abonnement Unibet Coolblue
pi_170855189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:00 schreef H.FR het volgende:
Mag even duren zeg, deze beslissing. Mag toch aannemen dat iedereen al lang weet wat hij gaat stemmen?
Ik vind het wel interessant, ben benieuwd of die nieuwe stadsbrug en het ov-knooppunt het gaan redden.
* Verwijderd *
pi_170855367
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat moet ik, tegelijk moeten ze hun ogen niet sluiten voor het feit dat je voor fans van buiten de stad ook goede voorzieningen moet hebben voor mensen die per auto komen. Nu vind ik dat eigenlijk prima, op 10 minuutjes lopen gratis in de middenberm.
Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.

Uit mijn hoofd weet ik even niet de exacte hoeveelheid parkeerplaatsen, maar in ieder geval heeft het een dekking van 35% van alle toeschouwers (nu is het percentage dat met de auto komt overigens nog 70%, dus ze zullen stevig moeten inzetten op meer reizen met openbaar vervoer onder de supporters, wat overigens, denk ik, wel haalbaar is).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:20:27 #228
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170855571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.

Uit mijn hoofd weet ik even niet de exacte hoeveelheid parkeerplaatsen, maar in ieder geval heeft het een dekking van 35% van alle toeschouwers (nu is het percentage dat met de auto komt overigens nog 70%, dus ze zullen stevig moeten inzetten op meer reizen met openbaar vervoer onder de supporters, wat overigens, denk ik, wel haalbaar is).
Zo'n P+R systeem werkt beter dan proberen dat iedereen voor de deur kan staan. Gewoon naast de snelweg zoiets bouwen en goede ov verbindingen met gratis vervoer als je een kaartje hebt
pi_170855598
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze gaan bij Feyenoord City uit van een beperkt aantal parkeerplaatsen in de directe omgeving van het nieuwe stadion (ik geloof max 1500 auto's), en 2 grote parkeerterreinen met een soort P+R verbinding zoals Beverwaard nu heeft.

Uit mijn hoofd weet ik even niet de exacte hoeveelheid parkeerplaatsen, maar in ieder geval heeft het een dekking van 35% van alle toeschouwers (nu is het percentage dat met de auto komt overigens nog 70%, dus ze zullen stevig moeten inzetten op meer reizen met openbaar vervoer onder de supporters, wat overigens, denk ik, wel haalbaar is).
Dat is kut. Lastig/niet/duur kunnen parkeren zou voor mij reeen zijn geen seizoenkaart meer te nemen. OV is extreem duur met een voor mij extreme reistijd. Tevens zijn avondwedstrijden dan klote.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:23:38 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170855659
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:17 schreef Grifte het volgende:
https://www.politie.nl/mi(...)7-tgo-coolsinge.html

Er zijn weer nieuwe foto's toegevoegd (vanaf V07)
Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
pi_170855709
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is kut. Lastig/niet/duur kunnen parkeren zou voor mij reeen zijn geen seizoenkaart meer te nemen. OV is extreem duur met een voor mij extreme reistijd. Tevens zijn avondwedstrijden dan klote.
De bedoeling is wel dat Feyenoord afspraken gaat maken met NS en RET om de dienstregeling op wedstrijddagen aan te passen, en eveneens om, wat ze nu met de RET al hebben, reizen in combinatie met een ticket of seizoenskaart, gratis of goedkoper te maken.

Dus ik denk dat dit grotendeels wel zal worden opgevangen, al is het natuurlijk wel lastig voor iedereen die echt van ver komt (verder dan 100 km bijvoorbeeld).

Maar daarvoor is wel voldoende parkeerplek voor denk ik. Als de mensen uit de directe omgeving niet allemaal de auto gaan pakken in ieder geval. Maar ik verwacht / hoop dat de verbinding met het openbaar vervoer ook dusdanig wordt dat het wel aantrekkelijker wordt om met het openbaar vervoer te reizen als je niet zo ver weg woont in plaats van de auto pakken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:26:01 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170855718
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
Rotterdam ís grotendeels allochtoon.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_170855731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
Die zijn er gewoon vlug bij als er een relletje te trappen is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:37:17 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170855967
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
Klopt.

Volgens het AD heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij Utrecht voor Amrabat.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-bij-fc-utrecht.html
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170856046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt.

Volgens het AD heeft Feyenoord zich officieel gemeld bij Utrecht voor Amrabat.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-bij-fc-utrecht.html
ken die een beetje ballen
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:43:13 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170856080
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

ken die een beetje ballen
Geen idee eigenlijk, ik heb nog nooit zo weinig eredivisie (buiten Feyenoord om dan) gekeken als dit seizoen.

Ik zou het sowieso verstandig vinden om je niet alleen maar te focussen op talenten uit de eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170856084
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_170856158
quote:
Dit voegt dus echt helemaal niks toe.
* Verwijderd *
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:47:36 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170856187
quote:
Frontpage-aids, niet geklikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:51:33 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170856272
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

ken die een beetje ballen
Paar keer heel aardig zien spelen, maar of dat nou het niveau is wat je moet nastreven als Nederlandse topclub?
pi_170856845
De raadsvergadering is een half uur geschorst.

Daarna volgt een korte 2e termijn en stemmingen.

De planning is dat we uiterlijk 20.00 uur definitief weten of de gemeenteraad instemt met Feyenoord city.

Al is de ruime meerderheid al wel zichtbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_170856984
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
De raadsvergadering is een half uur geschorst.

Daarna volgt een korte 2e termijn en stemmingen.

De planning is dat we uiterlijk 20.00 uur definitief weten of de gemeenteraad instemt met Feyenoord city.

Al is de ruime meerderheid al wel zichtbaar.
Hoelaat gaan ze weer verder? Ik was even eten :@
* Verwijderd *
pi_170856999
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Paar keer heel aardig zien spelen, maar of dat nou het niveau is wat je moet nastreven als Nederlandse topclub?
Misschien kan hij zijn nivo verder ontwikkelen bij Feyenoord....
Net zoals Ahmadi en Toornstra dat gedaan hebben...

In nederland lopen niet zoveel opvallende middenvelders rond, dat utrecht het dit seizoen zo goed gedaan heeft daar heeft AMrabat zeker ook een bijdrage aan gehad.

De Meeste aankopen van utrecht doen het meestal wel goed bij Feyenoord moet ik zeggen...utrecht speelt ook het zelfde spelletje net als Feyenoord op het middenveld...hard de duels aan gaan....dus daarin past hij wel zeker bij Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170857427
quote:
UPDATE 18:06
Voorverkoop Feyenoord-Heracles in Rotterdam Ahoy loopt goed. In een uur 3500 kaarten verkocht. Er zijn in totaal 12000 kaarten beschikbaar.
Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbij _O-
pi_170857464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbij _O-
Zeg maar gerust een hele :')
* Verwijderd *
pi_170857490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:44 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Zeg maar gerust een hele :')
Dacht al dat ik iets te conservatief was ;).
pi_170857497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alle evenementen met kaartverkoop bij elkaar is dat zo'n beetje een halve Kuip erbij _O-
10.000 bij Stadhuisplein, 7000 (en nog wat) bij Van Zanten/Binnenrotte, 12000 Ahoy en dan nog een paar duizend bij Biergarten en een handje vol bij Plan C.

Feyenoordgod.
pi_170857514
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord trekt wel veel allochtone debielen aan.
Volgens mij heeft in Rotterdam de helft van de bevolking een 'migratieachtergrond' zoals dat tegenwoordig heet. Dus dat je dan ook mongolen met een kleurtje aantreft bij de rellerts is niet meer dan logisch.

Vroeger was het wel echt een 'sport' voor blanken, dat hooligantje spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170857562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij heeft in Rotterdam de helft van de bevolking een 'migratieachtergrond' zoals dat tegenwoordig heet. Dus dat je dan ook mongolen met een kleurtje aantreft bij de rellerts is niet meer dan logisch.

Vroeger was het wel echt een 'sport' voor blanken, dat hooligantje spelen.
Deze gasten zijn dan ook hooguit Rotterdammers, geen Feyenoorders. Durf te wedden dat het merendeel van die mensen op de foto's geen wedstrijden bezoekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2017 18:47:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')