abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170853112
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
pi_170853126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:37 schreef S95Sedan het volgende:

Sneu inderdaad, geen tijd meer aan besteden.
(Hieronder de reacties van vrouwen die het vast goed zullen praten en zeggen dat ze een goed excuus ervoor had :D )
Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.

Maar idd ja, mijn laatste bericht is verzonden en hierna komt er niets meer. Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
pi_170853236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.

Maar idd ja, mijn laatste bericht is verzonden en hierna komt er niets meer. Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
Nou idd sneu hoe ze dat gedaan heeft.

Jammer maar helaas.

Tinder en serieus... Ik neem het steeds minder serieus... En eerlijk zijn ze toch niet blijkt achteraf.
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:51:34 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_170853282
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:42 schreef Lingue het volgende:

[..]

Nou ik hoef nou niet bepaald de afmeting van z'n geslacht te weten hoor :')

En over standjes, lingerie of speeltjes hoef ik het ook niet over te hebben zolang ik niet serieus met iemand wil daten.

Er moet toch eerst een beetje leuke klik zijn voordat je een niveau dieper gaat. Waar is toch het 'fatsoen' om iemand een beetje te leren kennen ipv lijstjes af te werken...

Ik vind dat echt wel jammer...
Als een gesprek die kant op gaat is dat toch niet zo'n probleem? Hoewel ik het wel eens ben met je dat sommige dingen wel te ver.

Alleen niet iedereen is gesloten wat dat betreft en ook dat soort dingen zijn goed om van te voren een beetje te peilen of je op dat vlak er hetzelfde over denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.

Maar idd ja, mijn laatste bericht is verzonden en hierna komt er niets meer. Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
Snap ik, het is jammer dat zij dan niet gewoon eerlijk is helemaal als je dat van tevoren gezegd hebt.
pi_170853439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.

Maar idd ja, mijn laatste bericht is verzonden en hierna komt er niets meer. Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
ja echt hoor. echt sneu van haar. zeg geen dingen die je toch niet waar wil maken.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170853475
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:50 schreef Lingue het volgende:

[..]

Nou idd sneu hoe ze dat gedaan heeft.

Jammer maar helaas.

Tinder en serieus... Ik neem het steeds minder serieus... En eerlijk zijn ze toch niet blijkt achteraf.
Misschien zijn we gewoon te naief voor apps zoals Tinder. Denk dat ik het ook gelijk van mijn telefoon verwijder. Anders ben ik er over een paar dagen weer mee bezig terwijl het toch elke keer hetzelfde liedje is. Die contacten ontstaan vlug en eindigen vervolgens ook alweer snel, en vaak zonder dat er een reden voor lijkt te zijn. Sommigen hier zullen wel weer beweren dat dat normaal is en je ook niet meer moet verwachten, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan :')
pi_170853528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als een gesprek die kant op gaat is dat toch niet zo'n probleem? Hoewel ik het wel eens ben met je dat sommige dingen wel te ver.

Alleen niet iedereen is gesloten wat dat betreft en ook dat soort dingen zijn goed om van te voren een beetje te peilen of je op dat vlak er hetzelfde over denkt.

[..]

Snap ik, het is jammer dat zij dan niet gewoon eerlijk is helemaal als je dat van tevoren gezegd hebt.
Ik snap echt wel of men wil polsen of je preuts/ niet preuts bent in manier van reageren.
Maar zoals je zegt dit soort dingen gaan best ver.
Te veel detail en dan ken je elkaar nog niet eens...

Maar uiteindelijk hebben ze zichzelf ermee want punten scoor je er bij mij niet mee (zeker niet in zo een vroeg stadium).
pi_170853609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Misschien zijn we gewoon te naief voor apps zoals Tinder. Denk dat ik het ook gelijk van mijn telefoon verwijder. Anders ben ik er over een paar dagen weer mee bezig terwijl het toch elke keer hetzelfde liedje is. Die contacten ontstaan vlug en eindigen vervolgens ook alweer snel, en vaak zonder dat er een reden voor lijkt te zijn. Sommigen hier zullen wel weer beweren dat dat normaal is en je ook niet meer moet verwachten, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan :')
Ik denk dat je sowieso niet veel moet verwachten als je aan het daten bent totdat er enige vorm van serieusheid te vinden is.

Maar ik snap je punt. Leuk tijdverdrijf op z'n tijd. Maar misschien moet ik vh weekend maar de kroeg in ofzo :P
pi_170853706


[ Bericht 100% gewijzigd door Vimbavimba op 11-05-2017 17:41:30 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170853790
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:02 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik denk dat je sowieso niet veel moet verwachten als je aan het daten bent totdat er enige vorm van serieusheid te vinden is.

Maar ik snap je punt. Leuk tijdverdrijf op z'n tijd. Maar misschien moet ik vh weekend maar de kroeg in ofzo :P
Nja ik probeer eigenlijk altijd wel iemand te peilen daarin. Wat ze precies willen, met welke intenties ze op zo'n app zitten (serieus of als lolletje 'gewoon even rondkijken'). Als het antwoord dan naar mijn smaak is dan probeer ik het contact verder te ontdekken. Maar ben wel altijd geneigd om iemand te geloven als ze zeggen dat ze serieus zijn en ons contact leuk en gezellig vinden. Misschien dat dat dan mijn valkuil wel is ofzo.
pi_170854610
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:00 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik snap echt wel of men wil polsen of je preuts/ niet preuts bent in manier van reageren.
Maar zoals je zegt dit soort dingen gaan best ver.
Te veel detail en dan ken je elkaar nog niet eens...

Maar uiteindelijk hebben ze zichzelf ermee want punten scoor je er bij mij niet mee (zeker niet in zo een vroeg stadium).
dat kun je toch ook niet zo polsen? Ik ben niet preuts maar in weiger om met elke vreemde kerel die daar op aan stuurt over seks te praten. Ik blijf niet bezig
pi_170854685
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:38 schreef Allures het volgende:

[..]

dat kun je toch ook niet zo polsen? Ik ben niet preuts maar in weiger om met elke vreemde kerel die daar op aan stuurt over seks te praten. Ik blijf niet bezig
Als het echt over seks gaat zoals de lengte van of mijn cupmaat haak ik af. Daar ben ik niet van gediend. En gaat ze geen flikkeren aan.

Maar een dubbelzinnig grapje kan ik prima hebben en ook lol om hebben.

Daar kan ik prima onderscheid in maken en zal ik niet per definitie iemand op afwijzen. Humor vind ik namelijk toch wel belangrijk. Hoewel humor niet per definitie over seks hoeft te gaan natuurlijk.
pi_170854816
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:41 schreef Lingue het volgende:

[..]

Als het echt over seks gaat zoals de lengte van of mijn cupmaat haak ik af. Daar ben ik niet van gediend. En gaat ze geen flikkeren aan.

Maar een dubbelzinnig grapje kan ik prima hebben en ook lol om hebben.

Daar kan ik prima onderscheid in maken en zal ik niet per definitie iemand op afwijzen. Humor vind ik namelijk toch wel belangrijk. Hoewel humor niet per definitie over seks hoeft te gaan natuurlijk.
nee dat is anders. Maar sommige mannen willen gewoon ff een geil gesprek met de piem in de hand
'Wat heb je aan?' 'Speel je wel eens met jezelf' 'wat zijn je fantasieën'

Ja hallo, dan mag je per minuut gaan betalen hoor
pi_170855214
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:47 schreef Allures het volgende:

[..]

nee dat is anders. Maar sommige mannen willen gewoon ff een geil gesprek met de piem in de hand
'Wat heb je aan?' 'Speel je wel eens met jezelf' 'wat zijn je fantasieën'

Ja hallo, dan mag je per minuut gaan betalen hoor
Zo erg heb ik ze gelukkig nog niet meegemaakt :o

Maar dan is het idd einde oefening.
pi_170856077
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:05 schreef Lingue het volgende:

[..]

Zo erg heb ik ze gelukkig nog niet meegemaakt :o

Maar dan is het idd einde oefening.
Welke leeftijdscategorie zit jij dan ergens bij te zoeken?
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:40:38 #16
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170857379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
Ga dan ook niet een maand (!) lang berichtjes sturen maar spreek gewoon eens af.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170857468
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ga dan ook niet een maand (!) lang berichtjes sturen maar spreek gewoon eens af.
Was ook niet mijn eerste keuze, maar wegens een vakantie en daarna een ongeluk heeft het allemaal langer geduurd dan goed is naar mijn smaak. Maar opzich was het niet eens heel vervelend omdat het contact zo goed was. Was :')
pi_170858734
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:05 schreef Lingue het volgende:

[..]

Zo erg heb ik ze gelukkig nog niet meegemaakt :o

Maar dan is het idd einde oefening.
Ik snap de vrouwen op Tinder ook niet zo.

Het is geen serieuze dating app. Het is wel een dating app. Maar je moet geen hoge verwachtingen hebben. De mannen zijn er net als in het openbaar. Niet alleen maar als op de feestjes waar jij je in je sociale bubbel bevind. Maar ook de types die op feestjes roepen "Bier! Wijffie geef me een kussie! En de volgende dag naar een tune event gaan." Die blijven zich ook zo tegen jou gedragen.

Daarbij vind ik: serieus daten altijd wat geforceerd klinken. Als je in de kroeg zit, en je hebt het leuk met een man zeg je toch ook niet opeens "Dank voor je nummer, maar ik wil alleen met je afspreken als je serieus een relatie met mij wil. Wil je dat? Hallo, zet even je glas bier weg en antwoord even, wil je met mij nou serieus op date gaan of hoe zit dat!? :( "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170858998
Of het nou een serieuze app is of niet, ik vind dat onbeschoft
Naja staat iedereen vrij om te proberen. Er zijn vast wel vrouwen die even hun lingerie gaan beschrijven of gaan uitleggen hoe kinky ze zijn maar ik vind het een grens over gaan

Het is anders als je een tijdje met iemand kletst en een gesprek gaat een bepaalde richting in
Maar die mannen die er vrijwel meteen over beginnen willen alleen een geil gesprek voor die avond
Hoe is dat anders dan de vrouwen die even hun ego gestreelt willen die avond? En daar valt iedereen over
pi_170861409
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Of ze vinden seks gewoon erg belangrijk, ook in een serieuze relatie?
Ik vind financiële stabiliteit ook belangrijk in een relatie. Evenals de verdeling van de huishoudelijke taken. Moet het besproken worden voor ik iemand überhaupt heb gezien? Hmmm, misschien niet...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:22:19 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170863438
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:50 schreef Lingue het volgende:

[..]

Nou idd sneu hoe ze dat gedaan heeft.

Jammer maar helaas.

Tinder en serieus... Ik neem het steeds minder serieus... En eerlijk zijn ze toch niet blijkt achteraf.
Wat voor types swipe je naar rechts en wat naar links? Ik denk dat je het daar wellicht ook een beetje in moet zoeken. Ik lees hier wel vaker van vrouwen dezelfde klachten als die jij postte (mannen die snel over seks beginnen, onvolwassen ogen etc) maar als je dan vraagt wat voor type ze mee matchen blijkt dat vrijwel altijd hetzelfde type te zijn waar je simpelweg van tevoren al van kunt verwachten dat ze niet op zoek zijn naar iets serieus. Ik denk ook dat Tinder daar niet het geschikte medium voor is, dan werken datingsites vaak beter is mijn ervaring (en die van mijn vriendin). Minder opgepompte figuren met een hoog ego die puur seksgericht zijn en meer inhoudelijkere rustigere types...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_170865706
Op welke datingsites hebben jullie eigenlijk goede (serieuze) ervaringen? Relatieplanet ziet er wel heel erg dood uit tegenwoordig. Paiq vind ik niks en met Tinder ben ik klaar :P
pi_170865757
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Welke leeftijdscategorie zit jij dan ergens bij te zoeken?
vanaf 35+.

Misschien de mannen die na t beeindigen van hun (lange) relatie in een midlifecrisis zitten ofzo. ..

quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:22 schreef yats het volgende:

[..]

Wat voor types swipe je naar rechts en wat naar links? Ik denk dat je het daar wellicht ook een beetje in moet zoeken. Ik lees hier wel vaker van vrouwen dezelfde klachten als die jij postte (mannen die snel over seks beginnen, onvolwassen ogen etc) maar als je dan vraagt wat voor type ze mee matchen blijkt dat vrijwel altijd hetzelfde type te zijn waar je simpelweg van tevoren al van kunt verwachten dat ze niet op zoek zijn naar iets serieus. Ik denk ook dat Tinder daar niet het geschikte medium voor is, dan werken datingsites vaak beter is mijn ervaring (en die van mijn vriendin). Minder opgepompte figuren met een hoog ego die puur seksgericht zijn en meer inhoudelijkere rustigere types...
Nou daar let ik wel op hoor. De gladde mannen, de spierbundels etc die like ik niet eens, want niet mijn type.
En ik lees zelfs de profielteksten, want als het mij niet zint gaan ze ook de andere kant op.

En natuurlijk is online 'daten' in eerste instantie een 'vleeskeuring'.
Maar ja... Genoeg erover... Veranderen kunnen we toch niet, behalve bij jezelf en duidelijk zijn/blijven. Maar even ventileren is soms wel eens fijn. :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lingue op 12-05-2017 08:26:03 ]
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:20:24 #24
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170877860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind financiële stabiliteit ook belangrijk in een relatie.
"Financiële stabiliteit" please... :')

Als ik zou leven van een uitkering ben ik financieel ook stabiel, maar op één of andere reden zal dat toch een afknapper zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_170877894
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

"Financiële stabiliteit" please... :')

Als ik zou leven van een uitkering ben ik financieel ook stabiel, maar op één of andere reden zal dat toch een afknapper zijn.
Minimaal 3000 per maand netto je weet toch
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:32:55 #26
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170878114
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

"Financiële stabiliteit" please... :')

Als ik zou leven van een uitkering ben ik financieel ook stabiel, maar op één of andere reden zal dat toch een afknapper zijn.
Je eigen broek kunnen ophouden dan. Vat dat het beter samen?

Ik zou iig ook afknappen op een meid die niets op heeft met werken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:36:05 #27
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170878204
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Of het nou een serieuze app is of niet, ik vind dat onbeschoft
Naja staat iedereen vrij om te proberen. Er zijn vast wel vrouwen die even hun lingerie gaan beschrijven of gaan uitleggen hoe kinky ze zijn maar ik vind het een grens over gaan

Het is anders als je een tijdje met iemand kletst en een gesprek gaat een bepaalde richting in
Maar die mannen die er vrijwel meteen over beginnen willen alleen een geil gesprek voor die avond
Hoe is dat anders dan de vrouwen die even hun ego gestreelt willen die avond? En daar valt iedereen over
Ik hoor over dat laatste ook vaak genoeg geklaag hoor, m.i. ook terecht.
pi_170878488
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik hoor over dat laatste ook vaak genoeg geklaag hoor, m.i. ook terecht.
Dat bedoel ik, daar mag je over klagen, maar over mannen die het als een soort sexchat zien niet
Het is of over allebei klagen vanwege 'onheus gebruik' of beide niet natuurlijk
pi_170878763
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je eigen broek kunnen ophouden dan. Vat dat het beter samen?

Ik zou iig ook afknappen op een meid die niets op heeft met werken.
Door omstandigheden kan ik niet werken, wil heel graag, maar lijf en uwv oordelen daar anders over.

Werd ik laatst ook keihard op afgerekend.. Altijd weer een spannend moment wat er gebeurd als je gewoon verteld zoals het is.. :@
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:17:26 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170879062
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:54 schreef Lingue het volgende:

[..]

vanaf 35+.

Misschien de mannen die na t beeindigen van hun (lange) relatie in een midlifecrisis zitten ofzo. ..

[..]

Nou daar let ik wel op hoor. De gladde mannen, de spierbundels etc die like ik niet eens, want niet mijn type.
En ik lees zelfs de profielteksten, want als het mij niet zint gaan ze ook de andere kant op.

En natuurlijk is online 'daten' in eerste instantie een 'vleeskeuring'.
Maar ja... Genoeg erover... Veranderen kunnen we toch niet, behalve bij jezelf en duidelijk zijn/blijven. Maar even ventileren is soms wel eens fijn. :-)
Hoeveel kinderen mag hij hebben, hoeveel heb je er zelf; en nog belangrijker: hoeveel wil je er nog....

Daar zal t wel over over (mis) gaan?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:20:03 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170879098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:49 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, daar mag je over klagen, maar over mannen die het als een soort sexchat zien niet
Het is of over allebei klagen vanwege 'onheus gebruik' of beide niet natuurlijk
O shit. Verkeerde gearceerd: ik had het over de sexchats.

Ergo: iedereen heeft met irritant kutvolk te maken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:21:43 #32
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170879129
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Door omstandigheden kan ik niet werken, wil heel graag, maar lijf en uwv oordelen daar anders over.

Werd ik laatst ook keihard op afgerekend.. Altijd weer een spannend moment wat er gebeurd als je gewoon verteld zoals het is.. :@
Wel willen is ook wat anders ja, maar niets doen en dat prima vinden en hopen dat de ander je wel gaat onderhouden is niet zo schmexy. Houding is wat dat betreft meer doorslaggevend dan daadwerkelijk werk hebben.
pi_170879432
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wel willen is ook wat anders ja, maar niets doen en dat prima vinden en hopen dat de ander je wel gaat onderhouden is niet zo schmexy. Houding is wat dat betreft meer doorslaggevend dan daadwerkelijk werk hebben.
Precies ^O^
pi_170879901
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 12:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen mag hij hebben, hoeveel heb je er zelf; en nog belangrijker: hoeveel wil je er nog....

Daar zal t wel over over (mis) gaan?
Dat heeft er echt niets mee te maken. Als je terug had gelezen ging het vooral om de manier waarop mannen denken dat ze direct over seksgerelateerde onderwerpen denken te kunnen praten.
De vragen over wel/geen kinderen etc zijn daarbij nog niet eens gevallen. :D
pi_170886667
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

"Financiële stabiliteit" please... :')

Als ik zou leven van een uitkering ben ik financieel ook stabiel, maar op één of andere reden zal dat toch een afknapper zijn.
Sgoedpoes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170900796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.
Herken het wel, hoor. Heb er al best wat geanimeerde chatsessies opzitten via OkCupid met leuke, interessante dames, maar het merendeel loopt op niets uit. Mijn vermoeden is ook dat ze het over het algemeen niet zo serieus nemen. En ach, aandacht krijgen ze toch wel genoeg, dus waarom zouden ze ook?

In die zin vind ik het ook niet vreemd dat de gemiddelde man zo'n site behandelt als een proefwerk geschiedenis: beetje prijsschieten en misschien scoor je nog eens wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2017 14:36:00 ]
pi_170901920
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 11:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Herken het wel, hoor. Heb er al best wat geanimeerde chatsessies opzitten via OkCupid met leuke, interessante dames, maar het merendeel loopt op niets uit. Mijn vermoeden is ook dat ze het over het algemeen niet zo serieus nemen. En ach, aandacht krijgen ze toch wel genoeg, dus waarom zouden ze ook?

In die zin vind ik het ook niet vreemd dat de gemiddelde man zo'n site behandeld als een proefwerk geschiedenis: beetje prijsschieten en misschien scoor je nog eens wat.
So true, en zo gaat het nu eenmaal. Neem het zelf ook niet eens meer serieus, scheelt een slok op een borrel.

Waarom zou je veel aandacht geven aan iemand die jou alleen optie ziet? Voor je het weet zitten er al 3 anderen om haar vinger en hoor je niets meer :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2017 12:50:53 ]
pi_170905093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Of het nou een serieuze app is of niet, ik vind dat onbeschoft
Naja staat iedereen vrij om te proberen. Er zijn vast wel vrouwen die even hun lingerie gaan beschrijven of gaan uitleggen hoe kinky ze zijn maar ik vind het een grens over gaan

Het is anders als je een tijdje met iemand kletst en een gesprek gaat een bepaalde richting in
Maar die mannen die er vrijwel meteen over beginnen willen alleen een geil gesprek voor die avond
Hoe is dat anders dan de vrouwen die even hun ego gestreelt willen die avond? En daar valt iedereen over
Het is zeker onbeschoft en je hebt ook de vrijheid om die figuren af te wimpelen.

Alleen de a priori verwachting dat er alleen maar serieuze daters op Tinder zitten is onrealistisch. Dat is alleen al af te zien aan de manier van contact maken: swipen op basis van foto's. Je kan het profieltje lezen maar veel vrouwen hebben zelf ook het profiel niet ingevuld.

Er zijn uiteraard wel serieuze mannen aanwezig, een deel zal je smaak qua uiterlijk niet zijn dus blijft een deel over. De rest wordt dus naar links swipen of blokkeren.

:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:32:40 #39
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170906658
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

So true, en zo gaat het nu eenmaal. Neem het zelf ook niet eens meer serieus, scheelt een slok op een borrel.

Waarom zou je veel aandacht geven aan iemand die jou alleen optie ziet? Voor je het weet zitten er al 3 anderen om haar vinger en hoor je niets meer :P
zorg dat je bij die 3 hoort
pi_170907180
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:38 schreef Allures het volgende:

[..]

dat kun je toch ook niet zo polsen? Ik ben niet preuts maar in weiger om met elke vreemde kerel die daar op aan stuurt over seks te praten. Ik blijf niet bezig
Herkenbaar. :D
Dan willen ze meteen het bewijs hebben dat je "niet zo saai de rest bent" ipv op te bouwen. Moet alles meteen kinky worden omdat ze zelf geil zitten en jij bent gewoon aan het chatten met handjes boven het deken. :O

Straks een nieuwe (eerste) date. Gewoon iets gaan drinken.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 14 mei 2017 @ 10:43:58 #41
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_170931296
Afgelopen weekend een leuk meisje herondekt na 10 jaar en we willen beiden op date.
Nu is het probleem dat ik haar alleen van het cafe ken en ik deze keer geen horeca date wil.
Iemand tips voor de omgeving Tilburg voor een meer doe/wandel date?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 14 mei 2017 @ 10:52:16 #42
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_170931431
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Of het nou een serieuze app is of niet, ik vind dat onbeschoft
Naja staat iedereen vrij om te proberen. Er zijn vast wel vrouwen die even hun lingerie gaan beschrijven of gaan uitleggen hoe kinky ze zijn maar ik vind het een grens over gaan

Het is anders als je een tijdje met iemand kletst en een gesprek gaat een bepaalde richting in
Maar die mannen die er vrijwel meteen over beginnen willen alleen een geil gesprek voor die avond
Hoe is dat anders dan de vrouwen die even hun ego gestreelt willen die avond? En daar valt iedereen over
Ik snap je punt maar soms kan dat heel serieus lopen en gaat het niet om de geilheid. Overigens zou ik dat ook nooit doen met mensen die ik alleen via inet ken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_170932219
Wat een rare date. Hij ging precies op therapie bij mij. :')
"Ja ik ben dus sinds een jaar geleden met tinder begonnen maar dat is heel raar want ik kan niet goed met meisjes praten. Zat op school ook nooit samen met meisjes en dan moet je opeens zo een gesprek beginnen.. daarom ben ik nu zo zenuwachtig. Maar laatste maanden loopt het beter want heb al aantal dates gehad, ook deze week, dus dat gaat wel goed. Heb wel nog nooit een 2e date gehad, zij willen dan vaak niet hoewel ik een 2e keer niet erg zou vinden. Maar soms swipe ik een hele dag iedereen naar rechts maar krijg ik geen enkele match, dat is wel stom en frustrerend. Heb ook nog nooit een relatie gehad en ik kom ook nooit buiten want ik interesseer me niet in sociaal te zijn maar dan kom ik ook niemand tegen op straat en dan is datingsites het enige dat ik heb he... Heb ook geen ambities qua werk, het is niet de bedoeling dat ik hogere functie krijg."

en ik "en heb je misschien een ander doel in je leven? wat je graag wil bereiken? Alleen gaan wonen op termijn of qua sport iets?" "Neen, ik woon graag bij mijn ouders want anders zou ik me eenzaam voelen en aja een vriendin als je dat een doel kan noemen"

:{
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_170932323
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:37 schreef Subpoena het volgende:
Wat een rare date. Hij ging precies op therapie bij mij. :')
"Ja ik ben dus sinds een jaar geleden met tinder begonnen maar dat is heel raar want ik kan niet goed met meisjes praten. Zat op school ook nooit samen met meisjes en dan moet je opeens zo een gesprek beginnen.. daarom ben ik nu zo zenuwachtig. Maar laatste maanden loopt het beter want heb al aantal dates gehad, ook deze week, dus dat gaat wel goed. Heb wel nog nooit een 2e date gehad, zij willen dan vaak niet hoewel ik een 2e keer niet erg zou vinden. Maar soms swipe ik een hele dag iedereen naar rechts maar krijg ik geen enkele match, dat is wel stom en frustrerend. Heb ook nog nooit een relatie gehad en ik kom ook nooit buiten want ik interesseer me niet in sociaal te zijn maar dan kom ik ook niemand tegen op straat en dan is datingsites het enige dat ik heb he... Heb ook geen ambities qua werk, het is niet de bedoeling dat ik hogere functie krijg."

en ik "en heb je misschien een ander doel in je leven? wat je graag wil bereiken? Alleen gaan wonen op termijn of qua sport iets?" "Neen, ik woon graag bij mijn ouders want anders zou ik me eenzaam voelen en aja een vriendin als je dat een doel kan noemen"

:{
Goedemorgen zeg, waar date jij mee?
pi_170932360
rara waarom zou er geen tweede kon en?
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 14 mei 2017 @ 11:50:25 #46
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170932415
quote:
10s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Goedemorgen zeg, waar date jij mee?
Deze gast lijkt me best ernstig ja. Hoe was hij online Subpoena?
pi_170932669
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:37 schreef Subpoena het volgende:
Wat een rare date. Hij ging precies op therapie bij mij. :')
"Ja ik ben dus sinds een jaar geleden met tinder begonnen maar dat is heel raar want ik kan niet goed met meisjes praten. Zat op school ook nooit samen met meisjes en dan moet je opeens zo een gesprek beginnen.. daarom ben ik nu zo zenuwachtig. Maar laatste maanden loopt het beter want heb al aantal dates gehad, ook deze week, dus dat gaat wel goed. Heb wel nog nooit een 2e date gehad, zij willen dan vaak niet hoewel ik een 2e keer niet erg zou vinden. Maar soms swipe ik een hele dag iedereen naar rechts maar krijg ik geen enkele match, dat is wel stom en frustrerend. Heb ook nog nooit een relatie gehad en ik kom ook nooit buiten want ik interesseer me niet in sociaal te zijn maar dan kom ik ook niemand tegen op straat en dan is datingsites het enige dat ik heb he... Heb ook geen ambities qua werk, het is niet de bedoeling dat ik hogere functie krijg."

en ik "en heb je misschien een ander doel in je leven? wat je graag wil bereiken? Alleen gaan wonen op termijn of qua sport iets?" "Neen, ik woon graag bij mijn ouders want anders zou ik me eenzaam voelen en aja een vriendin als je dat een doel kan noemen"

:{
Lol. Dat moet een lange date zijn geweest. Hoe is hij überhaupt door de kwalificatie gekomen om irl mee af te spreken?

Was ie online wel leuk?

Naja weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
pi_170932804
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Deze gast lijkt me best ernstig ja. Hoe was hij online Subpoena?
Kende hem 2 weken online. Het gesprek was wel goed begonnen (nog deftige blokjes tekst waarop je vrij uitgebreid kan reageren) maar erna was het beetje aan het uitdoven. Had het zelf drukker met school (maar wou wel tijd vrijmaken om af te spreken) en hij nam dan weinig initiatief om een gesprek te starten. Dat vond ik niet zo erg, iedereen is wat anders maar dan moest gisteren wel vlotter lopen.

Resultaat: Gisteren waren we heel snel uitgepraat en dan begon hij voor gespreksstof maar over zijn eigen (dating)leven te vertellen (en ik dus reageren waar ik kon) en vroeg hij niets meer terug. Ik weet zeker 80% van zijn leven en hij 20% van het mijne. :9
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_170933015
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:08 schreef Lingue het volgende:

[..]

Lol. Dat moet een lange date zijn geweest. Hoe is hij überhaupt door de kwalificatie gekomen om irl mee af te spreken?

Was ie online wel leuk?

Naja weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
Ik ga mijn kwalificatie moeten bijstellen. :') Hij liet uitschijnen dat we gemeenschappelijke interesses hadden maar achteraf gezien toch niet. Hij deed heel hard zijn best om te kunnen meepraten over iets dat op mijn profiel stond, maar zo veel wist hij er niet over.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_170933127
Wie nam het initiatief om af te spreken?
  zondag 14 mei 2017 @ 13:16:55 #51
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170933544
Gisteren ook weer een date gehad met dezelfde meid als vorige week. Het was weer supergezellig, veel aan elkaar zitten en lol gehad. Maar we kwamen toch weer tot dezelfde conclusie dat een relatie 0% kans van slagen zou hebben. Daarvoor verschillen we teveel en staan we heel anders in het leven. Dus we nemen flink gas terug en gaan weer terug naar goede vrienden zijn, zoals we de afgelopen 2 maanden na de 1e date hebben gedaan.
pi_170933647
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:47 schreef Faxie het volgende:
Wie nam het initiatief om af te spreken?
Hij.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_170933694
Als blijkbaar zo'n klik/chemie hebt, en dan toch gaat rationaliseren en de redenen waarom het niet zou lukken samen de overhand nemen...

Misschien valt het onder "verstandig zijn" maar zo jammer om te lezen elke keer weer.
pi_170933717
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:47 schreef Faxie het volgende:
Wie nam het initiatief om af te spreken?
Geheel offtopic: je mot effe in dat ambient-topic van MUZ kieken.
pi_170934141
quote:
6s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Geheel offtopic: je mot effe in dat ambient-topic van MUZ kieken.
Lol :D

Zal vanavond eens kijken dan
pi_170934165
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:22 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Hij.
Ah ok. Sta daar een beetje van te kijken dan
pi_170934193
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:16 schreef escalatie het volgende:
Gisteren ook weer een date gehad met dezelfde meid als vorige week. Het was weer supergezellig, veel aan elkaar zitten en lol gehad. Maar we kwamen toch weer tot dezelfde conclusie dat een relatie 0% kans van slagen zou hebben. Daarvoor verschillen we teveel en staan we heel anders in het leven. Dus we nemen flink gas terug en gaan weer terug naar goede vrienden zijn, zoals we de afgelopen 2 maanden na de 1e date hebben gedaan.
He, waarom dat dan? Waarin verschillen jullie?
pi_170934773
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:38 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik ga mijn kwalificatie moeten bijstellen. :') Hij liet uitschijnen dat we gemeenschappelijke interesses hadden maar achteraf gezien toch niet. Hij deed heel hard zijn best om te kunnen meepraten over iets dat op mijn profiel stond, maar zo veel wist hij er niet over.
Awww, naja goede leerles en je weet iig dat hij niet een type is om veel tijd in te investeren.

Wel lief dat, ondanks je drukte, je voordeel vd twijfel hebt gegeven.

Erna nog wat vernomen van hem? Hij wil wel een tweede date? :D :P
pi_170934910
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:24 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als blijkbaar zo'n klik/chemie hebt, en dan toch gaat rationaliseren en de redenen waarom het niet zou lukken samen de overhand nemen...

Misschien valt het onder "verstandig zijn" maar zo jammer om te lezen elke keer weer.
Ik vind dat ook altijd jammer. Men (man en vrouw) gaat er over nadenken zonder echt te ervaren...
En dan een lijstje maken en denken nee matcht niet. Terwijl je het samen leuk hebt.

Je hoeft toch niet 100% te matchen. En mensen kunnen toch ook nieuwe dingen van elkaar leren. Juist dat zou 't ook leuk maken.

Ik probeer tegenwoordig ook open te staan voor nieuwe dingen. En kan 't zelfs leuk vinden als een man mij dingen buiten die comfort zone kan laten doen.
  zondag 14 mei 2017 @ 14:28:41 #60
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_170935335
Bij mij is het nogal rustig ;(
Meneer met wie ik wat scharrelde al een poosje niet gezien, spreek hem af en toe. De leuke meneer van 1 date laat niks meer horen dus dat is ook exit en klaar.
Komende week wel een date met iemand die ik nu op Whatsapp regelmatig spreek, ben benieuwd.

Maar wat het toch is met niks meer laten horen zal ik wel niet snappen. Ik vind het niet sjiek.
Tuurlijk, niemand is iets verplicht maar even zeggen: "joh, leuk voor 1 keer maar zie er verder niks in/heb een betere chick ontmoet/ben veel te druk" is toch niet teveel gevraagd zou je denken?

Ik zou dat in elk geval wel doen, dan weet iedereen waar ie aan toe is en het is imo volwassen en netjes.
Enfin, jammer.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_170938278
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Bij mij is het nogal rustig ;(
Meneer met wie ik wat scharrelde al een poosje niet gezien, spreek hem af en toe. De leuke meneer van 1 date laat niks meer horen dus dat is ook exit en klaar.
Komende week wel een date met iemand die ik nu op Whatsapp regelmatig spreek, ben benieuwd.

Maar wat het toch is met niks meer laten horen zal ik wel niet snappen. Ik vind het niet sjiek.
Tuurlijk, niemand is iets verplicht maar even zeggen: "joh, leuk voor 1 keer maar zie er verder niks in/heb een betere chick ontmoet/ben veel te druk" is toch niet teveel gevraagd zou je denken?

Ik zou dat in elk geval wel doen, dan weet iedereen waar ie aan toe is en het is imo volwassen en netjes.
Enfin, jammer.
nee niet netjes. was er in jouw geval over een vervolgdate gesproken? maar dan nog zou ik het netjes afhandelen als er niet van een vervolgdate is gesproken. WAt jij ook zegt idd
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 14 mei 2017 @ 16:18:40 #62
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170939135
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:24 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als blijkbaar zo'n klik/chemie hebt, en dan toch gaat rationaliseren en de redenen waarom het niet zou lukken samen de overhand nemen...

Misschien valt het onder "verstandig zijn" maar zo jammer om te lezen elke keer weer.
Ik snap wat je bedoelt en ben het ook wel met je eens hoor. En meestal ben ik ook van "fuck it, we zien wel waar het schip strand". Maar we hebben al ruim 2 maanden intensief (vriendschappelijk) contact op afstand en je kunt zelfs zeggen dat we redelijke goede vrienden zijn geworden. Maar ja, wel met dat stukje (fysieke) aantrekkingskracht als we wel bij elkaar zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

He, waarom dat dan? Waarin verschillen jullie?
Eigenlijk zo'n beetje in alles. Onze karakters, maar ook onze interesses lopen echt ver uiteen. En zelfs dat hoeft niet eens een probleem te zijn. Maar ook hoe we in het leven staan en wat we verwachten van een ander in een relatie verschilt behoorlijk. En dat gaat verder dan lijstjes vergelijken. We weten gewoon beide dat we op bepaalde vlakken best stevig zullen gaan botsen.

Beetje lastig uitleggen op een forum zonder heel erg in details te gaan. :) ;) En het moet wel een datingtopic blijven.
pi_170940643
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en ben het ook wel met je eens hoor. En meestal ben ik ook van "fuck it, we zien wel waar het schip strand". Maar we hebben al ruim 2 maanden intensief (vriendschappelijk) contact op afstand en je kunt zelfs zeggen dat we redelijke goede vrienden zijn geworden. Maar ja, wel met dat stukje (fysieke) aantrekkingskracht als we wel bij elkaar zijn.

[..]

Eigenlijk zo'n beetje in alles. Onze karakters, maar ook onze interesses lopen echt ver uiteen. En zelfs dat hoeft niet eens een probleem te zijn. Maar ook hoe we in het leven staan en wat we verwachten van een ander in een relatie verschilt behoorlijk. En dat gaat verder dan lijstjes vergelijken. We weten gewoon beide dat we op bepaalde vlakken best stevig zullen gaan botsen.

Beetje lastig uitleggen op een forum zonder heel erg in details te gaan. :) ;) En het moet wel een datingtopic blijven.
Oh ok, ja jammer. Ik zou zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn, maar ik denk dat jij die inschatting beter kan maken. Hopelijk gauw een ander meisje voor je.

Trouwens, ik wist niet dat het voor 'echte Nederlanders' ook moeilijk is om een partner te vinden. Vraag me echt af hoe dat dan komt? Ik zie dat het bij (hoogopgeleide) Marokkaanse dames vooral niet makkelijk is. Ik zie dan ook veel wanhopige dertigers die hier zelfs depressief van worden. Logisch overigens omdat we in Nederlander wonen en niet in Marokko, terwijl de meeste van die dames wel een Marokkaan willen. Dan heb je nog het probleem dat een groot percentage van de -al relatief weinig- mannen helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje is. Hier kun je niet mee matchen. Maar, je zou denken dat het voor jullie toch makkelijker is? Vijver is immers immens groot? Waar gaat het dan mis?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2017 17:10:00 ]
  zondag 14 mei 2017 @ 17:16:10 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170940907
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ok, ja jammer. Ik zou zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn, maar ik denk dat jij die inschatting beter kan maken. Hopelijk gauw een ander meisje voor je.

Trouwens, ik wist niet dat het voor 'echte Nederlanders' ook moeilijk is om een partner te vinden. Vraag me echt af hoe dat dan komt? Ik zie dat het bij (hoogopgeleide) Marokkaanse dames vooral niet makkelijk is. Ik zie dan ook veel wanhopige dertigers die hier zelfs depressief van worden. Logisch overigens omdat we in Nederlander wonen en niet in Marokko, terwijl de meeste van die dames wel een Marokkaan willen. Dan heb je nog het probleem dat een groot percentage van de -al relatief weinig- mannen helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje is. Hier kun je niet mee matchen. Maar, je zou denken dat het voor jullie toch makkelijker is? Vijver is immers immens groot? Waar gaat het dan mis?
Komt door jullie referentie-kader. Marokkaanse dames willen perse dat de man moslim is, in geval dat het woord van God echt van de Koran is. Andersom zijn "Nederlanders" niet snel bereid om moslim te worden, ook al zijn ze atheïst. Ze hebben nog steeds de christelijke referentie-kader. De brein is een lerende machine die constant aan het evolueren is, zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Maar het houdt altijd rekenen mee met wat het heeft geleerd van het verleden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170942637
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Komt door jullie referentie-kader. Marokkaanse dames willen perse dat de man moslim is, in geval dat het woord van God echt van de Koran is. Andersom zijn "Nederlanders" niet snel bereid om moslim te worden, ook al zijn ze atheïst. Ze hebben nog steeds de christelijke referentie-kader. De brein is een lerende machine die constant aan het evolueren is, zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Maar het houdt altijd rekenen mee met wat het heeft geleerd van het verleden.
Klopt. Ik zeg toch ook dat het voor Marokkaanse dames lastig is een partner te vinden? Voor Nederlanders is dit minder lastig omdat ze in hun eigen land wonen. Daarom vraag ik me oprecht af waarom het bij vele leden hier dan toch moeizaam gaat of gewoon überhaupt niet lukt?
  zondag 14 mei 2017 @ 18:42:06 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170942760
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Ik zeg toch ook dat het voor Marokkaanse dames lastig is een partner te vinden? Voor Nederlanders is dit minder lastig omdat ze in hun eigen land wonen. Daarom vraag ik me oprecht af waarom het bij vele leden hier dan toch moeizaam gaat of gewoon überhaupt niet lukt?
Ze zijn bang voor hun eigen dood. De eisen die Marokkaanse, Turkse en andere moslims stellen aan een man in Nederland, word gezien als krankzinnig. En ik vind dat ook, maar dat komt omdat ze hun behoeftes en verlangens niet goed communiceren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170942809
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze zijn bang voor hun eigen dood. De eisen die Marokkaanse, Turkse en andere moslims stellen aan een man in Nederland, word gezien als krankzinnig. En ik vind dat ook, maar dat komt omdat ze hun behoeftes en verlangens niet goed communiceren.
Onzin. Zal vast een groepje zijn die krankzinnige eisen heeft, maar het merendeel van de Marokkaanse meisjes die ik ken zijn dames die niks eisen. Gewoon een leuke en lieve Marokkaanse man. En dat lukt al niet.
  zondag 14 mei 2017 @ 18:46:53 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170942844
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Zal vast een groepje zijn die krankzinnige eisen heeft, maar het merendeel van de Marokkaanse meisjes die ik ken zijn dames die niks eisen. Gewoon een leuke en lieve Marokkaanse man. En dat lukt al niet.
De Marokkaanse mannen zijn eigenlijk degene die krankzinnige dingen doen. Niet allemaal, maar een kleine groep van hen. En Nederlanders die regelmatig in aanraking komen met deze groep, hebben er last van.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170942917
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De Marokkaanse mannen zijn eigenlijk degene die krankzinnige dingen doen. Niet allemaal, maar een kleine groep van hen. En Nederlanders die regelmatig in aanraking komen met deze groep, hebben er last van.
Zeg ik toch? Een groot percentage van de -al relatief weinig- Marokkaanse mannen zijn helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje.
  zondag 14 mei 2017 @ 18:51:42 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170942937
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zeg ik toch? Een groot percentage van de -al relatief weinig- Marokkaanse mannen zijn helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje.
Wat is er mis met een moederskindje?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 mei 2017 @ 19:01:08 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170943149
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:37 schreef Subpoena het volgende:
Wat een rare date. Hij ging precies op therapie bij mij. :')
"Ja ik ben dus sinds een jaar geleden met tinder begonnen maar dat is heel raar want ik kan niet goed met meisjes praten. Zat op school ook nooit samen met meisjes en dan moet je opeens zo een gesprek beginnen.. daarom ben ik nu zo zenuwachtig. Maar laatste maanden loopt het beter want heb al aantal dates gehad, ook deze week, dus dat gaat wel goed. Heb wel nog nooit een 2e date gehad, zij willen dan vaak niet hoewel ik een 2e keer niet erg zou vinden. Maar soms swipe ik een hele dag iedereen naar rechts maar krijg ik geen enkele match, dat is wel stom en frustrerend. Heb ook nog nooit een relatie gehad en ik kom ook nooit buiten want ik interesseer me niet in sociaal te zijn maar dan kom ik ook niemand tegen op straat en dan is datingsites het enige dat ik heb he... Heb ook geen ambities qua werk, het is niet de bedoeling dat ik hogere functie krijg."

en ik "en heb je misschien een ander doel in je leven? wat je graag wil bereiken? Alleen gaan wonen op termijn of qua sport iets?" "Neen, ik woon graag bij mijn ouders want anders zou ik me eenzaam voelen en aja een vriendin als je dat een doel kan noemen"

:{
Heb je met deezer gedate?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 14 mei 2017 @ 19:13:21 #72
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170943408
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Komt door jullie referentie-kader. Marokkaanse dames willen perse dat de man moslim is, in geval dat het woord van God echt van de Koran is. Andersom zijn "Nederlanders" niet snel bereid om moslim te worden, ook al zijn ze atheïst. Ze hebben nog steeds de christelijke referentie-kader. De brein is een lerende machine die constant aan het evolueren is, zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Maar het houdt altijd rekenen mee met wat het heeft geleerd van het verleden.
de brein. Netjes.
  Moderator zondag 14 mei 2017 @ 19:21:24 #73
5428 crew  miss_sly
pi_170943555
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat is er mis met een moederskindje?
Dat is een onmogelijk man om een relatie mee te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170943618
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 18:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat is er mis met een moederskindje?
Moeten we dit serieus gaan uitleggen?
  zondag 14 mei 2017 @ 19:25:29 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170943625
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een onmogelijk man om een relatie mee te hebben.
Maar later ga je zelf ook moeder zijn. 😉🌚
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 mei 2017 @ 19:27:54 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170943661
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar later ga je zelf ook moeder zijn. 😉🌚
Meest zinloze opmerking...
  zondag 14 mei 2017 @ 19:27:57 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170943664
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:25 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Moeten we dit serieus gaan uitleggen?
Niet aan mij, maar aan de Marokkaanse dame die mij deze vraag heeft gesteld. Haar idee van een moederskindje is anders dan het idee van een Nederlandse (of Antilliaanse) moederskindje. 😉

De associatie die ze heeft met het woord moederskindje is negatief, dat is haar probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 14-05-2017 19:33:34 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170943710
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet aan mij, maar aan de Marokkaanse dame die mij deze vraag heeft gesteld. Haar idee van een moederskindje is anders dan het idee van een Nederlandse (of Antilliaanse) moederskindje. 😉

De associatie die ze heeft met het woord moederskindje is negatief, dat i haar probleem.
Oké. Jij zal het weten.
  zondag 14 mei 2017 @ 19:29:38 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170943712
Zelf noemden een paar Nederlandse vrienden van me ook een moederskindje, puur omdat ik veel steun van mijn moeder krijg. Toch durven de meeste van hen mij niet boos te maken. 😉
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 mei 2017 @ 19:38:05 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170943854
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Meest zinloze opmerking...
Voor haar niet. 😉👍🏿

Ben je Nederlands? Want Nederlanders "pesten" hun eigen Nederlandse mannen met het woord moederskindje (plaatsen hem in een hok). Dit zijn in hun oven het soort mannen die het te goed doen. Maar deze mannen doen het zo goed omdat ze een lieve moeder hebben. Volg je het?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170943894
Open een topic over moederskindjes.
Dit is een topic over daten en ervaringen, beetje offtopic kan soms maar dit slaat een beetje door.
Hell To The Liars
  zondag 14 mei 2017 @ 19:41:07 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170943908
Denk dat een discussie hierover verder geen zin heeft in dit topic.
  zondag 14 mei 2017 @ 19:43:05 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170943961
mooi verhaal, lekker relevant .
klachten in de feedback

[ Bericht 92% gewijzigd door Droopie op 14-05-2017 19:44:29 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 mei 2017 @ 19:55:55 #84
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_170944257
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:55 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

nee niet netjes. was er in jouw geval over een vervolgdate gesproken? maar dan nog zou ik het netjes afhandelen als er niet van een vervolgdate is gesproken. WAt jij ook zegt idd
Yep, was al over gesproken. Ik vind het echt heel erg jammer, ik was echt enorm van hem gecharmeerd en dat is een understatement. Dan voelt het zo leeg en kansloos als je niks meer hoort en dus ook niks meer kunt 'doen'. Maar goed, jammer maar helaas. Ik kijk weer verder.
Ben heel benieuwd naar de date komende week, op de app is het in elk geval heel tof, beetje zelfde humorniveau :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_170946483
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:13 schreef Lingue het volgende:

[..]

Awww, naja goede leerles en je weet iig dat hij niet een type is om veel tijd in te investeren.

Wel lief dat, ondanks je drukte, je voordeel vd twijfel hebt gegeven.

Erna nog wat vernomen van hem? Hij wil wel een tweede date? :D :P
Hij zei nog voor ik wegging dat hij het nog leuk vond en hij eventueel opnieuw wou afspreken. Ik zei dat ik het niet wist en hem nog wel iets zou sturen na mijn examens.
Sinds dat afscheid niets meer gehoord. Als hij nog iets zou sturen ga ik het hem wel zeggen.
quote:
15s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:01 schreef yats het volgende:

[..]

Heb je met deezer gedate?
Neen want ik werd niet bij hem thuis uitgenodigd, geen blijven slapen compromis en hij reed naar mijn stad. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 14 mei 2017 @ 23:42:26 #86
108913 Godshand
guide4you
pi_170951198
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 14:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Bij mij is het nogal rustig ;(
Meneer met wie ik wat scharrelde al een poosje niet gezien, spreek hem af en toe. De leuke meneer van 1 date laat niks meer horen dus dat is ook exit en klaar.
Komende week wel een date met iemand die ik nu op Whatsapp regelmatig spreek, ben benieuwd.

Maar wat het toch is met niks meer laten horen zal ik wel niet snappen. Ik vind het niet sjiek.
Tuurlijk, niemand is iets verplicht maar even zeggen: "joh, leuk voor 1 keer maar zie er verder niks in/heb een betere chick ontmoet/ben veel te druk" is toch niet teveel gevraagd zou je denken?

Ik zou dat in elk geval wel doen, dan weet iedereen waar ie aan toe is en het is imo volwassen en netjes.
Enfin, jammer.
In welke regio en leeftijdscategorie vis je?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170953869
Ben wellicht tegen beter weten in weer lekker teruggekeerd naar Lexa en laat Tinder voor wat het is. Nu alweer een nieuwe date weten te regelen voor de komende week. Dame in kwestie is een twijfelgeval maar ik ga het gewoon aan en wie weet word ik positief verrast ^O^
  maandag 15 mei 2017 @ 10:18:55 #88
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170954757
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ok, ja jammer. Ik zou zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn, maar ik denk dat jij die inschatting beter kan maken. Hopelijk gauw een ander meisje voor je.

Trouwens, ik wist niet dat het voor 'echte Nederlanders' ook moeilijk is om een partner te vinden. Vraag me echt af hoe dat dan komt? Ik zie dat het bij (hoogopgeleide) Marokkaanse dames vooral niet makkelijk is. Ik zie dan ook veel wanhopige dertigers die hier zelfs depressief van worden. Logisch overigens omdat we in Nederlander wonen en niet in Marokko, terwijl de meeste van die dames wel een Marokkaan willen. Dan heb je nog het probleem dat een groot percentage van de -al relatief weinig- mannen helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje is. Hier kun je niet mee matchen. Maar, je zou denken dat het voor jullie toch makkelijker is? Vijver is immers immens groot? Waar gaat het dan mis?
Er zijn meer singles dan ooit in Nederland en dat aantal blijft groeien, dus je zou denken dat de vijver inderdaad groot is. De reden hiervoor laat ik aan de onderzoekers over. Dit is geloof ik de trend in de hele westerse wereld, niet eens perse Nederland.

Als ik naar mijzelf kijk, dan komt dat toch omdat ik kieskeurig ben. Ik ben gelukkig niet wanhopig, ik heb al een relatie van meer dan 10 jaar gehad en op dit moment hoeft het niet perse, ook al zou ik het wel leuk vinden.

Waar gaat het mis? Ondanks een druk bestaan, heb ik genoeg scharrels en dates gehad, maar ik ben nog niet de combinatie tegen gekomen van chemistry met voldoende overeenkomsten. Bijvoorbeeld vorig jaar een leuke dame paar maanden gedate, die eigenlijk heel goed bij mij paste en waarmee ik prima kon opschieten, maar de chemistry bleef maar uit. En afgelopen weken dus een meid waarmee de chemistry er wel is, maar verder geen enkel aanknooppunt.

Verder ben ik dit jaar nog niet heel erg actief op zoek. Nog niet echt zin in dating apps en de aanloop naar een date toe.
pi_170954813
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:15 schreef GlenSpey het volgende:
Ben wellicht tegen beter weten in weer lekker teruggekeerd naar Lexa en laat Tinder voor wat het is. Nu alweer een nieuwe date weten te regelen voor de komende week. Dame in kwestie is een twijfelgeval maar ik ga het gewoon aan en wie weet word ik positief verrast ^O^
Lexa vind ik echt een gruwelijk irritante site hebben. Valt me sowieso wel op dat die datingsites over het algemeen van baggerkwaliteit zijn.
pi_170955307
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:18 schreef escalatie het volgende:

[..]

Er zijn meer singles dan ooit in Nederland en dat aantal blijft groeien, dus je zou denken dat de vijver inderdaad groot is. De reden hiervoor laat ik aan de onderzoekers over. Dit is geloof ik de trend in de hele westerse wereld, niet eens perse Nederland.

Als ik naar mijzelf kijk, dan komt dat toch omdat ik kieskeurig ben. Ik ben gelukkig niet wanhopig, ik heb al een relatie van meer dan 10 jaar gehad en op dit moment hoeft het niet perse, ook al zou ik het wel leuk vinden.

Waar gaat het mis? Ondanks een druk bestaan, heb ik genoeg scharrels en dates gehad, maar ik ben nog niet de combinatie tegen gekomen van chemistry met voldoende overeenkomsten. Bijvoorbeeld vorig jaar een leuke dame paar maanden gedate, die eigenlijk heel goed bij mij paste en waarmee ik prima kon opschieten, maar de chemistry bleef maar uit. En afgelopen weken dus een meid waarmee de chemistry er wel is, maar verder geen enkel aanknooppunt.

Verder ben ik dit jaar nog niet heel erg actief op zoek. Nog niet echt zin in dating apps en de aanloop naar een date toe.
Ik denk dat naar mate men ouder wordt je ook kieskeuriger wordt omdat je vooral goed weet wat je niet meer wil.
Maar tegelijk zitten mensen dan ook wel erg vast aan een ideaalplaatje wat niet bestaat (denk ik).

Chemistry is, denk ik, het enige juiste om echt 100% ervoor te willen gaan.
Maar denk ook dat vaak ratio wel in de weg van Chemistry kan zitten....
  maandag 15 mei 2017 @ 11:46:26 #91
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170956348
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:52 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik denk dat naar mate men ouder wordt je ook kieskeuriger wordt omdat je vooral goed weet wat je niet meer wil.
Maar tegelijk zitten mensen dan ook wel erg vast aan een ideaalplaatje wat niet bestaat (denk ik).

Chemistry is, denk ik, het enige juiste om echt 100% ervoor te willen gaan.
Maar denk ook dat vaak ratio wel in de weg van Chemistry kan zitten....
Daar heb je wel gelijk in. Hoewel ik zelf niet naar de perfecte match zoek. Ik ben zelf ook verre van perfect. Maar wel een bepaalde basis, maar dat bepalen is natuurlijk lastig en soms kun je gewoon beter ondervinden als de chemistry er wel is.
pi_170956911
Waarom het Engelse woord 'chemistry' gebruiken als het Nederlandse alternatief 'chemie' ook de lading dekt?

[/tegendeverengelsing]

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 12:11:26 ]
  maandag 15 mei 2017 @ 12:31:44 #93
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170957366
quote:
9s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:11 schreef Friek_ het volgende:
Waarom het Engelse woord 'chemistry' gebruiken als het Nederlandse alternatief 'chemie' ook de lading dekt?

[/tegendeverengelsing]
Dan kun je single ook door alleenstaand vervangen, en daten met afspraakjes. Wel consequent zijn 😊
pi_170957512
een ouddate zegt dat hij mijn zijn type qua uiterlijk niet helemaal ben. ik ben namelijk niet knapper dan hem. hij zoekt iemand die knapper is, is een droom van hem. tegelijkertijd zegt hij dat hij altijd afgewezen is om zijn uiterlijk en heeft nooit vriendin gehad. hij is 38 jaar.
ik was er gelijk klaar mee
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170957733
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dan kun je single ook door alleenstaand vervangen, en daten met afspraakjes. Wel consequent zijn 😊
Ik ben voor. We noemen dit topic voortaan 'Het Afspraakjes-onderwerp'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 12:51:40 ]
pi_170957751
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:38 schreef Vimbavimba het volgende:
een ouddate zegt dat hij mijn zijn type qua uiterlijk niet helemaal ben. ik ben namelijk niet knapper dan hem. hij zoekt iemand die knapper is, is een droom van hem. tegelijkertijd zegt hij dat hij altijd afgewezen is om zijn uiterlijk en heeft nooit vriendin gehad. hij is 38 jaar.
ik was er gelijk klaar mee
Nou ja zeg... Jeez sommige mensen mogen echt eens leren hoe je moet communiceren en wat je vooral wel en niet moet zeggen.

Zo iemand wil je al niet meer toch. Alleen daten want knap is lekker kortzichtig.

Heb je niet gezegd dat je wilde daten met iemand die minder knap is dan jezelf en bij hem was uitgekomen? :6

Idd, weg ermee.
pi_170957752
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:38 schreef Vimbavimba het volgende:
een ouddate zegt dat hij mijn zijn type qua uiterlijk niet helemaal ben. ik ben namelijk niet knapper dan hem. hij zoekt iemand die knapper is, is een droom van hem. tegelijkertijd zegt hij dat hij altijd afgewezen is om zijn uiterlijk en heeft nooit vriendin gehad. hij is 38 jaar.
ik was er gelijk klaar mee
Hij heeft er genot van om het even te kunnen meedelen e? :{w

Als iemand grof tegen mij begin te doen moet ik mij altijd heel erg inhouden om de andere niet volledig de grond in te boren. Maar ik krijg wel mijn genot als ze terugkomen en ik ze kan afwijzen. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_170957771
quote:
9s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:11 schreef Friek_ het volgende:
Waarom het Engelse woord 'chemistry' gebruiken als het Nederlandse alternatief 'chemie' ook de lading dekt?

[/tegendeverengelsing]
Sorry :*

Oh wacht is het dan ook 'het spijt me'? :P

Komt omdat ik in het dagelijks leven te vaak Engels moet praten dan gaat dat automatisch. :+
pi_170957827
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:52 schreef Lingue het volgende:

[..]

Nou ja zeg... Jeez sommige mensen mogen echt eens leren hoe je moet communiceren en wat je vooral wel en niet moet zeggen.

Zo iemand wil je al niet meer toch. Alleen daten want knap is lekker kortzichtig.

Heb je niet gezegd dat je wilde daten met iemand die minder knap is dan jezelf en bij hem was uitgekomen? :6

Idd, weg ermee.
ja vooral omdat het een droom is en kennelijk niet realistisch. als hij me lelijk vind oké maar die heeft iets in zijn hoofd en alles wat afwijkt weg ermee

nee dat heb ik niet gezegd.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170957851
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:58 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

ja vooral omdat het een droom is en kennelijk niet realistisch. als hij me lelijk vind oké maar die heeft iets in zijn hoofd en alles wat afwijkt weg ermee

nee dat heb ik niet gezegd.
Soms goed om de eer aan jezelf te houden.

Maar ik ben dan net als Subpoena en maak ze het liefst met de grond klein als ze zo respectloos zijn. Want dat is het wel.
pi_170957864
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:52 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Hij heeft er genot van om het even te kunnen meedelen e? :{w

Als iemand grof tegen mij begin te doen moet ik mij altijd heel erg inhouden om de andere niet volledig de grond in te boren. Maar ik krijg wel mijn genot als ze terugkomen en ik ze kan afwijzen. :@
karma :)
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 15 mei 2017 @ 13:02:59 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170957891
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:00 schreef Lingue het volgende:

Maar ik ben dan net als Subpoena en maak ze het liefst met de grond klein als ze zo respectloos zijn. Want dat is het wel.
Echt :')
Omdat zij respectloos zijn of niet zulke slimme/aardige opmerkingen maken, ga jij er drie dubbel zo hard op?
Dat vind ik dan weer kansloos. Zeg er gewoon netjes wat van en klaar. anders ben je net zo erg, al dan niet erger dan die gast.
pi_170957905
andere recente date zei dat hij dingen zou goedmaken en maar hij is ineens druk met zijn werk (iets opzetten ivm herkenbaarheid houd ik het vaag). ik heb gezegd dat hij zijn afspraken niet nakomt en ik gekwetst was. EN hij kan het altijd nog goedmaken anders vind ik het respectloos.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170957938
quote:
6s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Echt :')
Omdat zij respectloos zijn of niet zulke slimme/aardige opmerkingen maken, ga jij er drie dubbel zo hard op?
Dat vind ik dan weer kansloos. Zeg er gewoon netjes wat van en klaar. anders ben je net zo erg, al dan niet erger dan die gast.
Nou als het echt respectloos is dan blijf ik niet netjes nee.

Ik heb de instelling dat je de ander moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Maar niet als het respectloos is.
En door gewoon domweg te zeggen je bent te lelijk om met mij te mogen daten ga ik niet eens netjes in gesprek dan kun je het net zo hard of nog harder terugkrijgen.
pi_170958051
Probeert hij het met een smoesje er vanaf te brengen (werk), is het respectloos, spreekt hij de waarheid is het ook weer respectloos. Het is ook niet snel goed he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 15 mei 2017 @ 13:15:13 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170958063
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:14 schreef habitue het volgende:
Probeert hij het met een smoesje er vanaf te brengen (werk), is het respectloos, spreekt hij de waarheid is het ook weer respectloos. Het is ook niet snel goed he.
En krijgt het 3x zo hard terug..
Vrouwen :X
pi_170958070
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:14 schreef habitue het volgende:
Probeert hij het met een smoesje er vanaf te brengen (werk), is het respectloos, spreekt hij de waarheid is het ook weer respectloos. Het is ook niet snel goed he.
nee dat hij zijn afspraken niet nakomt . belofte maakt schuld.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_170958094
Joh iemand die zo denkt zit toch ook gewoon gewoon op het spectrum
Alsof dat allemaal zo in te delen is en het belangrijkste is in een relatie
pi_170958469
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:00 schreef Lingue het volgende:

[..]

Soms goed om de eer aan jezelf te houden.

Maar ik ben dan net als Subpoena en maak ze het liefst met de grond klein als ze zo respectloos zijn. Want dat is het wel.
Meestal negeer ik ze even voor ik weer "normaal" kan doen. Dan doe ik of het mij weinig kan schelen maar vanbinnen.... :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  maandag 15 mei 2017 @ 13:44:25 #110
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170958514
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:38 schreef Vimbavimba het volgende:
een ouddate zegt dat hij mijn zijn type qua uiterlijk niet helemaal ben. ik ben namelijk niet knapper dan hem. hij zoekt iemand die knapper is, is een droom van hem. tegelijkertijd zegt hij dat hij altijd afgewezen is om zijn uiterlijk en heeft nooit vriendin gehad. hij is 38 jaar.
ik was er gelijk klaar mee
Wat is deze? :')

Dat zeg je toch niet tegen iemand. Ik denk eerder dat hij vaker is afgewezen om zijn rare manier van denken.
  maandag 15 mei 2017 @ 13:46:56 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170958551
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:44 schreef escalatie het volgende:

[..]


Dat zeg je toch niet tegen iemand. Ik denk eerder dat hij vaker is afgewezen om zijn rare manier van denken.
Denk je?

Tis iig geen premium-man
pi_170959239
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Denk je?

Tis iig geen premium-man
Een man die je gratis krijgt bij een zak chips, bedoel je?
pi_170959376
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:18 schreef escalatie het volgende:

[..]

Er zijn meer singles dan ooit in Nederland en dat aantal blijft groeien, dus je zou denken dat de vijver inderdaad groot is. De reden hiervoor laat ik aan de onderzoekers over. Dit is geloof ik de trend in de hele westerse wereld, niet eens perse Nederland.

Als ik naar mijzelf kijk, dan komt dat toch omdat ik kieskeurig ben. Ik ben gelukkig niet wanhopig, ik heb al een relatie van meer dan 10 jaar gehad en op dit moment hoeft het niet perse, ook al zou ik het wel leuk vinden.

Waar gaat het mis? Ondanks een druk bestaan, heb ik genoeg scharrels en dates gehad, maar ik ben nog niet de combinatie tegen gekomen van chemistry met voldoende overeenkomsten. Bijvoorbeeld vorig jaar een leuke dame paar maanden gedate, die eigenlijk heel goed bij mij paste en waarmee ik prima kon opschieten, maar de chemistry bleef maar uit. En afgelopen weken dus een meid waarmee de chemistry er wel is, maar verder geen enkel aanknooppunt.

Verder ben ik dit jaar nog niet heel erg actief op zoek. Nog niet echt zin in dating apps en de aanloop naar een date toe.
Welke overeenkomsten? Chemistry? Is dat niet iets wat moet groeien?
pi_170959507
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:16 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

nee dat hij zijn afspraken niet nakomt . belofte maakt schuld.
Als ik alle beloftes nog mag incasseren bij mijn ex-dates dan heb ik nog een hoop "tegoed" :s) :').

Het is en blijft afhankelijk van zoveel factoren, nog een wonder dat mensen iemand vinden :P ;)
  maandag 15 mei 2017 @ 15:18:35 #115
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170960102
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Welke overeenkomsten? Chemistry? Is dat niet iets wat moet groeien?
Het kan groeien. Ik heb het wel eens meegemaakt, dat het later kwam. Maar als die vonk er na een paar maanden intensief contact niet is, dan komt het niet meer bij mij. Met chemistry bedoel ik ook de echte verliefdheid en zo en niet gewoon liefde. Ik geloof best dat er koppels zijn waar de chemistry er nooit echt is geweest, maar die best veel van elkaar houden. Bij gearrangeerde huwelijken komt dit wellicht vaak voor.

Ik heb verder niet een vast lijstje overeenkomsten die er moeten zijn, als er maar wel een basis is voor een relatie. En dat is lastig uit te leggen, ook beetje gevoelsmatig.
  maandag 15 mei 2017 @ 20:56:08 #116
123170 alors
zlata1234
pi_170968643
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 17:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ok, ja jammer. Ik zou zeggen dat dat geen probleem hoeft te zijn, maar ik denk dat jij die inschatting beter kan maken. Hopelijk gauw een ander meisje voor je.

Trouwens, ik wist niet dat het voor 'echte Nederlanders' ook moeilijk is om een partner te vinden. Vraag me echt af hoe dat dan komt? Ik zie dat het bij (hoogopgeleide) Marokkaanse dames vooral niet makkelijk is. Ik zie dan ook veel wanhopige dertigers die hier zelfs depressief van worden. Logisch overigens omdat we in Nederlander wonen en niet in Marokko, terwijl de meeste van die dames wel een Marokkaan willen. Dan heb je nog het probleem dat een groot percentage van de -al relatief weinig- mannen helaas labiel, crimineel, laagopgeleid en niet werkzaam of moederskindje is. Hier kun je niet mee matchen. Maar, je zou denken dat het voor jullie toch makkelijker is? Vijver is immers immens groot? Waar gaat het dan mis?
Dat is het juist, er is zoveel keuze. Je hoeft tegenwoordig niet meer iemand uit je dorp, maar een app als Tinder opent de deuren naar duizenden anderen. Daarbij is dit denk ik wel een generatie die een heel romantisch beeld van een relatie heeft. Alles moet perfect zijn, én je moet 100% jezelf kunnen blijven. Individualistische types hebben niet zoveel zin om zich aan te passen, hun best voor elkaar te doen. De ander neemt hen maar mooi zoals ze zijn.

Na de zoveelste date of relatie beginnen mensen ook een beetje inwisselbaar te worden. En dan is het blijven kijken en vergelijken, is er nog een twijfelpuntje, dan date je gewoon verder. Ook daten met meerdere tegelijk, ik geloof echt niet dat je dat ooit een 100% eerlijke en gelijkwaardige interesse naar elkaar hebt.

Het is misschien een beetje gechargeerd allemaal hoor :) maar ik denk wel dat dit de kern is.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:08:10 #117
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170973272
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 13:00 schreef Lingue het volgende:

[..]

Soms goed om de eer aan jezelf te houden.

Maar ik ben dan net als Subpoena en maak ze het liefst met de grond klein als ze zo respectloos zijn. Want dat is het wel.
Wat is daar in godsnaam respectloos aan? Wat is er feitelijk anders dan iemand die vindt (en zegt) dat je te verschillend bent, of er geen klik is. Ze heeft een bepaalde eigenschap en die bevalt hem niet. Dat zij dat niet leuk vindt om te horen maakt de uitspraak niet respectloos. If anywhing (verengelisatie (tm)) geeft het voor haar gelijk duidelijkheid; daar kunnen ook een hoop mensen van leren.

Wellicht is zijn bewoording respectloos geweest, maar daar heeft ze niets over gezegd.

En ik ben het eens met hierboven; mensen die dan wraakzuchtig (af) gaan zeiken zijn zelf nog veel sneuer. Niks anders dan 'ja maar hij begon' excuses voor je eigen zielige gedrag.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 16 mei 2017 @ 00:24:11 #118
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170973447
Misschien niet zozeer met daten te maken. Maar ik zit ermee dat ik mezelf niet goed genoeg vind voor een (mooie) meid. Ik zou mezelf omschrijven als een redelijk normale (lees: saaie) jongen. Ik durf een meid sowieso al niet (zo snel) aan te spreken omdat ik denk dat ze daar toch niet op zit te wachten. Daarnaast voor mij honderd anderen. En ook, bij bijvoorbeeld de kassa ofzo,durf ik een leuke meid niet eens in d'r ogen te kijken :') Iemand tips om je hier overheen te zetten?
Fade to Black
pi_170973470
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:24 schreef Achterhoker het volgende:
Misschien niet zozeer met daten te maken. Maar ik zit ermee dat ik mezelf niet goed genoeg vind voor een (mooie) meid. Ik zou mezelf omschrijven als een redelijk normale (lees: saaie) jongen. Ik durf een meid sowieso al niet (zo snel) aan te spreken omdat ik denk dat ze daar toch niet op zit te wachten. Daarnaast voor mij honderd anderen. En ook, bij bijvoorbeeld de kassa ofzo,durf ik een leuke meid niet eens in d'r ogen te kijken :') Iemand tips om je hier overheen te zetten?
Dat eerste deel herken ik wel. Voelt voor mij hetzelfde bij het aanspreek verhaal.

Ogen kijken enzo dan weinig moeite mee eigenlijk... heb geen tips verder ook :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 06:31:49 #120
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_170974291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:24 schreef Achterhoker het volgende:
Misschien niet zozeer met daten te maken. Maar ik zit ermee dat ik mezelf niet goed genoeg vind voor een (mooie) meid. Ik zou mezelf omschrijven als een redelijk normale (lees: saaie) jongen. Ik durf een meid sowieso al niet (zo snel) aan te spreken omdat ik denk dat ze daar toch niet op zit te wachten. Daarnaast voor mij honderd anderen. En ook, bij bijvoorbeeld de kassa ofzo,durf ik een leuke meid niet eens in d'r ogen te kijken :') Iemand tips om je hier overheen te zetten?
Dan is een datingapp zoals Tinder toch eigenlijk ideaal?! Als er dan een match komt, heeft zij al aangegeven dat zij je ook leuk vind en dat je dus gewoon goed genoeg bent.

Snap je probleem verder wel. Twijfelen of iemand wel met je wil praten, jezelf niet goed genoeg vinden... het is allemaal heel herkenbaar. Gewoon daten en uitproberen heeft daar wel wat aan geholpen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:26:15 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_170974751
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 06:31 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dan is een datingapp zoals Tinder toch eigenlijk ideaal?! Als er dan een match komt, heeft zij al aangegeven dat zij je ook leuk vind en dat je dus gewoon goed genoeg bent.

Snap je probleem verder wel. Twijfelen of iemand wel met je wil praten, jezelf niet goed genoeg vinden... het is allemaal heel herkenbaar. Gewoon daten en uitproberen heeft daar wel wat aan geholpen.
Een match betekend dat tegenwoordig helemaal niet, veel zitten er gewoon op om te kijken hoe populair ze zijn,
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:30:39 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170974801
Tinder, tja. Vriendin van me doet het goed, die heeft er in korte tijd twee dates uitgehaald.
Als ik een match heb, dan wordt er nooit (terug) gepraat
En als dat wel eens gebeurd, dan krijg ik vanuit Tinder niet altijd een notificatie dat er iets gezegd is, waardoor het gesprek doodbloed
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:42:48 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_170974926
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:30 schreef Cue_ het volgende:
Tinder, tja. Vriendin van me doet het goed, die heeft er in korte tijd twee dates uitgehaald.
Als ik een match heb, dan wordt er nooit (terug) gepraat
En als dat wel eens gebeurd, dan krijg ik vanuit Tinder niet altijd een notificatie dat er iets gezegd is, waardoor het gesprek doodbloed
Van de tijden dat ik hopeloos opzoek was naar de tijd van nu dat ik dat niet ben maar meer voor de fUn er op zit.(dus een slordige 3 jaar)
Heb ik er een stuk of 14 dates uit gehaald, echter nooit een relatie.

Dus het blijft een feit dat in het echt ontmoeten eigenlijk een stuk beter is :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:49:00 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170974990
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:42 schreef K44S het volgende:
Heb ik er een stuk of 14 dates uit gehaald, echter nooit een relatie.
Of er een relatie uitkomt is een tweede. Geen idee of het slagingspercentage hoger is online dan offline.
Per persoon, per ontmoeting verschillend lijkt me zo.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:52:40 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_170975026
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of er een relatie uitkomt is een tweede. Geen idee of het slagingspercentage hoger is online dan offline.
Per persoon, per ontmoeting verschillend lijkt me zo.
Ook andere factoren spelen mee:
Ga je te snel? Haakje te snel?

Allemaal dingen die ik de laatste tijden heb mee gemaakt.
Toch wel leerzaam allemaal.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 mei 2017 @ 08:55:48 #126
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_170975058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Een match betekend dat tegenwoordig helemaal niet, veel zitten er gewoon op om te kijken hoe populair ze zijn,
Dan nog, is de drempel om iemand aan te spreken misschien wel lager.

Ik vind het trouwens nogsteeds vaag je bij Tinder alleen een gesprek kan starten na een match. Ik gebruik Badoo, vaak genoeg door iemand aangesproken waarmee ik geen match had. En toch kwamen daar de leukste gesprekken uit en vaak ook een date.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_170975202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 08:55 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dan nog, is de drempel om iemand aan te spreken misschien wel lager.

Ik vind het trouwens nogsteeds vaag je bij Tinder alleen een gesprek kan starten na een match. Ik gebruik Badoo, vaak genoeg door iemand aangesproken waarmee ik geen match had. En toch kwamen daar de leukste gesprekken uit en vaak ook een date.
praktische overwegingen? Hoeveel berichten zou een lekker wijf dan wel niet krijgen, vooral toen het op zijn hipster hoogtepunt was

En ik gok dat het idee van de app ook laagdrempelig contact leggen was. Een bericht is een drempel. Een swipe nauwelijks
pi_170975554
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:08 schreef Allures het volgende:

[..]

praktische overwegingen? Hoeveel berichten zou een lekker wijf dan wel niet krijgen, vooral toen het op zijn hipster hoogtepunt was

En ik gok dat het idee van de app ook laagdrempelig contact leggen was. Een bericht is een drempel. Een swipe nauwelijks
Een bericht is een drempel?! Ga toch weg, je bent niet voor niets aan het swipen. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent daar.. Waarom maakt iedereen het zichzelf en anderen toch zo moeilijk? *zucht
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:39:47 #129
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170975672
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Een bericht is een drempel?! Ga toch weg, je bent niet voor niets aan het swipen. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent daar.. Waarom maakt iedereen het zichzelf en anderen toch zo moeilijk? *zucht
Wat dan? Zat mensen die er enkel voor de aandacht zitten volgens mij.
Fade to Black
pi_170975742
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Een bericht is een drempel?! Ga toch weg, je bent niet voor niets aan het swipen. Je weet dondersgoed wat je aan het doen bent daar.. Waarom maakt iedereen het zichzelf en anderen toch zo moeilijk? *zucht
ik bedoel om mee te starten. Dat het een grotere drempel is dan eerst af kunnen tasten met een swipe. Anders lees je ook ff de context
pi_170975772
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:39 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Wat dan? Zat mensen die er enkel voor de aandacht zitten volgens mij.
Dan krijgen ze aandacht is het nog niet goed :{w :')
pi_170975834
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:43 schreef Allures het volgende:

[..]

ik bedoel om mee te starten. Dat het een grotere drempel is dan eerst af kunnen tasten met een swipe. Anders lees je ook ff de context
Als een bericht sturen om te starten al te veel moeite kost. Hoe oud zijn we inmiddels? Nou sorry hoor, ik heb geen behoefte aan dat kinderachtige spelletjes speel gedoe. "Hij moet eerst iets sturen hoor", en dan doe je dat, zit ze nog steeds op de drempel te koekeloeren :W
  dinsdag 16 mei 2017 @ 09:52:18 #133
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170975880
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als een bericht sturen om te starten al te veel moeite kost. Hoe oud zijn we inmiddels? Nou sorry hoor, ik heb geen behoefte aan dat kinderachtige spelletjes speel gedoe. "Hij moet eerst iets sturen hoor", en dan doe je dat, zit ze nog steeds op de drempel te koekeloeren :W
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat sommigen een bericht zien als drempel om mogelijk 'afgewezen' of 'genegeerd' te worden. Bij het swipe-mechanisme heb je dat niet.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_170976059
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:52 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerder bedoelt dat sommigen een bericht zien als drempel om mogelijk 'afgewezen' of 'genegeerd' te worden. Bij het swipe-mechanisme heb je dat niet.
Tja, dat risico loop je altijd. Mensen leren kennen = een risico. Wil je dat risico niet lopen, dan stop je ermee.
pi_170976103
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als een bericht sturen om te starten al te veel moeite kost. Hoe oud zijn we inmiddels? Nou sorry hoor, ik heb geen behoefte aan dat kinderachtige spelletjes speel gedoe. "Hij moet eerst iets sturen hoor", en dan doe je dat, zit ze nog steeds op de drempel te koekeloeren :W
het was een antwoord op waarom tinder op die manier verschilt van bijvoorbeeld andere apps :')
Ik zeg niet eens dat het mijn voorkeur is maar dat ik denk dat het wel een bewuste keuze is + uitleg. Het heeft zichzelf heel bewust geprofileerd als zo laagdrempelig mogelijk.
Jezus zit je ondergoed wat strak vandaag of zo? :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:05:38 #136
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170976122
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:04 schreef Allures het volgende:

[..]

het was een antwoord op waarom tinder op die manier verschilt van bijvoorbeeld andere apps :')
Ik zeg niet eens dat het mijn voorkeur is maar dat ik denk dat het wel een bewuste keuze is + uitleg. Het heeft zichzelf heel bewust geprofileerd als zo laagdrempelig mogelijk.
Jezus zit je ondergoed wat strak vandaag of zo? :')
Het is vandaag internationale ballenknijperdag dus het zou maar zo kunnen.
Fade to Black
pi_170976148
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:04 schreef Allures het volgende:

[..]

het was een antwoord op waarom tinder op die manier verschilt van bijvoorbeeld andere apps :')
Ik zeg niet eens dat het mijn voorkeur is maar dat ik denk dat het wel een bewuste keuze is + uitleg. Het heeft zichzelf heel bewust geprofileerd als zo laagdrempelig mogelijk.
Jezus zit je ondergoed wat strak vandaag of zo? :')
Weet je hoe fijn dat soms is, lekker strak O+
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:55:30 #138
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170977102
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:04 schreef Allures het volgende:

[..]

het was een antwoord op waarom tinder op die manier verschilt van bijvoorbeeld andere apps :')
Ik zeg niet eens dat het mijn voorkeur is maar dat ik denk dat het wel een bewuste keuze is + uitleg. Het heeft zichzelf heel bewust geprofileerd als zo laagdrempelig mogelijk.
Jezus zit je ondergoed wat strak vandaag of zo? :')
Dan nog. Wijven (ja, wijven) zetten dat soort teksten rustig in hun profiel en houden bijkans rustig ook hun bek als er wel een post volgt.

Wiens ondergoed zit nou te strak?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170977445
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan nog. Wijven (ja, wijven) zetten dat soort teksten rustig in hun profiel en houden bijkans rustig ook hun bek als er wel een post volgt.

Wiens ondergoed zit nou te strak?
ja prima dat dat weer gezegd moet worden maar daar ging het niet over :D
Het word wat mij betreft een beetje raar als je er random over gaat flippen omdat je al getriggerd word door een gesprek over de opzet van tinder
pi_170978118
Het is altijd wel een gedoetje in deze topicreeks zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 11:41:29 ]
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:44:10 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170978172
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:41 schreef Friek_ het volgende:
Het is altijd wel een gedoetje in deze topicreeks zeg.
Omdat iedereen in zijn eigen bubbel leeft en alles op zichzelf betrekt. FOK! en kortzichtigheid gaan hand in hand :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170978391
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Omdat iedereen in zijn eigen bubbel leeft en alles op zichzelf betrekt. FOK! en kortzichtigheid gaan hand in hand :')
FOK! Confirmed for Feyenoord.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:47:10 #143
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170980506
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:54 schreef Toto69 het volgende:

[..]

FOK! Confirmed for Feyenoord.
Ja leuk. Allemaal even lachen, jongens.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170980583
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:18 schreef escalatie het volgende:

[..]

Het kan groeien. Ik heb het wel eens meegemaakt, dat het later kwam. Maar als die vonk er na een paar maanden intensief contact niet is, dan komt het niet meer bij mij. Met chemistry bedoel ik ook de echte verliefdheid en zo en niet gewoon liefde. Ik geloof best dat er koppels zijn waar de chemistry er nooit echt is geweest, maar die best veel van elkaar houden. Bij gearrangeerde huwelijken komt dit wellicht vaak voor.

Ik heb verder niet een vast lijstje overeenkomsten die er moeten zijn, als er maar wel een basis is voor een relatie. En dat is lastig uit te leggen, ook beetje gevoelsmatig.
Ja, ok, maar je zou denken dat -gezien het grote aanbod- dat er toch wel met minimaal één iemand een klik is?
pi_170981222
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Omdat iedereen in zijn eigen bubbel leeft en alles op zichzelf betrekt. FOK! en kortzichtigheid gaan hand in hand :')
Dat is hier echt vanaf topic 1 al zo.
Je hebt de mensen die zeggen dat het ze allemaal makkelijk afgaat en het ze eigenlijk niet interesseert hoe het allemaal loopt (ondertussen posten ze wel al 100+ topics mee en bemoeien ze zich overal tegenaan).
En je hebt de mensen bij wie het allemaal moeilijk moeilijk gaat en die zich er teveel in vastbijten.

Eigenlijk is online daten gewoon kut, daar komt deze hele reeks op neer :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:27:04 #146
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170981369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, ok, maar je zou denken dat -gezien het grote aanbod- dat er toch wel met minimaal één iemand een klik is?
Ja, statistisch gezien zeker, maar dan zou je heel veel moeten daten. Een echte wederzijdse klik vinden, vind ik best lastig. Je moet met diegene wel toevallig in aanraking komen op het juiste moment en in de juiste setting.
pi_170981479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:27 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ja, statistisch gezien zeker, maar dan zou je heel veel moeten daten. Een echte wederzijdse klik vinden, vind ik best lastig. Je moet met diegene wel toevallig in aanraking komen op het juiste moment en in de juiste setting.
Mja, een klik is wel leuk en aardig maar in hoeverre is het tegenwoordig nou echt nog iets waard?

Heb al vaker een heel toffe, fijne klik met iemand gehad, maar het is ook binnen no-time weer verdwenen. Er hoeft maar net een even knapper iemand voorbij te komen en zeker op apps als Tinder en het contact is alweer voorbij :') er is echt nog maar een heel klein deel die er iets serieus mee doet. En die enkeling die nog wel serieus was (waaronder ikzelf) haakt daardoor ook steeds sneller af.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:33:23 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170981506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mja moet zeggen dat dit best steekt. Toevallig hadden we het er laatst nog over en toen gaf ze aan dat ze gewoon altijd eerlijk is als de interesse er niet meer is enzo. Had ook nog aangegeven dat ik een beetje moe wordt van de contacten via Tinder, omdat bijna niemand het contact serieus lijkt te nemen. Nee hoor, zij was anders beweerde ze :') en ik geloofde het ook nog.

Maar idd ja, mijn laatste bericht is verzonden en hierna komt er niets meer. Vind het al haast zonde van de maand die ik eraan besteed heb nu...
Beetje laat, maar je bent gewoon te naïef voor Tinder. Ik herken mijzelf er namelijk in. :P Gebruik zelf nog wel Tinder maar dan zonder verwachtingen, dan kan het nog wel meevallen. Negen van de tien lijken niet serieus ermee te zijn. ;) Voor de rest heb ik niet zo'n interesse meer in de liefde op dit moment en dat bevalt eigenlijk prima. :)
pi_170981561
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:33 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Beetje laat, maar je bent gewoon te naïef voor Tinder. Ik herken mijzelf er namelijk in. :P Gebruik zelf nog wel Tinder maar dan zonder verwachtingen, dan kan het nog wel meevallen. Negen van de tien lijken niet serieus ermee te zijn. ;) Voor de rest heb ik niet zo'n interesse meer in de liefde op dit moment en dat bevalt eigenlijk prima. :)
Klopt die conclusie had ik zelf ook al getrokken. Probeer mensen wel echt te peilen maar het is niet te doen. Ze roepen maar wat of praten je naar de mond. Als het erop aankomt zijn ze toch niet serieus idd :P
Ik negeer Tinder ook verder nu, ben weer teruggekeerd op het oude nest (Lexa). Ligt de drempel voor velen toch net wat hoger...
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:39:03 #150
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170981620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Klopt die conclusie had ik zelf ook al getrokken. Probeer mensen wel echt te peilen maar het is niet te doen. Ze roepen maar wat of praten je naar de mond. Als het erop aankomt zijn ze toch niet serieus idd :P
Ik negeer Tinder ook verder nu, ben weer teruggekeerd op het oude nest (Lexa). Ligt de drempel voor velen toch net wat hoger...
Ja, Tinder is voor sommigen gewoon leuk en kijken en sommigen bespelen graag mensen. Heb dat zelf ook eens gehad toen ik met iemand aan het daten was, maar daar kwam ik pas nadat we uit elkaar waren achter. :') Ik was toen echt té naïef voor woorden, zou bijna medelijden met mijzelf krijgen, :P

Ik denk dat ik met mijn leeftijd beter op Tinder af ben dan op datingsites, maar ik heb er eigenlijk vrij weinig besef van. Wil het opzich wel proberen maar het is allemaal zo'n gedoe. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zit nu dus op OKCupid, en naar mijn idee zitten daar echt de meest wazige figuren
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat wel klopt ja. :P Wel leuke gesprekken gehad met sommigen, met anderen hele slechte omdat ze (zoals jij al aangaf) niets willen vertellen. Tja, wat doe je dan op die site... :')
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:12:47 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170983553
Is de conclusie niet gewoon dat online daten voor de wél serieuze mensen gewoon niet de juiste optie is? Ik weiger te geloven dat de mensen intrinsiek anders zijn. Maar internet is vluchtig en anoniem. Klik de app weg en het bestaat niet meer.

De mensen die daar niet mee om kunnen of willen gaan zouden m.i. dan ook niet online moeten zoeken. Ja, "meer aanbod" en "kost weinig tijd" en blablabla redenen dat een app handig is, maar uiteindelijk vis je in een vijver die niet bij je past. Ga vissen in een andere vijver en dan heb je die problemen ook minder.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:57:22 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_170984890
Of je daarmee om kan en wil gaan, staat los van serieusheid lijkt me zo...
pi_170985045
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:12 schreef twiFight het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat online daten voor de wél serieuze mensen gewoon niet de juiste optie is?
Nee. Alleen je kan niet verwachten dat iedereen online op dezelfde lijn zit als jij. Daarom is het altijd een combinatie van goed weten wat je zoekt en geluk om online iets 'serieus' te kunnen vinden.
Conscience do cost.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 17:02:47 #154
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_170985074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:12 schreef twiFight het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat online daten voor de wél serieuze mensen gewoon niet de juiste optie is? Ik weiger te geloven dat de mensen intrinsiek anders zijn. Maar internet is vluchtig en anoniem. Klik de app weg en het bestaat niet meer.

De mensen die daar niet mee om kunnen of willen gaan zouden m.i. dan ook niet online moeten zoeken. Ja, "meer aanbod" en "kost weinig tijd" en blablabla redenen dat een app handig is, maar uiteindelijk vis je in een vijver die niet bij je past. Ga vissen in een andere vijver en dan heb je die problemen ook minder.
Ik zie online vooral als 'meer contacten maken maar de spoeling is stukken dunner'. In het dagelijks leven merk je aan nonverbale communicatie al sneller of het echt klikt enzo. Dat filter is er online niet.

Ik ben zelf app en site moe dus ik moet in het wild maar weer iemand tegen het lijf lopen. Bevalt me beter.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 17:34:42 #155
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170985881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Of je daarmee om kan en wil gaan, staat los van serieusheid lijkt me zo...
Feit is wel dat 'kijken hoe je in de markt ligt' nagenoeg niet speelt, omdat je direct tegenover iemand staat en het 'na goed contact niks meer van je laten horen' minder (let op: ik zeg niet dat het niet voorkomt) gebeurt, omdat de ander al een irl gezicht heeft. Dan doen mensen dat minder snel. Ik merk gewoon op dat er mensen zijn - ik ben zelf ook zo - die daar niet van houden, maar wel methoden gebruiken die zich daar juist vaak voor lenen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170985987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:39 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat wel klopt ja. :P Wel leuke gesprekken gehad met sommigen, met anderen hele slechte omdat ze (zoals jij al aangaf) niets willen vertellen. Tja, wat doe je dan op die site... :')
Ik moet zeggen dat ik OkCupid juist een van de weinige sites vind waar ik ook echt leuke, interessante dames op ontdek. Eventjes op e-Matching gezeten maar pfoe, wat werd ik moe van die hordes nietszeggende, burgerlijke vrouwen. Kan ik helemaal niks mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 17:41:00 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')