abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170803900
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:10 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk geen vrouwen die het leuk vinden om seksistische opmerkingen naar hun hoofd te krijgen op straat, de kroeg of op hun werk.
Ik wel, ben er zelfs met eentje getrouwd :)
Ligt er misschien ook aan waar je woont?
pi_170804063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:13 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ik wel, ben er zelfs met eentje getrouwd :)
Ligt er misschien ook aan waar je woont?
Misschien aan de situatie, of de manier waarop het vaak gebeurt. Ik vind het vernederend als een wildvreemde over straat roept dat ik geile tieten heb en andere mensen mij daarna vreemd aankijken. Ik voel me aangetast in mijn professionaliteit als ik op mijn werk 'lekker wijf' genoemd word, terwijl mijn uiterlijk er in mijn werk helemaal niet toe doet. Dat er wordt gedaan alsof ik bepaalde kleding aantrek voor de aanwezige mannen wanneer ik ga sporten, terwijl ik helemaal geen aandacht van die mannen in de sportschool wil of zoek.
pi_170804154
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Maar je kunt een formele situatie als werk of een sollicitatiegesprek toch niet vergelijken met dagje naar het park of slenteren door de stad? Dat het niet gepast is om met een heel diepe inkijk, een trainingsbroek of een wifebeater te gaan solliciteren bij een 'goede baan', snappen we allemaal, maar moeten mensen daar dan echt constant op beoordeeld worden omdat jij er iets van vindt?
Beoordeeld, nee, dat zou niet hoeven nee, maarja, dat doen we wel want schijnbaar hebben we met zn allen bepaald dat in je joggingbroek naar een sollicitatie echt niet kan. Ziedaar, een sociale norm.

Schijnbaar valt deze niet met andere situaties te vergelijken, want ja, solliciatie ofzo. Waar het alleen om gaat is niet of een sollicitatie te vergelijken valt met sexy kleding, maar of je in beide gevallen de vrijheid moet hebben er wat over te zeggen.

Zelf stel je al dat als een vrouw iets niet fijn vindt ze dat aan moet geven. Prima, ben ik het mee eens (is nog steeds wat anders dan afkatten in mijn ogen). Moet ze als ze iets wel fijn vindt alleen haar mond houden dan, bijvoorbeeld als ze een knappe man ziet?

Buitensporige reacties zijn niet nodig, maar ik denk dat er een tendens is dat we preutser worden en opeens over alles maar beter ons mond kunnen houden volgens sommigen.
pi_170804193
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:18 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Misschien aan de situatie, of de manier waarop het vaak gebeurt. Ik vind het vernederend als een wildvreemde over straat roept dat ik geile tieten heb en andere mensen mij daarna vreemd aankijken. Ik voel me aangetast in mijn professionaliteit als ik op mijn werk 'lekker wijf' genoemd word, terwijl mijn uiterlijk er in mijn werk helemaal niet toe doet. Dat er wordt gedaan alsof ik bepaalde kleding aantrek voor de aanwezige mannen wanneer ik ga sporten, terwijl ik helemaal geen aandacht van die mannen in de sportschool wil of zoek.
Waar ligt voor jou eigenlijk de grens van wat voor opmerking over je uiterlijk wel kan en welke niet? En in welke vorm? Zou iemand bijvoorbeeld wel aan mogen geven dat je mooie ogen hebt, of mooi haar? Of als iemand aangeeft dat je decolleté mooi uitkomt in een bepaald shirt, is dat dan al te ver omdat het over je borsten gaat, of valt dat binnen de perken?
pi_170804338
Geile tieten over straat roepen is een beetje plat, mee eens. :)
pi_170804426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:23 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Waar ligt voor jou eigenlijk de grens van wat voor opmerking over je uiterlijk wel kan en welke niet? En in welke vorm? Zou iemand bijvoorbeeld wel aan mogen geven dat je mooie ogen hebt, of mooi haar? Of als iemand aangeeft dat je decolleté mooi uitkomt in een bepaald shirt, is dat dan al te ver omdat het over je borsten gaat, of valt dat binnen de perken?
Ik snap je vraag, maar hij is moeilijk te beantwoorden. Het ligt heel erg aan de toon en aan wie het zegt.
Je kan op een leuke, oprechte manier zeggen dat iemand een leuk jurkje aanheeft, maar sommige mannen weten het voor elkaar te krijgen dat dat zelfs ranzig klinkt :').
En aan wie het zegt... Ik vind complimenten die oprecht klinken, zonder dat de complimentgever verder iets van je wil vaak hartstikke leuk. Sommige lui gaan dan echter op een bepaalde manier door zodat het een beetje naar en ongemakkelijk wordt, die zijn dan vervolgens ook beledigd als je ze dan afkapt door het aan te geven.
pi_170804509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:39 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Duh, die chick is gelijk jaloers
Logisch wel inderdaad
pi_170804524
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:31 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik snap je vraag, maar hij is moeilijk te beantwoorden. Het ligt heel erg aan de toon en aan wie het zegt.
Je kan op een leuke, oprechte manier zeggen dat iemand een leuk jurkje aanheeft, maar sommige mannen weten het voor elkaar te krijgen dat dat zelfs ranzig klinkt :').
En aan wie het zegt... Ik vind complimenten die oprecht klinken, zonder dat de complimentgever verder iets van je wil vaak hartstikke leuk. Sommige lui gaan dan echter op een bepaalde manier door zodat het een beetje naar en ongemakkelijk wordt, die zijn dan vervolgens ook beledigd als je ze dan afkapt door het aan te geven.
Om het even heel kort te zeggen, er valt dus niet 1,2,3 een grens te stellen. In tegenstelling tot een sollicitatite, waar we heel duidelijk over kunnen zijn. Wat geeft ons, of bijvoorbeeld in het kader van Geenstijl, ons dan het recht om te bepalen dat wat Dumpert en GeenStijl zouden doen ECHT niet kan???? Sterker nog, wat geeft iemand het recht om een ander compleet af te katten om een opmerking die misschien wel goed is bedoeld?

Nogmaals, uitwassen daargelaten, maar ik blijf het maar lastig vinden waar soms moeilijk over wordt gedaan....
pi_170804558
Ik vind er niks mis mee, dat je op die manier naar een vrouw kijkt.

Zo kijken wij dames ook naar Jesse Klaver. Zolang je vrouwen niet alleen maar ziet als lekker/lelijk ding, maar ze ook als persoon serieus neemt,
pi_170804578
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:31 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik snap je vraag, maar hij is moeilijk te beantwoorden. Het ligt heel erg aan de toon en aan wie het zegt.
Je kan op een leuke, oprechte manier zeggen dat iemand een leuk jurkje aanheeft, maar sommige mannen weten het voor elkaar te krijgen dat dat zelfs ranzig klinkt :').
En aan wie het zegt... Ik vind complimenten die oprecht klinken, zonder dat de complimentgever verder iets van je wil vaak hartstikke leuk. Sommige lui gaan dan echter op een bepaalde manier door zodat het een beetje naar en ongemakkelijk wordt, die zijn dan vervolgens ook beledigd als je ze dan afkapt door het aan te geven.
ok, ik herken wel wat je zegt
Er zijn inderdaad gasten waar je je zelfs als man voor schaamt :-)
Die door blijven gaan, of het meer zeggen om stoer te doen tegenover anderen

Van die vieze mannen : wil je een snoepje meisje?
pi_170804648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:01 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Dat is dus inderdaad overtrokken van die dames in je klas. Dergelijk gedrag accepteer je niet mag ik hopen? Even de vorm waarin je het brengt daargelaten, maar als jij een positieve opmerking maakt over iemands uiterlijk die binnen de perken blijft, hoef je daar niet afgekat voor te worden.
Ja weet je, meestal zeggen die dames van "werd laatst door die en die benaderd. Maar hij is zo'n creep he, bah." Ja dat vind ik dus smerig feministisch. Knap ik gelijk op af, zulk soort dames. Sommige doen ook aan bodybuilding en denken dan helemaal je van het te zijn :')
pi_170804665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Om het even heel kort te zeggen, er valt dus niet 1,2,3 een grens te stellen. In tegenstelling tot een sollicitatite, waar we heel duidelijk over kunnen zijn. Wat geeft ons, of bijvoorbeeld in het kader van Geenstijl, ons dan het recht om te bepalen dat wat Dumpert en GeenStijl zouden doen ECHT niet kan???? Sterker nog, wat geeft iemand het recht om een ander compleet af te katten om een opmerking die misschien wel goed is bedoeld?

Nogmaals, uitwassen daargelaten, maar ik blijf het maar lastig vinden waar soms moeilijk over wordt gedaan....
Ik vind de manier waarop GS over vrouwen praat niet netjes, als ik een bedrijf had zou ik er ook niet adverteren. Maar het is een vrij land en het staat bedrijven vrij om met een dergelijke site geassocieerd te willen worden.
Vrijheid van meningsuiting is het grootste goed dat we in Nederland hebben en in die zin ben ik ook helemaal geen voorstander voor het beboeten van mannen die vrouwen nafluiten/-sissen/-roepen, want zoals je zelf zegt is die lijn veel te vaag.
pi_170804690
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:04 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als een klasgenote tegen jou over passerende mannen met 'zo, dat is een lekkere vent' zou spreken dan? Even eerlijk? Veel mannen voelen zich daar ook niet heel gemakkelijk bij. Of ze moeten zelf ook op mannen vallen.
Ik krijg het vaak genoeg te horen. Maar ja, ik begin niet over objectificering. Ik zeg gewoon van dat kan en dan ga ik gewoon verder waar ik gebleven was
pi_170804705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:42 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik vind de manier waarop GS over vrouwen praat niet netjes, als ik een bedrijf had zou ik er ook niet adverteren.[... blaat...]
Echt hč :')
pi_170804728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:37 schreef happylife070 het volgende:

[..]

ok, ik herken wel wat je zegt
Er zijn inderdaad gasten waar je je zelfs als man voor schaamt :-)
Die door blijven gaan, of het meer zeggen om stoer te doen tegenover anderen

Van die vieze mannen : wil je een snoepje meisje?
Ja, dat is genant, zou soms ook willen dat mannen elkaar daarin wat meer zouden corrigeren. Vaak zijn de mannen die echt hele ranzige opmerkingen maken niet de personen die naar mij luisteren als ik ze vertel dat hun gedrag verwerpelijk vind, puur omdat ze sowieso niks van een vrouw aannemen.
pi_170804762
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:44 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja, dat is genant, zou soms ook willen dat mannen elkaar daarin wat meer zouden corrigeren. Vaak zijn de mannen die echt hele ranzige opmerkingen maken niet de personen die naar mij luisteren als ik ze vertel dat hun gedrag verwerpelijk vind, puur omdat ze sowieso niks van een vrouw aannemen.
Meestal te oud voor hun "prooi" , praten te hard en een ranzig lachje :-)

en een vrouw thuis!
pi_170804854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:35 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Vlgs mij was dat laatste meer gericht tegen die zure journaliste.
Ook niet helemaal ok natuurlijk, maar ze vroeg er om (om in stijl te blijven)
Dus Geenstijl mag kritisch zijn, maar de Volkskrant niet. Waar de Volkskrant een medium 'aanviel', besluit Geenstijl het op de persoon te spelen. Ik heb de journaliste nergens zien schrijven dat ze graag met haar bakkes op Geenstijl wilde om eens lekker alle zolderkamer fantasieën aan te horen van de meest grenzeloze reaguurders. Kortom, ze heeft hier niet om gevraagd. Net zoals Shell je ook niet mag intimideren als je een kritisch stuk over hun milieunormen zou schrijven, en zoals KWF je niet in elkaar mag rammen als je daar een schandaal blootlegt.

Of de journaliste het beter anders aan had kunnen pakken... Ja, dat denk ik wel. Prima dat je kritisch bent en bedrijven ervan bewust maakt waar ze precies adverteren, dat er vrijwel geen moderatie plaatsvindt op Geenstijl, maar er zat wel erg veel druk achter. Dat maakt het echter nog niet oké wat Geenstijl vervolgens doet en al tijden doet, want dit soort reaguursels zijn daar toen echt niet voor het eerst neergekalkt. Dit topic gaat toevallig niet over hoe je als journalist het beste een punt onder de aandacht van bedrijven en lezers kan brengen, maar over de verobjectivering van de vrouw. Waar ik van mening ben dat een beetje menselijkheid best overeind mag blijven, en dat dat prima samen kan gaan met vleselijke waardering. Verkrachtingsfantasieën hebben niks meer te maken met wat voor waardering dan ook.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:17:47 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170805764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:56 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het is dan ook een mannen website en veel mannen praten nou eenmaal op deze manier over vrouwen als ze er niet bij zijn. Ik denk dat het er in een vrouwengezelschap niet veel beter aan toe gaat als het over mannen gaat.

Als het je niet bevalt, dan ga je toch niet naar die website? Ik snap de commotie echt niet.
Weet je waar het mee te vergelijken is? Met "pssst pssst hoer" roepers op straat. Dan kan je wel beslissen niet meer door die straat te lopen, maar wat als daar net dat leuke kroegje zit?
Zo zie ik geen stijl ook. Kom er graag, maar die opmerkingen gaan over de grens.

Overigens het naakt en seksisme het probleem niet. Welde onverholen vrouwenhaat die uit sommige reacties spreekt en die niet wordt gecorrigeerd. Het schept een klimaat waarin vergelijkbaar gedrag in real life ook sneller geaccepteerd wordt.

Neemt niet weg dat het natuurlijk achterlijk is adverteerders op te roepen niet meer te adverteren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 20:02:19 #139
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_170807141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:35 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Om het even heel kort te zeggen, er valt dus niet 1,2,3 een grens te stellen. In tegenstelling tot een sollicitatite, waar we heel duidelijk over kunnen zijn. Wat geeft ons, of bijvoorbeeld in het kader van Geenstijl, ons dan het recht om te bepalen dat wat Dumpert en GeenStijl zouden doen ECHT niet kan???? Sterker nog, wat geeft iemand het recht om een ander compleet af te katten om een opmerking die misschien wel goed is bedoeld?

Nogmaals, uitwassen daargelaten, maar ik blijf het maar lastig vinden waar soms moeilijk over wordt gedaan....
Omdat het (zou je haar doen) heel duidelijk bedoeld is om hun gram te halen, als aanval ipv als oprecht (maar misschien onhandig) compliment.
Dit was gewoonweg niet goed bedoeld, daar hoeven we niet schijnheilig over te doen.

En daarin zijn ze te ver gegaan naar mijn mening.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_170814473
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:09 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Maar je kunt een formele situatie als werk of een sollicitatiegesprek toch niet vergelijken met dagje naar het park of slenteren door de stad? Dat het niet gepast is om met een heel diepe inkijk, een trainingsbroek of een wifebeater te gaan solliciteren bij een 'goede baan', snappen we allemaal, maar moeten mensen daar dan echt constant op beoordeeld worden omdat jij er iets van vindt?
Wat is een "wifebeater" nou weer?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:16:15 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170814600
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is een "wifebeater" nou weer?
Hemdje met diepe uitsnedes bij de armen.
Correctie: schijnbaar gewoon een onderhemd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170814675
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is een "wifebeater" nou weer?
Zo'n wit hemd
pi_170814821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hemdje met diepe uitsnedes bij de armen.
Correctie: schijnbaar gewoon een onderhemd.
Een hemd? Je bedoelt:




Alles moet tegenwoordig een hippe naam :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170814854
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:17 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Zo'n wit hemd
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170814970
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een hemd? Je bedoelt:


[ afbeelding ]

Alles moet tegenwoordig een hippe naam :')
Sommige mensen gebruiken 'hemd' voor 'overhemd', vandaar dat ik de term wife beater gebruikte.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:39:13 #146
451005 Grems
Clown World
pi_170818633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:23 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Waar ligt voor jou eigenlijk de grens van wat voor opmerking over je uiterlijk wel kan en welke niet? En in welke vorm? Zou iemand bijvoorbeeld wel aan mogen geven dat je mooie ogen hebt, of mooi haar? Of als iemand aangeeft dat je decolleté mooi uitkomt in een bepaald shirt, is dat dan al te ver omdat het over je borsten gaat, of valt dat binnen de perken?
Ligt eraan hoe aantrekkelijk je zelf bent.
pi_170818969
In het kader van de hetze staat misschien wel vast dat beide partijen dit hele gedoe niet handig hebben opgepakt. Zowel GeenStijl/Dumpert als de kranten zijn naar mijn mening over de schreef gegaan...

Waar het allemaal mee begon is echter Dumpertreeten, waar vervolgens een kritisch stuk over is geplaatst. Even terug naar het begin dan ook, had de columniste hier een punt, om deze content van Dumpert ter discussie te stellen, of was dat helemaal niet nodig??? Even los van dat ze natuurlijk mag schrijven wat ze wilt hč, maar is het tegenwoordig nodig om kritisch te zijn over dit soort content, of zetten we daarmee een flinke stap terug in de tijd?

Ikzelf snap niet zo goed dat je je zo in de kijker zet, met de blote kont, maar dat ben ik, ik laat het aan me voorbij gaan en onthoud me van een oordeel. Van mij hoeft het niet, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi we tegenwoordig niet zo moeilijk doen over een stel blote billen. Is het dan geneuzel om dit vervolgens in het kader van vrouwenemancipatie te plaatsen?
pi_170819628
Allereerst vind ik de term lustobject semantisch gezien niet kloppen. Dat ik, puur en alleen op basis van iemands uiterlijke eigenschappen, er flink seksueel op los fantaseer en daarbij alleen denk aan en vanuit mijn eigen behoeften, betekent niet dat ik iemand reduceer tot een object, een gebruiksvoorwerp. Ik zie die persoon nog steeds als een levend menselijk wezen en daarom is er, zelfs in gedachten, nog sprake van enige ethisch besef. Los van het feit dat (denk ik) de meeste mensen zelfs in hun seksuele fantasieën sowieso wel een bepaalde mate van (opgelegd/geconditioneerd) normbesef hanteren.

Dus puur taalkundig, vind ik lustfigurant een betere term dan lustobject. De ander is in je seksuele fantasie nog steeds een mens waarmee interactie plaatsvindt. En die interactie met een ander is juist wat het fantaseren over seks zo boeiend maakt. Ik ben immers niet aan het fantaseren over masturbatie.

Algemener gezien .. in theorie is het natuurlijk niet zo aardig om een ander te zien als niets meer dan een (onbelangrijke, of iig vervangbare) figurant in jouw leven. Want ieder mens is uniek en complex en heeft een hele eigen bestaanswereld die net zo echt is als die van jezelf. Anderen bestaan niet alleen in jouw gedachten en ervaringen. En ik geloof er oprecht in dat dat besef bijdraagt aan een betere wereld waarin we hopelijk wat minder zelfzuchtiger worden.

Maar in de praktijk behandelen we 99,99% van alle mensen die we tegenkomen als niets meer dan die eerdergenoemde figurant. Ik sta niet stil bij de complexe en rijke bestaanswereld van elk persoon die ik tegenkom. Dat kan niet eens, natuurkundig (qua tijd) en filosofisch (in hoeverre kan je de ander volledig kennen) gezien.

Dus ja .. zelfs als ik iemand reduceer tot lustfigurant, heeft die persoon een grotere rol in mijn leven dan het overgrote merendeel van de rest van de mensen die ik ooit ontmoet (heb), laat staan de gehele mensheid.

Maar goed, dat boeit eigenlijk allemaal niet zoveel.

Eh .. ontopic ..

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:17 schreef Praatjesmaker101 het volgende:

[..]

Het was dan ook niet helemaal duidelijk of de seksuele content niet oké was, of het feit dat hier een vrouw ONGEWENST te kakken werd gezet, omdat ze een vrouw is.

Na veel wikken en wegen bedacht ik me dat het laatste het geval was en dat er met die seksuele content niks mis is.
Hier ben ik het dus al niet mee eens. Ja, geenstijl is grof, beledigend, speelt daarbij op de persoon, etc. etc. Ik ben het vaak genoeg niet eens met hun vorm of toon. Maar er ligt in mijn ogen wel altijd een bepaalde inhoudelijke kritiek als grondslag aan dat (seksistische) pesten. Omdat ze het niet eens zijn met een bepaalde mening of handeling van een individu. Om die persoon vervolgens inderdaad, soms enorm discriminerend en persoonlijk, te beledigen. Maar volgens mij nooit om wie iemand is (man, vrouw, etc.).

Ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 10-05-2017 00:44:24 ]
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 mei 2017 @ 09:22:47 #149
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170821960
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:30 schreef probeer het volgende:Om die persoon vervolgens inderdaad, soms enorm discriminerend en persoonlijk, te beledigen. Maar volgens mij nooit om wie iemand is (man, vrouw, etc.)
Dus de opmerkingen over keihard uit elkaar trekken, anaal volblaffen en iemands gezicht onder smeren met zaad hadden ze ook gemaakt als de betreffende journaliste een man was?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_170821982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:39 schreef Grems het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe aantrekkelijk je zelf bent.
Nee, want een vreemde man die ranzige opmerkingen maakt is per definitie onaantrekkelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')