abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:24:40 #201
163650 Greys
pi_170900151
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan ik me best voorstellen hoor. Ik heb er zelfs van gedroomd. Dat ze 9de werden. Dat zou niet gek zijn he?
Ja winnen is beter natuurlijk :D
Ik kan het liedje maar niet in mijn hoofd krijgen. Geen refrein. Kop noch staart. Maar die schitterende stemmen maken veel goed ^O^

neem vanavond oxazepammetje
Voor Nederland heb ik dan weer minder stress want dat vind ik zelf niet de besten vanavond (sorry) behalve dat ik oprecht hoop dat ze niet echt laag eindigen omdat ik dat zielig zou vinden en omdat het tig keer beter is dan Trijntje. Maar ik denk dat Nederland 8e wordt!

Mijn stress richt zich voornamelijk op Portugal. Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo hard gehoopt dat een ander land wint. :D :@ En ik weet al dat ie niet gaat winnen maar hij staat bovenaan in de polls dus nu moet ik me voorbereiden op grote teleurstelling. Had liever dat ie vijftiende stond ofzo. Was minder zenuwslopend _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 13 mei 2017 @ 11:26:46 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_170900185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor Nederland heb ik dan weer minder stress want dat vind ik zelf niet de besten vanavond (sorry) behalve dat ik oprecht hoop dat ze niet echt laag eindigen omdat ik dat zielig zou vinden en omdat het tig keer beter is dan Trijntje. Maar ik denk dat Nederland 8e wordt!

Mijn stress richt zich voornamelijk op Portugal. Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo hard gehoopt dat een ander land wint. :D :@ En ik weet al dat ie niet gaat winnen maar hij staat bovenaan in de polls dus nu moet ik me voorbereiden op grote teleurstelling. Had liever dat ie vijftiende stond ofzo. Was minder zenuwslopend _O-
Portugal mag van mij ook winnen. Wat een mooi lied is dat.
Dan stressen we allemaal met je mee vanavond :*
pi_170900202
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor Nederland heb ik dan weer minder stress want dat vind ik zelf niet de besten vanavond (sorry) behalve dat ik oprecht hoop dat ze niet echt laag eindigen omdat ik dat zielig zou vinden en omdat het tig keer beter is dan Trijntje. Maar ik denk dat Nederland 8e wordt!

Mijn stress richt zich voornamelijk op Portugal. Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo hard gehoopt dat een ander land wint. :D :@ En ik weet al dat ie niet gaat winnen maar hij staat bovenaan in de polls dus nu moet ik me voorbereiden op grote teleurstelling. Had liever dat ie vijftiende stond ofzo. Was minder zenuwslopend _O-
Hoezo zou hij niet gaan winnen? :? Ik denk juist dat hij wel gaat winnen. Bijna iedereen is er enthousiast over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170900233
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is altijd zo dubbel. Ik moet altijd heel hard lachen als ik bv de tweets lees tijdens een esf live uitzending. Tis net cabaret al dat commentaar van bekende en minder bekende mensen op alle deelnemers. Ik vind het hilarisch. Tot het over mijn eigen favorieten gaat, dan vind ik het kut. _O- (eerlijker kan ik het niet maken mensen)
Wat ik hier op Fok bijvoorbeeld wel jammer vindt is dat een aantal actieve fokkers de toon zetten. In aanloop naar de finale was dat een behoorlijk negatieve toon met talloze opmerkingen over het uitmelken van de ziekte van hun moeder, dat het een kansloze inzending was, hun stalpoten, etc. Ik ben me ervan bewust dat op een forum alles kan worden gezegd, maar voor de rest die hier voor de gezelligheid komt of voor alle updates en nieuwtjes is dat soms een beetje vervelend.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:31:25 #205
163650 Greys
pi_170900266
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo zou hij niet gaan winnen? :? Ik denk juist dat hij wel gaat winnen. Bijna iedereen is er enthousiast over.
Omdat maandenlange Italië nog niet live heeft opgetreden en de gewone tv kijker hem dus nog niet gezien heeft en ik denk dat met zijn energie en uitstraling hij het voor elkaar krijgt. En omdat Portugal weinig landenvriendjes heeft. En omdat de Bulgaarse zanger in Rusland woont en daar bekend is via tv. En omdat België een allemachtig hoge gunfactor heeft en een lied dat veel meer jongeren aanspreekt dan Portugal. Denk ik. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900356
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:37:06 #207
163650 Greys
pi_170900394
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:29 schreef Soren het volgende:

[..]

Wat ik hier op Fok bijvoorbeeld wel jammer vindt is dat een aantal actieve fokkers de toon zetten. In aanloop naar de finale was dat een behoorlijk negatieve toon met talloze opmerkingen over het uitmelken van de ziekte van hun moeder, dat het een kansloze inzending was, hun stalpoten, etc. Ik ben me ervan bewust dat op een forum alles kan worden gezegd, maar voor de rest die hier voor de gezelligheid komt of voor alle updates en nieuwtjes is dat soms een beetje vervelend.
Ja maar dat kan je de actieve fokkers (ik neem aan dat ik daar ook onder val en dat vind ik niet erg dat je dat zegt) niet kwalijk nemen als degenen die dat níet vinden er niet gewoon net zo hard tegenin gaan. De toon zetten kan alleen als andere meningen verboden worden of afgestraft. En dat is niet zo, want forum.

Ik snap best wat je bedoelt, in de aanloop voerde het negatieve de boventoon. Net als in het jaar van Trijntje. Maar zet daar dertig mensen die heel erg enthousiast zijn tegenover en dan is dát ineens de boventoon.. Maar die waren er niet of weinig. Daar kunnen de anderen ook niet heel veel aan doen. Iedereen die wél vanaf het brgin enthousiast was, zoals bv grazz, is met respect behandeld bij mijn weten. En die komt hier nog steeds net zo graag zo te zien. :P

Stel (voorbeeldje) dat volgend jaar Caro Emerald gaat. Ik noem maar wat. En stel ik zou dat niks vinden. Dan ben ik als actieve fokker ineens weer in de minderheid. Daar kan je weinig tegen doen bedoel ik. Mensen voelen en vinden nou eenmaal wat ze willen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900401
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat maandenlange Italië nog niet live heeft opgetreden en de gewone tv kijker hem dus nog niet gezien heeft en ik denk dat met zijn energie en uitstraling hij het voor elkaar krijgt. En omdat Portugal weinig landenvriendjes heeft. En omdat de Bulgaarse zanger in Rusland woont en daar bekend is via tv. En omdat België een allemachtig hoge gunfactor heeft en een lied dat veel meer jongeren aanspreekt dan Portugal. Denk ik. ;)
Ik ben echt zo zo zo benieuwd naar de landen die we nog niet live hebben gezien. *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170900409
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat maandenlange Italië nog niet live heeft opgetreden en de gewone tv kijker hem dus nog niet gezien heeft en ik denk dat met zijn energie en uitstraling hij het voor elkaar krijgt. En omdat Portugal weinig landenvriendjes heeft. En omdat de Bulgaarse zanger in Rusland woont en daar bekend is via tv. En omdat België een allemachtig hoge gunfactor heeft en een lied dat veel meer jongeren aanspreekt dan Portugal. Denk ik. ;)
En ik denk dat Portugal juist wint omdat het anders is. Het valt op, is kwalitatief goed en heeft een gunfactor.
Ik hoop zelf op Italie, maar hij zal vanavond dan echt geweldig moeten zijn.
Ik hoop Italie 1 en Portugal 2. Ik denk Portugal 1, Bulgarije 2, Italie 3.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170900411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat maandenlange Italië nog niet live heeft opgetreden en de gewone tv kijker hem dus nog niet gezien heeft en ik denk dat met zijn energie en uitstraling hij het voor elkaar krijgt. En omdat Portugal weinig landenvriendjes heeft. En omdat de Bulgaarse zanger in Rusland woont en daar bekend is via tv. En omdat België een allemachtig hoge gunfactor heeft en een lied dat veel meer jongeren aanspreekt dan Portugal. Denk ik. ;)
Denk dat je het belang van landenvriendjes overschat. :o Een goede inzending overstijgt dat. Kan zo wat voorbeelden opnoemen van winnaars die weinig landenvriendjes hebben. En bovendien vond een groot deel Jamala vorig jaar ook verschrikkelijk. Als er maar een ander groot deel enthousiastelingen bestaat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:39:35 #211
163650 Greys
pi_170900438
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben echt zo zo zo benieuwd naar de landen die we nog niet live hebben gezien. *O*
Ik verheug me enorm op Italië! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900481
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik verheug me enorm op Italië! *O*
Ik heb maar iets van 3 keer Italië gezien, van wat ik nu weet, gok ik zo dat hij echt gaat knallen en echt goed uit de verf gaat komen.
Dan wordt het echt een kwestie van smaak, wat gaat men kiezen? Italië of Portugal of wint een ander land? Zie ik ook nog wel gebeuren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:42:20 #213
163650 Greys
pi_170900490
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:37 schreef marsan het volgende:

[..]

En ik denk dat Portugal juist wint omdat het anders is. Het valt op, is kwalitatief goed en heeft een gunfactor.
Ik hoop zelf op Italie, maar hij zal vanavond dan echt geweldig moeten zijn.
Ik hoop Italie 1 en Portugal 2. Ik denk Portugal 1, Bulgarije 2, Italie 3.
Mijn ultieme wens is dat Italië en Portugal exact evenveel punten halen en allebei winnen :D Twee sympathieke mannen die allebei in eigen taal zingen, het elkaar gunnen, elkaars favoriet zijn qua lied ondanks dat het een héél ander lied is.

TALK ABOUT "CELEBRATE DIVERSITY". *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900496
Is het uitgesloten dat Jodeledinges niet gaat winnen? Ik zie mensen wel zo vrolijk worden dat ze dan gewoon voor feestfactor gaan stemmen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:43:19 #215
163650 Greys
pi_170900506
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk dat je het belang van landenvriendjes overschat. :o Een goede inzending overstijgt dat. Kan zo wat voorbeelden opnoemen van winnaars die weinig landenvriendjes hebben. En bovendien vond een groot deel Jamala vorig jaar ook verschrikkelijk. Als er maar een ander groot deel enthousiastelingen bestaat.
Ik hoop heel erg dat jij gelijk hebt en ik niet. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is het uitgesloten dat Jodeledinges niet gaat winnen? Ik zie mensen wel zo vrolijk worden dat ze dan gewoon voor feestfactor gaan stemmen :D
Die worden 5e :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170900523
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn ultieme wens is dat Italië en Portugal exact evenveel punten halen en allebei winnen :D Twee sympathieke mannen die allebei in eigen taal zingen, het elkaar gunnen, elkaars favoriet zijn qua lied ondanks dat het een héél ander lied is.

TALK ABOUT "CELEBRATE DIVERSITY". *O*
En omdat ze beide winnen, organiseren ze het geen twee, maar dat doet Nederland dan :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:44:33 #218
163650 Greys
pi_170900530
Ik ben idd bang dat jodelcrap boven Nederland eindigt. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd bang dat jodelcrap boven Nederland eindigt. ;(
Dat is een feit
pi_170900560
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn ultieme wens is dat Italië en Portugal exact evenveel punten halen en allebei winnen :D Twee sympathieke mannen die allebei in eigen taal zingen, het elkaar gunnen, elkaars favoriet zijn qua lied ondanks dat het een héél ander lied is.

TALK ABOUT "CELEBRATE DIVERSITY". *O*
Dan wint Italie volgens de regels
pi_170900569
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd bang dat jodelcrap boven Nederland eindigt. ;(
Ik denk het ook wel. En ik begrijp het ook wel, tussen al het andere door was het best een oppepper deze week. Net als die Sax :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170900585
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:46 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dan wint Italie volgens de regels
Aantal x 12 punten geeft dan de doorslag toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:48:07 #223
163650 Greys
pi_170900609
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:46 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dan wint Italie volgens de regels
Hoezo dan? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170900614
De ogene-clan heeft tenminste een mediaplan. Dat is meer dan je van Trijntje kon zeggen. En als het werkt: lekker doen! Ze komen om hoog te scoren.
dag
pi_170900616
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dat kan je de actieve fokkers (ik neem aan dat ik daar ook onder val en dat vind ik niet erg dat je dat zegt) niet kwalijk nemen als degenen die dat níet vinden er niet gewoon net zo hard tegenin gaan. De toon zetten kan alleen als andere meningen verboden worden of afgestraft. En dat is niet zo, want forum.

Ik snap best wat je bedoelt, in de aanloop voerde het negatieve de boventoon. Net als in het jaar van Trijntje. Maar zet daar dertig mensen die heel erg enthousiast zijn tegenover en dan is dát ineens de boventoon.. Maar die waren er niet of weinig. Daar kunnen de anderen ook niet heel veel aan doen. Iedereen die wél vanaf het brgin enthousiast was, zoals bv grazz, is met respect behandeld bij mijn weten. En die komt hier nog steeds net zo graag zo te zien. :P

Stel (voorbeeldje) dat volgend jaar Caro Emerald gaat. Ik noem maar wat. En stel ik zou dat niks vinden. Dan ben ik als actieve fokker ineens weer in de minderheid. Daar kan je weinig tegen doen bedoel ik. Mensen voelen en vinden nou eenmaal wat ze willen.
Het is hier ieder jaar wel een beetje hetzelfde liedje ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')