abonnement Unibet Coolblue
pi_170795697
Sorry Typisch.
pi_170795703
Neen Scrum.

Maar ik ga wel vast oefenen op het 'Higler Higler je moeder is een hoer'
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170795727
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Uitwedstrijden dit seizoen, en zeker die op kunstgras zijn een verhaal apart. Thuis in een uitverkochte De Kuip ga je natuurlijk gewoon winnen. Hoelang zijn we thuis al niet ongeslagen nu? _O_
[/quote]

De omstandigheden zijn beter, maar de zenuwen en de druk nog groter.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:12:43 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_170795752
Higler scheids ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_170795768
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:12 schreef Happel het volgende:
Higler scheids ;(
COMPLOT!!!
pi_170795790
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
pi_170795804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
Het zou dubieus zijn geweest Nijhuis aan te stellen gezien zijn lidmaatschap bij Vak-P.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170795831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
Dat was de beste keus geweest bij zo'n beladen wedstrijd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170795833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
Nijhuis floot toch destijds die befaamde 10-0?
Higler is wel jammer die laat vaak niet lekker doorspelen in felle duels, wat in ons nadeel kan uitpakken.
blablablabla
pi_170795841
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:09 schreef Divje het volgende:
Neen Scrum.

Maar ik ga wel vast oefenen op het 'Higler Higler je moeder is een hoer'
Die ken ik nog van de vorige keer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:18:19 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170795847
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat was de beste keus geweest bij zo'n beladen wedstrijd.
Nijhuis fluit Heracles en Twente niet geloof ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170795889
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die ken ik nog van de vorige keer.
Hoop wel dat ie deze keer wat consequenter gaat fluiten dan die keer :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170795907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoop wel dat ie deze keer wat consequenter gaat fluiten dan die keer :{
Ja dat. Hij liet veel toe maar ongelofelijk warrig. Hij is wel beter gaan fluiten overigens dan pakweg een jaar terug.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:22:10 #15
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170795926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
Ik ook maar dat kan weer niet door de Twente-connecties.

Heb verder helemaal niets met die Higler. Scheidsrechters die mannelijk (Engelse stijl) fluiten zijn prima, maar dan moet je dat wel consequent doen. Bij Feyenoord - Utrecht maakte hij er een compleet potje van door voor elk wiswasje te fluiten bij een Utrecht-speler, terwijl geen Feyenoorder een vrije trap mee kreeg (en hij miste ook nog een pingel).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170795938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja dat. Hij liet veel toe maar ongelofelijk warrig. Hij is wel beter gaan fluiten overigens dan pakweg een jaar terug.
Ik zat met m'n oren te klapperen toen Derksen die maandag zei dat Higler een top-wedstrijd had gefloten. _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170795959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik zat met m'n oren te klapperen toen Derksen die maandag zei dat Higler een top-wedstrijd had gefloten. _O-
Ja. Hij was ook de enige die ik dat heb horen roepen :'). Derksen is 4 jaar te laat gestopt.
pi_170795972
In ander nieuws:

quote:
Rotterdamse raad positief gestemd over nieuw stadion voor Feyenoord

De Rotterdamse politiek is positief gestemd over een nieuw stadion voor Feyenoord. Wel stellen vrijwel alle fracties in het stadhuis nog eisen aan de bouw van een voetbaltempel aan de Nieuwe Maas, onder andere op het gebied van mobiliteit en werkgelegenheid. ,,Het is voor ons dus ‘ja mits’. Maar daar komen we wel uit met het college’’, verwoordt PvdA-fractievoorzitter Leo Bruijn de stemming in de raad.
Marcel Potters 09-05-17, 12:14

Donderdag wordt er een knoop doorgehakt over dit ambitieuze project in de Rotterdamse gemeenteraad. Al eerder verklaarde het CDA vóór te zijn, en is ook de steun van Leefbaar Rotterdam zo goed als binnen. ,,We zijn vóór deze ontwikkeling, ja’’, zegt Leefbaar-raadslid Luuk Wilson. ,,Al hebben we nog wel een paar belangrijke voorwaarden. Zo willen we dat de bouw van het stadion wordt aanbesteed, en niet onderhands aan een bedrijf wordt gegund.’’

De gemeente Rotterdam wordt gevraagd in totaal 135 miljoen euro bij te dragen aan het nieuwe onderkomen van Feyenoord, met in het kielzog de mega-ontwikkeling Feyenoord City, waarbij Zuid wordt opgestuwd in de vaart der volkeren. De stad schaft voor 40 miljoen aandelen aan in het stadion, verwerft de bouwgrond voor 60 miljoen euro en steekt 35 miljoen euro in wegen en vervoer.

,,Ja, het komt goed’’, licht D66-fractievoorzitter Samuel Schampers het standpunt van zijn partijen toe. ,,We zijn positief over het huidige voorstel. Natuurlijk zitten er nog wat haken en ogen aan, maar dit is goed voor de gebiedsontwikkeling en heeft een positieve uitstraling op de omliggende wijken.’’
Spelersbudget

Eerder waren er bij D66 twijfels over de hoogte van het spelersbudget, ofwel de spelerssalarissen. ,,Maar daar gaan we als politiek niet over en we kunnen dergelijke garanties ook niet afdwingen.’’

Ook SP-fractievoorzitter Leo de Kleijn wil de ontwikkeling van een nieuw stadion ‘niet blokkeren’. De grootste oppositiepartij heeft nog wel een lijvig verlanglijstje voor het college klaarliggen. ,,Voor ons staat bovenaan wat het stadion oplevert voor de stad en Zuid’’, meldt hij. ,,Wat nu op tafel ligt, is wat dat betreft nog onvoldoende.’’

GroenLinks en de Partij voor de Dieren gaven al eerder aan tegen te zijn. Maar met Leefbaar, PvdA, D66 en CDA vóór krijgt wethouder Adriaan Visser (D66, sport) alsnog zijn felbegeerde ruime meerderheid achter dit 365 miljoen kostende project op Zuid. De bouw begint in 2019 en zal in 2022 zijn afgerond. Dan ook wordt de huidige Kuip verlaten.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170795987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik zat met m'n oren te klapperen toen Derksen die maandag zei dat Higler een top-wedstrijd had gefloten. _O-
Nou inderdaad, bakte er he-le-maal niets van. Hij zal er wel van geleerd hebben, toch.. niet dan..?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:25:41 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170796009
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:24 schreef Divje het volgende:
In ander nieuws:

[..]

Kunnen ze na zondag gelijk mee beginnen dan als er alleen nog een grote gele M overeind staat in het gebied.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170796042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Had zelf gehoopt op Nijhuis scheids. Welke wedstrijd die gast nou?
Haha dat snap ik ja. Die laat alles doorgaan. Kun je schoppen wat je wil.
pi_170796544
Verdomme man, Higler.
Die maakte er tegen Utrecht echt een verschikkelijk potje van, floot de hele wedstrijd dood.
Dat moet je tegen Heracles echt niet hebben, want je wil er juist zo fel mogelijk op zitten. Was echt mijn laatste keus geweest.. :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:56:57 #23
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_170796655
Zelfs ik, als PSV-fan ben een beetje zenuwachtig geworden voor jullie!
Mijn vriendin en haar familie zijn allemaal voor ajax, zondag daar de wedstrijden gekeken, meteen weer die gigantische arrogantie etc :<

Nu zondag dan maar! ik hoop het oprecht
  dinsdag 9 mei 2017 @ 12:58:17 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170796679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:51 schreef Cara het volgende:
Verdomme man, Higler.
Die maakte er tegen Utrecht echt een verschikkelijk potje van, floot de hele wedstrijd dood.
Dat moet je tegen Heracles echt niet hebben, want je wil er juist zo fel mogelijk op zitten. Was echt mijn laatste keus geweest.. :r
Denk dat geen enkele scheidsrechter bestand is tegen de Kuip aankomende zondag. Die schijten al zeven kleuren stront als ze de brienenoord passeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')