abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 11:53:40 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170824654
De Australische senator Larissa Waters heeft als eerste politicus borstvoeding gegeven in het gebouw van het parlement. Ze vindt dat er meer moeders in de politiek nodig zijn.



Terwijl de politici hun stem uitbrachten over een onderwerp, gaf Larissa Waters haar baby van twee maanden de borst.

Het is sinds 2016 toegestaan om in het parlementsgebouw borstvoeding te geven, maar nog niet eerder had een van de moeders er gebruik van gemaakt.

„Ik ben zo trots dat mijn dochter Alia de eerste baby is die in het parlement borstvoeding krijgt!”, schrijft de politica op Facebook. Ze heeft de foto van het bijzondere tafereel meteen ingesteld als profielfoto.

Zorg eerst eens voor de Aboriginals en bootvluchtelingen. In Nederland hadden we gewoon Deep Throat op prime time. Eat that Prime Minister.

http://www.telegraaf.nl/b(...)__t_parlement__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  User die overal opduikt 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 11:56:26 #2
186611 Haags
pi_170824709
Moet kunnen.
Zonder wrijving geen glans
pi_170824721

Valt tegen.

Ook typisch CNN, "Senator makes history". :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:04:08 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_170824810
Meer moeders. Want blanke heteromannen hebben geen inlevingsvermogen mbt hun achterban. Je weet wel.. moeders die stemmen op iemand omdat ze zijn ideeen goed vinden. Die mannen er uit, en arbitraire moeders zonder politieke opbouw er in. Hoe kan dat mis gaan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_170824880
Prima milf
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_170824931
is volgens mij zeker niet de eerste keer dat een parlementarier haar baby tijdens een zitting de borst geeft, ter wereld

de Italiaanse Licia Ronzulli heef haar kind van de geborte vrijwel altijd meegenomen in het europees parlement en gaf ook bostvoeding


Kind is onderhand al een peuter



een IJslandse parlementarier gaf haar kind borstvoeding tijdens een toespraak voor het Ijslandse parlement
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170824966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:11 schreef RM-rf het volgende:
is volgens mij zeker niet de eerste keer dat een parlementarier haar baby tijdens een zitting de borst geeft, ter wereld

de Italiaanse Licia Ronzulli heef haar kind van de geborte vrijwel altijd meegenomen in het europees parlement en gaf ook bostvoeding
[ afbeelding ]

Kind is onderhand al een peuter
[ afbeelding ]

een IJslandse parlementarier gaf haar kind borstvoeding tijdens een toespraak voor het Ijslandse parlement[ afbeelding ]
Is dat laatste niet erg overdreven :?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:20:24 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170825032
Ranzige shit. Wat is de volgende stap, lekker masturberen in de parlementsbankjes?

Is ook 100% puur natuur en menselijk!
pi_170825088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ranzige shit. Wat is de volgende stap, lekker masturberen in de parlementsbankjes?

Is ook 100% puur natuur en menselijk!
ik stem voor, ondanks dat geroffel op die tafels
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:26:38 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170825103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is dat laatste niet erg overdreven :?
Hoezo overdreven? Als een baby moet eten moet hij eten. Zo werkt dat nu eenmaal.
Je ziet niets raars, er ligt daar gewoon een baby. Je kan nog heel prima praten e.d. als een baby ligt te lurken.

Dat de titel van deze topic aandachtshoer is vind ik heel raar. Dat het "bijzonder" is om je baby te voeden nog raarder.
Er kan evt gepraat worden over in hoeverre die tiet te zien mag zijn, maar verder als dat zou het niet moeten gaan. Doodnormaal dit!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:27:07 #11
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_170825110
Aan de ene kant denk ik, prima, niemand heeft er last van als het het werk niet in de weg zit
Aan de andere kant denk ik, waarom neem je een baby in godsnaam mee naar zoiets, ik kan geen echt goede reden bedenken nl
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_170825136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:53 schreef tong80 het volgende:
De Australische senator Larissa Waters heeft als eerste politicus borstvoeding gegeven in het gebouw van het parlement. Ze vindt dat er meer moeders in de politiek nodig zijn.

[ afbeelding ]


Zorg eerst eens voor de Aboriginals en bootvluchtelingen. In Nederland hadden we gewoon Deep Throat op prime time. Eat that Prime Minister.

http://www.telegraaf.nl/b(...)__t_parlement__.html

:P
Zei aandachtsgeilebok. :P
pi_170825163
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:04 schreef SpecialK het volgende:
Meer moeders. Want blanke heteromannen hebben geen inlevingsvermogen mbt hun achterban. Je weet wel.. moeders die stemmen op iemand omdat ze zijn ideeen goed vinden. Die mannen er uit, en arbitraire moeders zonder politieke opbouw er in. Hoe kan dat mis gaan?
Dat schrijft ze niet in haar bericht. Ze schrijft dat er meer vrouwen in het parlement moeten zitten, en meer ouders. Dan krijg je waarschijnlijk ook meer moeders, maar ze roept niet op tot per definitie meer moeders, dat maakt de Telegraaf er van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170825169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:53 schreef tong80 het volgende:
De Australische senator Larissa Waters heeft als eerste politicus borstvoeding gegeven in het gebouw van het parlement. Ze vindt dat er meer moeders in de politiek nodig zijn.

[ afbeelding ]

Terwijl de politici hun stem uitbrachten over een onderwerp, gaf Larissa Waters haar baby van twee maanden de borst.

Het is sinds 2016 toegestaan om in het parlementsgebouw borstvoeding te geven, maar nog niet eerder had een van de moeders er gebruik van gemaakt.

„Ik ben zo trots dat mijn dochter Alia de eerste baby is die in het parlement borstvoeding krijgt!”, schrijft de politica op Facebook. Ze heeft de foto van het bijzondere tafereel meteen ingesteld als profielfoto.

Zorg eerst eens voor de Aboriginals en bootvluchtelingen. In Nederland hadden we gewoon Deep Throat op prime time. Eat that Prime Minister.

http://www.telegraaf.nl/b(...)__t_parlement__.html

:P
tong80 die iemand aandachtshoer noemt is nooit grappig.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:29:57 #15
467590 beugelbekkie16
Ik heb slotjes...
pi_170825180
Stoer hoor alsof je zelf nooit een baby geweest bent! Beetje jaloers zeker dat je zelf geen borsten hebt he hahahaha
pi_170825199
Tja, er zijn mensen, voornamelijk vrouwen, die alles willen en alles eisen voor hun unieke "kleintje", hun prachtige "kid".

Duwen het liefst hun vaginagebroed vol in je gezicht, want dat geval MOET gezien en MOET geliefd worden.

En ook in de publieke ruimte gaat niks ze tegenhouden, of ze nu pontificaal in het zicht bij de IKEA midden op de meubelafdeling zitten (ja heb ik gezien) of in het parlement.

Alle ogen op ze gericht, volop in de kijker en hopla zuigmond er op en alle openingen gaan door alle aandacht vanzelf druipen.







[ Bericht 39% gewijzigd door DrMabuse op 10-05-2017 12:40:07 ]
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:31:35 #17
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170825216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo overdreven? Als een baby moet eten moet hij eten. Zo werkt dat nu eenmaal.
Je ziet niets raars, er ligt daar gewoon een baby. Je kan nog heel prima praten e.d. als een baby ligt te lurken.

Ik moet ook regelmatig een flinke drol draaien, en dan kan ik ondertussen ook nog prima praten. Toch doe ik dat meestal niet als ik ergens moet spreken. :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:31:48 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_170825220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:11 schreef RM-rf het volgende:
is volgens mij zeker niet de eerste keer dat een parlementarier haar baby tijdens een zitting de borst geeft, ter wereld

de Italiaanse Licia Ronzulli heef haar kind van de geborte vrijwel altijd meegenomen in het europees parlement en gaf ook bostvoeding
[ afbeelding ]

Kind is onderhand al een peuter
[ afbeelding ]

een IJslandse parlementarier gaf haar kind borstvoeding tijdens een toespraak voor het Ijslandse parlement[ afbeelding ]
In een echte baan hoef je zoiets natuurlijk niet te proberen als je serieus genomen wil worden. Zeker neit als ze die peuter in plaats van haarzelf z'n hand laat opsteken. Kom op zeg!

Laten we 2 parlementen maken. Één parlement voor vrouwen, peuters, gepigmenteerden, transgenders, gekleurden etc. Die kunnen dan gezellig gaan stemmen over hoe de nieuwe boot van Greenpeace gaat heten, in welke kleur de nieuwe brug over de Maas geschilderd moet gaan worden etc. etc. En een parlement voor de grote jongens, die het land vooruit helpt

Kom op.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_170825254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
En een parlement voor de grote jongens, die het land vooruit helpt
Het parlement dat, of de grote jongens die. In het tweede geval moet je ook het meervoud gebruiken in de rest van je zin.

Geen dank.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:37:23 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170825256
Hm. Waarom heeft ze niet gewoon ouderschapsverlof, zodat ze met de TWEE MAANDEN OUDE BABY thuis kan blijven, een huis waarvan je mag verwachten dat het is ingericht voor een baby, met rust, reinheid en regelmaat. Waarom sleur je dat kind overal heen o.a. naar de stress van je werk?
Niks tegen borstvoeding in het openbaar, maar ik vraag me echt af of het wel goed is vooreen kind om op de werkvloer te worden grootgebracht, al dan niet met borstvoeding.
Voor de werkgever is het niet fijn als die jonge moeder met haar aandacht meer bij de kleine is dan bij haar werk. Elk babygeluidje is instinctieve afleiding.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:37:55 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170825272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:27 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Aan de ene kant denk ik, prima, niemand heeft er last van als het het werk niet in de weg zit
Aan de andere kant denk ik, waarom neem je een baby in godsnaam mee naar zoiets, ik kan geen echt goede reden bedenken nl
Omdat je zo weer heel vlot terug aan het werk kan (meestal mag opvang pas vanaf een week of 8) en je borstvoeding kan blijven geven.
Lekkende tieten, borstontstekingen en andere ellende die voortkomt uit niet (op tijd) kunnen voeden zijn ook niet zo handig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:38:39 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_170825286
quote:
9s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het parlement dat, of de grote jongens die. In het tweede geval moet je ook het meervoud gebruiken in de rest van je zin.

Geen dank.
Toch dank, je hebt helemaal gelijk. Net als ik (inhoudelijk)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Eindredactie Games woensdag 10 mei 2017 @ 12:39:25 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170825301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

In een echte baan hoef je zoiets natuurlijk niet te proberen als je serieus genomen wil worden. Zeker neit als ze die peuter in plaats van haarzelf z'n hand laat opsteken. Kom op zeg!

Laten we 2 parlementen maken. Één parlement voor vrouwen, peuters, gepigmenteerden, transgenders, gekleurden etc. Die kunnen dan gezellig gaan stemmen over hoe de nieuwe boot van Greenpeace gaat heten, in welke kleur de nieuwe brug over de Maas geschilderd moet gaan worden etc. etc. En een parlement voor de grote jongens, die het land vooruit helpt

Kom op.
Wat is het verschil tussen gepigmenteerden en gekleurden?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:40:26 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170825330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:37 schreef Lunatiek het volgende:
Hm. Waarom heeft ze niet gewoon ouderschapsverlof, zodat ze met de TWEE MAANDEN OUDE BABY thuis kan blijven, een huis waarvan je mag verwachten dat het is ingericht voor een baby, met rust, reinheid en regelmaat. Waarom sleur je dat kind overal heen o.a. naar de stress van je werk?
Niks tegen borstvoeding in het openbaar, maar ik vraag me echt af of het wel goed is vooreen kind om op de werkvloer te worden grootgebracht, al dan niet met borstvoeding.
Voor de werkgever is het niet fijn als die jonge moeder met haar aandacht meer bij de kleine is dan bij haar werk. Elk babygeluidje is instinctieve afleiding.
Baby's zijn heel goed ingericht op met mama overal mee heen gaan. Is zelfs goed voor ze, krijg je (met een beetje geluk) makkelijke baby's/kinderen van.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_170825345
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:30 schreef DrMabuse het volgende:
Tja, er zijn mensen, voornamelijk vrouwen, die alles willen en alles eisen voor hun unieke "kleintje", hun prachtige "kid".

Duwen het liefst hun vaginagebroed vol in je gezicht, want dat geval MOET gezien en MOET geliefd worden.

En ook in de publieke ruimte gaat niks ze tegenhouden, of ze nu pontificaal in het zicht bij de IKEA midden op de meubelafdeling zitten (ja heb ik gezien) of in het parlement.

Alle ogen op ze gericht, volop in de kijker en hopla zuigmond er op en alle openingen gaan door alle aandacht vanzelf druipen.
Hoe denk je dat jouw moeder je vroeger gevoed heeft?

Zou er lekker schijt aan hebben als vrouw. Jammer voor de mensen die borsten in eerste instantie als seksueel iets zien en er aanstoot aan nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')