abonnement Unibet Coolblue
pi_170907839
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:46 schreef Lunatiek het volgende:
Als in die relatie commuunicatie een probleem was, zou het handig zijn om ook het verhaal van die ex te horen. Iedereen gaat er maar vanuit dat het verhaal van de (geëmotioneerde) TS correct is
Niet iedereen.

Overigens is het nog maar de vraag of die ex haar (correcte) verhaal zal gaan doen/vertellen/mededelen (zelfs al zou dit op de lange termijn voor beiden constructiever zijn).

Ik heb toen met die ex waar ik het eerder over had, gebroken. Na een tijdje heb ik dit contact vanuit mezelf weer opgepakt en de emoties waren tegen die tijd alweer bekoeld.
Op het moment dat ik met haar brak, was het contact zoals het toen was niet levensvatbaar meer. Nadat ik weer contact met haar had opgenomen (want later vond ik het toch -te- zonde om het daarbij te laten), hebben we dingetjes -wat- meer uitgepraat en sindsdien zit het al jarenlang gewoon goed en is hier een stabiel contact uit voortgekomen waar we beiden veel waarde aan hechten.

Zolang die ex dit niet wil, gaat dit denk ik niet gebeuren. Waar geen wil is, is geen weg. Ze moet het zelf ook willen, maar misschien is het moment daar nu gewoon nog niet naar.
Een relatie verbreken waar je zelf veel waarde aan hechtte, is altijd zwaar. It sucks, maar het hoort bij het leven.

Wel vind ik het asociaal van die ex om het op zo'n manier permanent te laten eindigen. Wel lijkt 't me waarschijnlijk dat de relatie zoals die er vroeger was, niet meer terug zal komen. Wees blij met dat laatste TS, want blijkbaar was het zoals het was, voor haar niet levensvatbaar genoeg (en dit ligt voor een groot deel gewoon bij haar en voor een ander deel komt dit ook door jou TS (ook al weet je nu misschien nog niet precies wat je aandeel daarin was)).
pi_170928938
Het zou kunnen dat ze de keuze om de relatie te beëindigen uit depressie gemaakt heeft.
Het zou ook kunnen dat ze niet gelukkig was in de relatie en dat dat bijgedragen heeft aan de depressie.

Ik zou uit gaan van wat ze zegt en dat is dat ze niet meer genoeg gevoel voor je heeft om door te gaan met relatie.

Probeer dit te accepteren en laat haar inderdaad ook de gevolgen dragen. Dat betekent dat je niet nu semi-gezellig (ongemakkelijk dus) online een spel met elkaar gaat spelen, als jij je daar niet goed bij voelt. Blijkbaar zit ze weer te schommelen in emoties en heeft ze plotseling zin om lekker gezellig tijd met je door te brengen. Ze houdt daarbij geen rekening met hoe dat voor jou moet voelen. Laat niet met je spelen.

Actions speak louder than words. Ze heeft plots d'r spullen gepakt en is vertrokken. De relatie is voorbij. Onthoud dat ze nergens meer recht op heeft. En dat je op basis van haar acties echt geen medelijden voor haar hoeft te hebben oid.

Ze heeft het zelf gedaan.
  zondag 14 mei 2017 @ 09:30:50 #103
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_170930229
Aangezien ze mij blijft appen over bepaalde kabels en andere dingen die nog bij mij liggen en me fotos stuurt van nieuwe dingen in haar kamer heb ik een kort gesprekje gehad.

Ze denkt niet dat onze relatie in een sleur is gekomen, en ook niet dat we te weinig over dingen hebben gesproken. Het ligt ook niet aan mij zo zegt ze.

Ook is ze van mening dat het niet aan haar depressieve gevoelens ligt.

Dat ze geen gevoelens meer heeft, heeft dus niet met 1 van deze dingen te maken verteld ze me.

Ze vindt dit zelf ook niet leuk en mist wat we hadden, stopt dit weg en wil me geen valse hoop geven.
  zondag 14 mei 2017 @ 09:34:00 #104
395200 deadprez
One more rail
pi_170930263
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:30 schreef JelmerJJ het volgende:
Aangezien ze mij blijft appen over bepaalde kabels en andere dingen die nog bij mij liggen en me fotos stuurt van nieuwe dingen in haar kamer heb ik een kort gesprekje gehad.

Ze denkt niet dat onze relatie in een sleur is gekomen, en ook niet dat we te weinig over dingen hebben gesproken. Het ligt ook niet aan mij zo zegt ze.

Ook is ze van mening dat het niet aan haar depressieve gevoelens ligt.

Dat ze geen gevoelens meer heeft, heeft dus niet met 1 van deze dingen te maken verteld ze me.

Ze vindt dit zelf ook niet leuk en mist wat we hadden, stopt dit weg en wil me geen valse hoop geven.
Nou wel fijn dat je in ieder geval weet hoe het allemaal niet zit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 14 mei 2017 @ 10:11:46 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_170930818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
Een depressie wel of niet is niet de reden voor het verbreken van de relatie. Jij wíl graag dat dat de reden is, want als dat de reden is dat valt er misschien nog iets te redden, maar als ze gewoon niet meer verliefd op je is dan is het gewoon over en uit, en jij weet dat ook, dus je zoekt naar strohalmen.

Het maakt niet uit wat de reden is, maar ik zou er vanuit gaan dat ze gewoon niet meer verliefd op je is, want elke andere reden is bullshit. Als je gevoel voor iemand weg is is het weg, en dan is 't gewoon klaar.

Maar zoals gezegd maakt het niet uit wat de reden is, want wat het ook is, de relatie is voorbij en zij heeft al haar spullen weg gehaald, en dus is het voor haar klaar. Dat dat voor jou moeilijk is snap ik, en jij moet nu beginnen aan de verwerking van iets wat voor haar al langere tijd gaande is.

Zelfs als er een ander is is dat niet de reden voor het feit dat ze bij je weg gegaan is, als er een ander zou zijn zou dat eerder een symptoom zijn van het feit dat er voor haar iets schortte aan jullie relatie, en/of het gevoel weg was. Nou, zij geeft ook aan dat haar gevoel weg is, dus hoe graag jij hier ook iets anders van wil maken zodat je (in je hoofd) nog een kans maakt, is dat niet zo.
Niet het hele topic gelezen, maar sowieso is er geen beter antwoord dan dit imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 14 mei 2017 @ 13:14:56 #106
108913 Godshand
guide4you
pi_170933519
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:30 schreef JelmerJJ het volgende:
Aangezien ze mij blijft appen over bepaalde kabels en andere dingen die nog bij mij liggen en me fotos stuurt van nieuwe dingen in haar kamer heb ik een kort gesprekje gehad.

Ze denkt niet dat onze relatie in een sleur is gekomen, en ook niet dat we te weinig over dingen hebben gesproken. Het ligt ook niet aan mij zo zegt ze.

Ook is ze van mening dat het niet aan haar depressieve gevoelens ligt.

Dat ze geen gevoelens meer heeft, heeft dus niet met 1 van deze dingen te maken verteld ze me.

Ze vindt dit zelf ook niet leuk en mist wat we hadden, stopt dit weg en wil me geen valse hoop geven.
Dus volgende week spot je haar met een ander ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170941112
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 09:30 schreef JelmerJJ het volgende:
Aangezien ze mij blijft appen over bepaalde kabels en andere dingen die nog bij mij liggen en me fotos stuurt van nieuwe dingen in haar kamer heb ik een kort gesprekje gehad.

Ze denkt niet dat onze relatie in een sleur is gekomen, en ook niet dat we te weinig over dingen hebben gesproken. Het ligt ook niet aan mij zo zegt ze.

Ook is ze van mening dat het niet aan haar depressieve gevoelens ligt.

Dat ze geen gevoelens meer heeft, heeft dus niet met 1 van deze dingen te maken verteld ze me.

Ze vindt dit zelf ook niet leuk en mist wat we hadden, stopt dit weg en wil me geen valse hoop geven.
TS, durf jij uberhaupt wel boos te worden op je ex? Is dat ooit voorgekomen?

Want dit is ook weer zoiets ...

Ze wil je geen valse hoop houden, maar houdt je met dit soort gesprekken waarin ze begint over 'missen wat jullie hadden' wel aan het lijntje. Enorm tegenstrijdig, wat mij doet denken dat ze verdomde weinig rekening met je houdt.

Ze kan je geen reden geven waarom ze het uit gemaakt heeft, maar wel veel redenen die er niets mee te maken hebben. En dat is gewoon echt bizar. Slaat echt helemaal nergens op.

En volgens mij laat jij dat allemaal maar gebeuren en geef je haar geen enkel weerwoord. Het lijkt alsof je er altijd rekening mee houdt dat wat jij zegt haar nooit op enige manier zal kwetsen. Waarschijnlijk uit angst om haar kwijt te raken ofzo, dat ze je niet meer leuk vindt.

Nou .. dat is nu dus al gebeurd. Dus wellicht is dit de uitgelezen gelegenheid om eens voor jezelf op te komen en je niet steeds weer als voetmat te laten gebruiken door een chick die blijkbaar ook niet weet wat ze zelf wel of niet wil.

Dus als ik jou was zou ik haar heel erg duidelijk maken dat:

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken, en dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.

Kom alsjeblieft eens voor jezelf op.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170941141
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]

TS, durf jij uberhaupt wel boos te worden op je ex? Is dat ooit voorgekomen?

Want dit is ook weer zoiets ...

Ze wil je geen valse hoop houden, maar houdt je met dit soort gesprekken waarin ze begint over 'missen wat jullie hadden' wel aan het lijntje. Enorm tegenstrijdig, wat mij doet denken dat ze verdomde weinig rekening met je houdt.

Ze kan je geen reden geven waarom ze het uit gemaakt heeft, maar wel veel redenen die er niets mee te maken hebben. En dat is gewoon echt bizar. Slaat echt helemaal nergens op.

En volgens mij laat jij dat allemaal maar gebeuren en geef je haar geen enkel weerwoord. Het lijkt alsof je er altijd rekening mee houdt dat wat jij zegt haar nooit op enige manier zal kwetsen. Waarschijnlijk uit angst om haar kwijt te raken ofzo, dat ze je niet meer leuk vindt.

Nou .. dat is nu dus al gebeurd. Dus wellicht is dit de uitgelezen gelegenheid om eens voor jezelf op te komen en je niet steeds weer als voetmat te laten gebruiken door een chick die blijkbaar ook niet weet wat ze zelf wel of niet wil.

Dus als ik jou was zou ik haar heel erg duidelijk maken dat:

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken, en dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.

Kom alsjeblieft eens voor jezelf op.
Inderdaad.
misunderstood
pi_170941173
quote:
14s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus volgende week spot je haar met een ander ^O^
Ik gok dat ander er nog niet is, maar dat ze inmiddels wel (al dan niet onbewust) genoeg had van iemand die niet voor zichzelf op komt, haar op een voetstuk plaatst en zichzelf helemaal weg cijfert om haar in haar behoeften te voorzien.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 15 mei 2017 @ 07:37:18 #110
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_170953219
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]

TS, durf jij uberhaupt wel boos te worden op je ex? Is dat ooit voorgekomen?

Want dit is ook weer zoiets ...

Ze wil je geen valse hoop houden, maar houdt je met dit soort gesprekken waarin ze begint over 'missen wat jullie hadden' wel aan het lijntje. Enorm tegenstrijdig, wat mij doet denken dat ze verdomde weinig rekening met je houdt.

Ze kan je geen reden geven waarom ze het uit gemaakt heeft, maar wel veel redenen die er niets mee te maken hebben. En dat is gewoon echt bizar. Slaat echt helemaal nergens op.

En volgens mij laat jij dat allemaal maar gebeuren en geef je haar geen enkel weerwoord. Het lijkt alsof je er altijd rekening mee houdt dat wat jij zegt haar nooit op enige manier zal kwetsen. Waarschijnlijk uit angst om haar kwijt te raken ofzo, dat ze je niet meer leuk vindt.

Nou .. dat is nu dus al gebeurd. Dus wellicht is dit de uitgelezen gelegenheid om eens voor jezelf op te komen en je niet steeds weer als voetmat te laten gebruiken door een chick die blijkbaar ook niet weet wat ze zelf wel of niet wil.

Dus als ik jou was zou ik haar heel erg duidelijk maken dat:

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken, en dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.

Kom alsjeblieft eens voor jezelf op.
Verdomme je hebt gelijk wat je zegt klopt ik ben veel te soft voor haar.. bedankt voor je bericht ik ga je advies opvolgen. Zo heb ik alleen mezelf maar ermee.
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 09:28:58 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170954046
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]

TS, durf jij uberhaupt wel boos te worden op je ex? Is dat ooit voorgekomen?

Want dit is ook weer zoiets ...

Ze wil je geen valse hoop houden, maar houdt je met dit soort gesprekken waarin ze begint over 'missen wat jullie hadden' wel aan het lijntje. Enorm tegenstrijdig, wat mij doet denken dat ze verdomde weinig rekening met je houdt.

Ze kan je geen reden geven waarom ze het uit gemaakt heeft, maar wel veel redenen die er niets mee te maken hebben. En dat is gewoon echt bizar. Slaat echt helemaal nergens op.

En volgens mij laat jij dat allemaal maar gebeuren en geef je haar geen enkel weerwoord. Het lijkt alsof je er altijd rekening mee houdt dat wat jij zegt haar nooit op enige manier zal kwetsen. Waarschijnlijk uit angst om haar kwijt te raken ofzo, dat ze je niet meer leuk vindt.

Nou .. dat is nu dus al gebeurd. Dus wellicht is dit de uitgelezen gelegenheid om eens voor jezelf op te komen en je niet steeds weer als voetmat te laten gebruiken door een chick die blijkbaar ook niet weet wat ze zelf wel of niet wil.

Dus als ik jou was zou ik haar heel erg duidelijk maken dat:

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken, en dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.

Kom alsjeblieft eens voor jezelf op.
100% dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 mei 2017 @ 09:41:33 #112
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_170954231
Waarom blijft ze me contacte met zulke lullige dingen, terwijl zij aangeeft dat ze rust wil, dat is zo dubbel. Wil ze me dan aan t lijntje houden of irriteren ? Of een bepaalde reactie uitlokken zoals boosheid. Begrijp het niet. Maar goed ik weet nu wat te doen
  maandag 15 mei 2017 @ 09:48:04 #113
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170954321
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:55 schreef TourOfData het volgende:
Bij dit soort gedrag heeft ze een ander op oog.

Het zijn net apen, bij het slingeren laten ze de ene tak pas los als ze de andere tak beet hebben.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_170954492
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:41 schreef JelmerJJ het volgende:
Waarom blijft ze me contacte met zulke lullige dingen, terwijl zij aangeeft dat ze rust wil, dat is zo dubbel. Wil ze me dan aan t lijntje houden of irriteren ? Of een bepaalde reactie uitlokken zoals boosheid. Begrijp het niet. Maar goed ik weet nu wat te doen
Als ze geen aandacht elders meer kan halen, ben jij altijd nog beschikbaar. Dat wil ze wel warm houden.
pi_170954559
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik denk dat onverschillig een beter woord is. Genoeg mensen die signalen niet zien of niet willen zien en negeren (cognitieve dissonantie), tot en met, zoals hier wordt aangetoond door TS, een heldere boodschap anders willen interpreteren omdat de inhoud hem niet aanstaat.
Als die vriendin steeds dingen heeft gecommuniceerd en TS denkt steeds "dat zegt ze omdat ze labiel is, dat bedoelt ze niet zo" komt er van communicatie niet veel.
Genoeg vrouwen die denken dat drie keer met hun pink wapperen een zeer duidelijk signaal is.

Waar twee slecht communiceren, hebben twee schuld.
Whatever...
pi_170954590
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:37 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]

Verdomme je hebt gelijk wat je zegt klopt ik ben veel te soft voor haar.. bedankt voor je bericht ik ga je advies opvolgen. Zo heb ik alleen mezelf maar ermee.
Goedzo. Afsluiten en contact verbreken. Doet zeer maar uiteindelijk helpt het je om niet nog maanden of jaren rond te slepen met haar spelletjes.

Wie of wat er waar schuld aan heeft boeit ook niet meer. Het is klaar. Dus dan moet ze je ook niet aan het lijntje houden.
Whatever...
  maandag 15 mei 2017 @ 10:23:47 #117
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170954836
TS wees blij dat je niet bent getrouwd en nu de helft van je inkomen kwijt bent aan haar
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_170955193
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:23 schreef corehype het volgende:
TS wees blij dat je niet bent getrouwd en nu de helft van je inkomen kwijt bent aan haar
Een vrouw onderhouden :')
pi_170955279
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:41 schreef JelmerJJ het volgende:
Waarom blijft ze me contacte met zulke lullige dingen, terwijl zij aangeeft dat ze rust wil, dat is zo dubbel. Wil ze me dan aan t lijntje houden of irriteren ? Of een bepaalde reactie uitlokken zoals boosheid. Begrijp het niet. Maar goed ik weet nu wat te doen
Haar emoties zijn waarschijnlijk in conflict met elkaar gekomen, en haar huidige gedrag is een uitkomst van de tegenstrijdige emoties die op dieper niveau opereren.

Ze begrijpt er zelf waarschijnlijk niks van waarom haar gevoelens zijn veranderd, en kan jou daarom ook geen goede uitleg geven, het ene moment duwt ze je weg uit angst, maar ze kan je niet laten gaan uit liefde, en houdt daarom het lijntje kort en stuurt je af en toe een indirect berichtje.

Liefde voelt voor haar waarschijnlijk niet zoals dat het voelt voor mensen bij wie liefde altijd onvoorwaardelijk is geweest. Liefde voelt voor haar misschien niet alleen fijn, zacht en prettig. Maar liefde voelt ook heel onveilig en gevaarlijk, omdat in de liefde sprake is van zeer intense emotionele ervaringen, en potentieel heel veel pijn, een pijn die ze op jonge leeftijd misschien eerder heeft gevoeld en waar ze onbewust bang voor is.

Je kunt haar conflict vergelijken voor jezelf met gevoelens van twijfel, alsof je op een achterbank in een auto zit met een meisje die je heel aantrekkelijk vindt, maar waar toch dingen mee zijn die je een beetje doen afknappen en waarvan je niet weet wat je er nou precies mee wilt.
Terwijl zij er heel duidelijk voor uitkomt dat ze je leuk vindt, en dolgraag dichterbij je wilt komen, ze wilt met je knuffelen, samen slapen en een relatie met je beginnen. Maar jij bent er nog niet uit, want je twijfelt over de voor en tegens, en hoe meer zij naar je toe trekt, hoe benauwder jij het krijgt, want de druk neemt toe, maar je bent er nogsteeds niet uit.

Het conflict tussen liefde en angst voelt als twijfel, want het voelt voor haar alsof het voor- en nadelen heeft. Is de liefde heel dichtbij en intens dan grijpt angst de macht en zijn de reacties fel en erop gericht om ruimte te creeeren, is liefde wat meer op afstand dan voelt het veiliger en kan het weer iets dichterbij komen, totdat het weer te dichtbij komt en teveel groeit, dan wordt de situatie weer gesaborteerd.

Je kunt haar niet helpen bij dit emotionele conflict, liefde bestaat misschien niet alleen gevoelens van liefde, maar ook gevoelens van intense angst, en geen hoeveelheid liefde die je haar geeft zal haar liefde doen kunnen accepteren. Ze heeft professionele hulp nodig om hierover heen te komen, maar ze er waarschijnlijk nog niet klaar voor om deze hulp te accepteren en gemotiveerd genoeg om haar angst uit de dagen om er zo overheen te komen.

Het is heel moeilijk (zo dan niet onmogelijk) om het te laten werken met haar, ze kan je niet geven wat je nodig hebt want je kunt gewoonweg niet dichtbij haar komen, ze is waarschijnlijk nog niet klaar voor liefde.

Probeer het los te laten, anders word je misschien slachtoffer van het interne emotionele conflict wat ze naar buiten toe draagt en ga je helemaal in een knoop liggen om het maar te laten werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SFProphecy op 15-05-2017 10:58:02 ]
pi_170955287
-

[ Bericht 99% gewijzigd door SFProphecy op 15-05-2017 10:51:09 (dubbel) ]
  maandag 15 mei 2017 @ 10:52:41 #121
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170955312
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 06:42 schreef Policriticus het volgende:

[..]

Mooie aanname :') TS is dus een blinde koe die niet eens kan zien dat z'n liefje doodongelukkig is... Misschien een kwestie van gebrekkige communicatie? Ik snap dat het lastig is, maar volgens mij tekent een volwassen relatie zich door gedegen communicatie tussen beiden. Je praat over hoe TS zich hier uitlaat en koppelt dat analoog terug op de breuk, dat kan natuurlijk niet hè. Misschien had de dame in kwestie maar duidelijk moeten laten weten wat er aan de hand is en wat ze beiden daar aan hadden kunnen doen.

Daarbij, het is toch te zot voor woorden om van de één op de andere dag per whatsapp te sturen dat je niks meer voelt en je spullen komt halen??? Waar is het fatsoen gebleven??? Ik ben het eens dat TS het hierbij moet laten, maar puur omdat hij beter dan dit verdient. Een vrouw die niet communiceert en dit soort streken uithaalt, ja, laat die maar lekker alleen thuis zitten.

En even nog een vraagje, wat zorgt er voor dat de verliefdheid op magischer wijze zo snel vervliegt en ook nog eens reden moet zijn om de boel af te kappen? Heb je daar als wederpartij nog enige invloed op als de ander niet (fatsoenlijk) erover communiceert met je?
Erg eens met jouw reactie. En inderdaad, het vetgemaakte gedeelte doet nu niet echt vermoeden dat die vriendin zo'n prater was qua gevoelens.

Na al die maanden een relatie beëindigen met een appje is enorm onfatsoenlijk. Iemand die zo met jouw gevoelens omgaat, kun je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn.
Stop the world, I want to get out.
pi_170955773
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:41 schreef JelmerJJ het volgende:
Waarom blijft ze me contacte met zulke lullige dingen, terwijl zij aangeeft dat ze rust wil, dat is zo dubbel. Wil ze me dan aan t lijntje houden of irriteren ? Of een bepaalde reactie uitlokken zoals boosheid. Begrijp het niet. Maar goed ik weet nu wat te doen
Kun je haar niet een appje sturen waarin je vraagt alles wat je kwijt wil in een mail te zetten en haar vervolgens blokkeren op de telefoon?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 15 mei 2017 @ 12:07:02 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170956822
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Als ze geen aandacht elders meer kan halen, ben jij altijd nog beschikbaar. Dat wil ze wel warm houden.
Dit dus. TS faciliteert hier in. Dom.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 15 mei 2017 @ 14:11:31 #124
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_170958951
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. Helemaal mee eens. Fijn dat jij het wat uitgebreider neer wilde typen.

Verder .. even keihard off-topic ... 'she wants to have her cake and eat it too'. Ik ben natuurlijk bekend met deze uitspraak en de betekenis. Maar ik snap de keuze voor deze specifieke allegorie niet. Want als ik een cake heb, dan is ie van mij en kan ik er mee doen wat ik wil. Zoals bijvoorbeeld opeten. In mijn leven gaan cake hebben en cake eten in ieder geval vrijwel altijd hand in hand.
Ik vind hem wel goed gekozen hoor. Je moet kiezen om de cake te bewaren OF op te eten, allebei kan niet en daarvoor wordt dit gezegde volgens mij toch gebruikt, om zulke paradox aan te duiden. Zoals de ex van TS die dan later een potje wil pokeren alsof er niets aan de hand is, wel er is wel iets aan de hand, TS is/was nog steeds verliefd op haar (+ haar elegante manier van de relatie te stoppen) dus she can't have the cake (interactie met TS) and eat it too (zonder de bagage).
  maandag 15 mei 2017 @ 17:22:07 #125
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_170962593
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 07:37 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]Dus als ik jou was zou ik haar heel erg duidelijk maken dat:

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken, en dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.


Verdomme je hebt gelijk wat je zegt klopt ik ben veel te soft voor haar.. bedankt voor je bericht ik ga je advies opvolgen. Zo heb ik alleen mezelf maar ermee.
Ik heb je stappen gevolgd nadat ze me weer appte om fotos te verwijderen en ze blokte me meteen:D
  maandag 15 mei 2017 @ 18:04:55 #126
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_170963279
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:41 schreef JelmerJJ het volgende:
Waarom blijft ze me contacte met zulke lullige dingen, terwijl zij aangeeft dat ze rust wil, dat is zo dubbel. Wil ze me dan aan t lijntje houden of irriteren ? Of een bepaalde reactie uitlokken zoals boosheid. Begrijp het niet. Maar goed ik weet nu wat te doen
Een beetje de emotionele band rustig afbouwen denk ik. Denk niet dat het iets te maken heeft met je bewust aan het lijntje houden of je op wat voor manier dan ook willen treiteren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:36:08 #127
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_170977996
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:22 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]

Ik heb je stappen gevolgd nadat ze me weer appte om fotos te verwijderen en ze blokte me meteen:D
Godsamme :') charming :') Beter kwijt dan rijk :w
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_170992692
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:22 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]

Ik heb je stappen gevolgd nadat ze me weer appte om fotos te verwijderen en ze blokte me meteen:D
Victorie! Topper die je bent, zoals al gezegd, beter kwijt dan rijk inderdaad. Zie het zo, ze valt je nu niet meer lastig en jij kan beginnen je eigen leven weer op te pakken, hoe lastig ook. Geen contact met degene die je pijn heeft gedaan maakt het hele ritje een stuk makkelijker, zelfs voor haar.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:43:05 #129
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171096862
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
pi_171097378
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef JelmerJJ het volgende:
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
Blokkeren en verder gaan met je leven.

Zo sluit je jezelf ook af voor het volgende avontuur omdat de laatste nachtmerrie je nog achtervolgt doordat ze je maar.. tja soort van hoop gevoel geeft ongetwijfeld.
Daar heb je niets aan.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:00:26 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171097434
Dan vraag je t toch aan haar? :?
  zondag 21 mei 2017 @ 16:05:54 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171097581
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef JelmerJJ het volgende:
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
Afkappen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171097620
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afkappen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171098164
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef JelmerJJ het volgende:
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]

- haar contact zoeken en gesprekjes het voor jou alleen maar moeilijker maken. Dat ze daar mee op moet houden omdat je haar anders op elke mogelijke manier blokkeert / negeert.

- haar spullen je compleet gestolen kunnen worden. Dat ze maar in een mailtje zet wat ze allemaal mist, en dat jij dan op jouw gelegenheid kijkt wat daarvan nog bij jou ligt, om dan op jouw initiatief en wanneer het jou uit komt, dat te overhandigen.

- je helemaal niets meer van haar nodig hebt, behalve een goed verwoordde en uitgedachte reden waarom ze het uitgemaakt heeft. En dat als ze die niet kan geven, jullie ook niets meer te bespreken hebben.

Kom alsjeblieft eens voor jezelf op.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:10:52 #135
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099117
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef JelmerJJ het volgende:
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
Ik denk dat je dat wel degelijk snapt. De oplossing is het volgende:

AFKAPPEN. BLOKKEREN. NOOIT MEER OP REAGEREN.

Dus eigenlijk wat hier al vaker gezegd is. Wat ze doet is jou terug trekken omdat ZIJ behoefte heeft aan aandacht. ZIJ. Het maakt haar niet uit wat dit met jou doet, boeit d'r totaal niet. Als zij maar de aandacht krijgt waar zij op dit moment behoefte aan heeft, en de rest (jij dus) doet er niet toe.

Zij wilde het uitmaken, prima, uit is uit, als ze aandacht wil moet ze maar naar d'r moeder of d'r vriendinnen of wie dan ook gaan, maar niet naar jou. Ze kan je helemaal hebben, óf helemaal niet.

Zij heeft d'r keuze gemaakt maar ze wil je wel graag op afroep beschikbaar houden op het moment dat ZIJ daar behoefte aan heeft. Ben jij een puppy die op d'r zit te wachten tot ze je een traktatie toe gooit en vervolgens weer verder gaat met d'r leven en jou bij de verwarming laat liggen?

Nee dus, dus:

Blokkeren. Afkappen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171099184
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef JelmerJJ het volgende:
Kleine update:

Ze heeft weer contact opgenomen met me, en bericht me dagelijks, voornamelijk over koetjes en kalfjes, echt over de breuk wil ze het niet hebben. Ze stuurt bijvoorbeeld een lijst met symptonen van een depressie en zegt dat ze een groot deel daarvan heeft en haar weer ff kut voelt.

Verder stuurt ze af en toe een Snap en fotos van haar nieuwe aqaurium, en praat ze ook veel over de kat.

Ik reageer er minimaal en kortaf op maar begrijp even niet meer wat nou het doel hiervan is.
Het doel hiervan is om de controle te hebben. Blokkeren die hap.
pi_171099224
IJzeren wet: vestig nooit de hoop dat het ooit weer goedkomt na het uitmaken van een relatie.
(Ik heb er meerdere gehad en het is gewoon waar. Alle moeite die je doet, is voor niets)
Het beste wat je kunt doen is afkappen die hap zodat je je leven weer op kunt bouwen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:16:14 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099228
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Het doel hiervan is om de controle te hebben. Blokkeren die hap.
Juist.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171099229
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

AFKAPPEN. BLOKKEREN. NOOIT MEER OP REAGEREN.

Dus eigenlijk wat hier al vaker gezegd is. Wat ze doet is jou terug trekken omdat ZIJ behoefte heeft aan aandacht. ZIJ. Het maakt haar niet uit wat dit met jou doet, boeit d'r totaal niet. Als zij maar de aandacht krijgt waar zij op dit moment behoefte aan heeft, en de rest (jij dus) doet er niet toe.

[..]

Ik wil dit nóg een keer benadrukken.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:19:45 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099291
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik wil dit nóg een keer benadrukken.
GMTA. ;)

We hebben (vrijwel) allemaal dit soort ervaringen opgedaan, en het al dan niet goed/fout gedaan JelmerJJ. Het is kut en moeilijk maar straks, over een paar maanden, kijk je terug hier op en denk je van 'weet je? Die malloten op dat forum hadden gelijk' ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 mei 2017 @ 17:24:32 #141
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171099368
bedankt allemaal wat jullie zeggen. ik ben er een beetje blind voor omdat ik haar nog niet vergeten ben en doordat zij dit doet ik hoop blijf houden
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:27:01 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099418
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:24 schreef JelmerJJ het volgende:
bedankt allemaal wat jullie zeggen. ik ben er een beetje blind voor omdat ik haar nog niet vergeten ben en doordat zij dit doet ik hoop blijf houden
Nou, dat is wat makkelijk wat je nu doet, want zij dit doet ja, maar jij laat dit gebeuren, omdát je hoop hebt. Zij kan geen contact met je opnemen als jij dat niet toestaat. Zij dwingt je niet om te reageren, maar je reageert wel degelijk.

Blokkeer haar. Op snapchat, facebook, telefoon, whatsapp, sms, alles. Gewoon blokkeren. Want ze komt niet bij je terug, en hoe meer jij contact met haar hebt hoe langer het duurt voor je haar vergeten bent.

Je draagt zelf actief bij aan dit in stand houden, dat ligt niet aan haar, dat ligt aan jou.

Afkappen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171099628
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:24 schreef JelmerJJ het volgende:
bedankt allemaal wat jullie zeggen. ik ben er een beetje blind voor omdat ik haar nog niet vergeten ben en doordat zij dit doet ik hoop blijf houden
Dat is echt heel erg begrijpelijk hoor. Het is namelijk niet niets om iemand waar je zoveel om geeft, plotsklaps emotioneel los te moeten laten.

Zoals CoolGuy ook al zegt ... we've all been there.

Nogmaals, sterkte.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 21 mei 2017 @ 17:40:48 #144
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171099661
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, dat is wat makkelijk wat je nu doet, want zij dit doet ja, maar jij laat dit gebeuren, omdát je hoop hebt. Zij kan geen contact met je opnemen als jij dat niet toestaat. Zij dwingt je niet om te reageren, maar je reageert wel degelijk.

Blokkeer haar. Op snapchat, facebook, telefoon, whatsapp, sms, alles. Gewoon blokkeren. Want ze komt niet bij je terug, en hoe meer jij contact met haar hebt hoe langer het duurt voor je haar vergeten bent.

Je draagt zelf actief bij aan dit in stand houden, dat ligt niet aan haar, dat ligt aan jou.

Afkappen.
Klopt blijkbaar ben ik er nog niet.. zit nog teveel met haar in mijn gedachten dat beïnvloedt mijn hele leven.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:42:47 #145
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099695
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:40 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]

Klopt blijkbaar ben ik er nog niet.. zit nog teveel met haar in mijn gedachten dat beïnvloedt mijn hele leven.
Ja, dat is ook logisch, maar doordat je het contact met haar in stand houdt blijf je veel langer dan nodig is in deze fase hangen. De snelste manier om hier overheen te komen is wat je gevoel zegt dat je NIET moet doen, en dat is blokkeren + afkappen. Maar verstandelijk gezien weet je dat dat wel degelijk het beste is.

Dat komt omdat het ook het beste ís. Je bent niet alleen maar een slachtoffer van deze situatie, want wat je nu doet (hoewel begrijpelijk) draagt heel veel bij aan dat je hier in blijft hangen. Tijd om dat te veranderen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171099696
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:40 schreef JelmerJJ het volgende:

[..]

Klopt blijkbaar ben ik er nog niet.. zit nog teveel met haar in mijn gedachten dat beïnvloedt mijn hele leven.
Dat je je dat beseft is erg belangrijk en al een hele grote stap. In dit soort kwesties weten we rationeel gezien vaak wel wat het beste voor ons is, maar loopt de emotie nog een stukje achter. Dus dan zal je er rekening mee moeten houden dat je emotie op dit moment waarschijnlijk niet de beste raadgever is.

Bewaak je eigen grenzen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 21 mei 2017 @ 17:52:16 #147
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171099857
precies dat.. ik weet heel goed dat ik er niets mee bereik om contact te houden, en dat het beter is dit af te kappen. maar als ze dan weer wat stuurde dacht ik van oke misschien mist ze me wel en ligt het aan haar depressie dat ze dit allemaal doet... hehe alsof ik het goed wil praten voor haar..
pi_171099861
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]


Bewaak je eigen grenzen.
"Grappig"

Het begint ermee en moet er ook mee eindigen ja.

Helemaal gelijk hebben jullie, ondanks dat alles in je lichaam schreeuwt NEE!
Hell To The Liars
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 17:53:41 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171099880
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:52 schreef JelmerJJ het volgende:
precies dat.. ik weet heel goed dat ik er niets mee bereik om contact te houden, en dat het beter is dit af te kappen. maar als ze dan weer wat stuurde dacht ik van oke misschien mist ze me wel en ligt het aan haar depressie dat ze dit allemaal doet... hehe alsof ik het goed wil praten voor haar..
Jij vult voor haar in wat jij HOOPT dat zij denkt. Maar trust us, dat denkt ze niet. Je moet het echt afkappen. We kunnen hier nog 200 posts aan spenderen, maar het komt er op neer dat je haar OF blokkeert, nu, OF je doet dat niet.

Wat gaat 't worden?
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 mei 2017 @ 18:44:16 #150
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171100788
ik ben er klaar mee nu de hoop is weg besef het meer en meer het is dus ik weet wat te doen
  zondag 21 mei 2017 @ 18:44:32 #151
368333 JelmerJJ
The World Is Yours
pi_171100796
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:44 schreef JelmerJJ het volgende:
ik ben er klaar mee nu de hoop is weg besef het meer en meer het is klaar dus ik weet wat te doen
  zondag 21 mei 2017 @ 19:07:33 #152
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_171101256
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:55 schreef TourOfData het volgende:
Bij dit soort gedrag heeft ze een ander op oog.

Het zijn net apen, bij het slingeren laten ze de ene tak pas los als ze de andere tak beet hebben.
Dit waarschijnlijk ja.

En de verliefdheid zal idd wel voorbij zijn.

Helaas pindakaas.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_171109567
Verspil je waardevolle en spaarzame tijd niet aan iemand die zo apatisch is. Er zijn hordes vrouwen die het wel op waarde weten te schatten en ook (meer dan) hetzelfde willen bieden.
pi_171112872
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 00:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Verspil je waardevolle en spaarzame tijd niet aan iemand die zo apatisch is. Er zijn hordes vrouwen die het wel op waarde weten te schatten en ook (meer dan) hetzelfde willen bieden.
Dit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171197416
Hoe gaat het met je Jelmerjj?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:40:56 #156
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171219994
Heus heeft ze je huis geplunderd en alles meegenomen? _O-
Irene is bae &lt;3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')