abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:00:58 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170852133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:48 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat doe ik juist altijd, als er er van alles mis mee is zit zo'n verkoper echt niet wachten om al die k*t vragen te beantwoorden.
Ik niet hoor, laatst mijn auto binnen een dag verkocht. De koper stelde die vragen ook allemaal en ik heb gewoon netjes antwoord gegeven op die vragen en ben ook heel eerlijk geweest over de minpunten voordat hij het halve land door kwam rijden. Was veel prettiger zakendoen dan de Marktplaats mailtjes in de vorm van "Bitte telephon oder whatsapp ich interessiere in auto" van een of andere Pool.


Import hoeft trouwens echt niet slecht te zijn, liever een auto die veel Duitse autobahn heeft gezien dan een auto die alleen maar 23x per week bij de lokale supermarkt in Schubbekutteveen is geweest.
Don't let my username fool you...
pi_170860658
In Limburg is volgens mij wel 1/3 van de auto's import.. kom hier zoveel auto's tegen waar nummerplaat-jaar en auto niet overeen komen..

Dan:
Bij 130k kan zeker de linkerwang van​de bestuurdersstoel al versleten zijn.
Ook is het heel goed mogelijk dit weg te poetsen.
Mijn auto heeft nu bv 2 ton op de klok, duidelijk slijtage aan de wang, maar als ik er even met lederpoets overheen ga, zie je er vrijwel niks van. Die slijtage zat er ook al een beetje toen ik de auto kocht bij 130k.

Verder de APK, Duitse tuv keuring kan 1op1 doorgaan voor Nederlandse APK, en er is dus een apk nodig als de tuv keuring verloopt. Dat kan best 4 maanden na import zijn.

Nog iets: waarom staat die auto bij de Toyota&Honda dealer op de foto?? Dat is industrieterrein..

Verder heb ik het gevoel dat ik het kenteken herken... Het kon weleens de auto zijn van de vrouw die tegenover me stond op het afgesloten parkeerterrein van mijn vorige woning... Al klopt de postcode niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Glijdt_licht op 11-05-2017 20:48:33 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_170870268
Meeste leasebakken gaan na 140000km weg met versleten linkerwang, plekken op stuur en pook. Eu auto mag zijn Tuv/Mot/Ct/ITV enz meenemen als deze nog geldig is.

Maar grootste probleem lijkt mij de motor die flink op zijn staart getrapt zal zijn op de autobahn, 116pk is niet veel voor zo'n auto.
.
pi_170875794
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
In Limburg is volgens mij wel 1/3 van de auto's import.. kom hier zoveel auto's tegen waar nummerplaat-jaar en auto niet overeen komen..
Ik heb zelf al diverse import auto's gereden, en dat is geen écht probleem zolang je weet wat je koopt en de verkopende partij betrouwbaar is. In dit geval is de auto niet voor mijzelf maar voor een vriend die mijn mening wil bij aanschaf.
Het voordeel van de lagere prijs vind je wél terug bij verkoop. Veel dealers willen zo'n auto niet inruilen of tegen een schamel bedrag. Dan werkt import in je nadeel. Voor die maat is dat geen probleem, die rijdt toch door met een auto totdat die echt uit elkaar valt.

quote:
Nog iets: waarom staat die auto bij de Toyota&Honda dealer op de foto?? Dat is industrieterrein..
Ga ik ook vragen, maar ik ga er van uit dat het de dichtstbijzijnde garage is voor de eigenaar. Toevallig ken ik de garage, mijn vorige auto kwam daar vandaan. Leveren prima werk af tegen aanvaardbare prijzen. EN zal net zo zijn dat ze blij waren de auto weer terug te krijgen, en een garage op de achtergrond is ook wel prettig om vertrouwen te kweken bij de koper.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:01:30 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_170877590
Import is niet zo'n probleem. Is er historie/boekies?
Lage km. stand icm. geen historie vertrouw ik per definitie niet.

Paar weken geleden bij een 1986 MB G-klasse gekeken. Die hebben nog zo'n teller die bij 100.000 terug op 0 springt. Ding stond op 70.000 ofzo. Paar jaar in NL, import uit D. En nog geen kauwgumpapiertje/parkeerbonnetje aan historie. :(
Heeft ie dan 70000 of 470000 gelopen in die 30 jaar? :)
Met redelijk historie had ik 'm gekocht, nu niet eens gestart.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')