abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 juni 2017 @ 22:35:38 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171560848
quote:
17s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi item wel over lieve Jochem. Hierzo.
Goed interview. Bizar ook voor zo'n jongen, de ene dag zit je op de live timing je maat te volgen, de volgende dag zit je bij Omroep Brabant over zijn dood te praten :{

Ik had niet verwacht dat ze het 'niemand komt aan Maaskantje!' erin zouden zetten trouwens, moest ik toch een beetje om glimlachen ;(

En mooie woorden ook van die jongen aan het eind, dat hij er troost uit haalt dat Jochem is omgekomen terwijl hij deed waar hij schijnbaar zo gek van was en dat je in die vlog aan alle kanten zag dat hij stond te genieten, zelfs zonder hem persoonlijk te kennen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171567314
Mooi gezegd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 09:50:12 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171567394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 22:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Goed interview. Bizar ook voor zo'n jongen, de ene dag zit je op de live timing je maat te volgen, de volgende dag zit je bij Omroep Brabant over zijn dood te praten :{

Ik had niet verwacht dat ze het 'niemand komt aan Maaskantje!' erin zouden zetten trouwens, moest ik toch een beetje om glimlachen ;(

En mooie woorden ook van die jongen aan het eind, dat hij er troost uit haalt dat Jochem is omgekomen terwijl hij deed waar hij schijnbaar zo gek van was en dat je in die vlog aan alle kanten zag dat hij stond te genieten, zelfs zonder hem persoonlijk te kennen.
Mooi interview ja. Johan was ook bij NW200 (zie eerder in dit topic). Ik vind het bizar dat ik in dit topic terug kan lezen dat ik gewoon Jochem van de timing zag verdwijnen en dat 'ie in de problemen zat. Hij was toen al weg.

Lieve jochem is gewoon weg en ik kan er niet bij. Ik ga atm door het leven met kalmerende pillen van de HA want anders slaap ik gewoon niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171567788
Lightweight TT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Beach op 09-06-2017 10:27:39 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 10:11:17 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171567802
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mooi interview ja. Johan was ook bij NW200 (zie eerder in dit topic). Ik vind het bizar dat ik in dit topic terug kan lezen dat ik gewoon Jochem van de timing zag verdwijnen en dat 'ie in de problemen zat. Hij was toen al weg.

Lieve jochem is gewoon weg en ik kan er niet bij. Ik ga atm door het leven met kalmerende pillen van de HA want anders slaap ik gewoon niet.
Dat is ook echt te bizar voor woorden. En dan zat ik hier met een 'pff, balen'-gevoel omdat hij (zo waren de gedachten toen nog) uitgevallen was/z'n motor ermee gekapt was/hij een van de duizenden onschuldige crashes had gehad die in de loop der jaren gebeurd zijn.... ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 10:11:58 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171567820
Gisteren is er niet geraced zie ik, de hele dag zeikweer. Vandaag wel, de laatste dag inclusief de Senior TT van zes ronden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171567855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is ook echt te bizar voor woorden. En dan zat ik hier met een 'pff, balen'-gevoel omdat hij (zo waren de gedachten toen nog) uitgevallen was/z'n motor ermee gekapt was/hij een van de duizenden onschuldige crashes had gehad die in de loop der jaren gebeurd zijn.... ;(
Precies. Eerst denken jammer dat hij een probleem heeft en dan een lange tijd geen nieuws, dat je je zorgen gaat maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 10:15:59 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171567903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is ook echt te bizar voor woorden. En dan zat ik hier met een 'pff, balen'-gevoel omdat hij (zo waren de gedachten toen nog) uitgevallen was/z'n motor ermee gekapt was/hij een van de duizenden onschuldige crashes had gehad die in de loop der jaren gebeurd zijn.... ;(
Ja. Kut. Toen ik hoorde dat 't een crash was, wist ik eigenlijk direct dat 't fout zat.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 10:17:27 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171567926
En dan zit je nu de Superstockrace van woensdag terug te kijken en komen ze langsrazen bij 11th Milestone in de eerste ronde waar het allemaal nog leuk en vrolijk en niks aan de hand was ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 11:19:45 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171569091
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:17 schreef heywoodu het volgende:
En dan zit je nu de Superstockrace van woensdag terug te kijken en komen ze langsrazen bij 11th Milestone in de eerste ronde waar het allemaal nog leuk en vrolijk en niks aan de hand was ;(
Het is wel gebeurd in de eerste lap al
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 11:51:23 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171569674
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het is wel gebeurd in de eerste lap al
Weet ik, maar ik was nog bij de eersten die er voor het eerst langs kwamen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 13:32:37 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171571719
Mocht je het voor in de archieven willen hebben of iets dergelijks (als je het nog niet gedownload hebt), aan het eind van die Superstockuitzending die Beach gepost heeft (hier), na de resultaten van de race, wordt ook nog even bij Jochem stilgestaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 17:20:06 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171577490
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:32 schreef heywoodu het volgende:
Mocht je het voor in de archieven willen hebben of iets dergelijks (als je het nog niet gedownload hebt), aan het eind van die Superstockuitzending die Beach gepost heeft (hier), na de resultaten van de race, wordt ook nog even bij Jochem stilgestaan.
Via DM had ik al ik zoiets van Beach begrepen, ja. Ik kan dat alleen even niet aan nu. Vanochtend heb ik een foto van zijn gecrashte motor gezien en ik ben gewoon kapot.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 17:34:34 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171577778
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Via DM had ik al ik zoiets van Beach begrepen, ja. Ik kan dat alleen even niet aan nu. Vanochtend heb ik een foto van zijn gecrashte motor gezien en ik ben gewoon kapot.
Daar hebben we de archieven voor, dan kun je er ooit eens naar kijken als je er 'klaar' voor bent (of dat nou volgende week of volgend jaar is) :)

En damn, dat van die motor ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 17:36:57 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171577836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar hebben we de archieven voor, dan kun je er ooit eens naar kijken als je er 'klaar' voor bent (of dat nou volgende week of volgend jaar is) :)

En damn, dat van die motor ;(
Welke archieven? Sorry ik ben er niet helemaal bij nog
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 17:39:23 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171577891
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Welke archieven? Sorry ik ben er niet helemaal bij nog
Nee sorry, was niet letterlijk bedoeld maar ik wist even niet hoe het anders te omschrijven. Meer als: 'als je het downloadt heb je het in elk geval, en kun je het ooit kijken als je er aan toe bent' (omdat zo'n upload misschien niet eeuwig online blijft).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 17:43:46 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171577983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee sorry, was niet letterlijk bedoeld maar ik wist even niet hoe het anders te omschrijven. Meer als: 'als je het downloadt heb je het in elk geval, en kun je het ooit kijken als je er aan toe bent' (omdat zo'n upload misschien niet eeuwig online blijft).
Ja, klopt maar de download lukt me niet
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juni 2017 @ 18:24:01 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171578586
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, klopt maar de download lukt me niet
Ah ok. Ik heb hem wel en Beach ook wel gok ik, dus als je het ooit een keer wilt, roep maar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 9 juni 2017 @ 18:46:20 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171578925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah ok. Ik heb hem wel en Beach ook wel gok ik, dus als je het ooit een keer wilt, roep maar.
Mag sowieso wel naar me toegestuurd. Dan kijk ik 't wel als ik er ooit behoefte aan heb
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171589858
Sidecar race 2 en TT Zero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Beach op 10-06-2017 07:09:41 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_171613918
Senior TT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door Beach op 11-06-2017 12:12:50 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 juni 2017 @ 18:37:36 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171942654
Toch een kickje. Kort maar mooi item van NOS op 3 over Jochem en over Isle of Man dmv interviews met Joey den Besten (teamgenoot van Jochem) en Johan Fredriks (vriend en mede-straatracer).

De drie J's (Jochem, Joey en Johan waren eerder in mei de enige drie Nederlanders die deelnamen aan de Northwest 200)

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 juli 2017 @ 15:17:28 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172090822
Er is trouwens een Nederlander die gaat mee doen aan de Manx GP dit jaar (over enkele weken - 19 t/m 25 augustus). Bertus "Brutus" Folkertsma.

Het is een beetje een controversiėle deelname, met ook aardig wat kritiek uit de road race wereld omdat Folkertsma (vrijwel) geen straatrace-ervaring heeft (wel al ruim 20 jaar permanent circuit). Het enige dat 'ie nu doet is dit jaar meedoen aan het IRRC, wat natuurlijk voor geen meter te vergelijken valt met de Ierse & Manxe straten. Slecht voorbereid dus, vindt men. En ook gevaarlijk, met weinig respect voor de Mountain. Doel van Brutus is om zich te kwalificeren voor de TT in 2018, :{.

Deze deelname aan de Manx is een beetje talk of the town op dit moment in de straatracepaddock. Ofja, laat ik het zo zeggen: iedereen weet ervan en heeft er duidelijk een mening over.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 juli 2017 @ 15:21:14 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172090919
Wat zijn dan eigenlijk de manieren op meer ervaring op te doen? Andere races zoals de NW200?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 juli 2017 @ 15:31:20 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172091126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn dan eigenlijk de manieren op meer ervaring op te doen? Andere races zoals de NW200?
Nou, ten eerste is het misschien handig om wat meer dan één seizoen IRRC te rijden, :+. NW200 kan ook inderdaad (wordt vaak gezien en gebruikt als onofficiėle training voor de TT). Jochem reed nooit permanent circuit bijv., was hij niet (zo) goed in. Een permanent circuit is gewoon heel anders dan een echt stratencircuit. En de IRRC-banen zijn ook echt peanuts als je ze vergelijkt met de Ierse & Manx banen. Desalniettemin gevaarlijk wel hoor (2014 kende in Chimay 3 slachtoffers in een weekend) maar gewoon veel en veel minder.

Om van 2 decennia banen als Assen naar de Manx & mogelijk de TT te gaan is wel een beetje gekkenwerk. Banen zijn smaller, beleving van snelheid heel anders, hobbels & bobbels, viezigheid, steentjes tegen je aan, putten, gaten en dan heb ik het nog niet eens over de obstakels langs en soms ook op de weg (rotondes, putdeksels). Niet iets dat je even achteloos rijdt omdat je daar nou gewoon eenmaal een keertje zin in hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 juli 2017 @ 15:40:19 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172091358
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nou, ten eerste is het misschien handig om wat meer dan één seizoen IRRC te rijden, :+. NW200 kan ook inderdaad (wordt vaak gezien en gebruikt als onofficiėle training voor de TT). Jochem reed nooit permanent circuit bijv., was hij niet (zo) goed in. Een permanent circuit is gewoon heel anders dan een echt stratencircuit. En de IRRC-banen zijn ook echt peanuts als je ze vergelijkt met de Ierse & Manx banen. Desalniettemin gevaarlijk wel hoor (2014 kende in Chimay 3 slachtoffers in een weekend) maar gewoon veel en veel minder.

Om van 2 decennia banen als Assen naar de Manx & mogelijk de TT te gaan is wel een beetje gekkenwerk. Banen zijn smaller, beleving van snelheid heel anders, hobbels & bobbels, viezigheid, steentjes tegen je aan, putten, gaten en dan heb ik het nog niet eens over de obstakels langs en soms ook op de weg (rotondes, putdeksels). Niet iets dat je even achteloos rijdt omdat je daar nou gewoon eenmaal een keertje zin in hebt.
Klinkt als een fantastische ingeving dan inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 juli 2017 @ 15:43:20 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172091455
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Klinkt als een fantastische ingeving dan inderdaad.
Nou inderdaad, :R . Maar goed, we zullen zien wat dit wordt. Voor hetzelfde geld wordt hij helemaal weggereden door meer ervaren rijders. Dat verwacht ik eigenlijk ook, maar wie weet verrast 'ie onwijs. Ik betwijfel of hij zich weet te kwalificeren voor de TT. Professionele rijders slaan de Manx vaak over, en gaan rechtstreeks naar de IOM TT (zoals Jochem) maargoed. We'll see over een paar weken waar deze potentiėle levensgevaarlijke stunt eindigt, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 juli 2017 @ 15:45:55 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172091508
Zeg heywoodu, ga anders even naar de TT volgend jaar :7. Dan maak je pas wat mee. Ik heb laatst voor 't eerst een rondje Mountain Course gereden, al was het in de auto. Bizar jonge, dat merk je zelfs op normale snelheid in een auto. Wat een gehobbel en gedoe en wat een bizarre baan gewoon. Man, man, man. Niet voor te stellen als je er niet zelf al dan niet met auto overheen hebt gereden. Echt.

Volgend jaar ben ik dus ook bij de races (al snap je wel waarom ik daar dan bij ben natuurlijk :) ). Dus kan je gelijk hoi komen zeggen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 juli 2017 @ 15:53:09 #229
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172091718
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg heywoodu, ga anders even naar de TT volgend jaar :7. Dan maak je pas wat mee. Ik heb laatst voor 't eerst een rondje Mountain Course gereden, al was het in de auto. Bizar jonge, dat merk je zelfs op normale snelheid in een auto. Wat een gehobbel en gedoe en wat een bizarre baan gewoon. Man, man, man. Niet voor te stellen als je er niet zelf al dan niet met auto overheen hebt gereden. Echt.

Volgend jaar ben ik dus ook bij de races (al snap je wel waarom ik daar dan bij ben natuurlijk :) ). Dus kan je gelijk hoi komen zeggen.
:D

Wie weet, ik zet het op het lijstje mogelijkheden als er beetje goede hotels zijn en alles :P

Kamperen doet deze jongen niet aan :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 juli 2017 @ 15:54:58 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172091771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:D

Wie weet, ik zet het op het lijstje mogelijkheden als er beetje goede hotels zijn en alles :P

Kamperen doet deze jongen niet aan :{w
Moet je wel op tijd boeken (dat hotel), :+. De boot is volgens mij al vrij snel een issue. Maar deze chick gaat ook niet op die langzame boot, :'). Ik vlieg gewoon; neem toch geen motor en/of auto mee. Al kan ik me dan lastig verplaatsen over het eiland :')! Maar dat is een probleem voor in de toekomst, _O-.

Vliegtuig schijnt altijd wel meer dan genoeg plek te hebben itt de boot. Just so you know
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 juli 2017 @ 15:56:06 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172091801
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Moet je wel op tijd boeken (dat hotel), :+. De boot is volgens mij al vrij snel een issue. Maar deze chick gaat ook niet op die langzame boot, :'). Ik vlieg gewoon; neem toch geen motor en/of auto mee. Al kan ik me dan lastig verplaatsen over het eiland :')! Maar dat is een probleem voor in de toekomst, _O-.

Vliegtuig schijnt altijd wel meer dan genoeg plek te hebben itt de boot. Just so you know
Nou, dan sluit ik het voor volgend jaar nog niet uit :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 12:16:06 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172265113
Ben op dit moment bij het IRRC in Imatra, Finland.

Weet je wie hier net op z'n klassieker over de baan reed, :7? Giacomo Agostini. Mooi geluid ook die machine.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:33 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172265159
Overigens heeft Johan Fredriks wat pech met een machine die steeds olie lekte waardoor hij zijn trainingen niet vol kon benutten.

Joey den Besten gaat verder wel redelijk ok tijdens de trainingen.

Vanavond worden de eerste races gereden, w/. Hopen op goed Nederlands resultaat.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:37 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172265161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben op dit moment bij het IRRC in Imatra, Finland.

Weet je wie hier net op z'n klassieker over de baan reed, :7? Giacomo Agostini. Mooi geluid ook die machine.
Zit je ergens in Finland, rijdt Agostini over de baan :o

Dat verwacht je niet, denk ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 12:27:07 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172265341
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zit je ergens in Finland, rijdt Agostini over de baan :o

Dat verwacht je niet, denk ik :P
Nee klopt. Wordt ie dik voor betaald hoor :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 12:37:40 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172265593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zit je ergens in Finland, rijdt Agostini over de baan :o

Dat verwacht je niet, denk ik :P
En score, :+ . Nog weer een trieste foto van mezelf met een bekende rijder.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juli 2017 @ 12:38:33 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172265618
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En score, :+ . Nog weer een trieste foto van mezelf met een bekende rijder.
Ha, fangirl :B
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 12:39:41 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172265652
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ha, fangirl :B
Ja, altijd. Houd in m'n fobo zelfs een lijstje bij, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 juli 2017 @ 12:41:57 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_172265724
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, altijd. Houd in m'n fobo zelfs een lijstje bij, :@.
Op zich wel een niveau hoger dan Krummenacher dit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 juli 2017 @ 18:06:18 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172274706
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op zich wel een niveau hoger dan Krummenacher dit.
Hahah zeker. Maar is toch allemaal best leuk. Bovendien mag ik in de pits en da's ook wel vet.

Den Besten is 2e geworden w/ na een race die herstart moest worden wegens rodevlagsituatie.

Fredriks had vanwege mechanische problemen een slechte kwalificatie en kwam tijdens de SBK race door als 17e, maar ook hier rode vlag. Race wordt zo herstart.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 11 juli 2017 @ 11:06:54 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_172337430
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 augustus 2017 @ 21:47:06 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_173451387
Even een kick, met helaas droevig nieuws.

De net 20-jarige Fin Sammy Ahonen is dit weekend in het IRRC tijdens een kwalificatie in Horice (Tsjechiė) om het leven gekomen.


I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2017 @ 08:48:45 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_175147027
Zoals altijd veel bekende namen uit het Verenigd Koninkrijk aan de start van de beroemde en beruchte Grand Prix van Macau. Als je het over smalle straatjes hebt, heb je het over Macau.

Live stream (begint bijna, opwarmronde is nu bezig :+ )
https://livestream.com/accounts/26452675/events/7929427

Start grid:
http://content.grandprix.(...)77502c9f8f8d9021.pdf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2017 @ 09:05:52 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_175147188
Oh fuck, daar ligt er één vreselijk slecht bij
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2017 @ 09:06:38 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_175147196
Motor in twee stukken ofzo en er zat geen enkele beweging in die coureur..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 november 2017 @ 09:06:43 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175147199
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:05 schreef heywoodu het volgende:
Oh fuck, daar ligt er één vreselijk slecht bij
Nou of niet, :{
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 november 2017 @ 09:07:00 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175147205
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Motor in twee stukken ofzo en er zat geen enkele beweging in die coureur..
En z'n helm lag er ook af
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2017 @ 09:07:41 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_175147210
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nou of niet, :{
Helm af ook door de crash, Simoncelli-achtig :{

Pff uiteraard weer Fisherman's Bend, alleen niet rechtdoor, maar vol tegen de zijkant
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 november 2017 @ 09:08:18 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_175147217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Helm af ook door de crash, Simoncelli-achtig :{

Pff uiteraard weer Fisherman's Bend, alleen niet rechtdoor, maar vol tegen de zijkant
Is ook wel een heftig bochtje
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 november 2017 @ 09:09:54 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_175147231
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is ook wel een heftig bochtje
Zeker. Vorig jaar of het jaar daarvoor ging er daar één echt volle bak rechtdoor, die was kansloos -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')