abonnement Unibet Coolblue
pi_170888496
Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Ik ben op zoek naar een app (Android) die mij helpt met een voor mij realistisch eetpatroon. Ik heb een aantal criteria waar ik naar op zoek ben, maar google kon mij niet helpen.

• Het komt met suggesties om wat te eten (zowel maaltijden als snacks) en ik kan zelf voedsel toevoegen (voor het geval dat het niet in de database staat);
• Kijkt naar mijn bewegingspatroon om te zien wat ik nodig heb;
• Het houdt mijn inname van vetten, suikers, mineralen, vitamines, etc. zo goed mogelijk bij zodat die app tekorten op kan merken;
• Helpt mij met plannen van boodschappen, desnoods voor meerdere geplande maaltijden;
• Weet winkels waar ik het nodige voor de gesuggereerde maaltijden kan vinden;
• Weet mij te vertellen wat er in dingen die ik in de winkel vind zit.

Dit is een hoop, maar dit is waar ik naar op zoek ben. Als iemand een combinatie van apps weet die met elkaar kunnen communiceren om hetzelfde effect te bereiken is het ook goed, maar de voorkeur gaat uit naar een enkele app.

Ik ben niet op zoek naar een app die mij helpt met afvallen. Afvallen komt vanzelf als ik genoeg beweging krijg en goed eet.

Daarnaast wil ik geen integratie met facebook. Daar zit ik niet op te wachten. Heeft iemand een suggestie voor mij?
pi_170888691
Een deel kan met My Fitness Pal, maar ook recepten enzo.... Pfoeh, dat is wel heel uitgebreid. Misschien dat het Voedingscentrum ook wel iets dergelijks heeft.
Somebody that I used to know
pi_170888717
My fitnesspal houd je callorien bij, geeft aan wat je aan eiwitten, vetten, zout e.d. Binnen krijgt. Op mijn iphone geeft hij tevens aan hoeveel beweging ik gehad heb en geeft het aantal verbrande callorien aan. https://www.myfitnesspal.com

Hij geeft helaas geen eet suggesties en winkeladvies.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_170888721
Maar waarom zoek je dit eigenlijk allemaal? Het klinkt als een app die al het denkwerk voor je doet (boodschappen, recepten, gezond eten, hoeveelheid, etc)... Waarom kan je (een deel) niet zelf doen?
Somebody that I used to know
pi_170888823
Kijk op de site van de allerhande van de Appie en kies voor slanke recepten. https://www.ah.nl/allerha(...)5024/slanke-recepten Kies hieruit de recepten die je aanspreken. Er staat meteen een boodschappenlijstje bij met de ingredienten. (Allemaal bij de appie te koop)
Klik op de knop;"Zet op mijn lijst" dan kun je er een boodschappenlijst van maken of direct laten bezorgen door de bezorgservice.

Tadaa, 2 dingen al je wensen vervuld.

Appie en my fitnesspall
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_170889018
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_170889062
myfitnesspall en zelf leren de juiste keuzes te maken.
Daar heb je veel meer aan dan een app die alles voor je voorkauwt (pun intended)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')