abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 mei 2017 @ 21:46:47 #26
370431 drakin
vurig typje
pi_170947798
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:38 schreef b2py het volgende:
ROTTERDAM!
Dat riep net iemand in de trein.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_170948823
Stonede gedachte over hekken langs het spoor: Als het maar één leven redt, is het het waard, alhoewel ik liever brede, goedgevulde sloten zie :) En ondergronds in de bebouwde kom op termijn.
Bier.
  Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 23:23:26 #28
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170950736
Inmiddels rijdt de WestfalenBahn alweer zo'n 1,5 jaar over de Emslandstrecke met hun FLIRT3's. Als RE15 van Emden naar Münster passeert de ET 402 hier de aansluiting van de Stadt Lingen, zo'n twee kilometer ten noorden van het station. Achter de trein hangt nog een flard van de deze morgen in het buitengebied ruimschoots aanwezige mist.

De Baureihe 143 is meer en meer in de goederendienst aan te treffen. Hier passeert loc 143 288-9 met een gemengde goederentrein in noordelijke richting het emplacement Holthausen, genoemd naar de plaats aan de andere kant van het Dortmund-Ems-Kanal. Tussen de sporen en het kanaal ligt een olieraffinaderij van BP, wat tevens de reden is dat hier een zeven sporen tellend emplacement ligt. De raffinaderij ligt momenteel overigens twee maanden stil vanwege een grote revisie en uitgebreide TÜV-keuringen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 23:35:59 #29
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170951050
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stonede gedachte over hekken langs het spoor: Als het maar één leven redt, is het het waard, alhoewel ik liever brede, goedgevulde sloten zie :) En ondergronds in de bebouwde kom op termijn.
Dit bericht toont maar weer eens aan wat drugs met je hersenen doen :{
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 14 mei 2017 @ 23:38:05 #30
256146 b2py
Beton!
pi_170951091
?
  zondag 14 mei 2017 @ 23:42:43 #31
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170951204
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stonede gedachte over hekken langs het spoor: Als het maar één leven redt, is het het waard, alhoewel ik liever brede, goedgevulde sloten zie :) En ondergronds in de bebouwde kom op termijn.
Beter leren mensen dat je het altijd verliest van een trein.

Al dat afschermen van gevaren zorgt er juist voor dat mensen het op andere plaatsen op gaan zoeken.
So we just called him Fred
  Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 23:43:49 #32
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170951229
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:38 schreef b2py het volgende:
?
Overal hekken neerzetten zodat één iemand niet voor de trein springt. Moet je dan ook alle stoepen maar voorzien van hekken zodat niemand buiten een officiële oversteekplaats de weg oploopt? Of alle auto's niet sneller dan stapvoets laten rijden? Of wat denk je van afgifte van pijnstillers tot één per keer te beperken, en dat in combinatie met huiszoekingen om te controleren of je daar niet toevallig een hoeveelheid hebt liggen om zelfmoord mee te plegen? Of een verbod op de verkoop van touw, want stel je voor dat iemand zich verhangt?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_170951245
Er zijn sterke aanwijzingen dat een redelijk aantal zelfmoorden nogal spontaan gebeurt omdat de gelegenheid zich voordoet in een bepaalde cruciale fase van iemand's zijn, waarin het niet goed gaat.
Bier.
  Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 23:44:48 #34
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170951259
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er zijn sterke aanwijzingen dat een redelijk aantal zelfmoorden nogal spontaan gebeurt omdat de gelegenheid zich voordoet in een bepaalde cruciale fase van iemand's zijn, waarin het niet goed gaat.
Daarom moet er ook een vrij verkrijgbare zelfmoordpil komen. Ben je van het hele probleem af.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 15 mei 2017 @ 00:19:38 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_170951998
Wat een onderwerp weer, zo laat op de avond. Hier is een plaatje van een trein :Y



Een door Alstom gebouwde trein van het type Coradia Nordic is onderweg naar het centraal station van Stockholm. In juli 2017 wordt de nieuwe Citybanan-tunnel geopend, vanaf dat moment zullen de Pendeltågen (de voorstadstreinen) niet langer de bovengrondse route gebruiken waarmee er capaciteit wordt vrijgemaakt voor langeafstandstreinen.

Toen ik de foto maakte werd de trein door Stockholmståg AB geëxploiteerd onder een concessie van SL, de vervoersautoriteit voor de regio Stockholm. Inmiddels is er een concessiewisseling geweest, tegenwoordig verzorgt MTR Pendeltåg de dienst.

(Uit de oude doos, toen deed ik minder met treintjes fotograferen)

[ Bericht 42% gewijzigd door James1988 op 15-05-2017 00:28:12 ]
pi_170952685
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:48 schreef Adrie072 het volgende:
rijdendetreinen twitterde op zondag 14-05-2017 om 19:19:49 STORING: defecte trein Rotterdam-Breda (HSL) - https://t.co/wxYqKxPRQq #storing #ns reageer retweet
U zei?
Dat was ik, sorry ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 02:08:27 #37
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170952744
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 01:43 schreef renwan het volgende:

[..]

Dat was ik, sorry ;(
Wat had je nu weer gesloopt? >:)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_170952798
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 02:08 schreef dennistd het volgende:

[..]

Wat had je nu weer gesloopt? >:)
Niks! Ik ben nou eenmaal slechts een hc ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 15 mei 2017 @ 06:39:18 #39
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_170953023
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:44 schreef dennistd het volgende:

[..]

Daarom moet er ook een vrij verkrijgbare zelfmoordpil komen. Ben je van het hele probleem af.
Het zal allicht helpen bij het aantal zelfmoorden maar niet bij de categorie zelfmoorden die Deadlock hier aangeeft.
  maandag 15 mei 2017 @ 07:57:40 #40
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_170953303
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stonede gedachte over hekken langs het spoor: Als het maar één leven redt, is het het waard, alhoewel ik liever brede, goedgevulde sloten zie :) En ondergronds in de bebouwde kom op termijn.
Ondergrondse sloten?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 15 mei 2017 @ 08:31:34 #41
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170953501
Ondergronds spoor natuurlijk Snuggles.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 15 mei 2017 @ 08:32:58 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170953515
Wanneer gaan ze nou eindelijk eens dat spoor tussen Utrecht en Den Haag goed leggen trouwens? Ik word er echt kotsmisselijk van. Letterlijk :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_170953918
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stonede gedachte over hekken langs het spoor: Als het maar één leven redt, is het het waard, alhoewel ik liever brede, goedgevulde sloten zie :) En ondergronds in de bebouwde kom op termijn.
Tuurlijk laten we alles gaan aanpassen voor die egoïstische idioten :')
Iemand die dood wil vindt daar toch wel een manier op.
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 09:26:34 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170954025
quote:
13s.gif Op maandag 15 mei 2017 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er echt kotsmisselijk van. Letterlijk :r
Dat had ik op de HSL tussen Rome en Napels. Zo beroerd als een kraai en nadat ik uitgestapt was niks geen last meer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 15 mei 2017 @ 11:48:39 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170956392
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat had ik op de HSL tussen Rome en Napels. Zo beroerd als een kraai en nadat ik uitgestapt was niks geen last meer.
Nee precies, dat is wel een geluk bij een ongeluk. Je weet dat het zo over is als je eruit mag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_170956489
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:43 schreef dennistd het volgende:

[..]

Overal hekken neerzetten zodat één iemand niet voor de trein springt. Moet je dan ook alle stoepen maar voorzien van hekken zodat niemand buiten een officiële oversteekplaats de weg oploopt? Of alle auto's niet sneller dan stapvoets laten rijden? Of wat denk je van afgifte van pijnstillers tot één per keer te beperken, en dat in combinatie met huiszoekingen om te controleren of je daar niet toevallig een hoeveelheid hebt liggen om zelfmoord mee te plegen? Of een verbod op de verkoop van touw, want stel je voor dat iemand zich verhangt?
Egocentrische gedachte. Ieder mensenleven dat bespaard kan worden zou het waard moeten zijn, en niet dat hekken jouw foto verpesten want die kwinkslag hoor ik heel scherp in jouw commentaar. Het plaatsen van hekken verziekt mijn 'fotostekjes'. Gelukkig is het spoor voor het verplaatsen van mensen en goederen en staat het faciliteren van foto's niet op 1,2 en 3. Iedere suicide die wordt voorkomen scheelt je 2 a 3 uur per aanrijding, als die daadwerkelijk had plaatsgevonden. Dan is 14 miljoen een schijntje vergeleken met de geleden schade als die aanrijding wel had plaatsgevonden.

En wellicht krijgen we op termijn wel hekken bij voetpaden langs wegen, als je naar de ongevalscijfers kijkt niet echt zo'n slecht idee. Met 1 groot verschil, langs een stoep is het vaak een ongeluk en een suicide is vaak intentioneel. Als je die intentie ook maar kan beïnvloeden is het gewoon pure winst voor BV NL.
pi_170956709
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:43 schreef dennistd het volgende:

[..]

Overal hekken neerzetten zodat één iemand niet voor de trein springt. Moet je dan ook alle stoepen maar voorzien van hekken zodat niemand buiten een officiële oversteekplaats de weg oploopt? Of alle auto's niet sneller dan stapvoets laten rijden? Of wat denk je van afgifte van pijnstillers tot één per keer te beperken, en dat in combinatie met huiszoekingen om te controleren of je daar niet toevallig een hoeveelheid hebt liggen om zelfmoord mee te plegen? Of een verbod op de verkoop van touw, want stel je voor dat iemand zich verhangt?
Als we 200 of meer levens per jaar zouden besparen met een maatregel als hekken langs de stoep zie ik niet in waarom je die verkeersstromen niet zou scheiden. Is in het buitenland vrij normaal. Je overige geneuzel is niveautje buschauffeur.
Bier.
  Redactie Sport maandag 15 mei 2017 @ 12:35:46 #48
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_170957447
Nee, overal hekken neerzetten is gewoon doorgeslagen veiligheidsdenken. Als je zelfmoorden wil voorkomen dan kun je beter de oorzaak daarvan aanpakken. Vijftig jaar geleden sprongen mensen ook niet voor de trein (tenminste, lang niet zoveel als nu volgens mij).

Overigens denk ik net zo over al die zones 30 op de weg: twintig jaar terug mocht er overal nog 50 gereden worden. Was het toen levensgevaarlijk daar? Nee, maar omdat sommige mensen alles tegenwoordig 'gevaarlijk' vinden mag je er tegenwoordig nog maar 30, zonder dat er ook maar iets veranderd is aan de weg.

Hetzelfde met klimtoestellen op gemeentelijke speelplaatsen: zijn bijna allemaal weggehaald tegenwoordig, want stel je eens voor dat er iemand uitvalt en wat breekt. Nou en, als Jantje zijn arm heeft gebroken dan weten hij en zijn vriendjes dat ze de volgende keer wat beter op moeten letten. Maar nee: als Jantje tegenwoordig zijn arm nog breekt dat wordt de gemeente voor de rechter gesleept omdat ze een gevaarlijk speeltoestel hebben laten staan...

Echt: dit hele land gaat er kapot aan :'(
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_170957742
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:35 schreef dennistd het volgende:
Nee, overal hekken neerzetten is gewoon doorgeslagen veiligheidsdenken. Als je zelfmoorden wil voorkomen dan kun je beter de oorzaak daarvan aanpakken.
Haha, ja joh, we maken gewoon heel Nederland ff niet meer depressief :D Wat denk je dat goedkoper is, een paar hekken of een tien a twintig miljard per jaar extra aan geestelijke gezondheidszorg, inkomensongelijkheid en sociale mobiliteit uitgeven. Kom nou.

quote:
Vijftig jaar geleden sprongen mensen ook niet voor de trein (tenminste, lang niet zoveel als nu volgens mij).
Daar heb je vast statistieken bij! Kom maar!

quote:
Overigens denk ik net zo over al die zones 30 op de weg: twintig jaar terug mocht er overal nog 50 gereden worden. Was het toen levensgevaarlijk daar? Nee, maar omdat sommige mensen alles tegenwoordig 'gevaarlijk' vinden mag je er tegenwoordig nog maar 30, zonder dat er ook maar iets veranderd is aan de weg.
Ja, het was daar toen wél levensgevaarlijk. Die 30-verplichting geldt alleen in woonwijken. Tevens lijkt er verband te zijn tussen minder verkeersdoden en de snelheidsbeperking 60/30 die overal en nergens ingevoerd is. Vergeet trouwens niet dat 20 a 25 jaar geleden, de maximumsnelheid in veel van die 30-gebieden STAPVOETS was. Dat is 5km/u.

quote:
Hetzelfde met klimtoestellen op gemeentelijke speelplaatsen: zijn bijna allemaal weggehaald tegenwoordig, want stel je eens voor dat er iemand uitvalt en wat breekt.
Die dingen worden niet door gemeentes maar door buurtverenigingen onderhouden over het algemeen. Als die niet investeren in nieuw spul dan wordt het weggehaald als het verrot is ja.

quote:
Echt: dit hele land gaat er kapot aan :'(
Het land gaat er kapot aan. Aan 20km/u minder kunnen rijden en extra veiligheidsbesef _O- Ja hoor Dennis. Tering zeg.
Bier.
pi_170957880
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:35 schreef dennistd het volgende:
Nee, overal hekken neerzetten is gewoon doorgeslagen veiligheidsdenken. Als je zelfmoorden wil voorkomen dan kun je beter de oorzaak daarvan aanpakken. Vijftig jaar geleden sprongen mensen ook niet voor de trein (tenminste, lang niet zoveel als nu volgens mij).

Overigens denk ik net zo over al die zones 30 op de weg: twintig jaar terug mocht er overal nog 50 gereden worden. Was het toen levensgevaarlijk daar? Nee, maar omdat sommige mensen alles tegenwoordig 'gevaarlijk' vinden mag je er tegenwoordig nog maar 30, zonder dat er ook maar iets veranderd is aan de weg.

Hetzelfde met klimtoestellen op gemeentelijke speelplaatsen: zijn bijna allemaal weggehaald tegenwoordig, want stel je eens voor dat er iemand uitvalt en wat breekt. Nou en, als Jantje zijn arm heeft gebroken dan weten hij en zijn vriendjes dat ze de volgende keer wat beter op moeten letten. Maar nee: als Jantje tegenwoordig zijn arm nog breekt dat wordt de gemeente voor de rechter gesleept omdat ze een gevaarlijk speeltoestel hebben laten staan...

Echt: dit hele land gaat er kapot aan :'(
Het cijfer 'Voor OV' is al jaren redelijk stabiel -> http://statline.cbs.nl/St(...)T&DM=slnl&PA=7022gza
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')