abonnement Unibet Coolblue
pi_170886426
Ik ben op zoek naar en nieuwe rugzak en wilde er dan eentje met van die zijvakjes waar je een flesje water in kan doen want dat lijkt mij zo handig, dan kun je daar zo bij zonder je hele rugzak open te ritsen. Maar nu heb ik dus een hele gave rugzak gezien zonder zakjes aan de zijkant voor een flesje.

Dus nu vraag ik mij af: zijn die zijvakjes voor waterflesjes echt zo handig of lijkt dat maar zo? Vooral nu het weer warmer weer wordt vraag ik me af of het wel handig is omdat je water dan warm wordt.
pi_170886482
In je rugzak zal het water ook wel warm worden. ;)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:41:18 #3
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_170886798
Handig is t niet echt, je er echt niet goed bij dus moet je toch je rugzak afdoen.

Heeft dus heel weinig toegevoegde waarde.
  Boks-Chick vrijdag 12 mei 2017 @ 18:55:41 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_170887048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:41 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Handig is t niet echt, je er echt niet goed bij dus moet je toch je rugzak afdoen.

Heeft dus heel weinig toegevoegde waarde.
Ik vind het juist wel fijn.
Ja je moet je rugzak afdoen, maar je hoeft je rugzak niet te openen etc.
En wanneer je met z'n 2-en bent kan de ander je bidon heel makkelijk pakken voor je en weer terug plaatsen.
lolwut
pi_170887050
Het is niet zo dat je in een gebied leeft waar water zo dicht bij je moet zijn dat je daardoor een vakje nodig hebt buiten de tas.

Ga eens bij jezelf na hoevaak je nou daadwerkelijk een flesje water uit je tas moest halen en dacht:shit, wat onhandig dit zeg.

Tegenwoordig wordt het door die hipsters gebruikt zodat iedereen kan zien dat ze zo'n hippe drinkfles hebben :')
pi_170888674
Neem dan zo een drinkzak zoals wielrenners enzo
Ik zwaai naar dieren.
pi_170888808
Zo'n rugzak met ingebouwde waterzak en rietje moet je dan nemen :P
pi_170889439


Neem een drinkfles met een riempje er aan dan kun je m aan je tas hangen
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_170898470
Ik heb het wel en vind het wel heel fijn. Aan de ene kant water, aan de andere kant gooi ik mijn sleutels, OV kaart, lipgloss enzo. Hoef ik niet steeds in mijn tas te zoeken.
pi_170898636
Ligt er ook aan waar je je rugzak voor gaat gebruiken. Voor woon-werk verkeer is het niet belangrijk, maar als je er ook hele dagen mee op pad en soms op vakantie gaat is het heel erg handig. Mijn man heeft mijn rugzak met vakjes geleend toen hij op reis naar China ging en toen heeft hij bijna die hele reis ook het water van z'n zusje gedragen omdat hij 'van die handige vakjes had'. Het kan dus ook nadelen hebben ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170927481
De rugzak is met name voor op vakantie, dagjes weg en wellicht ook voor m'n werk uiteindelijk.
pi_170953300
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel fijn.
Ja je moet je rugzak afdoen, maar je hoeft je rugzak niet te openen etc.
En wanneer je met z'n 2-en bent kan de ander je bidon heel makkelijk pakken voor je en weer terug plaatsen.
ik heb (wandel)rugzak waarbij ik aan ene kant bidon heb en aan andere kant mijn gps. Kan ik gewoon zelf bij zonder rugzak af te doen hoor :?
Ik zou in ieder geval niet anders meer willen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')