abonnement Unibet Coolblue
pi_170834869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind het wel ongelofelijk knap dat je haar helpt. Erg veel respect daarvoor :). Ik heb er alleen weinig woorden voor verder en geen ervaring. Enige dat ik kan doen is luisteren, lezen en sterkte wensen :*.

Zou de familie de situatie niet kunnen accepteren? Denken dat het weg is als je je kop in het zand steekt? Of gewoon algeheel niet mee kunnen omgaan?
kleine duiding familie..... ze had 3 broers... 1tje heeft jaren terug zelf moord gepleegd... andere heeft aljaren de diagnose schizofrenie maar met meds gaat dat best redelijk okay...wel net geschieden en hebben twee kids en woont in huis vader...vader zit minimaal 6 maanden per jaar in thailand (heeft daar een vrouw en huis) haar moeder (vrouw vader dus) is overkleden toen ze jaar of 13 was en heeft toen gezin lang onderhouden want pa stond op de markt en was weinig thuis...en de ouste broer is...sja ik weet niet gewoon een IQ van 80 ofzo..... erg selfobsessed...best lieve gozer maar je hebt er niks aan.... en pa is ook "afwezig" is denk oik het beste woord.... kortom het is ook allemaal wel complex
pi_170834876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee dat komt denk ik wel goed, huisarts is gisteren geweest...vriendin van mij die in haarlem woont was er 'toevallig" ook.... (eten was niet geregeld dus heb ik voor gezorgd dat dat kwam) dat doie er was...en heeft gedeelte gesprek opgevangen met huisarts en vader...en ze is zelf gelukkig nog voldoende duidelijk dat zij dat wel heeft opgepikt..... t is meer steeds in the blind zijn en familie die geen fuck onder neemt..... in de groeps app die zij hebben werd ze uit zieken huis naar huis gestuurt...jongste zoon had huiskamer opgeruimd (schat ook en neem hem niks kwalijk) en dr ouste broer had de badkamer ev neen lappie gegegvn..maar nu moest ze het zelf maar weer gaan opppakken want weer thuis...duhuhuh.....
spanningsboog van 3 minuten en ze onthoud NIKS...wat denken die mensden nou..dat ze een griepje heeft ofzo...ik zag dit al aan komen gewoon!!!

die vriendin die gisteren eten heeft gebracht (zij kent dr van bij mij thuis) was met dr schoondochter die in thuiszorg werkt als manager en die had ze nog nooit gezien.... zijn tot half tien gebleven en hebben gelachen en gehuild en nog vet geknuffelt... echt zooo fijn!!! warig verhaal ook om zo op te schrijven.... en er gebeurt veel en teven structureel niks en sta ik op dat vlak buiten spel....baalt
Heeft de familie wel door hoe ernstig het is? Willen ze het wel weten?

Het is zo moeilijk om aan de zijlijn te staan. Je weet alles, je wil zo veel maar je kunt/mag niets.
En wees maar lekker warrig, wij snappen het wel en zijn er hoor! :*
We have far more in common than that which devides us..
pi_170834988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heeft de familie wel door hoe ernstig het is? Willen ze het wel weten?

Het is zo moeilijk om aan de zijlijn te staan. Je weet alles, je wil zo veel maar je kunt/mag niets.
En wees maar lekker warrig, wij snappen het wel en zijn er hoor! :*
lief kaat en mijn hoofd maalt..net al de uitvaart begeleidster die zoon gedaan heeft aan de lijn gehad en alles uitgelegd.... die gaat snel bij dr langs en kent dr ook.... maar goed wat vind familie ervan??? (pa nooit op uitvaart kleinzoon geweest ook he) en je komt er achter dat ze wch niet verzekert is ook...nou ja veel in mn hoofd gewoon...en alles tegelijk en met iedereen moet je rekening houden terwijl je dat dus niet wil...want waar waren ze???

anyways... was zelfs vandaag sprake van dat medicijnhulp aan huis zou stoppen per direct...dat gaat weer door na veel belletjes
pi_170835091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind het wel ongelofelijk knap dat je haar helpt. Erg veel respect daarvoor :). Ik heb er alleen weinig woorden voor verder en geen ervaring. Enige dat ik kan doen is luisteren, lezen en sterkte wensen :*.

Zou de familie de situatie niet kunnen accepteren? Denken dat het weg is als je je kop in het zand steekt? Of gewoon algeheel niet mee kunnen omgaan?
heeft niks met knap of respect te maken...dat weet je zelf na een rot ervaring en jij gaat ook door toch? vind ik nog veel dichterbij staan dat dit!!! maar dank je wel|! ik moet gewoon wel, want gaat mij niet gebeuren dat ze nu gaan opereren terwijl ze dat echt niet wil en het gewoon niet levens reddend is hoogstend verlengend met 1000 risicos ik ken dr langer en dat wil ze nit...de weg nu is humaan einde hoe moeilijk ook! en daar ga ik me hard voor maken
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:16:22 #205
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170835295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:10 schreef liedetector het volgende:

[..]

heeft niks met knap of respect te maken...dat weet je zelf na een rot ervaring en jij gaat ook door toch? vind ik nog veel dichterbij staan dat dit!!! maar dank je wel|! ik moet gewoon wel, want gaat mij niet gebeuren dat ze nu gaan opereren terwijl ze dat echt niet wil en het gewoon niet levens reddend is hoogstend verlengend met 1000 risicos ik ken dr langer en dat wil ze nit...de weg nu is humaan einde hoe moeilijk ook! en daar ga ik me hard voor maken
Wij gaan door, maar wel met vallen en opstaan en dat x1000 ofzo. Ik vind het knap. Andere situatie, maar ik vind het knap en respect hoe jij er voor haar bent. Dat is alles wat ik er mee wilde zeggen :).
pi_170835325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij gaan door, maar wel met vallen en opstaan en dat x1000 ofzo. Ik vind het knap. Andere situatie, maar ik vind het knap en respect hoe jij er voor haar bent. Dat is alles wat ik er mee wilde zeggen :).
vind ik lief!!! en al ken ik jullie natuurlijk niet echt leef en leefde ik op dat vlak ook echt wel mee en dan weet je ook niet wat je moet zeggen ofzo! dus cheers ;0
pi_170835385
bedenk me nu dat ik dr heb leren kennen op een online forum ook nog..... de jongste is nu 20 en die was toen 5 ofzo...... funny
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:22:36 #208
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170835470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

vind ik lief!!! en al ken ik jullie natuurlijk niet echt leef en leefde ik op dat vlak ook echt wel mee en dan weet je ook niet wat je moet zeggen ofzo! dus cheers ;0
Ik heb het heel erg gewaardeerd en veel gehad aan de steun hier. En nog steeds. Ik had graag gekomen naar je etentje in Utrecht, maar het kwam gewoon echt niet uit :).
pi_170835491
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb het heel erg gewaardeerd en veel gehad aan de steun hier. En nog steeds. Ik had graag gekomen naar je etentje in Utrecht, maar het kwam gewoon echt niet uit :).
geeft niks... volgens mij is er bij L_S binnen kort een BBQ ;) en je was van harte welkom geweest
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:23:55 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170835505
Dat is waar. Ze heeft haar veld alvast gemaaid ter voorbereiding.
pi_170835522
quote:
6s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is waar. Ze heeft haar veld alvast gemaaid ter voorbereiding.
ja ze doet dr best om heel fok! te kunnen ontvangen lijkt het ;)
pi_170835542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

geeft niks... volgens mij is er bij L_S binnen kort een BBQ ;) en je was van harte welkom geweest
Soort lokpost dit ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_170835564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Soort lokpost dit ;)
nee je meent het??? ;) lol

ik denk dat dat durrrup vast de ME moet inschakelen...
pi_170835611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:25 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee je meent het??? ;) lol
Dit kan ze vast niet in anderhalve week regelen, dus ik ben niet op vakantie *O*
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:28:01 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170835636
Ja hallo.

Neem maar stoelen, eten en servies mee en prik maar een datum hoor mensen :P Ik heb weinig voorzieningen maar hou wel van gezelligheid.
Spoilers!
pi_170835650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit kan ze vast niet in anderhalve week regelen, dus ik ben niet op vakantie *O*
nee het moet net even warmer worden denk ik.....
kortom ben je vast al terug (je ging toch 2 weken? of heb ik echt alleen half oog gelezen (wat ook zo is...)
pi_170835694
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hallo.

Neem maar stoelen, eten en servies mee en prik maar een datum hoor mensen :P Ik heb weinig voorzieningen maar hou wel van gezelligheid.
legt agenda op tafel..... oww ik heb een uitvaart op.... (nee leuk wanneer?) ennuh als je veld toch bewoonbaar is denk ik dat ik gewoon een tent mee neem.... ;)
pi_170835747
nee, ik ben de avond van 22 mei weer terug, en dan de rest van de week nog vakantie. Kwam tot de ontdekking dat er dan ook hemelvaart in valt, dus nog een dag minder opnemen.

Eh L-S, is er een bushalte bij jullie in de buurt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_170835780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
nee, ik ben de avond van 22 mei weer terug, en dan de rest van de week nog vakantie. Kwam tot de ontdekking dat er dan ook hemelvaart in valt, dus nog een dag minder opnemen.

Eh L-S, is er een bushalte bij jullie in de buurt?
oww zo dus ik was niet helemaal in de war gelukkig..en als ik ook kom kan ik je ook oppikken hoor kaat

en nu ga ik een borrel pakken!!! morgen om 4 weer op, maar f in de ontspanning...zo ff tikken helpt wel merk ik.... *plop

gek is dat...mn meisje is nu naar dr atelier een open les geven en een goeie vriendin is daar ook (die van de vriendin met de uitzaaien overal) ((djeezz wat een tijd ook)) en ik nu ff alleen thuis...en helpt het wel ff zo te zitten it seems
pi_170835896
Nee, je zat goed. Ik vond het voorheen altijd heerlijk om een maand met vakantie te gaan, maar nu is (afhankelijk waarheen) 1 of 2 weken prima.
Ben ook graag lekker thuis, naar mensen toe waar het anders niet van komt en zo.
Vorig jaar 3x 1,5 week thuis geweest en alle 3 de keren prachtig weer gehad, zelfs in oktober.
Ik heb volgende week een stuk minder weer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170835917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, je zat goed. Ik vond het voorheen altijd heerlijk om een maand met vakantie te gaan, maar nu is (afhankelijk waarheen) 1 of 2 weken prima.
Ben ook graag lekker thuis, naar mensen toe waar het anders niet van komt en zo.
Vorig jaar 3x 1,5 week thuis geweest en alle 3 de keren prachtig weer gehad, zelfs in oktober.
Ik heb volgende week een stuk minder weer.
prios die verschuiven eigenljk een beetje?
pi_170835948
TT!!! _O-
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:53:51 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170836517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

oww zo dus ik was niet helemaal in de war gelukkig..en als ik ook kom kan ik je ook oppikken hoor kaat

en nu ga ik een borrel pakken!!! morgen om 4 weer op, maar f in de ontspanning...zo ff tikken helpt wel merk ik.... *plop

gek is dat...mn meisje is nu naar dr atelier een open les geven en een goeie vriendin is daar ook (die van de vriendin met de uitzaaien overal) ((djeezz wat een tijd ook)) en ik nu ff alleen thuis...en helpt het wel ff zo te zitten it seems
Proost schat!

Ja, bushalte. En kampeerplaats ook.

Maar geef ons ajb nog even om die caravan uit te komen. Nog even de badkamer en de plavuizen regelen, slaapkamer beslaapbaar te maken. Duurt niet heel lang meer. 8 Weken ofzo hoop ik.

Dan is er ook slaapplaats in de caravan voor hen met een luchtbed.
Spoilers!
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:59:48 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_170836738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
nee, ik ben de avond van 22 mei weer terug, en dan de rest van de week nog vakantie. Kwam tot de ontdekking dat er dan ook hemelvaart in valt, dus nog een dag minder opnemen.

Eh L-S, is er een bushalte bij jullie in de buurt?
Als ik ook op de bbq mag komen heb je vervoer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:02:07 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170836849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik ook op de bbq mag komen heb je vervoer.
Natuurlijk!
Spoilers!
pi_170836909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik ook op de bbq mag komen heb je vervoer.
*O* _O_
En dan is het voor mij ook makkelijker om iets te eten mee te nemen.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:03:47 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_170836944
Net de kvw gezien. calamares "Inktvisringen" uit de vrieskist in NL. Ja er zit inktvis familie in. Maar ook wat andere hulpstoffen om er een mooie ring van te persen en door beslag te halen.
Geef mij maar de tentakels en dan graag met huid/vel voor de smaak.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_170837182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

gelukkig kan je teken nooit voorkomen YOLO.... ik heb wel eens bedacht nooit meer buiten te komen maar vond ik ook niet heel realistisch....
en doe je niets geks kan je ook een glioblastoom op lopen waar je niet meer van af komt...

*is vandaag gewoon uber pissed en mn worst nightmare is confirmed
Och jee, een GBM ook nog. Wat ellendig -O- Veel sterkte aan de zijlijn!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:14:59 #229
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170837320
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef z80 het volgende:
Net de kvw gezien. calamares "Inktvisringen" uit de vrieskist in NL. Ja er zit inktvis familie in. Maar ook wat andere hulpstoffen om er een mooie ring van te persen en door beslag te halen.
Geef mij maar de tentakels en dan graag met huid/vel voor de smaak.
Ik snap het gejammer nooit zo. Mooie manier om de hele inktvis en alle inktvis te gebruiken. ^O^
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:22:18 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170837602
Hoor ik bbq? O+ :P
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:22:22 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_170837604
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik snap het gejammer nooit zo. Mooie manier om de hele inktvis en alle inktvis te gebruiken. ^O^
Zet dat dan op de verpakking. Nu is het oplichting die door de warenwet wordt goed gekeurd.
In verschillende landen binnen de EU is dit al niet meer toegestaan. Nu Nederland nog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_170837641
L-S (en evt anderen), ik zit me net even in te lezen in het Eden Project. Het blijk dat ze daar ook een winkel waar oa zaden worden verkocht.
Mocht er iets zijn wat je wil hebben, en ik heb tijd, zeg het maar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170837736
Heeeeeel globaal terug gelezen en ik geloof dat een sterkte lie :* op z'n plaats is.

Meer ook niet terug gelezen want best moe. Nu spullen pakken, was doen in was ruimte beneden en nog wat eten, dan even ontspannen, slapen werken en door naar Londen meteen daarna. :Z
pi_170837897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 20:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

prios die verschuiven eigenljk een beetje?
Ik denk eerder tot rust gekomen. Heb bijna alles gezien wat ik wilde zien en het enige waar ik altijd voor te porren ben is Afrika. En Syrië stond ook op het lijstje om nog wat dingen daar beter te bekijken/bezoeken, maar dat doe ik voorlopig maar niet.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:29:54 #235
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170837943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Zet dat dan op de verpakking. Nu is het oplichting die door de warenwet wordt goed gekeurd.
In verschillende landen binnen de EU is dit al niet meer toegestaan. Nu Nederland nog.
Ik weet niet wat er op de verpakking staat. Jij wel?
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:31:05 #236
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170837989
En oja, gee scheetje Tai Chi vandaag. Kon het niet opbrengen. Begin van het einde?
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 21:42:17 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170838425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef z80 het volgende:
Net de kvw gezien.
Broodje gezond ook?

Het argument van "heb je ooit een volwassen koe melk zien drinken" is niet bijzonder sterk. Als kalveren van een jaar de kans krijgen bij moeders aan de melkbar te hangen, doen ze dat.

Als moeders al een ander kalf zoogt worden ze weggetrapt.

Op het werk lopen de twee kalveren nu met zo'n ding


Aanstaande dinsdag gaat er een stierkalf en een stier naar de slacht *O* Lekker vleesch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:58:53 #238
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170839016
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]


Het argument van "heb je ooit een volwassen koe melk zien drinken" is niet bijzonder sterk.
Ik snap die redeneringen überhaupt nooit. Ik heb ook nooit een koe kalf zien eten. Dus moeten we dan allemaal aan het gras? Ik heb nooit een koe banaan zien eten. Nooit een kat komkommer.... En nou?
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:14:04 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170839526
Mooi. De conclusie van poging twee tot slow-cookeren was: "Niet te vreten".

Dan weten we dat ook weer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:16:55 #240
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170839634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:14 schreef fietsie het volgende:
Mooi. De conclusie van poging twee tot slow-cookeren was: "Niet te vreten".

Dan weten we dat ook weer.
Wel een beetje raar. Dat ligt toch niet aan de slowcooker maar gewoon aan het recept?
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:17:53 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170839677
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:14 schreef fietsie het volgende:
Mooi. De conclusie van poging twee tot slow-cookeren was: "Niet te vreten".

Dan weten we dat ook weer.
Wat is er misgegaan?
Spoilers!
pi_170839742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:14 schreef fietsie het volgende:
Mooi. De conclusie van poging twee tot slow-cookeren was: "Niet te vreten".

Dan weten we dat ook weer.
Mijn hoisin chicken gemaakt? Kan niet misgaan en is superlekker. Vind ik dan natuurlijk, maar ook heel veel mensen die het hier gehad hebben smulden ervan.

Ook lekker (en makkelijk in de sc te maken) is exoctisch stoofvlees (te vinden op smulweb)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:27:12 #243
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170839973
Te vinden op smulweb, alles is te vinden op smulweb want smulweb is 1 grote dievenbende. :(
pi_170840074
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
Te vinden op smulweb, alles is te vinden op smulweb want smulweb is 1 grote dievenbende. :(
Oh dat zal best Maar ik denk dat heel veel van dat soort verzamelsites (ook de amerikaanse) dievenbendesites zijn, Want dat recept heb ik, onder andere namen, op veel andere sites teruggevonden. Smulweb is (bij dit recept) de enige site waarbij de naam van dit recept lekker kort en makkelijk te onthouden is.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:33:58 #245
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170840218
Goed excuus. Not. :(
pi_170840348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef RobinOok het volgende:
Goed excuus. Not. :(
Heb je dan een alternatief? Smulweb is, volgens mij, een site waar mensen zelf, al dan niet (meestal niet) zelfverzonnen recepten op zetten. Het recepten deel faciliteren zij alleen maar. Niet goed, da;s buiten kijf. Maar als ik wel eens een zoekopdracht doe, krijg je 20 recepten, ingebracht door 20 verschillende mensen terwijl ze allemaal identiek zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_170840435
En als ik iets specifieks zoek, ga ik naar een specifieke site (vrijdag eten we iets van jouw site) maar soms is Smulweb verhipte handig.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 22:45:10 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170840618
Smulweb is wel een kutsite. Maar ik heb er ook wel een paar recepten van opgeslagen. Libanese yoghurtdip onder andere.
Spoilers!
pi_170840798
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Smulweb is wel een kutsite. Maar ik heb er ook wel een paar recepten van opgeslagen. Libanese yoghurtdip onder andere.
Ja een paar heb ik er ook van. Een hele lekkere lasagne (voor als ik echt wil uitpakken) een stoofschotel en exotisch stoofvlees. Verder is het gewoon een irritante site, die een stuk prettiger zou worden als de dubbelen eruit gaan
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 mei 2017 @ 23:01:00 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170841043
Sterkte Lie... van die oneerlijke machteloze situaties.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170841113
We waren op de Canadese tv vanwege de overstromingen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik flits ook nog ergens voorbij aan t eind.
  woensdag 10 mei 2017 @ 23:06:13 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_170841159
Zo denk ik
Lijstjes die ik wel snap.

Feitelijk heb ik overal lijstjes voor.

MCH... zie je Stoom???
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_170841266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
We waren op de Canadese tv vanwege de overstromingen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik flits ook nog ergens voorbij aan t eind.
Hai Frantic, hoe lang nog?
We have far more in common than that which devides us..
pi_170842437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hai Frantic, hoe lang nog?
4.5 week 8-)

Alles goed hier?
pi_170843588
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 mei 2017 @ 06:17:56 #256
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_170843605
Ja, morgen. }:|
pi_170843621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 06:17 schreef RobinOok het volgende:
Ja, morgen. }:|
Ken het gevoel :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170843656
Goedemorgen allemaal! Nog 2 dagen werken en dan vakantie *O*
En het is droog en zonnig buiten *O*
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 06:45:29 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170843678
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef RobinOok het volgende:
Te vinden op smulweb, alles is te vinden op smulweb want smulweb is 1 grote dievenbende. :(
Zijn de meeste kookboeken ook.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170843682
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 06:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal! Nog 2 dagen werken en dan vakantie *O*
En het is droog en zonnig buiten *O*
Hear hear!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170843853
Goedemorgen! Zonnetje schijnt hier. Even Lie knuffelen :* Wat een toestanden en dat zou toch allemaal anders kunnen als de omgeving echt beseft wat er gaande is? Of zijn ze 'gewoon' egoistisch. Kan ook nog.

Ik mag als niet-assertief persoon vandaag een erg assertief gesprek gaan voeren omdat mijn familie nog veel minder assertief is en het anders maar door woekert. Weet even geen ander woord voor 'to fester' want dat is hier wel van toepassing. Oh joy. Vanavond is alles over *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170843908
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 07:44 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Zonnetje schijnt hier. Even Lie knuffelen :* Wat een toestanden en dat zou toch allemaal anders kunnen als de omgeving echt beseft wat er gaande is? Of zijn ze 'gewoon' egoistisch. Kan ook nog.

Ik mag als niet-assertief persoon vandaag een erg assertief gesprek gaan voeren omdat mijn familie nog veel minder assertief is en het anders maar door woekert. Weet even geen ander woord voor 'to fester' want dat is hier wel van toepassing. Oh joy. Vanavond is alles over *)
Succes (daar zou ik ook vooraf buikpijn van krijgen)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:12:01 #263
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170843993
Goedemorgen. Frisse start. Mooie dag.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:15:47 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_170844020
Allemachtig, wat dig ik de skyr van de Lidl. :9 :9 #ontpijtpret

Hallo vanaf kantoor! Ik dacht - ik ga hier eens bijlezen, maar het is zo te zoen niet zoveel! Jullie hebben je kalm gehouden. Slechts een pagina of acht. Aan de slag! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_170844031
Hola. Ook wakker. Dikke ogen en een bult op mijn hoofd (niet gerelateerd)
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:27:59 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170844116
Mogge. Paar klotedromen gehad, was niet leuk. Ben sippig. En heb kiespijn. Ik doe nog een tukje en dan is het vast beter
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:29:02 #267
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844126
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Paar klotedromen gehad,
Over wie nu weer?
pi_170844136
nachtmerries zijn wel echt heel ruk. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170844146
Conclusie na gisterenavond mn hoofd stoten en nu een half uur wakker zijn: Ik gebruik mijn voorhoofd erg veel in mijn mimiek.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:31:34 #270
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844161
pi_170844166
Een sterkte hier en daar is wel op zijn plaats, lijkt mij zo. Dusss...sterkte voor degene die het gebruiken kan.

Straks een lunch met een eem man of 14 bij iemand thuis.
Iedereen draagt bij met een hap.
Gister heb ik aubergine plakken geroosterd in de oven, zelfgemaakte tomatensaus en kaas en olijfjes en tomaatjes erop en nog eens kort in de in de oven.
Straks een blaadje basilicum erop. Simpel en smakelijk, want ik heb geproefd.

Nu nog bedenken hoe ik de drie verschillende schalen ga vervoeren.
Vraag: En zal ik de plakken nog even 3-4 min in de oven doen zodat ze lauwwarm zijn bij serveren?
Het is 10 minuten rijden.

Ook komt Mevrouw de boswachter van Staatsbosbeheer een excursie geven in de uiterwaarden w/
pi_170844171
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:31 schreef Maarten het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m echt al 20x langs zien komen en ik grijns nog steeds. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:37:58 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_170844211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo denk ik[ link | afbeelding ]
Lijstjes die ik wel snap.

Feitelijk heb ik overal lijstjes voor.

MCH... zie je Stoom???
Gezien het lijstje voor Nijmegen is een bezoekje aan "De Hemel" ook de moeite waard. veel verschillende lokaal gebrouwen bier.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:39:16 #274
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844218
In het kader van dit topic:



Zo. werk.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:41:34 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170844241
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:32 schreef AnneX het volgende:
Een sterkte hier en daar is wel op zijn plaats, lijkt mij zo. Dusss...sterkte voor degene die het gebruiken kan.

Straks een lunch met een eem man of 14 bij iemand thuis.
Iedereen draagt bij met een hap.
Gister heb ik aubergine plakken geroosterd in de oven, zelfgemaakte tomatensaus en kaas en olijfjes en tomaatjes erop en nog eens kort in de in de oven.
Straks een blaadje basilicum erop. Simpel en smakelijk, want ik heb geproefd.

Nu nog bedenken hoe ik de drie verschillende schalen ga vervoeren.
Vraag: En zal ik de plakken nog even 3-4 min in de oven doen zodat ze lauwwarm zijn bij serveren?
Het is 10 minuten rijden.

Ook komt Mevrouw de boswachter van Staatsbosbeheer een excursie geven in de uiterwaarden w/
Klinkt lekker :9

Hoe is het gisteren verlopen met die kennis waar je geen zin in had?
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:44:09 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170844270
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:29 schreef Maarten het volgende:

[..]

Over wie nu weer?
Jullie hadden gezamelijk besloten dat ik hier niet meer welkom was :') En de aannemer had alles in het huis ineens vervangen door kunststof met gouden accenten, ze konden het in december pas oplossen. En ook nog over de euthanasie van Vriendin.
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:46:06 #277
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170844281
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jullie hadden gezamelijk besloten dat ik hier niet meer welkom was :') En de aannemer had alles in het huis ineens vervangen door kunststof met gouden accenten, ze konden het in december pas oplossen. En ook nog over de euthanasie van Vriendin.
Volgens mij past kunststof met gouden accenten prima in de omgeving waar jullie wonen 8-).
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:47:21 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170844292
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Volgens mij past kunststof met gouden accenten prima in de omgeving waar jullie wonen 8-).
Ik woon niet in St Willebrord :D
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:49:34 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_170844317
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik deed een binnenstudiebreak. Deze activiteit was niet geschikt voor in de achtertuin.
:D

Klinkt als tijd voor hogere schuttingen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:50:20 #280
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Volgens mij past kunststof met gouden accenten prima in de omgeving waar jullie wonen 8-).
Vind het qua smaak ook prima bij LS passen. Niets mis met een wit-leren bank en gouden accenten, als dat je ding is.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:51:42 #281
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170844341
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:50 schreef Maarten het volgende:

[..]

Vind het qua smaak ook prima bij LS passen. Niets mis met een wit-leren bank en gouden accenten, als dat je ding is.
Marmeren vloertje er bij. Dikke afgeragde Benz of nieuwe Audi voor de caravan.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:53:55 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_170844370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 19:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

nee dat komt denk ik wel goed, huisarts is gisteren geweest...vriendin van mij die in haarlem woont was er 'toevallig" ook.... (eten was niet geregeld dus heb ik voor gezorgd dat dat kwam) dat doie er was...en heeft gedeelte gesprek opgevangen met huisarts en vader...en ze is zelf gelukkig nog voldoende duidelijk dat zij dat wel heeft opgepikt..... t is meer steeds in the blind zijn en familie die geen fuck onder neemt..... in de groeps app die zij hebben werd ze uit zieken huis naar huis gestuurt...jongste zoon had huiskamer opgeruimd (schat ook en neem hem niks kwalijk) en dr ouste broer had de badkamer ev neen lappie gegegvn..maar nu moest ze het zelf maar weer gaan opppakken want weer thuis...duhuhuh.....
spanningsboog van 3 minuten en ze onthoud NIKS...wat denken die mensden nou..dat ze een griepje heeft ofzo...ik zag dit al aan komen gewoon!!!

die vriendin die gisteren eten heeft gebracht (zij kent dr van bij mij thuis) was met dr schoondochter die in thuiszorg werkt als manager en die had ze nog nooit gezien.... zijn tot half tien gebleven en hebben gelachen en gehuild en nog vet geknuffelt... echt zooo fijn!!! warig verhaal ook om zo op te schrijven.... en er gebeurt veel en teven structureel niks en sta ik op dat vlak buiten spel....baalt
Wat een ontzettend frustrerende situatie moet dit voor je zijn zeg! Een dikke knuffel voor je. :*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:54:50 #283
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844380
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Marmeren vloertje er bij. Dikke afgeragde Benz of nieuwe Audi voor de caravan.
Mooie beelden in de tuin, plastic over alles, nooit schoenen aan in huis en schuifgordijntjes.

Het beeld is compleet.
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:57:10 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170844395
Nouhou :'(
Spoilers!
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:57:16 #285
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170844396
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nouhou :'(
Sorry :*.

Hoe staat het met jullie verbouwing? :)
  donderdag 11 mei 2017 @ 08:58:48 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170844407
Ik zie dat er genoeg mensen zijn die mij kunnen helpen mijn nieuwe huis in te richten! O+
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:01:23 #287
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Ik zie dat er genoeg mensen zijn die mij kunnen helpen mijn nieuwe huis in te richten! O+
Jouw huis is makkelijk. Alles in primaire kleuren en vol met Marvel.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:02:35 #288
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170844438
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:01 schreef Maarten het volgende:

[..]

Jouw huis is makkelijk. Alles in primaire kleuren en vol met Marvel.
Wonder Woman is DC.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:03:40 #289
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170844450
quote:
12s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wonder Woman is DC.
1 pot nat, die tekenfilms. :7.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:04:53 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_170844457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
door naar Londen meteen daarna. :Z
Jeej, Londen! Wat ga je daar zoal doen? :*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:05:54 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170844465
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:01 schreef Maarten het volgende:

[..]

Jouw huis is makkelijk. Alles in primaire kleuren en vol met Marvel.
Primaire kleuren? Ugh waarom :'( Ik wil roooze!
Wel vol met Marvel en DC en Disney ja :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 mei 2017 @ 09:07:30 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 09:07:59 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170844492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Primaire kleuren? Ugh waarom :'( Ik wil roooze!
Wel vol met Marvel en DC en Disney ja :D
Klinkt als Villa Kakelbont? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:10:30 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170844515
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klinkt als Villa Kakelbont? ;)
Ja mn paard neem ik natuurlijk ook mee!
pi_170844520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Volgens mij past kunststof met gouden accenten prima in de omgeving waar jullie wonen 8-).
Maar dan het huis wel aan de caravan vastbouwen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:11:55 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_170844526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Primaire kleuren? Ugh waarom :'( Ik wil roooze!
Wel vol met Marvel en DC en Disney ja :D
Een kloddertje roze hierrrr...
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 09:17:55 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_170844606
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Maar dan het huis wel aan de caravan vastbouwen.
Sowieso, geen WOZ belasting *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_170844744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:49 schreef minilot het volgende:

[..]

:D

Klinkt als tijd voor hogere schuttingen. :7
Ik heb een nieuwe bovenbuurman (die best wel leuk is. :9 ) Die kan met hoge shcuttingen ook toekijken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170844745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej, Londen! Wat ga je daar zoal doen? :*
festival :) Frank Turner heeft z'n eigen vierdaags festival in Camden Town, dus het wordt niet veel meer dan pubs bezoeken en de venue en after parties en het hostel :P http://lostevenings.info en mede fans van allover the world (weer) zien :)
  donderdag 11 mei 2017 @ 09:39:54 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_170844914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 07:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag als niet-assertief persoon vandaag een erg assertief gesprek gaan voeren omdat mijn familie nog veel minder assertief is en het anders maar door woekert. Weet even geen ander woord voor 'to fester' want dat is hier wel van toepassing. Oh joy. Vanavond is alles over *)
Snert! Heel veel succes dan maar.
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')