abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170782548
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:10 schreef Quoi het volgende:
Ha, leuk zo'n foto om mee te vergelijken! En Noud O+ Fijn dat het beter gaat met hem.

Ik ben echt niks meer gewend. Ben echt gecrasht sinds Max in zijn bed ligt een half uurtje geleden. Terwijl ik een ideaal kind heb. Gezellig doen, netjes 3 uurtjes slapen tussendoor en goed eten (inmiddels ook zo'n 200g - ofwel een potje ;) - groenten en dito fruit, n brood!). Wat vergeet je toch snel hoe die avonden in het begin waren en, positief: wat verandert het snel :)

Morgen mag hij weer naar de gastouder, die 2 maanden uit de running was vanwege een gebroken been. Benieuwd hoe dat gaat ivm de eenkennigheid. Er is in 2 maanden veel veranderd.

Dus nu: c_/
Wat fijn dat het zo goed gaat! Hier het zelfde,hij is zijn ritme aan het verleggen. Twee lange slaapjes overdag van zo'n 2 uur ipv 3 korte. En een hele boterham tussen de middag met nog wat joghurt, ik snap niet hoe dat past in dat maagje.
En weer naar de gastouder! Spannen hoor :)

Ik had pasta met tomaat en courgette gemaakt voor 'm. Het zag er zo vreselijk vies uit dat ik mij echt afvroeg hoe hij dat ging eten. Maar man zei dat hij het zo lekker had gevonden :') Nou mooi want er liggen nog heel wat van die porties in de vriezer.
  maandag 8 mei 2017 @ 20:35:30 #27
401485 Molo
Kwurky
pi_170783169
Alweer twee maanden voorbij joh Quoi? Damn wat gaat dat hard!

Toffe foto's en fijn dat het beter gaat SQ!

Bramen, gorgonzola, spinazie, yoghurt, brood, alles gaat er hier in, behalve zelfgemaakte pap. Pap is vergif en mevrouw wil alleen kant en klare :')

Morgen roti proberen, met pepers erdoor :9

Ik was vanmiddag even op pad om te shoppen voor o.a. pumps, met de draagzak. Dat is alleen niet echt handig passen met kind in draagzak, dus dat doe ik maar een andere keer

#teamdommemoeder :')
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_170783225
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:42 schreef Selvaria het volgende:
RF, ik ben ook wel blij om even babyloos te zijn, maar het gaat me zo aan m'n hart als ik me haar zo krijsend voorstel. Morgen ben ik de hele dag weg en is man met haar, ik word er nu al naar van als ik er aan denk.
Op die manier blijft er van het blij zijn met even handen vrij hebben niet veel over :*. En je hebt ook niks aan 'ha nou valt mijn baby lekker anderen lastig'.. jij wil gewoon dat je meisje het fijn heeft O+.
Wat een gedoe, ook de voorstress inderdaad..
pi_170783443
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:35 schreef Molo het volgende:
Alweer twee maanden voorbij joh Quoi? Damn wat gaat dat hard!
Jouw allesetertje O+

Ik lieg: het waren 6 weken, zie ik nu.

En idd, niet handig, passen met draagzak. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar die grote knar in die draagzak wil alles zien wat ik doe :+ Maar het is wel echt supergezellig, dat wel.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
  maandag 8 mei 2017 @ 20:45:37 #30
401485 Molo
Kwurky
pi_170783554
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:43 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jouw allesetertje O+

Ik lieg: het waren 6 weken, zie ik nu.

En idd, niet handig, passen met draagzak. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar die grote knar in die draagzak wil alles zien wat ik doe :+ Maar het is wel echt supergezellig, dat wel.
Als ze de flirtende sloerie kan uithangen dan is alles best.

Vanmiddag nog drie stoere Turkse jongens van een jaar of 25 die zeiden kinderen maar vreselijk te vinden maar deze was 'wel leuk' om vervolgens gekke bekken te gaan staan trekken, waardoor zij natuurlijk keihard moest lachen met lachkuiltjes in de wangen en al :D
Asdonkse: Rijpt zeer vroeg tot vroeg (2de kersenweek). Matig grote kers met slechte houdbaarheid en slechte vervoerbaarheid. Smaakt alleen goed indien niet overrijp. Bloeitijd vroeg, S-allelen: onbekend.
pi_170783653
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:37 schreef Mies_poes het volgende:
Nadat de uitslag bij M. alleen maar erger werd en ze vandaag een half uurtje niet gehuild heeft, mochten we net eindelijk toch even langskomen (eerder vandaag werd het afgedaan als 'tja hoort erbij, als ze goed drinkt dan is er niet veel aan de hand'. Ik: 'ok, dus zolang ze goed drinkt, maar wel ontzettende pijn/jeuk heeft en de hele dag huilt ondanks pcm, is er niks aan de hand?' 'Klopt') Wat blijkt; het is geen vijfde/zesde ziekte, maar een allergische reactie op de antibiotica die ze kreeg voor de oorontsteking! :o vandaar de uitslag en de uren huilen komt van de jeuk ;( arm kind. Nu krijgt ze druppels die hopelijk snel werken.
Zo blij dat ik wel naar mijn gevoel geluisterd heb. Voelde me al zo'n zeur.
Nou dit! :o Fijn dat je daar naar hebt geluisterd.
Gaf je die pcm sowieso al omdat ze last had of pas na de jeuk na de antibiotica?
pi_170783785
Zonder sokken kauwt toch veel lekkerder? Groetjes, S.
pi_170783805
Zonder sokken kauwt toch veel lekkerder? Groetjes, S.

Ow hooi pagina 2 :')

Jezelf quoten ook he :')
  maandag 8 mei 2017 @ 20:54:22 #34
401485 Molo
Kwurky
pi_170783876
Maillots (maar ja, meisje, dus logischer) blijven hier goed zitten, of kniekousen.
Schoentjes die we hadden (allemaal krijgertjes) trok ze allemaal los of waren te klein inmiddels.
Dus ik heb voor mevrouw grootpoot Aapies gekocht, en de medium maat daarvan zitten fantastisch! Tevens krijgt ze ze niet uit n ze zijn goed antislip waardoor staan en kruipen goed gaat erop ^O^
pi_170783997
Maillotjes ja! Mijnes heeft ze ook vaak aan. Is vooral in de doek makkelijk. Minder zon op die beentjes en je verliest geen sokjes.
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 21:06:35 #36
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170784277
Ik vind alleen een maillot onder een jumpsuit nu wat te warm. Heb het bij mauw idd ook de hele winter zo gedaan en bij vorst extra beenwarmers. Die draagt ze nu nog :+

Noud heeft gewoon kekke kniekousen O+
disclaimer
  maandag 8 mei 2017 @ 21:20:55 #37
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170784750
Sokjes over de broek werkt hier ook het beste :)

Selv wat rot dat ze toch de fles weer weigerde :{

Herinnert mij er aan dat ik echt meer moet gaan oefenen, tot nu toe vindt ze de fles ook maar niks en zonder oefenen wordt het natuurlijk helemaal niks.
Word er wel een beetje zenuwachtig van, want ik heb gelezen hoe actief jullie er mee zijn geweest en dat het toch niet gelukt is tot nu toe :{

SQ, wat fijn dat je weer weet dat Noud niet stuk is 😁
Zei de lactatiekundige nog iets over de hap en het bijgeluid?

Oh, ik las nog een rolbaby bij Wup, wat snel!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_170784865
Hier een baby die zonder morren een fles accepteert hoor Sylver. Vanaf het begin, ook zonder veel oefenen. Alleen is dat natuurlijk niet zo boeiend om te vertellen. Mijn kabouter maakt het niet zoveel uit, als het maar eetbaar is!

edit: en dat bedoel ik trouwens niet lullig!
  maandag 8 mei 2017 @ 21:30:01 #39
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170785123
Peuter was ook makkelijk daarin als baby, die vond de fles wel prima :)
Daarom word ik ook een beetje zenuwachtig dat baby dat niet meteen heeft.
  maandag 8 mei 2017 @ 21:30:05 #40
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_170785125
SQ, Aa heeft ook een periode last gehad van verslikken en melk terug opgeven (al was hij er verder niet huilerig bij). CB dacht dat het 'gewoon' het maagklepje was wat nog niet goed sloot en wat vanzelf over zou gaan. En toen opeens na een paar weken was het inderdaad over.
Wel fijn dat de stijdende lijn erin zit :Y Lekkere guit O+
Gremlinmauw :')

Mies :o Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt!

Wup nu al rollen! Waauw! :D

Wat een goede eters allemaal!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Moderator maandag 8 mei 2017 @ 21:34:56 #41
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170785324
Sylver: de hap was prima. Zolang ik geen pijn of kloven heb maakt dat dus niet uit. Het klakken komt doordat hij de sterke melkstroom probeert te remmen maar daardoor zuigt ie dus ietwat lucht aan.
disclaimer
  maandag 8 mei 2017 @ 21:41:43 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170785604
Ah, goed om te horen dat de hap geen probleem is :)
Ik ga eens opletten of het klakken hier ook bij een snelle melkstroom is! Net hele avond aan een 'lege' borst gehad en toen deed ze het niet.
  maandag 8 mei 2017 @ 21:44:35 #43
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_170785715
Mies, wat goed dat je hebt volgehouden! Het is zo rot als men je het gevoel geeft een overbezorgde moeder te zijn, maar je echt het gevoel hebt dat het niet ok is.

Hopelijk voelt ze zich snel beter.
pi_170786006
Ah mies, wat zielig. Ze heeft wel veel gestapelde pech, maar gelukkig een oplettende moeder.

Ikke, knipogen, wat schattig.

Mies je meisje bij de wasmachine, wat staat ze al goed.

En Noud is ook al helemaal geen kleine baby meer :D

Emmy draagt ook nooit sokken binnenshuis. Heeft geen enkele zin, want zo uit.
  maandag 8 mei 2017 @ 22:47:20 #45
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170787834
Ik vind het verder ook geen probleem dat ze geen sokken aanheeft, zelf loop ik ook het liefst zonder sokken en peuter ook. Dus we gaan met z'n 3en sokloos door het leven O+ :')

En idd room, blote tenen sabbelen veel lekkerder :D

Waar is je baby sq :o
pi_170790007
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Sylver: de hap was prima. Zolang ik geen pijn of kloven heb maakt dat dus niet uit. Het klakken komt doordat hij de sterke melkstroom probeert te remmen maar daardoor zuigt ie dus ietwat lucht aan.
Ik las het als de huisartsenpost :').
Maar dat klakken was hier ook met snelle melkstroom.
pi_170790787
we slapen net een uur en alweer wakker. nu hopp ik stiekem dat hij zijn flesje redelijk goed leegdrinkt want dan kan hij een paar uurtjes doorhalen. althans dat hoop ik. daarstraks weer gevoed(borst) hoop tepeltrekken en vuurrood en pijn naderhand..

achjah vandaag is mijn meisje jarig dus we gaan positief de dag in!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 9 mei 2017 @ 07:04:28 #48
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_170791316
Mies wat een ongelooflijk herkenbaar verhaal :{. Beterschap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170791348
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:48 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Nou dit! :o Fijn dat je daar naar hebt geluisterd.
Gaf je die pcm sowieso al omdat ze last had of pas na de jeuk na de antibiotica?
Die gaven we vanwege veertig graden koorts, waardoor de koorts kwam weet huisarts ook niet. En we dachten dat ze pijn had dus ook daarom pcm.
Man, als iemand nog tips tegen jeuk heeft, graag :'( ze is nog steeds zo enorm aan het gillen, ze wordt gek van de jeuk. Vannacht weer niet geslapen. Druppeltjes tegen de uitslag hebben ervoor gezorgd dat de uitslag minder vurig is geworden, maar tegen de jeuk werkt het nog niet. We smeren al een zalfje tegen jeuk en ik zal haar straks in een badje doen met speciaal spul.

En sorry dat ik over iedereen heen wals.

En verder zijn jullie lief O+
pi_170791378
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 07:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mies wat een ongelooflijk herkenbaar verhaal :{. Beterschap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Als ze vandaag geen verbetering laat zien ga ik zeker de huisarts weer bellen. Misschien dan idd toch andere ab.
Huisarts had wel gezegd dat ze morgen minder jeuk zal moeten hebben, maar ik heb geen idee hoe we deze dag door moeten komen.

Wat een top vakantie trouwens :')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')