abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170958328
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Met andere woorden zegt hij dus dat ze in de speeltuin moeten gaan spelen, want voor PSV zijn ze niet goed genoeg.

Heeft niets met 'uitproberen' te maken. Hij weet wat hij aan die spelers heeft. Als hij vond dat om speltechnische redenen die andere wissels beter waren, prima, maar dan moet hij dat zeggen. De speeltuinvergelijking is dom en demotiverend.
Mee eens, net zoals die tweet van Gudmundsson niet heel handig is, is zo'n uitspraak van Cocu dat ook niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 15 mei 2017 @ 13:34:47 #77
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_170958350
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Snap dan ook niet dat je als jonge buitenlandse speler bij psv gaat spelen maar goed :')
In het buitenland zullen ze wel denken dat alle Nederlandse clubs net als Ajax zijn.
Chaos is a ladder
  maandag 15 mei 2017 @ 15:32:27 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170960372
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het buitenland zullen ze wel denken dat alle Nederlandse clubs net als Ajax zijn.
Ik denk dat deze spelers gewoon heel graag de kans krijgen om, binnen een club uit een betere competitie, te laten zien wat ze kunnen. Tel daarbij op dat PSV in de afgelopen jaren wel heel nadrukkelijk naar buiten heeft geroepen dat ze meer met eigen jeugd wilde gaan werken en de keuze voor PSV is niet onlogisch. Zeker niet omdat er bij Ajax al heel veel (internationale) jongens rondliepen voor zijn positie.

Helaas is PSV zijn eigen glazen in aan het gooien. Kijk, ook bij Ajax slaagt niet elk groot jong talent, maar in ieder geval krijgen ze de kans. En als ze niet voldoen, dan is er in de jaren daarvoor genoeg hype omheen gecreŽerd dat ze toch nog redelijk verkocht worden. Clubs hebben dan toch altijd het idee dat 'zij zo'n talentvolle speler wel aan het voetballen krijgen'. Kijk naar een Fisher, El Ghazi, Kishna. Gefaald bij Ajax, maar wel redelijk doorverkocht volgens mij?

PSV heeft bakken met talent binnengehaald van over de hele wereld, met de legitimatie dat die jongens voor die posities in de eigen jeugd niet rondliepen (hetzelfde argument wat Ajax gebruikt). Alleen waar Ajax ze vervolgens een kans geeft, laat PSV ze veel te lang aanmodderen op een te laag niveau.

Ik blijf er bij dat Ajax soms te opportunistisch is bij het inpassen van jeugd, maar dat maakt wel dat grote talenten een kans ruiken en hard gaan werken. Bij PSV maakt het niet uit wat je doet, want je komt er toch niet tussen. En dan kan het best zijn dat die jongens gewoon ook echt niet goed genoeg zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen hol van.
  maandag 15 mei 2017 @ 15:37:05 #79
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_170960440
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat deze spelers gewoon heel graag de kans krijgen om, binnen een club uit een betere competitie, te laten zien wat ze kunnen. Tel daarbij op dat PSV in de afgelopen jaren wel heel nadrukkelijk naar buiten heeft geroepen dat ze meer met eigen jeugd wilde gaan werken en de keuze voor PSV is niet onlogisch. Zeker niet omdat er bij Ajax al heel veel (internationale) jongens rondliepen voor zijn positie.

Helaas is PSV zijn eigen glazen in aan het gooien. Kijk, ook bij Ajax slaagt niet elk groot jong talent, maar in ieder geval krijgen ze de kans. En als ze niet voldoen, dan is er in de jaren daarvoor genoeg hype omheen gecreŽerd dat ze toch nog redelijk verkocht worden. Clubs hebben dan toch altijd het idee dat 'zij zo'n talentvolle speler wel aan het voetballen krijgen'. Kijk naar een Fisher, El Ghazi, Kishna. Gefaald bij Ajax, maar wel redelijk doorverkocht volgens mij?

PSV heeft bakken met talent binnengehaald van over de hele wereld, met de legitimatie dat die jongens voor die posities in de eigen jeugd niet rondliepen (hetzelfde argument wat Ajax gebruikt). Alleen waar Ajax ze vervolgens een kans geeft, laat PSV ze veel te lang aanmodderen op een te laag niveau.

Ik blijf er bij dat Ajax soms te opportunistisch is bij het inpassen van jeugd, maar dat maakt wel dat grote talenten een kans ruiken en hard gaan werken. Bij PSV maakt het niet uit wat je doet, want je komt er toch niet tussen. En dan kan het best zijn dat die jongens gewoon ook echt niet goed genoeg zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen hol van.
Als al die talenten niet goed genoeg zijn mag Brands zich dat wel heel erg aanrekenen. Er is ook niet echt een plan met die talenten heb ik het idee, in de jeugd werken aan de zwakke punten en daarna steeds meer minuten geven. Maar goed het heeft nooit echt in de PSV-cultuur gepast dus die omslag heeft misschien wat tijd nodig.

Helpt ook niet mee dat een Bergwijn wel voldoende kansen heeft gekregen maar het dan niet echt waar heeft kunnen maken.
Chaos is a ladder
  maandag 15 mei 2017 @ 15:55:53 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170960792
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als al die talenten niet goed genoeg zijn mag Brands zich dat wel heel erg aanrekenen. Er is ook niet echt een plan met die talenten heb ik het idee, in de jeugd werken aan de zwakke punten en daarna steeds meer minuten geven. Maar goed het heeft nooit echt in de PSV-cultuur gepast dus die omslag heeft misschien wat tijd nodig.

Helpt ook niet mee dat een Bergwijn wel voldoende kansen heeft gekregen maar het dan niet echt waar heeft kunnen maken.
Ik heb mijn ideeŽn daarover hier al vaker gepost. Bij Ajax hebben ze een vaste cultuur, waarbij spelers vanaf de D-tjes al weten wat er in de basis van hun verwacht wordt op de positie die ze ambiŽren. Spelers worden opgeleid in een vast raamwerk en dat biedt houvast, daardoor is het veel eenvoudiger om spelers in te passen in een hoger elftal en zakt een elftal als geheel zelden door de ondergrens. En als je scouting klopt en je durft geld uit te geven, weet je ook precies wat je nodig hebt in je elftal. Bij Ajax is lang geklungeld, maar het lijkt nu toch alsof ze dat samenspel weer op de rit hebben. Al moet je dit eenmalige succes ook weer niet groter maken dan het is.

Maar goed, dat samenspel en die vaste structuur....Bij PSV is dat er niet. Ze zijn daar wel druk mee bezig, maar dat heeft inderdaad een aantal jaren en lichtingen nodig. Neemt niet weg dat je in de tussentijd wel gewoon kunt investeren op het individueel beter maken van je grootste talenten. En ook dat schijnt niet te lukken. Als ik een Gudmondson zie spelen, of een Piroe, dan zijn die nu gewoon toe aan een echte stap hogerop.

Maar ook zo'n Beto da Silva. Groot talent op de spitspositie, ťťn van Peru's grootste talenten overall. Komt bij PSV, mag in Jong een beetje op de flank ballen, doet het daar niet geweldig maar ook niet beroerd. Geef hem dan op zijn minst een paar weken de kans op zijn beste positie. Ja, dan moet een andere spits misschien even banken, maar als je dat er niet voor over hebt, dan had je die gozer nooit vanuit Peru moeten laten komen.
  maandag 15 mei 2017 @ 16:34:18 #81
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_170961691
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb mijn ideeŽn daarover hier al vaker gepost. Bij Ajax hebben ze een vaste cultuur, waarbij spelers vanaf de D-tjes al weten wat er in de basis van hun verwacht wordt op de positie die ze ambiŽren. Spelers worden opgeleid in een vast raamwerk en dat biedt houvast, daardoor is het veel eenvoudiger om spelers in te passen in een hoger elftal en zakt een elftal als geheel zelden door de ondergrens. En als je scouting klopt en je durft geld uit te geven, weet je ook precies wat je nodig hebt in je elftal. Bij Ajax is lang geklungeld, maar het lijkt nu toch alsof ze dat samenspel weer op de rit hebben. Al moet je dit eenmalige succes ook weer niet groter maken dan het is.
Dat speelt zeker mee om spelers makkelijker in te laten passen, maar dat is bij PSV toch ook wel te doen. Die spelen ook al jaren 4-3-3 volgens mij, dus dat hoeft toch geen probleem te zijn (geen idee hoe Jong PSV speelt daarmee). En bij Ajax is het nu ook op zijn plaats gevallen door een beetje geluk en opportunisme (de komst van Ziyech had niks met beleid te maken natuurlijk)
quote:
Maar goed, dat samenspel en die vaste structuur....Bij PSV is dat er niet. Ze zijn daar wel druk mee bezig, maar dat heeft inderdaad een aantal jaren en lichtingen nodig. Neemt niet weg dat je in de tussentijd wel gewoon kunt investeren op het individueel beter maken van je grootste talenten. En ook dat schijnt niet te lukken. Als ik een Gudmondson zie spelen, of een Piroe, dan zijn die nu gewoon toe aan een echte stap hogerop.

Maar ook zo'n Beto da Silva. Groot talent op de spitspositie, ťťn van Peru's grootste talenten overall. Komt bij PSV, mag in Jong een beetje op de flank ballen, doet het daar niet geweldig maar ook niet beroerd. Geef hem dan op zijn minst een paar weken de kans op zijn beste positie. Ja, dan moet een andere spits misschien even banken, maar als je dat er niet voor over hebt, dan had je die gozer nooit vanuit Peru moeten laten komen.
Gudmondsson is ook een spits? Als je dan ziet dat er best wat alternatieven zijn voor De Jong vraag je je af waarom hij zolang mocht blijven staan. Voor jullie te hopen dat die vertrekt deze zomer.
Chaos is a ladder
pi_170962430
T zou leuk zijn om eens te gaan kijken wie er nou allemaal dit seizoen op de flanken hebben gestaan, MUH 4-3-3
pi_170962735
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

Gudmondsson is ook een spits? Als je dan ziet dat er best wat alternatieven zijn voor De Jong vraag je je af waarom hij zolang mocht blijven staan. Voor jullie te hopen dat die vertrekt deze zomer.
Zelf gaf de Jong al aan te verwachten dat hij volgend seizoen nog bij PSV speelt. Gezien zijn mislukte seizoen verwacht ik dat ook.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170965324
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:35 schreef Bos81 het volgende:
Het is gewoon tijd voor een nieuwe trainer. Hij heeft het niet slecht gedaan met 2 titels in 4 jaar. Maar de rek is er uit en de chemie is weg
Cocu overtuigd niet echt nee. Meer een trainer voor een middenmoter.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_170965805
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:24 schreef eight het volgende:

[..]

Cocu overtuigd niet echt nee. Meer een trainer voor een middenmoter.
Misschien een raar idee, maar ik vind Ron Jans altijd wel een type voor PSV op de een of andere manier.
Rational arguments don't usually work on religious people. Otherwise, there wouldn't be religious people.
  maandag 15 mei 2017 @ 19:44:35 #86
453928 PSVCL
Kampioen 17-18
pi_170966098
Rosaria,Lammers en Gudhmonson komend seizoen vast bij de selectie halen.
2 goede buitenspelers (oa Lozano) kopen.

Achterin was het wel weer goed dit seizoen ,samen met ajax de minste tegengoals en maar 2x verloren.
Hopen dat iig Moreno nog een jaartje blijft.

Arias zal helaas wel vertrekken ipv daarvan zie ik Trouppe van Utrecht graag komen.
Op het middenveld mag Propper vertrekken , was met zijn hoofd volgens mij ook al bij een andere club (Zenit)

Ben benieuwd wat voor PSV er na de zomer op de mat staat..sowieso weer een vers elftal!
  maandag 15 mei 2017 @ 20:03:55 #87
57068 Bos81
Born to lose....
pi_170966812
quote:
19s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Misschien een raar idee, maar ik vind Ron Jans altijd wel een type voor PSV op de een of andere manier.
Ron Jans heeft net een nieuwe functie binnen de KNVB, weet niet of hij makkelijk los te weken zal zijn
.. but I'm living to win
"Geef me een joint" , zei de Goudvis, " Dan word ik haai"
pi_170966857
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ron Jans heeft net een nieuwe functie binnen de KNVB, weet niet of hij makkelijk los te weken zal zijn
Dat ging toch niet door?
Rational arguments don't usually work on religious people. Otherwise, there wouldn't be religious people.
pi_170966865
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

toch niet
  maandag 15 mei 2017 @ 20:06:50 #90
57068 Bos81
Born to lose....
pi_170966900
quote:
19s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat ging toch niet door?
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:05 schreef Adames het volgende:

[..]

toch niet
Oh dat nieuws heb ik dan gemist
.. but I'm living to win
"Geef me een joint" , zei de Goudvis, " Dan word ik haai"
  maandag 15 mei 2017 @ 20:08:24 #91
147130 Lange_Lans
#FREEJANCEES
pi_170966958
quote:

[..]

Ik ben een beetje Ron Jans-moe.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&lt
  maandag 15 mei 2017 @ 20:09:33 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170967002
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

ok dan gaat t nie door
  maandag 15 mei 2017 @ 20:13:14 #93
147130 Lange_Lans
#FREEJANCEES
pi_170967116
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ok dan gaat t nie door
Karikatuur van zichzelf en camerageil. Fijn dat het niet door gaat.
VBL / De stylist
  maandag 15 mei 2017 @ 20:16:06 #94
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_170967192
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

nx7jPt.gif
Chaos is a ladder
pi_170967207
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Karikatuur van zichzelf en camerageil. Fijn dat het niet door gaat.
ik hoop dat die naar psv komt :)
  maandag 15 mei 2017 @ 20:17:17 #96
147130 Lange_Lans
#FREEJANCEES
pi_170967221
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef Adames het volgende:

[..]

ik hoop dat die naar psv komt :)
Snap ik. Ik hoop bijvoorbeeld dat De Boer terug naar Ajax gaat.
VBL / De stylist
pi_170967247
quote:

[..]

Dat is een raar idee ja :D

Misschien als assistent of iets in de jeugd....
  maandag 15 mei 2017 @ 20:18:09 #98
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_170967249
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Rosaria,Lammers en Gudhmonson komend seizoen vast bij de selectie halen.
2 goede buitenspelers (oa Lozano) kopen.

Achterin was het wel weer goed dit seizoen ,samen met ajax de minste tegengoals en maar 2x verloren.
Hopen dat iig Moreno nog een jaartje blijft.

Arias zal helaas wel vertrekken ipv daarvan zie ik Trouppe van Utrecht graag komen.
Op het middenveld mag Propper vertrekken , was met zijn hoofd volgens mij ook al bij een andere club (Zenit)

Ben benieuwd wat voor PSV er na de zomer op de mat staat..sowieso weer een vers elftal!
Jullie kunnen Lozano helemaal niet betalen, die heeft een prijskaartje van 15-20 miljoen.
Chaos is a ladder
pi_170967290
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jullie kunnen Lozano helemaal niet betalen, die heeft een prijskaartje van 15-20 miljoen.
Gewoon ruilen voor S. en L. de Jong

(dat S. gehuurd is boeit hierin niet)
pi_170967321
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een raar idee ja :D

Misschien als assistent of iets in de jeugd....
Als opvolger van die andere ex-PEC trainer Langeler
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')