abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171045375
registreer om deze reclame te verbergen
Klinkt goed LeSage! Hier lijkt er het nu op dat dreumes besloten heeft structureel door te slapen :) Nu nog leren uitslapen (tot 7:00 zou iig fijn zijn :'))
pi_171045544
Heerlijk LeSage!

Vosje dat kwam hier ook ineens. Ik weet nog dat de wintertijd eraan kwam en ik het al helemaal voor me zag dat we iedere dag om half 5 wakker werden gemaakt (zomertijd was steeds half 6-6 uur op), maar nee: ze ging ineens doorslapen tot ongeveer 7 uur _O_

Hydrofielslaapzakken.. ik twijfel of ik die nog moet aanschaffen. M. heeft het niet zo snel warm 's nachts namelijk. (Net als ik.) Edit: ik heb uiteraard wel een dunnere slaapzak voor de zomer aangeschaft ;)
pi_171045641
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:41 schreef Vosje6 het volgende:
Klinkt goed LeSage! Hier lijkt er het nu op dat dreumes besloten heeft structureel door te slapen :) Nu nog leren uitslapen (tot 7:00 zou iig fijn zijn :'))
Had jezelf 10 jaar geleden eens verteld dat 7.00 uitslapen zou zijn _O- kinderen veranderen je complete kijk op het leven :')

S. begint ineens met kletsen nu. Alles wat op de grond ligt is 'bah'. Hij kan papa en mama zeggen en een halve dierentuin nadoen.
En hij doet ons steeds na als je zucht of een uitroep (pfoeh, nou ja zeg, enz) doet.
Ik: *diepe zucht*
S.: *diepe zucht* _O-
pi_171047633
Hier ook een hydrofiel slaapzak van Lodger (maat 80, nog van vorig jaar)). Ik denk niet dat hij met deze maat de zomer doorkomt.

Wat fijn van het slapen LeSage!
pi_171057789
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:10 schreef Myrr het volgende:
Even tussendoor een vraagje;

Wat doen jullie bij ledikantklimmers en warme nachten? Ik had hem net gewisseld van slaapzak naar pyjama omdat hij aardig klam was, maar toen begon zijn been dus naar de rand te zwiepen en heb ik hem maar weer terug zijn zak in gedaan.

Iemand een tip waar ik een heel dunne slaapzak kan kopen? Gewoon helemaal zonder voering. Anders maak ik er wel een van hydrofieldoeken ofzo :') maar kopen is makkelijker.
www.doezzzel.nl heeft fijne zonder voering.
Schudden voor gebruik
pi_171057804
Meelees poging..

wij leven nog :W
alleen ontzettend gaar -O-

gewoon van het druk zijn ;)
Schudden voor gebruik
pi_171059380
Iemand tips voor rode vlekjes in de knieholtes en bovenop de pols? We hebben het gisteren en eergisteren met bepanthen creme ingesmeerd maar vandaag zijn het een soort puistjes geworden (qua uiterlijk, er komt geen pus uit oid). Zijn enkel zijn beide knieholten en z'n ene pols, de andere pols is niks op te zien. Ik denk zelf dat het warmte uitslag oid is, daar had hij vorig jaar zomer ook last van. Het lijkt iig niet te jeuken, maar de creme lijkt het ook alleen maar erger te maken.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_171061846
kluskonijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_171062386
Oh LeSage wat heerlijk dat hij zo doorslaapt!

Ja dat klopt wel, dat je wereldbeeld veranderd :P. 7 uur vind ik nu ook best luxe hahahaha :D!

Leuk dat klussen Stippelrientje. Waar zijn die bierfestivals :)? Organiseert jouw man/vriend die?

Hier vandaag een enerverend dagje. L was vanmorgen erg verdrietig steeds, als iets niet mocht of lukte. & dan ook echt groot dramaaaa. Daarna met mijn ouders & L boodschappen gedaan. Toen was ze helemaal uitgelaten. Rende door de supermarkt met haar armpjes de lucht in, heel hard roepend JAAAAAA (Ben ik ook niet echt van haar gewend, want meestal is ze wel iets rustiger). Daarna lang geslapen, maar de stemming bleef nogal wisselend vandaag. Ik denk dat er ook wel tandjes op komst zijn. & de laatste tijd leert ze ook zo veel bij met praten. Dus misschien dat de combi van beide even lastig voor haar is. Eens zien hoe het morgen is :)!
pi_171063285
Dat energieke uit het niets :D heerlijk :D

Wij hebben een brouwerij. En staan dan op div bierfestivals.
Schudden voor gebruik
pi_171063362
Oh wat gaaf Stippelrientje! Dan komt er nu een mooi seizoen denk ik :)? Veel plezier alvast!
pi_171066831
Een hoop voor, tijdens en nawerk voor het hele gezin in ieder geval.

Wurm helpt mee in alle stukken bierbrouw proces 😂
Schudden voor gebruik
pi_171100965
Spelen die van jullie ook zo lekker buiten?
Schudden voor gebruik
pi_171101358
Ja, de tuin en de speeltuin zijn de enige plaatsen waar we zijn geweest vandaag. Nu binnen even een half uurtje tot rust komen en dan gaat ze zo d'r bed in.

Leuk hè, dat klussen? Hier vanmiddag ook. 'Sisi ook blip!' en dan ook willen helpen met de schroefmachine.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_171103800
Jaaa, buiten spelen O+ Hij zwaait zelfs de tuin gedag als we weg gaan thuis :')

We hadden een feestje vandaag in een soort verenigingshuis met een groot grasveld erbij. S. heeft heerlijk gespeeld met zijn achternichtjes en -neefjes die allemaal een stuk ouder zijn. Samen rennen in het gras, knuffelen, voetballen O+ Van een afstandje kijk ik dan en dan spat ik uit elkaar van trots :'( O+
pi_171104180
Onze kleine meneer is maar mee naar beneden. Hij wilde heel graag slapen, maar heeft de hik en hikt zichzelf steeds wakker :') zijn daar trucjes voor om het te stoppen?
pi_171104728
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Spelen die van jullie ook zo lekker buiten?
:Y :Y :Y
Ik heb me er de hele middag over zitten verbazen. Meneer was om 14:00 wakker na zijn dutje en is toen meegegaan naar buiten. Hij heeft de hele tijd een beetje gerommeld; in de zandbak, op het gras, tussendoor rustig een eierkoek gegeten naast mij op de loungebank, toen lekker weer verder gespeeld in de zandbak en toen hij ging mopperen en het beu was, was het al 17:30 :o .

En hij heeft weer upgrades gehad, want hij zegt ineens zoveel :o . En hij loopt ineens zo snel dat ik hem steeds kwijt ben als ik even niet oplet :X .
Vanavond ging het zo rond bedtijd: "mama! Oon!" *Oh, wil je je Danoontje nog eten? dat kan hoor* (Danoontje opgegeten) " PAPA! DAG!" (W. zwaait naar papa) " Mama! Pie! " *Oh, je wil Slaapie doen?* "ja gaag!" :o Ik heb hem dus naar bed gebracht (Weltrusten W.. "mama dag!" ) en sindsdien is het stil...
pi_171105040
Leuk Kris: 'ook blib' O+
De hik LeSage? Wat laten drinken werkt weleens.
Mijn dreumes had de afgelopen dagen koorts. Waarschijnlijk tgv de BMR vaccinatie 8 dagen voor de koorts zijn kop opstak. We raken er maar niet over uitverwondert hoeveel dramatischer ons mannetje is dan zijn grote zus. Constant zuchten en jengelen. Hij was echt ziek hoor, daar niet van, maar eerste bleef dan dapper doorploeteren totdat ze echt niet meer kon, dus het contrast is wat groot.
Buiten met kleine kinderen vind ik zo heerlijk! Dreumes trots rondstappen met een bal onder gepaste 'Bal, bal' kreten, peuter die me vroeg of ik de miertjes in hun holletje kon terugstoppen zodat ze er niet overheen zou rijden met haar fietsje en ondertussen maar zon opzuigen. O+
pi_171105642
Drinken hebben we gedaan, ik geloof dat het nu over is eindelijk. Dus ik hoop dat hij zo alsnog gaat slapen.
pi_171107328
Vervelend LeSage. O heeft ook van die dagen gehad dat hij alleen maar aan het hikken was, inclusief bijbehorende dramanacht want niet kunnen slapen en als hij even kort wakker werd gelijk weer hikken. We hebben hier geen oplossing kunnen vinden behalve het maar uitzitten en hem bij ons leggen tot hij opeens toch weer sliep.

We gaan morgen voor het eerst in twee maanden weer naar de dierentuin! Is er door de verhuizing en alles daaromheen lange tijd niet van gekomen maar ik heb er echt veel zin in! O is de afgelopen weken zoveel bezig met dieren. Waren het eerst alleen boerderij dieren, nu kent hij ook al oa het nijlpaard, de neushoorn, de tijger, de zebra, de olifant en natuurlijk de aap (de enige die hij duidelijk uitspreekt, de rest verstaan wij alleen). Ben zo benieuwd of hij nu ook de dierentuin (nog) leuker gaat vinden en ook bij alle dieren de link legt tussen het plaatje en het echte dier. En hopelijk hoeven ze me niet na een kwartiertje al bij een restaurant achter te laten omdat ik het niet meer bij kan benen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_171108651
Veel plezier morgen FF!

Meehelpende en kletsende dreumesjes O+ En ik wil nu ook een tuin! ;)
Heb vandaag een kleine goedkope watertafel gehaald bij intertoys, kan A de komende week lekker kliederen. Dat was vorige week met wat water in het gootsteentje van haar ikea-keukentje (dat ik op het kunstgras op het balkon had gezet) ook een succes :)

A heeft van de week 'ergens' (waarschijnlijk op de crèche) iemand horen schelden en heeft dat woord gedeeltelijk opgenomen in haar vocabulaire. Nu roept ze iedere keer als er iets gebeurt (al dan niet opzettelijk door haarzelf veroorzaakt ;)) "DOMME!". Ik doe maar net of ik het niet hoor, wat in mijn situatie uiteraard geen moeilijke opgave is... maar toch...die kleine papegaai van me neemt echt alles over :')
pi_171110754
Vosje beterschap voor je mannetje. Hij is ook vast aan het oefenen met de manflu begrijp ik ;) :*

Veel plezier in de dierentuin FF!

Pratende W! Als ze het doorhebben, gaat het ineens hard he!

Vloekende A, oeps! Domme hoor ik hier ook wel eens. en ja dat was mijn schuld.. :@ Ik reageer er ook maar niet op.

Buitenspelende dreumessen. Heerlijk O+ Ik word tegenwoordig gecommandeerd om mijn schoenen aan te doen en daarna rent ze naar de tuindeur met de mededeling 'buiten spejen!' Die watertafel klinkt ook als een goed idee Aerenia. Ik ga daar ook maar eens naar kijken.

Als er nog meer tips voor buitenspeelgoed (dat te gebruiken is in de tuin) zijn, dan hoor ik het graag. Zeker als ik straks als waggelende walvis niet meer naar de speeltuin kan :+ Een zandbak is een no go hier. Speeltentje met tunnel, zwembadje, fietsje (waar ze niks mee doet) en een bal hebben we nu. Voor de rest sleept ze voornamelijk al haar knuffels het (kunst)gras in. Stoepkrijt hebben we ook, maar in de tuin krijten vond mijn man geen goed idee }:|
pi_171111153
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:39 schreef kazy het volgende:
Vosje beterschap voor je mannetje. Hij is ook vast aan het oefenen met de manflu begrijp ik ;) :*

Veel plezier in de dierentuin FF!

Pratende W! Als ze het doorhebben, gaat het ineens hard he!

Vloekende A, oeps! Domme hoor ik hier ook wel eens. en ja dat was mijn schuld.. :@ Ik reageer er ook maar niet op.

Buitenspelende dreumessen. Heerlijk O+ Ik word tegenwoordig gecommandeerd om mijn schoenen aan te doen en daarna rent ze naar de tuindeur met de mededeling 'buiten spejen!' Die watertafel klinkt ook als een goed idee Aerenia. Ik ga daar ook maar eens naar kijken.

Als er nog meer tips voor buitenspeelgoed (dat te gebruiken is in de tuin) zijn, dan hoor ik het graag. Zeker als ik straks als waggelende walvis niet meer naar de speeltuin kan :+ Een zandbak is een no go hier. Speeltentje met tunnel, zwembadje, fietsje (waar ze niks mee doet) en een bal hebben we nu. Voor de rest sleept ze voornamelijk al haar knuffels het (kunst)gras in. Stoepkrijt hebben we ook, maar in de tuin krijten vond mijn man geen goed idee }:|
Check het speelgoedtopic, daar stelde FF dezelfde vraag en er is volop gereageerd :).
  maandag 22 mei 2017 @ 12:08:33 #199
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_171114275
Ik ben in de markt voor een autostoeltje voor mijn 14 maanden oude dochtertje. In auto 1 hebben we een familyfix in combinatie met een Pearl stoel. In de tweede auto is het de bedoeling dat er ook eentje komt wel dan af en toe ook in opa zijn auto moet overgeplaatst worden.

Zelf zat ik te denken aan een 1-2-3 stoel met isofix. De keuze is dan al wat minder, maar er blijven nog steeds heel veel exemplaren over. Met welke stoelen hebben jullie goede ervaringen?
pi_171114574
Kijken of dit lukt mobiel

[ afbeelding ]

Edit: nee dus
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')