abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170784438
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
SPOILER: Peacefulll
SPOILER: Evilaurian
SPOILER: Whiteflower18
SPOILER: Missladybug
SPOILER: Debsterr
SPOILER: Philomijn
SPOILER: DonnaRush
SPOILER: Kirb
SPOILER: coccinelle
SPOILER: BellaaElisa
SPOILER: stippelrientje
SPOILER: OlivialsTaken
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
pi_170784892
Inderdaad. Gewoon negeren. Dat hele subforum.
pi_170784931
Oh en pompoms, gewoon omdat het kan.

Ik heb een ei! Of gisteren. Iig werk aan de winkel. *O*
Wij doen het trouwens regelmatig genoeg om de kans te benutten maar wil dan toch altijd even extra voor de zekerheid :')
pi_170785346
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:24 schreef DonnaRush het volgende:
Inderdaad. Gewoon negeren. Dat hele subforum.
Ja beter. Krijg er zomaar uitslag van :{
pi_170785368
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:25 schreef DonnaRush het volgende:
Oh en pompoms, gewoon omdat het kan.

Ik heb een ei! Of gisteren. Iig werk aan de winkel. *O*
Wij doen het trouwens regelmatig genoeg om de kans te benutten maar wil dan toch altijd even extra voor de zekerheid :')
*O* *O*

>:)
pi_170785460
Wij gaan deze ronde ovulatietesten gebruiken, maar op welke dag kan ik het beste ermee beginnen?
pi_170792157
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:38 schreef BellaaElisa het volgende:
Wij gaan deze ronde ovulatietesten gebruiken, maar op welke dag kan ik het beste ermee beginnen?
Heb je enig idee van je vermoedelijke eisprong? Dan zou ik enkele dagen ervoor beginnen. Mijn eisprong is meestal tussen CD 18 en 20, ik begin bij CD 15 met testen. Zou vast ook later kunnen, maar ik wil 'm niet missen.
Je hebt van die online calculators om te berekenen wanneer je moet testen (google calculator ovulatietest en je komt er vanzelf eentje tegen :) )
pi_170792279
Bij een normale cyclus van 28 dagen kan je een paar dagen na je menstruatie beginnen. Op CD 9 of 10. Dan zit je wel goed denk ik.
pi_170812856
Stil hier.... :p Niemand streepjes?
pi_170812958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:57 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Heb je enig idee van je vermoedelijke eisprong? Dan zou ik enkele dagen ervoor beginnen. Mijn eisprong is meestal tussen CD 18 en 20, ik begin bij CD 15 met testen. Zou vast ook later kunnen, maar ik wil 'm niet missen.
Je hebt van die online calculators om te berekenen wanneer je moet testen (google calculator ovulatietest en je komt er vanzelf eentje tegen :) )
Dan ga ik over paar dagen maar alvast beginnen met testen, gewoon omdat het kan :P
pi_170815829
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:49 schreef Peacefulll het volgende:
Ik zit op de wachtbank tot de 22ste. :Y)
pi_170822492
quote:
Ook wachtbankje hier, al heb ik weinig hoop op streepjes omdat ik vermoedelijk tijdens eisprong in het buitenland zat :P wel "al" CD21 vandaag dus hoera voor een langere cyclus.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:02:51 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170822582
quote:
Ik zit net weer in aanloop naar vruchtbare fase :) maar denk niet dat we 'm echt gaan benutten want heb de 16e afspraak bij de gyn, dan wordt er toch weer weefsel aangestipt dus dan blijft er niks plakken gok ik zo.
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_170822638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:57 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ook wachtbankje hier, al heb ik weinig hoop op streepjes omdat ik vermoedelijk tijdens eisprong in het buitenland zat :P wel "al" CD21 vandaag dus hoera voor een langere cyclus.
Dat is in ieder geval al fijn. Wie weet is er toch een wonder gebeurd *O*
pi_170822840
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zit net weer in aanloop naar vruchtbare fase :) maar denk niet dat we 'm echt gaan benutten want heb de 16e afspraak bij de gyn, dan wordt er toch weer weefsel aangestipt dus dan blijft er niks plakken gok ik zo.
Is dat naar aanleiding van je klachten mbt bloedverlies?
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:36:51 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170823249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Is dat naar aanleiding van je klachten mbt bloedverlies?
Ja, inderdaad. Vorige keer werd het ook aangestipt en dat zorgde voor behoorlijke heftige krampen (omdat alles wordt afgestoten door je lijf). Dus al zouden we mogelijk iets bevruchten, dan zal het niet nestelen.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:45:06 #17
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170823390
Fijn Kirb, dat je een CD21 dag hebt :) hopelijk nog een paar dagen erbij (of heel veel dagen erbij zonder bloed :D)
pi_170823399
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Vorige keer werd het ook aangestipt en dat zorgde voor behoorlijke heftige krampen (omdat alles wordt afgestoten door je lijf). Dus al zouden we mogelijk iets bevruchten, dan zal het niet nestelen.
Heb je dan eerst een uitstrijkje gehad oid dat er iets aangestipt moet worden? Konden ze verklaren dat daar dat bloedverlies vandaan kwam? Sorry voor mijn gevraag hoor, negeer het maar als je er niet op in wilt gaan :)
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:48:44 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170823450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:45 schreef Kirb het volgende:

[..]

Heb je dan eerst een uitstrijkje gehad oid dat er iets aangestipt moet worden? Konden ze verklaren dat daar dat bloedverlies vandaan kwam? Sorry voor mijn gevraag hoor, negeer het maar als je er niet op in wilt gaan :)
Nee o.b.v. het onderzoek constateerde de gyn dat er wat weefsel zat wat er niet hoorde, uitstrijkjes waren wel goed, maar het zijn cellen uit de baarmoeder die om de baarmoedermond heen zaten. Maar het is geen endometriose... (ik vind het zelf ook nog steeds niet helemaal duidelijk :@). En ik had dus eigenlijk al een tussentijdse controle moeten hebben maar toen zat ik NET voor mijn menstruatie en had ik nog de ijdele hoop dat het raak was.
pi_170823494
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee o.b.v. het onderzoek constateerde de gyn dat er wat weefsel zat wat er niet hoorde, uitstrijkjes waren wel goed, maar het zijn cellen uit de baarmoeder die om de baarmoedermond heen zaten. Maar het is geen endometriose... (ik vind het zelf ook nog steeds niet helemaal duidelijk :@). En ik had dus eigenlijk al een tussentijdse controle moeten hebben maar toen zat ik NET voor mijn menstruatie en had ik nog de ijdele hoop dat het raak was.
Ah oke duidelijk! Ik ben verder totaal niet medisch onderlegd, maar zou het eventueel kunnen dat die cellen die er niet horen een mogelijke zwangerschap voorkomen? Zou wel verklaren waarom het al wat langer duurt bij je. Ik hoop dat ze het nu gewoon kunnen fixen en dat je volgende ronde gewoon zwanger bent :Y

Ik heb vanmorgen een echo gehad van mijn keel, mag vrijdag bellen voor de uitslag :).
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:52:24 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170823525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 10:51 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ah oke duidelijk! Ik ben verder totaal niet medisch onderlegd, maar zou het eventueel kunnen dat die cellen die er niet horen een mogelijke zwangerschap voorkomen? Zou wel verklaren waarom het al wat langer duurt bij je. Ik hoop dat ze het nu gewoon kunnen fixen en dat je volgende ronde gewoon zwanger bent :Y

Ik heb vanmorgen een echo gehad van mijn keel, mag vrijdag bellen voor de uitslag :).
Zo werd het niet benoemd door de gyn, maar ja als penetratie bloedingen veroorzaakt dan denk ik dat de omstandigheden sowieso niet heel gunstig zijn zeg maar. Plus alles spoelt een stuk sneller weg op deze manier :P.

Hopelijk goede uitslag OF een goede verklaring wat het dan eventueel is!
pi_170827093
Ik had (heb?) een ectropion, weet niet of het zoiets is? Had daardoor soms contactbloedingen, gek genoeg niet zo vaak gehad. Laatste keer was paar jaar terug, toen het na seks flink begon te bloeden en dagenlang aanhield. Ze hadden het ook over het aanstippen ervan, is uiteindelijk niet gebeurd.
Het klinkt voor mij wel redelijk hetzelfde, misschien dat dat het bij jou ook is Debsterr? Dat zat bij mij namelijk geen zwangerschap in de weg ;) . Enige wat ik te horen kreeg, was dat vanwege meer doorbloeding ik dan sneller weer contactbloedingen zou kunnen krijgen. Is overigens niet gebeurd, laatste contactbloeding was nog voor de zwangerschap. Hoop dat je bloedingen snel stoppen ;)
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:02:53 #23
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170827155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:59 schreef Gevalletje het volgende:
Ik had (heb?) een ectropion, weet niet of het zoiets is? Had daardoor soms contactbloedingen, gek genoeg niet zo vaak gehad. Laatste keer was paar jaar terug, toen het na seks flink begon te bloeden en dagenlang aanhield. Ze hadden het ook over het aanstippen ervan, is uiteindelijk niet gebeurd.
Het klinkt voor mij wel redelijk hetzelfde, misschien dat dat het bij jou ook is Debsterr? Dat zat bij mij namelijk geen zwangerschap in de weg ;) . Enige wat ik te horen kreeg, was dat vanwege meer doorbloeding ik dan sneller weer contactbloedingen zou kunnen krijgen. Is overigens niet gebeurd, laatste contactbloeding was nog voor de zwangerschap. Hoop dat je bloedingen snel stoppen ;)
Ja, dat zou het goed kunnen zijn! Zo'n gyn smijt dan soms met termen waarvan je totaal niet verwacht dat ze komen, dus dan registreer je ze ook niet zo goed :') (daarom kijk ik Grey's ook altijd met ondertiteling. Je snapt de termen ook niet als je ze leest maar dan weet je tenminste dat het een medische term is...).
pi_170828111
Ik heb een licht streepje op m'n ovulatietest. Waneer zou ik het beste gemeenschap moeten hebben dan? Zit nu op CD 9 :D

SPOILER
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:51:25 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170828159
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:48 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb een licht streepje op m'n ovulatietest. Waneer zou ik het beste gemeenschap moeten hebben dan? Zit nu op CD 9 :D

SPOILER
1 ovulatietest is eigenlijk geen test hè ;). Na een paar testen zie je vanzelf wanneer je je piek hebt. Als je een "positieve" (in dit geval de donkerste uit de serie) test hebt, is je eisprong ergens in de 12-36 uur na de positieve test zo uit mijn hoofd.

Normaal is je cyclus 32 dagen, toch? Dan zou je eisprong in principe pas rond CD16 zijn.
pi_170828285
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

1 ovulatietest is eigenlijk geen test hè ;). Na een paar testen zie je vanzelf wanneer je je piek hebt. Als je een "positieve" (in dit geval de donkerste uit de serie) test hebt, is je eisprong ergens in de 12-36 uur na de positieve test zo uit mijn hoofd.

Normaal is je cyclus 32 dagen, toch? Dan zou je eisprong in principe pas rond CD16 zijn.
Ah okee, dank voor de info. Dus gewoon doorgaan tot ik geen "streepje" meer spot is het beste? En dan gewoon gemeenschap hebben gedurende dagen? En bij die piek volgt het eitje. Duidelijk :@

Ja mn cyclus is 32 dagen. Ik dacht ik doe gewoon even een testje, ik zei nog tegen mijn man; ik verwacht geen streepje ook geen lichte maar gewoon even kijken.
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:07:16 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170828493
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:56 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ah okee, dank voor de info. Dus gewoon doorgaan tot ik geen "streepje" meer spot is het beste? En dan gewoon gemeenschap hebben gedurende dagen? En bij die piek volgt het eitje. Duidelijk :@

Ja mn cyclus is 32 dagen. Ik dacht ik doe gewoon even een testje, ik zei nog tegen mijn man; ik verwacht geen streepje ook geen lichte maar gewoon even kijken.
Sommige vrouwen hebben altijd een licht streepje, anderen alleen echt rondom de eisprong, dus zeker de eerste keer dat je testen gebruikt vond ik het fijn om langer te testen zodat je het verloop herkent voor een volgende ronde.

Kan best dat je heel lang dit lichte streepje houdt en dan ineens een donkerdere test :).
pi_170828686
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sommige vrouwen hebben altijd een licht streepje, anderen alleen echt rondom de eisprong, dus zeker de eerste keer dat je testen gebruikt vond ik het fijn om langer te testen zodat je het verloop herkent voor een volgende ronde.

Kan best dat je heel lang dit lichte streepje houdt en dan ineens een donkerdere test :).
Ik had gister ookal eentje gedaan en toen stond er niks. Ik ga gewoon de komende dagen door met testen dan zie ik vanzelf wel waneer ik mn piek heb.

Welke testen gebruikte jij??
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:18:00 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170828726
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:16 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik had gister ookal eentje gedaan en toen stond er niks. Ik ga gewoon de komende dagen door met testen dan zie ik vanzelf wel waneer ik mn piek heb.

Welke testen gebruikte jij??
Moet je effe terug kijken in het vorige topic, daar heb ik 'm nog gelinkt.
pi_170832442
quote:
17s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Moet je effe terug kijken in het vorige topic, daar heb ik 'm nog gelinkt.
Dat is niet duur!! :D
pi_170832824
Ik heb die ovulatietesten ook besteld van eBay, niet duur inderdaad! Duurt alleen wel even voor ze binnen zijn.

Ik zit nu op CD 9, ik denk dat ik morgen ga beginnen met testen. Ik heb er nog een paar bij de Action gehaald omdat die van eBay nog niet binnen zijn.

Testen was toch het beste met middagurine? Een vriendin van me zei me vanmiddag dat zij altijd test met ochtend urine, dus nu ben ik in de war. :P

Volgende mijn Ovuview app heb ik bij een cyclus van 30 dagen mijn eisprong op dag 21, maar dat lijkt me sterk. Ik ben wel benieuwd dus.
pi_170832859
Debster, dat klinkt als een vervelende bedoening met dat aanstippen en bloeden. Hopelijk ben je er hierna vanaf.
pi_170833039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:34 schreef Roxy_Monke het volgende:
Ik heb die ovulatietesten ook besteld van eBay, niet duur inderdaad! Duurt alleen wel even voor ze binnen zijn.

Ik zit nu op CD 9, ik denk dat ik morgen ga beginnen met testen. Ik heb er nog een paar bij de Action gehaald omdat die van eBay nog niet binnen zijn.

Testen was toch het beste met middagurine? Een vriendin van me zei me vanmiddag dat zij altijd test met ochtend urine, dus nu ben ik in de war. :P

Volgende mijn Ovuview app heb ik bij een cyclus van 30 dagen mijn eisprong op dag 21, maar dat lijkt me sterk. Ik ben wel benieuwd dus.
Oh spannend ik zit ook op CD 9 en een licht streepje. Gister ook een test gedaan en niks. Ik heb die test gedaan rond 13:55u.

Ben benieuwd!
pi_170836621
Succes voor degenen die op het wachtbankje zitten!
En Bella en Roxy, hopelijk vinden jullie je eisprong met de ovulatietesten!

Ik heb er ook weleens aan gedacht om ovulatietesten te kopen om wat meer 'inzicht' in de situatie te krijgen, maar ik denk dat ik het voor mij nog geen zin heeft om ze te gebruiken tenzij ik ze dagelijks ga gebruiken tot ik een eisprong ontdek of ongesteld wordt.... Ik weet niet wanneer ik een eisprong ga krijgen.. dat kan zo nog een half jaar duren (wat ik niet hoop :( ). Of ik heb hem ondertussen gehad en wordt binnenkort ongesteld...

Van de week heb ik ieder geval de dokter gebeld, maar ik moet van hem nog een half jaar wachten voordat hij eventueel verder wilt gaan kijken.
Aan de ene kant snap ik dat, want ontpillen kan veel tijd kosten. Maar aan de andere kant zou ik zo snel mogelijk verder kijken, want als er straks misschien toch iets aan de hand is, ga ik dan pas een heel traject in...en ik ben gewoon enorm ongeduldig hihi :$

Mag ik er trouwens ook bij geschreven worden, want wij zijn nu 'officieel' begonnen hihi.

Ik zal nog even wat gegevens over mezelf geven:

Ik ben 23 jaar en mijn man 28. In januari ben ik gestopt met de pil om er vanaf mei echt voor te gaan. Dit wordt ons eerste kindje.
pi_170843907
Spannend Dromertje, en officieel welkom!

Ben je sinds januari nog niet ongesteld geworden? Ik kan me goed voorstellen dat je hier ongeduldig van wordt. Hopelijk gebeurt er snel iets!
pi_170844054
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 07:58 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Spannend Dromertje, en officieel welkom!

Ben je sinds januari nog niet ongesteld geworden? Ik kan me goed voorstellen dat je hier ongeduldig van wordt. Hopelijk gebeurt er snel iets!
Klopt.. ik heb natuurlijk wel Mn ontrekkingsbloeding gehad na het stoppen met de pil maar verder niet..
Heb wel een tijdje geleden na seks zo'n 2 dagen last gehad van klein beetje bloed maar dat kan haast geen menstruatie zijn geweest zo weinig.. dus dat kwam van de seks (neem ik aan).

Het roept gewoon veel vragen op En ik wil ook graag weten waar ik aan toe ben, maar ik kan niks doen dan alleen maar afwachten...
Ik probeer het wel een beetje los te laten, maar is soms wel lastig.
pi_170844405
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:19 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]
Het roept gewoon veel vragen op En ik wil ook graag weten waar ik aan toe ben, maar ik kan niks doen dan alleen maar afwachten...
Kan ik me goed voorstellen! Je wilt graag zwanger worden, maar je lichaam laat nog even op zich wachten. Het kan soms zo lastig zijn om het los te laten. Misschien voor je eigen gemoedsrust nog een keer met een andere huisarts praten?
pi_170844777
Lastig Dromertje23, snap heel goed dat je wilt weten waar je aan toe bent. Het lijkt me enorm vervelend. Hopelijk 'doet' je lichaam snel iets!
pi_170845390
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 08:19 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Klopt.. ik heb natuurlijk wel Mn ontrekkingsbloeding gehad na het stoppen met de pil maar verder niet..
Heb wel een tijdje geleden na seks zo'n 2 dagen last gehad van klein beetje bloed maar dat kan haast geen menstruatie zijn geweest zo weinig.. dus dat kwam van de seks (neem ik aan).

Ik snap helemaal in welke situatie je zit, bij mij duurde het ook erg lang voor mijn cyclus een beetje op gang kwam na stoppen met de (prik)pil. Helaas is een half jaar helemaal zo gek niet. Even afwachten nog! Ik denk niet dat een (andere) huisarts al iets voor je kan betekenen. Hoe lang ben je aan de pil geweest en was je daarvoor wel regelmatig?
pi_170845611
Dromertje, vervelend dat er nog niks op gang gekomen is. Het maakt gewoon wat onzeker en je wil weten waar je aan toe bent. Toch is het niet gek dat het lichaam een tijdje nodig heeft om weer op gang te komen.

Hier bloed op CD 27, zoals verwacht. Pfft, ik word er met gemak zo moedeloos van :'( Het voelt elke maand weer als een kansloze missie.
pi_170845836
Nee Peace, wat klote zeg! -O-
pi_170846312
He verdomme Peace ;(
pi_170847203
Peace neehee -O- ;( :( Ik vind het zo naar voor je :*
  donderdag 11 mei 2017 @ 13:08:28 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170849584
Ugh Peace, had zo gehoopt op een andere uitslag deze ronde! Dikke knuffel voor jou :*.

Welkom Dromertje, ik snap dat het erg vervelend is dat je moet wachten van de huisarts al is het wel begrijpelijk.
pi_170851165
Ik weet niet of m`n mind met me aan het fucken is of dat ik me net als vorige keer weer echt zo weird begin te voelen ruim voor m`n NOD. :X
pi_170851800
Peace :'( knuffel voor jou :*
pi_170851830
Welkom Dromertje, wat is dat zenuwslopend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
pi_170851861
Spannend Donna, mijn duimen draaien!!

Hier een super opgezette buik en misselijk :r
pi_170852830
Dromertje, wat vervelend dat je menstruatie zo lang op zich laat wachten. Ik kan me goed indenken dat het lastig is niet te weten waar je aan toe bent.

Peace. Wat klote. -O-

Donna maakt het spannend!

Nou, net een ovulatietest gedaan. Zo'n midstream ding. Staat op dat je niet het venster zelf mag raken. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar quelle impossible wat mij betreft. :')

Maar goed. Negatief issie, dat zal wel kloppen verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roxy_Monke op 11-05-2017 16:51:27 ]
pi_170852906
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 11 mei 2017 15:33 schreef Roxy_Monke

Nou, net een ovulatietest gedaan. Zo'n midstream ding. Staat op dat je niet het venster zelf mag raken. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar quelle impossible wat mij betreft. :')

Ik weet niet waarom, maar ik moet spontaan lachen van je post _O-

Waneer denk je dat je eisprong is? En hoelang is je cyclus?
pi_170853066
Ahh peace nee toch :'( wat shit!!

Ik heb over een weekje mijn eisprong. Zit nu te twijfelen of we gaan proberen of nog een maandje rust nemen.
pi_170853346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:33 schreef Roxy_Monke het volgende:
Donna maakt het spannend!

Ja helaas wel. Ik wil helemaal geen dingen voelen die er misschien niet zijn. Tenzij het extreem duidelijk is. Nog even geduld in ieder geval.

Ik moet wel een beetje lachen om je ovulatietest verhaal haha. Daarom heb ik liever dipsticks (pissen in een bekertje).
pi_170853740
Peace, wat ontzettend jammer :{

Roxy, ik heb hetzelfde probleem :D Ik dip ze dus ook gewoon.
pi_170854931
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 15:36 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik moet spontaan lachen van je post _O-

Waneer denk je dat je eisprong is? En hoelang is je cyclus?
Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is, maar ik ga uit van 14 dagen voor mijn menstruatie. Ik heb een cyclus die ergens tussen de 26 en de 34 dagen is.
pi_170854939
Misschien maar even bekertje scoren dan, goeie tip. :P
pi_170855019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:06 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik snap helemaal in welke situatie je zit, bij mij duurde het ook erg lang voor mijn cyclus een beetje op gang kwam na stoppen met de (prik)pil. Helaas is een half jaar helemaal zo gek niet. Even afwachten nog! Ik denk niet dat een (andere) huisarts al iets voor je kan betekenen. Hoe lang ben je aan de pil geweest en was je daarvoor wel regelmatig?
Hoe lang heb jij moeten wachten ?

Ik ga inderdaad niet naar een andere huisarts en neem zijn antwoord maar voor lief.. als je op internet leest, lees je veel situaties waarbij het lang duurt en de arts niks doet dus naar een andere huisarts heeft geen zin..

Ik heb denk zo'n 10 jaar de pil geslikt dus dat is een behoorlijke tijd. Vaak slikte ik de pil ook meerdere maanden achter elkaar door ivm menstruatiepijn (ja zelfs tijdens gebruik van de pil). En het doorslikken deed ik ook onregelmatig dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken.

Ik kan me niet echt herrineren hoe mijn menstruatie was voordat ik met de pil startte. Dit omdat ik echt super snel aan de pil ben gegaan. Volgens mij bijna meteen.
pi_170855044
Aah Peace wat vervelend ☹
pi_170855339
Dromertje balen zeg, ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt. Is echt rot die onzekerheid!!

Ah ok, Roxy, op welke CD zit je nu?
pi_170855378
Ben sinds gisteren begonnen met swiss vitamines. Slikken jullie nog vitamines naast foliumzuur? Zoja welke? :D
pi_170857430
Thnx allemaal :*
Ik ga even onder een dekentje
pi_170859131
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Ben sinds gisteren begonnen met swiss vitamines. Slikken jullie nog vitamines naast foliumzuur? Zoja welke? :D
Ik slik geen foliumzuur maar ayus forte woman. Waarschijnlijk niet heel bekend, maar dit is mij geadviseerd ipv foliumzuur. Foliumzuur is B11 geloof ik ?? en wat ik inneem zit veel meer in dan alleen dat.
pi_170859448
quote:
17s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:45 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Ik slik geen foliumzuur maar ayus forte woman. Waarschijnlijk niet heel bekend, maar dit is mij geadviseerd ipv foliumzuur. Foliumzuur is B11 geloof ik ?? en wat ik inneem zit veel meer in dan alleen dat.
Ik heb het even opgezocht bij google en het klinkt wel interessant "liefdes leven" vitamine. Ben benieuwd of het echt dat effect heeft als wat google mij verteld.
pi_170871859
quote:
17s.gif Op donderdag 11 mei 2017 19:45 schreef Dromertje23 het volgende:
Ik zie dat dit bestaat uit kruiden en planten. Daar kunnen natuurlijk wel vitamines en mineralen in zitten, maar er staat niet op het etiket welke of hoeveel. Je weet dan niet zeker of je de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur (inderdaad B11) van 400 of 500 microgram per dag binnenkrijgt.
pi_170872297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 23:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik zie dat dit bestaat uit kruiden en planten. Daar kunnen natuurlijk wel vitamines en mineralen in zitten, maar er staat niet op het etiket welke of hoeveel. Je weet dan niet zeker of je de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur (inderdaad B11) van 400 of 500 microgram per dag binnenkrijgt.
Daar heb je wel een punt.. ik ben geadviseerd door een geneeskundige (welke vorm zeg ik liever niet want ik weet niet of er bekenden op het forum rondhangen). Ik heb toen wel nadrukkelijk gevraagd of ik foliumzuur erbij moest slikken maar ze zei toen van niet.. misschien moet ik het toch wel overwegen. Het zou sowieso geen kwaad kunnen toch ? Dus misschien dan maar het zekere voor het onzekere nemen ?
pi_170875817
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:02 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt.. ik ben geadviseerd door een geneeskundige (welke vorm zeg ik liever niet want ik weet niet of er bekenden op het forum rondhangen). Ik heb toen wel nadrukkelijk gevraagd of ik foliumzuur erbij moest slikken maar ze zei toen van niet.. misschien moet ik het toch wel overwegen. Het zou sowieso geen kwaad kunnen toch ? Dus misschien dan maar het zekere voor het onzekere nemen ?
Ik zou denk ik gewoon een tabletje van 400 erbij nemen :)
pi_170875980
Welkom Roxy!

Balen dat je al zo lang wacht Dromertje. Ik herken het gevoel maar al te goed. Als je er besluit ervoor te gaan dan wil je gewoon dat het ook kán. Ik moest iets van drie maanden wachten, toen twee, en toen was m'n cyclus 140 dagen ofzo. (Zo balen, m'n cyclustimer logt dus blijkbaar maar 5 cylcussen dus ik weet niet meer hoe lang die vorige waren. Kan het nog wel opzoeken in m'n postgeschiedenis.) Uiteindelijk heeft de huisarts me in maand tien doorverwezen naar de gyneacoloog toen ik in die cyclus van 140 dagen zat. Slikte ook altijd de pil door. Zo'n 15 jaar lang. Maar ik bleek PCOS te hebben. Hoop dat dat bij jou niet het geval is en gewoon een kwestie van geduld. :) De pil. Wat een troep. Bah.

Oh arme Peace... ik begrijp je gevoel en frustratie zo goed. Ik hoop echt dat het ziekenhuis potverdorie snel een oplossing voor jullie heeft. :* :* Wat een lange weg heb je al afgelegd. Ik vind het knap dat je elke maand nog de moed vind om ervoor te gaan rondom de vruchtbare dagen.

Donna, super spannend! Houd je ons op de hoogte?

Ik slik iets van mamavitamines ofzo van DA. Zit de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in en nog wat. Misschien deze ronde maar weer eens de tarwekiemolie erbij pakken.

Hier weer een nieuwe ronde... Afgelopen weekend ongesteld geworden. Heb het ter kennisgeving aangenomen. Had niet echt het gevoel dat het gelukt was deze ronde. Ik heb een voorgevoel dat het nog wel even gaat duren ofzo. Ergens grijpt het me wel aan dat ik "maar" medicijnen voor zes maanden heb meegekregen. Wat gaan we daarna doen?

Wel een nette cyclus van 30 dagen gehad dus ben benieuwd of ik dit keer wel een goede eisprong had. Zit nu op CD 7. Maandag bel ik met de gynaecoloog om de uitslagen van het bloedonderzoek (naar progesteronwaarden) te bespreken.
Zondag hoorde ik dat de vierde teamgenoot (doe een teamsport) van dit seizoen zwanger is. Dat hakte er wel even in. Iemand had het hier over ingehaald worden. Zo voelt het echt. Ik voel gelukkig geen jaloezie, betrek het echt op mezelf. Het confronteert me met mijn situatie.

Olivials, volgens mij heb ik jou nog helemaal niet echt welkom geheten. Wat een heftige tijd heb jij doorgemaakt. Heel veel succes met het wachten op...

[ Bericht 3% gewijzigd door Philomijn op 12-05-2017 09:37:21 ]
Dit, dat, alles.
pi_170876583
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:56 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Iets van 8 maanden voor er überhaupt iets gebeurde. Maar niet helemaal vergelijkbaar hoor, ik zat aan de prikpil, daarbij is de kans groter dat het langer duurt.

Spannend Donna! Maar ik snap de slag om de arm. Ik duim voor je!

Philo jij krijgt nu clomid toch? Kijken ze dan ook op de een of andere manier mee naar of je een eisprong hebt? Of is dat dat prikken op progesteron waarde? Wel heel jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn van de kortere cyclus.

Ik heb last van afscheiding :r. Dus: óf ik ovuleer, óf ik moet ongesteld worden, óf ik ben zwanger! :') :P
pi_170876841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:12 schreef Kirb het volgende:

[..]

Philo jij krijgt nu clomid toch? Kijken ze dan ook op de een of andere manier mee naar of je een eisprong hebt? Of is dat dat prikken op progesteron waarde? Wel heel jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn van de kortere cyclus.

Ik heb last van afscheiding :r. Dus: óf ik ovuleer, óf ik moet ongesteld worden, óf ik ben zwanger! :') :P
Jup, ik slik 50 mg clomid. De eerste cyclus (dit is ronde 3) hebben ze meegekeken of er een ei groeide en sprong. Daarvoor moest ik een week lang om de dag naar het zkh voor een echo. Op dag 15 had ik een eisprong en nu gaan ze ervan uit dat ik die nu ook heb dus kijken ze niet meer mee. We mogen nu in totaal vijf rondes zelf aan de slag.

Ze hebben mijn progesteronwaarde gemeten de eerste cyclus en die was te laag, wat er op kan duiden dat ik geen goede eisprong had. Werd toen ook ongesteld na 23 dagen. Heb beetje gegoogled maar volgens mij betekent het dat het eitje niet goed kan innestelen ook...? Gyn gaf aan de tel geen duidelijke uitleg.

Ik moest nu weer bloed laten prikken op dag 8, 10 en 12 na m'n eisprong maar die kon ik dus niet goed vinden. :@

Haha lekker die afscheiding! Ik hoop dat het betekent dat je zwanger bent. :Y)
Dit, dat, alles.
pi_170877336
Klinkt wel ingewikkeld allemaal Philo. Jammer dat ze nu niet meer mee kijken? Of heb je er wel vertrouwen in?

Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik probeer m`n hoofd koel te houden, maar omdat het vorige keer zomaar raak was (en de keer daarvoor ook, maar dat ging dus al mis voor/tijdens m`n ongesteldheid, kwamen er bij de HAP achter dat ik HCG in m`n urine had, dus eigenlijk tellen we die gewoon niet mee, dat overkomt enorm veel vrouwen) hoop ik er toch wel heel erg op en moet ik echt een soort van grens voor mezelf stellen dat ik er niet teveel vanuit ga.
Ook om een enorme teleurstelling te voorkomen als het nu niet raak is natuurlijk. Heb alleen mezelf er maar mee als ik teveel met m`n hoofd in de wolken ga zitten.
pi_170877529
Ach Philo! Wat herken ik veel ik je verhaal. Het 'ter kennisgeving aannemen' en je er op instellen dat het nog even kan gaan duren. Ik had het laatst over het gevoel de boot te missen. Iedereen staat in de haven en om en om stapt iedereen (op z'n eigen tijd en moment) in de kinderboot. Alleen wij staan nu al zo lang te kijken naar de kinderboot, maar wij mogen nog niet mee en weten ook niet wanneer wij dan wel mogen. Om ons heen stapt het ene stel na de andere in...
Nouja, ik denk veel in beelden en verhalen en dit is een beetje verwoorde hoe ik het voel en ervaar. Natuurlijk verdriet bij een nieuwe zwangerschapsaankonding door de confrontatie, maar geen afgunst of enorme jaloezie.
Ik hoop dat de clomid bij jullie z'n werk gaat doen, maar ik snap ook heel goed dat je er niet enorm veel vertrouwen in hebt. Dikke :*
pi_170879661
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:48 schreef BellaaElisa het volgende:

SPOILER
sowieso als je er zin in hebt.
Schudden voor gebruik
pi_170879853
verder heb ik niet zo goed kunnen bijlezen. dat was de eerste post die ik zag :P

beetje druk en chaos hier. Ik vind niet te vaak kijken op Fok! eigenlijk ook wel fijn :@

Ik las iets over spannende dingen voelen bij Donna
nieuwe off aanwas. Welkom!
Schudden voor gebruik
pi_170884703
Ik heb trouwens ook een bestelling ovulatietesten de deur uit gedaan. Eens kijken of we een ei kunnen spotten volgende ronde :Y)
pi_170886199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:57 schreef Peacefulll het volgende:
Ach Philo! Wat herken ik veel ik je verhaal. Het 'ter kennisgeving aannemen' en je er op instellen dat het nog even kan gaan duren. Ik had het laatst over het gevoel de boot te missen. Iedereen staat in de haven en om en om stapt iedereen (op z'n eigen tijd en moment) in de kinderboot. Alleen wij staan nu al zo lang te kijken naar de kinderboot, maar wij mogen nog niet mee en weten ook niet wanneer wij dan wel mogen. Om ons heen stapt het ene stel na de andere in...
Nouja, ik denk veel in beelden en verhalen en dit is een beetje verwoorde hoe ik het voel en ervaar. Natuurlijk verdriet bij een nieuwe zwangerschapsaankonding door de confrontatie, maar geen afgunst of enorme jaloezie.
Ik hoop dat de clomid bij jullie z'n werk gaat doen, maar ik snap ook heel goed dat je er niet enorm veel vertrouwen in hebt. Dikke :*
Wat verwoord je dit goed, zo herkenbaar. Het maakt je gewoon verdrietig terwijl het niet jaloezie of afgunst is, je gunt het die ander ook zo, maar je wilt zelf ook op die boot.. :{
pi_170886241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:56 schreef Kirb het volgende:
Ik heb trouwens ook een bestelling ovulatietesten de deur uit gedaan. Eens kijken of we een ei kunnen spotten volgende ronde :Y)
Ik hoop dat de volgende ronde niet nodig is, en dat het deze ronde gewoon raak is! :)
pi_170887644
Sinds vandaag voel ik iets aan mijn lichaam wat ik nooit voel. Ik heb namelijk pijnlijke tepels. M'n borsten op zich niet, maar puur mijn tepels.
Pijn is ook een groot woord, maar als je ze aanraakt voelt het een beetje als een blauwe plek. Herkent iemand dit ?
Is dit een teken dat mijn menstruatie eraan zit te komen ? Of zijn dit meer symptomen van zwangerschap (of haal ik nu te veel in m'n hoofd)???
pi_170887766
Dromertje het kan een symptoom zijn van zowel menstruatie als zwangerschap.
pi_170901896
Wat verdrietig toch dat het soms zo lang duurt. Ik leef met jullie mee.

Dromertje, dat klinkt hoopvol!

@Bella: ik zit nu op CD 12.

Ik had het gisteren zo druk dat het doen van een ovulatietest er helemaal bij ingeschoten is. Maar goed, aanzien 'ie de dag ervoor helemaal wit was leek me dat geen probleem, toch?

Vandaag wel een testje gedaan en een lichte streep.
pi_170902119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef Dromertje23 het volgende:
Sinds vandaag voel ik iets aan mijn lichaam wat ik nooit voel. Ik heb namelijk pijnlijke tepels. M'n borsten op zich niet, maar puur mijn tepels.
Pijn is ook een groot woord, maar als je ze aanraakt voelt het een beetje als een blauwe plek. Herkent iemand dit ?
Is dit een teken dat mijn menstruatie eraan zit te komen ? Of zijn dit meer symptomen van zwangerschap (of haal ik nu te veel in m'n hoofd)???
Kan inderdaad van beide. Ik had nooit gevoelige borsten of tepels voor m`n menstruatie, maar toen ik graag zwanger wilde worden ineens wel. :X
Toen ik daadwerkelijk zwanger was, waren m`n borsten trouwens heel anders pijnlijk dan voor m`n menstruatie, maar dat verschilt echt per persoon.
Een van m`n beste vriendinnen heeft nooit zwangere borsten gehad, zoals ze het zelf zegt.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 14:11:38 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170903717
Het lijkt me heel spannend Donna zo na een miskraam - je herkent toch wellicht wat sneller symptomen maar kunt jezelf ook zoveel wijs maken daardoor.

Peace, goede verwoording van het gevoel. Ik volg een bepaalde blog en daarvan is 1 van de meiden nu ongepland zwanger geraakt en dan kan ik me ook zo mislukt voelen - we doen zo ons best en dan lukt het niet eens en anderen raken zomaar per ongeluk zwanger!

Kirb, hopelijk geen ovutesten nodig maar anders brengen ze je hopelijk veel inzicht!

Dromertje, het kan van alles zijn. Wat ik wel geleerd heb de afgelopen maanden is dat je, als je maar genoeg hoop hebt, heel veel kunt voelen... maar dat het niet per se ook iets is. Helaas is afwachten en testen het enige wat je kunt doen om zekerheid te hebben!
  Moderator zaterdag 13 mei 2017 @ 14:37:38 #81
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170904233
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:56 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad niet naar een andere huisarts en neem zijn antwoord maar voor lief.. als je op internet leest, lees je veel situaties waarbij het lang duurt en de arts niks doet dus naar een andere huisarts heeft geen zin..

Ik heb denk zo'n 10 jaar de pil geslikt dus dat is een behoorlijke tijd. Vaak slikte ik de pil ook meerdere maanden achter elkaar door ivm menstruatiepijn (ja zelfs tijdens gebruik van de pil). En het doorslikken deed ik ook onregelmatig dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken.

Ik kan me niet echt herrineren hoe mijn menstruatie was voordat ik met de pil startte. Dit omdat ik echt super snel aan de pil ben gegaan. Volgens mij bijna meteen.
Wanneer het lang duurt voordat je ongesteld wordt doen ze helaas niets. Wanneer je echter hele wisselende cycli achter elkaar hebt waarbij ze steeds langer worden nemen ze het wel serieus. Ik werd na 9 maanden doorverwezen naar het ziekenhuis, net als Philo na 10 maanden. Ook hier pcos. Hopelijk word je snel ongesteld want die onzekerheid is echt killing :*

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 18:42 schreef Peacefulll het volgende:
Thnx allemaal :*
Ik ga even onder een dekentje
:*

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:29 schreef Philomijn het volgende:
Welkom Roxy!

Balen dat je al zo lang wacht Dromertje. Ik herken het gevoel maar al te goed. Als je er besluit ervoor te gaan dan wil je gewoon dat het ook kán. Ik moest iets van drie maanden wachten, toen twee, en toen was m'n cyclus 140 dagen ofzo. (Zo balen, m'n cyclustimer logt dus blijkbaar maar 5 cylcussen dus ik weet niet meer hoe lang die vorige waren. Kan het nog wel opzoeken in m'n postgeschiedenis.) Uiteindelijk heeft de huisarts me in maand tien doorverwezen naar de gyneacoloog toen ik in die cyclus van 140 dagen zat. Slikte ook altijd de pil door. Zo'n 15 jaar lang. Maar ik bleek PCOS te hebben. Hoop dat dat bij jou niet het geval is en gewoon een kwestie van geduld. :) De pil. Wat een troep. Bah.

Oh arme Peace... ik begrijp je gevoel en frustratie zo goed. Ik hoop echt dat het ziekenhuis potverdorie snel een oplossing voor jullie heeft. :* :* Wat een lange weg heb je al afgelegd. Ik vind het knap dat je elke maand nog de moed vind om ervoor te gaan rondom de vruchtbare dagen.

Donna, super spannend! Houd je ons op de hoogte?

Ik slik iets van mamavitamines ofzo van DA. Zit de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in en nog wat. Misschien deze ronde maar weer eens de tarwekiemolie erbij pakken.

Hier weer een nieuwe ronde... Afgelopen weekend ongesteld geworden. Heb het ter kennisgeving aangenomen. Had niet echt het gevoel dat het gelukt was deze ronde. Ik heb een voorgevoel dat het nog wel even gaat duren ofzo. Ergens grijpt het me wel aan dat ik "maar" medicijnen voor zes maanden heb meegekregen. Wat gaan we daarna doen?

Wel een nette cyclus van 30 dagen gehad dus ben benieuwd of ik dit keer wel een goede eisprong had. Zit nu op CD 7. Maandag bel ik met de gynaecoloog om de uitslagen van het bloedonderzoek (naar progesteronwaarden) te bespreken.
Zondag hoorde ik dat de vierde teamgenoot (doe een teamsport) van dit seizoen zwanger is. Dat hakte er wel even in. Iemand had het hier over ingehaald worden. Zo voelt het echt. Ik voel gelukkig geen jaloezie, betrek het echt op mezelf. Het confronteert me met mijn situatie.

Olivials, volgens mij heb ik jou nog helemaal niet echt welkom geheten. Wat een heftige tijd heb jij doorgemaakt. Heel veel succes met het wachten op...
Uit eigen ervaring kan het ziekenhuis je soms laten aanmodderen. Ik heb uiteindelijk een jaar clomid geslikt en ben toen zelf maar een keer gestopt. Op zich is het normaal dat ze 2 cycli meekijken, daarna gaan ze er van uit dat je lichaam het zelf oppakt. Maar als je er zorgen om maakt gewoon vragen of je bloed mag prikken!

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Jup, ik slik 50 mg clomid. De eerste cyclus (dit is ronde 3) hebben ze meegekeken of er een ei groeide en sprong. Daarvoor moest ik een week lang om de dag naar het zkh voor een echo. Op dag 15 had ik een eisprong en nu gaan ze ervan uit dat ik die nu ook heb dus kijken ze niet meer mee. We mogen nu in totaal vijf rondes zelf aan de slag.

Ze hebben mijn progesteronwaarde gemeten de eerste cyclus en die was te laag, wat er op kan duiden dat ik geen goede eisprong had. Werd toen ook ongesteld na 23 dagen. Heb beetje gegoogled maar volgens mij betekent het dat het eitje niet goed kan innestelen ook...? Gyn gaf aan de tel geen duidelijke uitleg.

Ik moest nu weer bloed laten prikken op dag 8, 10 en 12 na m'n eisprong maar die kon ik dus niet goed vinden. :@

Haha lekker die afscheiding! Ik hoop dat het betekent dat je zwanger bent. :Y)
Die cyclus van 23 dagen heeft niks te maken met innesteling. Het betekent dat je lichaam zich klaarmaakt voor een eisprong maar het eitje uiteindelijk toch niet springt. Ik heb een keer tijdens 1 cyclus 3x een positieve ovulatietest gehad. Dat zegt dus niet alles over of het ei ook echt gaat springen wanneer je pcos hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:57 schreef Peacefulll het volgende:
Mooie metafoor, heel herkenbaar :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef Dromertje23 het volgende:
Het kan van alles betekenen helaas! Ik heb pijn aan mijn borsten rond mijn ovulatie, rond mijn menstruatie en achteraf gezien ook toen ik zwanger was. Ik trek me er eigenlijk niks meer van aan van die symptomen. Toen ik uiteindelijk zwanger bleek (zonder dat ik het wist) had ik het niet eens door :')
8 nov Red Hot Chilli Peppers Ziggodome - 10 nov Wilco TivoliVredenburg - 16 nov Bastille Ziggodome - 26 nov Moss De Helling
pi_170906309
Ik had gehoopt dat m'n cyclus nu na de eerste cyclus na de miskraam weer netjes 28 dagen zou zijn, maar heb nu volgens mij vruchtbaar slijm dus dan zou m'n cyclus net als de laatste keer 32 of 33 dagen zijn. Nog even ons best blijven doen dus :D
Verklaard wel die buikpijn van gisteren. :7
pi_170906543
Oh spannend Donna!

Het streepje van de ovulatietest van 10-05 is het donkerste en duidelijk zichtbaar. De laatste dagen is het streepje heel dun (ook wel zichtbaar) maar niet zo als die van 10-05. Zou het kunnen dat ik toen al mijn eisprong heb gehad? Of denken jullie dat die nog moet komen en dat ik niets moet aantrekken van die streep?; ik ben nu niet thuis. Ik post morgen wel een foto waar ze onder elkaar liggen. Misschien dat het dan beter te beoordelen is. :P
pi_170907050
Ja ik vond het al vreemd dat ik op de 'standaard' ovulatie dag niet zoveel merkte. Maar dat is nu wel duidelijk waarom niet. Wel jammer dat m'n NOD nu ook opschuift haha. 8-)
pi_170907249
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ik vond het al vreemd dat ik op de 'standaard' ovulatie dag niet zoveel merkte. Maar dat is nu wel duidelijk waarom niet. Wel jammer dat m'n NOD nu ook opschuift haha. 8-)
Haha ja snap ik, nog extra dagen het gezellig maken met je partner! Kan ook gezellig zijn. :P
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:13:22 #86
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170909032
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Oh spannend Donna!

Het streepje van de ovulatietest van 10-05 is het donkerste en duidelijk zichtbaar. De laatste dagen is het streepje heel dun (ook wel zichtbaar) maar niet zo als die van 10-05. Zou het kunnen dat ik toen al mijn eisprong heb gehad? Of denken jullie dat die nog moet komen en dat ik niets moet aantrekken van die streep?; ik ben nu niet thuis. Ik post morgen wel een foto waar ze onder elkaar liggen. Misschien dat het dan beter te beoordelen is. :P
Test je elke dag rond hetzelfde moment en let je op dat je niet teveel drinkt voor het testen?
pi_170909386
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Test je elke dag rond hetzelfde moment en let je op dat je niet teveel drinkt voor het testen?
Ja in de middag altijd rond half 1 1 uur. Heb daarvoor alleen een kopje thee gedronken en een glas water voor de vitaminen en wat gegeten. Daarna in de avond pas rond 10 uur.
pi_170911667
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:29 schreef Philomijn het volgende:

Dank je, Philo! Heftig is het inderdaad (geweest). Gelukkig gaat het elke dag weer een stukje beter en kijken we met vertrouwen naar de toekomst.
Ik ben benieuwd naar wat jouw gyn a.s. maandag te zeggen heeft!

Ik las hier iets over het slikken van vitamines. Ik slik alleen foliumzuur eigenlijk. Is het aan te raden om nog andere vitamines te slikken?
pi_170919078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:37 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Ik las hier iets over het slikken van vitamines. Ik slik alleen foliumzuur eigenlijk. Is het aan te raden om nog andere vitamines te slikken?
Extra vitamines kunnen geen kwaad.

Heerst er een buikgriep of iets anders ? Ben sinds etenstijd heel misselijk + overgeven. En soort van krampjes in mn onderbuik? :r
pi_170929534
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:43 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Extra vitamines kunnen geen kwaad.

Heerst er een buikgriep of iets anders ? Ben sinds etenstijd heel misselijk + overgeven. En soort van krampjes in mn onderbuik? :r
Helaas heerst dat ja. In combi met koorts. Sterkte.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170937439
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 07:29 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Helaas heerst dat ja. In combi met koorts. Sterkte.
Thankss
pi_170937478
Ok, dit zijn mijn ovulatietesten tot nu.

SPOILER
:')
pi_170937590
Dus je had de 10de je ovulatie?
pi_170937923
Ik denk het dan. Of hij moet nog komen?
  zondag 14 mei 2017 @ 16:08:44 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170938694
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
Dus je had de 10de je ovulatie?
11e of heel misschien 12e. Positieve ovutest is eisprong die daarop volgt :).
pi_170939114
quote:
17s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

11e of heel misschien 12e. Positieve ovutest is eisprong die daarop volgt :).
Ohja, die komt dan binnen 24 uren toch?
pi_170939339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:37 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Het advies is foliumzuur (400 of 500 microgram) vanaf 4 weken voordat je zwanger kan worden, en dan vitamine D (10 microgram) erbij vanaf het begin van de zwangerschap.

Ik ben zelf voordat ik stopte met anticonceptie maar meteen begonnen met een zwangerschapsmultivitamine waar dit allebei in zat, want ik kwam te weinig buiten op de juiste tijden om voldoende vitamine D via de zon aan te maken. :')
pi_170939730
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:43 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik denk het dan. Of hij moet nog komen?
Dat denk ik eerder
  zondag 14 mei 2017 @ 16:34:20 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170939760
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohja, die komt dan binnen 24 uren toch?
24-48 uur :).
pi_170953519
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 16:24 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het advies is foliumzuur (400 of 500 microgram) vanaf 4 weken voordat je zwanger kan worden, en dan vitamine D (10 microgram) erbij vanaf het begin van de zwangerschap.

Ik ben zelf voordat ik stopte met anticonceptie maar meteen begonnen met een zwangerschapsmultivitamine waar dit allebei in zat, want ik kwam te weinig buiten op de juiste tijden om voldoende vitamine D via de zon aan te maken. :')
Oh ja, vitamine D tijdens je zwangerschap. Die ben ik de laatste keer dus vergeten :@

Maar voor nu en ik dus goed bezig, dank je :)
  maandag 15 mei 2017 @ 09:20:14 #101
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170953936
Ik geloof dat wij gister opgeschoven zijn van rammelen naar wachten. Spontaan besloten het condoom weg te laten (heel bewust, zelfs nog gerekend wanneer een eventueel kindje zou komen). Afgesproken dat we het op z'n beloop laten. Van T was ik in twee ronde's zwanger. Ik weet dat dat niets zegt, maar maakt het wel een beetje spannend.
pi_170953954
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof dat wij gister opgeschoven zijn van rammelen naar wachten. Spontaan besloten het condoom weg te laten (heel bewust, zelfs nog gerekend wanneer een eventueel kindje zou komen). Afgesproken dat we het op z'n beloop laten. Van T was ik in twee ronde's zwanger. Ik weet dat dat niets zegt, maar maakt het wel een beetje spannend.
Spannend zeg! Hoop dat het deze keer weer spoedig mag gaan voor jullie :)
pi_170953972
quote:
Leuk!
pi_170954027
Als m`n ovulatie echt afgelopen zaterdag was hebben we er iig geen gebruik van gemaakt. Ben zo moe de afgelopen dagen.
Misschien was het ook wel gewoon toevallige afscheiding of (duim duim) een innesteling. Normaal kan ik zo van m`n lichaam aan en weet ik ook exact wanneer m`n eisprong is en nu na de miskraam heb ik geen idee.

Ik hou m`n NOD eerst maar op 22 mei en dan zien we het wel. Spannend.
  maandag 15 mei 2017 @ 09:30:15 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170954064
quote:
Welkom en wat spannend :* hopelijk is het weer snel raak voor jullie!
pi_170954078
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:26 schreef DonnaRush het volgende:
Als m`n ovulatie echt afgelopen zaterdag was hebben we er iig geen gebruik van gemaakt. Ben zo moe de afgelopen dagen.
Misschien was het ook wel gewoon toevallige afscheiding of (duim duim) een innesteling. Normaal kan ik zo van m`n lichaam aan en weet ik ook exact wanneer m`n eisprong is en nu na de miskraam heb ik geen idee.

Ik hoop dat het toch een innesteling was voor je! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, kun je wel toegeven aan je vermoeidheid?
pi_170954227
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:30 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ik hoop dat het toch een innesteling was voor je! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, kun je wel toegeven aan je vermoeidheid?
Ja dat wel, heerlijk uitgeslapen het weekend :Y
  maandag 15 mei 2017 @ 09:48:52 #108
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170954327
dat lijkt me gek, donnarush, dat je je lichaam niet meer snapt. Wanneer was je miskraam (heb wel zo af en toe meegelezen, maar niet heel religieus)..
pi_170954369
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
dat lijkt me gek, donnarush, dat je je lichaam niet meer snapt. Wanneer was je miskraam (heb wel zo af en toe meegelezen, maar niet heel religieus)..
24 maart. Daarna werd ik netjes na 31 dagen ongesteld (voorheen 28 dagen exact) want m`n vriend wilde 1 menstruatie afwachten, dus heel erg netjes na de miskraam. Ik had nu weer gehoopt op 28 dagen, maar als afgelopen zaterdag echt m`n eisprong was dan is deze cyclus zelfs 34 dagen en dat zou ik toch echt niet leuk vinden.
Maaaaaar, zover is het nog niet. Eerst maar eens de 22ste afwachten. :D
  maandag 15 mei 2017 @ 10:09:31 #110
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170954629
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

24 maart. Daarna werd ik netjes na 31 dagen ongesteld (voorheen 28 dagen exact) want m`n vriend wilde 1 menstruatie afwachten, dus heel erg netjes na de miskraam. Ik had nu weer gehoopt op 28 dagen, maar als afgelopen zaterdag echt m`n eisprong was dan is deze cyclus zelfs 34 dagen en dat zou ik toch echt niet leuk vinden.
Maaaaaar, zover is het nog niet. Eerst maar eens de 22ste afwachten. :D
Dat zou ik ook doen. Misschien reguleert je lichaam zich wel weer heel snel.

Ik heb altijd een hele korte cyclus gehad, 24 dagen. Sinds ik weer ongesteld ben niet meer bijgehouden hoe en wanneer, dus nu eens kijken hoe de cyclus nu is...
pi_170954660
Welkom Jagar! Hopelijk ben je weer gauw weg hier :)

Ik ga een paar spannende dagen tegemoet, de afgelopen 3 cyclussen waren 26/16/26 en vandaag is dag 26 8-) nog geen spotting te bekennen waar het altijd mee begint, dus mogelijk een iets langere cyclus. Eventueel morgen of woensdag maar een testje doen mocht er niets zijn losgebarsten.
pi_170954663
Oh Kirb, ik hoop het zo! *O*
  maandag 15 mei 2017 @ 10:17:20 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170954735
Spannend Kirb, ik duim voor je *O*!
pi_170956533
Ik duim mee, Kirb! *O*
pi_170957621
Hallo meiden. Ik wil ook graag meeschrijven. Vanmorgen is de spiraal er uit gegaan en nu maar zien wat er gaat gebeuren! Het is natuurlijk nog net niks maar ben er al de hele dag zenuwachtig van :@
pi_170957640
Kirk wat spannend! Ik duim mee hoor! *O*
pi_170959025
Welkom LMS :) Ben jij een kloon?
  maandag 15 mei 2017 @ 14:28:24 #118
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170959168
Spannend Kirb! Heb je al testen in huis?
pi_170959223
Volgens mij heb ik er nog 1 liggen inderdaad :). al zou het wel zowat een godswonder zijn als het raak is.. we zijn niet heel actief geweest deze ronde :') weekend weg en ziekjes en algeheel meh.
  maandag 15 mei 2017 @ 14:34:46 #120
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170959265
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:31 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij heb ik er nog 1 liggen inderdaad :). al zou het wel zowat een godswonder zijn als het raak is.. we zijn niet heel actief geweest deze ronde :') weekend weg en ziekjes en algeheel meh.
1 zaadje goed getimed moet genoeg zijn!
  maandag 15 mei 2017 @ 14:47:03 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170959430
Welkom LMS!
pi_170959443
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef Kirb het volgende:
Welkom LMS :) Ben jij een kloon?
dank je. Had eerst de username dnd maar daar was steeds verwarring mee. En stokstaart vond ik toch leuker :P
pi_170959506
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:47 schreef LilMissStokstaart het volgende:

[..]

dank je. Had eerst de username dnd maar daar was steeds verwarring mee. En stokstaart vond ik toch leuker :P
Ja je UI was een stokstaartje toch? :D Leuk!
pi_170959530
Welkom Jagär en LMS! Dit is voor jou de tweede toch Jagär? En LMS, heb jij al kids? Dat je zenuwachtig bent is helemaal niet zo gek. Nu is het 'echt'. Het voelde voor mij net als de eerste keer spijbelen ;)

Kirb, ik duim voor je. Als je niet zwanger bent hoop ik dan in ieder geval op een mooie, nette cyclus.

Vervelend dat je lichaam nog zo van slag lijkt Donna. Soms valt er ook echt geen pijl op te trekken. Of merk je ineens dingen op die je normaal niet opgemerkt zou hebben.
pi_170959559
Spannend Kirb, hopen op 1 goed zaadje!! O+ *O*
pi_170959589
Welkom Jäger en LMS, hopelijk mogen we jullie snel weer uitzwaaien!! :Y
pi_170959923
Ja ik hoop ook dat we jullie snel weer uitzwaaien. Dit zou het positieve deel worden.
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_170960121
Ja, voor ons de tweede. O is nu twee en half. Maar ik vind het nu net zo spannend als de eerste keer.

Eerst maar even andere dames uitzwaaien hoor! Voor geluk! *O* *O* *O*
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 15:43:30 #129
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170960555
Hey wat leuk lms!
disclaimer
pi_170962394
quote:
Wat spannend ! Succes op het wacht bankje 😊
pi_170962412
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:26 schreef DonnaRush het volgende:

Hopelijk was het innesteling !
Succes met afwachten en wat vervelend he als je helemaal geen idee hebt.. hopelijk is alles snel weer zoals het was.
pi_170962462
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:45 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Hallo meiden. Ik wil ook graag meeschrijven. Vanmorgen is de spiraal er uit gegaan en nu maar zien wat er gaat gebeuren! Het is natuurlijk nog net niks maar ben er al de hele dag zenuwachtig van :@
Welkom !
Hopelijk gaat alles heel voorspoedig en kun je ons snel weer verlaten :D
pi_170963201
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 12:45 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Spannend, welkom!
pi_170963579
Bedankt allemaal voor het welkom!
pi_170966960
Welkom Jager en LMS *O*

Ik schuif hier op het wachtbankje. Vrijdag had ik een positieve ovulatietest, keurig op schema. 2 weken na mijn menstruatie een eisprong. ^O^
Ik heb wel iets wat ik nog nooit heb gehad. Gisteravond en vanochtend/vanmiddag merkte ik op het toilet een geur op, die ik normaal gesproken heb als ik menstrueer. Soms kan ik aan die geur al voordat ik bloed opmaken dat ik ongesteld ga worden. Maar dat is nu echt een raar moment. Net rook ik het niet meer. Iemand enig idee :?
pi_170967046
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:08 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Ik heb wel iets wat ik nog nooit heb gehad. Gisteravond en vanochtend/vanmiddag merkte ik op het toilet een geur op, die ik normaal gesproken heb als ik menstrueer. Soms kan ik aan die geur al voordat ik bloed opmaken dat ik ongesteld ga worden. Maar dat is nu echt een raar moment. Net rook ik het niet meer. Iemand enig idee :?
Heb je last van afscheiding? Misschien volgt een innesteling bloeding?
pi_170967483
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:11 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Heb je last van afscheiding? Misschien volgt een innesteling bloeding?
Nu al een innesteling lijkt me erg snel. Meestal is dat toch pas later?
Geen idee wat het kan zijn Fuchsia. Niet last van extra zweet omdat het nu warmer is? Ander ondergoed aan dit keer? Misschien een adertje gesprongen tijdens de sex? Een schimmelinfectie? Ik bedenk maar wat.
pi_170973022
Voor een innestelingsbloeding lijkt het mij inderdaad nog te kort dag.
Ik heb normaal wel veel afscheiding, maar op dat moment niet. En dat ruikt ook niet.
Verder niks anders, dus ik heb geen idee :+
pi_170975257
Welkom Jagar en LMS!

Ik duim voor je fuchs. Ik heb geen idee waar je geur vandaan komt. Wel vreemd!

Na een korte pauze gaan wij er weer voor. Afgelopen periode heb ik goed kunnen merken want een mindfuck dat hele zwanger worden is.
Normaal ik heb na mijn eisprong altijd redelijk wat steekjes en buikpijn. En mijn menstruatie komt altijd maar moeilijk op gang. Eerst een paar dagen bruinverlies.

Afgelopen maand was er geen kans op zwangerschap en ik heb geen een steekje of wat dan ook gevoeld, en mijn menstruatie kwam gewoon moeiteloos op gang.
Raar om te beseffen hoe erg je lijf je toch voor de gek houdt.

Van het weekend is ergens mijn eisprong!
pi_170975319
Ik durf het ook niet te zeggen Fuchs! Maar ik duim voor een rake poging.

MLB :W fijn weekend alvast! ~O>

Ik had toch geen test meer in huis }:|. Merk wel dat ik mezelf gek maak nou hoor, wil nu ook gewoon testen om er vanaf te zijn. Kans lijkt me nog steeds heel klein, dus wil het gewoon weten.
pi_170975648
Ahhh Kirb, naar de winkel!
pi_170977586
Inderdaad, wat kan je lichaam je voor de gek houden, MLB. Af en toe een pauze houden kan verfrissend werken :) Have fun dit weekend :D

Balen dat je geen test meer had Kirb, ga je denk je vanavond testen of wacht je tot morgen?

Hier geen ontwikkelingen, zit pas op dag11 of zo van mijn cyclus en mijn eisprong is nooit eerder dan dag 18. Ik hoop voor die tijd nog even bij te kunnen slapen want dat is er een beetje bij ingeschoten, mijn zoontje blijkt een longontsteking te hebben!
pi_170977744
Beterschap met je zoontje Olivia!

Ik ga in mijn lunchpauze wel even gauw naar de winkel en dan morgenochtend testen als het nog nodig is :Y.
pi_170977868
Beterschap Olivia! Arm ventje!
pi_170979725
Had ik weer hoor :')!
SPOILER
pi_170979791
Heel goede kassa dame! _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170979853
Van mij ook een welkom Jagar en LMS!

Fuschia, ik ben benieuwd. Het klinkt wel veelbelovend.

Olivia, wat sneu van je zoontje. Klinkt best heftig ook zeg. Veel beterschap.

Kirb. :o Dat was even schrikken zo te lezen. Wat een timing ook. Wel goed gehandeld van die kassa dame!

Ik heb een vraagje, ik dacht dat het met zo'n ovulatietest zo was dat die streepjes opbouwen tot een positieve test. Maar is dat wel zo? Ik had op CD 11 een heel negatieve test, op CD 12 schoot het testen erbij in en de testen daarna worden steeds negatiever. Heb ik dan toch op CD 12 een positieve test gehad?

Collage_2017_05_16_13_06_26.jpg

Edit: oh, foutje. CD 11 moet CD 10 zijn, etc :') CD 15 is dus CD 14.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:59 #148
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170980092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:09 schreef Kirb het volgende:
SPOILER
wow, wat een kassa dame!

Hamvraag: heb je hem nu wel gekocht?
pi_170980594
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wow, wat een kassa dame!

Hamvraag: heb je hem nu wel gekocht?
Haha ja zeker! Ik denk pas morgenochtend testen hoor.
pi_170981260
Haha Kirb, wat een oplettende kassa dame. Ik zou haar een reep chocola brengen. :D
pi_170981270
Beter dan wat m`n vriendin had; HEEFT U NOG VRAGEN OVER HET FOLIUMZUUR?

Nee. :')
pi_170981329
Oh jezus Donna :') :X. Fijn dat ik deze kassa dame trof inderdaad _O_.
pi_170982806
Wat een fijne kassa dame Kirb _O_

Donna _O-
pi_170982818
Ik denk dat ik nu pas een positieve ovulatietest heb :')
pi_170985775
Willen jullie even meekijken :@

SPOILER
pi_170986066
Bella, raar? Vanaf 10 mei al vruchtbaar tot aan nu? Lijkt er wel sterk op dat je nu vruchtbaar bent. Wanneer was je voor laatst ongesteld?
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170986246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, raar? Vanaf 10 mei al vruchtbaar tot aan nu? Lijkt er wel sterk op dat je nu vruchtbaar bent. Wanneer was je voor laatst ongesteld?
2 mei tot 5 mei
pi_170986266
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:55 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

2 mei tot 5 mei
Jouw test van vandaag lijkt me het sterkst? En ook logisch aangezien je nu ongeveer halverwege je cyclus zit.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170986297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jouw test van vandaag lijkt me het sterkst? En ook logisch aangezien je nu ongeveer halverwege je cyclus zit.
Hij is precies net zo als die van 10-05. Maar ik ga er gewoon van uit dat dit mijn piek is en dat die over 24-38 uur springt. :D
pi_170986319
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:59 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Hij is precies net zo als die van 10-05. Maar ik ga er gewoon van uit dat dit mijn piek is en dat die over 24-38 uur springt. :D
Ja, maar dat is raar. Die testen werken dan niet goed? Het is onmogelijk om 8 dagen na je menstruatie alweer je ovulatie te hebben. Vandaag lijkt me aannemelijker. Zou vandaag, morgen en overmorgen seksen.
pi_170986353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar dat is raar. Die testen werken dan niet goed? Het is onmogelijk om 8 dagen na je menstruatie alweer je ovulatie te hebben. Vandaag lijkt me aannemelijker. Zou vandaag, morgen en overmorgen seksen.
Onmogelijk? Hoezo?
pi_170986401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onmogelijk? Hoezo?
Lijkt me niet toch? Bella heeft al met al een normaal cyclus ( hier en daar lichte afwijking). Maar, hoe kan het dat al haar testen al dagenlang positief zijn? Zo lang kan een ovulatie niet zijn. Nou ja, ik vind het maar vreemd.

Bella, welke testen gebruik je eigenlijk?
pi_170986447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lijkt me niet toch? Bella heeft al met al een normaal cyclus ( hier en daar lichte afwijking). Maar, hoe kan het dat al haar testen al dagenlang positief zijn? Zo lang kan een ovulatie niet zijn. Nou ja, ik vind het maar vreemd.

Kan toch. Had een tijd ook dat ik om de drie weken ongesteld werd.
pi_170986454
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, maar een ovulatie kan toch niet al dagen gaande zijn?
pi_170986510
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar een ovulatie kan toch niet al dagen gaande zijn?
Het lichaam is niet bij iedereen punctueel.
pi_170986511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sommige vrouwen die hebben heel hun cyclus door een dun maar zichtbaar streepje. Hij is zeg maar positief als het streepje bij de T net zo donker is als de C. (Volgens mij) dus die tussen de 10-05 / 16-05 zijn eigenlijk zo goed als negatief. Maar blijf het raar vinden dat die op dag 10 zo'n streepje geeft. Op dag 9 had ik ook een test gedaan en toen had k geen streepje.

Action gebruik ik.
pi_170986522
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mijn cyclus is 32 dagen
pi_170986578
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:10 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Sommige vrouwen die hebben heel hun cyclus door een dun maar zichtbaar streepje. Hij is zeg maar positief als het streepje bij de T net zo donker is als de C. (Volgens mij) dus die tussen de 10-05 / 16-05 zijn eigenlijk zo goed als negatief. Maar blijf het raar vinden dat die op dag 10 zo'n streepje geeft. Op dag 9 had ik ook een test gedaan en toen had k geen streepje.

Action gebruik ik.
Ah, duidelijk. Ik vermoed dat jouw ovulatie zeer binnenkort is dan. Streep wordt steeds donkerder.
pi_170987643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:09 schreef Kirb het volgende:
SPOILER
Wat oplettend van de kassa mevrouw ! Ik ben ook altijd bang dat mij dat overkomt hahaha. Nu haal ik ze niet in het dorp waar ik woon, maar rij naar de dichtbijzijnde stad en ga dan naar een minder populaire kruidvat hahaha. Maar daar kan ik ook zo een bekende tegenkomen.
Hopelijk was het de moeite waard en is je test morgen positief !
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:14:16 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170987889
Kirb, wat een verhaal :D. Gelukkig een oplettende kassa mevrouw!
pi_170988667
SPOILER
pi_170988681
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef BellaaElisa het volgende:
SPOILER
Neuken maar!
pi_170988843
Hahahaha.
Ja lekker los gaan! :s)
pi_170988868
Goh 22 mei begint wel spannend dichterbij te komen. :Y
pi_170988928
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Neuken maar!
*) :@
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:11:20 #176
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170989270
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Neuken maar!
Nu jij nog!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:16:06 #177
386633 Adnap
I love Life !
pi_170989395
quote:

[..]

Niet onmogelijk bewijzen twee heren vann15 en 17 hier in huis....

/duikt weer in de lurkstand
I live life, i love life
pi_170989601
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef BellaaElisa het volgende:
SPOILER
ja meid wat doe je hier nog!!!! Computer uit en kaarsen aan! :P ;)
pi_170989656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:16 schreef Adnap het volgende:

[..]

Niet onmogelijk bewijzen twee heren vann15 en 17 hier in huis....

/duikt weer in de lurkstand
Oh, heheheh.
pi_170989664
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:11 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nu jij nog!
En dat zeg jij?
pi_170989820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:11 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nu jij nog!
Zit morgen in een hotel met mijn lief voor een paar dagen. Maak je geen zorgen ;)
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:45:25 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170990126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:53 schreef DonnaRush het volgende:
Goh 22 mei begint wel spannend dichterbij te komen. :Y
*O* ik duim voor je!

Vanmiddag bij de gyn geweest, weefsel is nogmaals aangestipt dus deze ronde is sowieso verloren (zit nu net in de vruchtbare dagen). Hopelijk is het nu echt klaar met die bloedingen.
pi_170990480
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:24 schreef LilMissStokstaart het volgende:

[..]

ja meid wat doe je hier nog!!!! Computer uit en kaarsen aan! :P ;)
LMS :D vanacht komt het vast goed.. :Y)
pi_170990504
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:45 schreef Debsterr het volgende:

Vanmiddag bij de gyn geweest, weefsel is nogmaals aangestipt dus deze ronde is sowieso verloren (zit nu net in de vruchtbare dagen). Hopelijk is het nu echt klaar met die bloedingen.
Ik hoop het voor je!! O+
pi_170990508
Debsterr, jammer dat deze ronde voorbij gaat. Maar het is nu even voor een goed doel. Al die bloedingen tussendoor is helemaal niks. Ik hoop nu dat het aanstippen je helpt en dat je weer gewoon lekker voor een kindje kan gaan klussen ;)
pi_170990515
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*O* ik duim voor je!

En daar duim ik voor. De komende tijd (10 maanden graag) willen we geen bloed zien! *O*

Behalve over 2 weken dan. -O-
pi_170990552
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

En daar duim ik voor. De komende tijd (10 maanden graag) willen we geen bloed zien! *O*

Behalve over 2 weken dan. -O-
Dit dus *O* *O*
pi_170991040
Debsterr fijn dat dat achter de rug is. Ik duim voor een goeie vruchtbare volgende ronde :)

En ook voor mijzelf. Hier lijkt wat spotting op gang te komen. Volgende ronde met ovutestjes aan de gang (die overigens vandaag binnenkwamen, inclusief een paar zwangerschapstesten dus die drogist was sowieso niet nodig geweest :') ).
pi_170992119
Dat is balen Kirb :*
pi_170994928
Wat balen Kirb :*
En hulde voor de vrouw van de drogist

Debster, hopelijk is het nu inderdaad echt klaar met de bloedingen! :*

Bijna Donna ;)

Veel plezier Bella :9~

Ik heb de geur hier niet meer geroken, dus het zal wel weer :')
pi_170995952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:25 schreef Kirb het volgende:
Debsterr fijn dat dat achter de rug is. Ik duim voor een goeie vruchtbare volgende ronde :)

En ook voor mijzelf. Hier lijkt wat spotting op gang te komen. Volgende ronde met ovutestjes aan de gang (die overigens vandaag binnenkwamen, inclusief een paar zwangerschapstesten dus die drogist was sowieso niet nodig geweest :') ).
Ah...balen als het doorzet :(

En wat betreft de zwangerschapstesten, je hebt wel het topic verrijkt met een leuke anekdote ;)
pi_170997825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 07:20 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ah...balen als het doorzet :(

En wat betreft de zwangerschapstesten, je hebt wel het topic verrijkt met een leuke anekdote ;)
Was het toch nog ergens goed voor :P. Hier nu zeker spotting. Dus op naar de volgende ronde, wel jammer maar wel verwacht. Wel een normale cyclus (dag of 27/28), dus goede hoop om een ei te spotten volgende maand!
pi_170997955
Echt jammer Kirb, maar wel fijn dat je een gewone cyclus hebt en nu op naar het ei idd!

Ik heb echt de neiging om vroeg te testen, gebaseerd op niks, maar ik doe het niet want de vorige keer was m`n streepje op de NOD zelfs maar licht. Pas bij 5 weken was het een knaller.
Maarja de nieuwsgierigheid he.. :X
pi_170998088
Kirb wat jammer!

Donnarush hoe vroeg zou je nu zijn met testen?
pi_170998223
Wachten is moeilijk Donna! Nog even volhouden. ;) :*
pi_170998302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:36 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Kirb wat jammer!

Donnarush hoe vroeg zou je nu zijn met testen?
4-5 dagen, dus echt nog veel te vroeg, voor mij iig. Er zijn vrouwen die 6 dagen voor hun NOD al een knaller hebben. Maar te vroeg testen is altijd tricky, dus dat doe ik mezelf niet aan.
pi_170998390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:49 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

4-5 dagen, dus echt nog veel te vroeg, voor mij iig. Er zijn vrouwen die 6 dagen voor hun NOD al een knaller hebben. Maar te vroeg testen is altijd tricky, dus dat doe ik mezelf niet aan.
dat is inderdaad wel heel vroeg. Maar ik begrijp je ongeduld wel hoor ;)
pi_170998427
Ja geduldig ben ik sowieso al niet echt haha. :')
  woensdag 17 mei 2017 @ 10:58:39 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170998473
Balen Kirb maar de normale cyclus is dan wel weer een troost :*.
pi_171004243
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 00:36 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Veel plezier Bella :9~

Ik heb de geur hier niet meer geroken, dus het zal wel weer :')
:D

Misschien heb je het telang op gehouden? Of te weinig water gedronken?
pi_171004275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef Kirb het volgende:

[..]

Was het toch nog ergens goed voor :P. Hier nu zeker spotting. Dus op naar de volgende ronde, wel jammer maar wel verwacht. Wel een normale cyclus (dag of 27/28), dus goede hoop om een ei te spotten volgende maand!
Wat *** Kirb! Maar wel een nette cyclus, je gaat gewoon de volgende ronde het eitje insluiten >:)
pi_171004310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:30 schreef DonnaRush het volgende:
Echt jammer Kirb, maar wel fijn dat je een gewone cyclus hebt en nu op naar het ei idd!

Ik heb echt de neiging om vroeg te testen, gebaseerd op niks, maar ik doe het niet want de vorige keer was m`n streepje op de NOD zelfs maar licht. Pas bij 5 weken was het een knaller.
Maarja de nieuwsgierigheid he.. :X
Misschien zegt dat snelle testen wel wat.. :D ik heb het zelf nooit gehad maar ik hoor vaker van vrouwen om me heen dat ze hele erge test( :') ) drang hadden. En dat de test op NOD een knaller was!! Dus ik duim O+
pi_171004353
Al het eitje hier nu niet in is gesloten weet ik het niet meer 8)7
pi_171004693
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:02 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Misschien zegt dat snelle testen wel wat.. :D ik heb het zelf nooit gehad maar ik hoor vaker van vrouwen om me heen dat ze hele erge test( :') ) drang hadden. En dat de test op NOD een knaller was!! Dus ik duim O+
Haha ik hoop het, maar ik denk dat het gewoon uit ongeduld voort komt :P
pi_171004941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:15 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha ik hoop het, maar ik denk dat het gewoon uit ongeduld voort komt :P
Hahaha ja dat kan ook :+
pi_171009601
Ik heb sinds vanochtend felle steken in mn onderbuik. En een krampachtig gevoel net alsof ik ongesteld moet worden, heb dat nog nooit zo vroeg gevoeld. Is dat mijn ei? :D

SPOILER
pi_171012872
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik heb sinds vanochtend felle steken in mn onderbuik. En een krampachtig gevoel net alsof ik ongesteld moet worden, heb dat nog nooit zo vroeg gevoeld. Is dat mijn ei? :D

SPOILER
Het is warm. Donkere urine = weinig vocht. Dus meer drinken! ;)

Wat dat andere betreft: ik voel mijn eisprong ook elke maand. Stipt 2 weken na de menstruatie. Maar bij mij is het beperkt tot steken en voelt het niet als menstruatiepijn.
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:18:20 #208
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_171013448
quote:

[..]

Die van mij is anderhalf dus zo onmogelijk is het niet.
pi_171013974
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:

SPOILER
Ik had vorige maand tijdens mijn eisprong ook pijntjes die ik herken van tijdens mijn menstruatie, dus het zou zomaar kunnen dat je dat voelt!
pi_171020270
Nou zeg... nu al ongesteld. Dat had ik zo vlot niet verwacht. Gelukkig had ik nog maandverband in huis van twee jaar geleden. Ben zo blij dat ik niks weg kan gooien :D
pi_171022900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:25 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Nou zeg... nu al ongesteld. Dat had ik zo vlot niet verwacht. Gelukkig had ik nog maandverband in huis van twee jaar geleden. Ben zo blij dat ik niks weg kan gooien :D
Das vlot. En idd, wie wat bewaard heeft wat :P
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:54:03 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171024803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:25 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Maandverband, wat heb ik daar een hekel aan. Maar het moet nu i.v.m. genezen van de behandeling dinsdag :r.

Ben benieuwd of je nu ook echt weer meteen een cyclus hebt!
pi_171024833
Ik vond het ook vreselijk met m`n miskraam. Krijg ook nog na 2/3 dagen maandverband of inlegkruisjes vreselijke jeuk. :'(
pi_171024957
Ben ik ook heel benieuwd naar debsterr. Ik zal het vast wel zien ;) hoe is het nu na je gynaecoloog bezoek?

Donnarush ik ben niet anders gewend. Hou niet van tampons.
Kun je jezelf nog inhouden met testen? :P
pi_171025182
Ja, haha. Gaat goed.

Ik voel me ook niet raar of vreemd en dat had ik vorige keer wel, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. En dan zien we het wel.
pi_171025595
#teamtampons hier :P en 't is los dus hop naar de volgende ronde. Wel fijn dat ik mijn lijf begin te begrijpen, ik wist gister zeker dat het vandaag los zou barsten.

Fijn dat het al op gang komt LMS! Hopelijk gelijk een normale cyclus!
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:49:01 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171025861
Dinsdag had ik weer veel kramp, nu gelukkig niet meer maar wat wordt afgestoten is echt vies :X. Maar goed, zo'n 3 dagen nog en dan is het wel klaar denk ik.
pi_171028607
Niet fijn dus. Hoop voor je dat het gauw klaar is!
pi_171031925
Team allebei trouwens. :') Tampons en maandverband. Gaat altijd wat naast met tampons. :@
pi_171032532
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:11 schreef vencodark het volgende:
Team allebei trouwens. :') Tampons en maandverband. Gaat altijd wat naast met tampons. :@
Ik las dat je een knipper hebt!! Gefeliciteerd en geniet ervan O+ *O*
pi_171032554
quote:
17s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:49 schreef Debsterr het volgende:
Dinsdag had ik weer veel kramp, nu gelukkig niet meer maar wat wordt afgestoten is echt vies :X. Maar goed, zo'n 3 dagen nog en dan is het wel klaar denk ik.
Dan kan een nieuwe ronde met nieuwe kansen beginnen! Hopelijk is het gewoon dan raak :{w O+
pi_171032581
#TeamMaandverband hier :Y)
pi_171033822
Klinkt wel leuk met die teams zo... misschien als de ongesteldheid weer voorbij is roepen "team maandverband houdt het weer voor gezien!" ;)
pi_171036070
Hahaha maken we teams ja? Wel eerlijk verdelen hè? Maakt niet uit waar je mij bij in deelt. Ik gebruik beide, en op de zware dagen zelfs dubble dutch ;) (maandverband en tampons).

LMS, gelukkig had je nog wat liggen. Niet vergeeld ondertussen? :')

Debsterr :* ik hoop dat het snel stopt met bloeden. En dan volgorde moed door naar een nieuwe ronde. Bekruipt jou niet ergens het gevoel dat het bij jullie wel eens langer kan gaan duren?
pi_171037463
#teamtampon
#wachtbankje
pi_171037632
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:39 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik las dat je een knipper hebt!! Gefeliciteerd en geniet ervan O+ *O*
Thx!
Ik hoop voor jullie ook allemaal zsm. :)
pi_171038432
#TeamMaandverband
#Wachtbankje

;;;
We hebben dus team kaptains. DONNARUSH - TEAM TAMPON EN ik????? - TEAM MAANDVERBAND. Deel zelf maar in bij wie je wilt horen. *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door BellaaElisa op 18-05-2017 21:23:04 ]
  donderdag 18 mei 2017 @ 21:37:28 #228
208890 June.
Seriously?
pi_171039223
Ik mag me hier ook melden O+ Gaan voor de eerste.

Gestopt met de pil en regelmatige cyclus (28-30 dagen) afgelopen maanden. Helaas neemt mijn lijf me nu in de maling net nu we willen beginnen. Vorige maand 38 dagen en nu ook alweer dag 32 (en helaas negatieve test). Afwachten dus..
Shine bright like a diamond.
pi_171039439
Arghh dat is irritant June. Maar het komt vast goed! Welkom!
pi_171039522
Wat vervelend June, Welkom. :W
pi_171039772
Hallo June! Kom er gezellig bij!
pi_171041464
Team Positieve zwangerschapstest, helegaar geen tampons of maandverband yoo :{w ;)

Debbster, ik hoop dat je komende menstruatie voorlopig de laatste is. :*

Kirb, joepie voor de cyclus maar bloed is uiteraard altijd wel balen.

DonnaRush al voortekenen voor het een of het ander? :D

Stokstaart, welkom terug! Volgens mij heb ik je wel gevolgd tijdens je eerste zwangerschap

En Jagar, wow, wij stapten toch samen zo'n beetje uit de Rammelaars? Of jij was me net voor volgens mij.

Fijn dat de pauze jullie goed heeft gedaan MLB! En weer door met de strijd *O*

Fuchs in de vruchtbare periode?
En Peace jij weer op weg naar de vruchtbare periode..? Wanneer "mag" je weer naar het ziekenhuis als het op eigen houtje niet lukt?

Welkom June! Ik hoop dat je cyclus snel weer sharp is!

Ik had maandag de hele dag mijn tel in mijn kontzak op trillen, zou 's ochtends door de gyn gebeld worden. 14:00: nog steeds niks. Ik de poli bellen "ja u wordt zeker nog gebeld". Kijk ik om 18:00 op mijn tel... 3 min geleden oproep gemist :( :( :( :( Later belde hij weer, weer gemist. :( ik was zo pissig! Gelukkig had ie mijn voicemail ingesproken... progesteronwaarden zagen er "op zich" goed uit maar hij wilde nog wel even telefonisch contact. Of ik zelf weer even een afspraak wilde maken. Die heb ik nu 1 juni. Hmpf.

Na ja. Nu vruchtbare dagen. Turen naar de ovulatietesten en we maken er maar het beste van. :Y) Voor het eerst dat ik denk: nou, misschien gaan we deze maand eens kans maken.

Wie piest het volgende streepje? Afgezien van binnenstormer venco is het wat leeg geweest hier.
Dit, dat, alles.
  donderdag 18 mei 2017 @ 23:16:13 #233
208890 June.
Seriously?
pi_171042449
Thnx meiden.

Wat balen Philomijn. Maar hopelijk deze ronde meer kans, zag dat je al een tijdje bezig bent. Volgende streep voor jou? Sluit ik wel aan! O+ :D
pi_171042548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:16 schreef June. het volgende:
Thnx meiden.

Wat balen Philomijn. Maar hopelijk deze ronde meer kans, zag dat je al een tijdje bezig bent. Volgende streep voor jou? Sluit ik wel aan! O+ :D
Wat dacht je ervan dat iedereen gwn een streepje piest :D
pi_171042601
Hopelijk heb je snel een piek gevonden op die testen, en kan je er tegen aan gaan Philo! :Y)
pi_171045180
Venco, gefeliciteerd met je knipper! O+

Team tampons hier hoor!

Balen dat je nu moet wachten op een afspraak Philo.

Weer een vraagje. :P In hoeverre is een korte luteale fase een probleem?

Ik zit nu op dag 18 en heb nog geen positieve ovulatietest gehad (of vruchtbaar slijm). Op basis van vruchtbaar slijm geeft mijn Ovuview app aan dat ik de afgelopen 3 cycli een luteale fase heb gehad van respectievelijk 11, 7 en 9 dagen. Ik dacht dat dat vast niet juist was (geen ovulatietesten gebruikt) maar denk nu misschien toch wel.
pi_171045533
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:49 schreef Philomijn het volgende:

DonnaRush al voortekenen voor het een of het ander? :D

Oh ik voel zoveel en ook weer helemaal niks. Voel ik het echt of is het een mindfuck? Ik voel me iig niet zo vreemd als de vorige keer, maar ik heb wel steeds druk in m`n buik (al een dikke week). Het blijft spannend iig.
Volgens mij ben ik dan ook de eerste in rij die streepjes kan gaan piesen nu?

Irritant zeg dat je die oproepen gemist had (zal je altijd zien, heb altijd het idee dat trillen niet werkt als het belangrijk is :') ) en dat je nu weer tot 1 juni moet wachten voor een afspraak. Meh.
Heel veel succes met je vruchtbare dagen! *O*
  vrijdag 19 mei 2017 @ 13:42:09 #238
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_171051537
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:49 schreef Philomijn het volgende:

Wie piest het volgende streepje? Afgezien van binnenstormer venco is het wat leeg geweest hier.
Jij!

Ik weet helemaal niet meer of wij samen uit het rammelaarstopic stapten. Dat zal oktober 2014 ofzo geweest zijn? Ik werd in December zwanger.

Ik kan me voorstellen dat dat best kut is, om mij weer hier te zien, dan. :*
pi_171057620
Meelees poging :@

Zo ontzettend druk en gaar de laatste tijd -O-
Schudden voor gebruik
pi_171057629
Jäger in het topic is altijd leuk ;)

Hoooooiiii :P
Schudden voor gebruik
pi_171057909
Welkom June!
En hier #team allebei Haha.
+ #teamwachtbankje.

Gevoelige tepels zijn voorbij (heeft echt wel een aantal dagen geduurd), dus misschien wel door eisprong ??? Heb het nog nooit gehad..
Nu dus afwachten. Als ik deze maand niet meer ongesteld wordt, ga ik 1 juni maar weer eens een test doen.
pi_171058041
Welkom, June!

Donna, spannend! Wanneer zou je ongeveer ongesteld moeten worden?
pi_171058248
Maandag op z'n vroegst. Of vroegst, dat zou m'n normale cyclus zijn.
Vorige maand was m'n cyclus (de eerste na de miskraam) 3 dagen later.
pi_171058428
Spannend hoor, ik hoop het voor je :)
pi_171060440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:19 schreef DonnaRush het volgende:
Maandag op z'n vroegst. Of vroegst, dat zou m'n normale cyclus zijn.
Vorige maand was m'n cyclus (de eerste na de miskraam) 3 dagen later.
Oeee, ik hoop zo dat het weg blijft :Y
pi_171060522
Ik weet niet wat voor dag ik vandaag heb, kon niet in slaap komen dus sliep pas rond 7 uur. Ik ben zo emotioneel dat ik de hele dag in bed heb liggen stinken.. en zo'n raar ( :? ) gevoel in mn buik, het lijkt wel alsof ik soort van spierpijn in heel mn lichaam heb :'( :'( :'( :'(
pi_171060756
#teaminlegkruisjesentampons
#teamwachtbank

Slecht bijgelezen ook :@ Mijn week bestond uit werken, slapen en heel veel leuke sociale dingen.
pi_171061038
Hier team nooit-meer-tampons-en-maandverband-vind-ik-ook-niks!

Ik schuifel heel voorzichtig dit topic in, hoi :@
Make your own kind of music.
pi_171063010
Ja, getrouwd en alles dus ik meld me ook hier.

SPOILER
Venco gefeliciteerd met de streepjes!

Ik weet niet of ik veel zal meeschrijven hier, maar hoi iig :W

Tevens #teammaandverband
pi_171063364
:W :W :W
Welkom welkom
pi_171063390
Hallo nieuwe aanwas.

het is ook spannend ;)
Schudden voor gebruik
pi_171064341
Welkom :W
pi_171067701
Hoi 1930!
pi_171067972
Thanks all! O+ Hopelijk schuiven we allemaal vlug door naar Z&G.
pi_171068818
Welkom !! 😁
pi_171070004
Hallo! :W welkom!
pi_171071636
Voor de dames die al een keer zwanger zijn geweest. Voelde jullie iets van een innesteling? :D
pi_171072174
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:19 schreef BellaaElisa het volgende:
Voor de dames die al een keer zwanger zijn geweest. Voelde jullie iets van een innesteling? :D
Nee. Ik niet.
Maar terugkijkend kan ik wel precies aangeven wanneer die innestelling was. Ik was 28 januari voor het laatst ongesteld toen en met valentijnsdag waren we een weekend naar de sauna. Maar mijn lijf deed daar echt onwijs raar; ik kon niet tegen de warmte (werd er echt naar van en normaal vind ik de sauna heerlijk) en mijn borsten waren onwijs gevoelig. En we zijn nog overal op zoek geweest naar rennie's, omdat ik echt last had van brandend maagzuur. 2 weken later testte ik positief.
Kortom; je kan dus wel duidelijk al symptomen hebben direct na je innestelling.
pi_171073008
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:19 schreef BellaaElisa het volgende:
Het er bovenop zitten en alles proberen te analyseren van je lichaam kan jezelf wat tegen gaan werken hoor...... probeer afleiding te zoeken en niet alles in kaart te brengen ;)
Dan maak je het echt echt echt makkelijker voor jezelf.

*wishdom van hier lang rondhangen (nu nog niet, maar bij #1)
Schudden voor gebruik
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:50:27 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171073015
Hi 1930, welkom!
pi_171073097
Ik lees al lang mee, maar meld me nu maar even. :@

We zijn eindelijk op een punt gekomen dat het bijna tijd is voor kleintjes. O+ Slik de pil ook niet meer, maar we zijn er ook nog niet bewust mee bezig.

Vroeg me af of hier ook dames zijn met een regelmatige cyclus.. en hoe lang het duurde voordat zij zwanger raakten. :@ Mijn cyclus is op de dag precies, dus dat helpt al een hoop als beginneling. :+
pi_171073287
De regelmaat van je cyclus zegt daar niet zo veel over vrees ik. Ik ben 4 keer bij de eerste poging zwanger geraakt met een regelmatige cyclus. Er zijn vrouwen 5 jaar bezig met een regelmatige cyclus.
disclaimer
pi_171075622
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
De regelmaat van je cyclus zegt daar niet zo veel over vrees ik. Ik ben 4 keer bij de eerste poging zwanger geraakt met een regelmatige cyclus. Er zijn vrouwen 5 jaar bezig met een regelmatige cyclus.
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet. :)
Ik bedoelde dat je wel weet wanneer je wat kan verwachten. :)
pi_171076014
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

je vroeg of er vrouwen waren met een regelmatige cyclus en hoe lang het duurde voor die zwanger waren? Maar misschien lees ik het wel compleet verkeerd :P
disclaimer
pi_171076117
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dan heb je het denk ik verkeerd daar neer gezet. Want zo staat het er wel. Misschien een foutje :P
pi_171076475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Het er bovenop zitten en alles proberen te analyseren van je lichaam kan jezelf wat tegen gaan werken hoor...... probeer afleiding te zoeken en niet alles in kaart te brengen ;)
Dan maak je het echt echt echt makkelijker voor jezelf.

*wishdom van hier lang rondhangen (nu nog niet, maar bij #1)
Eens met dit.
pi_171077217
Ik zit er juist niet bovenop. Maar als je lichaam "symptomen" afgeeft dan denk je er wel gelijk aan. En daarom was ik opzoek naar vrouwen die dat zelfde hadden als ik heb ;) Maar dank voor de tip Stippel, het vrouwlijk lichaam kan je goed voor de gek houden met symptomen etc :')
pi_171077263
Een regelmatige cyclus is geen garantie maar het is natuurlijk wel een erg fijn uitgangspunt hè? Maakt het mikken wel allemaal een stuk makkelijker enzo ;)

Mijn cyclus is ook behoorlijk regelmatig en bij ons was het 3x de derde ronde raak (iets met scheepsrecht in het kwadraat ofzo :P ).
pi_171077528
Welkom Duman!
Ik heb een regelmatige cyclus, bij de eerste werd ik na 2,5 jaar zwanger via IUI, de tweede zwangerschap via de natuurlijke weg na zo'n 4-5 maanden.
@Bella, Innesteling heb ik beide keren niks van gevoeld.

Ik heb beide zwangerschappen ook totaal anders beleefd trouwens. Bij de eerste had ik pijntjes die ik normaal nooit had, toen wist ik eigenlijk voor de positieve test al dat ik zwanger was. Bij de tweede had ik die pijntjes totaal niet. En om eerlijk te zijn, bij vele niet succesvolle pogingen voor mijn eerste zwangerschap dacht ik ook vaak zwangerschapskwaaltjes te hebben, en dat bleek loos 'alarm'. Het menselijk lichaam is een wonderbaarlijk iets. En het kan soms lastig zijn om niet bij elk pijntje te denken: 'zou het?'.
pi_171079359
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:10 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik zit er juist niet bovenop. Maar als je lichaam "symptomen" afgeeft dan denk je er wel gelijk aan. En daarom was ik opzoek naar vrouwen die dat zelfde hadden als ik heb ;) Maar dank voor de tip Stippel, het vrouwlijk lichaam kan je goed voor de gek houden met symptomen etc :')
Ja daarom het is zo lastig.
Vanmiddag werd ik ineens kotsmisselijk in de auto, terwijl ik zelf reed. Bij m'n vorige zwangerschap werd ik ook misselijk van autorijden.
Het flitste wel direct door m'n hoofd; zou het?
Maar het zegt allemaal nog niks.
Geduld geduld. :X
pi_171079446
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Hi 1930, welkom!
:W dankje!
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja daarom het is zo lastig.
Vanmiddag werd ik ineens kotsmisselijk in de auto, terwijl ik zelf reed. Bij m'n vorige zwangerschap werd ik ook misselijk van autorijden.
Het flitste wel direct door m'n hoofd; zou het?
Maar het zegt allemaal nog niks.
Geduld geduld. :X
Spannend, wanneer mag je testen?

Welkom DUMAN, volgens mij heeft het hele trouwtopic zich inmiddels wel gemeld :+
pi_171079588
Als ik uit ga van mijn standaard 28 dagen dan kan ik maandag of dinsdag testen. De eerste cyclus na m'n miskraam was 31 dagen dus nouja ergens volgende week zitten we dan als dat deze cyclus weer zo is. Ik doe maandag of dinsdag iig een testje en dan maar zien.
pi_171079703
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je vroeg of er vrouwen waren met een regelmatige cyclus en hoe lang het duurde voor die zwanger waren? Maar misschien lees ik het wel compleet verkeerd :P
Ik dacht dat je het opvatte als dat ik zei dat het met een regelmatie cyclus meteen raak moet zijn. :P Denk dat daar de verwarring in zit! Excuses. :)
Maar dank je wel voor je antwoord. :) Ik blijf voorlopig nog meelezen. :)

Allen bedankt, trouwens!
pi_171079801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:01 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Welkom DUMAN, volgens mij heeft het hele trouwtopic zich inmiddels wel gemeld :+
:D Voor mij is het trouwen inmiddels al 3 jaar geleden.

SPOILER
pi_171079854
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:08 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik uit ga van mijn standaard 28 dagen dan kan ik maandag of dinsdag testen. De eerste cyclus na m'n miskraam was 31 dagen dus nouja ergens volgende week zitten we dan als dat deze cyclus weer zo is. Ik doe maandag of dinsdag iig een testje en dan maar zien.
Oh, wat spannend! Ik duim voor je.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

:D Voor mij is het trouwen inmiddels al 3 jaar geleden.

SPOILER
Oh, dat is inderdaad al even terug.

SPOILER
pi_171079880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:20 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, wat spannend! Ik duim voor je.

[..]

Oh, dat is inderdaad al even terug.

SPOILER
SPOILER
pi_171082930
Welkom nieuwe mensen :W

Donna mijn duimen draaien voor je :*
pi_171089735
Welkom Duman! Voor jullie ook een spannende tijd die gaat komen 😁

Donna ik vroeg me af hoe jij je nu voelt? Het is bijna NOD voor je nu toch ?

Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Had gisteravond bruinige afscheiding in mijn onderbroek en begin nu een beetje de beginnende 'kwaaltjes' te krijgen van de menstruatie.
Hoop voor nu dan maar dat het doorzet en dat mijn volgende cyclus een heeeeel stuk korter gaat zijn...
pi_171090761
Welkom DUMAN! Je gebruikersnaam komt me heel bekend voor, zat je ook al bij de rammelaars?

En welkom 1930! Spannende tijden!

Zou mooi zijn als je ongesteld wordt Dromertje!

Jagar, je ging toch niet in okt 2014 uit het rammelaarstopic? Moet dat niet oktober 2015 zijn? Na ja, maakt ook niet uit. Ik hoop dat je weer snel naar Z&G mag doorschuiven!

Donna, m'n duimen draaien voor je!!!

Gisteravond een Eureka-momentje guys! Volgens mij heb ik voor het eerst in m'n leven een duidelijke, positieve ovulatietest gehad. *O* Ben benieuwd. We hebben erg ons best gedaan dit keer in ieder geval. :)
Dit, dat, alles.
pi_171091054
Hopelijk is het raak philomijn!

Het heeft net doorgezet en ik ben inderdaad ongesteld. Mijn eerste cyclus heeft dus 136 dagen geduurd.
Heb alles mooi in mijn app gezet en als ik echt precies 14 dagen na mijn ovulatie ongesteld wordt, dan hebben we seks gehad op de vruchtbaarste dag en ook 2 dagen ervoor.
Het is ook vrijwel nooit de eerste keer raak, maar die kans had er dus wel kunnen zijn.

Ik ben in ieder geval blij dat mijn lichaam het nu zelf heeft opgepakt en hopelijk is de volgende cyclus veel korter en misschien wel raak!
pi_171091413
Bedankt allemaal. O+

quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:33 schreef Philomijn het volgende:
Welkom DUMAN! Je gebruikersnaam komt me heel bekend voor, zat je ook al bij de rammelaars?
Nee, ik kom hier voor het eerst mee posten. Volgde het rammelaarstopic ook niet, eigenlijk. :P
  zondag 21 mei 2017 @ 12:39:14 #282
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_171092734
quote:

En welkom 1930! Spannende tijden!

Zou mooi zijn als je ongesteld wordt Dromertje!

Jagar, je ging toch niet in okt 2014 uit het rammelaarstopic? Moet dat niet oktober 2015 zijn? Na ja, maakt ook niet uit. Ik hoop dat je weer snel naar Z&G mag doorschuiven!

Donna, m'n duimen draaien voor je!!!

Gisteravond een Eureka-momentje guys! Volgens mij heb ik voor het eerst in m'n leven een duidelijke, positieve ovulatietest gehad. *O* Ben benieuwd. We hebben erg ons best gedaan dit keer in ieder geval. :)
Wat fijn van je positieve ovulatietest!

Nee, het was echt oktober 2014, mijn T is in September 2015 geboren, en op 2 januari 2015 testte ik positief.
pi_171094067
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:10 schreef BellaaElisa het volgende:
alles aan jouw berichten zegt het tegendeel van wat je in je eerste zin schrijft.

Je zult het wellicht nu nog niet begrijpen wat ik bedoel.
Schudden voor gebruik
pi_171094259
Het wordt druk hier. :P

Dromertje, wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent. Hopelijk is de volgende cyclus wat normaler. Of gewoon meteen 9 maanden geen cyclus meer, hoppa. :7

Philomijn, wat fijn, een positieve ovulatietest! Dat is hoopvol, lijkt me.

Ik zit op CD 20 en heb nog geen positieve ovu test, dus ik weet niet zo goed waar ik aan toe ben. We gaan het zien.
pi_171094373
Fijn Dromertje dat het eindelijk heeft doorgezet! Hopelijk volgende keer een normaal korte cyclus, of gelijk niet inderdaad ;)

Philomijn heeft haar ei gevonden! Super fijn! Ik duim voor je :*

Vervelend Roxe_Monde. Hoelang is je cyclus normaal? Of weet je dat niet? sorry ben even je verhaal kwijt

Wachten duurt lang mensen -O-
pi_171094560
Afgelopen paar maanden had ik een cyclus van tussen de 26 en 34 dagen. Ik vermoed dat mijn luteale fase misschien wat korter is dan gebruikelijk. Geen idee of dat een probleem is verder.

Op welke dag zit je nu Fuchsia?
pi_171096406
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:11 schreef Roxy_Monke het volgende:
Afgelopen paar maanden had ik een cyclus van tussen de 26 en 34 dagen. Ik vermoed dat mijn luteale fase misschien wat korter is dan gebruikelijk. Geen idee of dat een probleem is verder.

Kan het zijn dat je wellicht je ei niet gespot hebt omdat die eerder is gesprongen? Vanaf welke dag ben je begonnen met testen?
pi_171098533
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:18 schreef Dromertje23 het volgende:
Donna ik vroeg me af hoe jij je nu voelt? Het is bijna NOD voor je nu toch ?
Ja ergens tussen morgen en zaterdag is m'n NOD. Had vanochtend een witte test, maar aangezien ik m'n NOD niet precies weet zegt het niet echt veel nog.
Afwachten dus.
En ik voel me niet anders dan anders behalve dat m'n darmen heel moeilijk doen. Maar dat heb ik tijdens menstruaties ook.
pi_171098681
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:11 schreef Roxy_Monke het volgende:

Daar heb ik ook weinig verstand van. Ik geloof dat er wel wat meiden met een korte luteale fase zwanger zijn geworden.

Dag 23! Vorige week vrijdag had ik een positieve ovulatietest. Dus verwacht mijn NOD a.s. zaterdag of zondag. Dat duurt dus nog wel even :+
Mocht het niet raak zijn, kunnen we weer gaan voor een vakantiebaby O+
Mocht het wel raak zijn, ga ik zwanger op vakantie en bedenk ik mij nu al hoe het dan moet als het daar mis gaat. Hoezo doemdenker :')
pi_171101417
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:25 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je wellicht je ei niet gespot hebt omdat die eerder is gesprongen? Vanaf welke dag ben je begonnen met testen?
Ik begon dag 11 met testen. Ik weet vrij zeker dat ik hem niet gemist heb, ik heb sinds gisteren pas andere tekenen van een nadere eisprong (puistjes, hogere sexdrive, slijm etc.).

Fuschia, das nog lang wachten dan ja. Moeilijk hoor! Heb je wat afleiding de komende tijd? En ik wil roepen 'niet zo doemdenken hoor!' maar ik kan me er ergens heel goed wat bij voorstellen.
pi_171101479
Donna houdt het nog even spannend zie ik. Jammer van de witte test.
pi_171101646
Ja maar vorige keer had ik ook pas 1 dag voor m'n NOD een super licht streepje. Ik maak denk ik niet zo snel HCG aan. Het kan alle kanten op iig. En ik hou jullie op de hoogte natuurlijk :s)
pi_171101659
Spannend Fuchs, ik duim heel hard! *O*
  zondag 21 mei 2017 @ 19:49:41 #294
208890 June.
Seriously?
pi_171102175
Spannend Fuchsia en Donna! Wachten is altijd vervelend..

Hier ook nog steeds in de wacht, nu dag 36 alweer en nog geen bloed te zien. Morgen nog maar eens een test doen, al denk ik niet dat het raak is want ik voel vrij weinig. Echt stom waarom mijn cyclus nu ineens vreemd doet.
pi_171102447
Waar staat NOD voor? :D
pi_171106712
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 19:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Waar staat NOD voor? :D
Niet ongesteldheidsdag. ;)
pi_171107665
Ah, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar hoopt het niet te worden? :P

In dat geval is mijn NOD 5 juni.
pi_171110258
Ja die! :7
pi_171110345
quote:
Ik ging wél eind oktober 2015 weg bij de rammelaars. ;) De baby is nu 7 maanden en opnieuw aansluiten bij de rammelaars of WOHTS staat gevoelsmatig heel ver van mij af, maar wie weet.

Ik ga duimen voor je Eureka-ei! *O*
pi_171128702
Ah ja, dan ben ik in de war met jou Vivi...

Kan iemand hier chocola van maken?

21kihir.jpg

Wordt het streepje nu vandaag nou weer lichter? (Was vrijdag vergeten te testen.)
Dit, dat, alles.
pi_171130209
Lijkt wel zo, toch? Maar ben je dan niet "te laat" aangezien je hoogtepunt (hihaho) al is geweest?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')