abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:37:58 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_170875484
He allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer voor op kantoor. Ik heb een Epson staan en een HP. Beide A4 kleurenprinters. Wat mij opvalt, is dat de Epson vaak problemen heeft met de connectiviteit. De HP slurpt weer inkt en, ondanks dat het een fotoprinter is, geen foto's lijkt te kunnen printen...

Tijd voor iets nieuws, zonder gezeik. Ik zoek dus een nieuwe printer die ook kan scannen en in ieder geval een wifi verbinding heeft. Daarnaast moet hij een beetje zuinig zijn met inkt, of de cartridges moeten niet de wereld kosten. Aan merkloze cartridges, of navullen doe ik niet; daar heb ik slechte ervaringen mee.

Wie heeft een goede tip?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_170875869
Waarom geen laserprinter?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:21:26 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170875894
Ja een Laserprinter zou best een uitkomst kunnen brengen, misschien wat duurder in de aanschaf maar per print uiteindelijk een stuk goedkoper en in mijn ervaring doen de kleuren het vaak ook gewoon goed. Waarom kleuren? Echt foto's printen of gaat het om excel documenten met kleurtjes bijvoorbeeld?

Even een eerste gooi: https://tweakers.net/cate(...)goIKdQhKJfIWpcL1ur4B
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170877077
Goed topic. Ik ben nl. ook op zoek.
Ik wil kunnen printen, kopieren en scannen.
pi_170877332
printer keuze ligt aan volume van printen.
hoeveel print je en hoe vaak.

paar printjes per week is een inkjet printer of all-in-one een goede keus.
tientallen printjes per week kun je kijken naar een zwart/wit laser printer.
ga je bedrijfsmatig veel printjes doen kun je kijken naar een kleuren laser printer.

ga je met een grotere groep mensen veel printen kom je uit op een laserjet of wax multifunction (dat zijn die grote kantoor machines)

de kosten per print zijn dan in het volume belangrijker dan de eenmalige aanschaf van machine.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:54:13 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_170877459
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:47 schreef kovenant het volgende:
printer keuze ligt aan volume van printen.
hoeveel print je en hoe vaak.

paar printjes per week is een inkjet printer of all-in-one een goede keus.
tientallen printjes per week kun je kijken naar een zwart/wit laser printer.
ga je bedrijfsmatig veel printjes doen kun je kijken naar een kleuren laser printer.

ga je met een grotere groep mensen veel printen kom je uit op een laserjet of wax multifunction (dat zijn die grote kantoor machines)

de kosten per print zijn dan in het volume belangrijker dan de eenmalige aanschaf van machine.
Met het gezeur wat je met inkjet vaak krijgt vind ik het eigenlijk al per definitie niet meer waard om er naar om te kijken. Tegenwoordig zijn laserprinters niet echt meer aan de prijs en het gemak wat je er voor terug krijgt is ook heel wat waard. Juist als je weinig print is laserjet fijn want het verdroogd niet. Doet het een keer moeilijk haal je de toner eruit, controleer je of die goed dicht zit en schud je het rustig weer los.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_170880249
momenteel zijn de inkjet printers makkelijker te beheren dan "vroegah" ik heb tot een maand geleden bijna 5 jaar gedaan met een inkjet printer met alleen thuis met cartridges van 1-2-3-inkt.

een toner heeft nadelen net zoals een inkjet printer heft, voor een laserprinter is langdurig stilstaan niet echt heel goed, toner poeder gaat klonteren bijv en fuser kan problemen gaan geven.

Het beste is echt om te kijken wat je nodig hebt en daar het product op af te stemmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')