abonnement Unibet Coolblue
pi_170910551
Hoi is altijd zo lekker als je even buiten de drukke stad bent, bijv rotterdam, en dan ga je opeens winkelen in een AH en daar heb je opeens geen rijen en ook lekker rustig in de zaak,

Nu weet ik geloof ik waarom dat komt, en das omdat de grond inj Rotterdam erg duur is, dus ook de huur voor de AH. en die gaan dat dan weer bezuinigen met extra weinig personeel en extra kleine supermarkten

als alle supermarkten in de grote stad vet irritant druk zijn, zouden dan supermarkten in zulke gebieden van de gemeente geen discount moeten krijgen op huur grond? ja vind ik wel, een lekker rustige super hoort bij woongenot,want drukke supermarkten geven stress!
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:49:58 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170910609
Kun jij je kuttopics alsjeblieft gewoon in ONZ houden? Dank u.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170910689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Kun jij je kuttopics alsjeblieft gewoon in ONZ houden? Dank u.
hoi planologie van steden en woonbaarheid ( type ik dat goed? ) is ook onderdeel van politiek
pi_170910706
Hoi ik heb je post gelezen, misschien is dit wel een terechte klacht, misschien ook niet, ik vind dit eigenlijk best een lastig vraagstuk, op fok! kan er vast wel iemand meedenken,

Nu weet ik geloof ik waarom dat komt, of eigenlijk toch niet, maar ik dacht dat is eigenlijk niet belangrijk, laat ik een post typen, misschien kan iemand mijn gedachtes dan ontwarren

als mijn hoofd een grote chaos is, dan moet iemand dat toch kunnen oplossen? ja ik vind van wel, daar is de overheid toch voor!
pi_170910830
Hoi ietsje bondiger samengevat :

huren in rotterdam zijn tering duur, daardoor zijn supermarkten altijd te klein en dus vervelend druk en stresvol, kan je dan die supermarkten geen subsidie geven, zodat iig je dagelijkse brood en melk kopen geen stress hoeft op te leveren?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:04:10 #6
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_170910893
In de binnenstad kan je niet ff een paar huizen slopen en een Albert Heijn XL neerzetten. :')
Op 14 mei 1940 kon het nog, maar daarna nooit meer.
Verder denk ik dat de gemeente dit tegenhoud: door geen vergunning te verlenen.
Door een grote winkel te plaatsen neemt het verkeer op een punt heel erg toe.
Je wilt namelijk het spreiden, Rotterdamse binnenstad is al druk genoeg.

Ik heb er keer een klein verslag hierover moeten schrijven voor hogeschool.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_170910911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:00 schreef possetje het volgende:
Hoi ietsje bondiger samengevat :

huren in rotterdam zijn tering duur, daardoor zijn supermarkten altijd te klein en dus vervelend druk en stresvol, kan je dan die supermarkten geen subsidie geven, zodat iig je dagelijkse brood en melk kopen geen stress hoeft op te leveren?
kun je hier een TL;DR van maken?
pi_170910993
Hebben ze niet 2 meter touw voor je?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:28:59 #9
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_170911420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:00 schreef possetje het volgende:
Hoi ietsje bondiger samengevat :

huren in rotterdam zijn tering duur, daardoor zijn supermarkten altijd te klein en dus vervelend druk en stresvol, kan je dan die supermarkten geen subsidie geven, zodat iig je dagelijkse brood en melk kopen geen stress hoeft op te leveren?
Goed plan. Kunnen ze mooi de laatste speciaalzaken nog even kapot maken.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:34:23 #10
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_170911580
Baggertopic
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')