Ik zag het ja, ach 2 mensen 1 gedachte.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik had mijn post nog iets uitgebreid
Mweh niet altijd mee eens, de sharkfin zoals de RB vind ik echt heel lelijk. Die van de Merc gaat wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:31 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Dan moeten ze die sharkfin maar behouden :p , zou ik niet erg vinden , auto,s zien er een stuk agressiever uit
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahjoh, als die lui het toch leuk hebben. Niets mis mee.
Komt door de kleine aerodynamische aanpassing die Max aan zijn bodemplaat heeft aangebracht.quote:
Niet zo gek dus dat ze regelmatig even naast de baan komen inderdaad. Ze rijden op de limiet en soms net erover. Dus geen schande als je er even naast komt. Sterker nog, je zou ook kunnen zeggen dat coureurs die nooit naast de baan komen te voorzichtig rijden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:47 schreef Monolith het volgende:
Trainingen zijn ook gewoon het moment om de limieten van de verschillende banden e.d. af te tasten.
Schijnt ook wel wat wind te staan die invloed heeft op de auto'squote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Niet zo gek dus dat ze regelmatig even naast de baan komen inderdaad. Ze rijden op de limiet en soms net erover. Dus geen schande als je er even naast komt. Sterker nog, je zou ook kunnen zeggen dat coureurs die nooit naast de baan komen te voorzichtig rijden.
Dan geldt nog steeds dat ze de limiet opzoeken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Schijnt ook wel wat wind te staan die invloed heeft op de auto's
+6squote:
STROLLGODquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Niet zo gek dus dat ze regelmatig even naast de baan komen inderdaad. Ze rijden op de limiet en soms net erover. Dus geen schande als je er even naast komt. Sterker nog, je zou ook kunnen zeggen dat coureurs die nooit naast de baan komen te voorzichtig rijden.
Het is gewoon kansloos, de ene coureur afzeiken en de andere niet voor hetzelfde foutje.quote:
Toch niet blijkbaar? Komt de pits in, maakt een proefstart en gaat weer door...quote:
Er zit natuurlijk ook geen verschil tussen een coureur die er regelmatig afvliegt of spint en een coureur die al meerdere malen bijzondere reddingsacties heeft laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, de ene coureur afzeiken en de andere niet voor hetzelfde foutje.
Gewoon lekker naar Renault gaan, als je ziet wat Hulkenberg daarmee presteertquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:10 schreef franklop het volgende:
"De motor is nog langzamer dan eerst", zegt Alonso, "verbazingwekkend.."
Zal mij verbazen als hij na dit seizoen nog F1 rijdt.. Althans, in ieder geval niet bij een team met Honda motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2017 15:14:51 ]
Goh die klonk lekker op de omboord. .. leek al op topsnelheid te zitten vlak na start / finish. ...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:10 schreef franklop het volgende:
"De motor is nog langzamer dan eerst", zegt Alonso, "verbazingwekkend.."
Zal mij verbazen als hij na dit seizoen nog F1 rijdt.. Althans, in ieder geval niet bij een team met Honda motor
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:13 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
MaxgodhalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:13 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
MaxgodBlijft mooi om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het aanremmen in de MotoGP zie je het ook vaak, dat de motor helemaal dwars wordt gegooid, maar daar kost het je geen tijd volgens mij.
Zei die dat echt? (zat in auto)quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:10 schreef franklop het volgende:
"De motor is nog langzamer dan eerst", zegt Alonso, "verbazingwekkend.."
Zal mij verbazen als hij na dit seizoen nog F1 rijdt.. Althans, in ieder geval niet bij een team met Honda motor
Lijkt wat hoopvoller voor RB qua gat met Ferrari en Mercedes, maar zaterdag weten we pas echt waar ze staan.quote:
Het is makkelijker te onthouden welke coureurs bij welk team rijden en wie er met de gele en de rode zwarte T-cam rijden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan geeft Ted ook nog als commentaar van ja maar als je niet weet wie bij de nrs horen, tsjah ik vind dat als je dat niet weet dat je maar ff een lijstje moet regelen hoor.
Fixed.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:15 schreef Geralt het volgende:
Ahh ik zie dat Max alweer 2x boven Ricardo geëindigd is. Dus zondag start ie weer achter hem als Ricciardo Max zijn setup gekopieerd heeft
quote:
Dat had ik in F1 2016 ook regelmatigquote:
Alonso rijdt volgend jaar vast naast Hulkenberg ja. Mocht Alonso toch klaar zijn met F1 en lekker Indycars gaan rijden, dan gaat dat stoeltje naar zijn landgenoot denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zei die dat echt? (zat in auto)
Ik denk dat Alonso volgend jaar weer naar Renault gaat
Bottas is 77, Lewis is 44quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is makkelijker te onthouden welke coureurs bij welk team rijden en wie er met de gele en de rode zwarte T-cam rijden.
Nummers weet ik lang niet allemaal uit mn hoofd.
Ricardo 3
Max 33
Kimi 7
Lewis 77
De rest geen idee en boeit me ook niet. Overigens ben ik van Kimi en Lewis niet eens zeker. Wel zeker dat 1 Ferrari nr 7 heeft en 1 Mercedes nr 77.
T-cams is makkelijker lijkt me zo
Beter dan een cijfertje lijkt me. Nooit problemen gehad met naast de baan de T cams te herkennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:31 schreef SnowOokami het volgende:
Ik kijk altijd naar de camera op de auto, op tv goed te doen maar weet niet of je die goed ziet naast de baan.
Ik wel altijd, maar Liberty media heeft verzonnen dat dat niet genoeg is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat iedereen naar de T-camera keek
Vorig jaar was ik op zaterdag in Spa en toen kon je het redelijk zien, maar soms ook totaaaal niet. Maarja toen leek de TR ook nog te veel op RB dus dat was in het echt ook erg lastig te zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:31 schreef SnowOokami het volgende:
Ik kijk altijd naar de camera op de auto, op tv goed te doen maar weet niet of je die goed ziet naast de baan.
Amerikaanse bs dus, hoop dat ze niet teveel gaan verkrachten met onzin dingetjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wel altijd, maar Liberty media heeft verzonnen dat dat niet genoeg is.
En de nummers wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:42 schreef AMDB het volgende:
Hey, weten jullie hoe lastig is om de kleur van de T-cam te zien op brakke streams
Lang leve Liberty!
Kijk alleen maar naar de Red Bulls, 3 en 33 moet wel lukkenquote:
Als je de nummers vaker en beter ziet ga je ze vanzelf onthouden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is makkelijker te onthouden welke coureurs bij welk team rijden en wie er met de gele en de rode zwarte T-cam rijden.
Nummers weet ik lang niet allemaal uit mn hoofd.
Ricardo 3
Max 33
Kimi 7
Lewis 77
De rest geen idee en boeit me ook niet. Overigens ben ik van Kimi en Lewis niet eens zeker. Wel zeker dat 1 Ferrari nr 7 heeft en 1 Mercedes nr 77.
T-cams is makkelijker lijkt me zo
Ik kijk altijd naar de helmquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat iedereen naar de T-camera keek
Hoe sneu moet je als vriendengroep zijn zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:59 schreef CrashO het volgende:
We zijn weer op het Europese vasteland hoor
[ afbeelding ]
quote:"Het verschil is dan wel wat kleiner dan bij eerdere trainingen dit jaar, maar dat komt omdat Barcelona een redelijk kort circuit is", zegt commentator Louis Dekker. ""Daarom geeft het een beetje een vertekend beeld. Het gat is dus groter dan het lijkt."
"Ondanks de updates aan de auto's is Red Bull te traag voor Ferrari en Mercedes, maar veel te snel voor de rest."
Vooral Mercedes heeft veel aanpast, zegt Dekker. "Ze hebben de auto zes kilogram lichter gemaakt en dat lijkt te werken. De auto is op tientallen plaatsen zichtbaar en onzichtbaar aangepast,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |