abonnement Unibet Coolblue
pi_170924299
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij verkondigt wel onwaarheden. De feiten kloppen, de omstandigheden niet. Hij moet de zaken verdraaien, en dat siert hem allesbehalve
Vergeet de pers niet, die verdraaien de boel vaak en dikken het vaak aan. Ocon lijkt me een prima kerel.. ^O^
pi_170924302
quote:
7s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:02 schreef Geralt het volgende:
Max 3,41ste gemiddeld
Ocon 3,76ste gemiddeld

Nu de DNS en RET's niet meegeteld. Finishposities van beiden opgeteld en gedeeld door het aantal races waarbij ze finishte.

Waarom won Ocon 8)7 :D
Omdat de puntentelling niet lineair is. Een eerste plaats is meer waard dan een tweede plaats die meer waard is dan een derde plaats.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 14 mei 2017 @ 00:09:58 #243
369251 Geralt
of Rivia
pi_170924445
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat de puntentelling niet lineair is. Een eerste plaats is meer waard dan een tweede plaats die meer waard is dan een derde plaats.
Jij zegt het. En ik geloof het meteen. Ik moet ook eigenlijk niet gaan rekenen als ik wat bier op heb, want hoewel ik dan vrij zeker ben van de uitkomst snap ik die op zulke momenten gewoon niet :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Sport zondag 14 mei 2017 @ 00:11:56 #244
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170924582
--

[ Bericht 100% gewijzigd door DeLuna op 14-05-2017 00:12:13 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 14 mei 2017 @ 00:18:19 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170925033
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Vergeet de pers niet, die verdraaien de boel vaak en dikken het vaak aan. Ocon lijkt me een prima kerel.. ^O^
Serieus? Je hebt Ocon dit soort onzin nooit eerder horen verkondigen? Dacht dat jij de F1 volgde?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 14 mei 2017 @ 00:24:25 #246
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170925455
Ocon komt wel sympathiek over misschien hebben ze zijn woorden ook wat verdraaid, hoewel het niet de eerste keer is dat hij deze vergelijking maakt ( of wordt gevraagd te maken) maar af en toe beetje stoken hoort er bij wat mij betreft.

Hoe dan ook vind ik Ocon wel een goede coureur die zeker in de F1 thuis hoort. Hij heeft het talent en de skills maar ontwikkeld zich wat langzamer dan Verstappen heb ik het idee, wat geen schande is natuurlijk. Ik denk dat we in de toekomst nog mooie battles gaan zien tussen die twee. Kijk alleen naar dit, dit is toch goud gewoon:

Voor zoiets heb je 2 zeer capabele chauffeurs nodig andes eindigt dit gewoon in tranen hoor.
pi_170925537
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gewoon slap getroll van de usual suspects. Het aantal punten is wat telt.
Het is aan Verstappen om dit seizoen te bewijzen dat hij meer punten kan halen dan Ricciardo.
Dit dus. RIC heeft VER totaal onderuit gehaald. Maar we moeten niet doen dat dat erg is, maar mensen hebben moeite om zijn meerdere te accepteren. 2016 was RIC veel beter dan VER. Maar dat doet totaal niet aan toe dat hij wel weer eens F1 in een beter daglicht heeft gezet met zijn acties.
Had Red Bull in 2016 de beste auto gehad en hadden VER en RIC vanaf het begin van het jaar in dezelfde auto gezeten dan had ik al mijn geld op RIC gezet omdat hij de meest complete coureur is en vele malen betrouwbaarder en sneller dan VER. De statistieken liegen er simpel niet om.
  zondag 14 mei 2017 @ 00:29:04 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170925726
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:26 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dit dus. RIC heeft VER totaal onderuit gehaald. Maar we moeten niet doen dat dat erg is, maar mensen hebben moeite om zijn meerdere te accepteren. 2016 was RIC veel beter dan VER. Maar dat doet totaal niet aan toe dat hij wel weer eens F1 in een beter daglicht heeft gezet met zijn acties.
Had Red Bull in 2016 de beste auto gehad en hadden VER en RIC vanaf het begin van het jaar in dezelfde auto gezeten dan had ik al mijn geld op RIC gezet omdat hij de meest complete coureur is en vele malen betrouwbaarder en sneller dan VER. De statistieken liegen er simpel niet om.
Ok, een troll. Duidelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 14 mei 2017 @ 00:33:18 #249
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170925960
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:26 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dit dus. RIC heeft VER totaal onderuit gehaald. Maar we moeten niet doen dat dat erg is, maar mensen hebben moeite om zijn meerdere te accepteren. 2016 was RIC veel beter dan VER. Maar dat doet totaal niet aan toe dat hij wel weer eens F1 in een beter daglicht heeft gezet met zijn acties.
Had Red Bull in 2016 de beste auto gehad en hadden VER en RIC vanaf het begin van het jaar in dezelfde auto gezeten dan had ik al mijn geld op RIC gezet omdat hij de meest complete coureur is en vele malen betrouwbaarder en sneller dan VER. De statistieken liegen er simpel niet om.
Sorry maar dit is echt onzin. Punten is wel waar het uiteindelijk om draait maar zeker geen maatstaf voor de kwaliteiten als coureurs. Een seizoen is lang en er zijn tal van factoren die je uiteindelijke punten aantal bepalen, factoren die je niet altijd zelf in de hand heb.

Of vond je Rosberg ook de beste (kwa skills) coureur vorig seizoen ?
  zondag 14 mei 2017 @ 00:37:57 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170926244
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry maar dit is echt onzin. Punten is wel waar het uiteindelijk om draait maar zeker geen maatstaf voor de kwaliteiten als coureurs. Een seizoen is lang en er zijn tal van factoren die je uiteindelijke punten aantal bepalen, factoren die je niet altijd zelf in de hand heb.

Of vond je Rosberg ook de beste (kwa skills) coureur vorig seizoen ?
Ik vind dat Rosberg een terechte en verdiende wereldkampioen was ja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 14 mei 2017 @ 00:40:52 #251
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170926427
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind dat Rosberg een terechte en verdiende wereldkampioen was ja.
Dat vind ik ook, 100%, maar hij was niet beter als Hamilton. En dat is precies mijn punt. De beste kan en zal niet altijd winnen. Dus je blind staren op het aantal punten is nogal kort door de bocht.
  zondag 14 mei 2017 @ 00:45:55 #252
62913 Blik
The one and Only!
pi_170926683
Uiteindelijk is punten het enige dat telt
  zondag 14 mei 2017 @ 00:48:41 #253
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170926774
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:45 schreef Blik het volgende:
Uiteindelijk is punten het enige dat telt
Om de winnaar over 1 seizoen te bepalen, ja.

Om de beste coureur te bepalen, nee.
pi_170926856
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, een troll. Duidelijk.
Geen troll. Ik geef duidelijk aan dat Verstappen goed is. Alleen voor afgelopen jaar was RIC echt de betere. Misschien zal je dat moeten accepteren. Wat betreft potentie is het duidelijk dat VER beter is. Maar dat is iets op lange termijn.
pi_170927057
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry maar dit is echt onzin. Punten is wel waar het uiteindelijk om draait maar zeker geen maatstaf voor de kwaliteiten als coureurs. Een seizoen is lang en er zijn tal van factoren die je uiteindelijke punten aantal bepalen, factoren die je niet altijd zelf in de hand heb.

Of vond je Rosberg ook de beste (kwa skills) coureur vorig seizoen ?
Op die manier kunnen we iedere coureur wel omlaag halen. Er bestaat voor elk seizoen wel een legio aan argumenten om elke WK niet WK-waardig te maken.

Heb het altijd een zeer slecht idee gevonden om VER al in de Red Bull te zetten in 2016. Te snel pieken kan namelijk ook heel erg schadelijk zijn voor je carriere.
Momenteel is het een commerciele uitbuiting van jewelste maar ik geloof dat hij er meer baat aan zou hebben om te groeien in een kleiner team.
pi_170927155
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, 100%, maar hij was niet beter als Hamilton. En dat is precies mijn punt. De beste kan en zal niet altijd winnen. Dus je blind staren op het aantal punten is nogal kort door de bocht.
Ik heb nooit een hoge pet van Hamilton gehad. Het feit dat hij bij iedere race aangeeft dat het vooral aangeeft het een privilege is, zegt genoeg dat hij zelf ook niet onder de indruk is van zijn talent. Bottas komt inmiddels bij een punt dat hij de mogelijkheid krijgt om Hamilton te vernederen.

De laatste race van vorig jaar had heel anders gelopen als je zo'n iemand als Schumacher aan het stuur had, die zou waarschijnlijk nog WK zijn geworden in een thriller.
pi_170927178
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Om de winnaar over 1 seizoen te bepalen, ja.

Om de beste coureur te bepalen, nee.
De beste coureur was RIC :p
  zondag 14 mei 2017 @ 01:08:51 #258
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170927374
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Op die manier kunnen we iedere coureur wel omlaag halen. Er bestaat voor elk seizoen wel een legio aan argumenten om elke WK niet WK-waardig te maken.

Heb het altijd een zeer slecht idee gevonden om VER al in de Red Bull te zetten in 2016. Te snel pieken kan namelijk ook heel erg schadelijk zijn voor je carriere.
Momenteel is het een commerciele uitbuiting van jewelste maar ik geloof dat hij er meer baat aan zou hebben om te groeien in een kleiner team.
Je mist mijn punt weer volledig wat betreft punten (wk) vs coureurs kwaliteiten.

Verder denk ik dat dat Verstappen nog lang niet gepiekt heeft dus maak je maar geen zorgen om zijn carrière ;)
  zondag 14 mei 2017 @ 01:10:54 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170927427
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:01 schreef Deckard het volgende:

[..]

De beste coureur was RIC :p
Nope. En VER (toen nog VES) ook niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170927560
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je mist mijn punt weer volledig wat betreft punten (wk) vs coureurs kwaliteiten.

Verder denk ik dat dat Verstappen nog lang niet gepiekt heeft dus maak je maar geen zorgen om zijn carrière ;)
Coureurskwaliteiten tel ik zeker mee. Maar ook rijstijl. Tot nu toe vind ik VER vooral blinken in inhaal acties, maar er zijn ook nog andere zaken wat je tot een topcoureur kan maken:
- auto tot een hoger niveau brengen
- onder druk presteren
- de nadelen van een auto gebruiken
- de grenzen van de regels op zoeken
- teamgenoten compleet kansloos achter laten in kwali en race
- etc

Dat heb ik nog niet voorbij zien komen. Niet dat dat betekend dat hij ze niet heeft, maar hij heeft de kans er nog niet voor gehad. Dat is geen probleem, maar dat betekent wel dat ik een aantal andere coureurs voor dit moment hoger in schat.
  zondag 14 mei 2017 @ 01:22:41 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170927675
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Coureurskwaliteiten tel ik zeker mee. Maar ook rijstijl. Tot nu toe vind ik VER vooral blinken in inhaal acties, maar er zijn ook nog andere zaken wat je tot een topcoureur kan maken:
- auto tot een hoger niveau brengen
- onder druk presteren
- de nadelen van een auto gebruiken
- de grenzen van de regels op zoeken
- teamgenoten compleet kansloos achter laten in kwali en race
- etc

Dat heb ik nog niet voorbij zien komen. Niet dat dat betekend dat hij ze niet heeft, maar hij heeft de kans er nog niet voor gehad. Dat is geen probleem, maar dat betekent wel dat ik een aantal andere coureurs voor dit moment hoger in schat.
Max heeft nog nooit onder druk gepresteerd? _O- _O- _O-
Grenzen vd regels niet opgezocht? Heb je votig jaar wel gekeken?
Teamgenoot kansloos achter laten in de race? Done that..


Well een troll dus..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 14 mei 2017 @ 01:24:01 #262
356891 Abed
hooggeleid
pi_170927698
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Coureurskwaliteiten tel ik zeker mee. Maar ook rijstijl. Tot nu toe vind ik VER vooral blinken in inhaal acties, maar er zijn ook nog andere zaken wat je tot een topcoureur kan maken:
- auto tot een hoger niveau brengen
- onder druk presteren
- de nadelen van een auto gebruiken
- de grenzen van de regels op zoeken
- teamgenoten compleet kansloos achter laten in kwali en race
- etc

Dat heb ik nog niet voorbij zien komen. Niet dat dat betekend dat hij ze niet heeft, maar hij heeft de kans er nog niet voor gehad. Dat is geen probleem, maar dat betekent wel dat ik een aantal andere coureurs voor dit moment hoger in schat.
Je domheid is eindeloos.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 14 mei 2017 @ 01:25:12 #263
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170927722
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Coureurskwaliteiten tel ik zeker mee. Maar ook rijstijl. Tot nu toe vind ik VER vooral blinken in inhaal acties, maar er zijn ook nog andere zaken wat je tot een topcoureur kan maken:
- auto tot een hoger niveau brengen
- onder druk presteren
- de nadelen van een auto gebruiken
- de grenzen van de regels op zoeken
- teamgenoten compleet kansloos achter laten in kwali en race
- etc

Dat heb ik nog niet voorbij zien komen. Niet dat dat betekend dat hij ze niet heeft, maar hij heeft de kans er nog niet voor gehad. Dat is geen probleem, maar dat betekent wel dat ik een aantal andere coureurs voor dit moment hoger in schat.
Volgens mij heb je niet echt op zitten letten want een aantal van deze punten kan hij toch echt wel al afstrepen, en dat met 3 jaar race ervaring.

Maar vertel, welke coureur vind jij dat aan al deze punten voldoet dan ?
pi_170927734
De eindeloze reacties op mensen die alleen maar lopen te trollen zijn ook niet handig zeg maar...

Wel vermoeiend verder, zowel de gasten die verstappen alleen maar naar beneden willen halen maar ook degenen die verstappen als alleenheerser zien die riccardio alle hoeken van t veld laat zien en roeptoeteren dat die er niks van kan.
  zondag 14 mei 2017 @ 01:51:25 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_170928109
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:25 schreef m0ridin het volgende:
De eindeloze reacties op mensen die alleen maar lopen te trollen zijn ook niet handig zeg maar...

Wel vermoeiend verder, zowel de gasten die verstappen alleen maar naar beneden willen halen maar ook degenen die verstappen als alleenheerser zien die riccardio alle hoeken van t veld laat zien en roeptoeteren dat die er niks van kan.
Ik heb niemand RIC zien verketteren of zien roepen dat hij niks kan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_170928245
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Deckard het volgende:

[..]
De laatste race van vorig jaar had heel anders gelopen als je zo'n iemand als Schumacher aan het stuur had, die zou waarschijnlijk nog WK zijn geworden in een thriller.
Schumacher had geen last van zijn teamgenoot.
  zondag 14 mei 2017 @ 02:06:09 #267
369251 Geralt
of Rivia
pi_170928307
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:24 schreef Sjemmert het volgende:
Ocon komt wel sympathiek over misschien hebben ze zijn woorden ook wat verdraaid, hoewel het niet de eerste keer is dat hij deze vergelijking maakt ( of wordt gevraagd te maken) maar af en toe beetje stoken hoort er bij wat mij betreft.

Hoe dan ook vind ik Ocon wel een goede coureur die zeker in de F1 thuis hoort. Hij heeft het talent en de skills maar ontwikkeld zich wat langzamer dan Verstappen heb ik het idee, wat geen schande is natuurlijk. Ik denk dat we in de toekomst nog mooie battles gaan zien tussen die twee. Kijk alleen naar dit, dit is toch goud gewoon:

Voor zoiets heb je 2 zeer capabele chauffeurs nodig andes eindigt dit gewoon in tranen hoor.
Dat filmpje is gewoon niet genoeg ruimte laten terwijl je weet dat er iemand zit. In bocht 2 doet Max terecht hetzelfde bij hem. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 02:06:49 #268
369251 Geralt
of Rivia
pi_170928318
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 02:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Schumacher had geen last van zijn teamgenoot.
Ik had ook geen last van Schumacher's teamgenoot :B
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170929055
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Heb het altijd een zeer slecht idee gevonden om VER al in de Red Bull te zetten in 2016. Te snel pieken kan namelijk ook heel erg schadelijk zijn voor je carriere.
Momenteel is het een commerciele uitbuiting van jewelste maar ik geloof dat hij er meer baat aan zou hebben om te groeien in een kleiner team.
Daarom zitten wij dus voor de tv te genieten in plaats van beslissingen nemen.
Wat Max liet zien de formule 3 was geweldig maar om hem zo snel en op zo een jonge leeftijd te laten debuteren in de F1 vond ik onverstandig en te gehaast.
Echter was het vanaf 2015 in de Toro Rosso al duidelijk, presteren of schade oplopen voor de rest van zijn carrière.
Nou, hij heeft gepresteerd en zette dat zeer sterk door in 2016 waardoor hij tijdens het seizoen overgeplaatst werd naar Red Bull.
Toen had ik eveneens mijn twijfels maar wederom werd mijn ongelijk bewezen.
Wat mij betreft heeft Red Bull met Max en Daniel het beste rijders duo.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_170929408
Ricciardo heeft dit seizoen nog niet veel laten zien. Ik denk dat dit tot nu toe 1 van zijn minste is.
Komt ook door waar de RB staat natuurlijk, maar andere jaren maakte hij meer indruk op me.
pi_170929598
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:32 schreef opreis het volgende:
Ricciardo heeft dit seizoen nog niet veel laten zien. Ik denk dat dit tot nu toe 1 van zijn minste is.
Komt ook door waar de RB staat natuurlijk, maar andere jaren maakte hij meer indruk op me.
Zelf heb ik het idee dat Riciardo wat minder zelf verzekerd is geworden achter het stuur. Je teamgenoot die je bij een aantal starts gelijk voorbij komt, betere racepace heeft, dat gaat wel werken in die bovenkamer van hem. En hij is er ook een te eerlijke coureur voor die dat inziet + toegeeft (aanzichzelf). Een Verstappen, Hamilton of Schumacher zouden nooit die gedachte accepteren bij zichzelf.
pi_170929618
trouwens ook zonde dat ze bij williams Di resta hebben als testcoureur maar dan Massa en Stroll in de auto zetten. Had veel liever dr in gezet en denk ook dat hij het naar behoren zou doen.
pi_170929628
Race day!!!! En gisteren renden we op de baan!
Ja doei.
pi_170929746
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
Race day!!!! En gisteren renden we op de baan!
[ afbeelding ]
Leuke ervaring denk ik wel ? ^O^ Silverstone doet dit toch ook? ;)
  zondag 14 mei 2017 @ 08:41:07 #275
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_170929767
quote:
7s.gif Op zondag 14 mei 2017 03:22 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Daarom zitten wij dus voor de tv te genieten in plaats van beslissingen nemen.
Wat Max liet zien de formule 3 was geweldig maar om hem zo snel en op zo een jonge leeftijd te laten debuteren in de F1 vond ik onverstandig en te gehaast.
Echter was het vanaf 2015 in de Toro Rosso al duidelijk, presteren of schade oplopen voor de rest van zijn carrière.
Nou, hij heeft gepresteerd en zette dat zeer sterk door in 2016 waardoor hij tijdens het seizoen overgeplaatst werd naar Red Bull.
Toen had ik eveneens mijn twijfels maar wederom werd mijn ongelijk bewezen.
Wat mij betreft heeft Red Bull met Max en Daniel het beste rijders duo.
De f3 klasse waar die in begon is normaal gezien ook al stap te snel voor iemand die net uit de karts komt. Dat is gewoon hoe Max rolt :p
  Trouwste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:13:31 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_170930015
Iemand een linkje naar een site waar ik het kan zien ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 14 mei 2017 @ 09:20:38 #277
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_170930092
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:13 schreef tong80 het volgende:
Iemand een linkje naar een site waar ik het kan zien ?

:P
http://www.ziggosporttotaal.nl/ *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Trouwste user 2022 zondag 14 mei 2017 @ 09:22:47 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_170930119
quote:
Cool :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 14 mei 2017 @ 09:34:13 #279
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_170930265
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
Race day!!!! En gisteren renden we op de baan!
[ afbeelding ]
Gaaf :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 14 mei 2017 @ 09:34:29 #280
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930269
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:04 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zelf heb ik het idee dat Riciardo wat minder zelf verzekerd is geworden achter het stuur. Je teamgenoot die je bij een aantal starts gelijk voorbij komt, betere racepace heeft, dat gaat wel werken in die bovenkamer van hem. En hij is er ook een te eerlijke coureur voor die dat inziet + toegeeft (aanzichzelf). Een Verstappen, Hamilton of Schumacher zouden nooit die gedachte accepteren bij zichzelf.
En voila:

quote:
Ricciardo: “Het verrast me niet dat Verstappen mij verslaat”

13 mei 2017 — Daniel Ricciardo moest tijdens de kwalificatie voor de GP van Spanje opnieuw zijn meerdere erkennen in teamgenoot Verstappen. De Australiër is naar eigen zeggen echter niet verrast dat Verstappen hem opnieuw verslaat.

Ricciardo kwalificeerde zich als zesde voor de GP van Spanje. Opnieuw moest hij teamgenoot Max Verstappen voor zich dulden. Verstappen was 0,469 seconde sneller dan Ricciardo, al komt dat niet langer als een verrassing voor Ricciardo.

“Indien het een jaar geleden zou geweest zijn, dan zou het de mensen verrast hebben. Iedereen weet ondertussen echter dat Max een snelle rijder is,” aldus Ricciardo. “Ik wil uiteraard zelf beter presteren maar ik ben niet verrast dat hij tijdens sommige sessies beter is dan mij. Ik weet immers dat hij snel is. “

“Ik verwacht nog steeds meer van mezelf en ik verwacht dat ik gedurende het jaar meer eruit zal kunnen halen. Ik ga hem echter niet tijdens iedere sessie verslaan,” besluit Ricciardo.

Ricciardo liet zelf heel wat tijd liggen in de laatste sector. Alleen daarin al verloor hij zo’n drie tienden tegenover Verstappen. Ricciardo verwacht dan ook dat hij nog meer uit het pakket met updates voor de RB13 moet kunnen halen.

“Er is nog performance op komst, maar als ik naar Max zijn tijd kijk dan denk ik dat hij er het meeste al heeft uitgehaald. Ik verwacht dan ook niet dat er nog een halve seconde tijdswinst in het pakket zit,” aldus Ricciardo, die daarmee verwijst naar de achterstand die Verstappen ongeveer had op de tijd waarmee Hamilton de polepositie veroverde.
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:36:16 #281
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930289
En aan Alonso's ambities voor deze middag ontbreekt het niet in elk geval:

quote:
Alonso: “Ik wil de Red Bulls pakken bij de start"

Fernando Alonso genoot zichtbaar van zijn zevende plaats in de kwalificatie voor zijn eigen Grand Prix van Spanje, maar richt zijn vizier al op morgen. "Ik zal op de afspraak zijn bij de start."

Alonso pakte met een wereldronde de zevende startplek en was erg tevreden met zijn prestaties. "De upgrades doen het goed en het publiek heeft me nog wat extra motivatie gegeven. De extra tienden die ik heb gevonden komt door hen. Het was een van mijn betere ronden. Het was een van die dagen waarop alles goed ging. Hopelijk kunnen we enkele punten scoren."

De tweevoudige wereldkampioen hoopt ook op die positie te eindigen. Eenvoudig wordt dat niet door de, op vraag van de rijders verlengde, DRS-zone en gezien de eerder problemen met de betrouwbaarheid. "Jammer genoeg hebben ze besloten om de DRS-zone wat te verlengen. Anders zou het gemakkelijker zijn geweest om mijn positie te behouden”, denkt Alonso. "Het is een circuit waarop het moeilijk volgen is, dus als we een goede start kunnen maken en deze positie kunnen behouden dan denk ik dat punten er echt in zitten. Hopelijk zijn niet alleen de prestaties, maar ook de betrouwbaarheid verbeterd. We hadden al eerder punten kunnen scoren, maar toen moesten we de wagen aan de kant zetten."

Alonso is nu al met zijn start bezig en wil indien mogelijk zelfs opschuiven. Dan moet hij voorbij Red Bull-duo Max Verstappen en Daniel Ricciardo. "Ik ben nu alleen nog maar aan de start aan het denken. Ik zal op de afspraak zijn. Ik wil de Red Bulls pakken. Na de eerste paar ronden wil ik in de top-vijf zitten.”

Honda bracht geen nieuwe motorcomponenten mee, maar veranderde wel enkele stukken in onder andere het brandstofsysteem. Het gebrek aan vermogen is nog niet veranderd, maar Alonso wil niet antwoorden op de vraag hoeveel tijd hij per ronde precies verliest door de krachtbron. “Dat is geheim’, grijnst de Spanjaard. "Of ik met 50 pk meer op de pole zou gestaan hebben? Nee, ik denk dat we wel wat meer nodig hebben dan 50 pk."

De ronde van Alonso was een gevat antwoord op critici die denken dat Alonso met zijn hoofd niet meer bij de Formule 1 zit, mede door zijn avontuur in de 500 Mijl van Indianapolis. "Als iemand dat betwijfelt, dan kijkt die geen F1”, aldus Alonso. "Ik heb altijd mijn maximum gegeven. Soms maak ik fouten, soms doe ik alles juist. Maar mijn toewijding kan nooit in vraag gesteld worden. Ik vind niet dat ik nu beter of slechter aan het rijden ben dan tijdens andere jaren, ik rijd altijd hetzelfde. Met deze nieuwe generatie wagens en de betere banden heb ik wel veel vertrouwen. Ik kan aanvallend de bochten aansnijden zoals ik dat wil."
Ik ben benieuwd :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:37:07 #282
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_170930299
Ok balen vandaag. Ik heb mijn zoontje dit weekend en die mag ik straks terug brengen naar Almelo met de trein vanuit Almere.

Dus voor mij tot vanavond geen social media en internet :')

- F1 ga ik missen.
- Ontknoping Eredivisie. (Go Heracles!!)

:o

Formule 1 neem ik wel op en kijk wel terug als ik rond 1700 uur weer thuis ben.
Ontknoping voetbal kom ik niet onderuit waarschijnlijk krijg ik daar wel dingen van mee in de trein of op het station.

Ik had het wel kunnen halen dan had ik nu al onderweg moeten zijn naar Almelo :')

Ik zal in elk geval die pushmeldingen van nu.nl en de NOS uitzetten voordat ze mij gaan kapot spoileren :') :') :')
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 14 mei 2017 @ 09:40:55 #283
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930356
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:37 schreef Razor21 het volgende:
Ok balen vandaag. Ik heb mijn zoontje dit weekend en die mag ik straks terug brengen naar Almelo met de trein vanuit Almere.

Dus voor mij tot vanavond geen social media en internet :')

- F1 ga ik missen.
- Ontknoping Eredivisie. (Go Heracles!!)

:o

Formule 1 neem ik wel op en kijk wel terug als ik rond 1700 uur weer thuis ben.
Ontknoping voetbal kom ik niet onderuit waarschijnlijk krijg ik daar wel dingen van mee in de trein of op het station.

Ik had het wel kunnen halen dan had ik nu al onderweg moeten zijn naar Almelo :')
Kan je je zoontje niet in overleg met de moeder gewoon een paar uurtjes later terug brengen? Kun je samen lekker F1 kijken.

Ik snap dat nooit dat mensen daar altijd zo lastig over doen. Ja ok, het zal vast afgesproken zijn dat Razor4 (of weet ik hoe oud hij is) op die en die tijd terug moet zijn, maar daar kan in goed overleg toch wel een keertje van afgeweken worden? :@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:42:16 #284
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_170930379
quote:
5s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan je je zoontje niet in overleg met de moeder gewoon een paar uurtjes later terug brengen? Kun je samen lekker F1 kijken.

Ik snap dat nooit dat mensen daar altijd zo lastig over doen. Ja ok, het zal vast afgesproken zijn dat Razor4 (of weet ik hoe oud hij is) op die en die tijd terug moet zijn, maar daar kan in goed overleg toch wel een keertje van afgeweken worden? :@ :@
Ik mag hem sowieso later terug brengen. Maar hij geeft sowieso niets om Formule 1. En ik heb eerlijk gezegd niet zoveel trek in om rond 17:00 uur nog even op en neer naar Almelo te gaan :@

En het is Razor9 :D

Zojuist geregeld dat ik bij zijn opa en oma voetbal kan kijken!! En dan kijk ik ondertussen op de Ipad Formule 1!

[ Bericht 4% gewijzigd door Razor21 op 14-05-2017 09:44:04 (Yes) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 14 mei 2017 @ 09:43:01 #285
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930393
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:42 schreef Razor21 het volgende:
Maar hij geeft sowieso niets om Formule 1.
Vanmiddag nog de notaris bellen en onterven die blaag. Wat denkt ie wel niet! :{w
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:46:31 #286
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_170930455
Racedag *O*
  zondag 14 mei 2017 @ 09:47:10 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170930465
quote:
11s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vanmiddag nog de notaris bellen en onterven die blaag. Wat denkt ie wel niet! :{w
grappig is dat, ik heb 2 zoons die het ook niet zo interesseren, ze vragen er alleen naar omdat ze weten dat ik kijk
  zondag 14 mei 2017 @ 09:48:54 #288
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930484
Wat is er in hemelsnaam misgegaan in de opvoeding bij jullie kinderen? :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:50:15 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170930507
quote:
6s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:48 schreef Geralt het volgende:
Wat is er in hemelsnaam misgegaan in de opvoeding bij jullie kinderen? :'(
het zal aan de scheiding liggen :)
  zondag 14 mei 2017 @ 09:51:08 #290
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170930521
quote:
5s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan je je zoontje niet in overleg met de moeder gewoon een paar uurtjes later terug brengen? Kun je samen lekker F1 kijken.

Ik snap dat nooit dat mensen daar altijd zo lastig over doen. Ja ok, het zal vast afgesproken zijn dat Razor4 (of weet ik hoe oud hij is) op die en die tijd terug moet zijn, maar daar kan in goed overleg toch wel een keertje van afgeweken worden? :@ :@
Sommige moeders kunnen moeilijk doen, de moeder van tja11 gelukkig niet. Ik zet hem om 5 uur af. Hij is wel een fan van alles dat snel gaat en herrie maakt. En heeft natuurlijk de nodige Max merchandise.
pi_170930547
Hoe kunnen al die kinderen niet op moederdag bij de moeder zijn. Sowieso ff weekendje moeten wisselen dan :P
pi_170930570
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

grappig is dat, ik heb 2 zoons die het ook niet zo interesseren, ze vragen er alleen naar omdat ze weten dat ik kijk
Er is maar één remedie.. meenemen naar een autosport evenement, paddock kaarten.. whatever.. het virus moet op een goede manier geinjecteerd worden. ^O^
  zondag 14 mei 2017 @ 09:55:59 #293
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930592
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen al die kinderen niet op moederdag bij de moeder zijn. Sowieso ff weekendje moeten wisselen dan :P
OW KUTTTT IK HEB GEEN CADEAUTJE!!!!! :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:56:20 #294
369251 Geralt
of Rivia
pi_170930598


*; ^) *;
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 14 mei 2017 @ 09:56:22 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170930601
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kunnen al die kinderen niet op moederdag bij de moeder zijn. Sowieso ff weekendje moeten wisselen dan :P
Zijn moeder heeft afgelopen nacht moeten werken, en heeft zelf gevraagd of tja11 bij mij mocht zijn.
Dus die ligt tijdens moederdag haar slaap in te halen. Heb natuurlijk gisteren wel een moederdagcadeau gehaald. ^O^
  zondag 14 mei 2017 @ 09:56:49 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_170930610
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Er is maar één remedie.. meenemen naar een autosport evenement, paddock kaarten.. whatever.. het virus moet op een goede manier geinjecteerd worden. ^O^
ze zijn al 23 maar ik heb ze misschien iets te jong al meegenomen naar Zandvoort :@
  zondag 14 mei 2017 @ 09:57:58 #297
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170930628
quote:
17s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:56 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

*; ^) *;
_O-
Massa ook stijfjes de handen op de rug houden...
Max baas _O_
pi_170930844
Max zegt dat ze duidelijk dichterbij Ferrari zijn gekomen met de auto. Klopt dit?
pi_170930904
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:13 schreef Slaro het volgende:
Max zegt dat ze duidelijk dichterbij Ferrari zijn gekomen met de auto. Klopt dit?
lijkt er wel op, een paar tienden iig
pi_170930915
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:16 schreef opreis het volgende:

[..]

lijkt er wel op, een paar tienden iig
Scorebordjournalsitiek! :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')