abonnement Unibet Coolblue
pi_170928455
Geef je vent een schop onder zijn reet en stuur hem naar de dokter. Je mag dit best eisen. Ken al het gezeik met anticonceptie en hij moet zich niet aanstellen.

Zet hem voor de keuze.
pi_170929195
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:43 schreef totalvamp het volgende:

[..]

ik snap niet dat de zwangerschappen hiermee te maken hebben.
De hormoonproblemen kan ik bij inkomen, ik had een ex die ook problemen had met anticonceptie. maar een operatie is dan toch wel een grotere ingreep als een pil of spiraaltje.

ik kan me voorstellen dat hij er bang voor is, dat zou ik zelf ook zijn. Dat geldt ook voor haar kan natuurlijk.

Het is een lastige situatie waar beide partijen goede redenen hebben tegen bepaalde anti conceptie
De pil zijn hormonen hé...

Ik kan daar bijvoorbeeld helemaal niet tegen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170929404
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 02:06 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een operatie is niet perse een grotere ingreep dan een spiraal. Ik heb godsamme bijna twee jaar elke dag krom gelegen door dat ding. Verder ben je met een koperspiraal heel zwaar ongesteld. Met geluk maar vijf dagen en anders lang.
....
Natuurlijk is dat ook niet fijn.

Maar je kunt niet van iemand eisen een operatie te doen.
Al is het maar een kleine ingreep en bijna zonder bijeffecten. Ik vind het ook raar dat hij het heeft belooft en dan terug krabbelt.

Je moet dan alsnog 3 maanden een condoom gebruiken en je laten testen weer. Nu is 3 maanden niet heel erg op een lange relatie, maar kan me voorstellen dat het niet zo fijn is met condoom.

Maar die mensen die hier voorstellen gelijk maar de relatie op te breken om dit zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Geef het gewoon wat tijd en praat erover met een dokter ipv random mensen op het internet.
pi_170930449
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:29 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat ook niet fijn.

Maar je kunt niet van iemand eisen een operatie te doen.
Al is het maar een kleine ingreep en bijna zonder bijeffecten. Ik vind het ook raar dat hij het heeft belooft en dan terug krabbelt.

Je moet dan alsnog 3 maanden een condoom gebruiken en je laten testen weer. Nu is 3 maanden niet heel erg op een lange relatie, maar kan me voorstellen dat het niet zo fijn is met condoom.

Maar die mensen die hier voorstellen gelijk maar de relatie op te breken om dit zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Geef het gewoon wat tijd en praat erover met een dokter ipv random mensen op het internet.
Je snapt het niet helemaal.
TS probeert elke mogelijkheid en wat doet hij?
Niks....hij maakt er een drama van ja, dat doet ie.
Wat is ingrijpender?
Condoom of sterilisatie?
pi_170930576
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:46 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Je snapt het niet helemaal.
TS probeert elke mogelijkheid en wat doet hij?
Niks....hij maakt er een drama van ja, dat doet ie.
Wat is ingrijpender?
Condoom of sterilisatie?
Condooms kunnen ook scheuren toch?
misunderstood
pi_170930854
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:54 schreef DKS het volgende:

[..]

Condooms kunnen ook scheuren toch?
Ja, klopt.
Maar het is in elk geval een beter alternatief dan voor het zingen de kerk uit of de cyclis bijhouden.
De kans dat een condoom scheurt is kleiner dan de kans op zwangerschap als je zonder condoom neukt.
pi_170930944
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 10:13 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Maar het is in elk geval een beter alternatief dan voor het zingen de kerk uit of de cyclis bijhouden.
De kans dat een condoom scheurt is kleiner dan de kans op zwangerschap als je zonder condoom neukt.
Maar als dat gebeurt moet ze ook een shitload aan hormonen om een zwangerschap te voorkomen.
Uiteraard zou het ideaal zijn als hij een knip neemt maar ze kan hem niet dwingen.
misunderstood
pi_170932700
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 10:53 schreef LittleLady het volgende:
Mijn vriend is ook gesteriliseerd, merk geen verschil met ongesteriliseerde mannen qua libido of allerlei klachten, ken wel meer die zich hebben laten steriliseren maar die klagen ook niet dat ze er spijt en of last van hebben sterker nog, ze zijn er juist blij mee, helemaal als ze net gescheiden zijn.

Mijn vriend vertelde dat hij voor mij ook een soort van relatie met een vrouw had gehad, hij had nooit verteld dat hij gesteriliseerd was, na verloop van tijd liep die relatie niet zo lekker en wilde hij er een eind aan breien, haalde die beste vrouw uit de kast dat ze al 3 week over tijd was. Zijn opmerking: Nou met wie heb jij dan in bed gelegen, ben al 6 jaar gesteriliseerd. Gevolg, die heeft hij nooit weer gezien of gehoord.

Dat hij nu een watje gaat uithangen vind ik wel triest, de meeste mannen rennen na een dag alweer vrolijk rond, voor een vrouw is het een zwaardere ingreep en dat libido vermindering zit tussen de oren echt niet tussen de benen.
Jeetje waarom vertelde hij het dan niet in het begin? Ik zou dat wel geweten willen hebben, dan was gemeenschap stuk relaxeder geweest, alsmede de kinderwensdiscussie
pi_170933160
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 05:29 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat ook niet fijn.

Maar je kunt niet van iemand eisen een operatie te doen.
Al is het maar een kleine ingreep en bijna zonder bijeffecten. Ik vind het ook raar dat hij het heeft belooft en dan terug krabbelt.

Je moet dan alsnog 3 maanden een condoom gebruiken en je laten testen weer. Nu is 3 maanden niet heel erg op een lange relatie, maar kan me voorstellen dat het niet zo fijn is met condoom.

Maar die mensen die hier voorstellen gelijk maar de relatie op te breken om dit zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Geef het gewoon wat tijd en praat erover met een dokter ipv random mensen op het internet.
Je kunt dat inderdaad niet eisen, maar hij wil en 3x in de week seks en dat zijn vrouw de anti-conceptie regelt blijkbaar, hoe pijnlijk dat ook voor haar is, of hij is bereid een zwangerschap te riskeren terwijl zij dat niet wil. Dat vind ik ook behoorlijk egoïstisch. Het zal met een condoom best minder zijn(heb zelf nog nooit zonder gedaan), maar dat lijkt me een kleine opoffering.
pi_170933686
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:10 schreef velden het volgende:

[..]

Jeetje waarom vertelde hij het dan niet in het begin? Ik zou dat wel geweten willen hebben, dan was gemeenschap stuk relaxeder geweest, alsmede de kinderwensdiscussie
Mijn vriend zegt altijd, ik wil geen kinderen, hij heeft er twee, sterker nog hij heeft al 1 kleinkind. Dan beginnen veel vrouwen mee te praten van nee ik wil ook geen kinderen, maar uiteindelijk komt dan de aap uit de mouw, dan willen ze weer een gezinnetje stichten.
Deze viel dan door de mand. Ik wil sowieso geen kinderen erbij, ben juist zo blij dat we meer vrijheden krijgen omdat ik een dochter van 9 heb, die kunnen ook steeds meer en gaan zichzelf steeds beter vermaken.
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 14:00:58 #61
5428 crew  miss_sly
pi_170934380
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:24 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Mijn vriend zegt altijd, ik wil geen kinderen, hij heeft er twee, sterker nog hij heeft al 1 kleinkind. Dan beginnen veel vrouwen mee te praten van nee ik wil ook geen kinderen, maar uiteindelijk komt dan de aap uit de mouw, dan willen ze weer een gezinnetje stichten.
Deze viel dan door de mand. Ik wil sowieso geen kinderen erbij, ben juist zo blij dat we meer vrijheden krijgen omdat ik een dochter van 9 heb, die kunnen ook steeds meer en gaan zichzelf steeds beter vermaken.
Heel prima standpunt, niets mis mee. Dus kan hij gewoon aan het begin van een relatie zeggen dat ie gesteriliseerd is en geen kind meer wil. Ik vind het echt op z'n zachtst gezegd heel raar om zoiets niet te vertellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170936110
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heel prima standpunt, niets mis mee. Dus kan hij gewoon aan het begin van een relatie zeggen dat ie gesteriliseerd is en geen kind meer wil. Ik vind het echt op z'n zachtst gezegd heel raar om zoiets niet te vertellen.
Ik niet, ik vind het nogal lachwekkend dat ze niet de littekens had gezien en dan ook nog als iemand niets meer ziet in een relatie, de over tijd kul uit de kast gaat halen om te zorgen dat iemand bij haar zou blijven.

Maar goed, ik ga ook niet meteen vertellen dat ik 0 negatief ben en geen prikken heb gehad omdat ik echt geen kind meer wil, ik zeg alleen, ik wil geen kinderen.
pi_170936795
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:50 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik niet, ik vind het nogal lachwekkend dat ze niet de littekens had gezien en dan ook nog als iemand niets meer ziet in een relatie, de over tijd kul uit de kast gaat halen om te zorgen dat iemand bij haar zou blijven.

Maar goed, ik ga ook niet meteen vertellen dat ik 0 negatief ben en geen prikken heb gehad omdat ik echt geen kind meer wil, ik zeg alleen, ik wil geen kinderen.
Littekens??
misunderstood
pi_170937476
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef DKS het volgende:

[..]

Littekens??
Ja na een operatie heb je liitekens
pi_170937576
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:28 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja na een operatie heb je liitekens
Dat snap ik maar ik dacht dat het maar een klein snipje was? Niet littekenwaardig.
misunderstood
pi_170938303
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:31 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat snap ik maar ik dacht dat het maar een klein snipje was? Niet littekenwaardig.
Tja je ziet het, zijn een kleine cm.
  zondag 14 mei 2017 @ 16:18:44 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170939139
Littekens na een sterilisatie zijn vaak nauwelijks zichtbaar. Dus om het nou lachwekkend te noemen dat iemand het niet zag bij haar partner is een beetje...
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 14 mei 2017 @ 16:27:12 #68
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_170939442
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 09:17 schreef rainbowpony het volgende:
Stel ik me inderdaad aan?
Nee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 09:17 schreef rainbowpony het volgende:
dan vraag ik mij af wat voor zin deze relatie nog heeft en ik denk er de laatste tijd vaak over na om er mee te stoppen. [knip] Mij geeft dit het gevoel dat hij niet genoeg van mij houdt en me zeker niet respecteert..
Het is een hork, maar is dit de reden om een relatie te beëindigen? Ik denk dat je er juist met anderen over moet praten en hij zeker. Misschien samen ergens gaan praten, info inwinnen over de ingreep bij hem, relatietherapeut, weet ik veel.
Ik vind het wel schrikbarend dat hij alles bij jou legt. Jij hebt alles onderzocht en gedaan, nu is hij aan zet...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 17:47:01 #69
5428 crew  miss_sly
pi_170941558
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Littekens na een sterilisatie zijn vaak nauwelijks zichtbaar. Dus om het nou lachwekkend te noemen dat iemand het niet zag bij haar partner is een beetje...
Lachwekkend?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 mei 2017 @ 12:01:11 #70
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_170956695
Tegenwoordig zijn er zelfs huisartsen die dit uitvoeren. Zo eenvoudig is het geworden.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  FOK!fotograaf maandag 15 mei 2017 @ 12:25:04 #71
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_170957240
Je stelt je niet aan.

Heb je trouwens de nuvaring al eens geprobeerd? Ik werd ook knettergek van de pil, de nuvaring bied voor mij uitkomst.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_170957451
Dat hij zich niet wil laten helpen is zijn goed recht. Zijn lichaam, zijn keuze. Maar dat hij condooms dan geen optie vindt.. Wat een ei. Zou ik erg snel klaar mee zijn!
pi_170962216
TS??
  maandag 15 mei 2017 @ 17:09:52 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170962409
Vind je partner best wel een naarling zo. Je hebt echt vanalles geprobeerd en daar hele stevige nadelen van ondervonden. Maar hij is te beroerd om ook maar iets bij te dragen.

Wat denkt hij nu dan, gewoon fijn zonder condoom en jij een abortus als het fout gaat? Want he, daar heeft hij geen last van?
Was je nu principieel tegen (hormonale) anticonceptie dan had hij een puntje gehad, maar nu, nu jij zo'n beetje alle mogelijkheden uitgeput hebt? Nu is hij gewoon best een lul dat hij niets wil aan zijn kant.
Dus nee, je stelt je niet aan, hij stelt zich aan. Na alles wat jij hebt geprobeerd in deze is het echt nu zijn beurt een keertje om bij te dragen in niet zwanger worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_170963539
Het heeft hier thuis nog flink geknald... ik heb hem in ieder geval zo ver dat hij zegt dat hij met een uroloog wil gaan praten. Internet is geen betrouwbaar medium. Je leest alleen de slechte ervaringen. De mensen zonder klachten hebben immers geen reden tot klagen en zetten niets op het internet...
Ik houd in ieder geval vol. Geen condoom. Geen sex. Inmiddels 2 pogingen met condoom gedaan en hij vindt het een totale afknapper... dus ik hoop dat die frustratie hem het zetje geeft om ook daadwerkelijk te gaan...
Moet eerlijk bekennen dat het inderdaad minder spontaan is maar denk dat wij vrouwen dan toch makkelijker "nee" kunnen zeggen 😜
  maandag 15 mei 2017 @ 19:07:25 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170964852
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:18 schreef rainbowpony het volgende:
Het heeft hier thuis nog flink geknald... ik heb hem in ieder geval zo ver dat hij zegt dat hij met een uroloog wil gaan praten. Internet is geen betrouwbaar medium. Je leest alleen de slechte ervaringen. De mensen zonder klachten hebben immers geen reden tot klagen en zetten niets op het internet...
Ik houd in ieder geval vol. Geen condoom. Geen sex. Inmiddels 2 pogingen met condoom gedaan en hij vindt het een totale afknapper... dus ik hoop dat die frustratie hem het zetje geeft om ook daadwerkelijk te gaan...
Moet eerlijk bekennen dat het inderdaad minder spontaan is maar denk dat wij vrouwen dan toch makkelijker "nee" kunnen zeggen 😜
Je kan het condoom ook in het spel betrekken he? Dat jij dat condoom bij hem omdoet, met de hand of mond. Dan kan hij zich op jou blijven richten en kan je in combi met strelen, pijpen en doen dat condoom omdoen. Of terwijl hij je vingert/likt of wat dan ook.

Zorg dat het condoom binnen handbereik ligt en je gewoon doorgaat met het voorspel terwijl je dat condoom omdoet. Misschien is het nu allemaal door het 'nieuwe' nog wat onhandig, maar al heel snel is het geen enkel probleem dat condoom zonder nadenken goed om te doen of binnen het spel te betrekken.

Het 'wij vrouwen' klopt niet, hou dat gewoon persoonlijk, als in jij kan makkelijker nee zeggen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_170965577
Condoom omdoen kost echt twee seconde. Kan je makkelijk onderdeel van 't spel maken.
  maandag 15 mei 2017 @ 20:14:33 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170967148
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:31 schreef Koettie het volgende:
Condoom omdoen kost echt twee seconde. Kan je makkelijk onderdeel van 't spel maken.
Idd.

Nog een laatste tip trouwens...

Maak niet zo'n punt van dat condoom en het 'onhandige' nu. Breng wat luchtigheid en humor in de slaapkamer. Het is seks, geen staatsexamen.

Stel, het gaat mis. Je rolt het condoom verkeerd om af (ik noem maar wat). Dan kan je zeggen, het is verpest nu, de seks eindigen of even knorrig zijn. Frustratie en schuldgevoel steken de kop op en de volgende keer dat jullie beiden naar dat condoom kijken wordt hij slap en jij droog. Of je kan elkaar een dikke knipoog geven, even lachen en verder gaan met voorspel om het daarna nog eens te proberen. Niets aan de hand, alleen maar nog wat heerlijk voorspel en even een grinnikje tussendoor. De volgende keer gaat het handiger en voor je het weet kunnen jullie in jullie slaap dat condoom aandoen...

De kans is levensgroot dat hij daardoor en door het in het spel te betrekken dat condoom niet meer zo ontzettend erg vindt en dat jij het moeilijker krijgt om nee te zeggen.
Hou dus op met er zo'n punt van te maken, te denken oh nee, condoom tijd,of de boel is verpest als het even niet zo soepel gaat. Heb lol samen, geniet van elkaar, dan komt het echt wel goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_170970865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:29 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Huh?
Besef jij je wel dat TS dan eerst nog een zwangerschap door moet?
En een bevalling?
Nee....lekker erop los neuken en kinderen baren, die kan men daarna wel laten adopteren.
Vrouwen zijn erop gemaakt toch?
Nou....niet iedere vrouw heeft vlekkeloze zwangerschappen of bevallingen.
Als je dat ook niet wil kun je ook gewoon de relatie opzeggen en alleen vriendschappelijke gevoelens nastreven. ;)
  maandag 15 mei 2017 @ 22:20:02 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170970929
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:17 schreef jaha het volgende:

[..]

Als je dat ook niet wil kun je ook gewoon de relatie opzeggen en alleen vriendschappelijke gevoelens nastreven. ;)
Jij bent niet wijs.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170970944
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:17 schreef jaha het volgende:

[..]

Als je dat ook niet wil kun je ook gewoon de relatie opzeggen en alleen vriendschappelijke gevoelens nastreven. ;)
.... :X
pi_170971203
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij bent niet wijs.
Jawel. Daarom ben ik single. Ik kan prima 5 minuten met een vrouw praten en desnoods hou ik een avond ook nog wel vol maar veel langer moet het niet duren. Dat blijkt uit jouw reactie, want ik probeer een beetje mee te denken en iets anders te bedenken dan wat er eerder in de draad genoemd is en onmiddelijk wordt er aan mijn intellectuele capaciteit getwijfeld.
pi_170971224
Nee perse. Meer aan je empatische vermogen.
  maandag 15 mei 2017 @ 22:45:54 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170971398
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:34 schreef jaha het volgende:

[..]

Jawel. Daarom ben ik single. Ik kan prima 5 minuten met een vrouw praten en desnoods hou ik een avond ook nog wel vol maar veel langer moet het niet duren. Dat blijkt uit jouw reactie, want ik probeer een beetje mee te denken en iets anders te bedenken dan wat er eerder in de draad genoemd is en onmiddelijk wordt er aan mijn intellectuele capaciteit getwijfeld.
Kom op zeg, je bent overduidelijk aan het trollen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170971780
Zoiets heet nou sarcasme :9
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:27:19 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170973480
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:01 schreef jaha het volgende:
Zoiets heet nou sarcasme :9
Dat je dat sarcasme noemt, is sarcasme. Helemaal juist.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')