abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:52:31 #1
444075 callany
Tweedehands is tof!
pi_170857708
Hallo allemaal,

Ik heb pas geleden een stel mooie schilderijen gekocht en ben sinds dien op zoek naar hun verhaal en afkomst.
Ze zijn allemaal gesigneerd maar ik heb de kunstenaars nog niet kunnen achterhalen.
Ik hoopte dat wellicht een van jullie mij in de juiste richting kon sturen?
Ik ben meer geïnteresseerd in het verhaal en de schilders aangezien ik veel moeite heb de signaturen te lezen.

Hier zijn de fotos:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ze sowieso snel een mooi plekje geven in mijn huis.

Met vriendelijke groet, :)
pi_170877954
Je linken werken niet.
Kan je wat namen geven?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:49:02 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170883186
Even uploaden via tinypic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_171412622
Mooie schilderijen inderdaad!
Misschien kan je wat foto's ervan aan een kunsthandel laten zien of zo, die kunnen je vast wel meer vertellen. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')