abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2017 @ 17:34:49 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_171008334
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:22 schreef steffelonio het volgende:
En eigenlijk weet ik het wel wat ik ga doen, maar het is fijn om me druk te maken over de juiste aanpak.

Gels: ik neem 4 geldrinks mee, en een magnesium shot voor op de helft en een guarana shot voor op km 38.

Muziek: neem het mee voor de zekerheid. Maar verwacht grotendeels zonder te lopen.
Guarana ken ik niet maar als het vergelijkbare dingen met je doet als een gel lijkt deze aanpak me prima.

En dat druk maken over je race, zo herkenbaar!! Verwachten ze warm weer? Dan zou ik zoute stengels oid meenemen. Teringdroog dus ook water erbij, maar zout is zo fijn tussen al die zoete meuk door!!

(ik herbeleef het helemaal door jouw posts, heerlijk!)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_171008728
#blijmetdatbeetjewind :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171008765
Ik zou rekenen op warm weer Steffel, kan het alleen maar meevallen.
:P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171008887
:W vanuit Orgiva in Zuid Spanje! Over een half uurtje maar's kijken of het afgekoeld genoeg is voor een eindje! O+
Ja doei.
pi_171009349
Ik reken ook maar gelijk op dit warme weer in Tilburg.
Het was vandaag zo erg dat ik nadat ik naar huis was gefietst de lift heb gepakt. Veel te weinig gedronken ook.
Volgende week neem ik naast de zoete ook een zoute gel mee en de zoute Clif Blocs.

Steffelonio, het is echt zonde als je je afsluit voor de sfeer tijdens de marathon. Een marathon in eigen stad! Dat moet je echt ervaren, zelfs en misschien juist de zware stukken. Denk aan de mensen die jou kennen en jou aanmoedigen.
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:25:26 #181
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171009379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:50 schreef Guard het volgende:
Ik zou rekenen op warm weer Steffel, kan het alleen maar meevallen.
:P
Doe ik ook. Al zijn de verwachtingen dan 15 graden. Maar ja, de weersverwachting voor zo'n lange termijn is niet echt betrouwbaar.

Gisteravond gelopen, moest echt wennen aan de warmte. Kan me nu nog beter voorstellen dat de temperatuur in Rotterdam tijdens de marathon ook echt een belangrijke factor is geweest. Was toen een flink verschil met de voorgaande dagen en weken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:26:55 #182
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171009408
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik reken ook maar gelijk op dit warme weer in Tilburg.
Het was vandaag zo erg dat ik nadat ik naar huis was gefietst de lift heb gepakt. Veel te weinig gedronken ook.
Volgende week neem ik naast de zoete ook een zoute gel mee en de zoute Clif Blocs.

Steffelonio, het is echt zonde als je je afsluit voor de sfeer tijdens de marathon. Een marathon in eigen stad! Dat moet je echt ervaren, zelfs en misschien juist de zware stukken. Denk aan de mensen die jou kennen en jou aanmoedigen.
Oké, dan geen muziek mee. Knoop doorgehakt.

Loop jij nu ook de hele of de halve in Tilburg??
pi_171009480
Heb in Rotterdam wel een stuk met muziek op gelopen, het middenstuk om mijn tempo zo gelijkmatig mogelijk te houden. Ben te snel geprikkeld op zo'n moment en ga dan te hard.
pi_171009965
Heb tijdens mijn marathons ook met muziek op gelopen. Heeft mij sommige stukken echt doorheen geholpen. Hoor als ik muziek op heb wel omgevingsgeluiden en dus ook het publiek dat langs de kant staan.
pi_171010646
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:26 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Oké, dan geen muziek mee. Knoop doorgehakt.

Loop jij nu ook de hele of de halve in Tilburg??
Nou... Ik zou niet zo snel besluiten... Het stuk in Noord (Kraaiven, Vossenberg, het stuk langs het kanaal bij de Barge Terminal) lijkt me zo goed als sfeerloos, misschien is muziek dan wel een welkome afleiding.
Laatste stuk door het centrum is hopelijk wel een beetje sfeervol
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_171011404
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 17:22 schreef steffelonio het volgende:
Gels: ik neem 4 geldrinks mee, en een magnesium shot voor op de helft en een guarana shot voor op km 38.
Exact mijn strijdplan in Rotterdam, alleen de guaranashot nam ik iets eerder. Elke 7km een gel en de guarana rond de 36 of zo (Kralingse Bos). Dan heeft het ook nog tijd om wat te doen.

Muziek heb ik geen seconde over getwijfeld, ik loop altijd zonder en ook nu vond ik het heerlijk!
pi_171012144
Wat is in hemelsnaam guarana, is dat het nieuwe bietensap? Ik zie de hele tijd een reptiel voor me die jij tot km35 mee sleurt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:56:31 #188
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171012816
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is in hemelsnaam guarana, is dat het nieuwe bietensap? Ik zie de hele tijd een reptiel voor me die jij tot km35 mee sleurt..
Inderdaad, dat is het plan!
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:57:07 #189
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171012830
Guarana, das het spul dat ook in troep zoals red bull zit.

http://www.sportvoedingwe(...)ana-shot-p-3254.html
Zit ook in dit gelletje; is redelijk smerig, maar gaf me aan het eind van mijn HM een flinke oppepper.

[ Bericht 71% gewijzigd door steffelonio op 17-05-2017 21:04:16 ]
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:02:56 #190
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171012998
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou... Ik zou niet zo snel besluiten... Het stuk in Noord (Kraaiven, Vossenberg, het stuk langs het kanaal bij de Barge Terminal) lijkt me zo goed als sfeerloos, misschien is muziek dan wel een welkome afleiding.
Laatste stuk door het centrum is hopelijk wel een beetje sfeervol
Ja, precies, dat stuk langs Vossenberg/Kraaiven is niet echt het mooiste stukje van de ronde.
En daar zal ook geen publiek staan, want het is een stom saai stuk en ik vermoed dat we daar alleen over het fietspad kunnen lopen en dat de doorgaande weg (Dongenseweg?) gewoon open is voor verkeer. Maar daar zal ik hopelijk nog wel redelijk fris lopen, want het is nog de eerste helft. Ik schat in dat het laatste stuk het zwaarste zal zijn (goh, verrassend), het stuk vanaf/door de reeshof richting centrum. De laatste keer dat ik daar een deel van het parcours liep had ik redelijke tegenwind op dat stuk.

Denk dat ik mijn oortjes (bluetooth) gewoon meeneem, ik heb er geen last van als ik ze in mijn shirtje/om mijn nek prop tijdens het lopen en met één druk op de knop heb ik dan muziek. Tussenoplossing.
  Forum Admin woensdag 17 mei 2017 @ 21:11:50 #191
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171013248
4x5minuten interval gedaan, wat een warmte, maar wel pijnloos gelopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_171014094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ja, precies, dat stuk langs Vossenberg/Kraaiven is niet echt het mooiste stukje van de ronde.
En daar zal ook geen publiek staan, want het is een stom saai stuk en ik vermoed dat we daar alleen over het fietspad kunnen lopen en dat de doorgaande weg (Dongenseweg?) gewoon open is voor verkeer. Maar daar zal ik hopelijk nog wel redelijk fris lopen, want het is nog de eerste helft. Ik schat in dat het laatste stuk het zwaarste zal zijn (goh, verrassend), het stuk vanaf/door de reeshof richting centrum. De laatste keer dat ik daar een deel van het parcours liep had ik redelijke tegenwind op dat stuk.

Denk dat ik mijn oortjes (bluetooth) gewoon meeneem, ik heb er geen last van als ik ze in mijn shirtje/om mijn nek prop tijdens het lopen en met één druk op de knop heb ik dan muziek. Tussenoplossing.
Je had natuurlijk gewoon ook voor Luxemburg moeten kiezen. :P
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:44:13 #193
394924 steffelonio
steffelonio
pi_171014314
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je had natuurlijk gewoon ook voor Luxemburg moeten kiezen. :P
Inderdaad!

Maar die lijkt me met alle klimmetjes iets te pittig voor mijn eerste marathon. En dan mis ik het thuisvoordeel.
pi_171015561
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:26 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Oké, dan geen muziek mee. Knoop doorgehakt.

Loop jij nu ook de hele of de halve in Tilburg??
Voor nood meenemen kan altijd, hè.

Ik ga de hele doen, heb een startbewijs kunnen overnemen. Startbewijs was al gedrukt, dus ik loop als man. 8-)
Ter compensatie loop ik zondag twee keer bij de Marikenloop.
pi_171016217
Het was vanavond ook bijna 30 graden toen ik naar de training ging. :o
In het bos was het ietsje frisser en het koelde gelukkig ietsje af. Maar het zweet gutste van mijn hoofd zodra ik stilstond.
Het viel me nog mee dat ik op de korte stukjes nog 12k/h haalde.
pi_171021028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:39 schreef wyccie het volgende:
Het was vanavond ook bijna 30 graden toen ik naar de training ging. :o
In het bos was het ietsje frisser en het koelde gelukkig ietsje af. Maar het zweet gutste van mijn hoofd zodra ik stilstond.
Het viel me nog mee dat ik op de korte stukjes nog 12k/h haalde.
Precies dit. Het was enorm benauwd in het bos, zwoten all over the place. Maar toch best lekker en veel sneller dan verwacht gelopen, 5 bekertjes op Strava.
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:06:55 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_171023619
Jezus wat gaan jullie snel!

Ik liep traag, zweette me dood en voel me nu of ik gisteren een hm gesprint heb.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_171023769
Volgens mij ben ik op zich wel redelijk gewend aan de warmte nu! In Parijs had ik er in ieder geval geen last van bij 30 graden.

Morgen het eerste baanwedstrijdje.. aahhhh!
Een 1500m nog wel, doodgaan eerste klas. En aan de ingeschreven tijden te zien zit ik middenin de chasse patate :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:18:24 #199
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_171023883
In de watte?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_171024029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:18 schreef Murmeli het volgende:
In de watte?
De chasse patate, een wielerterm :P
Als je niet mee kunt met de kopploeg maar nog voor het peloton zit dus enorm eenzaam aan het afzien bent voor een plek zonder eer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')