abonnement Unibet Coolblue
pi_170929355
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We moeten wel vaststellen dat de RTBF gewoon weer scoort, terwijl de VRT er meestal weinig van bakt.
Die stuurde ooit Telex.
pi_170929356
Wel lekker dat Nederland en België het de laatste jaren meer dan goed doen. Nederland scoort de laatste jaren erg sterk bij de jury's, bijzonder wel. Iets meer hype op social media en een betere startpositie en je komt al een stuk dichter bij een eventuele winst.

Overigens vond ik België ook helemaal niks. Nummer miste een eindschot + het was plagiaat.
pi_170929366
quote:
Dat was nog wel leuk :Y
pi_170929367
quote:
En dat mensen dan daarover nadenken he; DIT GAAT SCOREN, denk je niet Henk? Jazeker Fred _O- _O-
  zondag 14 mei 2017 @ 04:53:37 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170929368
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wel lekker dat Nederland en België het de laatste jaren meer dan goed doen. Nederland scoort de laatste jaren erg sterk bij de jury's, bijzonder wel. Iets meer hype op social media en een betere startpositie en je komt al een stuk dichter bij een eventuele winst.

Overigens vond ik België ook helemaal niks. Nummer miste een eindschot + het was plagiaat.
Mooi om te zien dat beiden het goed doen ja :) Waarbij de voorgaande twee inzendingen van België erg tof waren en van de afgelopen tien jaar Tom Dice nog steeds een van mijn favorieten is.

Eigenlijk vind ik de Belgen veel meer echt leuke nummers hebben gestuurd t.o.v. Nederland.

Wat betreft het missen van een eindschot (wat ik al vaker heb genoemd), is het vooral opvallend dat er bij Duitsland over wordt geklaagd dat het maar voortkabbelt en er een eindschot mist, maar het nummer van België juist zo geweldig is. Dat kan ik niet echt rijmen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170929371
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat beiden het goed doen ja :) Waarbij de voorgaande twee inzendingen van België erg tof waren en van de afgelopen tien jaar Tom Dice nog steeds een van mijn favorieten is.

Eigenlijk vind ik de Belgen veel meer echt leuke nummers hebben gestuurd t.o.v. Nederland.

Wat betreft het missen van een eindschot (wat ik al vaker heb genoemd), is het vooral opvallend dat er bij Duitsland over wordt geklaagd dat het maar voortkabbelt en er een eindschot mist, maar het nummer van België juist zo geweldig is. Dat kan ik niet echt rijmen.
Ik kan dat ook niet rijmen nee. Wel grappig dat Portugal nu wint en Anouk 9de werd met iets soortgelijks :D Verkeerde jaar, verkeerde plek zullen we maar zeggen.
  zondag 14 mei 2017 @ 04:59:17 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170929376
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik kan dat ook niet rijmen nee. Wel grappig dat Portugal nu wint en Anouk 9de werd met iets soortgelijks :D Verkeerde jaar, verkeerde plek zullen we maar zeggen.
Dat zei ik ook in een ander topic, dat het allemaal net goed moet vallen. Overigens was ik destijds ook al geen fan van Birds, dus dat klopt wel met dit jaar.

Maar als je bijvoorbeeld ziet dat Sunstroke Project met een redelijk vergelijkbaar nummer in 2010 als 22e eindigt en nu 3e wordt.

Hetzelfde kan je waarschijnlijk wel met meerdere nummers hebben. Only Teardrops zou bijvoorbeeld in veel jaren niet eens gewonnen hebben, maar in het jaar dat ze meedoen valt het net allemaal goed etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170929379
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zei ik ook in een ander topic, dat het allemaal net goed moet vallen. Overigens was ik destijds ook al geen fan van Birds, dus dat klopt wel met dit jaar.

Maar als je bijvoorbeeld ziet dat Sunstroke Project met een redelijk vergelijkbaar nummer in 2010 als 22e eindigt en nu 3e wordt.

Hetzelfde kan je waarschijnlijk wel met meerdere nummers hebben. Only Teardrops zou bijvoorbeeld in veel jaren niet eens gewonnen hebben, maar in het jaar dat ze meedoen valt het net allemaal goed etc.
Jup. Het moet inderdaad net goed vallen.
  zondag 14 mei 2017 @ 05:01:16 #61
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170929380
quote:
7s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Roemeens jodelen was ook vermakelijk, verder blijft er weinig hangen bij mij.
Mwah, ik denk dat als de zangeres 40+ was geweest en daarmee heel erg had voldaan aan de verwachting, men het opeens veel minder vermakelijk had gevonden. Het heeft nu vooral iets aparts, omdat je niet verwacht dat zo'n fris jong meisje staat te jodelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 mei 2017 @ 05:02:55 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170929381
Ah nu wordt de hoop van Nathan Trent om lekker in Europa te gaan cashen met zijn nummer hard in de grond geboord. Austria zero points :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170929382
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wel lekker dat Nederland en België het de laatste jaren meer dan goed doen. Nederland scoort de laatste jaren erg sterk bij de jury's, bijzonder wel. Iets meer hype op social media en een betere startpositie en je komt al een stuk dichter bij een eventuele winst.

Overigens vond ik België ook helemaal niks. Nummer miste een eindschot + het was plagiaat.
De publieksscore van Nederland was onthutsend zwak....
pi_170929396
Ik vond het geen best jaar. Het winnende lied vond ik bagger in het kwadraat. Finland onterecht niet door. O'G3ne toch een ietwat tegenvallend. Dat we als Nederland nooit meer winnen heb ik mij al lang bij neergelegd. Wij zijn geen populair land in Europa. Onze politici die als het maar even kan overal met vingertje omhoog. Onlangs nog die kwal Timmermans met Hongarije. Daarmee maak je je niet geliefd


Wel een paar leuke nummers van Roemenie, Wit Rusland, Belgie, Kroatie, maar dat was het dan wel. Ik denk zelfs dat als Australie niet een soort Bulgarije was geweest Portugal niet had gewonnen. Australie en Bulgarije visten in dezelfde vijver van jonge meisjes die in katzwijm vallen van Justin Bieber achtigen.

Felicitaties aan Portugal, het is een sympathiek mens, maar ik vond zijn lied helemaal niks. Het leek inderdaad op een dronken tor (Volkskrant) die in de Portugese taal La Vie En Rose zong in een zeer traag tempo met ontzettend eenvoudige pianoklanken, alsof een bejaarde RIchard Clayderman met schokkende armen de toetsen probeerde in te drukken.

Voor mij voor de vierde keer op rij een winnend lied dat mij totaal niet kan bekoren en waarvan ik overmorgen al niet meer weet hoe het gaat. Dit in grote tegenstelling tot bijvoorbeeld Roemenie, Wit Rusland, Belgie en Kroatie, maar ook winnaars uit het verleden, zoals Let's Shine A lLght (UK) of My Number One (Griekenland) of zelfs Azerrbaidjan (Running Scared) van de laatste jaren om maar te zwijgen van winnaars veel verder terug in de tijd, zoals Dana, Abba of Vicky Leandross. Wie weet nog precies hoe dit lied van die Portugees ging over 40 jaar? Ik schat alleen Greys als ze nog leeft en geholpen door een paar hoogbejaarde FOK kliekvriendjes die dan in huize Avondrood op zitten te scheppen over het afkraken van O'G3ne in dit jaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door WhiteBeard op 14-05-2017 07:30:18 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_170929400
Waarom zat die zus er niet gelijk bij?
pi_170929405
quote:
5s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:19 schreef Stien_Struis het volgende:
Waarom zat die zus er niet gelijk bij?
Geen idee. Ik heb zelfs begrepen dat haar broer het ESF maar niks vond. Wat heb je daar dan te zoeken?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_170929410
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:29 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb zelfs begrepen dat haar broer het ESF maar niks vond. Wat heb je daar dan te zoeken?
Zag het net in herhaling en duet met zus klinkt het al stuk beter.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 mei 2017 @ 07:59:18 #70
163650 Greys
pi_170929583
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik schat alleen Greys als ze nog leeft en geholpen door een paar hoogbejaarde FOK kliekvriendjes die dan in huize Avondrood op zitten te scheppen over het afkraken van O'G3ne in dit jaar.
Beste kerel, jij hebt afkraken úitgevonden dus je bent in geen enkele positie anderen daarvan te betichten. Geen enkele. Daarom neem ik geen woord van je ter harte. :)

Fijn leven verder, geobsedeerde griezel. Met je continue seksuele opmerkingen. Ontzettende trieste sneuneus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170929596
De jury van Bulgarije ook, geen punten aan de bovenste 7 (?) :D en volgens mij deden de Italiaanse en Portugese jury iets vergelijkbaars. :')
pi_170929698
quote:
10s.gif Op zondag 14 mei 2017 07:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Beste kerel, jij hebt afkraken úitgevonden dus je bent in geen enkele positie anderen daarvan te betichten. Geen enkele. Daarom neem ik geen woord van je ter harte. :)

Fijn leven verder, geobsedeerde griezel. Met je continue seksuele opmerkingen. Ontzettende trieste sneuneus.
Zo ken ik je weer
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 08:35:56 #73
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170929734
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vond het geen best jaar. Het winnende lied vond ik bagger in het kwadraat. Finland onterecht niet door. O'G3ne toch een ietwat tegenvallend. Dat we als Nederland nooit meer winnen heb ik mij al lang bij neergelegd. Wij zijn geen populair land in Europa. Onze politici die als het maar even kan overal met vingertje omhoog. Onlangs nog die kwal Timmermans met Hongarije. Daarmee maak je je niet geliefd


Wel een paar leuke nummers van Roemenie, Wit Rusland, Belgie, Kroatie, maar dat was het dan wel. Ik denk zelfs dat als Australie niet een soort Bulgarije was geweest Portugal niet had gewonnen. Australie en Bulgarije visten in dezelfde vijver van jonge meisjes die in katzwijm vallen van Justin Bieber achtigen.

Felicitaties aan Portugal, het is een sympathiek mens, maar ik vond zijn lied helemaal niks. Het leek inderdaad op een dronken tor (Volkskrant) die in de Portugese taal La Vie En Rose zong in een zeer traag tempo met ontzettend eenvoudige pianoklanken, alsof een bejaarde RIchard Clayderman met schokkende armen de toetsen probeerde in te drukken.

Voor mij voor de vierde keer op rij een winnend lied dat mij totaal niet kan bekoren en waarvan ik overmorgen al niet meer weet hoe het gaat. Dit in grote tegenstelling tot bijvoorbeeld Roemenie, Wit Rusland, Belgie en Kroatie, maar ook winnaars uit het verleden, zoals Let's Shine A lLght (UK) of My Number One (Griekenland) of zelfs Azerrbaidjan (Running Scared) van de laatste jaren om maar te zwijgen van winnaars veel verder terug in de tijd, zoals Dana, Abba of Vicky Leandross. Wie weet nog precies hoe dit lied van die Portugees ging over 40 jaar? Ik schat alleen Greys als ze nog leeft en geholpen door een paar hoogbejaarde FOK kliekvriendjes die dan in huize Avondrood op zitten te scheppen over het afkraken van O'G3ne in dit jaar.
Mijn gedachten bij jou post (in chronologische volgorde) :
- Totaal niet mening, maar smaken verschillen
- goede analyse van Bulgarije en Australië dat elkaar in de weg zitten
- En ja hoor weer de sneer naar esf-forum. Als je dat niet laten kunt, rot dan gauw een eind op, gladiool.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170929769
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:35 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Mijn gedachten bij jou post (in chronologische volgorde) :
- Totaal niet mening, maar smaken verschillen
- goede analyse van Bulgarije en Australië dat elkaar in de weg zitten
- En ja hoor weer de sneer naar esf-forum. Als je dat niet laten kunt, rot dan gauw een eind op, gladiool.
Ik heb het niet over het ESF forum hoor
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 09:27:53 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170930185
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:41 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het ESF forum hoor
Je weet wat ik bedoel. 'het zogenaamde kliekje' afzeiken. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170931146
Nou.

Gisteren was ik woedend, ben het nog steeds.

Qua resultaten was dit waarschijnlijk een nog slechter jaar dan vorig jaar. Ik ben het niet eens met de winnaar, maar dat weet iedereen al. Het is het lied zelf + de persoon die er achter zit. Ik ga daar verder niet over in detail treden maar als persoon vind ik hem ook zeer onaangenaam.

Verder vind ik het vrijwel triest dat Australië en Noorwegen de top 10 halen terwijl Armenië en het Verenigd Koninkrijk een VEEEEEL betere performance hadden neergezet die avond.

Ik heb zin in volgend jaar, dat heb ik altijd, alleen het enige waar ik niet naar uitkijk is om 42 saaie ballads te krijgen die allemaal zogenaamd 'echte muziek' moeten vertegenwoordigen en zogenaamd 'kunstzinnig en meningvol' zijn. Word een heel saai jaar volgend jaar, want ja, iedereen wil natuurlijk de winnaar nadoen!!! (Rocktrend na Finland 2006) (Newage-trend na Noorwegen 1995).
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170931491
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik kan dat ook niet rijmen nee. Wel grappig dat Portugal nu wint en Anouk 9de werd met iets soortgelijks :D Verkeerde jaar, verkeerde plek zullen we maar zeggen.
Het voornaamste verschil is dat Portugal ook heel goed scoorde bij de (televoting van de) ex-USSR landen. Daar pakt Nederland om de één of andere reden nooit iets.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 11:55:44 #78
375570 crew  Cyan9
pi_170932484
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Om met Salvador te spreken: mijn hoofd kan contact maken voor ons beiden. :7
Dan is bij deze dit topic geclaimd. :+
Ik voorzie iets prachtigs.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2017 @ 12:02:03 #79
43556 miss_dynastie
pi_170932561
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:31 schreef Nexum het volgende:
Nou.

Gisteren was ik woedend, ben het nog steeds.

Qua resultaten was dit waarschijnlijk een nog slechter jaar dan vorig jaar. Ik ben het niet eens met de winnaar, maar dat weet iedereen al. Het is het lied zelf + de persoon die er achter zit. Ik ga daar verder niet over in detail treden maar als persoon vind ik hem ook zeer onaangenaam.

Verder vind ik het vrijwel triest dat Australië en Noorwegen de top 10 halen terwijl Armenië en het Verenigd Koninkrijk een VEEEEEL betere performance hadden neergezet die avond.

Ik heb zin in volgend jaar, dat heb ik altijd, alleen het enige waar ik niet naar uitkijk is om 42 saaie ballads te krijgen die allemaal zogenaamd 'echte muziek' moeten vertegenwoordigen en zogenaamd 'kunstzinnig en meningvol' zijn. Word een heel saai jaar volgend jaar, want ja, iedereen wil natuurlijk de winnaar nadoen!!! (Rocktrend na Finland 2006) (Newage-trend na Noorwegen 1995).
41 bedoel je. Zweden stuurt gewoon hun normale sound en met een beetje pech zitten we in 2019 weer eens in Malmö :')
pi_170932863
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

41 bedoel je. Zweden stuurt gewoon hun normale sound en met een beetje pech zitten we in 2019 weer eens in Malmö :')
Het wordt wel weer eens tijd voor een Zweedse overwinning, ja :')
  zondag 14 mei 2017 @ 12:24:23 #81
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170932872
Het mag van mij altijd in Zweden plaatsvinden. Geweldige shows c_/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170932987
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vond het geen best jaar. Het winnende lied vond ik bagger in het kwadraat. Finland onterecht niet door. O'G3ne toch een ietwat tegenvallend. Dat we als Nederland nooit meer winnen heb ik mij al lang bij neergelegd. Wij zijn geen populair land in Europa. Onze politici die als het maar even kan overal met vingertje omhoog. Onlangs nog die kwal Timmermans met Hongarije. Daarmee maak je je niet geliefd


Wel een paar leuke nummers van Roemenie, Wit Rusland, Belgie, Kroatie, maar dat was het dan wel. Ik denk zelfs dat als Australie niet een soort Bulgarije was geweest Portugal niet had gewonnen. Australie en Bulgarije visten in dezelfde vijver van jonge meisjes die in katzwijm vallen van Justin Bieber achtigen.

Felicitaties aan Portugal, het is een sympathiek mens, maar ik vond zijn lied helemaal niks. Het leek inderdaad op een dronken tor (Volkskrant) die in de Portugese taal La Vie En Rose zong in een zeer traag tempo met ontzettend eenvoudige pianoklanken, alsof een bejaarde RIchard Clayderman met schokkende armen de toetsen probeerde in te drukken.

Voor mij voor de vierde keer op rij een winnend lied dat mij totaal niet kan bekoren en waarvan ik overmorgen al niet meer weet hoe het gaat. Dit in grote tegenstelling tot bijvoorbeeld Roemenie, Wit Rusland, Belgie en Kroatie, maar ook winnaars uit het verleden, zoals Let's Shine A lLght (UK) of My Number One (Griekenland) of zelfs Azerrbaidjan (Running Scared) van de laatste jaren om maar te zwijgen van winnaars veel verder terug in de tijd, zoals Dana, Abba of Vicky Leandross. Wie weet nog precies hoe dit lied van die Portugees ging over 40 jaar? Ik schat alleen Greys als ze nog leeft en geholpen door een paar hoogbejaarde FOK kliekvriendjes die dan in huize Avondrood op zitten te scheppen over het afkraken van O'G3ne in dit jaar.
Geen populair land in Europa? :') :') :') :') Mag ik je even herinneren aan 2014. TCL scoorde enorm bij televoting.
  zondag 14 mei 2017 @ 12:36:56 #83
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170933002
quote:
6s.gif Op zondag 14 mei 2017 04:49 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Die stuurde ooit Telex.
Helden, hun tijd ver vooruit; ook toen kon je al te goed voor esc zijn
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 14 mei 2017 @ 12:46:36 #84
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170933115
mijn gevoel bij deze editie:
jury afschaffen. Dat zijn dan zogenaamd professionals. Met alle respect, maar liedjes als NL, AT en N verdienden echt geen 12 hoor; nog niet geproken over die schandelijke cyprus-griekenland,- je moet maar durven zelfs, dat ze er mee wegkomen :{w - of de UK-AUS connectie. Australie ook veel te veel punten gekregen. Gelukkig heeft mi de televoter dit festival gered.

Kan min of meer met de uitslag leven> Persoonlijk mochten Moldavie en Roemenie wat later, en heeft vooral Frankrijk te weinig punten gekregen. Ben al bij dat Italie met hun afgezaagde eurosongconcept geflopt is. Ik haat die vent zanger van Portugal voor verschillende redenen, maar zijn winning song met z'n zus levert hem toch enige sympathie en terecht showmoment op
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_170933301
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:46 schreef misteriks het volgende:
mijn gevoel bij deze editie:
jury afschaffen. Dat zijn dan zogenaamd professionals. Met alle respect, maar liedjes als NL, AT en N verdienden echt geen 12 hoor; nog niet geproken over die schandelijke cyprus-griekenland,- je moet maar durven zelfs, dat ze er mee wegkomen :{w - of de UK-AUS connectie. Australie ook veel te veel punten gekregen. Gelukkig heeft mi de televoter dit festival gered.

Kan min of meer met de uitslag leven> Persoonlijk mochten Moldavie en Roemenie wat later, en heeft vooral Frankrijk te weinig punten gekregen. Ben al bij dat Italie met hun afgezaagde eurosongconcept geflopt is. Ik haat die vent zanger van Portugal voor verschillende redenen, maar zijn winning song met z'n zus levert hem toch enige sympathie en terecht showmoment op
Maar met alleen televoting is de balans helemaal zoek. Roemenië en Moldavië superhoog omdat kijkers gewoon simpel vermaak willen. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 14 mei 2017 @ 13:09:03 #86
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_170933440
Grappig ik vond het juist een erg goede editie qua nummers (presentatie was meh), heel erg blij met de zeer verdiende overwinning van Portugal.

Tot volgend jaar!
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2017 @ 13:13:15 #87
368283 ato
pi_170933499
Ik heb genoten van de Eurovisie week (en).

Nederland die plotseling opgehemeld werden en stegen in de polls.
Uiteindelijk met een EO en slechte regie toch nog 11e werd.
Mede door de goede uitvoering van de dames. Niets om voor te schamen.
En hee wij waren weer in de finale.
En heerlijk toch die hoge punten vanuit de oost vak jury, Polen, Bulgarije, Roemenië..

Portugal als winnaar

Italië de top favoriet uiteindelijk 6e geworden.
Moldavië verrassend derde

België die als top favoriet, plots zakte in de polls na slechte repetities.
Maar weer opkrabbelde en nog 4e werd.

Ik heb genoten van het commentaar hier. Wel of niet met elkaar eens.

Oh ja interval act van Jamala vond ik vreselijk, de streaker amusant.
En wie was de andere interval act uit Oekraïne? Dat vond ik wel mooi.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2017 @ 13:15:30 #88
368283 ato
pi_170933524
Ps presentatie vond ik ook minder. Prachtig decor, dat dan weer wel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170933724
Overigens hebben de Nederlandse en Belgische televoters over en weer 10 punten uitgedeeld.
  PR en moderator zondag 14 mei 2017 @ 13:27:45 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170933752
In mijn 'wensen'-lijstje heb ik wel 3 acts goed gehad :D

UK op 15, Polen en Israël op 22 en 23. En een paar die er net eentje naast zaten :P

Israël, Polen, Armenië, Hongarije, Denemarken, Portugal, UK, Oekraïne, België, Zweden en Bulgarije had ik 'ongeveer' of helemaal goed ingeschat :7

[ Bericht 27% gewijzigd door Moira op 14-05-2017 13:33:39 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2017 @ 13:29:24 #91
368283 ato
pi_170933780
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens hebben de Nederlandse en Belgische televoters over en weer 10 punten uitgedeeld.
De Nederlanders en Belgen die even over de grens gingen 😄
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 14 mei 2017 @ 13:32:58 #92
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170933817
Heerlijke week weer, blijft toch één van de mooiste weken van het jaar, zeker in combinatie met hier.....3 dagen met elkaar hoofden kijken, belachelijk eigenlijk :P

Maar toch vond ik de editie zelf in alles minder dan andere jaren. Presentatie, sfeer, zaal, het nummer, de uitvoering ervan. Kiev 2017 mweh...wel een aantal aardige nummers, maar ik denk dat daarvan alleen Blanche over een tijdje nog in mijn afspeellijst zal zitten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  PR en moderator zondag 14 mei 2017 @ 13:34:47 #93
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170933853
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heerlijke week weer, blijft toch één van de mooiste weken van het jaar, zeker in combinatie met hier.....3 dagen met elkaar hoofden kijken, belachelijk eigenlijk :P

Maar toch vond ik de editie zelf in alles minder dan andere jaren. Presentatie, sfeer, zaal, het nummer, de uitvoering ervan. Kiev 2017 mweh...wel een aantal aardige nummers, maar ik denk dat daarvan alleen Blanche over een tijdje nog in mijn afspeellijst zal zitten.
Sowieso was de hele show een schril contrast in vergelijking met het spetterende humoristische leuke Stockholm 2016 :N
Hopen dat Portugal het volgend jaar leuker doet *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 14-05-2017 13:45:32 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 14 mei 2017 @ 13:36:17 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170933887
Oostenrijk is trouwens 16e geworden zonder ook maar een enkel televote punt _O-

En Australië is 9e geworden met maar enkel 2 televote punten uit Denemarken :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170933914
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heerlijke week weer, blijft toch één van de mooiste weken van het jaar, zeker in combinatie met hier.....3 dagen met elkaar hoofden kijken, belachelijk eigenlijk :P

Maar toch vond ik de editie zelf in alles minder dan andere jaren. Presentatie, sfeer, zaal, het nummer, de uitvoering ervan. Kiev 2017 mweh...wel een aantal aardige nummers, maar ik denk dat daarvan alleen Blanche over een tijdje nog in mijn afspeellijst zal zitten.
Ik denk dat de overwinning van Portugal veel goedmaakt dit jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170933949
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Moira. het volgende:
Oostenrijk is trouwens 16e geworden zonder ook maar een enkel televote punt _O-

En Australië is 9e geworden met maar enkel 2 televote punten uit Denemarken :')
Denemarken was het enige land waar televoters ooit een punt gaven aan de Toppers, dus die hebben sowieso wel een bijzondere smaak :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zondag 14 mei 2017 @ 13:41:05 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170933993
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Denemarken was het enige land waar televoters ooit een punt gaven aan de Toppers, dus die hebben sowieso wel een bijzondere smaak :P
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170934002
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heerlijke week weer, blijft toch één van de mooiste weken van het jaar, zeker in combinatie met hier.....3 dagen met elkaar hoofden kijken, belachelijk eigenlijk :P

Maar toch vond ik de editie zelf in alles minder dan andere jaren. Presentatie, sfeer, zaal, het nummer, de uitvoering ervan. Kiev 2017 mweh...wel een aantal aardige nummers, maar ik denk dat daarvan alleen Blanche over een tijdje nog in mijn afspeellijst zal zitten.
Ik vond ook erg erbarmelijk ja. Flauwe "grappen", nutteloze intervals, het diepbedroefde Engels van de heren..... Om nog maar te zwijgen van de resultaten, ik vind de televoters objectiever dan de jury zelf dit jaar (lees Griekenland-Cyprus, Scandinavië-Zweden, Roemenië-Moldavië) :')

Erger dan dit kan het volgend jaar tenminste niet worden, niet?
  PR en moderator zondag 14 mei 2017 @ 13:43:58 #99
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170934062
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:41 schreef greko1995 het volgende:
Erger dan dit kan het volgend jaar tenminste niet worden, niet?
Sowieso niet, er is daarin denk ik ook wel een verschil tussen oost en west. Portugal is west-europa dus die humor zal ons eerder liggen dan de 'humor' van de oost-Europezen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 14 mei 2017 @ 13:44:26 #100
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170934069
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso was de hele show een schril contrast in vergelijking met het spetterende humoristische leuke Stockholm 2017 :N
Hopen dat Portugal het volgend jaar leuker doet *O*
Was dat niet vorig jaar?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')