abonnement Unibet Coolblue
pi_170886786
Saai, saaier, saaist.

Niet tanken, één bandenleverancier, DRS, ERS, banden sparen, remmen sparen, bepaalde race settings, allemaal dezelfde ECU....

Hoe krijgen we de F1 minder saai? Kom hier met de regelwijzigingen die wél werken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:50:56 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170886980
Je auto mag max ¤x kosten per seizoen. Voor de rest zoek je het maar uit waar je het geld aan uitgeeft. Oh, en meer dan 2 wielen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Sport vrijdag 12 mei 2017 @ 22:28:05 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170892825
Achteruitrijden

Dat gaf me een spektakel

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:43:38 #4
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_170894777
Bredere circuits?
pi_170894891
Gewoon zonder regels. :P


[ Bericht 45% gewijzigd door FlippingCoin op 12-05-2017 23:57:09 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 13 mei 2017 @ 00:00:54 #6
408813 crew  trein2000
pi_170895094
X bij X meter moet ie zijn en succes.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_170897211
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:40 schreef Nober het volgende:
Saai, saaier, saaist.

Niet tanken, één bandenleverancier, DRS, ERS, banden sparen, remmen sparen, bepaalde race settings, allemaal dezelfde ECU....

Hoe krijgen we de F1 minder saai? Kom hier met de regelwijzigingen die wél werken.
De Aero zodanig aanpassen dat close racen weer mogelijk is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_170897221
Tijdens de race op willekeurige tijdstippen flink wat sproeiers aanzetten.
pi_170901716
Net zoals de Palio, van te voren loten welke wagen je krijgt, voor de race allerlei mogelijkheden tot corruptie, onderhandeling, etc. En dan natuurlijk extreem gevaarlijke bochten erin opnemen zoals de Curva St. Martino waarbij je van te voren weet dat een kwart van de rijders de bocht uitvliegt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170902264
Verplichte plaspauze bij iedere race tijdens een pitstop. Zo krijg je het voordeel dat de auto lichter wordt.
pi_170902425
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:00 schreef trein2000 het volgende:
X bij X meter moet ie zijn en succes.
Dit!
pi_170943636
Beperkt gebruik DRS, ik ben er geen voorstander van het systeem, maar als het toch al in de F1 en het blijf, dan maar beperkt tot aantal seconden per race. Inclusief gebruik op achterliggers.

Max aantal personeelsleden per team tijdens GP. Het is niet normaal hoeveel er bij MGP om de auto staan te dansen vergeleken met Sauber of ForceIndia.

Elk team moet geregistreerde test/ontwikkelingsrijders minimaal 3 vrije trainingen inzetten ipv coureur met hoogst aantal punten in kampioenschap.
pi_170943834
Het grootste probleem zijn gewoon de circuits, het zou niet mogen zijn dat een coureur met een redelijke wagen bij voorkeur al kansloos is omdat er veel rechte stukken inzitten. Je zou dit prima kunnen oplossen door op de huidige circuits wat chicanes op de recht stukken neer te leggen, dat zou het al stuk beter maken. Daarnaast moet de F1 eens kritisch gaan kijken naar de circuits en niet alleen naar het geld. Ook zo een race zoals Monaco vind ik historisch gezever, je gaat ook geen eredivisie wedstrijd organiseren in een kleedkamer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170944053
Ze moeten een achteruitrijrace instellen.
pi_170944230
Enige waar ik qua circuits een groot voorstander van ben is het periodiek omkeren van rijrichting ^O^

Circuits als Gilles Villeneuve, COTA en AbuDhabi zouden ervoor ingericht kunnen worden. Vooral AbuDhabi, pit uitgang word ingang :D :o
  zondag 14 mei 2017 @ 20:08:21 #16
321876 Cherna
Fuck the System
pi_170944617
Pop-up valve. Iedereen hetzelfde vermogen imc turbo

[ Bericht 7% gewijzigd door Cherna op 14-05-2017 20:14:09 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_170950188
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:54 schreef Meike26 het volgende:
Enige waar ik qua circuits een groot voorstander van ben is het periodiek omkeren van rijrichting ^O^

Circuits als Gilles Villeneuve, COTA en AbuDhabi zouden ervoor ingericht kunnen worden. Vooral AbuDhabi, pit uitgang word ingang :D :o
Je zit alleen met problemen van de veiligheidszones, die lopen namelijk met de rijrichting mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170966821
Daarom zijn stratencircuits als eerste ideaal omdat de veiligheidszones redelijk makkelijk aan te pakken zijn. Ook als je kijkt naar de grootte van die zones, dan zijn circuits als Silverstone, AbuDhabi en Cota wel potentiële kandidaten voor zo'n conversie.
pi_170989711
Open bordradio zodat iedere coureur met elkaar kan praten.
Dat lijkt me hilarisch. :)

"Max, honestly let me pass!"
"F*ck you asshole"
pi_171061643
F1 is gewoon bizar. Voetbal zit raar in elkaar, maar F1 helemaal. Waar gaat het nu eigenlijk om? En waarom zijn fans fan?

Ik snap in het voetbal al niet waarom de allergrootste clubs zo rijk zijn en steeds rijker worden. In de VS krijgen teams die onderaan eindigen het jaar erop de eerste keuze in de draft.
Bij F1 krijgt Ferrari automatisch het meeste geld.

En nu wil men dat veranderen, maar mensen op de frontpage zijn tegen. Want Ferrari stapt er dan uit en dan is F1 geen F1 meer. Waarom? Waar gaat het nu eigenlijk om? Dat rijkeluis zoontjes geld betalen voor een stoeltje in een optocht waarin Ferrari en Mercedes de snelste auto hebben? Of wil je de beste coureurs op een spectaculaire manier tegen elkaar zien racen?

Wil je een auto met zoveel mogelijk pk en dB en met de technologie uit de jaren 70? Of wil je dat autofabrikanten elke keer innoveren, omdat er constant nieuwe regels komen, waarbij die technologie dan een trickle down effect heeft voor de consumentenauto's? Ofwel, F1 wordt binnen 10 tot 20 jaar 100% electrisch, net zoals de consumentanauto.

Idem met circuits. Men had een discussie dat een foutje harder afgestraft zou moeten worden. In Monaco rij je gelijk tegen een hek en is je auto kapot. Maar als dat zo is gaat de coureur ook minder risico nemen. Als je 40% kans hebt om je langzamere voorganger in te halen, maar dan ook 60% kans hebt om te crashen en uit de race te gaan, dan blijf je er gewoon achter.

En als je auto's zo stevig maakt dat je kunt crashen en dat je dan gewoon achteraan zonder al te veel schade door kunt rijden, dan gaan mensen elkaar nog vaker bewust van de baan rijden.

Het hele idee om de boel eens te analyseren met gedegen game theory, dat ontbreekt totaal.

Je ziet dat ook in het voetbal met schwalbes. Iedereen spreekt schande van schwalbes. Maar het is vandaag de dag nog gewoon een winnende strategie. Zolang alles om winnen draait, en schwalbes je meer laten winnen, krijg je schwalbes. Het is immers topsport.

Volgens mij wil je een circuit met verschillende ideale lijnen die elkaar niet zo veel ontlopen. Dan kun je dus gewoon een alternatieve lijn kiezen, zonder langzamer te zijn dan je voorganger. Of het hangt van de nuances van je auto af welke lijn ideaal is. Het lijkt me dat dat te simuleren is, toch?

Maar bijna alle F1 races zijn tegenwoordig of in bananenrepublieken of in belastingparadijzen. Die vorige F1 baas, Ecclestone. Die is toch compleet corrupt. Die man zou in de bak moeten zitten. Vergeleken met hem is Trump niets. Maar ja, we hebben in deze wereld een bepaald slag mensen die dit soort corruptie gewoon zien als 'een goede deal' Zie ook de net afgetreden voorzitter van de VVD. En mensen die dat oke vinden, gaan nu het nieuwe kabinet vormen (Rutte/Schippers).

/rant
pi_171357237
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:29 schreef Terrorizer het volgende:
Open bordradio zodat iedere coureur met elkaar kan praten.
Dat lijkt me hilarisch. :)

"Max, honestly let me pass!"
"F*ck you asshole"
Net als de 27MC. Gewoon een open kanaal. Ook geen censuur van de FIA.

Als aanvulling: cambeelden van iedere auto online (dat zal wel achter een betaalmuur worden gezet)

Meer voorstellen: Tanken tijdens de race en lichtere, kleinere auto's (gewoon een maximum lengte en breedte), Dan is Monaco ook weer enigszins 'te doen' qua inhaalmogelijkheden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ridocar op 31-05-2017 20:59:49 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 19:40:59 #22
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171453984
Startgrid wordt bepaald aan de omgekeerde resultaten van de vorige race.
Dus winnaar start achteraan, nummer 2 als één na laatste enz enz.

Vervolgens op zaterdag een sprintrace met deze startgrid en de uitslag daarvan bepaald de startgrid van zondag (dus winnaar sprintrace start op pole etc). Punten zijn er op zaterdag en zondag (op zaterdag dan wel minder, want sprintrace)
  zondag 11 juni 2017 @ 15:22:45 #23
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_171618340
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:54 schreef Meike26 het volgende:
Enige waar ik qua circuits een groot voorstander van ben is het periodiek omkeren van rijrichting ^O^

Circuits als Gilles Villeneuve, COTA en AbuDhabi zouden ervoor ingericht kunnen worden. Vooral AbuDhabi, pit uitgang word ingang :D :o
Echt leuk wordt het pas als ze dan na hun pitsstop omdraaien van rijrichting _O- De helft duikt in rondje 30 de pits in en gaat andersom racen, terwijl de andere helft nog in de originele richting rijdt :D Spektakel gegarandeerd *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 11 juni 2017 @ 15:24:55 #24
369251 Geralt
of Rivia
pi_171618387
Gewoon op de normale manier kwalificeren en dan de race dat de laatste van de kwalificatie in de auto van de polesitter stapt etc. Dus het hele veld qua coureurs omdraaien, maar niet de auto's.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 11 juni 2017 @ 15:25:41 #25
369251 Geralt
of Rivia
pi_171618403
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:29 schreef Terrorizer het volgende:
Open bordradio zodat iedere coureur met elkaar kan praten.
Dat lijkt me hilarisch. :)

"Max, honestly let me pass!"
"F*ck you asshole"
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')