abonnement Unibet Coolblue
pi_170844959
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170844967
Ode aan Sally, die dit bij iedere hond doet die kleiner is dan zij. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170844987
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170845007
Fietsie al een beetje over zijn prutdagen heen?

quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Paar klotedromen gehad, was niet leuk. Ben sippig. En heb kiespijn. Ik doe nog een tukje en dan is het vast beter
Waar ben je sippig over, lieve LS?

Het zit jullie als groep niet mee zeg! :*-jes all around!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845022

The sun'll come out, tomorrow
Bet your bottom dollar that tomorrow
There'll be sun!

Just thinkin' about tomorrow
Clears away the cobwebs, and the sorrow
'Til there's none!


:Y O+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:45 schreef minilot het volgende:
Fietsie al een beetje over zijn prutdagen heen?

[..]

Waar ben je sippig over, lieve LS?

Het zit jullie als groep niet mee zeg! :*-jes all around!
Door die stomme dromen. Dat werkt soms nog wat na. Maar geloof dat het wel over is.

Tijd voor werk, belastingshizzle, my first slow cooking, boodschapjes en heel misschien mijn klustopic.
Spoilers!
pi_170845135
Wat ga je in je slowcooker kieperen LS?
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:52 schreef minilot het volgende:
Wat ga je in je slowcooker kieperen LS?
Roti kip :9~
Spoilers!
pi_170845273
Ik wil elke week een paar slowcookertecepten maken. Als we naar het huis verhuizen, hebben we de eerste periode helemaal geen keuken. Ik zag op een site iemand die gewoon 40 zakjes met slowcookvoer had gemaakt. Kwestie van ontdooien en in de SC gooien. Lijkt me fantastisch. Organisatorisch ook tof natuurlijk.
Spoilers!
pi_170845292
Ik vind het knap verwarrend dat de afkorting van slowcooker SC is. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845324
Oh ja, Annthrax. Het gaat op zich goed met de verbouwing. De badkamer kan getegeld worden, de riolering wordt binnenkort aangesloten. We zijn een eind met de elektra. We moeten besluiten welke muren we willen laten stuccen. Slaapkamer is een heel eind opgeschoten. Het voorlopige einde is wel in zicht geloof ik.
Spoilers!
pi_170845340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:01 schreef minilot het volgende:
Ik vind het knap verwarrend dat de afkorting van slowcooker SC is. }:|
Eens. S spatie C dan? S C. Hmm.
Spoilers!
pi_170845346
Moet wel echt heel fijn zijn, als 'we gaan ooit deze caravan uit' zoetjesaan verandert in 'we gaan over acht weken deze caravan uit'. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:03 schreef minilot het volgende:
Moet wel echt heel fijn zijn, als 'we gaan ooit deze caravan uit' zoetjesaan verandert in 'we gaan over acht weken deze caravan uit'. ^O^
Het is wel tof dat er hoop is ja. Een echte datum durf ik niet te prikken. De aannemer werkt op dit moment ook niet echt mee. Vooral de tegelzetter eigenlijk.
Spoilers!
pi_170845405
ja, akelige dingen alleen around in dit topic. Hele dikke knuffel voor lie. Wat een kutsituatie.

En Lonaa, ik las iets een paar topics terug over dat het weer een beetje beter gaat inmiddels. ^O^ Sterkte met de weg verder omhoog.

Ik zit op stage te wachten totdat het gesprek in de kamer naast me is afgelopen en het volgende begint, want daar mag ik bij aanwezig zijn. En dan moet ik registreren wat ik tijdens het gesprek voel #psycholoog :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170845449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het voorlopige einde is wel in zicht geloof ik.
Dat klinkt echt goed! *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170845470
Dank Lot!

Ik ben ook niet meer teruggezakt, so thats nice. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170845521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:07 schreef Lot_1 het volgende:
Ik zit op stage te wachten totdat het gesprek in de kamer naast me is afgelopen en het volgende begint, want daar mag ik bij aanwezig zijn. En dan moet ik registreren wat ik tijdens het gesprek voel
Zozo. Nou, goed op jezelf letten dan maar! Succes1 :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170845537
Alweer overal politie. *O* Prachtwijk is dit ook. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170845595
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Alweer overal politie. *O* Prachtwijk is dit ook. :7
Wel veilig met al die politie die regelmatig op bezoek komt 8-) Misschien een bakkie koffie aanbieden? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170845608
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel veilig met al die politie die regelmatig op bezoek komt 8-) Misschien een bakkie koffie aanbieden? :P
De volgende keer doe ik dat. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170845617
Jumbo had voor zondag (voetbal, en tevens de herdenking van het bombardement, goede combi) beperkte openingstijden aangekondigd.

De gemeente heeft nu aangegeven dat er een verkoopverbod van alcohol in heel het centrum is op zowel zondag als maandag. De vorige keer dat dat zo was, waren alle supermarkten dicht omdat dit anders niet te doen was. Ben benieuwd. Kunnen ze niet gewoon een feestje in de kuip houden?
pi_170845770
Wat een gedoe zeg, LHO. En sterkte voor Lie. En Lucky, nare dromen kunnen zo vervelend zijn.

Ik heb vannacht geen kans gehad om te dromen. |:( Man, hoe ik ooit een proefschrift moet afronden weet ik niet, ik viel bijna in slaap op de fiets.
pi_170845867
Hoera, vanmiddag tegelzetter en maandag loodgieter! Ze kunnen het wel, afspraken maken :')
Spoilers!
pi_170845923
Ik droom de laatste dagen alleen maar dat ik (gezellige) dingen aan het doen ben met mijn ouders. Naar de film, winkelen, wandelen etc. Heel vreemd. Ik word (gelukkig) wel met een goed gevoel wakker, maar vreemd is het wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170846118
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo had voor zondag (voetbal, en tevens de herdenking van het bombardement, goede combi) beperkte openingstijden aangekondigd.

De gemeente heeft nu aangegeven dat er een verkoopverbod van alcohol in heel het centrum is op zowel zondag als maandag. De vorige keer dat dat zo was, waren alle supermarkten dicht omdat dit anders niet te doen was. Ben benieuwd. Kunnen ze niet gewoon een feestje in de kuip houden?
Bij ons had de Albert Heijn op Koningsdag dezelfde aanpak. Was blij dat de Jumbo wel open​ was, er waren onverwachte gasten.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170846168
Jagar, is een poosje vrij nemen om echt wat spijkers met koppen te slaan wat proefschrift betreft een optie?
Moet ik een weekje nanny voor je kint komen spelen? :D

quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:41 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

er waren onverwachte gasten
*huiver*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:44 schreef minilot het volgende:

[..]

*huiver*
:D Morgen komen 2 mensen eten, maar ik sta er niet van te kijken als er morgenmiddag een appje komt van 2 anderen dat ze toch komen eten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170846264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Jagar, is een poosje vrij nemen om echt wat spijkers met koppen te slaan wat proefschrift betreft een optie?
Moet ik een weekje nanny voor je kint komen spelen? :D

[..]

*huiver*
nou ja, mijn proefschrift is mijn werk. Dus als ik vrij neem dan krijg ik ook niets voor elkaar.

Nee, ik heb volgende week een deadline en daar hik ik tegen aan. Een beetje zoals Lonaa met haar tentamen. Op zich heb ik alles, maar ik vind dat ik er nog meer aan moet doen. En belabberd slapen helpt niet voor de concentratie.
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:50:19 #30
3878 Vork
Manisch creatief
pi_170846293
Ik heb een vrije dag, op donderdag nog wel en het weer werkt ook nog mee. Ik ga maar eens naar buiten, geen idee waar voor, maar gewoon om buiten te zijn is al voldoende. :W
pi_170846431
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:D Morgen komen 2 mensen eten, maar ik sta er niet van te kijken als er morgenmiddag een appje komt van 2 anderen dat ze toch komen eten.
Ja, ik vind dat toch wel knap. Kan ik niet eens een paar maanden een vijftigtal Syriërs van je lenen, die dan bij toerbeurt hongerig voor mijn deur staan? Dan kom ik wellicht eens over mijn fobische hekel aan mensen in mijn huis (minus J.) heen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat toch wel knap. Kan ik niet eens een paar maanden een vijftigtal Syriërs van je lenen, die dan bij toerbeurt hongerig voor mijn deur staan? Dan kom ik wellicht eens over mijn fobische hekel aan mensen in mijn huis (minus J.) heen. :7
En komt je kookzin misshien wel weer terug. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170846462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nou ja, mijn proefschrift is mijn werk. Dus als ik vrij neem dan krijg ik ook niets voor elkaar.

Oh ja, dat is waar ook! Je situatie zat niet helemaal helder in mijn hoofd, excuus! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846511
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En komt je kookzin misshien wel weer terug. :7
Ha! Nou! Ik maakte eergisteren als avondeten drie vegetarische Koreaanse gerechten, gisteren maakte ik aardappeltjes met room en salie uit de oven + worstjes van de vegaslager gestoofd in cider met rode ui en appel en venkel.
En vanavond lijk ik curry te gaan maken, met zelfgemaakt naanbrood. Ik dwing mezelf deze week tot beter en lekker en eigengemaakt avondeten, ondanks forse weerstand.

Al die pizza en afhaalonzin en soep uit blik met een broodje moest echt even eindigen. :') Kijken hoe lang ik het volhou.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! Nou! Ik maakte eergisteren als avondeten drie vegetarische Koreaanse gerechten, gisteren maakte ik aardappeltjes met room en salie uit de oven + vegaworstjes van de vegaslager gestoofd in cider met rode ui en appel en venkel.
En vanavond lijk ik curry te gaan maken, met zelfgemaakt naanbrood. Ik dwing mezelf deze week tot beter en lekker en eigengemaakt avondeten, ondanks forse weerstand.

Al die pizza en afhaalonzin en soep uit blik met een broodje moest echt even eindigen. :') Kijken hoe lang ik het volhou.
Ik worstel er ook mee, ja. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170846571
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik worstel er ook mee, ja. :')
Erg hè? En zo maf ook na echt een paar jaar hysterisch geobsedeerd met eten bezig zijn.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Erg hè? En zo maf ook na echt een paar jaar hysterisch geobsedeerd met eten bezig zijn.
Ja, precies!

Ik kook wel weer wat meer, maar ik val nog wel vrij makkelijk terug op 'eerder gemaakt' en 'makkelijk'.

Maandag had ik zuurkool. Dinsdag had ik gebakken kipfilet met satesaus (k&K :') ) en doperwten met tauge. Gisteren soep uit glas. :')

Vanavond vis uit de oven. It's something.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170846736
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo had voor zondag (voetbal, en tevens de herdenking van het bombardement, goede combi) beperkte openingstijden aangekondigd.

De gemeente heeft nu aangegeven dat er een verkoopverbod van alcohol in heel het centrum is op zowel zondag als maandag. De vorige keer dat dat zo was, waren alle supermarkten dicht omdat dit anders niet te doen was. Ben benieuwd. Kunnen ze niet gewoon een feestje in de kuip houden?
Met een beetje geluk komt er geen feestje. *O* :B *O*
pi_170846767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:05 schreef MCH het volgende:

[..]

Met een beetje geluk komt er geen feestje. *O* :B *O*
Ik denk dat we onze jongste monteur dan een week niet zien omdat -ie in bed ligt te snikken, het arme joch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846814
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik kook wel weer wat meer, maar ik val nog wel vrij makkelijk terug op 'eerder gemaakt' en 'makkelijk'.
Ja, dat zou ik ook wel willen, maar dan komt mijn onhandige gewoonte van de afgelopen jaren voor de dag: ik heb vrijwel alles maar één keer gemaakt. :')
Ik heb maar twee dingen in mijn repertoire dat ik zonder nadenken kan maken en dat is paddestoelenrisotto (te herfstig) en vegaballetjes gestoofd in tomatensaus bij couscous (saai). :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_170846826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat toch wel knap. Kan ik niet eens een paar maanden een vijftigtal Syriërs van je lenen, die dan bij toerbeurt hongerig voor mijn deur staan? Dan kom ik wellicht eens over mijn fobische hekel aan mensen in mijn huis (minus J.) heen. :7
Ik kan wel vragen of ze mensen bij jou in de buurt kennen die graag komen meeeten >:)
Zal een hele ervaring worden _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_170846881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan wel vragen of ze mensen bij jou in de buurt kennen die graag komen meeeten >:)
Zal een hele ervaring worden _O-
Heh.

De bakkers hadden laatst ook al Syriërs over de vloer. Ik begin allengs het gevoel te krijgen dat ik er toch ook wel eentje moet om erbij te horen. :+
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:15:21 #43
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170846979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh.

De bakkers hadden laatst ook al Syriërs over de vloer. Ik begin allengs het gevoel te krijgen dat ik er toch ook wel eentje moet om erbij te horen. :+
In Syrië schijnen er nog wel een paar rond te hangen.
pi_170847004
Mini, hoe is het eigenlijk met het zwemmen?
Spoilers!
pi_170847026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh.

De bakkers hadden laatst ook al Syriërs over de vloer. Ik begin allengs het gevoel te krijgen dat ik er toch ook wel eentje moet om erbij te horen. :+
Waar ik wel een ongemakkelijk gevoel bij heb, is als er een gezin is, met een dochter, dat die opdracht krijgt om van alles te doen, borden naar de keuken etc. Kan ik zelf, maar er zijn ook nog anderen. Het is daar toch nog een traditie dat de dochter van alles doet en de zonen op hun luie kont zitten en gaan en staan waar ze willen.

Maar de mannen die bij mij meeeten ruimen de keuken op (en zijn erg blj met de vaatwasser)

Een beetje daarin komt naar voren in de column van Anwar van deze week, daar zijn alleen maar zonen, en hij werd "gebruikt" als dochter.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170847056
't wordt 'n lange werkdag vandaag. :') #geenzin
pi_170847073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:05 schreef MCH het volgende:

[..]

Met een beetje geluk komt er geen feestje. *O* :B *O*
Of dat beter is voor de objecten die zich grofweg tussen mijn Huis en de Erasmusbrug in bevinden weet ik niet.

Misschien kunnen ze de Turkse supporters inhuren. Die toeteren alleen, maar slopen niets.
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:18:45 #48
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170847089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waar ik wel een ongemakkelijk gevoel bij heb, is als er een gezin is, met een dochter, dat die opdracht krijgt om van alles te doen, borden naar de keuken etc. Kan ik zelf, maar er zijn ook nog anderen. Het is daar toch nog een traditie dat de dochter van alles doet en de zonen op hun luie kont zitten en gaan en staan waar ze willen.

Zeg je hier dan wat van of valt dit onder 'is cultuur hè'?
pi_170847124
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mini, hoe is het eigenlijk met het zwemmen?
Twee keer per week, minstens een uur per keer. :9 Ik vind het echt lekker. Ik ga nog steeds niet erg hard en mijn zwem'techniek' maakt de badmeesters soms aan het grinniken, maar het is erg prettig. Het maakt mijn hoofd ook een beetje leeg, gewoon zo minimaal een uur in het water dobberen. En daarna steevast rozig en loom en losse spieren. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waar ik wel een ongemakkelijk gevoel bij heb, is als er een gezin is, met een dochter, dat die opdracht krijgt om van alles te doen, borden naar de keuken etc. Kan ik zelf, maar er zijn ook nog anderen. Het is daar toch nog een traditie dat de dochter van alles doet en de zonen op hun luie kont zitten en gaan en staan waar ze willen.

Kun je niet op de één of andere manier aangeven dat je dat bij jou thuis liever niet zo wilt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847146
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
't wordt 'n lange werkdag vandaag. :') #geenzin
Wat! Ga! Je! Doen! In! O+ Londen O+?!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847171
Ik ga zo de was ophangen. Dat vind ik echt heel zen als het mooi weer is :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170847268
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:18 schreef Maarten het volgende:

[..]

Zeg je hier dan wat van of valt dit onder 'is cultuur hè'?
Ik geef het wel aan maar vaak is het de moeder die dat aanstuurt en die is de Nederlandse taal nog niet zo machtig.
Wat mij wel duidelijk is (beperkt natuurlijk want ik maak maar een beperkt deel van de mensen mee) is dat de vrouw heel heel heel veel in de melk te brokkelen heeft. Zij zet de lijnen uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170847271
Mijn was droogt binnen, ondanks tuin. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat! Ga! Je! Doen! In! O+ Londen O+?!
ik had gereageerd hoor :P


Post 299 vorige topique:

festival :) Frank Turner heeft z'n eigen vierdaags festival in Camden Town, dus het wordt niet veel meer dan pubs bezoeken en de venue en after parties en het hostel :P http://lostevenings.info en mede fans van allover the world (weer) zien
pi_170847404
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:18 schreef Maarten het volgende:

[..]

Zeg je hier dan wat van of valt dit onder 'is cultuur hè'?
Ze assimileren je niet snel genoeg?
pi_170847408
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik had gereageerd hoor :P

Post 299 vorige topique:

festival :) Frank Turner heeft z'n eigen vierdaags festival in Camden Town, dus het wordt niet veel meer dan pubs bezoeken en de venue en after parties en het hostel :P http://lostevenings.info en mede fans van allover the world (weer) zien
Oh oeps! Nou ja, in Camden vermaak je je vast wel. :)
Wip indien lekker weer buiten in Camden even langs http://www.chinchinlabs.com/
Natuurlijk is ijs maken met stikstof allang niet hip mee, maar dit zijn leuke lui in labaratoriumjassen en er staan kasten vol erlenmeyers en flesjes die van 'blub' gaan. O+ :7

Let me see you stripped down to the bone
pi_170847443
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef minilot het volgende:
Mijn was droogt binnen, ondanks tuin. :')
Ik jas het echt altijd zo snel mogelijk naar buiten. :Y Heerlijk. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170847466
quote:
5s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ze assimileren je niet snel genoeg?
Naja, het is natuurlijk altijd een lastig snijpunt tussen enerzijds seksisme willen bestrijden en mensen hun culturele of religieuze gewoontes er niet op een al te onaangename manier uit willen beuken anderzijds.

Hoe zou je zo'n situatie het beste kunnen aanpakken, denk je?
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847486
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik jas het echt altijd zo snel mogelijk naar buiten. :Y Heerlijk. O+
Ja, is ook lekker. Misschien vandaag eens een droogrek in de tuin parkeren. Ik vergeet het gewoon steeds. Dank voor reminder!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847545
Mijn moeder hangt vandaag mijn was op op ons balkon O+
pi_170847615
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik jas het echt altijd zo snel mogelijk naar buiten. :Y Heerlijk. O+
Dat doe ik ook, zo snel mogelijk het balkon op, en dan soms nog even binnen voor goed drogen als het buiten te vochtig is om helemaal droog te worden. Maar dan ruikt het zo lekker.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170847830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, het is natuurlijk altijd een lastig snijpunt tussen enerzijds seksisme willen bestrijden en mensen hun culturele of religieuze gewoontes er niet op een al te onaangename manier uit willen beuken anderzijds.

Hoe zou je zo'n situatie het beste kunnen aanpakken, denk je?
Gezien de alt-rightsneer ('is cultuur') en het totale gebrek aan problemen met seksisme bij onze kreatuurder denk ik niet dat dit werkelijk een lastige kwestie voor hem is hoor.

Bij 'onze Syriërs' zijn de kinderen nog wat te klein om taken op te pakken, de één rent vooral achter onze katten aan en de ander kan nog niet eens lopen :+

Ik weet van Osama dat hij graag kookt. Bij het leren van Nederlands begon hij met kruiden en specerijen. Onze 100+ voorraadpotjes waren dan ook enorm aan hem besteed; opzoek naar kruiden waar hij het Nederlandse of Engelse woord niet voor wist.


Ik durf dan ook niet te zeggen of haar grote aanwezigheid in de keuken representatief is voor de dagelijkse situatie, of hoe de rolverdeling is.


En stel het is een verhouding die niet helemaal is hoe je zou hopen - zou je dit bij een stel Hollandse conservatieve 50+'ers ook benoemen? Of enkel 'belerend' naar nieuwkomers?
pi_170847857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh oeps! Nou ja, in Camden vermaak je je vast wel. :)
Wip indien lekker weer buiten in Camden even langs http://www.chinchinlabs.com/
Natuurlijk is ijs maken met stikstof allang niet hip mee, maar dit zijn leuke lui in labaratoriumjassen en er staan kasten vol erlenmeyers en flesjes die van 'blub' gaan. O+ :7

[ afbeelding ]
Dat zijn den mengmachines/mixers uit dezelfde fabriek als onze kneedmachines.
pi_170847870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh oeps! Nou ja, in Camden vermaak je je vast wel. :)
Wip indien lekker weer buiten in Camden even langs http://www.chinchinlabs.com/
Natuurlijk is ijs maken met stikstof allang niet hip mee, maar dit zijn leuke lui in labaratoriumjassen en er staan kasten vol erlenmeyers en flesjes die van 'blub' gaan. O+ :7

[ afbeelding ]
ik vermaak me zeker wel. Dinsdagavond terug vliegen dus dinsdag evt nog tijd voor andere dingen in Londen. En ik zal 't onthouden.
pi_170847891
quote:
4s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En stel het is een verhouding die niet helemaal is hoe je zou hopen - zou je dit bij een stel Hollandse conservatieve 50+'ers ook benoemen?
Ikke wel. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170847907
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat zijn den mengmachines/mixers uit dezelfde fabriek als onze kneedmachines.
Extra pluspunten voor de jongens en meisjes van Chin Chin dan! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_170848002
Als mijn oma op ons kwam passen moest ik allemaal huishoudelijke klusjes doen en mijn broer mocht spelen. Hooogst onrechtvaardig vond ik dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170848011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ikke wel. :)
Het ligt er aan wie het zijn denk ik. Onze Engelse vrienden hebben ook zo'n tradidionele rolverdeling. Als wij daar zijn vraagt hij ook wel eens aan mij of ik iets voor hem wil halen in de keuken ofzo. Ik doe het nooit, zeg altijd dat hij prima weet waar de keuken is en dat ik zijn huishoudster niet ben. Als ik toch die kant op ga, wil ik best van alles voor iedereen meenemen. Anders niet.
Spoilers!
pi_170848013
quote:
4s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Gezien de alt-rightsneer ('is cultuur') en het totale gebrek aan problemen met seksisme bij onze kreatuurder denk ik niet dat dit werkelijk een lastige kwestie voor hem is hoor.

Bij 'onze Syriërs' zijn de kinderen nog wat te klein om taken op te pakken, de één rent vooral achter onze katten aan en de ander kan nog niet eens lopen :+

Ik weet van Osama dat hij graag kookt. Bij het leren van Nederlands begon hij met kruiden en specerijen. Onze 100+ voorraadpotjes waren dan ook enorm aan hem besteed; opzoek naar kruiden waar hij het Nederlandse of Engelse woord niet voor wist.

Ik durf dan ook niet te zeggen of haar grote aanwezigheid in de keuken representatief is voor de dagelijkse situatie, of hoe de rolverdeling is.

En stel het is een verhouding die niet helemaal is hoe je zou hopen - zou je dit bij een stel Hollandse conservatieve 50+'ers ook benoemen? Of enkel 'belerend' naar nieuwkomers?
Volgens mij vroeg Maarten het alleen maar uit interesse, hoe ik daar mee omga.

En tuurlijk beuk je dit er niet uit, maar laat je zien hoe het ook anders kan.
Afgelopen dinsdag was ik bij een familie waar de moeder jarig was. Normaal omhels je de vrouwen en geef je de mannen een hand (nu de vrouwen ook in Nederland zijn, voorheen omhelsde je ook de mannen). Maar omdat zij jarig was feliciteerde ik hem ook met 3 (nederlandse) zoenen, maar niet voordat hij aan haar toestemming vroeg.

En ik hoor deze gang van zaken veel vaker van Nederlanders die bevriend zijn met Syriers. Wij hebben hier natuurlijk in Arnhem een grote groep alleen maar mannen gehad waar zo langzamerhand de vrouwen ook komen/zijn. Dat is voor zowel de mannen (terug naar de materiachale samenleving) als de vrouwen (wat zijn die mannen vrij) wennen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170848079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn oma op ons kwam passen moest ik allemaal huishoudelijke klusjes doen en mijn broer mocht spelen. Hooogst onrechtvaardig vond ik dat.
Dat hebben wij (moeder zus en ik) niet laten gebeuren. Iedereen deed bv mee met afwassen en opruimen, pa ook. Daar werd (ook door generatiegenoten van mijn ouders) raar naar gekeken, dat mijn vader ook kookte en in het hh meehielp.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170848202
Als ik al mensen over de vloer krijg, wat ik uiteraard zoveel mogelijk probeer te voorkomen, dan ben ik degene die eten en drinken regelt, eventuele andere benodigdheden uit de keuken haal en álles opruim. Ik vind het al erg genoeg als er mensen zijn, dan wil ik ook niet dat ze ook nog eens gaan lopen helpen. Brrr.
Maar da's niet omdat ik een meisje ben, dat is omdat ik mensen in mijn huis maar ongemakkelijk vind en dat naar de keuken voor een tandenstoker of een biertje voor iemand, of voor het inruimen van de vaatwasser dan een plezierige ontsnapping is. :7
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:01:06 #73
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170848227
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Naja, het is natuurlijk altijd een lastig snijpunt tussen enerzijds seksisme willen bestrijden en mensen hun culturele of religieuze gewoontes er niet op een al te onaangename manier uit willen beuken anderzijds.
Geen moeite met beuken hier. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ikke wel. :)
Ikke ook. :P
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:04:22 #74
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170848305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:00 schreef minilot het volgende:
Als ik al mensen over de vloer krijg, wat ik uiteraard zoveel mogelijk probeer te voorkomen, dan ben ik degene die eten en drinken regelt, eventuele andere benodigdheden uit de keuken haal en álles opruim. Ik vind het al erg genoeg als er mensen zijn, dan wil ik ook niet dat ze ook nog eens gaan lopen helpen. Brrr.
Maar da's niet omdat ik een meisje ben, dat is omdat ik mensen in mijn huis maar ongemakkelijk vind en dat naar de keuken voor een tandenstoker of een biertje voor iemand, of voor het inruimen van de vaatwasser dan een plezierige ontsnapping is. :7
En J dan?
pi_170848346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:04 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En J dan?
Ik ben bij ons thuis gewoonlijk sowieso degene die kookt en opruimt en schoonmaakt en drinken inschenkt en hapjes op tafel zet. Niet omdat J. niet wil, integendeel, maar ik vind het zelf gewoon prettig. :7
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:13:36 #76
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170848473
quote:
4s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Bij 'onze Syriërs' zijn de kinderen nog wat te klein om taken op te pakken, de één rent vooral achter onze katten aan en de ander kan nog niet eens lopen :+

Ik weet van Osama dat hij graag kookt. Bij het leren van Nederlands begon hij met kruiden en specerijen. Onze 100+ voorraadpotjes waren dan ook enorm aan hem besteed; opzoek naar kruiden waar hij het Nederlandse of Engelse woord niet voor wist.

Ik durf dan ook niet te zeggen of haar grote aanwezigheid in de keuken representatief is voor de dagelijkse situatie, of hoe de rolverdeling is.

En stel het is een verhouding die niet helemaal is hoe je zou hopen - zou je dit bij een stel Hollandse conservatieve 50+'ers ook benoemen? Of enkel 'belerend' naar nieuwkomers?
Echt antwoord geef je niet op de vraag hoe jij het zou aanpakken, als die situatie zich voordeed. Je draait er een beetje omheen en stelt een wedervraag.

Ik was daar wel nieuwsgierig naar. Hoe jij het zou oplossen.
pi_170848536
En even voor de duidelijkheid, J. zegt echt nooit tegen mij: 'Joh, pak jij voor mij eens even iets te drinken'.
Ik zeg: 'Lief, je ziet er dorstig uit. Lust je een biertje?'.

Essentieel verschil. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_170848541
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:13 schreef Maarten het volgende:

[..]
Ik was daar wel nieuwsgierig naar. Hoe jij het zou oplossen.
Ik ook! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_170848675
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:13 schreef Maarten het volgende:

[..]

Echt antwoord geef je niet op de vraag hoe jij het zou aanpakken, als die situatie zich voordeed. Je draait er een beetje omheen en stelt een wedervraag.

Ik was daar wel nieuwsgierig naar. Hoe jij het zou oplossen.
Ja, dat is dus een lastige. Hoe lang is iemand hier, en hoe duidelijk is de scheve rolverdeling? Een manier is om zelf, als man, een van de 'vrouwentaken' op te pakken.

Belangrijk is imho wel niet belerend te worden.

Ik denk dat ik dat zou doen.
pi_170848707
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Een manier is om zelf, als man, een van de 'vrouwentaken' op te pakken.
(..)
Ik denk dat ik dat zou doen.
Da's een goed idee. :Y Alleen voor Kaatje en ondergetekende wel lastig uitvoerbaar! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170848729
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:28:15 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170848744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Geen moeite met beuken hier. :P

Schitterend zijn die inderdaad. Heeft iets statigs
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170848770
Ik zou me daar echt niet snel mee bemoeien hoor. Tenzij het goede vrienden zijn. Dan zou ik in een gesprek met de vrouw vragen waarom zij zo'n rol op zich neemt (zowel bij Nederlanders als bijv. Syriërs). Alleen als men zulk gedrag van mij verwacht of zich in mijn huis zo gedraagt, dan zeg ik er wat van. Of als het jongemannen zijn waarbij ik opvoed-neigingen krijg.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170848815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:29 schreef Lot_1 het volgende:
Alleen als men zulk gedrag van mij verwacht of zich in mijn huis zo gedraagt, dan zeg ik er wat van.
Ging in dit geval toch ook om bij Kaatje thuis? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170848829
Zo, in zit te lunchen op een terrasje. In de zon hoe decadent..
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:41:47 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170848985
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Misschien kunnen ze de Turkse supporters inhuren. Die toeteren alleen, maar slopen niets.
Positieve discriminatie is ook discriminatie.



Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:41:51 #87
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170848989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben bij ons thuis gewoonlijk sowieso degene die kookt en opruimt en schoonmaakt en drinken inschenkt en hapjes op tafel zet. Niet omdat J. niet wil, integendeel, maar ik vind het zelf gewoon prettig. :7
Dom.
pi_170849010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:41 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dom.
Waarom? :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:43:24 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170849017
Of bedoel je supporters van het Turks nationaal voetbalelftal?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:44:07 #90
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170849036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom? :)
Omdat het praktischer is als hij op zo'n moment helpt.
pi_170849086
quote:
12s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Positieve discriminatie is ook discriminatie.


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat is het niet.


Daarnaast zijn met wedstrijden van Turkije of Fehnebahce nooit de panden nabij Hofplein dichtgetimmerd. Staat mijn tijdlijn niet vol met ondernemers die vanwege deze feestelijkheden hun tent sluiten (voor twee dagen ook nog, In dit geval), en is de sfeer als ik door de massa heen moet toch echt stukken beter dan met Nederlandse clubs.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:47:56 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170849110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom? :)
Als er geen sprake is van dwang snap ik dat ook niet waarom dat dom is.

Wat ik dom zou vinden is heel geforceerd J laten afstoffen terwijl jij op een ladder de kozijnen van de slaapkamer schildert, puur om anders te zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 12:49:14 #93
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170849134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Omdat het praktischer is als hij op zo'n moment helpt.
Ook als zij dat niet wil?
pi_170849158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Omdat het praktischer is als hij op zo'n moment helpt.
Nah, dat vind ik dus niet. Ik hou niet van hulp. :7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:53:04 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170849207
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.


Daarnaast zijn met wedstrijden van Turkije of Fehnebahce nooit de panden nabij Hofplein dichtgetimmerd. Staat mijn tijdlijn niet vol met ondernemers die vanwege deze feestelijkheden hun tent sluiten (voor twee dagen ook nog, In dit geval), en is de sfeer als ik door de massa heen moet toch echt stukken beter dan met Nederlandse clubs.
Maar is de animo voor die wedstrijden ook zo groot? Vraag ik puur uit interesse, niet om te stoken ofzo, geen idee hoe Rotterdam eruit ziet als de Turkse klassieker wordt gespeeld ;) Als er er vijfhonderd mensen kijken gebeurd er ook minder snel wat lijkt me.

Maar twee dagen de toko dicht, wat toch een geweldige sport toch dat voetbal.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170849280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ging in dit geval toch ook om bij Kaatje thuis? :)
Ah verkeerd gelezen. Oh dat lijkt me wel ingewikkeld. Maar als je de mannen dan wel kent, zou ik die op subtiele wijze een theedoek in de hand drukken of vragen of ze koffie willen zetten ofzo. Note: ik ben het wel gewend dat gasten het merendeel doen na het eten en de kok op zijn/haar kont zit of aanwijzingen geeft.
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:58:31 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170849322
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:56 schreef Lot_1 het volgende:

de kok op zijn/haar kont zit of aanwijzingen geeft.
Delegeren _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170849394
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar is de animo voor die wedstrijden ook zo groot? Vraag ik puur uit interesse, niet om te stoken ofzo, geen idee hoe Rotterdam eruit ziet als de Turkse klassieker wordt gespeeld ;) Als er er vijfhonderd mensen kijken gebeurd er ook minder snel wat lijkt me.

Maar twee dagen de toko dicht, wat toch een geweldige sport toch dat voetbal.
Ik heb geen vergelijkende tellingen gedaan, maar rondom Hofplein staat het bomvol en ziet het rood met de Turkse vlaggen.

Minder alcohol zou een factor kunnen Zijn.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 13:07:20 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170849556
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb geen vergelijkende tellingen gedaan, maar rondom Hofplein staat het bomvol en ziet het rood met de Turkse vlaggen.

Minder alcohol zou een factor kunnen Zijn.
Dat laatste, zou allicht een rol kunnen spelen. Maar het zijn dus wel meer dan een handje vol toeschouwers :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:11:27 #100
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_170849678
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat laatste, zou allicht een rol kunnen spelen. Maar het zijn dus wel meer dan een handje vol toeschouwers :Y
Er is gewoon geen (semi)georganiseerde hooligan beweging omdat die clubs niet in Nederland spelen. In Turkije meppen ze er gewoon lekker op los hoor, net zoals overal.
Siesta & Fiesta!
pi_170849739
De mannen die regelmatig bij mij in huis komen krijgen na een paar keer een uitleg waar alles staat en ze kunnen alles pakken. Enige dat ik vraag is, zeg even als iets op is. Ik drink geen cola of bier, dus kijk daar ook niet snel naar of dat aangevuld moet worden.
Als hun vrouwen voor de eerste keer meekomen kijken ze wel "raar", op een manier, "wat een vrijheid" eigen je je toe, maar daar wennen ze ook wel aan.

De enige keer dat ik mijn mening echt stevig verkondigde was toen vrienden van mij vertelden dat er een baby kwam (ze hebben al een zoontje). Ik wist van hem dat hij daar nog mee wilde wachten. Toen hij even weg was vertelde ze dat hij er nu wel blij mee was maar eerst niet.
En toen heb ik ook duidelijk gezegd (en later nog een keer toen hij er bij was) dat zwanger worden een zaak van beiden is, en dat hij er zelf bij was en dat hij (ze was net in nederland en ik weet niet hoe ze de pil zien) een condoom had kunnen gebruiken.
Shockeren all over _O- Maar zijn "niet blijheid" schoot mij in het verkeerde keelgat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170849968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:11 schreef Bramito het volgende:

[..]

Er is gewoon geen (semi)georganiseerde hooligan beweging omdat die clubs niet in Nederland spelen. In Turkije meppen ze er gewoon lekker op los hoor, net zoals overal.
Zie hier
http://www.gelderlander.n(...)in-klappen~a8548b7b/ ;-)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 13:30:14 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170850103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar zijn "niet blijheid" schoot mij in het verkeerde keelgat.
Misschien had die beter in haar keelgat kunnen schieten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170850128
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien had die beter in haar keelgat kunnen schieten :')
_O-
Dat soort onderwerpen durf ik met hun nog niet aan te snijden
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 13:37:40 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170850251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-
Dat soort onderwerpen durf ik met hun nog niet aan te snijden
Wat versta je onder 'niet blijheid' trouwens?. Kwaad omdat ze zwanger was of meer van "hmm, ik had er liever anderhalf jaar tussen gehad". Dat laatste kan ik me goed voorstellen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170850384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'niet blijheid' trouwens?. Kwaad omdat ze zwanger was of meer van "hmm, ik had er liever anderhalf jaar tussen gehad". Dat laatste kan ik me goed voorstellen.
Een beetje van beiden denk ik. Ik was er natuurlijk niet bij toen ze erachter kwamen dat ze zwanger was. Maar hij zal geen rondedans gemaakt hebben. Maar als jij denkt aan kwaad en/of slaan, nee zeker niet. Het zat gewoon niet in de planning. Maar in onze samenleving kan je daar wat aan doen, maar hoe anticonceptie in de Islam ligt weet ik niet. Dit is een heel westers georienteerd gezin.
Nadat hij er aan gewend was was hij wel blij hoor. En heel blij dat het een jongen is, maar een meisje was stiekum (vind hij) ook wel erg leuk
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:44:47 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170850389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

oehoe
Moet ik nog olie onderin de slowcooker doen? Nee toch?
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:46:29 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170850414
Jumbo's maaltijdsalade met zalm is echt heel, heel matig.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:47:35 #109
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_170850440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een beetje van beiden denk ik. Ik was er natuurlijk niet bij toen ze erachter kwamen dat ze zwanger was. Maar hij zal geen rondedans gemaakt hebben. Maar als jij denkt aan kwaad en/of slaan, nee zeker niet. Het zat gewoon niet in de planning. Maar in onze samenleving kan je daar wat aan doen, maar hoe anticonceptie in de Islam ligt weet ik niet. Dit is een heel westers georienteerd gezin.
Nadat hij er aan gewend was was hij wel blij hoor. En heel blij dat het een jongen is, maar een meisje was stiekum (vind hij) ook wel erg leuk
Wie weet ligt het allemaal niet zo ingewikkeld. Hij wilde wachten en zij misschien niet. Unilateraal besluit en klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_170850523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Moet ik nog olie onderin de slowcooker doen? Nee toch?
NEEEE
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:51:55 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170850540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

NEEEE
Ok, just checking. Here I go *O*
Spoilers!
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 13:58:49 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170850686
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:47 schreef Bramito het volgende:

[..]

Wie weet ligt het allemaal niet zo ingewikkeld. Hij wilde wachten en zij misschien niet. Unilateraal besluit en klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelde me dit weekend ook iemand dat d'r zus een tweede kreeg.
"Maar hun kindje is toch nog niet zo oud?"
'Nee, zes maand en ze is nu vier maand heen'

We hebben er beide hartelijk om gelachen. "Eigen schuld".
Personen in kwestie hebben gewoon een vaste baan en een woning, dus ja, de planning is wat ongelukkig maar het zal verder allemaal wel goed komen :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:59:50 #113
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_170850710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vertelde me dit weekend ook iemand dat d'r zus een tweede kreeg.
"Maar hun kindje is toch nog niet zo oud?"
'Nee, zes maand en ze is nu vier maand heen'

We hebben er beide hartelijk om gelachen. "Eigen schuld".
Personen in kwestie hebben gewoon een vaste baan en een woning, dus ja, de planning is wat ongelukkig maar het zal verder allemaal wel goed komen :)
Dat is gewoon dom.
Siesta & Fiesta!
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 14:05:28 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170850852
Oh en aangaande kinderen en moslims.
De werkgever van m'n nicht is een Iraniër geloof ik. Kunnen goed met elkaar opschieten en kennen elkaar nog van de opleiding. Hij is vrijgezel en sociaal niet perse heel handig.

Toen ze vertelde dat ze zwanger was en ze tzt verlof moest reageerde hij wel een beetje geshockeerd. Was niet handig, en ze werkte er niet lang. Eigenlijk vond hij het gek dat ze niet met hem overlegd had :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170851062
Maar dat ken ik ook uit Singapore.
Moest daar een conferentie organiseren, dus was er al eerder een keer naar toegegaan. Vertelde de assistente van de manager dat zij een half jaar ervoor getrouwd was. En dat dat wel mocht (dat trouwen dus) van de manager maar ze moest wel een contract tekenen dat ze pas aan een zwangerschap zou werken na de conferentie. Het bedrijf zou de pil betalen.

Ik heb eerst gevraagd of dit echt zo was. Van meerdere kanten werd mij verzekerd dat dit zo was en dat dat helemaal niet raar was als de baas dit soort adviezen gaf en dat je daar naar luisterde. Hij weet toch wat goed voor je is, hij is niet voor niets de manager.

Ik geloof niet dat ik ooit zo'n raar verhaal gehoord heb.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 14:38:12 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170851648
Lekker zo'n middagje vrij. w/
Boodschappen binnen. Paar uurtjes tuin :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 mei 2017 @ 14:42:01 #117
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170851718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jumbo's maaltijdsalade met zalm is echt heel, heel matig.
De Plus salade met sla, kaas, nootjes, dressing, paprika en komkommer is wel lekker.

*kauwt*
pi_170852191
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:42 schreef Maarten het volgende:

[..]

De Plus salade met sla, kaas, nootjes, dressing, paprika en komkommer is wel lekker.

*kauwt*
Een broodje met gorgonzola, peer en aardbei hier in het restaurant was ook heerlijk :P
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:21:59 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170852563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een broodje met gorgonzola, peer en aardbei hier in het restaurant was ook heerlijk :P
Oh O+

Net was de tegelzetter hier eindelijk, 2 weken te laat. Druk, druk, druk, moet zelfs op zaterdagen en zondagen werken, etc. Nou gaat hij de wanden en het plafond in de woonkamer gratis stucen _O-
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:27:36 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170852685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh O+

Net was de tegelzetter hier eindelijk, 2 weken te laat. Druk, druk, druk, moet zelfs op zaterdagen en zondagen werken, etc. Nou gaat hij de wanden en het plafond in de woonkamer gratis stucen _O-
Dat is een mooie deal!
pi_170852997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh O+

Net was de tegelzetter hier eindelijk, 2 weken te laat. Druk, druk, druk, moet zelfs op zaterdagen en zondagen werken, etc. Nou gaat hij de wanden en het plafond in de woonkamer gratis stucen _O-
Da's prima afgesproken.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 15:48:24 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170853180
Ik ben helemaal blij :D Dat scheelt toch weer een paar honderd euro.

Loodgieter kwam ook nog langs. Als het goed is hebben we volgende week een werkende riolering en lozen we de wasmachine niet meer op de sloot :@

Nu met een raketje eens wat werken.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:25:57 #123
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170854297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Nah, dat vind ik dus niet. Ik hou niet van hulp. :7
Dom!
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:43:18 #124
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170854719
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als er geen sprake is van dwang snap ik dat ook niet waarom dat dom is.

Wat ik dom zou vinden is heel geforceerd J laten afstoffen terwijl jij op een ladder de kozijnen van de slaapkamer schildert, puur om anders te zijn.
Het ging erom dat je je tent vol bezoek hebt en je op en aan rent om te koken, iedereen te voorzien van drankjes etc, indekken, afruimen, al dat soort dingen. Dat je je bezoek laat zitten snap ik, maar dat je partner geen poot uitsteekt niet. Kan me niet schelen of iemand dat zelf wil, ik vind het dom. Sowieso mensen die geen hulp dulden. Dom.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:45:23 #125
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_170854772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het ging erom dat je je tent vol bezoek hebt en je op en aan rent om te koken, iedereen te voorzien van drankjes etc, indekken, afruimen, al dat soort dingen. Dat je je bezoek laat zitten snap ik, maar dat je partner geen poot uitsteekt niet. Kan me niet schelen of iemand dat zelf wil, ik vind het dom. Sowieso mensen die geen hulp dulden. Dom.
Daar kan ik ook niet zo goed tegen.
Siesta & Fiesta!
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:47:20 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170854819
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Ode aan Sally, die dit bij iedere hond doet die kleiner is dan zij. :')
Matroos hond en prinsesje presilla doen het ook bij elkaar.
Ook bij mij willen ze het nog wel eens doen, een voorpoot tegen mijn been aanduwen om aandacht te vragen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:53:42 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170854948
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is er misgegaan?
Gewone ketjap in het recept, en die heeft een diep bittere smaak achtergelaten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:55:22 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170854989
Value Based Healthcare congres was echt droevig slecht.

Paar hijgerig idolate ophemelaars die een specifieke professor bekwijlden, vervolgens commerciele belangen op het podium, terwijl een net benoemde professor in een relevant vakgebied slechts 5minuten spreektijd kreeg, en werd afgekapt om weer een commerciele partij voldoende tijd te bieden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:57:24 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170855032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het ging erom dat je je tent vol bezoek hebt en je op en aan rent om te koken, iedereen te voorzien van drankjes etc, indekken, afruimen, al dat soort dingen. Dat je je bezoek laat zitten snap ik, maar dat je partner geen poot uitsteekt niet. Kan me niet schelen of iemand dat zelf wil, ik vind het dom. Sowieso mensen die geen hulp dulden. Dom.
De meeste mensen die hier komen, weten waar de koelkast staat. En ik ben dol op hulp. Ideaal dat J nog steeds rookt. Telkens als hij naar buiten gaat, kan hij iets voor me mee terug nemen of aangeven.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 16:58:28 #130
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170855061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gewone ketjap in het recept, en die heeft een diep bittere smaak achtergelaten.
Wat bedoel je met gewone ketjap en waarom zou die een bittere smaak afgeven? :o
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:01:29 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170855132
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:58 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Wat bedoel je met gewone ketjap en waarom zou die een bittere smaak afgeven? :o
Veel anders zat er niet in wat het zo vies bitter heeft kunnen maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:07:19 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170855262
Ik heb ook gelezen dat onder andere ketjap de maaltijd in een slow cooker bitter kan maken. En er zijn nog een of twee dingen maar daar kan ik even niet op komen.

Ik heb weer 3 gerechten voor volgende week uit de S C gevonden: Jamaicaanse kip, vega chili en een van de twee Italiaanse runderstoofpotten uit mijn receptenboekje.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:07:34 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170855273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Veel anders zat er niet in wat het zo vies bitter heeft kunnen maken.
Was de ketjap verbrand?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:08:09 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170855289
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was de ketjap verbrand?
Zou netaan kunnen, hij wordt op zn max 98 graden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170855332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:07 schreef Lot_1 het volgende:

Ik zit op stage te wachten totdat het gesprek in de kamer naast me is afgelopen en het volgende begint, want daar mag ik bij aanwezig zijn. En dan moet ik registreren wat ik tijdens het gesprek voel #psycholoog :P
Tegenoverdracht *O*

Lukte dat een beetje? (Ik ben nog niet bijgelezen want de hele dag vol gesprekken en gevoelens erbij :+ )

[ Bericht 6% gewijzigd door Clubsoda op 11-05-2017 17:17:02 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:12:38 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170855386
Ik mag in mijn slowcooker gaan kijken *O*
Spoilers!
pi_170855732
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tegenoverdracht *O*

Lukte dat een beetje? (Ik ben nog niet bijgelezen want de hele dag vol gesprekken en gevoelens erbij :+ )
Gesprek ging niet door, cliënt kwam niet. Ik ben er niet zo goed in. Mijn sterke punt is het meebewegen met een cliënt, maar ik vergeet mezelf een beetje. Wel goed om mee te oefenen :Y Al denk ik ook dat ik soms wat minder (heftig) voel dan sommige anderen.
Ik besprak laatst met mijn stagebegeleider een cliënt die de regie in het gesprek gemakkelijk overneemt. Mijn stagebegeleider nam aan dat ik dat vervelend zou vinden. Ik merk dat op een gegeven moment wel maar ik vind dat niet irritant oid. Maar wie weet waar ik nog achter kom als ik op het moment zelf stil kan staan bij mijn gevoel ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_170855772
Ik zou me ook wat ongemakkelijk voelen bij Minilot, als een handje helpen niet gewaardeerd wordt ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:39:34 #139
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Het ging erom dat je je tent vol bezoek hebt en je op en aan rent om te koken, iedereen te voorzien van drankjes etc, indekken, afruimen, al dat soort dingen. Dat je je bezoek laat zitten snap ik, maar dat je partner geen poot uitsteekt niet. Kan me niet schelen of iemand dat zelf wil, ik vind het dom. Sowieso mensen die geen hulp dulden. Dom.
Ik vind het idioot dat jij het dom vind, want ik vind het juist ontzettend prettig om zelf een beetje te keutelen met afruimen, opruimen en afwassen. Prima dat je dat voor jezelf geen wenselijke situatie vindt, maar ik begrijp niets van je waardeoordeel over het mijne! Het zou iets anders zijn als ik het storend zou vinden 'als ik alles moest doen', na een avond bezoek zeurend op de bank zou ploffen omdat ik zo moe was, maar integendeel. Als ik me een beetje kan onttrekken aan bezoek door voor bediening te spelen heb ik het stukken beter naar mijn zin. En mijn lief voorzien van drankjes, schone sokken en ontbijtboterhammen vind ik gewoon leuk. Een lollige dynamiek, die bij ons werkt.

Als jij zegt dat dat dom is, is dat omdat je een zelfverzonnen besluit hebt genomen dat ik eigenlijk veel blijer/gelukkiger/whatever zou zijn als ik alle huishoudelijke taken met mijn lief zou delen of bij verjaardagen hulp zou accepteren bij afruimen, afwas of drinken inschenken. Mij een biet verder, want ik weet zelf wel waar ik het vrolijkst van wordt, maar ik vind het wel een beetje raar van je. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 11-05-2017 17:45:06 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:41:01 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:28 schreef Lot_1 het volgende:
Ik zou me ook wat ongemakkelijk voelen bij Minilot, als een handje helpen niet gewaardeerd wordt ;)
Ik zou het hartstikke waarderen dat je het aanbiedt! :) Maar ik zou je wel met zachte hand uit mijn keuken verwijderen. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:41:53 #141
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856052
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh O+

Net was de tegelzetter hier eindelijk, 2 weken te laat. Druk, druk, druk, moet zelfs op zaterdagen en zondagen werken, etc. Nou gaat hij de wanden en het plafond in de woonkamer gratis stucen _O-
Wow! Geluk bij een ongeluk. En natuurlijk fijn dat -ie daarmee laat blijken dat -ie doorhad fout te zitten met zijn twee weken vertraging. Mooi zeg!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:43:44 #142
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:45 schreef Bramito het volgende:

[..]

Daar kan ik ook niet zo goed tegen.
Nou, als het echt logisch is dat ik hulp nodig heb, bij dingen die ik zelf niet zo goed alleen kan, dan vraag ik er gewoon om. Ik ga niet moeilijk lopen doen als dat niet nodig is.
Maar een huiskamer vol verjaardagsvisite voorzien van eten en drinken, daar draai ik mijn hand niet voor om en ik vind het wel lekker om dat in mijn eentje te doen.

Helpen omdat het beleefd is dat het aangeboden wordt: prima, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan. :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:43:55 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170856097
Ik blijf de hermit die super sociaal is en met iedereen kan kletsen bijzonder vinden.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:45:48 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856148
quote:
17s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blijf de hermit die super sociaal is en met iedereen kan kletsen bijzonder vinden.
Ik kán het prima, ik wil het alleen meestal niet. Ik ben absoluut niet verlegen, ik ben gewoon graag alleen.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:45:52 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170856149
Oh, Buffans:ik geniet ontzettend van Wesley de Rogue Demon Hunter en impotente Spike.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:50:36 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856250
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Buffans:ik geniet ontzettend van Wesley de Rogue Demon Hunter en impotente Spike.
Ik geniet van jouw Buffygenieten!

Ik was een beeeeeeeeeeetje bang dat het de tand des tijds niet helemaal doorstaan zou hebben en dat het bij mij toch ook wel een brok nostalgie is, dus het is een meevaller dat je het zo leuk vindt! :D
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:51:46 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170856278
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kán het prima, ik wil het alleen meestal niet. Ik ben absoluut niet verlegen, ik ben gewoon graag alleen.
^O^ lekker doen wat goed voelt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:52:46 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170856303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik geniet van jouw Buffygenieten!

Ik was een beeeeeeeeeeetje bang dat het de tand des tijds niet helemaal doorstaan zou hebben en dat het bij mij toch ook wel een brok nostalgie is, dus het is een meevaller dat je het zo leuk vindt! :D
Het vermaakt me ontzettend! Niet als in omg, omg, ik MOET nu veel meer hier van zien en de hele wereld er over vertellen. Maar het is zeker erg goed. En ik ben na al die jaren erg kritisch geworden, ik omg niet zo snel meer van series.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:58:27 #149
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856443
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het vermaakt me ontzettend! Niet als in omg, omg, ik MOET nu veel meer hier van zien en de hele wereld er over vertellen. Maar het is zeker erg goed. En ik ben na al die jaren erg kritisch geworden, ik omg niet zo snel meer van series.
Ik weet wat jouw omg waard is. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:58:38 #150
221912 minilot
Nancy boy
pi_170856451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

^O^ lekker doen wat goed voelt.
Hallo open deur! :D

;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_170856957
Ik vind het prima als mensen helpen, maar wel graag uit zichzelf en geen opdracht van pa/ma of zo.
Maar een tijd geleden had ik 4 collega's (mannen) te eten en als ik dan 3x moet vragen om de borden aan te geven vind ik dat niet echt leuk, zeker als ze ook nog eens over uitermate complexe financiele systemen praten. Dan voel ik me echt een minkukel. Het gaat ook niet snel weer gebeuren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170857072
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het prima als mensen helpen, maar wel graag uit zichzelf en geen opdracht van pa/ma of zo.
Maar een tijd geleden had ik 4 collega's (mannen) te eten en als ik dan 3x moet vragen om de borden aan te geven vind ik dat niet echt leuk, zeker als ze ook nog eens over uitermate complexe financiele systemen praten. Dan voel ik me echt een minkukel. Het gaat ook niet snel weer gebeuren.
dat je ze nit de deur gewezen hebt vind ik knap!
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:28:50 #153
221912 minilot
Nancy boy
pi_170857104
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar een tijd geleden had ik 4 collega's (mannen) te eten en als ik dan 3x moet vragen om de borden aan te geven vind ik dat niet echt leuk, zeker als ze ook nog eens over uitermate complexe financiele systemen praten.
Dat is wel heel matig zeg! Wat onbeleefd van ze!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170857185
Ik heb ook sindsdien geweldig veel excuses om onder afdelingsetentjes uit te komen. Ik moet ze organiseren en doe dat op een moment dat ik al een afspraak heb. En omdat dat meestal vrijwillgerswerk is accepteren ze dat want dat is heel belangrijk :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_170857263
Ik heb het idee dat mijn tentamen best aardig ging. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170857320
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat mijn tentamen best aardig ging. :7
whoohoo!!!
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:44:19 #157
221912 minilot
Nancy boy
pi_170857462
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat mijn tentamen best aardig ging. :7
Heel fijn! Ik drink er vanavond een biertje op! Zou leuker zijn met jou erbij, maar ja, ver weg. Dan maar in gedachten met je proosten op een bevredigende uitslag! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_170857751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat je ze nit de deur gewezen hebt vind ik knap!
Omdat je misschien de dag erna weer mee in een kantoorgebouw moet zitten :')
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:55:30 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170857784
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat mijn tentamen best aardig ging. :7
Tof :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170857825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Heel fijn! Ik drink er vanavond een biertje op! Zou leuker zijn met jou erbij, maar ja, ver weg. Dan maar in gedachten met je proosten op een bevredigende uitslag! :*
ik twijfel om straks nog even de deur uit te gaan voor een drankje. De bank zit lekker!

Hopelijk hoor ik vanavond ook of ik dat andere vak nou wel of niet gehaald heb.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:57:36 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170857859
Jeej Lonaa!
Spoilers!
pi_170857860
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Omdat je misschien de dag erna weer mee in een kantoorgebouw moet zitten :')
dus? is toch onbeschoft..... ik zou echt een einde aan de avond breien en snel ook
pi_170857927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

dus? is toch onbeschoft..... ik zou echt een einde aan de avond breien en snel ook
Ontkracht je eerdere woorden maar weer ;)
pi_170858020
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Ontkracht je eerdere woorden maar weer ;)
blah blah!
pi_170858088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

blah blah!
Jij ja, ik kan me voorstellen dat Kaatje dit niet nog een keer doet maar om ze stante pede de deur.te wijzen zoals jij zegt is gewoon onrealistisch.
pi_170858547
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:26 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Gesprek ging niet door, cliënt kwam niet. Ik ben er niet zo goed in. Mijn sterke punt is het meebewegen met een cliënt, maar ik vergeet mezelf een beetje. Wel goed om mee te oefenen :Y Al denk ik ook dat ik soms wat minder (heftig) voel dan sommige anderen.
Ik besprak laatst met mijn stagebegeleider een cliënt die de regie in het gesprek gemakkelijk overneemt. Mijn stagebegeleider nam aan dat ik dat vervelend zou vinden. Ik merk dat op een gegeven moment wel maar ik vind dat niet irritant oid. Maar wie weet waar ik nog achter kom als ik op het moment zelf stil kan staan bij mijn gevoel ;)
Wat jammer. Want het is wel een goede oefening denk ik. Het hoeft ook niet irritant te zijn als iemand het gesprek overneemt, maar het is wel vaak minder effectief. En dan is er wel fijn als er een gevoelssignaal ( 8-) ) oppot om je daarop te attenderen. Fijn dat je een begeleider hebt die daar aandacht aan besteed, want het signaleren van (tegen)overdracht is zo'n belangrijk kompas om op te varen. En verdraagzaamheid en de rust die je blijkbaar ervaart zijn ook heel waardevol!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 11 mei 2017 @ 19:31:55 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_170858745
Ik ga tegenoverdracht googlen! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 19:34:33 #168
221912 minilot
Nancy boy
pi_170858809
Ah ja. Duidelijk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_170858885
Ik gebruik het voor mijn 'buikgevoel' (irritatie, onrust, onmacht) wat me vertelt dat er iets spaak loop wat ik wat mee moet. Weet niet of dat precies is wat Freud ermee bedoelde :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170859057
Ik vind trouwens dat we een slowcooker ook best een sloco kunnen noemen 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170859063
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat mijn tentamen best aardig ging. :7
Oeh, dat zou toch geweldig zijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_170859299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind trouwens dat we een slowcooker ook best een sloco kunnen noemen 8-)
Iew, doet me denken aan de mensen op de fb pagina, die noemen m liefkozend sloompie, of hobbsie
We have far more in common than that which devides us..
pi_170859466
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iew, doet me denken aan de mensen op de fb pagina, die noemen m liefkozend sloompie, of hobbsie
Hè bah :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:07:47 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_170859925
Thuiskomen, Ramen en deuren open en gaan sporten. Lekker gratis warmte binnen.
Thuiskomen van sporten en op het moment dat je de deur achter je dicht trekt een plensbui. ^O^ Timing.
Nu is het een rustig buitje wat goed is voor de tuin.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:14:49 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170860193
Kwam vanmiddag op kantoor met een loopneus dacht ik, dame achter de receptie verschoot van kleur. Mijn loopneus was een bloedneus. Pfff, had is sinds de lagere school niet meer. Eerste warme dag en airco in de auto icm neuspeuteren vermoed ik. Wel mijn lievelingsdas en overhemd onder de bloedvlekken. Grmbl.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170861242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam vanmiddag op kantoor met een loopneus dacht ik, dame achter de receptie verschoot van kleur. Mijn loopneus was een bloedneus. Pfff, had is sinds de lagere school niet meer. Eerste warme dag en airco in de auto icm neuspeuteren vermoed ik. Wel mijn lievelingsdas en overhemd onder de bloedvlekken. Grmbl.
Ouch, wat naar! Je had zeker ook geen verschoning bij je? En als je er gevoelig voor bent is neuspeuteren wel spelen met vuur :7

Zo, gesprek overleeft. Vooraf een glas whiskey genomen :') Dat hielp, alleen word ik dan nèt iets te bijdehand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:46:14 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170861434
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:42 schreef Isabeau het volgende:

Zo, gesprek overleeft. Vooraf een glas whiskey genomen :') Dat hielp, alleen word ik dan nèt iets te bijdehand.
Euh? Gesprek na indrinken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:50:11 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170861606
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iew, doet me denken aan de mensen op de fb pagina, die noemen m liefkozend sloompie, of hobbsie
Onze barbecue heet Bertha :')
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 20:59:19 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170862000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch, wat naar! Je had zeker ook geen verschoning bij je? En als je er gevoelig voor bent is neuspeuteren wel spelen met vuur :7

Zo, gesprek overleeft. Vooraf een glas whiskey genomen :') Dat hielp, alleen word ik dan nèt iets te bijdehand.
Ik heb al sinds 40 jaar geen bloedneus gehad, dus gevoelig zal ik mezelf niet noemen. Als ik de komende tijd nu vaker een bloedneus heb ga ik me zorgen maken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170862144
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb al sinds 40 jaar geen bloedneus gehad, dus gevoelig zal ik mezelf niet noemen. Als ik de komende tijd nu vaker een bloedneus heb ga ik me zorgen maken
Omdat je dan hetzelfde als je vent kan hebben?
pi_170862207
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik heb al sinds 40 jaar geen bloedneus gehad, dus gevoelig zal ik mezelf niet noemen. Als ik de komende tijd nu vaker een bloedneus heb ga ik me zorgen maken
Jeetje, 40 jaar al niet. Nee, dan verwacht je het ook echt niet hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:08:45 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170862518
Geluidskwaliteit van ESF op de BBC is weer eens kut, klinkt als een bekraste cd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170862612
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Geluidskwaliteit van ESF op de BBC is weer eens kut, klinkt als een bekraste cd
is dat niet gewoon hoe het esf klinkt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:11:03 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170862658
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Geluidskwaliteit van ESF op de BBC is weer eens kut, klinkt als een bekraste cd
Wat een bijzondere verwachtingen heb jij van de Oost-Europese onderlinge puntenuitwisselingsquiz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:11:15 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170862664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

is dat niet gewoon hoe het esf klinkt?
gmta
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170862709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat een bijzondere verwachtingen heb jij van de Oost-Europese onderlinge puntenuitwisselingsquiz.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:14:23 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170862858
Die Freek met zijn ***-pinguins mag nu ook wel eens van Discovery afla*eren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:49:05 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170865247
Heeft iemand hier zin om met mijn naar de Harry Potter Exhibition ye gaan?

http://harrypotterexpo.nl(...)n&utm_source=Website
Spoilers!
pi_170867125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier zin om met mijn naar de Harry Potter Exhibition ye gaan?

http://harrypotterexpo.nl(...)n&utm_source=Website
Ik heb er geen boek van gelezen, lang niet alle films gezien.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:23:43 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170867521
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier zin om met mijn naar de Harry Potter Exhibition ye gaan?
Ol
http://harrypotterexpo.nl(...)n&utm_source=Website
niet doen. Groooooote teleurstelling. Echt heel erg naar en commercieel en niet oprecht. Niet doen als je van Potter houdt. Hou maar van hem zoals je hem bedacht hebt _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 mei 2017 @ 22:35:43 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170868130
Kan je niet lekker uit eten . ja dat kan. Terra Rosso in Nijmegen , niet doen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170868341
Wat jammer uniek! Was dat op advies van hier?

De lunch was een gezellige en culinaire bedoening B-) en zonnig! buiten met 15 mensen.
Een ieder had allerlei gemaakt.
En er bleef genoeg over om weer mee te nemen.
pi_170870437
Ach wat jammer Uniek. Maar was t wel gezellig? Want da's t belangrijkst.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 23:13:50 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170870532
Dat was op spannend op het stadhuis voetbal kijken. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:15:01 #195
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170870577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het idioot dat jij het dom vind
Dat mag.
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:31:53 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170871243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

niet doen. Groooooote teleurstelling. Echt heel erg naar en commercieel en niet oprecht. Niet doen als je van Potter houdt. Hou maar van hem zoals je hem bedacht hebt _O_
Thanks. Als niemand hier aanbiedt om mee te gaan, ga ik ook mijn best niet doen verder. Maar ik ben ook wel weer benieuwd hoe slecht zo'n exhibitie dan is.

En hoi Dude :W
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 23:53:42 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170871992
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer Uniek. Maar was t wel gezellig? Want da's t belangrijkst.
Ja echt wel. Met 1 knappe lief en twee zeer mooie jongens. Nee echt erg leuk.
Ik heb nog geen 6de pizza gegeten zo'n zin in ontbijt :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170872081
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja echt wel. Met 1 knappe lief en twee zeer mooie jongens. Nee echt erg leuk.
Ik heb nog geen 6de pizza gegeten zo'n zin in ontbijt :P
Dus jij gaat helpen met het neerzetten van het buffet ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170872196
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb geen vergelijkende tellingen gedaan, maar rondom Hofplein staat het bomvol en ziet het rood met de Turkse vlaggen.

Minder alcohol zou een factor kunnen Zijn.
Je hebt toch wel historisch besef, de mensen in Rotterdam snakken naar een kampioenschap. Iedereen van jouw leeftijd (je bent toch bijna 40?) heeft ongeveer 1 of 2 kampioenschappen van Feyenoord meegemaakt. Kun je nagaan hoe dat gevoel is bij nog jongere mensen die fan zijn van Feyenoord.
pi_170874977
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef AnneX het volgende:
Wat jammer uniek! Was dat op advies van hier?

De lunch was een gezellige en culinaire bedoening B-) en zonnig! buiten met 15 mensen.
Een ieder had allerlei gemaakt.
En er bleef genoeg over om weer mee te nemen.
Het wad ook geweldig weer voor zoiets natuurlijk _O_ Mooi gepland.

Uniek, wat was er niet lekker aan? Vind dat altijd zo 'knap' van een bedrijf dat zich er dagelijks op richt om mensen iets lekkers voor te zetten (althans dat lijkt me de bedoeling van een restaurant), dat je dan iets maakt wat gewoon echt niet lekker is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170875020
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Buffans:ik geniet ontzettend van Wesley de Rogue Demon Hunter en impotente Spike.
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170875027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het vermaakt me ontzettend! Niet als in omg, omg, ik MOET nu veel meer hier van zien en de hele wereld er over vertellen. Maar het is zeker erg goed. En ik ben na al die jaren erg kritisch geworden, ik omg niet zo snel meer van series.
Zou dat mogelijk anders zijn als je het in de tijd kon zien waarin het gemaakt werd, toen goeie series nog wat dunner gezaaid waren of zit het echt in verhaallijnen etc?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170875030
Ik heb een nieuwe medische term geleerd vanmorgen *O* Wat een nuttige dag al. Avocadohand. En ja, je krijgt het van avocado's :Y

Ik vind het overigens ook leuk dat LS buffy leuk vindt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170875054
Wat een prachtterm. Wil je erover vertellen of is het iets wat we moeten googlen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170875062
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:30 schreef Vanyel het volgende:
Wat een prachtterm. Wil je erover vertellen of is het iets wat we moeten googlen?
Het gaat om ernstige steekwonden in een hand door het proberen te verwijderen van de avocadopit. Schijnt steeds vaker voor te komen. Ja duh, er worden ook steeds meer avocado's gegeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170875079
:)
Tnx
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:39:38 #207
217702 Lonaa
Honger!
pi_170875091
Ik heb een kaasschaafhand.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:47:42 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170875126
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een kaasschaafhand.
Boks.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:48:00 #209
217702 Lonaa
Honger!
pi_170875128
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Boks.
O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:49:00 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170875135
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zou dat mogelijk anders zijn als je het in de tijd kon zien waarin het gemaakt werd, toen goeie series nog wat dunner gezaaid waren of zit het echt in verhaallijnen etc?
Als ik het destijds gezien had, was het compleet anders denk ik.
Spoilers!
pi_170875152
Nog 1 dag werken en dan vakantie *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:55:10 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170875174
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een kaasschaafhand.
Ik heb een ovenwant, euh, hand. Mijn rechterhand zit vol kleine brandwondlidtekens van het branden aan de oven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:55:48 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170875178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gaat om ernstige steekwonden in een hand door het proberen te verwijderen van de avocadopit. Schijnt steeds vaker voor te komen. Ja duh, er worden ook steeds meer avocado's gegeten.
Maar goed dat die mensen geen oesters schoonmaken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170875196
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:

Maar goed dat die mensen geen oesters schoonmaken.
Nou, wie weet wordt oesters eten ook een hipstertrend en gaan mensen massaal die dingen kopen (volgens mij slank en eiwitrijk, allemaal populaire etiketten voor eten) :o Dan levert ook dat gevaar op natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170875200
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog 1 dag werken en dan vakantie *O* *O* *O*
Nog 1 dag en dan 5 dagen vrij *O* (mocht ook wel, had daarvoor 8 dagen achter elkaar gewerkt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 mei 2017 @ 07:59:39 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170875208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, wie weet wordt oesters eten ook een hipstertrend en gaan mensen massaal die dingen kopen (volgens mij slank en eiwitrijk, allemaal populaire etiketten voor eten) :o Dan levert ook dat gevaar op natuurlijk.
Oester schoonmaken is idd nogal een risicosport.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170875406
Ik zou ook zeker weten een avocadohand oplopen als ik op die manier de pit zou willen verwijderen :@ Ik probeer het dus maar niet. En ik zie er nog steeds uit alsof ik automutileerde dankzij het ovenrooster (ook al een serieuze vraag over gehad) :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:44:31 #218
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170875539
Ik zie niet hoe ik mijzelf ooit zou kunnen verwonden aan een avocado. :?
Oesters, okay. Daar moet je op enig moment wel enigszins kracht bij zetten, maar avocado?
pi_170875563
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170875571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
gewoon een lepel voor nemen als je dat niet kan lijkt me
pi_170875591
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 07:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog 1 dag werken en dan vakantie *O* *O* *O*
Werken of aanwezig zijn? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170875620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

gewoon een lepel voor nemen als je dat niet kan lijkt me
Zeg dat maar tegen Isa's patiënten :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170875630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Isa's patiënten :D
dat is denk ik rijkelijk laat ;) die weten nu wel beter.....
pi_170875652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat is denk ik rijkelijk laat ;) die weten nu wel beter.....
Of een waarschuwingssticker op alle avocado's? Zou zo maar kunnen in de VS.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170875664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Werken of aanwezig zijn? :P
Als mijn leidinggevende meeneemt wat hij moet meenemen (en dat betwijfel ik) is het even flinkt doorwerken. Anders is het gewoon werken/fok/even flink de computer leegmaken van overbodige zooi
We have far more in common than that which devides us..
pi_170875688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
Slaan? Ik steek een mes in de pit, net boven het vruchtvlees en wrik m er dan met hefboom uit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170875711
Het is niet mijn idee hè, ik probeer alleen uit te leggen waarom mensen steekwonden oplopen van een avocado :+ Zo doen de tv-koks het :o ik probeer het niet want ik hou van mijn ledematen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:04:48 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_170875717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
Zo doe ik het dus altijd. Maar nou durf ik niet meer! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:05:48 #229
217702 Lonaa
Honger!
pi_170875724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zo doen de tv-koks het :o ik probeer het niet want ik hou van mijn ledematen O+
Ik ben vooral thunderonhandig. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170875733
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben vooral thunderonhandig. :')
In combinatie met dat ja :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:10:34 #231
217702 Lonaa
Honger!
pi_170875777
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In combinatie met dat ja :')
Ik heb al genoeg stomme, idiote kut ongelukjes terwijl ik niet met messen zwaai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:14:45 #232
217702 Lonaa
Honger!
pi_170875813
Goed, naar de huisarts voor mijn al 4 jaar kapotte knie omdat ik van de fiets viel. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170875831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

gewoon een lepel voor nemen als je dat niet kan lijkt me
Nog nooit bedacht om dat met een mes te doen, ik wip die pit er met een lepel uit (en die pit vliegt dan wel eens door het huis)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 mei 2017 @ 09:53:08 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170876264

_O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:11:25 #235
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170876572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Veel anders zat er niet in wat het zo vies bitter heeft kunnen maken.
Wil ik nog steed weten wat jij bedoelt met die "gewone ketjap". :{
Welke soort, welk merk en hoeveel?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:12:40 #236
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170876599
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
Oooh, ik realiseer me net, heb geen rekening gehouden met botte messen. Ja, nee, inderdaad, dan moet je hard slaan. En dat is gevaarlijk.
pi_170876663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oooh, ik realiseer me net, heb geen rekening gehouden met botte messen. Ja, nee, inderdaad, dan moet je hard slaan.
volgens mij gebeuren daarom meeste ongelukken, hier ze net weer laten slijpen en snijdt meteen een stuk lekkerder weer
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:19:44 #238
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170876764
Het project waar ik druk mee was (upgrade software) heeft gisteren een no-go gekregen. Of nou ja, die heb ik gegeven. Voel me opeens een stuk lichter. Nu de komende 3 weken lekker rustig dingetjes bijwerken, lades opruimen etc tot ik begin juni op vakantie kan. In plaats van stress stress stress. Yeeeeaaaaaah. *O*
pi_170877636
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

volgens mij gebeuren daarom meeste ongelukken, hier ze net weer laten slijpen en snijdt meteen een stuk lekkerder weer
Waar doe je dat? Duurt het lang voordat ze klaar zijn? Ik vind alleen maar adressen waar je je messen twee weken kwijt bent en zo lang wil ik niet zonder :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:13:07 #240
217702 Lonaa
Honger!
pi_170877770
Wat een kutinstituut is die skool van mij.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170877856
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:13 schreef Lonaa het volgende:
Wat een kutinstituut is die skool van mij.
Wat is er loos?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:21:55 #242
217702 Lonaa
Honger!
pi_170877893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat is er loos?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het best wel gehad, even. Flexibiliteit mijn kont. Er is iedere keer wel weer iets. Flikkerstraal maar een eind op. Met een fles rode wijn en een dekentje op de bank wil ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170877979
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Waar doe je dat? Duurt het lang voordat ze klaar zijn? Ik vind alleen maar adressen waar je je messen twee weken kwijt bent en zo lang wil ik niet zonder :{
pi_170878030
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het best wel gehad, even. Flexibiliteit mijn kont. Er is iedere keer wel weer iets. Flikkerstraal maar een eind op. Met een fles rode wijn en een dekentje op de bank wil ik.
Nou ja zeg. Da's idioot! en "Heel vervelend voor u" is gewoonweg onbeschoft.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 11:30:39 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_170878069
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou ja zeg. Da's idioot! en "Heel vervelend voor u" is gewoonweg onbeschoft.
Alles gaat daar moeizaam. Ik zal ongetwijfeld in beroep kunnen gaan. Alweer. En dat kost zoveel energie. Daar heb ik helemaal geen zin in.

Extra factor: Die dag ervoor kom ik terug van vakantie, en ik heb de terugreis nog steeds niet geboekt omdat ik hier dus geen zekerheid over heb. En de treinkaarten worden steeds duurder hoe dichter de dag nadert...
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 mei 2017 @ 11:31:46 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170878094
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het best wel gehad, even. Flexibiliteit mijn kont. Er is iedere keer wel weer iets. Flikkerstraal maar een eind op. Met een fles rode wijn en een dekentje op de bank wil ik.
Ik herken het probleem. Ben zelf ook aan wat voor vakken ik evt zou willen volgen. Er was dus een conceptplanning uitgegaan voor 17/18. Daaruit bleek dat er al heel veel tentamens tegelijk geprogrammeerd waren (als in jouw situatie). Er zijn maar drie tentamenmogelijkheden in die week terwijl dat er gewoon vier moeten worden. Op de studiefora van informatica/informatiekunde wordt al geklaagd, van kan dat niet anders?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170878478
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga het niet zelf doen ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:14:23 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170878995
Zo, ik heb een tuinplan gemaakt. Nou dat eindelijk uit mijn hoofd is, kan ik misschien iets nuttigs gaan doen 8)7
Spoilers!
pi_170879940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ga het niet zelf doen ;)
Hier doet kookpunt het, en hillknives.

En IKEA heeft slijpapparaatjes waar je je mes doorheen trekt.
pi_170879993
Voor de liefhebbers, vanaf maandag is bij AH XL de Iberico Secreto weer in de aanbieding (-25%)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170880117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Gehalveerde avocado in je hand leggen en dan in de pit slaan met een mes om hem eruit te wippen. Moet je best wat vaart voor maken. Dus niet goed mikken of afketsen op de pit-> mes schiet uit en landt in hand.
Met je tanden beetpakken en zo lostrekken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:22:42 #252
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170880180
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hier doet kookpunt het, en hillknives.

En IKEA heeft slijpapparaatjes waar je je mes doorheen trekt.
Wij hebben zoiets:


Hoewel vast niet perfect krijg ik de messen fijn scherp. Ik heb geen hele dure messen, dat scheelt vast.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:24:00 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170880213
Wat een verschil met de salade van gisteren. De maaltijdsalade zalm van de jumbo had zalm, dressing, pasta, sla en een paar stukjes droge komkommer. De salade met garnalen die ik nu eet heeft veel meer groente, ook radijs, ui, paprika.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:28:13 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170880307
Ik vind het maar stil hier met zonder al die wegblijvers ;(
Spoilers!
pi_170880338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het maar stil hier met zonder al die wegblijvers ;(
Helemaal mee eens.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:31:00 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170880357
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het maar stil hier met zonder al die wegblijvers ;(
Ja wat een saaiheid gedurende mijn werkdag! :'(
pi_170880429
Ik kan jullie wel entertainen met geklaag over mijn buikloop met zoveel slijm dat mijn kringspier af en toe wat steekjes laat vallen >:)
pi_170880496
Hmm, geen enthousiasme dus
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:37:50 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170880526
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan jullie wel entertainen met geklaag over mijn buikloop met zoveel slijm dat mijn kringspier af en toe wat steekjes laat vallen >:)
*O*
Spoilers!
pi_170880566
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Waar doe je dat? Duurt het lang voordat ze klaar zijn? Ik vind alleen maar adressen waar je je messen twee weken kwijt bent en zo lang wil ik niet zonder :{
Voor de oplossing komt even een gedeeldesmartquote.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170880612
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan jullie wel entertainen met geklaag over mijn buikloop met zoveel slijm dat mijn kringspier af en toe wat steekjes laat vallen >:)
ai, da's geen fijne manier om de dag door te komen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:40:14 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170880614
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan jullie wel entertainen met geklaag over mijn buikloop met zoveel slijm dat mijn kringspier af en toe wat steekjes laat vallen >:)
alles is goed op dit moment!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:41:54 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170880653
Ik kan jullie ook entertainen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_170880716
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan dat niet. Heb wel stenen thuis, maar mijn messen worden er niet beter van.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 mei 2017 @ 13:46:59 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170880764
Nog drie uurtjes werken en dan eten en biertjes drinken bij Middeloo. Prima. B:)B
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170880833
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan jullie ook entertainen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 13:54:21 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170880937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:01:15 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881088
Volgende keer sluit ik een hypotheek af bij een moderne bank. Ik krijg elke maand een brief over de hoogte van ons bouwdepot. Kan niet per mail 8)7
Spoilers!
pi_170881117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*
ik vind het toch vrij gênant om als oud wijf weer in mijn broek te poepen ;(
En slapen gaat ook bagger door de buikpijn
En eten staat mij zo tegen dat ik alleen leef op creamcrackers (1.5 kilo kwijt)
Nou dat was mijn gezeur :W
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:04:57 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881174
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik vind het toch vrij gênant om als oud wijf weer in mijn broek te poepen ;(
En slapen gaat ook bagger door de buikpijn
En eten staat mij zo tegen dat ik alleen leef op creamcrackers (1.5 kilo kwijt)
Nou dat was mijn gezeur :W
Je bent nooit te oud om in je broek te poepen :X

Ik had het vorig jaar ook. Ik poepte niet eens, het liep er zo uit zonder enige aandrang. Het was echt een enorme bende in bed en in de badkamer. En onderweg naar de badkamer :r Ik had geen schone onderbroek meer over. Ik moest van de huisarts AA Drink drinken.
Spoilers!
pi_170881237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud om in je broek te poepen :X

Ik had het vorig jaar ook. Ik poepte niet eens, het liep er zo uit zonder enige aandrang. Het was echt een enorme bende in bed en in de badkamer. En onderweg naar de badkamer :r Ik had geen schone onderbroek meer over. Ik moest van de huisarts AA Drink drinken.
volgens mij moet ik juist bij dat soort drankjes vandaan blijven, ik drink thee met beetje zout erdoor. Hopelijk kom ik dan niet in stadium als bij vorige periode, toen kon ik nauwelijks op benen staan en zweette ik met het tierelier als alleen in huis van bed naar slaapkamr liep
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:09:19 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_170881266
Beterschap, Koekie! :*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:09:24 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881269
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

volgens mij moet ik juist bij dat soort drankjes vandaan blijven, ik drink thee met beetje zout erdoor. Hopelijk kom ik dan niet in stadium als bij vorige periode, toen kon ik nauwelijks op benen staan en zweette ik met het tierelier als alleen in huis van bed naar slaapkamr liep
Hoop dat je snel beter wordt. Wat een ellende, zo iets.
Spoilers!
pi_170881297
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik kan jullie wel entertainen met geklaag over mijn buikloop met zoveel slijm dat mijn kringspier af en toe wat steekjes laat vallen >:)
:r
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:13:55 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_170881354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende keer sluit ik een hypotheek af bij een moderne bank. Ik krijg elke maand een brief over de hoogte van ons bouwdepot. Kan niet per mail 8)7
Laat me raden. Een bank met 3 letters beginnend met een I.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:15:53 #276
221912 minilot
Nancy boy
pi_170881387

Ik heb niet zoveel met voetbal of de animositeit tussen 010 en 020, maar qua taal is dit toch wel tof O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:16:05 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_170881391
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

volgens mij moet ik juist bij dat soort drankjes vandaan blijven, ik drink thee met beetje zout erdoor. Hopelijk kom ik dan niet in stadium als bij vorige periode, toen kon ik nauwelijks op benen staan en zweette ik met het tierelier als alleen in huis van bed naar slaapkamr liep
De "oude" sportdrankjes waren suikerwater met mineralen en zouten. Tegenwoordig is de suiker vervangen door zoutstoffen. En de laxeren als een gek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:17:08 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Laat me raden. Een bank met 3 letters beginnend met een I.
Nee, Florius. Wij zullen nooit meer klant bij ING worden, zakelijk al heel veel gezeik gehad.
Spoilers!
pi_170881413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:16 schreef z80 het volgende:

[..]

De "oude" sportdrankjes waren suikerwater met mineralen en zouten. Tegenwoordig is de suiker vervangen door zoutstoffen. En de laxeren als een gek.
Maar Cola Light kan nog steeds wel toch?
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:20:36 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_170881471
LS, ik heb geen flauw idee meer wat ik op de situatie met je vriendin zou kunnen zeggen. :{
Wel goed hoe je ons op de hoogte houdt, toch. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:20:53 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_170881479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, Florius. Wij zullen nooit meer klant bij ING worden, zakelijk al heel veel gezeik gehad.
ABN-Amro dus.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:24:22 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:20 schreef minilot het volgende:
LS, ik heb geen flauw idee meer wat ik op de situatie met je vriendin zou kunnen zeggen. :{
Wel goed hoe je ons op de hoogte houdt, toch. :Y
Ik weet het ook niet. Ze is net terug trouwens.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:25:16 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:20 schreef z80 het volgende:

[..]

ABN-Amro dus.
Inderdaad. Ik was toch zo verbaasd dat ze niet kunnen mailen. Ik dacht dat ik gewoon ergens een vinkje zou moeten zetten.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:27:31 #284
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170881624
Ik heb alles digitaal bij de Rabobank. Ook aangegeven. En toch krijg ik een CC afschrijft ook op papier. Terwijl dat uit staat. Ik kan mij er niet echt druk om maken, maar het getuigd wel van wat onkunde. En een complexe procedure waarschijnlijk :P.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:37:17 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb alles digitaal bij de Rabobank. Ook aangegeven. En toch krijg ik een CC afschrijft ook op papier. Terwijl dat uit staat. Ik kan mij er niet echt druk om maken, maar het getuigd wel van wat onkunde. En een complexe procedure waarschijnlijk :P.
Ik kan me wel een tikje druk maken om dat soort dingen. Het bezorgt mij extra werk, namelijk al die papierbende opruimen. Maar goed, nu weet ik dat Florius zich nog in het stenen tijdperk bevindt dus dat is dan maar zo. Ooit zal het wel veranderen.

Ik heb me wel heel druk gemaakt over diverse akkefietjes van ING. Ineens gingen ze na elke mutatiedag op de zakelijke rekening een afschrift sturen. 5 Per week. Het heeft meer dan 1,5 jaar geduurd voor ze dat terug hebben gedraaid. Ze zijn 4 keer mijn formulier kwijtgeraakt. En wij maar betalen voor elk afschrift natuurlijk. Werkelijk alles wat wij met dat bedrijf willen regelen gaat fout. Dat zal ons ongeluk zijn maar irritant is het wel. Adreswijziging deden ze na 4 mislukte telefonische afspraken voor alles behalve de credit card. Dat duurde ook nog een paar maanden. Ik zou willen dat ik ze een factuur kon sturen voor alle uren die ik aan hun fouten heb besteed.

En ANWB kan wel hun facturen (ook niet digitaal) naar ons zakelijke postadres sturen maar niet De Kampioen. Dus die krijgen we niet meer sinds we verhuisd zijn.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:39:21 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170881840
Ook goed nieuws vandaag trouwens. De riolering is aangesloten *O* Nu kunnen we na maanden eindelijk onze opengegraven oprit weer dichtmaken *O*
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:42:04 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170881904
Lees wel mee hoor poepjes...
Terras, zon en een Kasteel Rouge.
Beter wordt het niet.
Vanavond eten bij het Vlaams arsenaal. Kan nooit slechter zijn dan gisteren.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:42:18 #288
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_170881909
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik vind het toch vrij gênant om als oud wijf weer in mijn broek te poepen ;(
En slapen gaat ook bagger door de buikpijn
En eten staat mij zo tegen dat ik alleen leef op creamcrackers (1.5 kilo kwijt)
Nou dat was mijn gezeur :W
neem dan loperamide! echt! verstopt niet maar je stopt met lekken.

ik heb regelmatig dat soor periodes en kan dan echt niet zonder...
Kwak
pi_170881980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

neem dan loperamide! echt! verstopt niet maar je stopt met lekken.

ik heb regelmatig dat soor periodes en kan dan echt niet zonder...
Klopt helemaal. Na een spontaan akkefietje afgelopen zaterdag neem ik het toch ook maar mee op vakantie nu.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:52:57 #290
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882111
Iemand goede netflix-film-tip?
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:56:42 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170882191
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Iemand goede netflix-film-tip?
nee

:')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:57:12 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170882205
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Iemand goede netflix-film-tip?
Staat Whip It er op?
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:57:38 #293
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Staat Whip It er op?
Is dat die van die jongen die drumt en die leraar? Die heb ik gezien :)
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:57:59 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170882224
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is dat die van die jongen die drumt en die leraar? Die heb ik gezien :)
Nee, over roller derby.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:58:03 #295
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882226
Grapje, dat is Whiplash. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:58:16 #296
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, over roller derby.
Dat klinkt niet heel boeiend, zo.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:58:49 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170882239
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat klinkt niet heel boeiend, zo.
Hangt van het moment af :P En roller derby is ontzettend cool. Zou ik erg graag doen.
Spoilers!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:59:11 #298
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hangt van het moment af :P En roller derby is ontzettend cool. Zou ik erg graag doen.
Hij staat niet op de flix, trouwens :)
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:02:13 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170882317
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hij staat niet op de flix, trouwens :)
Meer films ken ik geloof ik niet.

Anders ga je ook Buffy kijken?
Spoilers!
pi_170882325
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Iemand goede netflix-film-tip?
Met proxy Dear white people. Zónder proxy alleen de serie.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:04:30 #301
217702 Lonaa
Honger!
pi_170882348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Meer films ken ik geloof ik niet.

Anders ga je ook Buffy kijken?
Nah, ik wil een lekkere film voor tussendoor. :7 Voor bij mn wijn :P
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')