hij wil dus niet meer aanpassen maar gewoon zijn huidige contract behouden, maar NLE heeft al een opzegging aangevraagd en Ziggo administratief ook al iets gedaan, dus de vraag is of Ziggo die administratieve regel er uit kan halen zodat hij in zijn oude pakket en oude voorwaarden blijft.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:02 schreef Manke het volgende:
Aanpassingen aan je pakket = meestal nieuw contract.
Ow verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil dus niet meer aanpassen maar gewoon zijn huidige contract behouden, maar NLE heeft al een opzegging aangevraagd en Ziggo administratief ook al iets gedaan, dus de vraag is of Ziggo die administratieve regel er uit kan halen zodat hij in zijn oude pakket en oude voorwaarden blijft.
quote:Je hebt je aangemeld voor Alles-in-1 van NLEx. Supertof! We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van internet, tv en/of bellen via NLEx. En het mooie is dat je daar zelf helemaal niets voor hoeft te doen! Wij regelen het voor je. Met onze overstapservice.
Nu hebben we begrepen dat de oude provider in sommige gevallen contact met onze nieuwe klanten zoekt en dat dan niet altijd juiste informatie wordt gegeven. Het gaat onder meer om het volgende:
Er wordt gezegd dat je contact met de oude provider moet opnemen “om de opzegging te controleren” of “over de aansluiting”. Dat is nergens voor nodig. Wij regelen de opzegging voor je;
Er wordt beweerd dat de internetsnelheid die je bij ons kunt halen heel laag is, omdat wij over de “ADSL-lijn” leveren. Dit klopt niet, wij leveren ook over de VDSL-lijn en daar kunnen veel hogere snelheden behaald worden. Tijdens je aanmelding hebben we transparant vermeld welke snelheid je op jouw adres kunt halen. We vinden het namelijk wél belangrijk daar duidelijk over te zijn;
We zouden gebruikmaken van een kopernetwerk dat al meer dan 50 jaar oud is en er zou een grote kans zijn dat dit niet meer werkt. Dat is flauwekul. Wij maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, hier is helemaal niks mis mee;
We zouden geen klantenservice hebben. Ha! Laat het nou nét zo zijn dat wij een top klantenservice hebben. De NLE-klantenservice bewijst zichzelf al jaren in de energiemarkt. En ook voor Alles-in-1 staan zij altijd voor je klaar. Natuurlijk óók als je een storing hebt!
Dus hierbij even een heads up: laat je alsjeblieft niet van de wijs brengen door onjuiste informatie. Bij het openbreken van een markt is het kennelijk normaal dat traditionele partijen zo reageren. Dat weten we nog vanuit onze energie-ervaring ;-)
Tot binnenkort!
goeie mailquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:04 schreef Coritchando het volgende:
En voor de volledigheid de inhoud van de mail van NLE:
[..]
Zeker.quote:
Wat is het risico, dat heb ik mij afgevraagd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Service is overrated vind ik. Die ene keer in de 2 jaar ofzo dat ik zo'n partij eens nodig heb boeit het mij echt niet of ik nou 10 minuten in de wacht sta of 1. Die 10 euro per maand besparing daarentegen is toch 120 euro per jaar. Dag Ziggoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Dit snap ik niet. Wat moet ik met de smartcard van iemand anders? Ik ken overigens zo niemand die zo'n ding over heeft. Betaal je daar ook niet gewoon iedere maand 4 euro voor, net als bij NLE?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:49 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Wat is het risico, dat heb ik mij afgevraagd.
Het TV signaal blijft wel bestaan, en je hebt vast iemand met een smartcard die je kan lenen. Dan is het voor je TV dus geen probleem.
Ook is het aansluiten van Ziggo met een paar dagen gebeurd, en kom je echt wel van NLE af als ze niet voldoen.
In het slechtste geval is het een jaar lastiger met internet en kijk je TV via iemand anders zijn kaartje
Als ze weer de prijzen gaan verhogen ben ik sowieso weg. Het is al veel te hard gestegen de afgelopen jaren. Het wifi signaal is inderdaad ruk door dat waardeloze Ubee ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:18 schreef Karina het volgende:
In mijn tv past geen kaartje Op zich ben ik niet eens zo heel ontevreden over ziggo maar ik las dat ze alweer de prijzen gaan verhogen... daar heb ik natuurlijk geen zin in. En verder is mijn wifisignaal via ziggo soms best wel traag, tv en internet doet het verder wel best goed.
Ik heb 3 smartcards van andere mensen liggenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat moet ik met de smartcard van iemand anders? Ik ken overigens zo niemand die zo'n ding over heeft. Betaal je daar ook niet gewoon iedere maand 4 euro voor, net als bij NLE?
Ik zat zelf ook naar Telfort te kijken omdat ik een mobiel abonnement van ze heb, levert combinatievoordeel op. Maar geen idee of Telfort tv/internet wat is.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:54 schreef leolinedance het volgende:
T-mobile thuis is ook goedkoop zie ik. Net als NLE een goed alternatief voor Ziggo volgens mij.
Mn schoonmoeder vind 't prima!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook naar Telfort te kijken omdat ik een mobiel abonnement van ze heb, levert combinatievoordeel op. Maar geen idee of Telfort tv/internet wat is.
Mijn zus heeft het ook. Werkt prima.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook naar Telfort te kijken omdat ik een mobiel abonnement van ze heb, levert combinatievoordeel op. Maar geen idee of Telfort tv/internet wat is.
Uiteraard ga ik zo ook nu niet bellen. Ben benieuwd wanneer ze zelf de telefoon gaan pakken om mij te bellen.quote:Beste klant, wij hebben een overstapverzoek ontvangen. Wij informeren u graag over de afhandeling en vervolgstappen. U kunt ons bereiken via 020-2252405. Ziggo.
Ik ben tevreden met tv en internet. Nooit problemen, dus geen idee of klantenservice goed is...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook naar Telfort te kijken omdat ik een mobiel abonnement van ze heb, levert combinatievoordeel op. Maar geen idee of Telfort tv/internet wat is.
Ja hier ook.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:03 schreef leolinedance het volgende:
Das snel, daar had ik ze al aan de telefoon
Ik heb zitten rekenen maar zelfs als ik Fox eredivisie erbij neem ben ik bij NLE nog steeds goedkoper uit (en sneller internet ). Dus ik denk dat ik voor NLE ga, nog even volgen hoe het verder verloopt bij diegenen die het hebben aangevraagd.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met tv en internet. Nooit problemen, dus geen idee of klantenservice goed is...
Ja daar zat ik een beetje mee, maar ziggo is de enige kabelaanbieder hier. Radio luister ik nog gewoon old skool via de FM of UKW (kan wel via de kabel maar dan moet ik weer een extra kabel naar mijn radio trekken, dit doet het ook prima).quote:Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef gekkewiebel het volgende:
Nadeel is wel dat je geen kabel tv / radio meer ontvangt! Elke tv moet dus een eigen ontvangertje hebben met internetkabel. Kosten ¤4 per maand per extra tv.
Is maar net hoe veel tv's je hebt en welke alternatieven je hebt jaquote:Op maandag 15 mei 2017 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar zat ik een beetje mee, maar ziggo is de enige kabelaanbieder hier. Radio luister ik nog gewoon old skool via de FM of UKW (kan wel via de kabel maar dan moet ik weer een extra kabel naar mijn radio trekken, dit doet het ook prima).
Extra tv die ik heb zit aan mijn pc dus ik kan dan eventueel als ik wil via internet kijken met de KPN app of Telfort. ligt eraan dus
Maar als je een tv hebt die niet op internet zit (zo noem ik het maar even) ja dan moet je idd een extra aansluiting betalen, zowel bij Telfort als NLE.
Nu moet elke TV een TV kabel (COAX) hebben...quote:Op maandag 15 mei 2017 19:12 schreef gekkewiebel het volgende:
Nadeel is wel dat je geen kabel tv / radio meer ontvangt! Elke tv moet dus een eigen ontvangertje hebben met internetkabel. Kosten ¤4 per maand per extra tv.
Maar als je dan ooit weer terug naar de kabelaar gaat kun je de boel weer omgooien, of je moet allebei aanleggen. Alles is mogelijk, maar denk dat menigeen zich verkijkt op de zaak als ze denken even flink te besparen met overstappen. Zeker als je niet overal lan hebt liggen en veel tv's hebtquote:Op maandag 15 mei 2017 20:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nu moet elke TV een TV kabel (COAX) hebben...
Netwerkkabels zijn veel eenvoudiger aan te leggen, je kan je COAX vervangen mocht je dat willen.
En als je helemaal geen kabels wil leggen kan je ook nog Powerline overwegen, let wel op, niet elke Powerline is even goed en als je oude kabels in huis hebt of grote afstanden moet overbruggen kan het soms lastig zijn. Maar mijn ervaringen met Powerline voor TV kijken zijn over het algemeen genomen goed (denk nu een set of 20 weggezet zonder problemen).
En overigens heeft nu ook elke TV een ontvanger. Dat kan een los kastje zijn (Humax of Horizon over het algemeen) of een CI+ module die je in de TV steekt.
Ik heb in heel mijn huis UTP en coax gelegd afgelopen jaar (15x UTP en 7x coax meen ik). Volgens mij is die coax wat overbodig geweestquote:Op maandag 15 mei 2017 20:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nu moet elke TV een TV kabel (COAX) hebben...
Netwerkkabels zijn veel eenvoudiger aan te leggen, je kan je COAX vervangen mocht je dat willen.
En als je helemaal geen kabels wil leggen kan je ook nog Powerline overwegen, let wel op, niet elke Powerline is even goed en als je oude kabels in huis hebt of grote afstanden moet overbruggen kan het soms lastig zijn. Maar mijn ervaringen met Powerline voor TV kijken zijn over het algemeen genomen goed (denk nu een set of 20 weggezet zonder problemen).
En overigens heeft nu ook elke TV een ontvanger. Dat kan een los kastje zijn (Humax of Horizon over het algemeen) of een CI+ module die je in de TV steekt.
Als je huis nu blauw is en je schildert het groen, dan kan je best over 3 jaar het weer blauw willen en moet je opnieuw verven.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:49 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Maar als je dan ooit weer terug naar de kabelaar gaat kun je de boel weer omgooien, of je moet allebei aanleggen. Alles is mogelijk, maar denk dat menigeen zich verkijkt op de zaak als ze denken even flink te besparen met overstappen. Zeker als je niet overal lan hebt liggen en veel tv's hebt
Als je graag naar analoge TV uit het jaar kruik kijkt, dan hoef je geen kastjes of CI+ modules te hebben bij kabel TV inderdaad. Houd er wel rekening mee dat er regelmatig zenders weg zullen gaan omdat de frequenties nodig zijn voor andere doeleinden. En had ik de kwaliteit al genoemd? Voelt alsof je terug gaat naar 1980 als je digitale TV (vaak HD) gewend bent.quote:CI+ werkt trouwens niet met NLE. En ziggo heeft idd (normaliter) een kastje, maar alle andere tv's in huis kunnen gewoon tv ontvangen zonder verdere decoder toch?
Tuurlijk, geef alleen maar aan dat het iets anders is dan wisselen van stroomleverancier. Van kabel naar iets anders behelst meer dan van nuon naar essent. Denk dat veel mensen dat over het hoofd zien.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Als je huis nu blauw is en je schildert het groen, dan kan je best over 3 jaar het weer blauw willen en moet je opnieuw verven.
Vind het geen argument, vrijwel alles vereist 1 of meerdere handelingen. Ook kan je het oplossen met zaken als wifi en powerline indien gewenst. Zo spannend is het niet.
[..]
Als je graag naar analoge TV uit het jaar kruik kijkt, dan hoef je geen kastjes of CI+ modules te hebben bij kabel TV inderdaad. Houd er wel rekening mee dat er regelmatig zenders weg zullen gaan omdat de frequenties nodig zijn voor andere doeleinden. En had ik de kwaliteit al genoemd? Voelt alsof je terug gaat naar 1980 als je digitale TV (vaak HD) gewend bent.
Dat CI+ niet met NLE werkt lijkt me logisch, ik heb in ieder geval nooit beweerd dat dat werken zal.
Dan ben ik benieuwd naar merk en modellen van die TV's, want daar zal dan wel een digitale tuner in moeten zitten. En om die zenders (digitaal) te decoderen moet je er smartcard in stoppen. Anders gaat dat nooit werken.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:54 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef alleen maar aan dat het iets anders is dan wisselen van stroomleverancier. Van kabel naar iets anders behelst meer dan van nuon naar essent. Denk dat veel mensen dat over het hoofd zien.
Overigens kan ik gewoon nl123 in hd ontvangen op de overige tv's, en de rest in digitale kwaliteit. Geen kastje/ci+ betekent niet dat je naar gruis hoeft te kijken
Digitaal ja. Smartcard nee. Idd wel een soort antenne of wat dan ook, kan iig overweg met digitaal signaal. De optie om er ci in te stoppen is er wel. Maar ziggo heeft aparte frequenties online staan voor je non-smartcard tv's. Dan kun je een stuk of 35 zenders in digitale of soms hd kwaliteit bekijken zonder smartcard.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar merk en modellen van die TV's, want daar zal dan wel een digitale tuner in moeten zitten. En om die zenders (digitaal) te decoderen moet je er smartcard in stoppen. Anders gaat dat nooit werken.
Oh, die optie. Volgens Ziggo: "Met digitale televisie zonder kastje heb je een selectie van de digitale zenders uit het Kabel TV pakket."quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Digitaal ja. Smartcard nee. Idd wel een soort antenne of wat dan ook, kan iig overweg met digitaal signaal. De optie om er ci in te stoppen is er wel. Maar ziggo heeft aparte frequenties online staan voor je non-smartcard tv's. Dan kun je een stuk of 35 zenders in digitale of soms hd kwaliteit bekijken zonder smartcard.
Dat weet ik niet! Zou super zijn als dat kon ja. Zal eens navragen.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:05 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Oh, die optie. Volgens Ziggo: "Met digitale televisie zonder kastje heb je een selectie van de digitale zenders uit het Kabel TV pakket."
Dat zijn dan dus ongecodeerde zenders.
Wedden dat als je overstapt naar NLE dat die zenders blijven werken
Als ik zo het kpn forum snel doorzoek wordt het coax signaal weldegelijk afgesloten. Dat klopt ook met wat NLE mij eerder vertelde: namelijk dat je geen radio meer zou kunnen ontvangen via de kabel. Enige optie zou de ether zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:05 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Oh, die optie. Volgens Ziggo: "Met digitale televisie zonder kastje heb je een selectie van de digitale zenders uit het Kabel TV pakket."
Dat zijn dan dus ongecodeerde zenders.
Wedden dat als je overstapt naar NLE dat die zenders blijven werken
in theorie gaat je hele coaxsignaal er af. Maar in de praktijk kan dat soms wel jaren duren aangezien er niet altijd iemand naar de betreffende kastjes gaat. Pas als er signaal op een andere kabel nodig is wordt die van jou verwijderd. De ene keer kan dit al na een maand zijn de andere keer jaren later.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:25 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Als ik zo het kpn forum snel doorzoek wordt het coax signaal weldegelijk afgesloten. Dat klopt ook met wat NLE mij eerder vertelde: namelijk dat je geen radio meer zou kunnen ontvangen via de kabel. Enige optie zou de ether zijn.
Mocht je gelijk hebben zou ik al lang mn tv abonnement hebben opgezegd. Gratis 35 zenders vind ik dikke prima. Denk dat je hier fout zit.
Ah, dat verklaart een boel.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
in theorie gaat je hele coaxsignaal er af. Maar in de praktijk kan dat soms wel jaren duren aangezien er niet altijd iemand naar de betreffende kastjes gaat. Pas als er signaal op een andere kabel nodig is wordt die van jou verwijderd. De ene keer kan dit al na een maand zijn de andere keer jaren later.
Ik denk dat ik morgen dat nummer ga bellen om te kijken wat ze voorstellen. Ik wil bij voormalig upc blijven.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar NLE en ontving direct een mail van Ziggo dat ik ze moet bellen om de afhandeling van de opzegging door te nemen. Dit doe ik natuurlijk niet, nergens voor nodig.
Nu hebben die schoften zelfs het lef om een SMS te sturen met volgende tekst:
[..]
Uiteraard ga ik zo ook nu niet bellen. Ben benieuwd wanneer ze zelf de telefoon gaan pakken om mij te bellen.
Waarom wil je bij Ziggo blijven?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen dat nummer ga bellen om te kijken wat ze voorstellen. Ik wil bij voormalig upc blijven.
Mijn broer niet. Is sowieso bullshit. Krijg je een vage aanbieding die niet logisch is.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb inmiddels een prijsverhogingsmail van ziggo gekregen. Dus binnenkort gaan die de deur uit.
Iemand nog gebeld door ze? Of zelf gebeld?
Ik heb ruim anderhalve maand geleden gebeld met afdeling opzeggen. Aangegeven dat ik als ik geen aanbieding kreeg over zou stappen op NLE. Nu 6 mnd voor 18.70, daarna weer regulier tarief.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 15:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb inmiddels een prijsverhogingsmail van ziggo gekregen. Dus binnenkort gaan die de deur uit.
Iemand nog gebeld door ze? Of zelf gebeld?
Service is wel redelijk overigens. Heb een aantal mensen even geholpen met overstappen. Service via de telefoon was prima, bijna KPN niveau, en ze boden aan een monteur te sturen als het nog niet werkte.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Als ze dat uit zichzelf zouden doen zou ik er heel anders over denken...quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb ruim anderhalve maand geleden gebeld met afdeling opzeggen. Aangegeven dat ik als ik geen aanbieding kreeg over zou stappen op NLE. Nu 6 mnd voor 18.70, daarna weer regulier tarief.
Ze kunnen/konden dus een prima aanbieding geven.
Tja, dat is niet hoe de wereld momenteel werkt.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:20 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Als ze dat uit zichzelf zouden doen zou ik er heel anders over denken...
Gek genoeg bieden partijen als Nuon en YouFone wel voordeeltjes aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, dat is niet hoe de wereld momenteel werkt.
NLE is wel het codewoord, dan kunnen ze de maximale korting geven.
Zou zelf overigens nooit overstappen naar NLE of KPN, want 4-6 mbit is een beetje aan de lage kant qua snelheid, maar dat weet Ziggo niet.
Hier was het exact 1 dag na het opzeggen dat de coax eruit lag.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
in theorie gaat je hele coaxsignaal er af. Maar in de praktijk kan dat soms wel jaren duren aangezien er niet altijd iemand naar de betreffende kastjes gaat. Pas als er signaal op een andere kabel nodig is wordt die van jou verwijderd. De ene keer kan dit al na een maand zijn de andere keer jaren later.
Dan heb je geen VDSL...quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, dat is niet hoe de wereld momenteel werkt.
NLE is wel het codewoord, dan kunnen ze de maximale korting geven.
Zou zelf overigens nooit overstappen naar NLE of KPN, want 4-6 mbit is een beetje aan de lage kant qua snelheid, maar dat weet Ziggo niet.
quote:Verwachte internetsnelheid op jouw adres
We zijn graag eerlijk over de internetsnelheid op jouw adres. Daarom zie je hier niet de maximale snelheid die je zou kunnen halen, maar de snelheid die we verwachten dat je haalt met dit pakket.
5 Mb/s
Welke absurde korting? Die 6 maanden 20 euro per maand?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:42 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Gek genoeg bieden partijen als Nuon en YouFone wel voordeeltjes aan.
Ik weiger te gaan smeken of dreigen voor een beter tarief. Maar dat zal ik wel zijn.
Ziggo is doodsbang voor NLE overigens. Vandaar de absurde kortingen die ze geven, om iedereen maar binnenboord te houden. Maar ook om een grote 'Ziggo run' ingegeven door tevreden overstappers die reclame maken te voorkomen.
NLE zou toch ook glasvezel kunnen aanbieden? Op mijn toekomstige adres wel. 50/50 met 2xTV+opnemen voor 52,50quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:40 schreef Juup© het volgende:
Check bij NLE:
[..]
Ik heb nu gewoon glasvezel 500Mbps/500Mbps, NLE
Als dat zo is klopt er iets niet aan hun beschikbaarheids pagina.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
NLE zou toch ook glasvezel kunnen aanbieden? Op mijn toekomstige adres wel. 50/50 met 2xTV+opnemen voor 52,50
Ligt wellicht aan de netwerkaanbieder of zo? Mijn toekomstige buurt even door de postcodecheck gehaald. Ligt vast aan Reggefiber of andere aanbeiders.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 22:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als dat zo is klopt er iets niet aan hun beschikbaarheids pagina.
6 maanden voor 18 euro. Zeg 42 euro korting, uitgaande van 60 euro pm. Dat vind ik absurd.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke absurde korting? Die 6 maanden 20 euro per maand?
Nou ik krijg 18 euro ipv 46 euro 6 maanden. Dat vind ik niet absurd.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:45 schreef Coritchando het volgende:
[..]
6 maanden voor 18 euro. Zeg 42 euro korting, uitgaande van 60 euro pm. Dat vind ik absurd.
Doe dan voor alle klanten standaard 40 euro als je zo makkelijk zulke kortingen kunt geven.
Slechts 60% korting per maand.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik krijg 18 euro ipv 46 euro 6 maanden. Dat vind ik niet absurd.
Sterker nog, dat is op jaarbasis net zo duur als NLE. Maar volgend jaar betaal je weer gewoon de volle mep, Ziggo kennende met een nieuwe prijsverhoging.
Ik zit er nu zes weken. Ik haal gewoon 100/30 zoals geadverteerd, de Xperiabox V10 en tv decoder die je ontvangt is gelijk aan wat je bij KPN zelf of Telfort krijgt. Via CashbackXL kun je nog een maand gratis krijgen omdat je 35 euro cashback kunt krijgen als je via hun overstapt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met NLE verder (snelheid, service, etc.), ik zit er ook aan te denken naar hen over te stappen vanuit Ziggo. Ik ben dan ook sowieso goedkoper uit zelfs als ik Fox Sports erbij neem. De mail van hen ziet er iig goed uit
Ik ben al langer weg bij Ziggo en kon na opzegging nog anderhalf jaar lang gewoon analoog tv kijken. Toen kwam pas de brief in de bus dat ze het signaal definitief stop zouden zetten wat ook gebeurde.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:25 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Mocht je gelijk hebben zou ik al lang mn tv abonnement hebben opgezegd. Gratis 35 zenders vind ik dikke prima. Denk dat je hier fout zit.
Heb jij aandelen NLE of ben je gewoon een schaapje van dat bedrijf met als taak de publieke opinie te beïnvloeden ?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:52 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Slechts 60% korting per maand.
Normaal is 10-20% korting in mijn ogen. Doe eens gek met 30%. Maar 60? Nee, dat is absurd.
Maar blijf vooral lekker bij Ziggo, veranderd er nooit iets als de makke schaapjes zich zo makkelijk laten ompraten.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:51 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Heb jij aandelen NLE of ben je gewoon een schaapje van dat bedrijf met als taak de publieke opinie te beïnvloeden ?
Als of het % per maand voor bepaalde duur relevant isquote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:52 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Slechts 60% korting per maand.
Normaal is 10-20% korting in mijn ogen. Doe eens gek met 30%. Maar 60? Nee, dat is absurd.
Maar blijf vooral lekker bij Ziggo, veranderd er nooit iets als de makke schaapjes zich zo makkelijk laten ompraten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |