abonnement bol.com Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 12 mei 2017 @ 12:20:34 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170879105


Het is weer give-away tijd! Dit keer in het teken van Led-verlichting, en daarom maak je deze en volgende week kans op één van de 20 onderstaande prijzen!

Wat moet je doen om kans te maken?
• Bezoek de Arilux-pagina (ons eigen Led-huismerk) en bekijk het assortiment.
• We lezen in een comment hieronder vervolgens graag welk Led-product dat nog niet in dit assortiment voorkomt voor jou een welkome toevoeging zou zijn. Een beetje creativiteit vinden we zeker niet vies, maar enigszins bruikbare input stellen we erg op prijs. ;)
• Laat tevens even weten welk van de onderstaande producten je zou willen winnen tijdens deze give-away!

Wordt jouw suggestie n.a.v. deze give-away daadwerkelijk opgenomen in het assortiment? Dan ontvang je daar natuurlijk een gratis exemplaar van!

Dit valt er te winnen!
5x Arilux Aluminium Ledbulb
3x Arilux App-bestuurbare meerkleurige lamp
3x Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp
3x Arilux 44 Leds-zonnecel buitenlamp
2x Arilux Wake up-light
2x Arilux Bluetooth Speakerlamp
2x Bedlamp met USB-lader

Met code BGAULP1 krijg je bovendien 12% korting op alle bovenstaande producten (m.u.v. producten die te pre-orderen zijn). Mocht je nu al een product aanschaffen en vervolgens ook nog winnen? Dan kun je kiezen uit een gratis tweede exemplaar of teruggave van je aankoopbedrag! ;)

Voorwaarden
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van vrijdag 12 mei t/m zondag 21 mei, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaars worden random gekozen en op maandag 22 mei bekend gemaakt. Fok-crew mag ook meedoen.

Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Banggood op 12-05-2017 13:24:26 ]
pi_170879285
Ik denk dat de zonnecel buitenlamp een goede toevoeging zou zijn aan jullie assortiment.

Als ik zou winnen, dan zou ik ook maar al te graag die ARILUX® AL-SL12 Solar buitenlamp winnen. Scheelt me een hoop gedoe met het in het donker vinden van een sleutelgat na een avond stappen :P
pi_170879364
Ik denk dat een goede toevoeging aan het assortiment verlichting die aangaat bij het opendoen van de deur is (voor in de meterkast)

En ik zou de Arilux Wake up-light graag willen winnen.
  CHI shopkeeper vrijdag 12 mei 2017 @ 12:45:30 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170879543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:29 schreef Lamabal het volgende:
Ik denk dat de zonnecel buitenlamp een goede toevoeging zou zijn aan jullie assortiment.

Als ik zou winnen, dan zou ik ook maar al te graag die ARILUX® AL-SL12 Solar buitenlamp winnen. Scheelt me een hoop gedoe met het in het donker vinden van een sleutelgat na een avond stappen :P
Hi, helaas hebben we de solar-buitenlamp in ons assortiment; kun je nog iets anders verzinnen dat nog niet op de pagina te vinden is? ;)
Je reden om te winnen is wel erg goed trouwens! B:)B
pi_170879610
Condooms met led lampjes er in in verschillende kleuren.

oh, en voor mijn geweldige suggestie wil ik wel zo'n wake up light winnen :T


edit: en dat de lampjes dan bijvoorbeeld groen zijn bij de inwaartse beweging, en blauw bij de uitwaartse beweging! En op het moment supreme gaan alle lampjes knipperen.

[ Bericht 45% gewijzigd door LurkJeRot op 12-05-2017 14:35:29 ]
pi_170879675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, helaas hebben we de solar-buitenlamp in ons assortiment; kun je nog iets anders verzinnen dat nog niet op de pagina te vinden is? ;)
Je reden om te winnen is wel erg goed trouwens! B:)B
Compleet verkeerd gelezen :@

Ik zou misschien dan toch voor de hoofdband met een lamp erin gaan.

Zoiets :
pi_170879748
Ik zag laatst een filmpje waarin een snowboard voorzien is van LED, reagerend op de bewegingen die je met je board maakt (dus met veranderende kleuren). Als je zoiets in je assortiment op kunt nemen (zonder snowboard, die heb ik al ;) ), dan heb je in ieder geval 1 koper haha!

Zoiets:
De wake-up light lijkt me mooi om te winnen!
  CHI shopkeeper vrijdag 12 mei 2017 @ 13:07:48 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170879889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:53 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Compleet verkeerd gelezen :@

Ik zou misschien dan toch voor de hoofdband met een lamp erin gaan.

Zoiets :
[ afbeelding ]
Zo is 'ie goed ja ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:57 schreef Doev het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waarin een snowboard voorzien is van LED, reagerend op de bewegingen die je met je board maakt (dus met veranderende kleuren). Als je zoiets in je assortiment op kunt nemen (zonder snowboard, die heb ik al ;) ), dan heb je in ieder geval 1 koper haha!

Zoiets:
De wake-up light lijkt me mooi om te winnen!
Aangezien ik zelf niet betrokken ben bij het trekken van de winnaars of invloed heb op de uitslag: Gaaf! :7 8-)
pi_170880879
Even proberen uit te leggen wat ik mis (zie ik nog bij geen enkele verlichtingszaak)

Ik heb in een kast mijn verzameling uitgestald staan. Nu zoek ik (in kleur instelbaar uiteraard) LED strips van ong 20-25cm lang die onderling doorgekoppeld kunnen worden met een snoer van ong 40cm lang. Dan heb je dus maar 1 stekker aansluiting en voor de rest zijn de onderlinge strips met snoer doorgelust

Ik weet niet of het duidelijk is, maar de bovenste tekening bestaat al, onderste kan ik niet vinden


Een set met 10 strips zou leuk zijn :)

Aangezien we met de tuin bezig zijn, zou een Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp wel heel handig uitkomen op het moment :) Dan struikelen we wat minder :)
pi_170880928
Motorlaarzen met geïntegreerde ledlampjes. Extra zicht in het donker.
Of als inbouwkit in/op bestaande laarzen.

Als prijs de Wakeup Light.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:06:30 #11
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_170881207
Sexspeeltjes natuurlijk....mensen...sex-speeltjes!
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:07:20 #12
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_170881227
Ik zou wel een multicolor LED-strip willen waar een plug aanzit voor een interne USB-header.

Dus dat je dit:


rechtstreeks hierin kunt pluggen voor de voeding en aansturing:



Software erbij voor de aansturing, die installeer je dan op de betreffende pc om verlichtingsniveau en kleur in te stellen. Waardoor je easy-peasy de binnenkant van je pc kunt voorzien van vette LED-verlichting :). Ook als je geen duur moederbord met RGB-header hebt werkt deze oplossing, je bent hardware- en OS-onafhankelijk. Elk moederbord heeft namelijk wel een interne USB-header. Dus ook op oudere pc's werkt dit prima.

Ik zou overigens de ARILUX® AL-SL12 wel willen winnen :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 12-05-2017 18:47:30 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 mei 2017 @ 14:12:32 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_170881329
Ik mis eigenlijk aquarium led verlichting (wit of kleur) in het assortiment.
en ik wil de 80 leds buitenlamp wel winnen; aangezien mijn tuin nu 's avonds stikdonker is.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_170881394
Simpele zelfklevende ledlampen op batterij, altijd handig :)

Ik ga voor de Arilux Aluminium Ledbulb!
when we drink ; we get drunk ; when we get drunk ;
we fall asleep ; when we fall asleep ; we commit no sin ;
when we commit no sin ; we go to heaven ;
So. Let's all get drunk and go to heaven!
pi_170881514
Ik zou graag meer pc case mods zien, Led strips , Led Fans e.d.

Wat de prijzen betreft gaat mijn voorkeur naar een wakeup light, benieuwd of ik daarmee beter uit mijn nest kom 😉
pi_170881690
Led Toiletbril verlichting

Voorkeur: Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp of Arilux Wake up-light
pi_170881710
Wat ik mis is een echte LEDspot voor buiten, om iets mooi uit te lichten (de flood-light is te bouwlamp achtig)

en mocht hier gehoor aan gegeven worden en ik win, dan ga ik voor de Arilux Wake up-light
pi_170881802
Ik mis een siliconen nachtlampje voor mijn dochter die niet snel van kleur wisselt (dus of alleen aan/uit of nog liever iets waar ik de kleur kan instellen). Het liefst gewoon oplaadbaar met mijn micro usb kabel. ( Deze komt in de buurt: https://www.banggood.com/(...)-Home-p-1062469.html )

Graag wil ik Arilux 44 Leds-zonnecel buitenlamp voor in mijn tuin
pi_170881830
Wat ik zou willen is LED kerstverlichting wat je in principe kan laten hangen het hele jaar en alleen in tijdsbestek december-januari aangaat (automatisch). Opgeladen in de zomer door een zonnesensor en dan precies genoeg sap heeft om die 2 maanden vol te branden.
Gaarne ook een beetje onzichtbaar of niet opvallend zodat je dat niet door je hele huis enzo ziet hangen.

Mocht ik winnen heb ik als voorkeur: Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp.
pi_170882029
-G11 lampjes die op een conventionele lamp aangesloten kunnen worden (mijn eettafel lamp heeft 6 van die priklampjes en als je ze alle 6 vervangt dan gaat de lamp niet aan)

-Een ledlamp op penlite die aangaat als je de meterkast/voorraadkast opent

-Dimbare E14 lampen (E12 kwam ik wel tegen, die lusten alleen geen 220v)

- Dimbare 'halogeen' ledlamp die een mooie warme kleur heeft


Mocht ik winnen dan gaat mijn voorkeur uit naar https://vk.cc/6CRVZU
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:53:17 #21
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_170882119
Het is niet heel spannend maar wel handig! Een spiegel met ingebouwde lamp die je met een stevige (!) zuignap aan een spiegel of een ander oppervlak kunt plakken. Geen tijd meer verspillen met het zoeken naar de juiste lichtinval bij het opmaken van ogen.
Hiermee kunnen de dames smeren en de heren scheren (maar omgekeerd kan natuurlijk ook).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:59:49 #22
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_170882256
Arilux Bluetooth Speakerlamp is ideaal voor buitenactiviteiten zoals zwemmen in buitenbaden, daar hoef je niet eens voor op vakantie te gaan! Veel mensen zwemmen graag in buitenzwembaden in de zomer. En als je in de avond tot laat wil blijven dan heb je naast een radio ook een lampje, heel handig ding en niet al te duur. Mooi een sixpack, handdoek & de radiolamp meenemen en dan WaterHøken. Voor mij is deze al goed genoeg, maar het produkt zou nog beter kunnen door een waterdichte versie aan te bieden, voor de lompe buitenmensen onder ons. Dan hoeven de lompe boeren niet zo op te letten.



[ Bericht 9% gewijzigd door govie op 12-05-2017 15:31:20 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:47:00 #23
173056 creeperhaze
er is maar 1 vinkeveen!!!!
pi_170883137
Voor mij zou een kamer in de kleur van mijn stemming een mooie wijziging zijn in mijn nieuwe huisje!!! dus dan zou de meerkleurige ledlamp perfect zijn.
maar ook de tuin is nog onverlicht op dit moment
en misschien is de buitenlamp dan ook een super uitkomst
In het verleden behaalde snelheden bieden geen garantie voor de toekomst!
pi_170883631
ik zou graag een product zien wat lijkt op de ''thuis-kweek'' lijn van IKEA

zoals hier te zien : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90323109/

Als ik eventueel zou winnen maak je me heel blij met de Bluetooth speakerlamp

[ Bericht 14% gewijzigd door PTScribble op 12-05-2017 16:18:35 ]
Echte mannen eten geen honing...
die kauwen op bijen!
pi_170883733
Color Changing, dimmable GU10 spots! Jullie hebben al wel GU10 spots in het assortiment, maar nog niet dimbaar en/of in kleur. Niet dimbare verlichting is toch wel een beetje uit de tijd ;)

Mocht ik in aanmerking komen voor een prijs: de Arilux 44 Leds-zonnecel buitenlamp heeft mijn voorkeur :)
pi_170883771
Wat denk ik best gaaf zou zijn zijn de volgende 2 dingen:
- 2700k sfeer ledlampen op (optioneel zonne-energie) welke in slave-modes kunnen fungeren. Zet je de 'master' aan, dat dan de 'slaves' ook automatisch aangaan.
- Ledlampen verwerkt in een terras verwarmer

Mocht mijn idee toch wat zijn, dan zou ik graag de ARILUX® AL-SL12 Solar Power hopen te winnen.
pi_170884540
quote:
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.
:')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170885137
something has led me to this topic
pi_170885750
LEDS voor onder een skateboard, en zelfs misschien op de wieltjes.

De LED lamp met app zou ik graag willen winnen.
pi_170886297
Een simpel led lampje voor in een powerbank misschien :)

Zou graag de 80LED buitenlamp willen winnen ^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_170886586
Ik ben al een tijdje op zoek naar buitenverlichting die heel de nacht op volle kracht blijft branden.
Die dus overdag oplaadt, een hoge kwaliteit zonnepaneel heeft, en 's nachts mooi en enigszins gelig (niet wit) licht geeft.

Ik had net gekeken en deze lampen zijn al van behoorlijke hoge kwaliteit (de AL-SL12 bijv) maar ik heb zelf graag een overvloed aan accu capaciteit, het liefst nog in de vorm van verwisselbare standaard cellen. Eventueel dus dat je zelf standaard liion cellen erin kunt plaatsen (die je ergens anders weer goedkoop los koopt / uit laptop accu sloopt). Een soort van diffuser kap zodat je niet recht in de LED's kijkt lijkt me ook ideaal.

Concreet zou dit dus ideaal voor me zijn:
- LED lamp voor aan de muur met mooi egaal warm licht (dus niet helemaal wit licht)
- Vervangbare standaard maat accu's / standaard li-ion cellen
- Een overvloed aan accu capaciteit zodat het licht heel de nacht fel blijft branden (meerdere watts aan LED verlichting, weet niet of dat mogelijk is, maar het gaat er mij om dat je echt wat ziet ipv schimmig licht hebt)
- Diffuser kapje zodat je niet in de felle leds kijkt (hoge kwaliteit diffuser, zodat je weinig licht verliest)
- Mooi design en een relatief brede straalhoek
- Hoge kwaliteit zonnepaneel zodat de accu echt vol komt te zitten
- Eventueel dus zonder accu geleverd zodat je die zelf los kunt bestellen / ergens vandaan kunt halen. Om de kosten per lamp te drukken.

Geen idee of het haalbaar is maar het zou mij niet verbazen als hier vraag naar is.

Mocht ik winnen dan ben ik benieuwd naar hoe de Arilux AL-S12 presteert
pi_170886930
Wat ontbreekt is een kant en klare bundel voor in de tuin met zon kleurregelaartje op een paar zonne energie lampjes met gekleurde peertjes :d
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_170886931
Misschien een USB lampje voor je laptop zodat je de toetsen kan zien eventueel instelbaar want degene die ik heb gehad vond ik te fel.

Heb nog een buitenlamp nodig en op zonne-energie zou natuurlijk geweldig zijn. Heb al vaker positieve verhalen over deze lampen gehoord!

Dus ik ga voor de ARILUX® AL-SL11 Solar Power 44 LED.

[ Bericht 26% gewijzigd door k0fferbak op 13-05-2017 10:13:27 ]
pi_170887356
Twee dingen die ik mis:
Klein tentlichtje zoals hier: . (ik zie trouwens dat die wel te koop is bij jullie maar niet in het assortiment zoals aangegeven). En de speakercombi is misschien wat meer bulky.

Zeker icm een solar panel zou mooi zijn:


Fietslampjes, maar dan kleiner zijn ook altijd handig.



Tot slot een LED setup voor DSLR om video mee te schieten in het donker.

Overigens zou een wake-up lamp hier prachtig staan :).
pi_170887755
Sensor led voor binnen, dus dat de kemp bij binnenkomst in 'n ruimte aanspringt.

https://m.banggood.com/AR(...)86.html?rmmds=search

Lijkt me wel 'n leuke prijs :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 12 mei 2017 @ 19:41:30 #36
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_170888104
Wat ik ook mis in de banggood winkel is rgb-casefan-combotjes. Om specifiek twee voorbeelden te geven:

Jonsbo FR-201 comboset met alles erop en eraan (budgetsetje, erg scherpe prijs met een eigen look die hier nog niet te verkrijgen is via een ander merk).


Jonsbo FR-231 comboset met alles erop en eraan (deze look bestaat nog niet op Nederlandse markt, uniek produkt qua looks).


Het zijn maar voorbeeldjes, een ander merk kan ook. Maar de meerwaarde setje 1 voor de Nederlandse markt lijkt me de prijs/prestatie (value award achtig). En setje 2 oogt heel anders dan de rgbfans die op dit moment op de nederlandse markt te verkrijgen zijn (ze zien er erg sjiek uit, geen lichtkanon maar wel rgb, wel cool). Die laatste set vult dus ook de nederlandse markt aan qua looks, vandaar dat die prijs eventueel wat hoger kan zijn. Daarnaast heeft jonsbo best sjiek spul zoals pc-cases enz, hun items zal in een chinashop niet misstaan. Jonsbo maar geheid ook andere chinese merken, zijn gewoon topmerken, niks mis mee.

Wat ik mis op iedere chinashop is cpu en vga coolers, dit terwijl er in china voldoende te halen zijn. Maar dan niet koelers die we hier ook hebben, maar gewoon van unieke koelers die wat toevoegen (niche qua looks of techniek) zodat we wat meer te kiezen hebben. Zo hebben we in europa en de NA erg weinig horizontale cpu aircoolers (fan naar het raampie gericht), er heerst een onderaanbod in dat segment en daar zou je iets mee kunnen doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 12-05-2017 20:24:34 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 20:22:13 #37
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_170888988
Led strips die je in je keuken onder kastjes kan bevestigen, dus simpele 'ridgid' stips, die aan elkaar of met een kabeltje te verbinden zijn en dan met een kleine schakelaar in het lichtnet kunnen gaan ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_170889007
Wat ik graag zou willen zien is een goede kwaliteit oplaadbare bouwlamp met een flinke lithium batterij en neutraal licht met een hoge CRI en een flinke lichtopbrengst (30-50W).

Als ik mocht winnen zou ik graag de
30W Touch Dimmable Smart Mushroom Light with 6 USB Charger Port Bedside Ambience Lamp winnen.
pi_170889049
Ik ben geen willy wortel en weet dus niks te bedenken

Ik zou graag die bedlamp willen winnen, das een mooie uitvinding met oplader voor mijn nog niet gewonnen phone op Fok!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_170889504
Arilux wireless speaker camping lamp lijkt me geweldig
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_170890561
Zou graag mijn trap treden met motion control led lampen willen verlichten zou handig zijn als dit in een kit van bijv 12 of 16 treden beschikbaar is.

zoiets dus
https://www.youtube.com/watch?v=dROAjykbJyQ

Als ik win zou ik graag de:

ARILUX® AL-B01 E27 7W RGBW Bluetooth 4.0 Dimmable LED Smart Bulb

willen ontvangen
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:09:21 #42
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_170896369
Ik ben op zoek naar van die ronde soort van onderzetter led lampjes, dus die mogen er van mij wel in.
En ik zou heel erg blij worden van de meerkleurige lamp als prijs :)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_170898277
Sfeerverlichting voor buiten, dus niet die bouwlampen.
Ik vind de Arilux Bluetooth Speakerlamp echt een leuk dingetje dus die zou ik wel graag willen winnen.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 10:25:44 #44
47102 Elvi
miemkwien
pi_170899223
Ik zou graag een Ring Light willen toevoegen aan de collectie. Eén die je kan vastmaken aan je mobiel voor betere selfies. Die heb ik echt nodig voor mn Tinder profiel zodat ik mannen wijs kan maken dat ik er goed uitzie. #HelpElviAanEenDate

En mocht ik winnen dan wil ik graag de Arilux Wake up-light. En de ring light zelf natuurlijk maar die koop ik zelf wel zodra deze beschikbaar is :P
  zaterdag 13 mei 2017 @ 12:03:59 #45
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_170900959
Wat ik nog mis zijn sport accessoires, bijv. een sport armbandje dat meeknippert op de beat van de muziek die je luistert. Dat zou voor mij een welkome aanvulling zijn.

Wat ik graag zou winnen is de Wake Up light, lijkt me heerlijk wakker worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaqenHghar op 13-05-2017 12:10:46 ]
pi_170901752
Op mijn werk met de kinderen bezig met de micro:bit, hiervoor zoek ik neopixel-ringen. Dus die zou ik graag in het assortiment zien.

Bedlamp met USB-lader lijkt me wel leuk om te winnen....
pi_170909681
Ik mis leuke LED discoverlichting. Stroboscopisch LED verlichting in allerlei kleuren en op geluid gaat 'ie aan :D

Is er eigenlijk ook LED verlichting voor onder de motor of auto (als strip?) op batterijen en met een app in te stellen welke kleur? Eigenlijk wil ik dat wel hebben... :s)

Arilux Wake up-light wil ik wel graag winnen.
  Moderator zaterdag 13 mei 2017 @ 19:04:52 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_170909838
Ik wil wel zo een aluminium ledbulb winnen :P

En als ideetje. iets heel simpels: een sleutelhanger met een ledlampje (beetje felle :P ) erin zo raak je nooit meer je sleutels kwijt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170911021
Led verlichting die gegarandeerd brandveilig is.
Dat zou wat zijn. Veiligheid is altijd een big issue met china shopping.

Wat heb ik gewonnen ?
Ben met alles tevreden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door DuxXx058 op 13-05-2017 20:10:15 (grammatica vaut) ]
pi_170922011
Ik zou graag een plakbaar ledstrip achtig iets zien, met een remote sensor zodat je simpel een soort ambi-light systeem kunt maken. Stripje achter de tv, sensor oog ergens voor je tv en klaar 😊

Favo Arilux item welke ik hoop te winnen: Arilux 44 leds zonnecel buitenlamp.
  zondag 14 mei 2017 @ 01:30:22 #51
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_170927809
Er zijn allemaal lampen met van die schroefdraad-fittingen behalve die spotjes. Maar de steeds populairder wordende GU10 fitting zie ik nergens. Ik zou het dus over opties hebben met GU10 fitting.

Verder zou ik het volgende interessant vinden (meer softwarematig): bijv. als je op vakantie bent en wanneer je een combinatie van lampen hebt, dat er door het gordijn heen een effect gefaked wordt van een tv die aan staat.
  zondag 14 mei 2017 @ 11:13:47 #52
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_170931866
Ambilight ledjes voor de tv? Maar dat is denk ik niet haalbaar ;P
  zondag 14 mei 2017 @ 15:59:43 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_170938402
Een combinatie van de solar bewegingslamp en een ietwat langere led-strip. Zo kun je 's nachts mooi je tuinpad goed verlichten zodat je erover kan lopen zonder op slakken te stappen :P

Oh en vervangingslampjes voor in de auto, voor de dim- en grootlichten is dat nog wat lastiger maar achterlichten en mooi felle richtingsaanwijzers moeten wel te doen zijn :Y

Tot die tijd moet ik het hopelijk maar doen met de 44 leds solar buitenlamp :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Erasmo op 14-05-2017 16:27:18 ]
  zondag 14 mei 2017 @ 18:40:40 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_170942723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:57 schreef Doev het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waarin een snowboard voorzien is van LED, reagerend op de bewegingen die je met je board maakt (dus met veranderende kleuren). Als je zoiets in je assortiment op kunt nemen (zonder snowboard, die heb ik al ;) ), dan heb je in ieder geval 1 koper haha!

Zoiets:
De wake-up light lijkt me mooi om te winnen!
Super vet en direct mijn idee "gejat ;) "

Dit zou ik ook enorm vet vinden voor m'n longboard :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 14 mei 2017 @ 20:17:53 #55
370431 drakin
vurig typje
pi_170944909
ledzaklampjes voor aan de sleutelbos lijkt me handig, zeker met het festival/vakantieseizoen dat er weer aankomt. Scheelt heel erg struikelen.

Mocht ik winnen, dan hoop ik een wake up light te winnen, leuk die met verschillende kleuren! O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 14 mei 2017 @ 23:18:45 #56
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170950619
Zaklamp die je met zo'n handvat kan aandraaien en dus geen batterijen verbruikt

Met ingebouwde radio. Die niet na een dag al kapot gaat (ik kijk naar jou Action :( )
:')
pi_170951388
Wat me opvalt aan dit product: https://www.banggood.com/(...)37.html?rmmds=search
Waarom heeft deze lamp geen magnetische kant? Superhandig voor klusjes, en er is altijd wel een stuk metaal te vinden om hem op te hangen.

Ik zou een stroboscoop ook een leuk idee vinden. Maar ik heb dan ook kleine kinderen lol.

Mocht ik winnen, dan graag deze: Arilux 44 Leds-zonnecel buitenlamp.
pi_170953838
Het assortiment is al ruim moet ik zeggen. Een robotstofzuiger met ledverlichting aan de onderkant lijkt me wel nice. Een straatracer in huis :P.

Ik wil in aanmerking komen voor de buitenverlichting. Zo een unit is wel welkom :).
pi_170953932
een nacht licht voor de kids.
heb ze wel eens eerder gezien zijn alleen vrij prijzig, en tegenwoordig moet dit een stuk goedkoper kunnen.

een schaal die dient als lader voor de lampen, daarin liggen 1-2 of 3 bollen, als je ze uit de schaal wegneemt gaan ze oplichten, kunnen kinderen gebruiken als ze bang zijn in donker en bijv de weg te vinden naar wc.
leg je ze terug op de schaal gaan ze weer uit en laden op.

wat ik zou willen, niks eigenlijk mag iemand anders hebben.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:11:02 #60
26374 made
..made by made..
pi_170955515
Ik zou ook voedingen voor de Led controllers aanbieden.
Aan een losse controller heb je niet zo veel.
Lurkt !
  maandag 15 mei 2017 @ 14:09:17 #61
386633 Adnap
I love Life !
pi_170958925
Wat voor mij een toevoeging zou zijn zou een leeslamp zijn voor in de auto. Liefst op zonnecellen. Mijn zonen lezen graag in de auto en de meeste werk en gewoon niet goed of zijn zo weer stuk.
Vaak zijn ze ook met USB en das leuk maar niet als ze achterin zitten. Dus iets oplaadbaar dat een uur of 2 makkelijk meegaat en ook nog niet te groot is. Ja veel eisend maar wel haalbaar denk ik.

Kwa prijs zou ik gaan voor de Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp zodat we de achterdeursleutel ook weer zonder moeite in t gat kunnen stoppen. T is de enige plek zonder buitenverlichting nog.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 15 mei 2017 @ 15:05:49 #62
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_170959832
Huisnummers die een backlight van ledverlichting hebben.
Zodat 's avonds je huisnummer goed te lezen is en je meteen mooie verlichting bij je deur hebt.

Zoiets:



Item wat ik graag zou winnen is: Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_170959910
Wat ik mis zijn normale (E14/E27) bulbs met zeer warm licht, dan denk ik aan circa 1750K/2250K. Want alle bulbs met warm licht die nu worden aangeboden, zijn circa 2750K/3250K wat naar mijn smaak vaak nog wat te fel is.

Graag winnen: Arilux App-bestuurbare meerkleurige lamp (https://www.banggood.com/(...)&utm_content=Thomas2)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 15 mei 2017 @ 15:25:28 #64
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_170960248
Ik krijg altijd een beetje jeuk van die RGB-lampen die allemaal een eigen Wifi-app hebben, waarbij je ze niet kunt koppelen aan je bestaande netwerk en dat je dus de verbinding met je huis-wifi moet verbreken om het licht aan te passen. Vandaar mijn suggestie:

- Lampen met ondersteuning voor een gangbaar domotica-protocol (Z-Wave, Zigbee, CoCo...)

Als bonus-suggestie: Dimbare retro-look lampen: Ledlampen met led-'gloeidraad':


Ik zou graag winnen: Arilux 44 Leds-zonnecel buitenlamp :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_170961803
Waterdichte multifunctionele buitenlamp op zonne-energie dus eentje die je op het water (vijver) kan laten drijven en op een standaard in de tuin kan steken of aan de muur/schutting kan hangen!
pi_170965250
Ik ga voor neonverlichting met ledlampen. Design zelf samenstellen, digitaal insturen en zorgen dat het er strak uitziet. Je kan alles maken: psv, feijenoord of welke club dan ook logo's of tekst, een gitaar, een leuke afbeelding van een hond of kat of wat dan ook. moet een succes worden.
  maandag 15 mei 2017 @ 19:49:11 #67
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_170966286
Tussen al deze lampen mis ik nog de oldschool: Looplamp.
Hier dan natuurlijk wel een hedendaagse versie van, dwz zelfde model maar dan zonder snoer en een led-lamp.


Dit geweldige idee, in combinatie met een balkon met veel zonuren, maakt natuurlijk de Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp meer dan welkom! 8-)
  maandag 15 mei 2017 @ 22:46:52 #68
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_170971420
Als een longboarder mis ik vaak verlichting voor mijn longboard zodat ik veilig over de weg kan. Ik gebruik vaak fietsverlichting of LED strips, maar dan laten die op den duur toch altijd weer los of breken ze door de trilling. Een speciale verlichting voor op skateboard(trucks) of longboard trucks zou echt een aanwinst zijn!

Ik zou echt heel blij zijn met een wake-up light, kom ik nog eens optijd mijn bed uit!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_170974131
Ik zou graag een ARILUX led lamp zien die wat veller is in de Dim mode.

Ik heb deze lente 4 ARILUX led lampen besteld bij Banggood en mede door de 18650 cel doen die het veeeeeel (lees wereld van verschil) beter dan de goedkope zonnelampjes van de bouwmarkt. Toch wil ik dat op instelling twee, de Dim mode (die de hele nacht brand) iets meer licht zou geven.

Welke wilt Zeta winnen?
Ik zou de ARILUX® AL-SL12 willen winnen. Om de AL-SL03 die ik heb moeten weggeven (Vergeten verjaardag, Senel een cadeautje nodig, dus... de AL-SL03 cadeau heb gedaan aan een vriend).

Video Review van mijn ARILUX® AL-SL05 lampen is de tuin.
http://dai.ly/x5mexw8

:)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 12:57:22 ]
pi_170974525
Ik zou het enorm tof vinden als er in het assortiment een met een app bestuurbare rgb led achtergrondverlichting voor een Nintento GameBoy zou komen :s)

en ik zou graag de Arilux App-bestuurbare meerkleurige lamp winnen :)
pi_170974929
Wauw wat een geweldige kans Fok.nl zou heel erg graag een nieuwe lamp willen winnen dus ga ik voor de Wake-up light https://www.banggood.com/(...)&utm_content=Thomas2 wat lijkt het mij heerlijk om iedere ochtend om wakker te mogen worden met een heerlijk lichtje nu maar heel hard hopen er misschien wel wat geluk mijn kant op mag komen en dat ik deze lamp mag winnen dan raak ik van blijdschap helemaal buiten zinnen :-) Fijne dag nog liefs Wendy
How is everbody
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:30:41 #72
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_170984069
Ik zou graag een RGB-lamp zien die accuraat reageert op temperatuur! Die echt per graad steeds een beetje verkleurd in plaats van een rood-range, groen-range en blauw-range zoals deze: https://www.banggood.com/(...)12.html?rmmds=search

Liefst waterbestendig, want het lijkt me ideaal voor in het aquarium :)

Voor de win wil ik wel meedingen voor de Arilux App-bestuurbare meerkleurige lamp *O*
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_170990972
Met de Arilux 80 Leds-zonnecel buitenlamp zou ik erg blij zijn.
Het is nu lekker buiten, maar zit al bijna in het donker.
pi_171071917
Wat ik graag zou willen zien is een grotere draagbare LED-lamp. De Blitzwolf LT4 hier in gebruik en zou graag nog een dergelijke lamp willen, maar die zijn niet meer leverbaar. Dus als Arilux ook een draagbare LED-lamp met een grote accu kan ontwikkelen, zou dat hier zeker in de smaak vallen.

Mocht ik een prijs winnen, zou ik graag de bedlamp met USB-lader willen :).
pi_171074320
Van die specifieke kledingkast lampen. Dan kun je ze onder een plank of bovenaan de deur monteren en heb je door de bocht en de brede bouw een mooi breed licht in je kledingkast. De afgelopen jaren heb ik dit niet gehad, doordat het 's ochtends nog vrij donker is als ik naar mijn werk ga merk ik dat ik soms de verkeerde kleding aan heb.



Mocht ik winnen, zou het ook al helpen om een Arilux Wake Up Light te winnen. Dan hoef ik niet meer 12 wekkers te zetten 4 minuten na elkaar zodat ik uiteindelijk op tijd wakker ben. Het scheelt dan dat je 48 minuten extra tijd 's ochtends hebt om eventueel een zaklamp te zoeken om de juiste kleding in de kledingkast te vinden. Zal veel schaamte besparen.

https://www.banggood.com/(...)&utm_content=Thomas2
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:01:48 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171077043
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:20 schreef Banggood het volgende:
• We lezen in een comment hieronder vervolgens graag welk Led-product dat nog niet in dit assortiment voorkomt voor jou een welkome toevoeging zou zijn. Een beetje creativiteit vinden we zeker niet vies, maar enigszins bruikbare input stellen we erg op prijs.

Een tafellamp hebben jullie al, maar ik zou het erg leuk vinden als er zoiets kwam met een QI lader in de voet van de lamp. Zoals IKEA ze ook heeft bijvoorbeeld :D (maar dan voor een Banggood prijsje).

Mocht ik winnen dan zou ik wel een toffe wakeuplight willen (evt ook als platte uitvoering met QI lader erin uit te brengen?)
https://www.banggood.com/(...)&utm_content=Thomas2
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171087194
Een soort ambilight lijkt me ideaal, met een klein apparaatje dat het hdmi-signaal uitleest om te kijken welke kleuren de leds moeten hebben!

Om te winnen: de Arilux Wake up-light :)
  zondag 21 mei 2017 @ 11:33:27 #78
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_171091600
Van die keuken onderbouw lampen, die je in serie kunt in of uitschakelen. Inclusief een RGB functie.

Ik vindt de Arilux Bluetooth Speakerlamp wel tof!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_171092211
Vooruit omdat ik ineens wakker werd in MIAMI VICE modus.

Ik zou graag een roze flamingo in het assortiment willen.



Het liefst win ik meteen mijn inzending, maar anders mag je me verrassen.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:11:22 #80
47102 Elvi
miemkwien
pi_171092271
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:07 schreef DuxXx058 het volgende:
Vooruit omdat ik ineens wakker werd in MIAMI VICE modus.

Ik zou graag een roze flamingo in het assortiment willen.

[ afbeelding ]

Het liefst win ik meteen mijn inzending, maar anders mag je me verrassen.
Die is wel awesome ja :D
pi_171094386
LED verlichting voor op de fiets
ik zou graag de Arilux Wake up-light willen winnen :)
pi_171094676
Zeker meer GU10 led lampen - Dimable en extra warm wit 2700k.

G9 led lampen heb ik ook nergens teruggevonden.

Deze zou ook met GU10 niet slecht zijn.
ARILUX® AL-B01 E27 7W RGBW Bluetooth 4.0 Dimmable LED Smart Bulb for iPhone iPad and Android Phones.
pi_171094768
Ik mis een lightsaber met LED verlichting, weet je hoe vet !

Ik zou graag de wake up light willen :@
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171106893
Een lange ledstrip (RGBW) past er nog wel bij.
Mocht ik winnen vind ik de Wakeup light wel leuk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 mei 2017 @ 11:34:52 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171113451
ik ben benieuwd welk(e) idee(ën) er als uit winnaar uit de bus komt/komen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_171129713
Spannend!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  CHI shopkeeper dinsdag 23 mei 2017 @ 08:18:25 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171135958
De winnaars zijn bekend! Uit alle geldige deelnames heeft mijn collega random de volgende winnaars gekozen:

Wake Up-light:
Doev
DesperateMatter


Solarlamp 44 Leds:
shadax
oheng
Erasmo


Solarlamp 80 Leds:
ZetaOS
James-Hetfield
DJMO


Aluminium Ledbulb:
Karina
vossen6


App-bestuurbare meerkleurige lamp:
chroestjov
Sotchi2014
Freaky_FOK


Bluetooth Speakerlamp:
PTScribble
Eric_Cantona


Bedlamp met USB-lader:
johanndoe
soapie


Gefeliciteerd! *O* *O*

Winnaars, stuur me ajb een PM met:
je voor-+achternaam
straat+huisnummer
postcode+plaats
provincie
The Netherlands
E-mailadres

Zodra de gegevens van alle winnaars binnen zijn gaan de prijzen op de post!
Na ontvangst en gebruik wordt een korte beoordeling op de productpagina van het door jou gewonnen product erg op prijs gesteld. :)

Achteraf gezien had het leuker geweest om op basis van creativiteit en bruikbaarheid te kiezen, want er zitten veel leuke en goede ideeën tussen, waarvoor we jullie erg dankbaar zijn. We wilden echter niet naderhand de regels veranderen, maar voortaan gaan we het dus anders doen. Als we iets toevoegen n.a.v. deze give-away zal ik contact opnemen met de aandrager van het betreffende idee voor een gratis exemplaar.

Er waren niet genoeg gegadigden voor alle Aluminium Ledbulbs, dus dit door ons niet gespendeerde bedrag komt bovenop het budget voor de volgende give-away.

[ Bericht 3% gewijzigd door Banggood op 23-05-2017 10:12:20 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 mei 2017 @ 08:21:09 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171135995
Woot! Ik win ook eens wat *O* *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:22:11 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171136009
Gefeliciteerd :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:17:11 #90
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_171136890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
Achteraf gezien had het leuker geweest om op basis van creativiteit en bruikbaarheid te kiezen, want er zitten veel leuke en goede ideeën tussen, waarvoor we jullie erg dankbaar zijn. We wilden echter niet naderhand de regels veranderen, maar voortaan gaan we het dus anders doen.
Je kunt de beste ideeën natuurlijk alsnog iets geven he ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:39:11 #91
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_171137315
Zijn inderdaad veel goede ideeën voorbij gekomen :)

Dikke congrats aan de winnaars :D
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_171137327
hiephoi... ik ben een winnaar *O*
Echte mannen eten geen honing...
die kauwen op bijen!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:18:13 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_171142676
Gefeliciteerd allen
:')
pi_171158170
HOORAY!!! Gewonnen!! Wat tof!!

Ook de andere winnaars congratz !!

PM komt eraan.
pi_171162708
Nice! Gewonnen :D En de rest ook gefeliciteerd natuurlijk!

Thanks! Zou mooi zijn als mijn idee dan ook nog wordt toegevoegd ;) PM is onderweg!
pi_171164101
Joechei!!! Gefeliciteerd allen, en bedankt Banggood!
pi_171177016
Whooeee gewonnen, superleuk en heel erg bedankt banggood!!

Alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd!

[ Bericht 18% gewijzigd door soapie op 24-05-2017 19:34:21 ]
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:46:01 #99
386633 Adnap
I love Life !
pi_171177924
Van harte winnaars
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  CHI shopkeeper zaterdag 27 mei 2017 @ 08:31:57 #100
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171239518
Ik heb inmiddels al redelijk wat gegevens van winnaars binnen, maar nog niet van iedereen. Ik ben aankomende week even niet aanwezig, dus in die tijd is er nog gelegenheid om je gegevens te PM'en als je dat nog niet gedaan hebt, en dan gaan we vanaf de maandag daarop de prijzen opsturen! ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 juni 2017 @ 10:36:05 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171518769
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:31 schreef Banggood het volgende:
Ik heb inmiddels al redelijk wat gegevens van winnaars binnen, maar nog niet van iedereen. Ik ben aankomende week even niet aanwezig, dus in die tijd is er nog gelegenheid om je gegevens te PM'en als je dat nog niet gedaan hebt, en dan gaan we vanaf de maandag daarop de prijzen opsturen! ;)
even nieuwsgierig, zijn de prijzen al verzonden? O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 7 juni 2017 @ 11:03:39 #102
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_171519331
Ik wil me wel opofferen als reserve-winnaar :P
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  CHI shopkeeper woensdag 7 juni 2017 @ 11:54:20 #103
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171520575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:36 schreef DJMO het volgende:

[..]

even nieuwsgierig, zijn de prijzen al verzonden? O+
Ik heb alle gegevens vanmorgen doorgegeven aan m'n collega, en die gaat ze allemaal invoeren, dus dat is of inmiddels al gebeurd (je ontvangt er een e-mail van) en anders gebeurt dat spoedig ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:03 schreef BillsGate het volgende:
Ik wil me wel opofferen als reserve-winnaar :P
Dat is een moedig gebaar; waren er maar mensen mensen als jij! :P
  vrijdag 9 juni 2017 @ 08:40:43 #104
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_171566314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 11:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb alle gegevens vanmorgen doorgegeven aan m'n collega, en die gaat ze allemaal invoeren, dus dat is of inmiddels al gebeurd (je ontvangt er een e-mail van) en anders gebeurt dat spoedig ;)

[..]

Dat is een moedig gebaar; waren er maar mensen mensen als jij! :P
Mijn gegevens nog maar ff gestuurd.

Was vergeten te verzenden :@ :@
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_171566339
Mijn prijs is verzonden, wacht het (on)geduldig af ;)!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 9 juni 2017 @ 08:44:06 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171566348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:42 schreef Doev het volgende:
Mijn prijs is verzonden, wacht het (on)geduldig af ;)!
dit :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_171581668
Sweeeeet, verzendbericht vandaag binnengekregen! Is mijn buitenlamp op tijd voor de vakanties!
pi_171588094
Verzendbevestiging ontvangen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171592322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 00:17 schreef chroestjov het volgende:
Verzendbevestiging ontvangen.
Hier ook, ben benieuwd!
pi_171734346
Mijn gewonnen prijs zojuist ontvangen!
Helemaal top!

Eerste indruk van de lamp.
Leuk ding, voor zover ik nu overdag kan bepalen genoeg licht voor een bedside lamp.
De poorten individueel halen de 2A met gemak (heb nog niet met meer tegelijk getest

Wel een verbeterpuntje, het zou handig zijn als je de lamp vanuit elke stand uit kan zetten.
Om hem uit te zetten moet je door alle 3 de lichtstanden (laag, midden, hoog, dan uit).
  zondag 18 juni 2017 @ 10:08:43 #111
58711 soapie
Zeeperd
pi_171766361
Hier is ie ook binnen. *O* Erg leuk lampje!! Licht genoeg om te lezen in bed!! En superhandig die usbpoorten! Ik ben er superblij mee!! Thnx Banggood!!! ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 juni 2017 @ 10:11:21 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171766395
Ik heb 'm ook binnen! Geeft flink wat licht, moet even wachten tot m'n vent hem kan ophangen buiten. Dan heb ik eindelijk licht in de tuin _O_
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_171782750
afgelopen weekend de bluetooth radio / lamp binnengekregen...

Top ding!
goed gebruik van gemaakt bij werk in de tuin en bij een bbq met wat vrienden...

komt overigens ook nog eens decent geluid uit :D
Echte mannen eten geen honing...
die kauwen op bijen!
pi_171783201
Afgelopen zaterdag heb ik mijn Wakeup light ontvangen. Even kort aan de stroom gehad, en zag er op het eerste gezicht goed uit. Geluid wat eruit kwam was ook prima!

Binnenkort maar even goed testen :)
  CHI shopkeeper maandag 19 juni 2017 @ 09:04:10 #115
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171783556
Goed/leuk om jullie feedback te horen! Bedankt daarvoor, en ik ga het verbeterpuntje doorgeven ;)
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:35:53 #116
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_171828227
Yeah, gisteren de lamp binnen gekregen.
Wat en bak licht geeft dat ding ^O^

Daar gaat er nog wel eentje van besteld worden.
Snelle levering en een top lamp.

:)
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
pi_171833804
Ik heb de ARILUX® AL-SL11 een paar dagen uitgeprobeerd, en hij geeft best veel licht met z'n 44 LEDs. Zeker een aanrader. Het zijn wel witte LEDs, Ik denk dat ik er wat gele folie overheen doe, want er zijn wat klachten. :7

Oja hij is IP65, dus "sproeiwaterdicht".
pi_171875635
Vorige week de app-bestuurbare meerkleurige lamp al ontvangen, inmiddels heb ik ook alle functies getest en het lijkt allemaal goed te functioneren.
Het enige nadeel is dat ik het niet via mijn smartphone (Samsung S2 Plus) heb kunnen regelen omdat de app een nieuwere versie van Android vereist, maar ik heb dan ook eigenlijk wel een nieuwe smartphone nodig.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175239373
Mit 1. Januar 2016 führte Österreich die Registrierkassenpflicht ein. Betroffen von dieser Reform sind österreichische Unternehmen, die einen Jahresumsatz ab 15.000 Euro aufweisen sowie Barumsätze über 7.500 Euro tätigen. Zudem sind sie seit dem 1. Januar 2016 verpflichtet, ihren Kunden für jede Zahlung einen Kassenbeleg auszuhändigen.
hAHA
pi_175240144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:06 schreef RudolfMyMan het volgende:
Mit 1. Januar 2016 führte Österreich die Registrierkassenpflicht ein. Betroffen von dieser Reform sind österreichische Unternehmen, die einen Jahresumsatz ab 15.000 Euro aufweisen sowie Barumsätze über 7.500 Euro tätigen. Zudem sind sie seit dem 1. Januar 2016 verpflichtet, ihren Kunden für jede Zahlung einen Kassenbeleg auszuhändigen.
vielen dank
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')