abonnement Unibet Coolblue
pi_171114603
Oooh Adrian4 O+ O+ O+
pi_171114690
pi_171114951
O+ Wat een prachtige foto Adrian!
pi_171115184
Wauwww! Hele mooie foto Adrian!!! Wat lief de broertjes Samen!
pi_171115238
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:25 schreef Adrian4 het volgende:
Kijken of dit lukt mobiel
[knip]
Edit: nee dus
Jawel! Smelt! O+ O+ O+
Nu wil ik ook NU een tweede :'(
  maandag 22 mei 2017 @ 13:25:17 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_171115726
Adrian O+ O+ Gefeliciteerd!

Ik kom even binnenvallen met een vraag. (Ik lurk hier wel veel maar reageer bijna nooit, ben benieuwd of jullie me nog kennen :D )

Hebben jullie ervaring met angsten bij je dreumes en hoe hier mee om te gaan?

J. heeft 2 weken geleden een kennelijk angstige ervaring met een minipaardje gehad (type Lil Sebastian). Hij stond met zijn vader bij een hek waar dus een minipaardje stond en ineens kwam dat dier op een drafje op hem af en raakte hem aan met zijn snuit. Dat was erg schrikken. Maar nu gisteren waren we in de dierentuin en ineens was hij bang voor heel veel dieren terwijl dit voorheen niet zo was. (We hebben een abo en zijn de afgelopen 1,5 maand ofzo 4 keer geweest, dit is de eerste keer dat hij bang was). Hij was bang van de krokodil, de zebra, de olifanten, de gorilla's, de oerang oetans, alles wat groot was zo'n beetje. En het was echt paniek steeds, gillen, wegdraaien etc. Ik weet niet echt hoe ik hiermee om kan gaan. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat hij niet bang hoefde te zijn natuurlijk, maar dat hielp niks, dus we liepen steeds maar verder. Iemand tips?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_171115752
Adrian wat prachtig! Veel geluk met z'n vieren!
pi_171115835
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:25 schreef MissBliss het volgende:
Adrian O+ O+ Gefeliciteerd!

Ik kom even binnenvallen met een vraag. (Ik lurk hier wel veel maar reageer bijna nooit, ben benieuwd of jullie me nog kennen :D )

Hebben jullie ervaring met angsten bij je dreumes en hoe hier mee om te gaan?

J. heeft 2 weken geleden een kennelijk angstige ervaring met een minipaardje gehad (type Lil Sebastian). Hij stond met zijn vader bij een hek waar dus een minipaardje stond en ineens kwam dat dier op een drafje op hem af en raakte hem aan met zijn snuit. Dat was erg schrikken. Maar nu gisteren waren we in de dierentuin en ineens was hij bang voor heel veel dieren terwijl dit voorheen niet zo was. (We hebben een abo en zijn de afgelopen 1,5 maand ofzo 4 keer geweest, dit is de eerste keer dat hij bang was). Hij was bang van de krokodil, de zebra, de olifanten, de gorilla's, de oerang oetans, alles wat groot was zo'n beetje. En het was echt paniek steeds, gillen, wegdraaien etc. Ik weet niet echt hoe ik hiermee om kan gaan. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat hij niet bang hoefde te zijn natuurlijk, maar dat hielp niks, dus we liepen steeds maar verder. Iemand tips?
De afstand tussen jullie en zichtbaar beest zo vergroten dat J. niet meer bang is, heb je dat geprobeerd? En dan zo proberen of je weer wat dichter bij kan komen (bij grote paniek niet doorgaan natuurlijk). En verder niet forceren, maar ook niet dieren gaan vermijden om angst te voorkomen. Hij moet weer even leren dat er niet elke keer iets engs gebeurt als hij een beestje ziet..
  maandag 22 mei 2017 @ 14:01:00 #209
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_171116273
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

De afstand tussen jullie en zichtbaar beest zo vergroten dat J. niet meer bang is, heb je dat geprobeerd? En dan zo proberen of je weer wat dichter bij kan komen (bij grote paniek niet doorgaan natuurlijk). En verder niet forceren, maar ook niet dieren gaan vermijden om angst te voorkomen. Hij moet weer even leren dat er niet elke keer iets engs gebeurt als hij een beestje ziet..
Nee, niet echt geprobeerd omdat het echt paniek was. Maar wel het proberen waard, thanks. De paniek was steeds gelijk voorbij als het beest uit beeld was. Ik heb nog wel geprobeerd druifjes te eten op een bankje bij de gorilla, maar dat was toch weer paniek toen hij hem weer zag. Hopelijk krijgt hij snel weer het vertrouwen terug :Y De volgende 2 bezoekjes in juni staan al gepland, dus we zullen zien.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_171116435
Gefeliciteerd Adrian! O+

A heeft de hele ochtend lekker met de watertafel zitten kliederen O+ Opa paste op, dus die had een relaxed ochtendje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171118839
Die watertafel van de action kost echt vrijwel niks, maar staat wel garant voor veel kliederplezier! W. is fan!
pi_171122260
Wat een lieve foto Adrian!

Fijn dat het goed was Aerenia!

Ik ben gesloopt na het dagje dierentuin, maar O vond het weer geweldig! Zo geweldig dat hij eigenlijk niet wilde slapen. En hij herkende alle dieren, alleen de Afrikaanse neushoorn was in eerste instantie een aap. En we hebben toevallig een gazelle geboren zien worden. Ziet er ook wel een beetje absurd uit, er half uithangend al druk bewegend... En geen medewerkers erbij die het een beetje in de gaten hielden ofzo. Wel een basisschoolklas met "ieuw"-geluiden :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_171123216
Thanks Malteser, ik ga even kijken! Ik heb inmiddels wel een watertafel besteld bij de Intertoys.

Wat een lieve foto Adrian O+

Fijn Aerenia, wat een opluchting moet dat zijn!

MB :W En wat sneu voor J. Ik heb helaas geen tips.
pi_171123742
Adrian O+ O+ Ik kijk zo uit naar die foto's in september!

Wij hebben een sneutje thuis. Koorts, hangerig, weinig willen drinken en hij begint nu bultjes te krijgen. Misschien zo toch nog even langs de huisartsenpost als hij zo slecht blijft drinken ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171124119
Missbliss dat is vervelend zeg! Hopelijk helpen Sillies tips!

Aerenia wat fijn dat het goed was vandaag!

Leuk zo'n watertafel met dit weertje : )!

LeSage wat balen zeg... Heb je een idee wat het kan zijn? Heel veel beterschap!
pi_171125721
Even goed gelezen nu:

Aerenia, wat een fijne opluchting!

MB, wat sneu dat het ineens spannend is met de dieren. Zou wel een vervelend trauma zijn.

FF, kan me voorstellen dat het pittig is nu, zo'n dagje! Wel fijn dat O zo genoten heeft O+

Waarschijnlijk 1 van de kinderziektes met bultjes, was de conclusie van de huisartsenpost. Nu vooral in de gaten houden dat hij genoeg drinkt, want dat deed ie vandaag te weinig. Gelukkig net een papfles van 180 ml op, toch weer een beetje vocht naar binnen.
Hij knuffelt nu wel heerlijk veel :@ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 22 mei 2017 @ 20:48:02 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171126033
Ooooohhh wat lief die foto hierboven! O+ Nog gefeliciteerd Adrian!

En LeSage, gets, die stomme bultjes ook. Ik heb echt wel 20x met dat boekje van het cb en plaatjes van google gestaan om te kijken wat mn dochter nou weer had.... Uiteindelijk was het vaak warmteuitslag en later eczeem. En 1x zesde ziekte, maar die was wel vrij duidelijk herkenbaar. Beterschap voor je jongetje!

Hier een sneutje vandaag: hij viel vanochtend eventjes in slaap op mijn arm bij een slok drinken, maar werd wakker toen ik hem in bed legde. Toen naar de stad, waar ik hoopte dat hij in de buggy even zou slapen, maar neehoor. Thuis weer even wat drinken, en zzZzzZZzzzz..... en toen moesten we een kwartier later zn zus van school gaan halen :X Het was zo sneu! Zou zo graag willen dat ik een buurvrouw had bij wie ik de babyfoon even kon neerleggen oid.
Nouja, hij heeft zich de rest van de middag aardig gehouden, en om 19:00 sliep hij voor hopelijk een lange nacht :')
  maandag 22 mei 2017 @ 21:04:32 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_171126734
FF, oh wat bijzonder om zo'n geboorte te zien! :D O+ Knap dat O. alle dieren al herkent :Y

Ik wil ook zo'n watertafel van de Action, maar hij lag er niet bij de onze -O- Even bedenken of ik morgen de moeite ga nemen om naar een Action verder weg te fietsen (krijg ik dat mee op de fiets?) of dat ik gewoon maar wat bestel van internet.

Kazy :W Laat je weten hoe de watertafel van de intertoys bevalt?

LeSage, he bah, beterschap zeg. Maar veel knuffelen is dan wel fijn :)

LadyBlack, ach hopelijk een lange nacht voor hem O+

En ik hoop ook op een lange nacht, man is sinds vrijdag weg voor zijn werk, dus J en ik zijn een weekje met zn tweeen, zo vermoeiend :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 22 mei 2017 @ 21:10:38 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171126976
Ohja watertafel! Die trek ik morgen ook eens tevoorschijn! S kan zich inmiddels toch echt wel ergens aan optrekken, en dan rustig een heeeeele tijd op zn beentjes blijven staan, dus dat is vast eindeloos leuk! ^O^
pi_171127557
Beterschap LeSage en LB!

A heeft net op het potje geplast! Wist niet dat ik om zoiets enorm trots kon zijn :') Maar ze vroeg er zelf om: "Potje? Potje? Mamma!!!! Potje?". Dus ik zet haar erop en toen zat ze vol verwondering te kletteren *O*
pi_171127734
Adrian O+, gefeliciteerd!

Aerenia, wat een opluchting!

LeSage, beterschap voor S.
pi_171127768
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:04 schreef MissBliss het volgende:
FF, oh wat bijzonder om zo'n geboorte te zien! :D O+ Knap dat O. alle dieren al herkent :Y

Ik wil ook zo'n watertafel van de Action, maar hij lag er niet bij de onze -O- Even bedenken of ik morgen de moeite ga nemen om naar een Action verder weg te fietsen (krijg ik dat mee op de fiets?) of dat ik gewoon maar wat bestel van internet.

Kazy :W Laat je weten hoe de watertafel van de intertoys bevalt?

LeSage, he bah, beterschap zeg. Maar veel knuffelen is dan wel fijn :)

LadyBlack, ach hopelijk een lange nacht voor hem O+

En ik hoop ook op een lange nacht, man is sinds vrijdag weg voor zijn werk, dus J en ik zijn een weekje met zn tweeen, zo vermoeiend :')
Is mij wel gelukt!
  maandag 22 mei 2017 @ 21:57:06 #223
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171128904
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:22 schreef Aerenia het volgende:
Beterschap LeSage en LB!

A heeft net op het potje geplast! Wist niet dat ik om zoiets enorm trots kon zijn :') Maar ze vroeg er zelf om: "Potje? Potje? Mamma!!!! Potje?". Dus ik zet haar erop en toen zat ze vol verwondering te kletteren *O*
N hier ook :) en toen gooide ze het potje om :X

Wat jammer dat J zo bang is voor de dieren! N had het laatst ook met een olifant, maar de rest vond ze wel leuk.

Watertafel lijkt me ook leuk, al gaat het nu met een teiltje ook wel.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171130128
Ik twijfel over een zandbak, we hebben een stadstuin (klein dus :P ) en moeten dus wel een beetje rekening houden met wat we met de beschikbare ruimte doen. Op zich is dreumes gek op zand maar daar zit wmb ook meteen het probleem, ik heb er niet zo'n trek in dat de hele woonkamer constant vol zand ligt omdat hij er even in gaat zitten :@ Hij is verder niet zielig hoor :P op kdv is een enorme zandbak en we gaan vaak naar speeltuinen met water en zand, maar met een baby erbij lijkt zand in de tuin me ook wel handig. Wat zijn jullie ervaringen?
pi_171130743
Wow Aerenia en Saskia! Wij hadden van de week ook een dergelijke mijlpaal, maar dan net anders. Voor het eerst in het bad gepoept :( en vervolgens heel hard lachen. Wat overigens over ging in huilen toen ik hem daarna uit het bad haalde en (met heel wat moeite) onder de douche zette. Hopelijk heeft hij er van geleerd, maar ik betwijfel het...

Minarosa, ik heb dezelfde overwegingen wb een zandbak. Maar O is er ook niet bijzonder gecharmeerd van gelukkig, dus dat maakt de keuze voor ons makkelijk.

Iemand btw ervaring met blaren op de duim vanwege het duimen (denk ik, ik zou niet weten waar het anders door komt)? Hij duimt alleen als hij moe is/inslaapt, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel moe. Ik ben bang dat een pleister oid over z'n duim heen niet lang blijft zitten, en daarnaast dat hij daardoor nog slechter gaat slapen omdat hij niet kan duimen. Een speen weigert hij. Zijn er mensen die het duimen al af hebben kunnen leren en zo ja, hoe?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 22 mei 2017 @ 23:24:37 #226
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_171131495
Fijn Malteser! Dan ga ik morgen even kijken bij de andere action!
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:35 schreef Minarosa het volgende:
Ik twijfel over een zandbak, we hebben een stadstuin (klein dus :P ) en moeten dus wel een beetje rekening houden met wat we met de beschikbare ruimte doen. Op zich is dreumes gek op zand maar daar zit wmb ook meteen het probleem, ik heb er niet zo'n trek in dat de hele woonkamer constant vol zand ligt omdat hij er even in gaat zitten :@ Hij is verder niet zielig hoor :P op kdv is een enorme zandbak en we gaan vaak naar speeltuinen met water en zand, maar met een baby erbij lijkt zand in de tuin me ook wel handig. Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben een zandbak en het is echt een enorme hit bij J. Er ligt een zware steen op dus hij kan hem niet zelf openmaken en hij mag ook niet altijd open als we in de tuin zijn. Alleen als ik van plan ben langer dan een half uur ofzo in de tuin te zijn. Verder heb ik ook een hekel aan zand maar dat neem ik maar voor lief :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_171132067
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:35 schreef Minarosa het volgende:
Ik twijfel over een zandbak, we hebben een stadstuin (klein dus :P ) en moeten dus wel een beetje rekening houden met wat we met de beschikbare ruimte doen. Op zich is dreumes gek op zand maar daar zit wmb ook meteen het probleem, ik heb er niet zo'n trek in dat de hele woonkamer constant vol zand ligt omdat hij er even in gaat zitten :@ Hij is verder niet zielig hoor :P op kdv is een enorme zandbak en we gaan vaak naar speeltuinen met water en zand, maar met een baby erbij lijkt zand in de tuin me ook wel handig. Wat zijn jullie ervaringen?
In onze redelijk kleine stadstuin hebben we een zandbak staan en daarnaast een oude soeppan, waar modder in gemaakt mag worden. Daar mag Sjaak water in gooien en zand, en dan met bakjes modder laten stromen en over zijn handen en voeten enzo. Vindt hij geweldig!
Ik heb ook wel eens gehoord over een keukentje naast de zandbak, om daar met zand allemaal dingen te gaan bakken enzo.
Bij ons kom je overigens eerst in de badkamer terecht als je naar binnen loopt, dus daar liggen handdoeken op de grond om alles nog enigszins schoon te houden binnen. Maar ja, zomer en zand O+ het ligt nu toch overal in huis.
pi_171139648
Hoe sneu ook, een zieke dreumes is best gezellig. Allemaal knuffelen en kusjes O+
En de mijne kent dus echt geen manflu. Hij zit onder de bultjes, zijn gezicht is grauwig en zijn ogen zijn rood, maar hij is super lief en gezellig. Hij kan zelfs nog lachen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171140806
Wat lief LeSage! Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt!

L is vandaag bij opa en oma. Ik was even wat langer blijven plakken (aangezien ik nu niet hoef te werken). & opa is echt groot favoriet. Ze wilde niet eens meer bij mij zitten. Maar opa is ook wel erg lief voor L. Hij draagt haar letterlijk op handen :P. Dus laat ze zich lekker de hele tijd ronddragen (doet ze thuis gelukkig niet meer zo veel). & Volgens mij krijgt ze ook vaak wat lekkers van hem (kaas, rozijntjes, een stukje koek). Achja, daar is het opa voor hè... : )
pi_171141157
Mooi hè, Vieve, zo'n bijzondere band tussen opa/oma en kleinkind O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:03:13 #231
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_171142293
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:17 schreef LeSage het volgende:
Hoe sneu ook, een zieke dreumes is best gezellig. Allemaal knuffelen en kusjes O+
En de mijne kent dus echt geen manflu. Hij zit onder de bultjes, zijn gezicht is grauwig en zijn ogen zijn rood, maar hij is super lief en gezellig. Hij kan zelfs nog lachen O+
Wacht maar, dat komt vast nog..
pi_171144325
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wacht maar, dat komt vast nog..
Haha, als ie het karakter van zijn vader erft wel ja :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171145431
Hier (nog) geen zandbak. Man wil wel, ik liever niet. Twix heeft een zandbak bij Opa en Oma en op het kdv. Als we echt merken dat hij hier wat mist, is een zandbak zo gekocht. Maar vooralsnog vermaakt hij zich zonder ook prima.

Twix zevert weer enorm en heeft zure luiers. Ik vermoed weer tanden of kiezen. Gelukkig lijdt zijn humeur er niet onder. Scheelt veel dat hij lekker buiten kan spelen, hij is zo graag buiten.
pi_171145821
Ik twijfel nog steeds, zag ook van die leuke houten zand- en watertafels O+ maar een zandbak met bankjes lijkt me dan fijner spelen.

Aah LeSage dat is wel weer schattig, een niet kapot te krijgen humeur.
pi_171147294
Hier komt vooralsnog geen zandbak. Ik ga dan knettergek worden van dat zand. Misschien na de bevalling :P

N en A al op het potje, wat goed! Hier wordt wel op het potje gezeten. M. zegt vervolgens psst psst en vindt dat ze dan geplast heeft :D Verder zit ze nog steeds in de ontkenningsfase vwb 'poep' dus dat zie ik ook nog niet snel gebeuren op een potje.
pi_171153380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:07 schreef Minarosa het volgende:
Ik twijfel nog steeds, zag ook van die leuke houten zand- en watertafels O+ maar een zandbak met bankjes lijkt me dan fijner spelen.

Aah LeSage dat is wel weer schattig, een niet kapot te krijgen humeur.
Er werd gisteren op de plaatselijke Facebook kindermarktplaats zo'n zandbak met bankjes aangeboden, maar ik zat juist te denken hoe onhandig dat was. Je kan toch helemaal niet op die bankjes zitten en tegelijk met het zand spelen? Die bankjes worden alleen als veredelde tafeltjes gebruikt denk ik, maar dan ook weer niet zo handig omdat er een gleuf tussen zit...

Beterschap LeSage!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_171154988
Wij hebben een zelfgemaakte zandbak, maar J zit juist regelmatig op een randje! Maar dat is misschien per kind anders.
pi_171155671
Hier is de zandbak ook echt een grote hit! Maar gelukkig een jaren 30 huis waar in de aanbouw beneden de badkamer zit. De zandbak gaat ook alleen open als ik van plan ben wat langer in de tuin te blijven.

En niets zo leuk om je emmertje te vullen met zand, de hele tijd door te sjouwen en de aquaplay vol te stouwen met zand. Oh en dan je emmer weer vol te laden en op de terugweg je zusje die lekker over het gras scharrelt een modderpeeling te doen...

Gelukkig had opa vandaag zijn oppasdag Die verdient een extra groot vaderdagcadeau trouwens want ze zaten toen vriendlief thuis kwam om 18.15 allebei in hun pyama, gedouched en wel te eten!
pi_171155951
Wauw Ggirl, dat is lief en knap _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_171156158
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:25 schreef Adrian4 het volgende:
Kijken of dit lukt mobiel

[ afbeelding ]

Edit: nee dus
wat een super leuke foto! Nog van harte!
Schudden voor gebruik
pi_171156291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:07 schreef Minarosa het volgende:
Ik twijfel nog steeds, zag ook van die leuke houten zand- en watertafels O+ maar een zandbak met bankjes lijkt me dan fijner spelen.

Aah LeSage dat is wel weer schattig, een niet kapot te krijgen humeur.
Hier zaten ze (iedereen die komt spelen) nooit op de bankjes.. altijd met hun kont of knieën in het zand.....
Schudden voor gebruik
pi_171156375
Mijn kind is nudist _O-

Hij wil alleen maar in zijn blootje in de tuin chillen, spelen, spetteren, aanmodderen (letterlijk en figuurlijk want zandbak...), drinken, eten, wild plassen...

zodra de zon schijnt krijg ik te horen MAMAMAMAMMAMAMMAUITTTT! en trekt dan aan zijn shirt, broek, romper. reageer ik niet snel genoeg gaat hij toch met kleding en al in een emmer, of badje of waar dan ook drie druppels water in te vinden is zitten en gilt dan OH NEEEEE }) UIT!! NAT!!!!

_O-
Schudden voor gebruik
pi_171158369
Zandbak is hier een grote favoriet, helaas wordt er nog het nodige aan zand in de mond gepropt (en dan knarsen maar :X). Vooral fijn met dit prachtige weer om twee dik ingesmeerde kinders op te halen van de opvang die flink in de zandbak hebben gerold. Duurt gemiddeld een badje en drie luierwisselingen voordat de Sahara zich weer uit huis terugtrekt. Vooral dat zand na badje :o : hoe dan?
_O- wat een slimmerik Stippel!
pi_171163136
Watertafels zijn tof O+. Maar de zandbak gaat er hier in de herfst uit. De oudste had er niet veel mee dus ik ervaar nu pas de ellende van al dat zand dat zich in alle krogten van het huis verschanst :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_171163811
Zandbak, watertafel, zwembadje, schommels, stoepkrijt, grasveldje, bellenblaasapparaten, loopfietsjes en blote billen :')

Liever rommel in de tuin dan in huis..
pi_171164197
Mja, dat zand lopen ze allemaal mee naar binnen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_171169506
Met rommel bedoelde ik al het speelgoed :D Zand ontkom je niet aan helaas..
pi_171173032
Ik vind zand in huis vs buitenspeel plezier nul probleem.
Dat poets ik wel weer eruit met de stofzuiger of dweil.

Het is of de zandbak met wit zand of in de aarde wroeten en probeer dat maar eens steeds er vanaf te poetsen ;)
Schudden voor gebruik
pi_171174844
Ik heb de zandbak eruit gedaan. Zand in huis van één kind dat je aardig in de gaten hebt is niks vergeleken met zand in huis van dreumes én peuter. Ik had verdorie zand in m'n boterham :') . En in m'n bed :( .

Er staat nog een plastic IKEAbak met zand. Daar gaat Tas tenminste niet in liggen rollen ( }:| ) .

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 17:54:04 ]
  woensdag 24 mei 2017 @ 18:22:10 #250
409579 LuDann
All the way
pi_171175327
Adriana, wat een prachtige foto. O+ Van harte gefeliciteerd!

Ik vind het wel gezellig, dat zand in huis. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')