abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2017 @ 13:48:52 #41
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170958580
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:21 schreef Atak het volgende:
Ik had deze meiden een hele lange tijd niet gezien. Toen ik zag hoe dik ze waren, zelfs die skinny dame die altijd links staat, schok ik mij dood. Betere naam zou Ob3se zijn. Als ze niet als hun moeder willen eindigen moeten ze wel opletten wat ze in hun bekkie proppen.
Ach, twee ervan zijn altijd al flinke meiden geweest. Niks van de laatste tijd, zo zijn ze gewoon.

Let wel, ik zeg 'flink', niet 'moddervet'. Daar zit een verschil tussen.

pi_170959368
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:48 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ach, twee ervan zijn altijd al flinke meiden geweest. Niks van de laatste tijd, zo zijn ze gewoon.

Let wel, ik zeg 'flink', niet 'moddervet'. Daar zit een verschil tussen.

enige dikke was toen Shelley maar die is allang flink afgevallen
pi_170959734
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:48 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ach, twee ervan zijn altijd al flinke meiden geweest. Niks van de laatste tijd, zo zijn ze gewoon.

Let wel, ik zeg 'flink', niet 'moddervet'. Daar zit een verschil tussen.

Die twee zusjes waren altijd dun. Ook in die video. De enige die er vet uitziet is die pinda. Bekijk maar de dikte van de armen en benen.

Dat is trouwens ook geen excuus. Dik wordt je door verkeerde voeding en meestal zijn het de ouders die de voeding van de kinderen bepaalt.

Als je elke dag aan de vette hap zit dan wordt je in No time obese. Ik eet ook veel maar geen zout, suiker of ongezond vet. Veel eten kan heel goed als je het maar gezond doet.
pi_170959739
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:56 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

echt hoor _O-
Alleen die van 2014 van Nederland is wel lekker :D
Rest is echt :r
Was ook maar een matig nummer, maar ben het in de loop van de tijd iets meer gaan waarderen
  Redactie Frontpage maandag 15 mei 2017 @ 20:33:44 #45
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_170967824
De lekkerste van die dames (de blonde) neukt met een Turk :(
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_171006764
quote:
13s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:33 schreef Djeez het volgende:
De lekkerste van die dames (de blonde) neukt met een Turk :(
Turken zijn geil man
pi_171007065
Ze kunnen goed zingen, maar echt pakkende nummers hebben ze niet.
pi_171007344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:46 schreef Bananenpap het volgende:
Ze kunnen goed zingen, maar echt pakkende nummers hebben ze niet.
dit idd. En dan al die kut 12-jarigen juichen
pi_171011445
Ik heb dubbele gevoelens bij O'G3NE.

Enerzijds heb ik met ze te doen vanwege de verschrikkelijke situatie omtrent hun moeder en heb ik ongelooflijk veel respect voor het feit dat ze het op kunnen brengen om hier op deze manier mee om te gaan.

Helaas moet ik ook bekennen dat ik lights and shadows een irritant nummer vind dat me steeds meer irriteert naarmate ik het vaker op de radio hoor.

Daarnaast vind ik het songfestival een vreselijk afgezaagd concept en had ik ze nog veel meer gerespecteerd als ze hun muziek niet via die weg hadden gepromoot.

Ik weet dus echt niet zeker wat ik van ze moet vinden!
Niet te veel zuipen, maar ook niet te weinig!!
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:12:52 #50
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171011796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:46 schreef Bananenpap het volgende:
Ze kunnen goed zingen, maar echt pakkende nummers hebben ze niet.
Ze willen het te graag binnen de familie houden. Dan komen de royalties bij je familie terecht ipv bij externe schrijvers, dat zal deels de reden zijn.

Maar als je plaatjes slecht verkopen omdat ze zo saai zijn, zíjn er niet zo veel royalties. :')
pi_171014741
Ben ik de enige die shelly het geilste vind
pi_171015293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:59 schreef Linker_Rijstrook het volgende:
Ik heb dubbele gevoelens bij O'G3NE.

Enerzijds heb ik met ze te doen vanwege de verschrikkelijke situatie omtrent hun moeder en heb ik ongelooflijk veel respect voor het feit dat ze het op kunnen brengen om hier op deze manier mee om te gaan.

Helaas moet ik ook bekennen dat ik lights and shadows een irritant nummer vind dat me steeds meer irriteert naarmate ik het vaker op de radio hoor.

Daarnaast vind ik het songfestival een vreselijk afgezaagd concept en had ik ze nog veel meer gerespecteerd als ze hun muziek niet via die weg hadden gepromoot.

Ik weet dus echt niet zeker wat ik van ze moet vinden!
Lights and shadows is idd een verschrikkelijk nummer. Het begin is zo krachtig en daarna met die overgang naar het couplet is het meteen verneukt. Had lekker Magic of zo gestuurd was Nederland dan wel in de top 5 geëindigd.

Songfestival was tot een jaar of 2011 leuk maar daarna echt niet meer.
Leukste inzendingen van de afgelopen jaren zijn van Oekraïne.
Bijna geen een land heeft nog leuke inzendingen.
Die big 5 is behalve Italië pure aids maar mag altijd direct door naar de finale...
enige weinige hoogtepunten die echt goed waren waren lordi, Lena met satelliet en die oma's uit Rusland met een crematorium op het podium

Hilarische inzendingen uit het verleden waren oa euro neuro, Portugal 2011 en die Oostenrijkers met die sprookjeswolf op het podium. :D maar dat krijgen we ook nooit meer.
pi_171022468
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:12 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze willen het te graag binnen de familie houden. Dan komen de royalties bij je familie terecht ipv bij externe schrijvers, dat zal deels de reden zijn.

Maar als je plaatjes slecht verkopen omdat ze zo saai zijn, zíjn er niet zo veel royalties. :')
Dat nummer Magic vond ik trouwens wel leuk. Dacht eigenlijk dat dat een cover was, maar ik zie nu dat dat ook door die vader is geschreven.
pi_171022531
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:10 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Lights and shadows is idd een verschrikkelijk nummer. Het begin is zo krachtig en daarna met die overgang naar het couplet is het meteen verneukt. Had lekker Magic of zo gestuurd was Nederland dan wel in de top 5 geëindigd.

Songfestival was tot een jaar of 2011 leuk maar daarna echt niet meer.
Leukste inzendingen van de afgelopen jaren zijn van Oekraïne.
Bijna geen een land heeft nog leuke inzendingen.
Die big 5 is behalve Italië pure aids maar mag altijd direct door naar de finale...
enige weinige hoogtepunten die echt goed waren waren lordi, Lena met satelliet en die oma's uit Rusland met een crematorium op het podium

Hilarische inzendingen uit het verleden waren oa euro neuro, Portugal 2011 en die Oostenrijkers met die sprookjeswolf op het podium. :D maar dat krijgen we ook nooit meer.
Die acts die jij noemt waren leuk omdat je ze een beetje als boycot van het songfestival kon zien. Tegenwoordig probeert zowat elk land dat trucje waardoor het nu echt een complete freakshow is geworden. :')
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:07:42 #55
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_171023640




blond :9
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_171024631
Ik kies voor zwart
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:46:23 #57
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171025804
Ik vond het vals :X
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171025840
Dat nummer bestaat uit aaneengeregen cliche zinnetjes en tegeltjeswijsheden.
pi_171025866
Ik heb vooral moeite met de mentaliteit die ten grondslag ligt aan de opmars van acts als Og3ne. Namelijk dat goed kunnen zingen heilig wordt verklaard. Kennelijk is dat het enige criterium waarmee we in dit land talent meten.
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:50:19 #60
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171025897
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vooral moeite met de mentaliteit die ten grondslag ligt aan de opmars van acts als Og3ne. Namelijk dat goed kunnen zingen heilig wordt verklaard. Kennelijk is dat het enige criterium waarmee we in dit land talent meten.
Wat moeten ze nog meer kunnen?
wooblabalurg
pi_171026008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vooral moeite met de mentaliteit die ten grondslag ligt aan de opmars van acts als Og3ne. Namelijk dat goed kunnen zingen heilig wordt verklaard. Kennelijk is dat het enige criterium waarmee we in dit land talent meten.
Mee eens inderdaad. Het gaat alleen om de stem, geen aandacht voor de muziek. En dan vaak ook nog zingen op dat verschrikkelijke R&B maniertje waar de toon zo op en neer wiebelt.
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:57:56 #62
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171026105
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef Kiyoaki het volgende:

[..]

Mee eens inderdaad. Het gaat alleen om de stem, geen aandacht voor de muziek. En dan vaak ook nog zingen op dat verschrikkelijke R&B maniertje waar de toon zo op en neer wiebelt.
Zo goed is het anders niet. Dertien in een dozijn. En slecht geschreven. Inspiratieloos. Mss verdienen ze sympathie maar dat is dan over de rug van hun zieke moeder, wat ik niet vind kunnen. Maargoed, ik boycot dit soort aandachttrekkerij ook maar kwam dit topic tegen en moest even mijn mening ventileren.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171026360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat moeten ze nog meer kunnen?
Goede muziek maken is niet hetzelfde als zuiver zingen. Het dondert mij eerlijk gezegd niet of Jacques Brel in dit nummer zuiver zingt, het gaat om de tekst, de sfeer en de originaliteit van het lied:
pi_171026556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:07 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

blond :9
Die pinda moet telkens zijn buik inhouden. Ziet er echt ongemakkelijk uit.
pi_171027087
Mis Sieneke
pi_171027359
Ik heb nog nooit van die meiden gehoord: The Voice word dat soms op Netflix uitgezonden, zo nee dan zal ik het ook niet kijken :D :D :D
pi_171033976
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat moeten ze nog meer kunnen?
Je mist pijnlijk mijn punt. De user onder je snapt het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2017 19:16:04 ]
pi_171034061
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Die pinda moet telkens zijn buik inhouden. Ziet er echt ongemakkelijk uit.
'zijn' :')
Puntjes.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')