abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170834349
Mijn dochter heeft nogal volle wenkbrauwen en ze laat nu regelmatig haar wenkbrauwen laseren. Zeg maar het stukje boven haar neus zodat ze 2 ipv 1 wenkbrauw heeft. Ik hoorde dat je dit ook eenmalig kan laten laseren maar dat er niet echt een keurmerk voor bestaat. Hoe kan je bepalen of iets een betrouwbaar bedrijf is? Kan iemand iets in Utrecht of omgeving aanraden?
pi_170834979
Dat haar komt volgens mij altijd terug, is niet permanent
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_170837198
Wenkbrauwen laseren? Jeejtje. Zoek gewoon een Turkse kapster die het met touw weg haalt.
Protège moi de mes désirs.
pi_170838422
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wenkbrauwen laseren? Jeejtje. Zoek gewoon een Turkse kapster die het met touw weg haalt.
Behalve als je Koerd of Armeen bent anders doet hij andere dingen met het touw.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')