abonnement Unibet Coolblue
pi_170885771
Zijn ze betrouwbaar en de moeite waard? En maakt het veel uit dat je ze gebruikt? :O komt je school er echt niet achter?
pi_170885815
Die doen, als het goed is, alleen helpen hoor. Denk aan corrigeren, deadlines stellen, meedenken. Dat mag natuurlijk. Als ze voor jou stukken gaan typen mag het niet, maar kan me niet voorstellen dat ze dat doen.
pi_170885839
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:51 schreef snackchas het volgende:
Die doen, als het goed is, alleen helpen hoor. Denk aan corrigeren, deadlines stellen, meedenken. Dat mag natuurlijk. Als ze voor jou stukken gaan typen mag het niet, maar kan me niet voorstellen dat ze dat doen.
scriptium doet ook inhoud :P
pi_170885895
Wat versta je onder inhoud dan? Plagiaatchecker gaat er overheen. Dus als ze al zelf kant-en-klare teksten aanbieden controleer je het beter even. Het breekt wel alle regels natuurlijk als je dit doet. Diploma's kunnen volgens mij nog worden ingetrokken mochten ze er later achter komen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:11:56 #5
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170886286
Ik werk zelf voor Scribbr en heb ook heel kort voor Scriptium gewerkt. In mijn ervaring is het wel de moeite waard om je scriptie te laten nakijken; vaak zijn de teksten behoorlijk slecht. De eisen om bij Scribbr te mogen werken zijn redelijk hoog, en ze checken regelmatig de kwaliteit van het werk van hun editors, dus je tekst wordt er wel echt beter van.
Scribbr kijkt alleen naar taal; voor een extra bedrag kun je ook de structuur laten nakijken en of het verhaal te volgen is (de rode draad-check). De plagiaatcheck kost ook extra, en de APA-generator ook. Inhoud kijken ze niet naar. Scriptium wel, maar dan geven ze alleen aan wat er ontbreekt in je redenering. Ze gaan het niet zelf verbeteren en aanvullen. Op hun websites leggen ze allebei duidelijk uit wat ze wel en niet doen.
Kant-en-klare teksten aanbieden doen ze beide niet, dat mag ook echt niet.
Vaak raden docenten al aan om je taal te laten nakijken, dus dat is niet verboden. Bij dit soort bedrijven kun je dat kan je prima laten doen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_170886477
Beter steek je er zelf wat meer moeite in. Ik bedoel, ga je later op je werk ook alles slinks uitbesteden uit eigen middelen? Indien ja, kun je beter een ghostwriter inhuren die alles voor je doet: bespaart jou de moeite en blijkbaar studeer je toch niet om later geld te verdienen.
pi_170904735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:23 schreef vaduz het volgende:
Beter steek je er zelf wat meer moeite in. Ik bedoel, ga je later op je werk ook alles slinks uitbesteden uit eigen middelen? Indien ja, kun je beter een ghostwriter inhuren die alles voor je doet: bespaart jou de moeite en blijkbaar studeer je toch niet om later geld te verdienen.
Ja nou ik ben er een beetje klaar mee dat mijn medestudenten stuk voor stik frauderen en daarvan profiteren maar ik niet :') en je mag maar twee dingen per jaar herkansen wtf :')
pi_170904823
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:57 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Ja nou ik ben er een beetje klaar mee dat mijn medestudenten stuk voor stik frauderen en daarvan profiteren maar ik niet :') en je mag maar twee dingen per jaar herkansen wtf :')
Als je bewijs van de fraude hebt, moet je daar melding van maken. Door het dichtknijpen van de ogen faciliteer je een inflatie van ondergekwalificeerde mensen in je vakgebied.
pi_170904859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:00 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als je bewijs van de fraude hebt, moet je daar melding van maken. Door het dichtknijpen van de ogen faciliteer je een inflatie van ondergekwalificeerde mensen in je vakgebied.
Joh dat heeft geen zin het gaat zo ver dat docenten tentamens laten maken door student assistenten en als je zegt dat ee niks van klopt zeggen ze dat het gewoon goed is

Echt hoor niveau van het Nederlandse onderwijs :')
pi_170904905
Waar wil je precies hulp bij hebben dan? Inhoudelijke feedback kun je ook vragen aan mensen die geïnteresseerd zijn in het onderwerp van je onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')