http://www.cyclingweekly.(...)-worth-hassle-282066quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Merk je dat echt? Helemaal een binnenband... Daar merk je toch helemaal niets van?
50 gram gewichtsbesparing per wiel, dat is veel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Merk je dat echt? Helemaal een binnenband... Daar merk je toch helemaal niets van?
Merk gewoon dat het heel soepel bolt. Nu zal dat ook wel komen door de combi band + latex biba + hoge velgen. Gebruik die combi alleen in de koers. Maar op klinkers en in bochten vooral erg fijn. En als het tussen de oren zit, werkt het ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Merk je dat echt? Helemaal een binnenband... Daar merk je toch helemaal niets van?
prima train/tourcombiquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:08 schreef Sunri5e het volgende:
Ik gebruik al een paar jaar Aktiv-8 binnenbanden. In combinatie met Schwalbe Durano's. Nog nooit lek gereden.
Menig homeopaat verdient zo z'n brood.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
En als het tussen de oren zit, werkt het ook.
Ik gooi m'n latex binnenbanden eruit als ik in het buitenland ga fietsen. Merk wel een verschil, het voelt iets minder soepel aan, oneffenheden worden iets meer doorgegeven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Merk je dat echt? Helemaal een binnenband... Daar merk je toch helemaal niets van?
Ruim 5 watt in de link die ik gaf net.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik gooi m'n latex binnenbanden eruit als ik in het buitenland ga fietsen. Merk wel een verschil, het voelt iets minder soepel aan, oneffenheden worden iets meer doorgegeven.
Verschil komt vooral doordat latex soepeler is en daardoor ook beter meevormt. Scheelt ook iets van 1-2 watt per band volgens sommige tests (oa bicycle rollingresistance)
Remrand was niet goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm, vervelend, wat was er mis met de velg?
Net te ver ja. Heb maar een enkele keer de tijd voor een echt lange rit. De timmelsjoch en de kuhtai zijn 2 zware klimmen die wel vanaf hier te doen zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
leuke klim! maar niks vergeleken met de kitzbuheler horn
(jammer dat je er zover vandaan zit!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kuhtaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door No-P op 16-05-2017 18:37:14 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Ja. Het was vanochtend om half 7 al 17 graden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef Leonos het volgende:
Rijden jullie naar werk al in korte broek? Rond uurtje of zeven?
winterjack overschoenen lange thermo broekquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef Leonos het volgende:
Rijden jullie naar werk al in korte broek? Rond uurtje of zeven?
Nee, altijd zoveel mogelijk winterkleren aan. Dan zie je er meer uit als een prof.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef Leonos het volgende:
Rijden jullie naar werk al in korte broek? Rond uurtje of zeven?
Spijkerbroek en overhemd vanmorgen. Als het iets frisser is een windjack.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:18 schreef Leonos het volgende:
Rijden jullie naar werk al in korte broek? Rond uurtje of zeven?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:21 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ja. Het was vanochtend om half 7 al 17 graden.
land je na een lange reis eindelijk in Israël, stap je die kist uit, 35 graden... eerste wat ze tegen je zegge is 'sjaal om'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |