abonnement Unibet Coolblue
pi_170820281
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:27 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Hoezo bepaal jij hoe iemand zich moet kleden :') :') :') Er bij lopen als een hoer mag wel, want ja dat is geil :') :')
Zeg ik ergens iets over zijn kleding? Nee.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 01:29:08 #152
163650 Greys
pi_170820285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij stond heel laag (afbeelding staat ergens op dit forum) en is langzaamaan gestegen, zelfde als Nederland. Hij stond zelfs heel heel laag. Zijn uiterlijk interesseert mij ook niet, maar erbij lopen als een zwerver als 250 miljoen mensen kan gewoon niet, komop zeg. Gelukkig begonnen ze daar op TV net wel direct over.

Maar waarom zou het mogen winnen van jou?
Hij stond al 6e in de odds nog voordat de zus de hartproblemen bevestigd had. Met je heel laag.

En wat heeft het voor zin om jou uit te leggen met heel m'n hart waarom Portugal van mij mag winnen (naast Italië en nog enkele anderen) als jij blijft roepen dat je muziek gestudeerd hebt en onze mening daarom kennelijk onzin is en bij voorbaat onwaar? Oprechte vraag. Wat heeft dat voor nut? Vraag je het zodat je het daarna punt voor punt weer bruut kunt weerleggen naar jouw waarheid? Hebben ze je op die studie niet geleerd dat muziek voornamelijk om gevoel en emotie draait?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 01:29:33 #153
163650 Greys
pi_170820289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zeg ik ergens iets over zijn kleding? Nee.
Hou eens op met trollen. Ajb.
Want dat doe je nu echt. Lullig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 01:30:13 #154
375570 crew  Cyan9
pi_170820292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zeg nergens (begrijpend lezen) dat het wel of niet mijn smaak is. Bekijk het eens zonder smaak, maar puur muzikaal. Het nummer is PRIMA zoals al 100 x gezegd maar geen winnaar en dat leg ik hierboven uit. Als jij vind van wel, leg mij dan uit waarom jij vind dat het goed is ;)
Maar het gaat niet om "puur muzikaal", het is een wedstrijd waarin gestemd wordt door miljoenen mensen. Het is dus zo subjectief als het maar kan. Of een nummer mag winnen van mij hangt af van of ik het leuk vind, niet omdat het een "muzikaal hoogstandje" is..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170820294
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zeg nergens (begrijpend lezen) dat het wel of niet mijn smaak is. Bekijk het eens zonder smaak, maar puur muzikaal. Het nummer is PRIMA zoals al 100 x gezegd maar geen winnaar en dat leg ik hierboven uit. Als jij vind van wel, leg mij dan uit waarom jij vind dat het goed is ;)
Omdat het mensen raakt. Zeg ook niet dat het de winnaar is. Het is in ieder geval een kanshebber. Er is nou eenmaal geen formule om het songfestival te winnen.
  woensdag 10 mei 2017 @ 01:30:31 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170820295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom moet Portugal winnen volgens jou?
Portugal "moet" niet winnen van mij. Ik zie zelf Hongarije liever winnen, met Portugal als nr2.

Nu gaat Hongarije niet winnen, dus dan liever Portugal, omdat het een mooi lied is wat met gevoel en emotie gebracht wordt. Dat alles zorgt ervoor dat hij bij mij ook emoties losmaakt. Ik voel van alles bij dit lied en wat mij betreft is dat waar muziek over moet gaan, waar het voor is.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170820299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij stond al 6e in de odds nog voordat de zus de hartproblemen bevestigd had. Met je heel laag.

En wat heeft het voor zin om jou uit te leggen met heel m'n hart waarom Portugal van mij mag winnen (naast Italië en nog enkele anderen) als jij blijft roepen dat je muziek gestudeerd hebt en onze mening daarom kennelijk onzin is en bij voorbaat onwaar? Oprechte vraag. Wat heeft dat voor nut? Vraag je het zodat je het daarna punt voor punt weer bruut kunt weerleggen naar jouw waarheid? Hebben ze je op die studie niet geleerd dat muziek voornamelijk om gevoel en emotie draait?
Hij stond 6de vorige maand ofzo misschien, maar daarvoor stond hij veel en veel lager. Afbeelding is hier ergens te vinden (rond plek 20-25 zelfs).

Ik vraag je gewoon waarom dit zou moeten winnen? Wat vind jij er goed aan. Kijk als ik het geweldig had gevonden had ik de eerste geweest die dat had gezegd ;) Dit jaar is er naar mijn inziens geen enkel nummer perfect.
pi_170820307
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Hou eens op met trollen. Ajb.
Want dat doe je nu echt. Lullig.
Antwoord bevalt niet is troll, meid srs :') Erbij lopen als een zwever is bijv je haren fatsoenlijk kammen en je wat netter scheren. Ik snap waarom hij die kleding draagt, daar hoor je mij niet over.
pi_170820309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zeg ik ergens iets over zijn kleding? Nee.
Lollllll, wanneer we hier discussies moeten gaan voeren over de betekenis van de woorden "uiterlijk" en "kleding" is het rap gedaan.
pi_170820313
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Portugal "moet" niet winnen van mij. Ik zie zelf Hongarije liever winnen, met Portugal als nr2.

Nu gaat Hongarije niet winnen, dus dan liever Portugal, omdat het een mooi lied is wat met gevoel en emotie gebracht wordt. Dat alles zorgt ervoor dat hij bij mij ook emoties losmaakt. Ik voel van alles bij dit lied en wat mij betreft is dat waar muziek over moet gaan, waar het voor is.
Kijk daar kunnen we iets mee. Bijzonder dat het wat bij je losmaakt aangezien hij ondermaats zong, maar dat kan (soms tegen vals aan). Ik gun alle landen top 10 noteringen hoor, daar gaat het niet om, maar ben altijd wel benieuwd wat mensen goed vinden aan nummers.
pi_170820314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat laatste wat je zegt is je onderbuik maar dat is gelul. De juryvotes en ook de uitslag van de halve worden NA het festival bekend gemaakt door een notaris. Waarom denk je dat dat altijd dezelfde is? En niet een Oekrainer ofzo?
Ik kijk naar esctracker en daar staan Belgie en Portugal bovenaan. Ik zie Portugal meer jurysupport krijgen dan Belgie (dat is uiteraard ook maar een gok, maar het totaalplaatje van portugal vind ik aantrekkelijker dan dat van Belgie in dit geval).

Het klopt dat de notaris dat na het festival naar buiten brengt. Ik wil met mijn post alleen maar aangeven dat ik denk dat de resultaten van de semi's bij de producers van de show bekend moeten zijn (we kunnen dit uiteraard zelf niet checken). Ik baseer het op voorgaande jaren waar je ziet dat favorieten gewoon een goede startplek krijgen, in ieder geval een betere startplek dan veel landen die in de semi niet goed gepresteerd hebben. Lijkt mij geen toeval. Ik vind het ook geen probleem, nahja ergens misschien wel....omdat sommige inzendingen afhankelijk zijn van een goede startplek. Dit is ook niet iets nieuws toch? In zoveel talentenjachten zie je dat artiesten waar veel op wordt gestemd en waar een hype omheen hangt net wat meer aandacht krijgen en ze vaak wat later optreden in de show (Ik weet niet meer waar, maar ik heb daar eens een artikel over gelezen. Er wordt daar gewoon heel goed over nagedacht om o.a. kijkers vast te houden. Het zou namelijk verschil maken als je een favoriet aan het begin laat optreden of later. Het zappmoment is dan eerder = verlies kijkers). ESF is ook een tvshow waar het niet veel anders zal werken lijkt me.
~The present is all there is~
pi_170820318
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:32 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Lollllll, wanneer we hier discussies moeten gaan voeren over de betekenis van de woorden "uiterlijk" en "kleding" is het rap gedaan.
Uiterlijk horen je haren etc ook bij lieve jongen ;)
pi_170820328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik kijk naar esctracker en daar staan Belgie en Portugal bovenaan. Ik zie Portugal meer jurysupport krijgen dan Belgie (dat is uiteraard ook maar een gok, maar het totaalplaatje van portugal vind ik aantrekkelijker dan dat van Belgie in dit geval).

Het klopt dat de notaris dat na het festival naar buiten brengt. Ik wil met mijn post alleen maar aangeven dat ik denk dat de resultaten van de semi's bij de producers van de show bekend moeten zijn (we kunnen dit uiteraard zelf niet checken). Ik baseer het op voorgaande jaren waar je ziet dat favorieten gewoon een goede startplek krijgen, in ieder geval een betere startplek dan veel landen die in de semi niet goed gepresteerd hebben. Lijkt mij geen toeval. Ik vind het ook geen probleem, nahja ergens misschien wel....omdat sommige inzendingen afhankelijk zijn van een goede startplek. Dit is ook niet iets nieuws toch? In zoveel talentenjachten zie je dat artiesten waar veel op wordt gestemd en waar een hype omheen hangt net wat meer aandacht krijgen en ze vaak wat later optreden in de show (Ik weet niet meer waar, maar ik heb daar eens een artikel over gelezen. Er wordt daar gewoon heel goed over nagedacht om o.a. kijkers vast te houden. Het zou namelijk verschil maken als je een favoriet aan het begin laat optreden of later. Het zappmoment is dan eerder = verlies kijkers). ESF is ook een tvshow waar het niet veel anders zal werken lijkt me.
Natuurlijk krijgen de populaire inzendingen beter posities, daarvoor gebruiken ze de stats van de bookmakers en de social media, niet hun eigen uitslagen, want dat mag simpelweg niet. En met alle respect als liedjes afhankelijk zijn van startposities dan zijn die liedjes niet goed genoeg. Een goed nummer wint vanaf iedere positie.
pi_170820332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kijk daar kunnen we iets mee. Bijzonder dat het wat bij je losmaakt aangezien hij ondermaats zong, maar dat kan (soms tegen vals aan). Ik gun alle landen top 10 noteringen hoor, daar gaat het niet om, maar ben altijd wel benieuwd wat mensen goed vinden aan nummers.
Tegen vals aan? :') In Montenegro die muziekopleiding gevolgd ofwa :P
pi_170820337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik kijk naar esctracker en daar staan Belgie en Portugal bovenaan. Ik zie Portugal meer jurysupport krijgen dan Belgie (dat is uiteraard ook maar een gok, maar het totaalplaatje van portugal vind ik aantrekkelijker dan dat van Belgie in dit geval).

Het klopt dat de notaris dat na het festival naar buiten brengt. Ik wil met mijn post alleen maar aangeven dat ik denk dat de resultaten van de semi's bij de producers van de show bekend moeten zijn (we kunnen dit uiteraard zelf niet checken). Ik baseer het op voorgaande jaren waar je ziet dat favorieten gewoon een goede startplek krijgen, in ieder geval een betere startplek dan veel landen die in de semi niet goed gepresteerd hebben. Lijkt mij geen toeval. Ik vind het ook geen probleem, nahja ergens misschien wel....omdat sommige inzendingen afhankelijk zijn van een goede startplek. Dit is ook niet iets nieuws toch? In zoveel talentenjachten zie je dat artiesten waar veel op wordt gestemd en waar een hype omheen hangt net wat meer aandacht krijgen en ze vaak wat later optreden in de show (Ik weet niet meer waar, maar ik heb daar eens een artikel over gelezen. Er wordt daar gewoon heel goed over nagedacht om o.a. kijkers vast te houden. Het zou namelijk verschil maken als je een favoriet aan het begin laat optreden of later. Het zappmoment is dan eerder = verlies kijkers). ESF is ook een tvshow waar het niet veel anders zal werken lijkt me.
ESCTracker is overigens de reden waarom ik denk dat Italië niet gaat winnen. Nummer was tot gisteren ongeveer nergens populair en de YouTube views van de repetities waren ontzettend zwak. Wel logisch dat de finalisten van vandaag nu scoren, donderdag zal de rest ook op ESCTracker komen gok ik zo.
pi_170820339
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiterlijk horen je haren etc ook bij lieve jongen ;)
Oké vooruit, maar moet ie toch zelf weten. Is imo niet storend ;)
pi_170820346
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:36 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Tegen vals aan? :') In Montenegro die muziekopleiding gevolgd ofwa :P
Hij zong rond 1.30 ergens en rond 1.50-2.00 niet goed. Maakt verder niet uit. Het was niet zo erg als Australië of België. Het was prima maar niet 100% goed zeg maar.
pi_170820355
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:37 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Oké vooruit, maar moet ie toch zelf weten. Is imo niet storend ;)
Ik vind dat verschrikkelijk storend aangezien je voor 250 miljoen mensen staat op te treden. Mensen zeiken toch ook op The Voice kandidaten als ze er wanstaltig bijlopen, maar nu moet hij dat zelf weten omdat hij een favorietje van je is? Beetje hypocriet.

Als Frankrijk (een van mijn favorieten dit jaar) er zo bijliep was ik de eerste die dat had gezegd. Beetje fatsoenlijk erbij lopen lijkt mij het minste voor de grootste show TER WERELD.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 10-05-2017 01:47:58 ]
pi_170820359
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk krijgen de populaire inzendingen beter posities, daarvoor gebruiken ze de stats van de bookmakers en de social media, niet hun eigen uitslagen, want dat mag simpelweg niet. En met alle respect als liedjes afhankelijk zijn van startposities dan zijn die liedjes niet goed genoeg. Een goed nummer wint vanaf iedere positie.
Ook dat gebruiken ze zeker. En mee eens hoor dat een goed lied niet afhankelijk is van een startplek, maar een favoriet zal bijvoorbeeld nooit een tweede startplek krijgen. Van mij mogen ze dat wel eens doen. Bewijs maar dat Italie of Portugal bijvoorbeeld ook kan winnen vanaf nummer 2. Ik verwacht dat Italie en Portugal zo laat mogelijk mogen optreden, al zou Italie m.i. ook een sterke opener zijn van de show.

NL is denk ik toch ook wel afhankelijk van een goede startplek. Maar misschien denk ik daar na donderdag anders over. Als het plaatje op tv echt sterk oogt, dan maakt het me niet veel uit of we in de eerste helft moeten optreden.
~The present is all there is~
pi_170820363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:39 schreef grazz het volgende:

[..]

Ook dat gebruiken ze zeker. En mee eens hoor dat een goed lied niet afhankelijk is van een startplek, maar een favoriet zal bijvoorbeeld nooit een tweede startplek krijgen. Van mij mogen ze dat wel eens doen. Bewijs maar dat Italie of Portugal bijvoorbeeld ook kan winnen vanaf nummer 2. Ik verwacht dat Italie en Portugal zo laat mogelijk mogen optreden, al zou Italie m.i. ook een sterke opener zijn van de show.

NL is denk ik toch ook wel afhankelijk van een goede startplek. Maar misschien denk ik daar na donderdag anders over. Als het plaatje op tv echt sterk oogt, dan maakt het me niet veel uit of we in de eerste helft moeten optreden.
Was het niet Rybak of Loreen die heel vroeg optrad of vergis ik mij? Alhoewel die winnaars vooraf al wel bekend waren :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 01:41:36 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170820366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kijk daar kunnen we iets mee. Bijzonder dat het wat bij je losmaakt aangezien hij ondermaats zong, maar dat kan (soms tegen vals aan). Ik gun alle landen top 10 noteringen hoor, daar gaat het niet om, maar ben altijd wel benieuwd wat mensen goed vinden aan nummers.
Ondermaats vind ik een groot woord hier.

Niet perfect zingen kan juist een enorme push geven in de emotionele beleving. Een nummer wat in de studio helemaal platgeproduceerd is en waar alle rauwe randjes netjes gepolijst zijn verliest daarmee ook alle echte emotie. Het is juist die rauwe emotie die iets losmaakt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 01:42:19 #172
163650 Greys
pi_170820371
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij stond 6de vorige maand ofzo misschien, maar daarvoor stond hij veel en veel lager. Afbeelding is hier ergens te vinden (rond plek 20-25 zelfs).

Ik vraag je gewoon waarom dit zou moeten winnen? Wat vind jij er goed aan. Kijk als ik het geweldig had gevonden had ik de eerste geweest die dat had gezegd ;) Dit jaar is er naar mijn inziens geen enkel nummer perfect.
Nou vooruit. Ik trap er wel in. Zodat jij daarna weer kunt zeggen dat een kind van 4 dit lied had kunnen maken (OMG wat neerbuigend).

Wat ik er goed aan vind is dat het voor mij en kennelijk veel anderen me volledig meesleurt het lied in. Hij maakt dat ik voel wat hij voelt. In tegenstelling tot elk ander lied op het ESF. Voor mij, dus. Door het arrangement, de prachtige strijkers, de stem, de ogen, de gebaren, de intonatie, de gevoeligheid en emotie waarmee het gebracht wordt. Het nostalgische weet hij perfect over te brengen, vind ik (!). Dat hij niet in leren broek of driedelig kostuum staat vind ik niks afdoen, sterker nog, het versterkt vind ik juist goed het aandoenlijke en de wanhoop in het lied. Voor mij klopt de wat shabby outfit en rommelig kapsel precies bij het nummer. Als ik het lied hoor zie ik iemand voor me die verlept van de regen door donkere straatjes loopt, weggedoken in een te grote jas, als in een oude Franse film. Iemand die iemand heel erg mist en zich uit alle macht daarbij neer probeert te leggen. Daar zie ik geen sharp dressed boy bij, maar iemand die het geen reet uitmaakt hoe hij eruit ziet omdat ik dat zelf ook zou hebben als ik me zo zou voelen.

Zo. Dat was het. Lach maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170820377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

ESCTracker is overigens de reden waarom ik denk dat Italië niet gaat winnen. Nummer was tot gisteren ongeveer nergens populair en de YouTube views van de repetities waren ontzettend zwak. Wel logisch dat de finalisten van vandaag nu scoren, donderdag zal de rest ook op ESCTracker komen gok ik zo.
Italië viel me vandaag tegen toen ik hem live hoorde. Nummer blijf ik wel heel goed vinden, maar denk dat Portugal er nu ook met de winst vandoor kan gaan of....na donderdag onze knapperds *O* maak het fucking waar, maak ons blij, doe iets. Laat GREYS huilen!!! Doe iets aub

De andere toppers uit semi 2 en mogelijk Frankrijk zien we donderdag ook wel op esctracker scoren
~The present is all there is~
pi_170820392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ondermaats vind ik een groot woord hier.

Niet perfect zingen kan juist een enorme push geven in de emotionele beleving. Een nummer wat in de studio helemaal platgeproduceerd is en waar alle rauwe randjes netjes gepolijst zijn verliest daarmee ook alle echte emotie. Het is juist die rauwe emotie die iets losmaakt.
:Y
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2017 @ 01:46:17 #175
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170820393
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 01:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou vooruit. Ik trap er wel in. Zodat jij daarna weer kunt zeggen dat een kind van 4 dit lied had kunnen maken (OMG wat neerbuigend).

Wat ik er goed aan vind is dat het voor mij en kennelijk veel anderen me volledig meesleurt het lied in. Hij maakt dat ik voel wat hij voelt. In tegenstelling tot elk ander lied op het ESF. Voor mij, dus. Door het arrangement, de prachtige strijkers, de stem, de ogen, de gebaren, de intonatie, de gevoeligheid en emotie waarmee het gebracht wordt. Het nostalgische weet hij perfect over te brengen, vind ik (!). Dat hij niet in leren broek of driedelig kostuum staat vind ik niks afdoen, sterker nog, het versterkt vind ik juist goed het aandoenlijke en de wanhoop in het lied. Voor mij klopt de wat shabby outfit en rommelig kapsel precies bij het nummer. Als ik het lied hoor zie ik iemand voor me die verlept van de regen door donkere straatjes loopt, weggedoken in een te grote jas, als in een oude Franse film. Iemand die iemand heel erg mist en zich uit alle macht daarbij neer probeert te leggen. Daar zie ik geen sharp dressed boy bij, maar iemand die het geen reet uitmaakt hoe hij eruit ziet omdat ik dat zelf ook zou hebben als ik me zo zou voelen.

Zo. Dat was het. Lach maar.
Kijk, dit soort beeldende bewoordingen zocht ik dus ook, maar ik ben daar niet zo goed in. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')