abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:35:29 #176
43653 sigme
Zwelstijfsel
pi_171055134
registreer om deze reclame te verbergen
CotS, je beweegt je langzaam maar zeker al jaren de goede kant uit. Ook hier kom je vast beter uit dan je er nu in staat, en ik heb alle respect voor al je overwegingen, je twijfels en je beslissingen.
Je wordt een beter mens als je je losweekt van je moeder en je broer.
Zij worden er misschien beter van, misschien niet. Maar jij zeker wel.
En nu blijft geloof, hoop [en] liefde, deze drie; doch de meeste van deze is de liefde.
TRV / sigme's grote wandelplan
pi_171055546
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:35 schreef sigme het volgende:
CotS, je beweegt je langzaam maar zeker al jaren de goede kant uit. Ook hier kom je vast beter uit dan je er nu in staat, en ik heb alle respect voor al je overwegingen, je twijfels en je beslissingen.
Je wordt een beter mens als je je losweekt van je moeder en je broer.
Zij worden er misschien beter van, misschien niet. Maar jij zeker wel.
Dank je wel :@ :*
Ik doe heel hard mijn best en begin zelf ook steeds meer te geloven in een goed leven en toekomst (nou, mijn leven is nu al bijzonder goed, maar je begrijpt wat ik bedoel). Breken heeft me enorm veel rust merk ik en dat bevalt me wel.

Dank je wel voor je lieve woorden, vertrouwen en complimenten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171061431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :@ :*
Ik doe heel hard mijn best en begin zelf ook steeds meer te geloven in een goed leven en toekomst
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')