gaan slapen O+
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:27:50 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_171020732
Noud lag in kortemouwenromper en dunne badstof slaapzak. Maar wij slapen op zolder met de airco uit ivm baby dus dat wordt best warm.

Chanty, ik ga al zweten als ik je post lees :D dat zijn vier lagen joh :D

Miez, als je de ramen even goed open zet in de ochtend koelt het heerlijk af O+
disclaimer
pi_171020934
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:01 schreef Molo het volgende:
Ik was met fokkers op pad gisteravond dus Koos had haar alleen in bed gelegd gisteren. In alleen haar luier onder een lakentje :D
Maar ze heeft prima geslapen en was niet koud _O-

Vandaag maar eens kijken qua kleding, gek weer
Enmy zou dan haar luier uitgetrokken hebben.

Ik heb nu ook alle ramen tegen elkaar openstaan
pi_171021237
Stijn drinkt ook nog eigenlijk niks naast zijn fles. Hij speelt er alleen maar mee. Ik denkt dat je naast bv ook niks extra's hoeft te geven, of misschien kan je wat afgekolfde bv in een bekertje doen om het te oefenen?

Hier voor de nacht een mouwloze romper, pyjama trui en slaapzak zonder mouwen. Eigenlijk precies hetzelfde als anders :') hij heeft prima geslapen

Leuk die interactie tussen je kindjes hè O+ Stijn mist zijn broer ook heel erg als hij er niet is.

Hebben jullie dat ook dat je wel foto's en filmpjes kan blijven maken van je etend baby? Ik vind het zo mooi hoe hij alles zelf eet O+ ik kan daar echt van genieten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:21:13 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171021354
Zo Ikke, is dat een drumstick? En foto's van etende baby: check :)

Zal ik ook mijn duit nog even in het zakje doen? Korte mouwenromper en mouwloze zomerslaapzak. Was prima :) Het is ook inmiddels lekker afgekoeld.

Bij de gastouder is er een moeder die haar kind binnen de tuin zet, het hek (hoog en dicht) weer dichtdoet en wegrijdt in haar auto :o Misschien hebben ze in de auto een heel afscheidsritueel afgewerkt, maar toch, ik was flabbergasted. Dat jongetje blijft dan heel verlegen bij het hek staan omdat hij nog niet naar binnen durft.
pi_171021430
hier vannacht in zijn korte broekje wn shirt met korte mouwen zonder dekentje geslapen. net in rompertje zonder mouwen en broekje mee naar beneden 23 graden in de woonkamer maar hij had het toch wel fris dus nu een truitje aan. dinsdag hele dag alleen een rompertje. mijn meneer houd niet van dekentjes enzo.

zometeen intake bij een 2e gastouderbureau voor meer opvangkindjes.

en hij is een heuze speklap aan het worden. maat 56 is te kort en sommige dingen al te smal. dus nu al over aan het gaan op 62. wel nog veel te breed maar 56 kan echt niet meer whaha
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 09:30:22 #160
269689 crew  Viv
pi_171021488
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:11 schreef ikke_84 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je wel foto's en filmpjes kan blijven maken van je etend baby? Ik vind het zo mooi hoe hij alles zelf eet O+ ik kan daar echt van genieten.
Ja! O+ Ongeveer 9 van de 10 foto's die we nu doorsturen naar familie hebben met eten of drinken te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:21 schreef Quoi het volgende:
Misschien hebben ze in de auto een heel afscheidsritueel afgewerkt, maar toch, ik was flabbergasted.
Of juist niet, sommige kindjes klampen zich heel dramatisch vast aan hun moeder als er te veel nadruk op het afscheid ligt. Deze moeder neemt dan wel de gok dat de gastouder ook daadwerkelijk thuis is, er zal maar net wat zijn ofzo. :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')